7620 відвідувачів онлайн
14 002 54

"Спецпризначенці відіграли головну роль у стримуванні російського агресора", - Полторак

Сьогодні, 4 листопада, під час робочої поїздки в кіровоградську область Міністр оборони України генерал армії України Степан Полторак відвідав окремий полк спеціального призначення.

Під час перебування у військовій частині Міністр оборони України заслухав командувача Сил спеціальних операцій та командира 3-го полку спеціального призначення Збройних Сил України щодо оснащення, матеріально-технічного забезпечення частини та комплектування полку військовослужбовцями військової служби за контрактом, інформує Цензор.НЕТ із посиланням на повідомлення прес-служби Міноборони України.

"З перших днів російської агресії ви були на Сході держави. Спецпризначенці Збройних Сил України відіграли головну роль у стриманні ворога та дали можливість Українській армії накопичити сили та засоби", - зазначив Полторак перед особовим складом частини.

Дивіться: Масштабні навчання МВС у Борисполі: КОРД знешкодив транснаціональну кримінальну групу. ФОТОрепортаж+ВІДЕО

"За час проведення бойових дій на Донбасі ми багато чого навчилися, і це були перші кроки щодо створення такої армії, яка б лякала ворога і дала змогу нашим громадянам мирно жити на нашій землі. Ми ухвалили рішення створити Сили спеціальних операцій, які найближчим часом мають набути бойових спроможностей. А для цього повинна бути створена необхідна матеріально-технічна та навчально-тренувальна база. Вивченню цього питання була присвячена сьогоднішня робоча нарада за участю командувача Сил спеціальних операцій, командира 3-го полку спецназу та голови Кіровоградської ОДА Сергія Кузьменка, під час якої ми обговорили чимало важливих питань", - повідомив керівник Міноборони.

Також під час перебування у спецпризначенців Полторак нагородив державними нагородами, відомчими нагородами, цінними подарунками та вогнепальною зброєю найкращих військовослужбовців частини.

Також дивіться: Поліцейський спецназ Донецької області провів тренування із затримання диверсантів. ФОТОрепортаж

