3557 відвідувачів онлайн

Сьогодні в центрі Києва відбудеться Марш солідарності з кримськотатарським народом

26 лютого в 14:00 в центрі Києва відбудеться Марш солідарності з кримськотатарським народом, українцями і людьми інших національностей, що проживають в окупованому Криму.

Як повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на сторінку заходу в Facebook, маршрут ходи наступний: алея Небесної Сотні - вулиця Інститутська - вулиця Шовковична - вулиця Грушевського - Європейська площа - вулиця Хрещатик - Майдан Незалежності.

Організатори - Меджліс кримськотатарського народу, Кримськотатарський ресурсний центр, ГО "АвтоМайдан Київ", ГО "Ліберально-демократична ліга України", ГР "Полонені", ГО "Земляцтво кримських татар", "Всесвітній рух патріотів України", ГО "Кримська батьківщина", "Крим - SOS" та інші.
Читайте також: Сьогодні мають вийти на свободу 10 громадських активістів, - Курбедінов анонсував звільнення репресованих у Криму
Топ коментарі
+24
Сегодня в центре Киева пройдет Марш солидарности с крымскотатарским народом - Цензор.НЕТ 875
показати весь коментар
26.02.2017 11:18 Відповісти
+17
О наболевшем.

Сегодня в центре Киева пройдет Марш солидарности с крымскотатарским народом - Цензор.НЕТ 1001
показати весь коментар
26.02.2017 11:12 Відповісти
+10
Марш підтримую, але категорично не погоджуюсь коли стаду олігархи та іх баблозмі вказують коли можна марширувати а коли ні...
показати весь коментар
26.02.2017 11:21 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
О наболевшем.

Сегодня в центре Киева пройдет Марш солидарности с крымскотатарским народом - Цензор.НЕТ 1001
показати весь коментар
26.02.2017 11:12 Відповісти
Сегодня в центре Киева пройдет Марш солидарности с крымскотатарским народом - Цензор.НЕТ 875
показати весь коментар
26.02.2017 11:18 Відповісти
- При теперішніх «Нових любих друзях» Україна взагалі може на Уділи-улусики розповзтись під *опи новітніх нуворишів, яким не так багато і залишилося до здійснення пацючих їхніх мрій після узаконення "роздержавлення" на місцях: тобто - кожному Пацюку по області, таможні, енергосистемі, копальні, по банку і т. п.- а нам все ЦЕ обслуговувати і лайно після них виносити до скінчення віку ?!.
- Цим, теперішнім, не важливо, що там буде після них- важливіше те, що в їх рот зажерний полізло, та в глибоченні, бездонні кишені відхвачено під шумок:- щоб на особняки, яхти, на виводок, на курвів...та багато на що іще ТАМ буде потрібно...Так що потрібно їх опускати без чобіт - до ями!..
- Висновок на поверхні : ворон воронку око не виклює, - а от нас всіх тримають за абсолютних лохів, що не мають відчуття національної Гідності, які не спроможні замочити гидотних, брехливих пацюків - вишкребків роду людського...
показати весь коментар
26.02.2017 11:46 Відповісти
Как же хочется чтобы порохоботы оказались правы, а зрадофилы нет. Но всё портит эта бессердечная **** реальность.
показати весь коментар
26.02.2017 11:46 Відповісти
І досі ці рехворми все прискорюються і прискорюються, можливо вони вже повз нас пролетіли))))))
показати весь коментар
26.02.2017 11:19 Відповісти
Здається, що це саме ми пролетіли.
показати весь коментар
26.02.2017 11:31 Відповісти
Хто пролетів повз кого ,поняття відносне, залежить від точки спостереження, проте результат незмінний --прольот ))))
показати весь коментар
26.02.2017 11:46 Відповісти
А я еще помню его предвыборный ролик на второй срок в 90-х.

Анимация: типа записник и перьевая ручка выводит несколько пунктов его обещаний на последующие 5 лет

1. ...
2....
3... Вступ до ЄС
4...

