5440 відвідувачів онлайн

"Українському суспільству і владі необхідно приділяти більше уваги кримським татарам", - Полозов

полозов

Українському суспільству і політикам варто приділяти більше уваги кримським татарам, оскільки саме вони сьогодні є найбільшими патріотами України в Криму.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, про це в інтерв'ю "Громадському радіо" заявив російський адвокат Микола Полозов.
"Я відчуваю підтримку з боку української влади, але є серйозна проблема - закоренілі складні відносини між українцями і кримськими татарами. Рівень підтримки громадян України, які за національністю є кримськими татарами, об'єктивно нижчий за рівень підтримки громадян України, які за національністю є українцями. Я порівнюю з іншими справами українських політв'язнів у Росії та в Криму. Я вважаю, що і українському суспільству, і українській владі необхідно більше приділяти уваги саме кримським татарам. Чому? Нині кримські татари, і це об'єктивно, є найбільшими патріотами України в Криму. І фактично Крим як частина України в суспільному розумінні тримається лише на позиції кримських татар. Це потрібно розуміти, усвідомити і допомогти людям, які перебувають у важкій ситуації", - сказав Полозов.

Читайте також: Чубаров: Після рішення суду ООН щодо Меджлісу окупанти лише нарощують репресії проти кримських татар
Топ коментарі
+16
Абсолютно согласен, нет ни взрывов рассейских вояк, ни террактов против ваты, ничего. А виновата во всем оказывается власть Украины.
показати весь коментар
11.06.2017 17:24 Відповісти
+14
А они особенные?
Неспособные сопротивляться русне и полностью под нее легшие в Крыму
показати весь коментар
11.06.2017 17:15 Відповісти
+11
Крымские татары патриоты? Смешно
Они патриоты своих ларьков и чебуречных. 20-25% из них бегало на референдум. Списки имеются. ВСЕ татары проживающие в Крыму приняли гражданство РФ.

Патриоты говорите....
показати весь коментар
11.06.2017 17:31 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
К сожалению про украинский Крым все забыли, или предпочитают молчать. Путей его возврата не озвучивается и на эту тему наложено табу.
показати весь коментар
11.06.2017 17:13 Відповісти
спам и флуд - деактив...
показати весь коментар
11.06.2017 17:47 Відповісти
А они особенные?
Неспособные сопротивляться русне и полностью под нее легшие в Крыму
показати весь коментар
11.06.2017 17:15 Відповісти
спротиву не було на рівні держави..
показати весь коментар
11.06.2017 17:20 Відповісти
А який спротив міг бути з армією 5000 чоловік?
показати весь коментар
11.06.2017 17:26 Відповісти
бажання воювати не обчислюється у кількості бійців..спитайте у чеченів, або японців..
показати весь коментар
11.06.2017 17:28 Відповісти
Та ви що. Чечню тоді під нуль знищили свинособаки. Ви хотіли бачити у тому ж стані Одесу, Київ чи Дніпро? Тоді не тільки людей у армії не було, а й ПВО також не було
показати весь коментар
11.06.2017 17:30 Відповісти
Чечня отримує калим..Нічого таки не було, але відбилися..Хоча ще не вечір, та не відомо попре москальня у повний зріст чи ні..
показати весь коментар
11.06.2017 17:35 Відповісти
Кадиров отримує, а не Чечня. Чеченці одні з найбідніших у рашці.
показати весь коментар
11.06.2017 17:38 Відповісти
саме так..але каци цим визнають, що тупо програли..
показати весь коментар
11.06.2017 17:43 Відповісти
Та ні, насправді програли ті хто живуть на тій території. Тобто у нашому випадку би від розбомблених міст програли би кияни, одесити, дніпровці....
показати весь коментар
11.06.2017 17:46 Відповісти
не думаю, що навіть навіжені каци, наважились би бомбити Київ..
показати весь коментар
11.06.2017 17:51 Відповісти
їм пофіг, а Київ ще й з особливою насолодою.
показати весь коментар
11.06.2017 18:11 Відповісти
тут є амбасади та кацаськм активи..
показати весь коментар
11.06.2017 18:36 Відповісти
Ну да, ну да. Посмотри чем все в Грузии или Чечне закончилось. Стратегически тогда все было сделано правильно, как бы больно это не было осознавать.
показати весь коментар
11.06.2017 17:31 Відповісти
Начали бы стрелять русня шастала бы по Киеву через неделю. Защищаться было нечем, поймите это. Агрессия готовилась давно и поэтому поделать ничего нельзя было
показати весь коментар
11.06.2017 17:39 Відповісти
Каких пару отрядов, если они уже стояли вдоль всей границы Украины. Задавили бы в Крыму поперли бы в других местах.
показати весь коментар
11.06.2017 17:50 Відповісти
був дзвоник з Вашингтону..не сіпайтесь..
показати весь коментар
11.06.2017 17:32 Відповісти
Держава зробила все, щоб був супротив. Видала зброю, **********, видала Статут ЗСУ, який регулює права і обов'язки військових при нападі на підохоронний об'єкт, та прийняла від них присягу на вірність. Нічого додатково від держави не потрібно.
показати весь коментар
11.06.2017 19:29 Відповісти
Абсолютно согласен, нет ни взрывов рассейских вояк, ни террактов против ваты, ничего. А виновата во всем оказывается власть Украины.
показати весь коментар
11.06.2017 17:24 Відповісти
ОДЕВАЙ ВЬЕТНАМКИ И ЕХАЙ ПАРТИЗАНИТЬ
показати весь коментар
11.06.2017 20:57 Відповісти
Смотрите-ка, ватная шалава закукарекала!
показати весь коментар
11.06.2017 21:26 Відповісти
"Украинскому обществу и власти необходимо уделять больше внимания крымским татарам", - Полозов - Цензор.НЕТ 1076

