10549 відвідувачів онлайн

Тарифи на опалення в Дніпрі знизили вдвічі, - "ТСН"

У Дніпрі в два рази зменшили тарифи на опалення - в середньому з 34 грн за квадратний метр до 16 завдяки модернізації котелень, заміні обладнання, теплоізоляції мереж і масовій установці лічильників.

Платіжки з новими тарифами мешканці повинні отримати вже найближчими днями, йдеться в сюжеті ТСН.Ранок, передає Цензор.НЕТ.

У мерії пояснюють, що це стало можливим після модернізації котелень, заміни обладнання, теплоізоляції мереж та масової установки приладів обліку. Тож тепер тариф у Дніпрі найнижчий в області та вдвічі менший, ніж у Києві чи Харкові, заявляють теплопостачальні підприємства.

"За рахунок модернізації довели до пуття, тому у нас вийшов такий тариф. Люди не платять за повітря", - наголосив директор КП "Теплоенерго" Андрій Клименко.

Читайте також: Гройсман рекомендує звертатися до місцевої влади щодо завищених сум у рахунках за послуги ЖКГ

Нині мерія Дніпра готує пакет документів до Національної комісії, що здійснює держрегулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, адже встановлені комісією тарифи вважають необґрунтованими. "Якщо вже використовуються нові прилади і використовуються нові технології, то тариф у будь-якому разі є завищеним і він не може розраховуватися на прикладі старих радянських показників", - зазначив міський голова Дніпра Борис Філатов.
Топ коментарі
+17
Ну, а остальные города что себе думают?
показати весь коментар
13.12.2016 11:18 Відповісти
+10
Я живу в Днепре у меня квартира и дом.За 10 дней отопления в квартире 1 комнатной счёт пришёл 82 грн у меня не африка но 20 градусов когда - 5 -10 на улице и когда +5 +10.В частном доме субсидия на мать каждый месяц 3000 грн на счёт идёт за газ от гос-ва, а палим на 1500-2000 грн. Субсидия полностью покрывает ещё и остаётся.На счёт Филатова у меня в многоквартирном доме за 25 лет первый раз делают ремонт поставили новый лифт переложили в подворотнях асфальт и по городу видны ощутимые изменения.При Куличенко прокладке такого не было и близко..Воруют при нём не воруют то дело такое, но в том что в городе стало лучше это факт.
показати весь коментар
13.12.2016 11:52 Відповісти
+9
да это обычный тролль - эксперд "от абортов до квантовой физики"...
показати весь коментар
13.12.2016 12:05 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Ну, а остальные города что себе думают?
показати весь коментар
13.12.2016 11:18 Відповісти
Можна зробити будь який тариф, а потім виділяти на реконструкцію тепломереж мільярди з міського бюджету, бо тариф не забезпечує покриття всіх витрат на опалення.
показати весь коментар
13.12.2016 11:21 Відповісти
Реконструкцію тепломереж робили за рахунок всіх мешканців міста і тих хто користується центральним опаленням і тих хто сам опалюється газовим котлом чи твердим паливом. Але гроші взяли з міського бюджету, тобто у ВСІХ мешканців міста, а тариф зробили низьким тільки для користувачів центрального опалення! А всі інші мешканці міста не отримали ніяких покращень! Це називається дешевий популізм! Бо завтра потрібна буде нова реконструція центрального опалення і на неї знову буде виділено кілька мільярдів гривень грошей які належать ВСІМ мешканцям міста!
показати весь коментар
13.12.2016 11:23 Відповісти
Ви мешкаете у Дніпрі? В приватному будинку?
показати весь коментар
13.12.2016 11:28 Відповісти
он живет на "зеркале недели". мне иногда кажется что это гриценко собственной персоной
показати весь коментар
13.12.2016 11:40 Відповісти
да это обычный тролль - эксперд "от абортов до квантовой физики"...
показати весь коментар
13.12.2016 12:05 Відповісти
показати весь коментар
13.12.2016 14:14 Відповісти
Воно сидить і заготовки строчить.
показати весь коментар
13.12.2016 12:25 Відповісти
А що б бюджеті міста є така стаття? Ви, мабуть не дуже освідчені в бюджетних платежах.
Чому Ви вирішили що "тариф не забезпечує покриття всіх витрат на опалення." Якби це так було, то Ахмєтови-Фірташи не тримались би за свої "Теплоенерго".
показати весь коментар
13.12.2016 11:25 Відповісти
Якщо тариф знижений у два рази, то з тарифу забрали все крім покриття ціни газу та електрики на прокачку теплоносія, тобто всі інші затрати переклали на загальний бюджет міста!!!! Тобто переклали всі затрат мешканців багатоквартирних будинків на ВСЕ МІСТО! Невже з логікою у Вас така проблема?
показати весь коментар
13.12.2016 11:32 Відповісти
1. З логікою все дуже добре.