Господибоже... фантасмагория какая-то....
показати весь коментар
26.02.2017 11:19 Відповісти
Дополню: Нас никто не собирался туда вести из тех советских мамонтов. Нас даже нынешние "реформаторы" туда не собираются вести. Эта удочка уже перестает работать, а они все ее используют.
показати весь коментар
26.02.2017 11:22 Відповісти
В день солнечного затмения лучше сидеть по домам.

Толку и конструктива такие явления не прибавляют, а эмоции будут зашкаливать.
Пару раз в год все таки стоит смотреть в календарь, чтобы не жалеть следующие 18 лет.
показати весь коментар
26.02.2017 11:13 Відповісти
Я не совсем понимаю , в чём конкретно я солидарен с народцем , проживающем в Крыму .
Что именно у меня с ними общего .
Может быть , неустраивающая меня власть ?
показати весь коментар
26.02.2017 11:14 Відповісти
Может быть в том же, в чём с соседом по лестничной клетке общего дома?
показати весь коментар
26.02.2017 11:19 Відповісти
Аналогия мне не совсем понятна .
Я живу в частном доме .
показати весь коментар
26.02.2017 11:22 Відповісти
И совершенно безразлична судьба семьи, живущей с доме по соседству и в дом которого впёрлись вооружённые бандиты? Просто в случае пожара в вашем доме ему тоже может так случиться шланг воды безразлично будет в окно протянуть.
показати весь коментар
26.02.2017 11:26 Відповісти
Только не нужно соплей .
Крым наша действующая власть даже не просрала - Крым был отдан ***** в обмен на легитимизацию их власти и признание однотуровых выборов .
Будьте честными - власть не сделала НИЧЕГО для предотвращения путча в Крыму , она просто самоустранилась .
Вся ответственность за случившееся лежит именно на этой власти .
А меня , посредством клоунским маршей , хотят сделать с ней солидарным ???
Пусть поделятся наворованным , для начала ...
показати весь коментар
26.02.2017 11:33 Відповісти
Причём здесь клоунский марш? Этот перл говорит не о солидарности с клоунским маршем.
"Я не совсем понимаю , в чём конкретно я солидарен с народцем , проживающем в Крыму"
показати весь коментар
26.02.2017 11:36 Відповісти
Опять не понимаю хода вашей мысли .
Начнём с того , что у крымских татар свои , далеко идущие планы , которые они не афишируют .
Второе - Крым был отдан нынешней властью сознательно .
Вопрос - с кем из них я должен выразить свою солидарность посредством клоунского марша ?
показати весь коментар
26.02.2017 11:44 Відповісти
Ещё раз. Вопрос стоит не в солидарности с клоунским маршем, а в солидарности с народом, уже второй раз выживаемым со своего родного дома. Это к слову о соседстве. Потому что если в следующий раз власть вдруг продаст и Ваш (!) дом, вместе с его содержимым и заселяющим, Вам точно так же ждать помощи, кроме как от Ваших соседей, будет больше не от кого. Крымчанам этот марш необходим для демонстрации западному политикуму и усиления его давления на кацапоидов. Так понятно?
показати весь коментар
26.02.2017 11:51 Відповісти
Конечно , это понятно .
Но я что-то не помню крымско-татарских выступлений , с оружием или без , против ордынских оккупантов .
Не припоминаю и славных эпизодов их партизанской войны .
