5120 відвідувачів онлайн

Полонені громадяни Китаю: Пекін закликав Зеленського "утримуватися від безвідповідальних зауважень"

У Пекіні відповіли Зеленському на заяву про китайців, які воюють

У Китаї прокоментували заяву Володимира Зеленського, який сказав, що Київ має персональні дані щонайменше 155 китайців, які воюють на боці Росії.

Про це під час брифінгу заявив глава МЗС КНР Лінь Цзянь, передає Цензор.НЕТ.

Він зазначив, що Китай не є ні творцем, ні стороною "української кризи".

"Уряд Китаю завжди вимагав від своїх громадян триматися подалі від зон збройних конфліктів, уникати участі у збройних конфліктах у будь-якій формі та особливо уникати участі у військових операціях будь-якої сторони. Ми радимо відповідним сторонам правильно і чітко розуміти роль Китаю та утримуватися від безвідповідальних зауважень", - сказав речник.

Нагадаємо, що 9 квітня президент Володимир Зеленський на зустрічі з журналістами заявив, що українські спецслужби мають інформацію про 155 громадян Китаю, які воюють на боці РФ.

Громадяни Китаю у полоні ЗСУ

Нагадаємо, раніше повідомлялось, що українські захисники взяли в полон двох громадян Китаю у Донецькій області. Вони воювали у складі армії РФ.

За словами президента, ЗСУ вступили в бій з шістьма китайцями у Донецькій області в межах населених пунктів Тарасівка і Білогорівка, після чого двох взяли у полон.

Міністерство закордонних справ України викликало тимчасового повіреного у справах Китаю через участь громадян країни у війні Росії проти України на боці РФ.

Речниця Державного департаменту США Теммі Брюс заявила, що Штати знають про те, що Україна взяла в полон двох громадян Китаю, які воювали на боці Росії.

Топ коментарі
+57
Лицемірству та брехні лицемірної та брехливої китайської влади-немає меж...
показати весь коментар
10.04.2025 15:53 Відповісти
+36
А хто є творцем віини в Украіні? - дурня якась від китайоз
показати весь коментар
10.04.2025 15:55 Відповісти
+31
Віслюка ніхто за дурного язика не тягнув. Китай одною фразою поставив його на шпагат, бо тепер Мівіноїд має або засвітити агентів-інфораторів, або визнати, що трохи спNздів.
показати весь коментар
10.04.2025 15:58 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
показати весь коментар
10.04.2025 15:58 Відповісти
хєр ви можете отримати від китайоз і навіть більше. ці ящірки чітко працюють по своїх планах і Україна не в пріоритеті. У них є прислуга - рашка, і не в інтересах китаю їй шкодити
показати весь коментар
10.04.2025 16:53 Відповісти
жєлаєм шоби всє!
показати весь коментар
10.04.2025 16:55 Відповісти
Якщо мова зайшла про лицемірство і брехню, то