2. Чому Ви вирішили, що тариф який нарисували по "снах" Вовка з НКРЕКП вірний?
3. В бюджеті міста немає статті згідно якої можливо покриття збитків Теплоенерго.
4. Ви хоча б раз робили бюджетний платіж? Це платежи з суворими запобіжниками. Якщо такий платіж не прописан в бюджеті міста, зробити його не можливо.
показати весь коментар
13.12.2016 11:49 Відповісти
Кредит **** на реконструкцію будуть віддавати з яких грошей? На кого взяли кредит на теплокомуненерго чи на все місто? Як віддати кредит якщо тариф зменшений в два рази? Це ж елементарні питання!
показати весь коментар
13.12.2016 11:53 Відповісти
Сумма кредиту **** і на що він має витрачатися згідно договору?
показати весь коментар
13.12.2016 11:56 Відповісти
От Філатов і має нам розповісти.
показати весь коментар
13.12.2016 12:01 Відповісти
Ну тепер все зрозуміло...Баба бабі казала, а спеціаліст "околовсяческих" наук переказує...
показати весь коментар
13.12.2016 12:07 Відповісти
Не заводьтесь з ідіотом. Він так і не відповів чи з Дніпра. Проте, що у нас діється все знає. Зазвичай добре бачать з москви.
показати весь коментар
13.12.2016 12:27 Відповісти
Як правило ображати інших дописувачів починають люди не дуже великого розуму і це стає зрозумілим під час подальшого спілкування. На тупі запитання я відповідати не буду, тут стаття не про мене а про тарифи в Дніпрі, тарифи які не покривають витрат на опалення, щоб зробити дешевий піар Філатову. А потім мільярди з міського бюджету підуть на реконструкцію тепломереж та заміну труб, бо Філатов добрий дядя, зробив своїм виборцям самий низький тариф в Україні за рахунок решти міста.
показати весь коментар
13.12.2016 14:32 Відповісти
Спробую виділити ключові слова зі статті.
В мэрии поясняют, что это стало возможным после модернизации котельных, замены оборудования, теплоизоляции сетей и массовой установки приборов учета.
показати весь коментар
13.12.2016 11:25 Відповісти
та какая там модернизация! выбросили несколько прокладок-фирм, и цены сразу в 2 раза снизились.
Таких ПРОКЛАДОК по всей Украине - без числа.. в каждой мэрии.
показати весь коментар
13.12.2016 11:32 Відповісти
Филатову этот анекдот расскажи
показати весь коментар
13.12.2016 11:28 Відповісти
А це не анекдот, це факти. За які гроші робилась реконструкція? Хто буде повертати ці гроші в бюджет міста якщо тариф мінімальний? Це не ефектвине господарювання а розбазарювання грошей та дешевий політичний популізм.
показати весь коментар
13.12.2016 11:34 Відповісти
Дядя, ну ты и *****ол! САвченко аж рот разинула.
А если посмотреть с точки зрения здорового молодого спортсмена на расходы по содержанию дома престарелых или онкологической клиники?
Так шо кончай тут пополизмом на грани онанизма заниматься!
показати весь коментар
13.12.2016 11:46 Відповісти
Так це Філатов створює новий СРСР, де багаті сплачують за бідних і знову грошей на розвиток міста не буде, бо все піде на лічильники.
показати весь коментар
13.12.2016 12:02 Відповісти
Просто намагаються правду замилити верещанням про "покращення" чергове ...
показати весь коментар
13.12.2016 13:09 Відповісти
Міські тепломережі в жахливому стані, потрібні мільярди гривень на заміну труб та реконструкцію мереж. Ці гроші можна було взяти з тарифів, а можна взяти з міського бюджету! Якщо тариф стандартний то центральний бюджет дає людям субсидії на оплату тепла і ці гроші йдуть в міський бюджет і накопичуються для заміни труб, а якщо тариф низький то гроші на реконструцію прийдеться брати з міського ЗАГАЛЬНОГО бюджету. Робити тариф низьким це ідіотизм, бо це обкрадає бюджет всієї міської громади на догоду мешканцям багатоквартирних будинків!
показати весь коментар
13.12.2016 14:35 Відповісти
