8607 відвідувачів онлайн
26 957 281

МВФ пропонує Україні вирішити проблему дефіциту Пенсійного фонду шляхом підняття пенсійного віку, ми не згодні, - Рева

Міжнародний валютний фонд пропонує Україні вирішити проблему дефіциту Пенсійного фонду шляхом підняття пенсійного віку, в Міністерстві соціальної політики з цим не згодні.

Про це повідомив міністр соцполітики Андрій Рева, інформує Цензор.НЕТ із посиланням на 112 Україна.
"МФВ пропонує свій варіант вирішення проблеми дефіциту Пенсійного фонду. Ключовим елементом, як вони вважають, є необхідність підняти пенсійний вік. Ми з цим не погоджуємося. Якщо не погоджуємося, ми повинні запропонувати якісь альтернативні варіанти", - сказав чиновник.
Також міністр зазначив, що в Конституції зазначено, що привілеїв у нарахуванні пенсії бути не може.
Крім того, міністр додав, що виступає за введення накопичувальної пенсійної системи в Україні, проте вважає, що за умови дефіциту ПФ це буде непрофесійно.
Топ коментарі
+30
Якби власні гниди не крали,то і МВФ би нах... непотрібен був))))
показати весь коментар
23.01.2017 00:06 Відповісти
+29
Хорош пи...деть о МВФ. Никогда они не заставляли поднимать пенсионный возраст. Они всегда требовали победить коррупцию. Министр рЁва, который враг Украинцев, выставляет себя героем-борцом с МВФ. Такому чмо верят только минстецевские холуйки, типа гыги.
показати весь коментар
23.01.2017 00:04 Відповісти
+22
МВФ предлагает Украине решить проблему дефицита Пенсионного фонда путем поднятия пенсионного возраста, мы не согласны, - Рева - Цензор.НЕТ 2614
показати весь коментар
23.01.2017 00:01 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 3
Недалеким уже не раз говорилось, что МВФ - не благотворительная организация, это бизнес-проект, цель которого - зарабатывание денег и полное закабаление стран с этой же целью. Радует одно, что те. кто с пеной у рта поддерживали этот курс, будут работать до 70 лет. т.е. всю свою жизнь и в полной мере насладятся прелестями МВФ-овской политики.
показати весь коментар
23.01.2017 05:40 Відповісти
Работать? Да вы оптимист, батенька! В нашей реальности уже в 45 тебя не хотят брать на работу - стар. Не "супер", а просто - стар. И за какой *ер нам предлагается достойно прожить эти годы до выплаты минимальной милостыни?
показати весь коментар
23.01.2017 06:31 Відповісти
Этот вопрос не по адресу. Но я с Вами согласен.
показати весь коментар
23.01.2017 21:19 Відповісти
Вы )))))) Такие вы, как и ты.
показати весь коментар
23.01.2017 13:59 Відповісти
Ты не думай, что выбирая рыговское говно, ты отмежуешься от того что происходит. Я тебе напомню, что они должны были заниматься специализацией регионов, а не доением регионов в пользу Даунецка. Так что в том что произошло виноваты все, а не выборочно.
показати весь коментар
23.01.2017 15:41 Відповісти
Все виноваты, а ты в принципе не при делах. Герой дивана.
показати весь коментар
23.01.2017 15:52 Відповісти
Момент истины. За кого голосовал ты, провидец наш?
показати весь коментар
23.01.2017 16:01 Відповісти
Ну так и что, что ты не голосовал, я может тоже не голосовала на последних, но это никак не отменяет мою вину за то что отмолчалась, равно как и твою за то что вора и ничтожество, покинувшее страну привел в 2009. Такая она штука жизнь, голосует кто-то или нет, а виноваты все вместе. Привыкли, б..., крайних искать. Чисто рыговская черта.
показати весь коментар
23.01.2017 18:37 Відповісти
"Международный валютный фонд предлагает Украине решить проблему дефицита Пенсионного фонда путем поднятия пенсионного возраста"
Так конечно с экономят пенис.фонд. Казе понятно,что бОльшая часть пенсионеров вымрет.
Каждый из нас знает,сколько человек живет выйдя на пенсию в 55/60 лет......