https://x.com/m_petrovichh/status/1909510751288504543 юнаки закордоном

https://x.com/Roman6959/status/1910208757096661275 Буданов жорстко пройшовся по Зеленскому, кошовому, Арестовичу
показати весь коментар
10.04.2025 18:09 Відповісти
А хто є творцем віини в Украіні? Китай?
показати весь коментар
10.04.2025 15:58 Відповісти
так, вони продають і нам і кацапам все.
показати весь коментар
10.04.2025 16:11 Відповісти
Безумовно,Китай не творець цієї війни,але вигодонабувач ще той.
показати весь коментар
10.04.2025 16:10 Відповісти
Вузькоокий цінить своїх громадян певно дешевше за *****,-у Сі їх значно більше.Тому це "пук-пердь" в космос.
показати весь коментар
10.04.2025 16:13 Відповісти
Найсміливіший вчора показав допит, де полонений каже, що він китаєць із Китаю, і прийшов воювати за Путіна і, навіть, паспорт показали!
показати весь коментар
10.04.2025 16:33 Відповісти
А кому ця війна не вигідна, крім України? Є такі країни?
показати весь коментар
10.04.2025 18:30 Відповісти
Ну я би не був таким впевненим, без Китаю )(уйло посцяти не сходить. Напевно Китай єдина країна якій ця війна вигідна, при тому
що вони якби не причем.
показати весь коментар
10.04.2025 18:03 Відповісти
Если это украинский кризис то ты чур.ка ты узкоглазая
показати весь коментар
10.04.2025 16:04 Відповісти
Коли країною керують ідіоти і шахраї!
показати весь коментар
10.04.2025 17:36 Відповісти
В тебе вистачає розуму сказати що Китай із 1, 4 ярда населення спромігся у централізованому порядку послати тільки 155 штук китайців на війну із Україною?
Ти точно більш розвитутий, ніж Зеленьський?
показати весь коментар
10.04.2025 21:23 Відповісти
Ще одні іхтамнєт-и.
показати весь коментар
10.04.2025 16:22 Відповісти
Абсолютно очікуване відсилання на ***.
показати весь коментар
10.04.2025 15:54 Відповісти
Дайтэ ж мэни його хоть за горло подержать!
показати весь коментар
10.04.2025 20:49 Відповісти
А нужно было молчать в тряпочку и никому не говорить , что узкоплёночные воюют в Украине на стороне паРаши ???
Пусть весь Мир знает .
А то у них типа нейтралитет, они за мир , дружбу, жвачку и это украинский кризис а не война …
показати весь коментар
10.04.2025 16:12 Відповісти
коммунякі
показати весь коментар
10.04.2025 23:38 Відповісти
Ну тобто майже прямим текстом сказав "так, воюють, ну і що ви нам за це зробите? Ковтніть і не відсвічуйте."
Пздц, вже 4та ядерна країна відкрито воює проти нас, світ хіба що глибоке занепокоєння може висловити. Тут би НАТО і Штатам показати, на що вони здатні, але їм зараз не до того, у них всім править шахрай-барига чубчік замість мужності та рішучості. Наслідки виродження демократії з її цінностями...
показати весь коментар
10.04.2025 16:30 Відповісти
Китайці в усьому підтримують кацапсін - дипломатія, економіка, технології, інформполітика тощо.
Тепер ще й китайці офіційно воюють проти нас на боці кацапії.
Про які всраті "стосунки" іде мова, їх не існує...
показати весь коментар
10.04.2025 16:38 Відповісти
Ви явно не усвідомлюєте, що ніякої дипломатії вже немає. Автократії та тиранії нас спільно вбивають і майже відкрито це визнають. Саме час їм дипломатично черевики лизнуть, а то раптом образяться, що ми сміємо це на весь світ показувати. Нагадати, чим закінчилося дипломатичне облизування *****? Чому з китайськими комуністами має бути інакше?
показати весь коментар
10.04.2025 17:00 Відповісти
всему миру она не выгодна, кроме как раз Китая и, возможно, северной кореи...
показати весь коментар
10.04.2025 20:04 Відповісти
это как?
поделитесь, как можно решить вопрос ваших граждан без шума, к обоюдной выгоде? ну-ка, предложите?
показати весь коментар
10.04.2025 20:07 Відповісти
какие они пи....ы !!!((( соберите их на 7км . и вышлите их всех на...... в поднебемную !!! пускай там толкуться друг у друга на голове !!!(((
показати весь коментар
10.04.2025 16:13 Відповісти
А хто є творцем віини в Украіні? - дурня якась від китайоз
показати весь коментар
10.04.2025 15:55 Відповісти
Ми ж не можем іх всіх переловити - 155 ч -- декого потрібно вбити нах
показати весь коментар
10.04.2025 16:11 Відповісти
Тільки під ті оплески більше загиблих синів, чоловіків і батьків стало. А так нічого, спектакль про яйця був непоганий. Так і зараз. Воно щось хоче показати, оте пусте місце, а страждатимуть українці. Краще б, падло, мовчало. Хоча, насправді то не воно, дурника смикають за ниточки.
показати весь коментар
10.04.2025 16:45 Відповісти
От відносно імпровізації ви трохи погарячились. Уявляєте перекладача, який буде перекладати маяч слова найвеличнішого без папірця? Та у нього з вух дим піде!
показати весь коментар
10.04.2025 16:49 Відповісти
На фоне тысяч сев-корейцев схватились за этих двух папуасов как за спасательный круг. Просто показать, что вот пару китаёзов словили---и всё. Для контрасту.
показати весь коментар
10.04.2025 21:22 Відповісти
Китай відправив війська проти України!
показати весь коментар
10.04.2025 19:06 Відповісти
Видати китайцям, там смертна кара...
показати весь коментар
10.04.2025 17:39 Відповісти
а ну, зелений ********, побикуй на китайських комуняк, яких ви, зелені ...ляді так любите!! може, щось прогундосиш про визнання тайваню?! (що було би непогано; маленькі розумні литовці, до речі, не злякалися...).
показати весь коментар
10.04.2025 18:10 Відповісти
а ви, шановний, повірили у версію про "китайських найманців", які от так просто пішли воювати ? громадяни жорсткої авторитарної країни?! зі спецслужбою, яка слідкує за своїми громадянами по всьому світу?! ви, які іще кілька років тому, чули-бачили про кацапських "іхтамнєтов"? ну...
показати весь коментар
10.04.2025 22:50 Відповісти
Без узгодження з китаєм, х..ло навряд чи наважився на напад
показати весь коментар
10.04.2025 16:22 Відповісти
Лицемірству та брехні лицемірної та брехливої китайської влади-немає меж...
показати весь коментар
10.04.2025 15:53 Відповісти
скажи, кітайца:

кітайця в Україні є чи кітайця немає ?

.
показати весь коментар
10.04.2025 22:40 Відповісти
слухати ці брехливі рожі себе не поважати !у китайців немае ні сорому ні совісті
показати весь коментар
10.04.2025 19:21 Відповісти
китайські комуняки це ті ж самі кацапи, тільки прищурені. їм насрати скільки жовтопиких здохне, це розхідний матеріал, якого там півтора мільярда голів
показати весь коментар
10.04.2025 21:50 Відповісти
ні. Якшо б китай сказав, що приєднається до євр. санкцій і всього того, і буде допомагати Україні, путін би ніколи не напав
показати весь коментар
10.04.2025 19:15 Відповісти
їх там нагородять...
показати весь коментар
10.04.2025 19:19 Відповісти
ти ідіот?? Зе повинен був на весь світ заявити про китийських найманців. Нехай виправдовуються перед світом, бо вони ж "нє прі дєлах" типу... Хай шукають аргументи, які доведуть, ЩО ЦЕ НЕ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІ. А скоріше за все так і є, це просто "добровольці-найманці"..
показати весь коментар
10.04.2025 21:25 Відповісти
дзеркальне відображення. Коли була війна в Чечні наші хлопці націоналісти стали на бік чеченців та воювали за них. Але це не означає, що держава України приймала участь в чеченських війнах. У світі існує механізм умовного покарання за участь у війнах інших держав, не всі мають такий закон, але багато хто має і карає. Проте, якщо на контрактній основі, легально, громадянин іншої країни підписує контракт зі ЗС, то це і є легальні відносини. Громадяни Китаю вирішили заробити на війні в Україні, підписали контракти. Це їх право, вони ним скористалися. Тут більше цікава, як на мене, офіційна відповідь китайської сторони на те, що їх громадяни приймають участь у війні на території іншої держави. Подивимось.
показати весь коментар
11.04.2025 12:32 Відповісти
Только есть один нюанс. Перечисленные страны помогают тем, на кого напали, а значит не являются нарушителями международных законов, в отличие от Китая, помогающего стране-агрессору убивать украинцев.
показати весь коментар
10.04.2025 16:29 Відповісти
Тогда тебе стоит изучить резолюцию 3314 на предмет понимания того, что называется "акт агрессии". ЧВК не запрещены во многих странах, первичным является не форма привлечения комбатанта, а цель его привлечения. Не нужно тут пытаться уравнивать тех, кто по контракту защищает Украину и тех, кто по контракту помогает путлеру убивать украинских детей и разрушать украинские города.
показати весь коментар
12.04.2025 15:02 Відповісти
Правительство может преследовать таких добровольцев по Закону, может делать вид, что их не существует, а может и поставлять. Здесь речь не об ответственности добровольца или наемника, а руководства его страны за то, что он именно сейчас оказался в этом месте с оружием в руках. Индия, к примеру, быстро пресекла попытки рашистов вербовать у них "добровоьцев", а Китай делает вид, что не замечает этого. При том, что у них каждый пук любого китайца контролируется компартией.
показати весь коментар
12.04.2025 15:06 Відповісти
їхтамнєт-2. ху йдо ка жИшь. жОлтая кровь..
показати весь коментар
10.04.2025 16:11 Відповісти
І я, не я і китайці не моя.
показати весь коментар
10.04.2025 15:57 Відповісти
А що ж робити з їхніми заявами, що вони таки китайози?
показати весь коментар
10.04.2025 16:00 Відповісти
Та фулі нам той Китай. Найвеличніший ввечері відосиком поставить цих комерсантів на місце. Америку ставив, а то якийсь Китай.
показати весь коментар
10.04.2025 16:06 Відповісти
Оно н еможет. Оно не может ничего. Особенно оно не умеет в дипломатию. И надо же, такое убще стало на такой пост.
показати весь коментар
10.04.2025 17:22 Відповісти
опа-на - головний бенефіцар війни ********** проти України виявляється "за мир"
ну то в'їпіть свого друга ***** та все буде мирно
тіко не кажіть, що сците