показати весь коментар
11.06.2017 17:16 Відповісти
"Украинскому обществу и власти необходимо уделять больше внимания крымским татарам", - Полозов - Цензор.НЕТ 6282
показати весь коментар
11.06.2017 17:37 Відповісти
бо інших успіхів нема..
показати весь коментар
11.06.2017 17:21 Відповісти
Крымскими татарами власти не когда заниматься как как она вешает народу лапшу про невиданные не кем достижения в реформах. Особенно огромные "достижения" в судебной реформе,медицине,образовании......
показати весь коментар
11.06.2017 17:20 Відповісти
В Украине все равны.
показати весь коментар
11.06.2017 17:25 Відповісти
Крымские татары патриоты? Смешно
Они патриоты своих ларьков и чебуречных. 20-25% из них бегало на референдум. Списки имеются. ВСЕ татары проживающие в Крыму приняли гражданство РФ.

Патриоты говорите....
показати весь коментар
11.06.2017 17:31 Відповісти
не правда. Их очень мало скакало по крысмскому референдуму. А в остальном так и есть. они лихо приспособились и обслуживают русню сейчас.
показати весь коментар
11.06.2017 17:40 Відповісти
Ввела три госязыка, говоришь, лапоть. Мож покажешь пример, как это реализуется в намКрыше на практике?
показати весь коментар
11.06.2017 17:33 Відповісти
не отвечайте руснявой мразоте. просто в спам ее.
показати весь коментар
11.06.2017 17:35 Відповісти
Так, влади потрібно піклуватися і про кинутих жителів на окупованих територіях сходу України і про кримських татар, про всіх, хто зараз служить росії, тільки про тих, хто живе на не окупованій террітоіі України, дбати не потрібно. Їх потрібно тиснути тарифами і податками.
показати весь коментар
11.06.2017 17:36 Відповісти
И ещё ты забыл дерьмом обгадить злочинну владу и пороха. Йуля тебе поможет! Воплощай фантазии и смотри искоса!
показати весь коментар
11.06.2017 18:02 Відповісти
Коли українцям будуть приділяти більше уваги??? Татари як були від турків у васальній залежності, так і будуть підігравати один одному. І яке добро вони несли на українські землі?
показати весь коментар
11.06.2017 17:37 Відповісти
Коли при владі будуть українці, а не громадяни світу з купою паспортів в кишені.
показати весь коментар
11.06.2017 17:42 Відповісти
Без паузы вали всё в одну кучу!
показати весь коментар
11.06.2017 18:03 Відповісти
Нужно отдать татарам весь Крым в автономию и отправить его заселять. Так можно решить все вопросы!"Слава крымским татарам"!
показати весь коментар
11.06.2017 17:40 Відповісти
так простіше туркам зразу передати. Ніяку автономію вони там не створять.
показати весь коментар
11.06.2017 17:46 Відповісти
Татары составляют 14% населения Крыма, кроме того, татары имеют историческое право на полуостров - долгое время существовало независимое татарское государство Крымское ханство. Посему считаю, что можно татарам отдать под создание независимого государства территорию полуострова и окончательно закрыть вопрос с крымскими татарами. Из 26 тыс.кв.км это 3,64 тысячи кв.км получается
показати весь коментар
11.06.2017 18:18 Відповісти
Ну якщо в такому контексті розглядати- історичне право мають і ті ж самі греки які колонізували Північне Причорномор'я задооооовго до татар... Там повинна бути Кримська область України. З таким же успіхом лугандонці можуть створити свою "відрижку" яка вже й так існує.
показати весь коментар
11.06.2017 18:55 Відповісти
Чим уславились татари, крім того, що несли безчинства з моменту як прийшли в Українські землі?
показати весь коментар
11.06.2017 17:41 Відповісти
Да уж, а икспердов то развелось,аблокатов разных расеянских...Тот, кто кричал-путенвведивайска,сейчас живет в руцком вонючем мире.А кто нет- живет в нормальном,человеческом, цивилизованном мире.А национальность тут не играет никакой роли.
показати весь коментар
11.06.2017 17:48 Відповісти
"Украинскому обществу и власти необходимо уделять больше внимания крымским татарам", - Полозов - Цензор.НЕТ 9651
показати весь коментар
11.06.2017 17:52 Відповісти
мерзений кац..
показати весь коментар
11.06.2017 17:59 Відповісти
Помню на митинге их было 10 тысяч!!!! Они даже не попытались защитить свою землю,в отличии от наших добровольцев, которые бросали свои семьи и шли защищать Донбасс.Когда власти наконец начнут думать об украинцах?Раненых,демобилизованных,в конце концов о нас,а не о своих карманах.
показати весь коментар
11.06.2017 17:57 Відповісти
Незабаром 100 років, як одна й та сама біда в нас...
"Украинскому обществу и власти необходимо уделять больше внимания крымским татарам", - Полозов - Цензор.НЕТ 8797
показати весь коментар
11.06.2017 18:27 Відповісти
В Кримській області громадянам України татарської національності буде жити комфортно як і іншим на території країни.
показати весь коментар
11.06.2017 18:22 Відповісти
Сколько татарских батальонов воюет сейчас на востоке?
показати весь коментар
11.06.2017 19:34 Відповісти