Алень мацковский! Я тебе, как житель Днепра говорю, все лето менялись трубы теплосети в городе, трубы утеплялись и утепляют досих пор. работа идет, устанавливают счетчики тепла, гордоской бюджет приняли на следующий год 12 млрд. гривен, и это не шутка. Так шо иди ты на%уй мудила со своим все пропало!
показати весь коментар
13.12.2016 18:25 Відповісти
Я бачу що з розумовими здібностями у населення велика проблема. За всю цю реконструкцію треба платити і платити не з міського бюджету, де лежать гроші ВСІХ ДНІПРЯН, а з рахунків теплокомуненерго. Дуже просто бути добрим запускаючи руку в кишеню всього міста, а потім ще знижувати тариф у два рази! Що це за маразм! Хай ці люди оформлюють субсидії та сплачують за свої труби! Чого я маю платити за те що комусь в багатоповерхівках буде дешево опалювати?
показати весь коментар
13.12.2016 18:45 Відповісти
Сам придумал?А то что может действительно быть снижен тариф и оптимизированы расходы-понять не получается?И в новом тарифе заложена и компенсация затрат.Статистика говорит о том,что до 50% потерь тепла при транспортировке.Как вариант.Как думаешь-если есть два абсолютно одинаковых дома.Один утеплен десяткой минватой,зашиты потолки,стоят новые окна,стоит конденсационный котел со 110% КПД и т.д.,Второй-старый КЧМ под твердое топливо с 50% КПД,но с установленной газовой горелкой,совковые окна,стены из кирпича-одинаковый расход газа будет?И если первый взял для этого кредит-расплатится он за него?К тому же,ты далекий от этой системы-слово "Грант от ****" например,о чем то говорит?А это сейчас очень популярно,гранты получать на усовершенствование и модернизацию систем теплоснабжения.Просто,кто то их дерибанит,а кто то использует в дело,а кто то копам Приусы покупает,которые они успешно бьют.Как то так.
показати весь коментар
13.12.2016 11:49 Відповісти
Кредит від **** неможливо віддавати з мінімальних тарифів, тому за нього буде розраховуватись ВСЕ МІСТО, тобто ті хто ніякої користі від цих реконструкцій не отримував! Якщо йде реконструкція то витрати закладаються в тарифи, а не в міський бюджет ВСЬОГО МІСТА, бо тоді це дешевий популізм та перекладання витрат на всіх громадян!
показати весь коментар
13.12.2016 11:51 Відповісти
Откуда ты знаешь,какой тариф минимальный выгодный?Ты хоть немного разбираешься в этом,ты знаешь всю экономическую составляющую тарифа,ты знаешь все затраты?Или так-пишешь,абы шо?И я тебя разочарую-за все кредиты города рассчитывается весь город.По другому не бывает.Всегда и везде одна статья доходов перекрывает другую статью расходов.И если ты купил для себя авто в кредит,рассчитывается вся семья,а не один ты.
показати весь коментар
13.12.2016 12:01 Відповісти
Оставьте убогого - чем лучше жить тем шансов у бахини и ко ворваться на трон ... Вот их тролота и бесится ...
показати весь коментар
13.12.2016 12:12 Відповісти
В Днепре , модернизированных ( утепленных ) домов нет : какими были .такими и остались : срань советская ...
показати весь коментар
13.12.2016 14:42 Відповісти
Я живу в Днепре у меня квартира и дом.За 10 дней отопления в квартире 1 комнатной счёт пришёл 82 грн у меня не африка но 20 градусов когда - 5 -10 на улице и когда +5 +10.В частном доме субсидия на мать каждый месяц 3000 грн на счёт идёт за газ от гос-ва, а палим на 1500-2000 грн. Субсидия полностью покрывает ещё и остаётся.На счёт Филатова у меня в многоквартирном доме за 25 лет первый раз делают ремонт поставили новый лифт переложили в подворотнях асфальт и по городу видны ощутимые изменения.При Куличенко прокладке такого не было и близко..Воруют при нём не воруют то дело такое, но в том что в городе стало лучше это факт.
показати весь коментар
13.12.2016 11:52 Відповісти
Это правда, сам из Днепра. В основном ноют те, которые не хотят по своей натуре и лени, что то делать и идти в ногу со временем.