показати весь коментар
10.04.2025 15:59 Відповісти
уже все узькоглазые воюют в Украине, кто еще ? может талибан ? они же тоже союзники узьких.
показати весь коментар
12.04.2025 21:29 Відповісти
Є шанс посратися з Китаєм.
показати весь коментар
10.04.2025 18:00 Відповісти
дуже "відповідальні" заяви косорилих про мір во всьом мірє не заважає їм воювати на боці і руками мордору, тож не треба лякати тих, хто відбоявся ще у 22му і кому тепер похер всі, і кацапи, і піндоси, і китайці, прийшов час боятися вам.
показати весь коментар
10.04.2025 15:59 Відповісти
Зелений якраз мусів це заявити а не телемарафон,
Рубиш фішку?
Китай велика країна..., і сильна+ скритно допомагає уйлу...
показати весь коментар
10.04.2025 17:55 Відповісти
Тебе с дипломатической точки зрения сказать "шо теперь" ?
показати весь коментар
10.04.2025 16:49 Відповісти
Ты явно дупл не отбиваешь как работает дипломатия))
показати весь коментар
10.04.2025 16:50 Відповісти
А теперь китайский нейтралитет в российско-украинской войне трещит по швам как aбибас.
Их дипломатическому ведомству придется либо признать этот факт и получить санкционный п*здюль от стран-подписантов ES-11/1, как получили Белорусь, Сирия, Сев. Корея и еще какой-то утырок из Африки, не помню название; либо отморозиться от фактов, а это во-первых подорвет доверие к Китаю изнутри как к власти бросающей своих граждан, во-вторых сделает из пленных китайцев некомбатантов, т.е. военных преступников, в-третьих покажет что и границы и законодательство Китая дырявые. Вот шо теперь.
показати весь коментар
11.04.2025 06:30 Відповісти
Тю, например обменять пленных китайцев на мавики по равному весу.
Только китайцев перед этим откормить)))
показати весь коментар
11.04.2025 06:32 Відповісти
Вы все упрощаете до улично-бытовых взаимоотношений 15-летних подростков. Дипломатия не об этом, дипломатия - это о выискивании выгоды для своего государства.