показати весь коментар
23.01.2017 05:51 Відповісти
Просмотрел комменты........удаляют десятками......наверное в комментах хорошие слова в адрес нашей, ну очень ЛЮБИМОЙ влас пардон, ВЛАДI.
показати весь коментар
23.01.2017 05:57 Відповісти
Для чего повьішать пенсионньій возраст, если такие работники не нужньі? Тогда одновременно повьішайте пособия по безработице и будете платить еще больше.
показати весь коментар
23.01.2017 05:58 Відповісти
а почему мвф непредлагает решить проблему пф путем прекращения разделения пенсионеров на сорта ? ну к примеру что бы прокурор или другой чинуша получали несколько минималок а не десятки
показати весь коментар
23.01.2017 06:19 Відповісти
МВФ предлагает Украине решить проблему дефицита Пенсионного фонда путем поднятия пенсионного возраста, мы не согласны, - Рева - Цензор.НЕТ 7986
показати весь коментар
23.01.2017 06:28 Відповісти
Давно треба було піднімати пенсійний вік. Не може бути в країні стількі ж пенсіонерів, скільки працюючих. Популісту Ляшку треба заткнути глотку.
показати весь коментар
23.01.2017 06:47 Відповісти
"Не може бути в країні стількі ж пенсіонерів, скільки працюючих". Правильно, надо чтобы "працюючих" было в несколько раз больше, чтобы не бежала молодёжь "за бугор" на заработки, чтобы люди после 40-ка лет могли найти работу, тогда не придётся и пенсионный возраст увеличивать.
показати весь коментар
23.01.2017 07:09 Відповісти
нє кацапчик ти не перекручуй, треба висилити в місце народження всіх радянських офіцерів-пенсіонерів які на пенсію перли в Україну. Цього кацапського лайна дві третини від всіх пенсіонерів.
показати весь коментар
23.01.2017 08:27 Відповісти
Так ***** такая жизнь, пенсия ***, зарплата более или менее ***, рабочие места ***, равенство сборов налогов (все должны платить) ***, право на мед. обслуживание ***, права ***, земля да ***** тебе нужн. Везде *** и это ***** мы должны радоваться и тебе Вячеслав спасибо говорить за критику.
показати весь коментар
23.01.2017 09:03 Відповісти
Не треба випускати молодь з країни, і треба народжувати частіше.
показати весь коментар
23.01.2017 17:52 Відповісти
Не согласны - это хорошо, но ведь не озвучивается решение проблемы. А ведь любой здравомыслящий человек понимает, что наполнить пенсионный фонд можно одним единственным способом - наличием в стране достаточного количества высокооплачиваемых рабочих мест. Другого способа просто не существует. А вот с этим у этого правительства проблемы, - не знает оно как это делается. Хоть бы у Кучмы расспросили, при котором заработали заводы и стройки, при котором был достигнут ежегодный рост ВВП на уровне 12-13%. И конечно надо прекратить грабить народ, иначе ничего не выйдет.
показати весь коментар
23.01.2017 07:02 Відповісти
Після Кучми, що змінилося? А я вам скажу. Російський ринок збуту пропав.
показати весь коментар
23.01.2017 17:55 Відповісти
А я пропоную вирішити проблему шляхом митниці.Говорять,що там пів бюджета йде в корито(лодку).
показати весь коментар
23.01.2017 07:10 Відповісти
барыги не согласны? да они мать родную за транш продадут,ссыкотно просто!
показати весь коментар
23.01.2017 07:23 Відповісти
введение накопительной системы? при таких доходах? рева, иди маршируй, прапор-сантехник совковый
показати весь коментар
23.01.2017 07:24 Відповісти
МВФ предлагает Украине решить проблему дефицита Пенсионного фонда путем поднятия пенсионного возраста, мы не согласны, - Рева

ЕЖЕЛИ "ОНИ" НАЧНУТ 100% ВЫПОЛНЯТЬ ПУНКТ КОНСТИТУЦИИ "О БЕСПЛАТНОМ МЕДИЦИНСКОМ ОБСЛУЖИВАНИИ" ТО ХРЕН С ВАМИ - МОЖЕТЕ ПОДНЯТЬ ПИСИОННЫЙ ВОЗРАСТ НА 1 ГОД

.