показати весь коментар
13.12.2016 18:32 Відповісти
У воров всегда будет не хватать на народные нужды, и тариф всегда не будет покрывать всех нужд власть предержащих. Потому не выделывайся, а подумай. Главное - начать.
показати весь коментар
13.12.2016 11:37 Відповісти
у нас город выделил дополнительно несколько миллионов к бюджетным деньгам из Киева чтобы довести процент установки счетчиков до 55 % и считать всем по среднегородскому показателю домов со счетчиками.
показати весь коментар
13.12.2016 11:38 Відповісти
Спрашивайте у своих мэров)))
показати весь коментар
13.12.2016 12:37 Відповісти
Все едем в Днепр!!!! Жить!!!
показати весь коментар
13.12.2016 11:18 Відповісти
Можно и просто погреться занедорого.... на том же вокзале...
показати весь коментар
13.12.2016 11:47 Відповісти
Когда же мы научимся жить по законам физики, а не политики.
показати весь коментар
13.12.2016 11:19 Відповісти
физические законы очень трудно трактовать так, как тебе надо, а не как оно есть в действительности. с политическими таких сложностей нет. поэтому - никогда.
показати весь коментар
13.12.2016 11:35 Відповісти
Харьковская область за отопление двушки 1100 грн.
показати весь коментар
13.12.2016 11:22 Відповісти
Мне за тот месяц 37 грн. пришло, боюсь даже предположить что в этом пришлют под новый год))
показати весь коментар
13.12.2016 12:47 Відповісти
Т.е. если не ******* и воровать скромно - то могут, так ведь?
Тихо надеюсь, что там действительно экономически-обоснованные насчитали, и поздравляю жителей Коломойск-сити.
показати весь коментар
13.12.2016 11:24 Відповісти
Согласен, в Днепре отопление удивительно дешёвое. Счёт за квартиру в панельном доме. не утеплённую, площадь 54 м кв., без льгот, за ноябрь - 520,00грн
показати весь коментар
13.12.2016 11:24 Відповісти
И вообще, Филатов молодец...
показати весь коментар
13.12.2016 11:27 Відповісти
Филатов, прийти!
показати весь коментар
13.12.2016 11:25 Відповісти
в прошлом месяце таки да в доме с счётчиком было 16 гр за квадрат а в этом месяце будет гривен этак минимум 25 бо давление и температуру дают большую и расход теплоносителя будет больше в половину - так шо то шо пишут как обычно делите на 33 а потом думайте верить или нет - живу в Днепре
показати весь коментар
13.12.2016 11:26 Відповісти
Расскажешь,когда получишь платежку.
показати весь коментар
13.12.2016 11:29 Відповісти
Так регулировать самим надо. Давление и температуру котельные увеличивают в зависимости от температуры на улице (так положено). На домах у каждого своя регулировка..... (при наличии счётчика). Если дом холодный потребляет больше.
показати весь коментар
13.12.2016 11:31 Відповісти
А вам уже пришли платежки за ноябрь?
показати весь коментар
13.12.2016 11:31 Відповісти
35.20 за метр кв в домі без лічильника
показати весь коментар
13.12.2016 12:06 Відповісти
Это в каком районе? У меня со счетчиком 17.4
показати весь коментар
13.12.2016 12:14 Відповісти
Полтавська обл
показати весь коментар
13.12.2016 13:18 Відповісти
Почему-то в Днепре - это возможно. А в Киеве Кличку никто не рассказал - что это дело и местной власти. Кличко свято убежден в том (наверное, это его просветил тот его зам, который утверждал, что счета за тепло за октябрь пересчитывать не надо), что тарифы утверждает ВОЛК из незаконного НКУКАРЕКУ. И он БЕССИЛЕН что-либо изменить. Бессилен - вали. Все-таки каждый должен заниматься своим делом.
показати весь коментар
13.12.2016 11:30 Відповісти
К Кличко обращались МЫ неоднократно.. А до него к Омельченко,Попову,Мазурчак Так при использовании жидкой керамической теплоизоляции на стенах зданий только на 100 м² экономия тепла составит 1182.32 Вт/год, а годовая экономия топлива:

- угля твердого 15,18 т в год

- мазута 10,98 т в год

Соответственно 9 эт. пяти секционный жилой дом ,ориентировочно 6000м2 экономия тепла при использовании 70939 Вт/год, годовая экономия условного топлива на отопление 871 тонна.

Потеря тепла с ОДНОГО(!) квадратного метра не изолированного трубопровода отопления и горячего водоснабжения составляет 10368 грн в год. Посчитайте в масштабах Украины! Хотя бы жилой фонд-подвалы.

С Lic Ceramic потери снижаются в три раза!
показати весь коментар
13.12.2016 11:35 Відповісти
В г.Северодонецке те же 16 грн , но никто ничего не делал,только текущие ремонты,замены. Это БЛЕФ , инфа для неосведомлённых, пиар трендовой темы энергозбереження. Реально можно 10 грн .Если реально применить хотя бы Lic Ceramic
показати весь коментар
13.12.2016 11:32 Відповісти
Мы тебе не верим!! Нам минстець сказал, что в Крыму от голода люди друг друга едят и без тепла замерзают в домах. А электричества у них совсем нет!!
показати весь коментар
13.12.2016 12:17 Відповісти
Алчевск - украинский вариант "Скажи еще спасибо, что живой!" кактатахх
показати весь коментар
13.12.2016 12:24 Відповісти
При ссср все тоже "копейки" стоило в том числе и труд а потом как на3бнулось. Немцы на "оккупированных" шоколад просто так раздавали, даром. К чему твой высер? Как все в Крыму Окуенно? Могу ссылок наскидывать что как раз наоборот. Тыць http://obozrevatel.com/blogs/04218-novosti-kryimnasha--ekstremalyi.htm тыць http://obozrevatel.com/person/kryimskij-banderovets/publication.htm
показати весь коментар
13.12.2016 12:36 Відповісти
та **@нись ты с этим обосанным крысмом, хоре пиждеть про рай в этой жопе, цены там адовые, а после нового года вообще труба будет по всей *********, знакомые от туда валят нахер без оглядки
показати весь коментар
13.12.2016 12:48 Відповісти
у нас те же деньги
показати весь коментар
13.12.2016 11:39 Відповісти