Вот скажи, что конкретно выиграет Украина, если покажет всему миру то что и так все знают? Ну брызнешь ты в Китай парой капель мочи, а дальше-то что? Китай вытрется, затаит обиду, и в будущем там где нужно будет сказать в нашу пользу - промолчит.
То есть Украина не выиграет ничего.

А вот если МИД тихенько свяжется с посольством, скажет что мы здесь повязали ваших братушек, и даже можем их тихо вернуть, но не бесплатно - Украина получит а) пользу; б) престиж в глазах Китая как страна у власти которой находятся прагматики, а не Зе-дебилы.

Понимаешь в чем дело, Дмитрий? Дело в том что если за десяток пленных китайцев, Украина получит даже один мавик который спасет жизнь одного нашего солдата - мы без промедления должны экстрадировать этот хлам. Просто чтобы спасти нашего солдата.

Но вам приверженцам криворожской школы дипломатии и права - этого не понять, вы готовы со всем миром разругаться и ссыте кипятком, когда Зе-чмо хамит тем, от кого зависят наши жизни.
показати весь коментар
11.04.2025 06:44 Відповісти
Нюанс действительно есть, например резолюция 44\34.
Нет понятия напал, напали, и тд итп. Есть понятие "наемничество".
показати весь коментар
11.04.2025 06:48 Відповісти
Шкода, що нема кому заткнути цього ідіота. Є МЗС, є прес-секретар, є депутати з комітету закордонних справ ВР, є медіа. Але воно лізе коментувати все підряд. Плескає язиком замість керівництва країною. Як наркоман, якому треба увага, лайки, цитати. Кінчене, просто кінчене...
показати весь коментар
10.04.2025 17:15 Відповісти
різниця в тому, що колумбійці та інші іноземці,m що воюють на боці України - захищають Україну в межах міжнародно визнаних кордонів

китайці та північні корейці порушили міжнародно визнані кордони України із зброєю в руках

різницю розумієш чи не догоняєш ?
показати весь коментар
10.04.2025 23:45 Відповісти
це офіційна легенда : куди не кинь, всі китайці в тіктоку дізналися, залишили роботу "будівельників" і подалися воювати

насправді, якщо їх разом було аж шість, то це вже не "будівельники", хоча б тому що будівельна бригада складається з п'ятьох
показати весь коментар
10.04.2025 23:49 Відповісти
Жартуєте?
показати весь коментар
10.04.2025 20:57 Відповісти
Що Ви тоді розумієте під словом "покриває"? Таємно надсилає допомогу Україні? Чи забороняє продаж дронів в Україну і блокує роботу своїх дронів в Україні і їх треба "доробляти" щоб отримати з них зброю проти орків? А якщо Ви придбали iPhone зібраний в Китаї за 1 долар, то це означає, що китайський уряд "покрив Ваші потреби в зв'язку". Або кращій варіант, уряд США безкоштовно передав радіостанції моторола , зібрані в Китаї, і це означає, що не США покрили потреби в зв'язку для військових, а уряд Китаю?
показати весь коментар
11.04.2025 09:12 Відповісти
Від тампона можна отримати більше
показати весь коментар
10.04.2025 15:59 Відповісти
Украинская власть должна при каждом удобном случае напоминать маоистам о том,что их значительные территории находятся под россияшкинской оккупацией и что китайское правительство ничего не делает для их освобождения.
показати весь коментар
10.04.2025 17:41 Відповісти
Это типа не китайские китайцы?
показати весь коментар
10.04.2025 16:06 Відповісти
Ну що ж, Зєлєнскій не дипломат, і дорослиз дипломатів біля нього нема. Впевнений, що тихо і таємно можна було б отримати від Китаю більше, ніж зауваження і злість.
показати весь коментар
10.04.2025 15:57 Відповісти
Більше, ніж вже отримали? 😊 Зніме мито 10-відсоткове?
показати весь коментар
10.04.2025 16:39 Відповісти
Ми радимо відповідним сторонам правильно і чітко розуміти роль Китаю та утримуватися від безвідповідальних зауважень", - сказав речник.