Напротив , я знаю , что крымско-татарский народ , оставшийся в оккупации , создал или даже избрал какое-то там своё правительство , сотрудничающее с оккупантами .
Я ничего не напутал ?
То есть , налицо борьба за власть двух татарских правительств - одного в изгнании , и другого , как бы коллабрационного . Причём , что характерно , и то , и другое , спит и видит , как бы им достался весь Крым , и без кацапов и без хохлов , пусть даже и под протекторатом Турции .
Другими словами , одни пытаются использовать Украину , другие - Орду в своих узконациональных интересах .
Моих интересов там нет . Я их не вижу .
показати весь коментар
26.02.2017 12:05 Відповісти
Если вы житель, к примеру, Черниговской области, то по точно такому же принципу ваших интересов нет в Одесской, Днепровской, Львовской или какой-либо другой области, с их населением. Зачем вам тогда государство? Зачем и с какой целью вы сидите и пишете на сайте всё то, что пишете? Вам должно быть достаточно границ своего дома.
показати весь коментар
26.02.2017 12:20 Відповісти
Я пишу , не выдумывая особо . То , что есть .
А нравится это кому-то или нет , мне глубоко пох .
И ещё одна вещь .
Нравится вам это , или нет , но такое государство , которое нам выстроили эти жулики , оно и на самом деле народу не нужно .
Без него было бы не хуже .
Оно антинародно по сути .
И это - печальный факт .
показати весь коментар
26.02.2017 13:06 Відповісти
Голімиє понти,заради понту ))))
показати весь коментар
26.02.2017 11:20 Відповісти
Марш підтримую, але категорично не погоджуюсь коли стаду олігархи та іх баблозмі вказують коли можна марширувати а коли ні...
показати весь коментар
26.02.2017 11:21 Відповісти
В умовах «гібридної війни», - а такою вона є сьогодні, - найбільш ефективною в перспективі і зараз буде безкомпромісна, жорстка боротьба на Інформативному фронті, де наші ЗМІ явно, м'яко кажучи, недопрацьовують ні за оклади, ні за совість… А такі провали в інформаційній війні за уми і серця, що явно затягується на невизначені часи, набуває чи не визначального стратегічного Впливу на кінцевий Результат протистояння!..
А це уже буде накладатися і на наші взаємовідносини зі Світом, - тобто, взагалі на наше з вами Майбутнє в світовій Цивілізаційній Системі… А з цією теперішньою примітивною ІМІТАЦІЄЮ мовної «державної» пропаганди, де часто в верхах заправляють люди, далекі від патріотичних, державницьких налаштувань, і, більше того - зі своїми недолугими - /НЕ випадковими/ інформаційними «недоречностями», вони спричиняють зворотний, злочинно-закамуфльований, і тому зовсім, категорично
непотрібний нашій Державі ефект… Напрошуються ПИТАННЯ : 1. На кого вони працюють?!, - 2. А «СУДДІ» тут - ХТО ?!, 3. / Кадри (ЧИЇ ?) вирішують УСЕ ?!. - / І СКІЛЬКИ ЩЕ будуть ?!./
Проблема тут ще й в тому, що все ЦЕ потребує негайного вирішення без розтягнення на невизначений період, в якому багато чого може вирішитися для нашої Вітчизни, Народу !..
Тому такі, першочергової важливості, ключові проблеми повинні бути розв'язані у найкоротші стислі строки - ЧАС НЕ ЧЕКАЄ - він підганяє, зобов'язує бути на рівні вирішення кричущих, нагальних проблем - в т.ч. і проблем пропаганди!!!