показати весь коментар
23.01.2017 07:24 Відповісти
Наши "девочки" ломаются, строят из себя "целок", а потом с радостью отдадутся МВФу с возгласами: "мы сделали, что могли". P.S. а помнится еще на той неделе эта же "рева" утверждала, что меморандум с МВФ "это все неправда"....
показати весь коментар
23.01.2017 07:24 Відповісти
Отменить пенсии сепарской пенсоте, и будет огромная экономия в пенсионный фонд! На них уходят миллионы! Знаю много людей в Крыму и Донецке - они по 20-30 тысяч гривень получают и ненавидят Украину, их дети воюют обдроченцами против Украины!
показати весь коментар
23.01.2017 07:37 Відповісти
Эти наши чинуши приписывают МВФ то, чего они не говорили.
показати весь коментар
23.01.2017 07:38 Відповісти
до 100 лет поднимайте..тогда точно проблем не будет...
показати весь коментар
23.01.2017 07:48 Відповісти
"Если не соглашаемся, мы должны предложить какие-то альтернативным варианты", - сказал чиновник.

Любопытно какие? Неужели отмену пенсий вообще?
показати весь коментар
23.01.2017 07:50 Відповісти
http://gordonua.com/news/society/reva-o-povyshenii-pensionnogo-vozrasta-mvf-nichego-ne-trebuet-mvf-predlagaet-my-diskutiruem-169622.html БРЕХУН!!! Рева о повышении пенсионного возраста: МВФ ничего не требует
показати весь коментар
23.01.2017 07:56 Відповісти
У Ревы такие грандиозные планы на наши пенсии что Тигибко бы только обзавидовался.
показати весь коментар
23.01.2017 08:03 Відповісти
А ссылочки на оригинальный текст от МВФ , естессно нет. Опять будем верить хорошему Реве, что это злой МВФ потребовал поднять нам тарифы а чиновникам зарплаты...
показати весь коментар
23.01.2017 08:21 Відповісти
https://strana.ua/articles/analysis/34380-kuplya-prodazha-zemli-povyshenie-pensionnogo-vozrasta-i-dolg-yanukovicha-vse-usloviya-mvf.html Купля-продажа земли, повышение пенсионного возраста и долг Януковича. Все условия МВФ
показати весь коментар
23.01.2017 08:29 Відповісти
Повторюсь: МВФ не требует. Он рекомендует. И не выполняющим рекомендации денюжку давать не желает.
показати весь коментар
23.01.2017 09:47 Відповісти
Почему мы не выполняем требование МВФ Косвенные методы - в жизнь?

Страшный сон налогоплательщика - косвенные методы оценки его доходов, согласно меморандуму с МВФ должен быть внедрен в жизнь. То есть, доходы теперь смогут определять исходя из расходов налогоплательщика и, если производятся крупные траты, их суммы будут также включаться в налогооблагаемый доход.
"Мы предоставим Государственной фискальной службе (ГФС) право использовать косвенные методы оценки, чтобы выяснить правильность обязательств каждого налогоплательщика по налогам и социальному страхованию. Мы ожидаем, что это законодательство будет принято до конца октября 2016 года", - указывается в обновленном меморандуме украинских властей по программе расширенного финансирования EFF от 1 сентября.
Меморандумом также http://strana.ua/news/34403-mvf-nalogovaya-miliciya.html предусмотрен роспуск налоговой милиции и формирование к ноябрю текущего года новой гражданской службы при Министерстве финансов, которая будет нести ответственность за расследование финансовых и экономических преступлений против государства, в том числе, связанных с налогообложением, но не ущемляя подследственности Национального антикоррупционного бюро.
В документе также подчеркивается, что любые действия по налоговой амнистии не будут предприниматься, пока не будет достигнут значительный прогресс в области реформирования государственной налоговой службы.
показати весь коментар
23.01.2017 08:43 Відповісти
некто по имени Андреас Аслунд уверен, что марте Украина с этим согласится.
показати весь коментар
23.01.2017 09:02 Відповісти
идет подготовка общественного мнения.