"На жаль, не всі із вас повернулись з поля бою, 43 військовослужбовці вашої частини віддали життя за Україну. Дивлячись вам в очі і тиснучи руку, я чітко розумію, що ви не зрадите і завжди виконаєте завдання. Я хотів би подякувати вам за мужність та героїзм і бажаю, щоб кількість виходів на бойові завдання завжди співпадала з кількістю повернень", - наголосив Полторак.
"Президент України - Верховний Головнокомандувач Збройних Сил України доручив нам розробити проект нормативного акту Уряду щодо підвищення грошового забезпечення військовослужбовців Сил спеціальних операцій. Ми зробимо це найближчим часом", - зауважив керівник оборонного відомства.
Топ коментарі
+43
добробаты, вот кто первый сдержал агрессию....
показати весь коментар
04.11.2016 15:27 Відповісти
+20
Это очень спорно на счет ГЛАВНОЙ.... НАРОД организовавшись в добробаты и вышвырнувши СЕПАРОВ из других областей - вот кто ГЛАВНУЮ РОЛЬ сыграл!!!! а уж потом + спецназ и др...
показати весь коментар
04.11.2016 15:33 Відповісти
+15
а мне показалось что АЗОВ, ДОНБАСС и другие добровольческие балальоны
ну раз спецназ, пусть будет спецназ
жаль только что крым прощелкали и славянск, а так молодцы конечно
показати весь коментар
04.11.2016 15:27 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
"Спецназовцы сыграли главную роль в сдерживании российского агрессора", - Полторак - Цензор.НЕТ 1185
показати весь коментар
04.11.2016 15:26 Відповісти
битая картинка, продублируй
показати весь коментар
04.11.2016 15:34 Відповісти
Да, и ликвидировали "паребриков", когда те впятером власть меняли и объекты захватывали? Может и турист-Гиркин пострадал?
показати весь коментар
04.11.2016 18:39 Відповісти
добробаты, вот кто первый сдержал агрессию....
показати весь коментар
04.11.2016 15:27 Відповісти
таки да. но ведь из них-то и склепали ССО.
показати весь коментар
04.11.2016 16:09 Відповісти
Конкретно из кого склепали ССО?
Ну давайте, всем расскажите.
показати весь коментар
04.11.2016 17:56 Відповісти
не просто добробати, а добровольці-майданівці, мали стимул, але не мали достатньо навиків і зброї і всерівно зупинили орків.
не хотів писати, але не можу утриматись -- тим часо специ-десантники 25-ки віддали сєпарам бтри і зброю...
так що спецназ без стимулу -- просто добре підготовлений сцикун чи похєрист...
показати весь коментар
04.11.2016 16:18 Відповісти
Те, кто реально сдерживал остались лежать в Илловайске, благодаря договорняку пороша с куйлом. Другую часть добробатов власть посадила в тюрьмы, чтоб царствовать не мешали!
показати весь коментар
04.11.2016 18:43 Відповісти
Неверно! Все таки первым был спецназ! И первые потери Украина понесла,погибли именно СБУшные спецназововцы!
показати весь коментар
05.11.2016 06:57 Відповісти
а мне показалось что АЗОВ, ДОНБАСС и другие добровольческие балальоны
ну раз спецназ, пусть будет спецназ
жаль только что крым прощелкали и славянск, а так молодцы конечно
показати весь коментар
04.11.2016 15:27 Відповісти
а шо там со Славянском?
показати весь коментар
04.11.2016 16:10 Відповісти
Расформированы и рассредоточены шоколадным, бо вони - "цинiчнi бандеры".
показати весь коментар
04.11.2016 18:45 Відповісти
та ты шо? а я думал беня и к, как бы кто к ним не относился
показати весь коментар
04.11.2016 15:28 Відповісти