Пгв
показати весь коментар
26.02.2017 11:42 Відповісти
Обрубить воду и электричество, а помогать маршами это так трогательно.
показати весь коментар
26.02.2017 11:21 Відповісти
В Крыму все есть.
показати весь коментар
26.02.2017 11:33 Відповісти
Добре було б , на законодавчому рівні скасувати закон про ВЕЗ "Крим"..Електроенергію не постачати на фірташівський "Титан"..Користі було б значно більше.
показати весь коментар
26.02.2017 11:28 Відповісти
МусораПолиция сеток и рамок наставила? БеркутниКОРДа нагнали? А шо так, барыги?
показати весь коментар
26.02.2017 11:37 Відповісти
Видать " камни с неба " крысчанам уже не по вкусу . Сегодня в центре Киева пройдет Марш солидарности с крымскотатарским народом - Цензор.НЕТ 6825.
-----------------------------------------------------------------------------------

Відомий кримський бізнесмен Олег Зубков, власник парку левів "Тайган" і ялтинського зоопарку "Казка", який раніше підтримав анексію Криму, розповів про те, як був щасливий в Україні.
Сегодня в центре Киева пройдет Марш солидарности с крымскотатарским народом - Цензор.НЕТ 7917.
показати весь коментар
26.02.2017 11:43 Відповісти
Учёные Мордовии выяснили,какие песни моют медведи балалайкой.
показати весь коментар
26.02.2017 11:44 Відповісти
Эшг олсун къирымлар! Слава Україні! Шма Исроэль! Смерть москалям!!!!!!!!!
показати весь коментар
26.02.2017 11:44 Відповісти
Смотрите прямо сейчас о Крыме 2014http://24tv.ua/ru/
показати весь коментар
26.02.2017 11:46 Відповісти
Сегодня в ОдЭрБэйДжане проходят поминания годовщина Ходжалинского геноцида,устроенного в уезде.Джаваншир(Карабах) арабохайским(эр мэн?-ворованное слово)Кремлем с помощью 366полка советской армии на 70% состоящего из арабья пришлого,специально для этого созданного.КРЕМЛЬ ПОСТРОЕННЫЙ ЦАРЯМИ ПЭРИДЖАНА И ЗАХВАЧЕННЫЙ АРАБЬЕМ НЕРУССКИМ ДОЛЖЕН БЫЛ ОСВОБОЖДЕН.История возрвращается к началу мироздания. Города Бахтияр(Севастополь),АгаМечеть(Семфирополь) замок Дильбар,замок Гарангуш(Ласточкино гнездо),ГарасуБазар(раен) и др.одэрские названия должны быть возвращены в Крыму.
показати весь коментар
26.02.2017 11:47 Відповісти
Название Бахтияр должно быть возвращено бухте, а Севастополю нужно вернуть изначальное имя Херсонесс. Татары будут, надеюсь не против. А вернуть это имя вправе Верховная Рада. И пускай в Рашке обосрутся кровавым поносом, весь мир сочтет это законным.
показати весь коментар
26.02.2017 11:53 Відповісти
Крим - це Україна!
Сегодня в центре Киева пройдет Марш солидарности с крымскотатарским народом - Цензор.НЕТ 9334
показати весь коментар
26.02.2017 11:51 Відповісти
Что ты лично для этого сделал? Фоточки постить много ума не надо.
показати весь коментар
26.02.2017 12:07 Відповісти
я це вона
показати весь коментар
26.02.2017 12:28 Відповісти
Что означает этот иероглиф ?
показати весь коментар
26.02.2017 13:11 Відповісти
хазах, тет мьіндан
показати весь коментар
26.02.2017 13:30 Відповісти
кажуть мій пращур побудував першу мечеть у Криму, а взагалі вони всі були дуже лояльними до різноманітних релігій
показати весь коментар
26.02.2017 16:59 Відповісти
Против москалей хоть с чертом рогатым.
показати весь коментар
26.02.2017 12:06 Відповісти
Так что там с татарским батом . судя по раскладам не рвутся татары в ВСУ.
показати весь коментар
26.02.2017 12:20 Відповісти
Татарские морпехи будут осуществлять морскую блокаду Крыма .
показати весь коментар
26.02.2017 13:58 Відповісти
Если земляков рейдера Лохвинского , уголовников Джемилева и Чубарова так уж притесняют в Крыму , почему до сих пор не организован массовый выезд болезных на материковую Украину или на историческую родину -- в Турцию ? Морское сообщение с турками фунциклирует не смотря ни на что .
показати весь коментар
26.02.2017 14:03 Відповісти
Це дивитись нам треба , шо планує Чубаров .
показати весь коментар
27.02.2017 20:21 Відповісти
Прийде час і між татарами, і українцями відносини переростуть з дружніх у ворожі! Це татари! Читайте історію! В усі часи вони захищали тільки себе, а якщо і воювали на чужій стороні, то тільки за власні інтереси! Головне для кримських татар це створити власну державу, такого собі васала Туреччини і вони з нами на даний час спілкуються тільки тому, що ми їм потрібні! Як тільки москалів виженемо з Криму, татарва почне виставляти свої виммоги до України. Не дарма вони хочуть, щоб в Конституції України було прописано право кримсько-татарського народу на самовизначення саме в Кримсько-татарській автономії Крим, де їх живе значно меньше навітоь від українців! Розкрийте очі і не будьте сліпими!
показати весь коментар
26.02.2017 15:57 Відповісти