показати весь коментар
23.01.2017 09:21 Відповісти
Тем кто, предлагает повышать пенсионный возраст, надо обязать, чтоб их возил 65-летний водитель, приходящий на работу с белой тросточкой, а капельницу в вену ставила 60-летняя подслеповатая медсестра с трясущимися руками.
показати весь коментар
23.01.2017 09:29 Відповісти
Повышение пенсионного возраста должно быть увязано с улучшение медицинского обслуживания!
показати весь коментар
23.01.2017 09:35 Відповісти
Есть только один способ избавиться от влияния мвф.Срочно перевыборы президента и парламента.Контроль за ними со стороны общественности.Основные требования народа к новым избранникам.Отказ от сотрудничества с мвф,закрытие офшоров,возрождение своей промышленности и с/х, сотрудничество и торговля с тем, с кем выгодно для Украины,уничтожение алигархов как класса.Пусть будут миллиардэры и мультимиллионеры,не грабящие страну а работающие на ее благо,как во всем цивилизованном мире.
показати весь коментар
23.01.2017 09:36 Відповісти
А толку. Снова получим 54% за какую-нибудь срань. С такими мозгами только президентов выбирать.
показати весь коментар
23.01.2017 09:48 Відповісти
Ага уже прогнали одну "злочинну владу". На выходе получили те же яйца, только в профиль.
Ни ОДНОГО эксРЫГА не НАКАЗАЛИ. Ту дурочку Штепу, которая кричала на Дыркина с бандой, это наши ребята, давайте их поддержим и то три года посадить не могут. Топ коррупционеров, как в спортивной рыбалке ловят и отпускают, в лучшем случае те уходят с должности и продолжают безбедно жить на неправедно заработанные средства.
Этих людей уже не переделаешь, они жить по законам не будут, только полное очищение под "0" их и членов их семей. Как говорил Лукашенко, я бы порядок в Украине навел бы за три дня. Вначале расстрелял бы всех кто во власти, а потом всех, кто пришел бы к ним на похороны.
По-видимому по другому не получится.
показати весь коментар
23.01.2017 12:55 Відповісти
А вы думаете в Украине нет своих Лукашенок? Можно легко найти ,если поискать, еще покруче и поумнее,среди действительных патриотов ,а не типа парасюка или мосийчука.Все есть, и экономисты и юристы и промышленники и банкиры,пока еще не все разбежались. А нынешние шо то вообще не справляются.Украину могут спасти только срочные перевыборы и беспроцентный переходной барьер в раду.Упрощенная регистрация партий без миллионных капиталлов.
показати весь коментар
23.01.2017 13:13 Відповісти
В нынешних реалиях чтобы выиграть выборы нужна куча бабла. И кого у нас деньги? Правильно у олигархов. Они могут позволить себе потратить несколько десятков - сотню миллионов зелени на выборы, что бы их отбить с немалым наваром.
А теперь вопрос - неужели Вы серьезно думаете, что те люди, которые придут во власть на деньги олигархов будут с ними бороться? Это будет история из разряда пчелы против меда.

Вот если бы разорвать эту спайку бизнес-власть, сделать так, что бы бизнес не мог на этом зарабатывать, то мог бы появиться результат, ведь олигархам не было бы интересно вваливать кучу денег не в прибыльные проекты.
показати весь коментар
23.01.2017 13:22 Відповісти
"торговля с тем, с кем выгодно для Украины". Пиши прямо. Торгівля з Росією.
показати весь коментар
23.01.2017 18:02 Відповісти
Помнится как-то мелькнуло в СМИ и пропало любопытное сообщение. МВФ ничего не требует! Точнее они выдвигают условие - например, сбалансировать бюджет Пенсионного Фонда. А вот методы этого сбалансирования - уже инициативы украинских политиков. Правда статейка оперативно быстро испарилась из доступа (я по крайней мере не нашел).