Интересно, увидеть строчку коммунальные услуги и отопление в расчете "Прожиточного минимума" .
показати весь коментар
13.12.2016 11:59 Відповісти
тому що в Дніпрі мер хозяін, а не мудаки як в інших. В моєму Мухосранську тариф 30 гривнів за кв метр площі якщо дім без лічільника. Але зараз обленерго рахує як собі забажає.То 44 то 35 Бо є такий собі коефіцієнт середньоі температури за місяць. І температуру беруть с метеостанціі на 70 км на північ, бо так хочуть. Монополісти чортові.
показати весь коментар
13.12.2016 12:02 Відповісти
Еще бы Филатов снизил расценки на квартплату и ему памятник можно ставить при жизни.
показати весь коментар
13.12.2016 12:22 Відповісти
А разве она высокая?
Я плачу 85 грн за двушку 50 кв.м.
показати весь коментар
13.12.2016 14:03 Відповісти
А кто считал? Как можно платить по тарифу, а не за РЕАЛЬНО полученный товар, исчисляемый повсюду в КАЛОРИЯХ (джоулях)? Я ПОКУПАЮ товар у монополистов и обогреваю им свою личную квартиру!!! Люди верят в туфту, как идиоты((
показати весь коментар
13.12.2016 12:23 Відповісти
Скасувати злочинну формулу "Ротердам+" і не платити Ахмєтову за сєпарське вугілля - можна в кілька разів комуналку знизити і "субсидія" не потрібна !
показати весь коментар
13.12.2016 13:07 Відповісти
Согласен на 100%
показати весь коментар
13.12.2016 13:16 Відповісти
Для початку можна не платити кієвенерго
показати весь коментар
13.12.2016 13:32 Відповісти
Цікаво - а місцева влада може САМА домовитись , аби купувати вугілля не в ОРДЛО ?
показати весь коментар
13.12.2016 13:34 Відповісти
Може, але тоді до неї прийде спочатку ФСБУ, потім хепеу, потім закриють сміттєзвалище, а усі порохЗМІ розкажуть про нісчастних дамбаскіх дітєй, які через це не отримали франтавихстаграмм
показати весь коментар
13.12.2016 13:51 Відповісти
100% - маємо Систему на Банковій , яка породила сєпарів і співпрацює з ними .
То ж і маємо відповідний результат .
показати весь коментар
13.12.2016 13:53 Відповісти
https://censor.net/news/418626/eto_byla_chetko_splanirovannaya_aktsiya_tsel_kotoroyi_sdelat_nevozmojnym_vyvoz_bytovyh_othodov_iz_lvova
показати весь коментар
13.12.2016 13:59 Відповісти
Молодцы
показати весь коментар
13.12.2016 13:19 Відповісти
Напевно Дніпроенерго не фінансує терористів, а отже грабування мешканців міста не є першочерговою потребою... на відміну від ситуації в Києві
показати весь коментар
13.12.2016 13:31 Відповісти
В домах со счетчиками никто ничего не снижал. Цена Гкалории например в теплоэнэрго 1364грн, как и насчитало НКРЕ. Снизили плату в ручном режиме (не тариф) в домах без счетчиков, приблизив ее к домам со счетчиками. И на том спасибо. Эта плата в отличие от тарифа не постоянна, а зависит от израсходованного газа котельными.
показати весь коментар
13.12.2016 14:16 Відповісти
Счётчик на дом.60 квадратов.В квартире +22.За ноябрь 995 гр.Не знаю как кому,а для меня это вилы.
показати весь коментар
13.12.2016 14:32 Відповісти
у меня тоже самое.....так в чём Филатов молодец
показати весь коментар
13.12.2016 14:50 Відповісти
60 квадратов. В квартире 19-20. За ноябрь 665 грн. Нормальная температура. Летом включая кондиционеры все хотят, чтобы было 16 град. Нужно "прикручивать" подачу теплоносителя. 22 град. перебор. Хотя халявщики-субсидианты с сесесеровскими окнами кричат, что им холодно и надо еще добавлять. Я и ты за них заплатим.
показати весь коментар
13.12.2016 14:51 Відповісти
Если вилы - оформи субсидию.48 кв.м рассчитываться будут по субсидии.Если субсидию не оформляешь,значит где-то в чём-то врёшь.
показати весь коментар
31.01.2017 08:02 Відповісти
Я из Днепра. Не соглашусь с Клименко, что люди больше не платят за воздух. У нас как раз все наоборот. Уже год, как мы платим за воздух. С тех пор как его компания поставила в нашем доме счетчик и не отрегулировала подачу теплоносителя по нормам потребления для нашего дома. С трудом узнали. какой расход должен быть для нашего дома. Сами можете сравнить: при проектном расходе в 5,62 м3/ч нам подают 22,5 м3/ч!!! И ладно, было бы тепло!!! В итоге за 15 дней октября мы "потребили" тепла ровно столько, сколько и в январе этого года. И тариф при этом получился 50 грн. 79 коп. За что мы должны платить? Наши неоднократные обращения игнорируются. Сначала отговаривались, что после отопительного сезона все сделают. Потом в течение лета говорили, что все под контролем. Как всегда зима пришла неожиданно, и мы снова с еще большими счетами за отопление. Температура в квартирах при этом далеко не у всех нормативная. У меня в ванной бывает и +14. Еще один момент. Утверждают, что подают нам теплоноситель с температурой в зависимости от погодных условий. Но какая может быть теплоотдача у батареи с температурой на входе +37,5 градуса? Какой температурный график это допускает? Нам его тоже не показывают. Нам вообще ничего не показывают и не говорят, как должно быть для нашего дома. И никакой регулировкой подачи тепла не занимаются. Просто гонят большие объемы теплоносителя с малой температурой. В результате мы как бы "потребляем" невразумительно огромное количество тепловой энергии. Мы с такой "оптимизацией" по-клименковски в корне не согласны. Надеемся, что администрация сайта обратит внимание на наш комментарий. У нас есть все письма с обращениями в данную компанию. Есть и обращения районного и городского депутата по вопросам нашего дома, а так же директора Департамента жилищно-коммунального хозяйства Днепропетровского городского совета. Все эти лица не указ нашему директору. А кто указ? Пусть укажет.
показати весь коментар
13.12.2016 23:54 Відповісти
А в Запорожье Донецкие могут только повышать, эти вообще без "ПЛАНКИ", у них мозги только урвать и за кордон.
показати весь коментар
31.01.2017 07:12 Відповісти
2000-360 (субсидия) 1640 грн. это не в какие рамки не влазит. Это не власть это крахоборы.
показати весь коментар
31.01.2017 07:15 Відповісти