Вот оно че, Михалыч... Спецназовцы. А я то всегда думал, шо Муженко, Гелетей и Петя.
показати весь коментар
04.11.2016 15:28 Відповісти
захісникам - уклон до землі....
показати весь коментар
04.11.2016 15:29 Відповісти
Хитрая толстая мордатая падла начинает сеять смуту между военными.
Ах ты толстый *уй копчений!
показати весь коментар
04.11.2016 15:30 Відповісти
Молоток, наработал на целый стакан стекломоя.
показати весь коментар
04.11.2016 16:29 Відповісти
Это очень спорно на счет ГЛАВНОЙ.... НАРОД организовавшись в добробаты и вышвырнувши СЕПАРОВ из других областей - вот кто ГЛАВНУЮ РОЛЬ сыграл!!!! а уж потом + спецназ и др...
показати весь коментар
04.11.2016 15:33 Відповісти
спецназ тоже принимал участия с самого начала. но и добробаты сыграли неоценимую роль. все вместе - молодцы.
показати весь коментар
04.11.2016 16:09 Відповісти
это мы знаем и говорим, а у властей иное мнение. Им надо как то замазывать сейчас своё бездействие в первые месяцы войны.
показати весь коментар
04.11.2016 16:42 Відповісти
Про ЭТО и говорится. ГЛАВНОЕ.... - не у одних спецназовцев
показати весь коментар
04.11.2016 17:45 Відповісти
не понял.... вы, твари, спецназ по грады положили, живьем сожгли Кировоградцев. теперь эта **** пасть свою открывает. ненавижу!!!!
показати весь коментар
04.11.2016 15:34 Відповісти
русский, чего разорался?
показати весь коментар
04.11.2016 16:10 Відповісти
Головне щоб спецназ люба влада не використовувала у своїх коисливих цілях і як під час майдану.Це мені нагадує ранкову новину.Лидер Северной Кореи Ким Чен Ын посетил военную часть 525 КНА, в которой расположен батальон сил спецназначения, сформированный по его приказу.По мнению Ким Чен Ына, каждый из спецназовцев может противостоять ста врагам. Этот тезис был выдвинут 50 лет назад отцом-основателем КНДР - Ким Ир Сен. В те годы он определил данный термин как высшую степень как политической, так и боевой подготовки военных.
показати весь коментар
04.11.2016 15:37 Відповісти
головне щоб ви віриле самі в ці сказочки
показати весь коментар
04.11.2016 16:10 Відповісти
козломордое, у тебя ус отклеился. вчи мову, казёл.
показати весь коментар
04.11.2016 16:48 Відповісти
Ну, донецкий аэропорт это они в конце мая 2014 г. взяли. Без потерь. Зато жмуров КАМАЗы по всему городу возили. И горы складывали. До сих пор в сети фотки мелькают.
показати весь коментар
04.11.2016 15:47 Відповісти
да да да, все так и было, ты там был, вино мед пил, текло да не попало
показати весь коментар
04.11.2016 15:59 Відповісти
да да так оно и было, и некоторые читатели ццензора это сами видели.
показати весь коментар
04.11.2016 16:11 Відповісти
Мой Леха видел,лично учавствовал
показати весь коментар
04.11.2016 20:18 Відповісти
Он еще под Луганским аэропортом был,но там все по другому
показати весь коментар
04.11.2016 20:21 Відповісти
ну то есть как всегда, сам не видел- но мне рассказали, я так и думал, спасибо за развёрнутых,обоснованный ответ
показати весь коментар
04.11.2016 20:59 Відповісти
Зачем акценты расставлять.А люди ,что с берданками поехали на восток значит на подтанцовке были.Глупо со стороны министра.
показати весь коментар
04.11.2016 15:50 Відповісти
они не подчинённые министра, а потому не в счёт
показати весь коментар
04.11.2016 16:44 Відповісти
цікаві матеріали:

https://censor.net/resonance/389530/pervaya_uspeshnaya_zasada_ukrainskogo_spetsnaza_18_maya_2014go_8yi_polk_zahvatil_pervyyi_rossiyiskiyi

https://censor.net/resonance/308933/*****************************************************

http://www.nasze-slowo.pl/%D0%B2%D0%BE%D0%BD%D0%B8-%D0%B1%D1%83%D0%BB%D0%B8-%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%B8-%D1%81%D0%B2%D0%BE%D1%94-%D0%B6%D0%B8%D1%82%D1%82%D1%8F/ Вони були готові віддати своє життя

https://censor.net/resonance/313900/kapitan_dan_kolesnik_samyyi_tyajelyyi_boyi_140go_tsentra_sil_spetsialnyh_operatsiyi
показати весь коментар
04.11.2016 15:53 Відповісти
Да уж, действительно глупое выражение. Каждый солдат где бы он не находился сыграл свою роль и не важно главную или второстепенную. Каждый солдат рисковал своей жизнью и на своем месте делал всё что мог чтобы нанести поражение врагу.
показати весь коментар
04.11.2016 15:57 Відповісти
Не понял...
Цитата дословно:
"Мы приняли решение создать Силы специальных операций, которые в ближайшее время должны вступить боевых способностей." Источник: https://censor.net/n413630
показати весь коментар
04.11.2016 15:58 Відповісти
отож бо. вони тільки збираються розбудувати бази, підняти дл ссошників зарплати... нагадую йде третій рік війни мля...
показати весь коментар
04.11.2016 16:29 Відповісти
Які спецназовці? Добровольці,майданівці,ПС і Дніпро - ось кому ми повинні вклонятися до землі,що ми живемо з обстрілами лише на донбасі. Зрозуміло,що і спецназ теж захищав нас,але у критичну мить вони усі разом змогли не пустити ворога далі
показати весь коментар
04.11.2016 16:01 Відповісти
Так шо? Прав таки шановный пан Однотуровый, когда говаривал, что ОНИ победили бы и без волонтеров и всяких там примазавшихся добровольцев и других циничных бандер? Цикаво, шо они через три недели в огражденном от людей беркутней...пробачте...реФФормированной полицией кутку на Институтской под ТВ камеры скажут? Що Майдан создал и провел исключительно Петро Лексееч с родичами и депутатами из бэпэпэ и помогал ему в этом Гойсман со всей винницкой мерией?
показати весь коментар
04.11.2016 16:01 Відповісти
так і буде... А ще гєпа і допа -- це найвіданніші майданівці були, яких внєдрілі в антимайдан з метою його дискредитації і розвалу. Може їх навіть нагородять до річниці...
показати весь коментар
04.11.2016 16:33 Відповісти
Певно Полторак хотів сказати , що із ЗСУ лише спецназ вже воював з квітня 2014 року. Згадаймо, як десантура 25 бригади віддавала автомати і БТРи бабулям. Було таке? Було. Вже пізніше армія понесла втрати, пожосткішала і чомусь рюські бабулі вже не штурмуютьблокпости , а іздять за жратвою та пенсіями.
показати весь коментар
04.11.2016 16:12 Відповісти
Ясен пень... А те, кто в 2014 ДОБРОВОЛЬНО И БЕСКОРЫСТНО выстраивались длинными очередями в военкоматы, а затем спали в земле, ели ваше дерьмо под градами засранцев, в нынешних властных терминах - какие то добровольцы, те уже тоже спецура?
Стыдно министр....
показати весь коментар
04.11.2016 16:16 Відповісти
К чему делить ГЕРОЕВ? Низкий поклон им всем от нашего народа. Они не дрогнули и не предали, многие полегли... Даже говорить на эту тему, в таком духе, - просто святотатство. У нормального украинца сердце одинаково болит за каждого и слова застревают в глотке...
показати весь коментар
04.11.2016 16:18 Відповісти
потому, что я сегодня разговаривал с дембелем 4 волны (!), которого взвод которого отправили на "ноль" не удосужившись оформить всё документально, а теперь у взвода проблемы. И мужик со второй волны имеет теже проблемы, когда их кинули на поткрепление не оформив документально. Не, есть у них УБД но, когда начинают вылезать боком контузии и мелкие ранения то, оказывается это не боевые ранения. Двух убило на одном блок-посте и у одного награда посмертно, а у другого записано, что погиб от разрыва мины у села "такого то".
показати весь коментар
04.11.2016 16:55 Відповісти
Опять навлеку на себя ненавесть (патриотов) но я с уверенностью магу скозать что нет и небыло у украины спецназа как и нет дасих пор арми! Были дабравольцы и их раздербанили.
Так что если руский иван папрет его по большому астонавливать некаму, но нечего ваши гениралы вам обеснят что все герои а крым так сам по себе здался преказа небыло он был но не дашол до каждога ваеннослужешига
показати весь коментар
04.11.2016 16:18 Відповісти
Слава украинской АРМИИ!
показати весь коментар
04.11.2016 16:26 Відповісти
«… Українці за 350 років "дружби" зі "старшим братом" наїлися такого, що й у найстрашніших снах не насниться. Ми знаємо, чого нам коштував той союз і "вічна дружба" і чим би все це закінчилося для нас, якби не розпалася імперія. Подальшим суцільним фізичним знищенням, розстрілами, голодоморами, насильними переселеннями в зелені, сірі клини, несходиму Сибір, злиттям мов, знищенням культури, зміною генофонду і як наслідок - українець-манкурт, украінець-яничар, українець-мутант. Це щодо нинішнього "українського характеру" чи то пак - ментальності, як нині модно писати, де, мовляв, той бунтівний наш козацький характер? Його знищила імперська ідеологія. Таким продуктом українця зробили царі й цариці упродовж 350 років асиміляції…» (Олег Чорногуз , «Діти колонії», Стор. 297)
показати весь коментар
04.11.2016 16:31 Відповісти
Ти так і не зрозукмів- виграє війну не армія а народ.Відчуваєш різницю.
показати весь коментар
04.11.2016 17:06 Відповісти
а что, спецназ получает меньше чем остальные ЗСУ ? Что значит полтораковские " будем повышать денежное довольствие"? У меня уже начинает складываться картина, что повсеместные заявления наших высокопосадовцив про повальное повышение зарплат ментов, прокуроров, учителей и т .д. и т.п. после нового года приведет к тому, что солдат пехотинец, сидящий в окопе с водой и под обстрелами гдето под Авдеевкой, уравняется в зарплате с вышеназванными. И почему оклады в боевых частях пехоты на ноле , должны быть меньше чем у ссо ?
показати весь коментар
04.11.2016 17:35 Відповісти
Главную роль в сдерживании российского агрессора сыграли добровольцы, при поддержке Бени Коломойши (по словам дэбилов - наркоманы , пропойцы, бомжи, не нашедшие применения себе в мирной жизни)...после гелетея тоже самое...а по словам Пеци, главная роль принадлежит ему...(наверное в том , что дискредитировал и , можно так сказать, разогнал добробаты).
показати весь коментар
04.11.2016 20:47 Відповісти
говорит по-военному четко
Мы приняли решение создать Силы специальных операций, которые в ближайшее время должны вступить боевых способностей.
показати весь коментар
04.11.2016 21:03 Відповісти