В остальном - у меня вопрос. Назовите хотя бы пару стран, которые смогли подняться благодаря деньгам МВФ. Я таких что-то не припомню
показати весь коментар
23.01.2017 09:37 Відповісти
http://gordonua.com/news/society/reva-o-povyshenii-pensionnogo-vozrasta-mvf-nichego-ne-trebuet-mvf-predlagaet-my-diskutiruem-169622.html Рева о повышении пенсионного возраста: МВФ ничего не требует
показати весь коментар
23.01.2017 09:38 Відповісти
меньше недели назад, такое говорил
показати весь коментар
23.01.2017 09:40 Відповісти
Переводя с дипломатического - "нам делают предложение, от которого невозможно отказаться")
показати весь коментар
23.01.2017 09:42 Відповісти
Если почитать меморандум, то там вообще речи не идет о том, чтобы МВФ что-то предлагало. МВФ дает деньги в кредит, но хочет знать с каких денег Украина будет выплачивать этот кредит. Украина говорит - мы сделаем пенсионную реформу и сэкономим столько-то денег. МВФ говорит "мне пофиг, согласен". Украинские политики - народу "МВФ хочет поднять пенсионный возраст, но тут мы ничего сделать не можем, это же МВФ!!!!1".
Я об этом писать начал еще пару лет назад, когда пошла свистопляска с кредитами один за другим и "реформами от МВФ". Люди не хотят читать источники с сайта МВФ, а СМИ оооочень редко распространяют тексты или ссылки на договоренности. Так и живем.
показати весь коментар
23.01.2017 10:46 Відповісти
Звісно порохориги не будуть чіпати пенсоту-мерзоту, бо це їх основний лохторат.
Їм легше фантиків надрукувати та продовжувати кошмарити малий та середній бізнес, залишаючи Україну совково-маразматичною країною 3-го сорту.
показати весь коментар
23.01.2017 09:42 Відповісти
Банкомати видають вже банкноти 2014 та 2015 років, це вже навіть не приватбанківські
показати весь коментар
23.01.2017 10:49 Відповісти
Вы, что там, су..ки, уже не можете договориться как врать????
"МВФ не требовал от Украины повышать пенсионный возраст - Розенко"
http://www.segodnya.ua/economics/enews/mvf-ne-treboval-ot-ukrainy-povyshat-pensionnyy-vozrast-rozenko-788606.html
показати весь коментар
23.01.2017 09:46 Відповісти
Чтобы решить проблему с дефицитом пенсионного фонда, да и любую проблему в стране, нужно власти перестать красть.
показати весь коментар
23.01.2017 09:50 Відповісти
Проблем нашей власти в том, что они не только воруют, но там ВСЕ брехуны. Может быть второе следствие первого. Почему нельзя было честно признаться еще три года назад, какие требования выдвигает МВФ? Привыкли втихаря принимать бюджет что бы легче его дерибанить и потом ходят на Банковую по очереди выслушивая приказы, кому скока. Если правительство боится своего народа, значит нужно убирать его.
показати весь коментар
23.01.2017 09:53 Відповісти
"МВФ предлагает Украине решить проблему дефицита Пенсионного фонда путем поднятия пенсионного возраста, мы не согласны, - Рева"
Рева выставляет Гройсмана дурачком - https://www.rbc.ua/rus/news/povyshenie-pensionnogo-vozrasta-vlyaetsya-1474327965.html Повышение пенсионного возраста не является требованием МВФ, - Гройсман.

Гройсман, выгони Реву пинками в жопу, если ты в самом деле не дурачок.
показати весь коментар
23.01.2017 10:51 Відповісти
Не може бути мінімальна заробітна плата у всіх робітників різних професій - однакова!!!
Вельмишановний пан Андрійко Рева, якщо у Вас не має достатньо своїх "професійних знань", то зверніться до науковців та не видумуйте "велосипед", та не "шарахайтеся" із одного боку в інший при одному тільки слові МВФ... Даю Вам напрямок до знань, думаю, що читати і думати Ви вмієте:
Із наукової монографії "Пенсійна реформа в Україні: напрями реалізації (колективна монографія)" під ред. Е.М.Лібагової.-К.: Інститут демографії і соціальних досліджень імені М.В.Птухи НАН України, 2010.- 270 с.