Я б на його місці поостерігся таке пропонувати. Ану ж, як "відповідні сторони" чітко зрозуміють "роль Китаю".

Бо в заяві Зеленського було таке:

"на боці РФ проти України воюють 155 громадян Китаю"

А ще:

"Ми збираємо інформацію, вважаємо, що їх більше, набагато. По цих 155 - є паспортні дані, звідки вони, їх документи, вік, місця служби. Зрозуміла схема, як їх вербують. Одна зі схем - через соцмережі, зокрема Тік-Ток і інші китайські соціальні мережі, де росіяни розповсюджують рекламні ролики. Офіційний Пекін про це знає".

У чому ж безвідповідальність заяви про "громадян Китаю"? "Офіційний Пекін" насправді про це не знає?

Тоді, може, саме він і є безвідповідальний? Адже йому годилося б знати…

Одне слово: паляться.
показати весь коментар
10.04.2025 16:20 Відповісти
Ви його недооцінюєте. Він може знову зіграти "Сталеві яйця". Минулого разу публіка аплодувала стоячи.
показати весь коментар
10.04.2025 16:12 Відповісти
Мир точно так же прекрасно знает, что за ВСУ воюют тысячи граждан десятков других стран. И шо теперь?
показати весь коментар
10.04.2025 16:47 Відповісти
Это типа , 'угомонись, вопрос наших граждан можно решить без шума, к обоюдной выгоде'.
показати весь коментар
10.04.2025 16:49 Відповісти
Читайте внимательно. В бой вступили шестеро косорылых. В плен попали двое. Вопрос на засыпку, где еще четверо?
показати весь коментар
10.04.2025 16:51 Відповісти
Скажи
показати весь коментар
10.04.2025 19:47 Відповісти
Пам'ятаєте візит півтораметрового вєршітєля судєб міра на олімпіаду в Пекіні за ярликом від хана Сі на початок війни? Без його відмашки воно не рішилося б на вторгнення.
показати весь коментар
10.04.2025 22:53 Відповісти
...ну тоді китайцям і кацапам можна звинуватити Британію.. Польщу... Чехію... навіть Австралію... що вони воюють з нацапстаном. Бо громадяни великої клькості країн воюють у нашому інтернаціональному підрозділі. Можна звинуватити Азербайджан... Грузію.. і навіть Аргентину... Бо у підрозділі і такі представники є..і є загинувші. Вони ДОБРОВЛЬЦІ!! Як і ці китайози. А то що Зеленський невеликого розуму політик...то тут нічого нового. Воно порівняло вояк КНДР з китайозами ... навіть не розібравшись що це і з чим це їдять. Зелене хоче ще посратися з Китаєм... ??? Щось не сильно ********* про військових КНДР... а тут дурня понесло...)))
показати весь коментар
10.04.2025 16:14 Відповісти
.. проблема у тому..що визначення тих чи інших словом ДОБРОВОЛЬЦІ не потребує визначення ..проти кого чи за кого вони воюють.
показати весь коментар
10.04.2025 18:14 Відповісти
.. я Вам приведу один пример! В Венгрии существует совместное китайско-венгерское предприятие ..работающее в туристической сфере. ТИСЯЧИ!!!! китайцев прилетают с Полнебесной в Стамбул... где их ждут туристические автобусы... с планируемым туром по странам Европы. И начинается движение ..начиная с Болгарии и кончая Португалией ... или с Болгарии и кончая Швецией... Так вот.... В Португалии или Швеции в автобусах остаётся только ДВА водителя... Туристы растворяются в Европе. Это к тому..что в вонючюю рашку китайцы могут вьехать миллионами и никто ... никакая компартия Китая их не контролирует. И делать в рашке ..что хочешь. Сеять..убирать..или воевати и убивать. Их и вербуют в рашке и утилизируют в Украине. Стопроцентно что Китаю абсолютно не нужно..чтобы их граждане светились в подобных деяниях. Но сделать они это физически не могут..