Розділ 6. Напрями реформування пенсійної реформи. (с.231):
На нашу думку, в Україні можна передбачити впровадження системи диференційованих розмірів мінімальної зарплати у позабюджетній сфері за поданою нижче схемою (табл. 6.6). Використання цієї схеми роботодавцями можливе як обов'язкове або ж як добровільне, що надаватиме право на певні преференції, зокрема податкові. Ця система може застосовуватися або лише для збирання страхових внесків, або одночасно для збирання страхових внесків і збільшення бази оподаткування податком на доходи фізичних осіб (фактично як диференційовані розміри мінімальної заробітної плати).
Таблиця 6.6
Запропонована схема диференціації розмірів мінімальної зарплати (ставок
мінімальних доходів для нарахування єдиного соціального внеску)

Професійно-кваліфікаційні групи - Ставка зарплати / доходу
Керівники, менеджери - 3 розміри мінімальної зарплати
Професіонали; фахівці - 2,5 розміри мінімальної зарплати
Технічні службовці; кваліфіковані робітники - 2 розміри мінімальної зарплати
Кваліфіковані робітники сільського господарства,- 1,5 розміри мінімальної зарплати
сфери торгівлі та послуг
Найпростіші професії - 1 розмір мінімальної зарплати
показати весь коментар
23.01.2017 11:07 Відповісти
лучше пусть посмотрят сколько липовых пенсионеров по группе посчитают и прослезятся
показати весь коментар
23.01.2017 12:05 Відповісти
Вопросы пенсий и наполнения бюджета решаются только самозанятостью населения. Если государство не может помочь, то пусть хотя бы не мешает. Но не так сталося, як гадалося - паразитам с этого нечего красть. И ордынские последыши из власти так просто не уйдут...
показати весь коментар
23.01.2017 12:21 Відповісти
Весной начну строить два гаража . Сдам , и будет мне пенсия .
показати весь коментар
23.01.2017 12:24 Відповісти
Де соціальна справедливість у відрахуваннях ЕСВ, пан А.Рева, про яку Ви весь час декларуєте?
Хто встановив
максимальну величину бази нарахування ЄСВ і чому вона повинна дорівнювати 25 розмірам прожиткового мінімуму, а чому не 100 чи 200 розмірам прожиткового мінімуму?
Не треба ховатися: Ви ж самі й установили разом з депутатами для себе такі привилегії, а пенсію нехай відраховують бідні українці. Дивись джерело: http://m.gbb.com.ua/article/536-qqq-17-m1-06-01-2017-diniy-sotsalniy-vnesok-2017-roku-mnmaln-ta-maksimaln-velichini .
В Україні пан Андрійко Рева, якщо Ви не знаєте, основний вклад 98...99% у Пенсійний фонд, тобто відрахування ЕСВ 22%, робить працездатне населення, яке має щомісячні доходи від 3200 грн. до 40000 (сорок тисяч) грн. і складають 95...98% від усього працездатного населення України. А от найбагатше населення України 2...5%, яке має доходи більше 40000 тис.грн за місяць платить меньше 22% відрахувань. І чим більша сума заробітної плати, тим менший процент відрахувань в Пенсійний фонд: із 40000 грн. максимальні відрахування ЕСВ становлять 8800 грн (22%) а уже із 50000 грн - ЕСВ 17,6%, із 100000 (сто тисяч) грн. - ЕСВ 8,8%, із 200000 (двісті тисяч) грн. ЕСВ 4,4%, із 500000 (пятсот тисяч) грн. - ЕСВ 1,76%, із 1000000 (мільйона) грн. - ЕСВ 0,88%, тобто менше 1%, і т.д. Тобто щомісячний мільйонер платить у Пенсійний фонд ЕСВ менше 1%, тобто у 22 рази менше, чим простий робітник, який відраховує 22% від своє заробітної платні.
Ось ВАМ, любі УКРАЇНЦІ, соціальна справедливість від міністра соціальної політики Андрюшки Реви, КМУ із Володею Гройсманом, а також "нашого" солоденького "керманича" і "наших" народних депутатів...
Так от, пан Андрійко Рева, у країнах ЄС багатше і найбагатше населення відраховує у пенсійні фонди від 5 до 40% усього його об'єму, коли у нас, в Україні відрахування у Пенсійний фонд заможніх "людей" становлять менше 1% від усього його об'єму.