ибо китаёз в мире..как блох в дворовой собаке. Если у КНДР это госуровень...и Зелёный просто констатировал факты использования армии КНДР в боях с ВСУ... и НИЧЕГЕ не предпринимад в направлении международных обвинений... обращений в ООн... и Бог весть что...то за пару ..сотню китайцев... раздул пожар... А для чего? Чтобы посраться с китайозами... и просто из за потенциального идиотизма своего. Ибо не ссорятся с сильными.. Которые очень сильно могут повлиять на Украину. Они и так нам сильно насолили... и мечты зелёной падали...ещё больше это сделать. ДИПЛОМАТИЯ... и действия зелёной власти... несопоставимые друг другу. Обвинить сегодня Китай в организации войсковых подразделений (людей) и сознательную отправку их на фронт мог только зеленский... Особа с крайне низким дипломатическим уровнем понятий международных отношений. Вы ответьте на свой же посыл?! Правительство Китая не преследует....делает вид... или поставляет? Вот и докажите хоть один из пунктов... И сраните это с КНДР и всеми странами... откуда добровольцы и на нашей и на кацапсячей стороне. Вибачаюсь... що відповів на псячій мові...))))
показати весь коментар
12.04.2025 17:19 Відповісти
а як китай може бути якимось там "творцем" якихось там "українських криз", якщо в Україні - ВІЙНА?!!!
ну але якщо вже таке пішло і китай - не "творець", то і китайських громадян-полонених в Україні ТАКОЖ НЕМА!
це спрощує завдання з їх утилізації....
показати весь коментар
10.04.2025 22:20 Відповісти
... чайна співпрацює з мордором.
показати весь коментар
10.04.2025 22:43 Відповісти
Ты не отличаешь жертву агрессии от агрессора? Кацап?
показати весь коментар
10.04.2025 17:28 Відповісти
Віслюка ніхто за дурного язика не тягнув. Китай одною фразою поставив його на шпагат, бо тепер Мівіноїд має або засвітити агентів-інфораторів, або визнати, що трохи спNздів.
показати весь коментар
10.04.2025 15:58 Відповісти
60% пекін покриває в озброєнні потреби русні ,для війни в Україні !!! так шо пекін, йди накуй ,наводьте падли у своєму китаї порядки ...чого припхалися хліб завойовувати ,потвори мао сі !!!
показати весь коментар
10.04.2025 16:17 Відповісти
Ніт Нема 100% !!!
показати весь коментар
10.04.2025 22:10 Відповісти
пуйло настільки упороте, що йому ніяких погоджень, ні від кого не треба. він просто кончений кацапський ублюдок, що повірив в себе і свою якусь місію сабіратєля земель і плюс якась паталогічна ненависть до українців.
показати весь коментар
10.04.2025 16:53 Відповісти
пуйло розраховувало, що швидко захопить Україну і змінить уряд, тому ні про які санкції ніхто не думав, багато санкцій з 2014 року йому ввели, особливо Китай, що і зараз не приєднався до санкцій, а тільки вимушено дотримується, бо банківська діяльність не обмежується кацапнею.
показати весь коментар
10.04.2025 19:28 Відповісти
Треба бути обережними із Китаєм. Не вистачало ще з ними посваритись.
показати весь коментар
10.04.2025 16:16 Відповісти
показати весь коментар
11.04.2025 01:01 Відповісти
зе!лідар не зупиняйся.
продовжуй гундосити на ліво і на правоє
не читай литвина, більше імпровізації.
в білий дім тебе більше не пустять ніколи. напросись на піздюліну від китайців.
до речі у зе!поца квартирка в тому дебілдомі, що в маріїнському парку. як раз з видом на китайську амбасаду.
ото дивись і мовчи.
показати весь коментар
10.04.2025 16:18 Відповісти
Сторінка 1 з 2