Так ось про що натякає Вам, пан А.Рева, МВФ при необхідності проведення реформ: про соціальну справедливість у відрахуваннях у Пенсійний фонд, і не треба "клеїти дурня". Так от МВФ каже, що настала необхідність скасування максимальної величини бази нарахувань ЕСВ. Тобто усі за соціальною справедливістю незалежно від своїх щомісячних статків повинні відраховувати у Пенсійний фонд - 22%.
Тепер трошки математики, пан А.Рева, особисто для Вас, головного реформатора Пенсійної реформи в Україні:
Відрахування із 1000000 (мільйона) грн. у Пенсійний фонд при соціально справедливій для усіх українців ставці 22% будуть становити 220000 (двісті двадцять тисяч) грн., і будуть рівнятися відрахуваннями 312 робітників, які отримують щомісячну зарплатню 3200 грн. Тобто по "простонародному": один мільйонер відраховував би в Пенсійний фонд щомісячно кошти, як 312 робітників з мінімальною зарплатнею....
Ось де Вам, пан А.Рева, поле діяльності, але Ви боїтеся, як би не образити "себе" та усіх інших можновладців,.. Але все одно, як не знімут одні, то скоро погонят другі, тобто ота більшість із працюючих, яким Ви все хочете "втюхати" "свої" нікчемні "реформи"...
показати весь коментар
23.01.2017 12:42 Відповісти
ви спочатку мусссору і іншим бл...дям підніміть до рівня простих людей!!!
а потім будете щось мичати...
показати весь коментар
23.01.2017 13:15 Відповісти
Дефицит пенсионного фонда меньше суммы потраченной на национализацию Приватбанка. В отличии от Приватбанка, дефицит ПФ можно покрывать десятилетиями по мере достиожения людьми пенсионного возраста.

Достаточно меньше воровать, и проблем с пенсиями не будет.
показати весь коментар
23.01.2017 15:27 Відповісти
надо поднять пенсионный возраст до 100 лет и обложить 25% налогом всех пенсионеров и инвалидов,затем школьников учить в школах 30 лет,гуманитарные предметы убрать,учителей сильно умных сократить,выращивая как в Германии гитлер-югенд в Украине таких же тупых которые будут кричать слава Украине и делать что скажет власть,вот что устраивает наших воров,пенсионеры исчезнут как туман.
показати весь коментар
23.01.2017 17:01 Відповісти
Предложение от которого невозможно оказаться.
показати весь коментар
23.01.2017 17:57 Відповісти
Расскажите МВФ о том, что «соціальна сфера України вже давно тріщала по швах. Воно й не дивно. Неймовірно дорогі для бюджету Верховна Рада, інститут президентства та уряд забирають чи не левову частку заробленого усіма нами. Спеціальні пенсії і пільги, яких немає ніде в світі, дощенту руйнують пенсійний фонд. Україна має стати нормальною країною, без винятків та особливих статусів» (Расевич В., 25.02.14).
показати весь коментар
23.01.2017 18:09 Відповісти
Отменить пенсии всем, кто в Крыму и на Донбассе голосовал на референдуме за отделение от Украины! Всё! Огромная экономия будет - у них самые высокие пенсии!
показати весь коментар
23.01.2017 19:10 Відповісти
Буду голосовать за того, кто предложит отмену ВСЕХ соцвыплат Крыму и ОРДИЛО!
показати весь коментар
23.01.2017 19:11 Відповісти
Этот Рева никак не хочет ментам поднять пенсионный возраст. Так что крепитесь он своим шакалам кость кидает за счет остального населения.
показати весь коментар
23.01.2017 22:06 Відповісти
Смішить народ, що злиться на МВФ.
Люди, це комерційна організація, яка заробляє гроші і страхує ризики через які гроші можуть не повернути.
Вимога МВФ - це баланс держфінансів, за що відповідає українска влада.
МВФ не заморачується і пропонує, зазвичай, дуболомні заходи.
Але що зробиш...наша влада не пропонує нічого кращого, лише Дартаньянів із себе роблять, типу боряться з МВФ.
показати весь коментар
23.01.2017 23:00 Відповісти
Сторінка 3 з 3