9489 відвідувачів онлайн
23 789 83

Сенат Польщі посилив правила працевлаштування іноземців

польша сенат

Сенат Польщі ухвалив т. зв. директиву про сезонних працівників, спрямовану на запобігання зловживанням у сфері працевлаштування іноземців.

Як повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на "Польське радіо", передбачається, зокрема, введення оплати у розмірі 30 злотих (7 євро) за реєстрацію заяви про надання роботи іноземному працівникові.

Також читайте: Голова польського Сенату Карчевський: "Наша позиція щодо дій Росії не зміниться, поки не зміниться позиція Росії"
Сенатор керівної в Польщі партії "Право і справедливість" Пшемислав Блащик зазначив, що новий закон регулюватиме ситуацію із заявами про намір працевлаштувати іноземця, якими чимало роботодавців зловживало.
Зміни стосуються насамперед іноземців із України, Вірменії, Білорусі, Грузії, Молдови, Росії, які виконують сезонні роботи.

Також читайте: МЕРТ має намір створити до кінця року портал "Visit Ukraine" для залучення іноземних туристів

Віце-міністр родини, праці і соціальної політики Марцін Зєлєнєцький переконує, що їх працевлаштування не може відбуватися неконтрольовано. Тому вводиться обов'язок інформування про обставини, пов'язані з прийняттям на роботу таких працівників, щоб зробити можливою перевірку, чи заяви використовуються згідно з призначенням і протягом якого часу іноземець працює. Крім того, роботодавець має повідомляти про те, чи іноземний працівник влаштувався на роботу, чи ні. Дозвіл на сезонні роботи стосуватиметься періоду до дев'яти місяців протягом календарного року.

Після поправок Сенату, закон знову потрапить на розгляд Сейму. Нові правила мають набути чинності 1 січня наступного року.
Топ коментарі
+23
Поляки выгнали коммуняк и кгбешников, а так же не выбирали Тимошенков, Ляшков и прочих болтунов-обещалкиных.
показати весь коментар
15.07.2017 20:02 Відповісти
+22
Блин,помню какая нищета у поляков в 80-х годах была,выгребли на раз и живут как люди.
показати весь коментар
15.07.2017 20:00 Відповісти
+18
И барыг оффшорных тоже не выбирали.
показати весь коментар
15.07.2017 20:05 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Правильно сделали, а то развелось мошенников с липовыми приглашениями на работу.
показати весь коментар
15.07.2017 19:56 Відповісти
лол, приглашения такие делали, чтобы по быстрее визу сделать. Никто и так по тем приглашениям на работу не устраивался.
показати весь коментар
15.07.2017 20:15 Відповісти
* и не собирался устраиваться.
показати весь коментар
15.07.2017 20:15 Відповісти
Кто работает легально ему без разницы 30 зл или 100 ничего неменяет по сути !!! Закон просто ограничит бесконтрольную раздачу приглашений да и все !!!
показати весь коментар
15.07.2017 20:36 Відповісти
К сожалению для катов, украинцы - (казаки) для них не иностранцы
показати весь коментар
15.07.2017 19:57 Відповісти
все правильно.что не так?
показати весь коментар
15.07.2017 19:58 Відповісти
Франция приравняла поляков по зарплатам к местным, разные страны и разные законы
показати весь коментар
15.07.2017 19:59 Відповісти
Польша приравняла украинцев по зарплатам к местным уже давно. разные люди и разные мозги
показати весь коментар
15.07.2017 20:31 Відповісти
законодательно приравняла, по факту платят меньше.
показати весь коментар
15.07.2017 20:32 Відповісти
Ложь.
За равную работу людям равной квалификации платят одинаково, хоть индусу, хоть поляку, хоть украинцу, хоть филиппинцу, хоть непальцу, хоть беларусу.
показати весь коментар
15.07.2017 20:56 Відповісти
правда при чём чистая. Минималка в Польше какая сейчас? 13 злотых/час ? 15 злотых/час? А сколько по факту платят? Хочешь сказать что меньше пускай даже 13 злотых не платят?))) Ну и врунишка)))
показати весь коментар
15.07.2017 21:04 Відповісти
Ложь. https://www.rupoland.com/finances/business/59-zarplata2017 А здесь - нет.
показати весь коментар
15.07.2017 21:22 Відповісти
ну правильно когда нет аргументов надо нажаловаться чтобы всё позатирали)))
показати весь коментар
16.07.2017 11:51 Відповісти
Найди жалобу.
показати весь коментар
16.07.2017 12:43 Відповісти
ну то почему бедрёнка платит ниже минималки или же 8 злотых/час при минималке 9,с копейками?
показати весь коментар
16.07.2017 18:10 Відповісти
Чому я маю витрачати час на ідіотів, які пишуть всяку дурню!?
Подай на Бєдронку, яких є сотні в Польщі, в суд, це безкоштовно.
показати весь коментар
16.07.2017 21:21 Відповісти
Так в том то и дело, что бедрёнка не единственный такой работодатель. ********* с зп правило, а не исключение. Так что дУрню не пиши дурнЮ.
показати весь коментар
19.07.2017 12:04 Відповісти
Без лоха типа тебя - и жизнь плоха.
С 1 января 2017 года размер минимальной зарплаты в Польше вырос и теперь часовая ставка оплаты труда должна быть не менее 12 злотых. Если человек работает по трудовому договору "Umowa o pracę", то она составляет 2000 злотых брутто, что равно около 1459 злотых нетто - то-есть "на руки".

Это - ЗАКОН, и меньше какой-нибудь жулик заплатит только лохам, которые не в состоянии даже жалобу написать, на любом языке.
показати весь коментар
19.07.2017 16:33 Відповісти
А я то тут при чём, я в отличие от ******** вроде тебя говорю как есть на самом деле, а не вру, как делаешь ты. Умей признавать ошибки дятел.
показати весь коментар
19.07.2017 18:05 Відповісти
Серйозно, ти ідіот.
Мінімальна зарплата 2000 злотих брутто - це 1459 злотих нетто на місяць.
1459 злотих за 22 звичайних 8-годинних робочих дні= 1459:22:8=8 злотих 27 грошей на годину. Якщо угода передбачає надання працівникові платного житла чи платного харчування, або інших платних послуг, на які він погоджується, поставивши підпис в документі, то ці гроші будуть вирахувані з зарплати.
показати весь коментар
19.07.2017 19:35 Відповісти
ну во первых не 8, а 8.4 ну ********** алэ малэнькэ маленькэ))) А ещё можно минусовать часы работы, обеда))) Но об этом мыкола не скажет, он будет рассказывать шо усэ па закону платыться в Польше и ********* нет. Зачем это утверждать?
показати весь коментар
19.07.2017 19:48 Відповісти
Ммм...
ПНХ.
показати весь коментар
19.07.2017 19:52 Відповісти
сам туда иди васёк))) научился бы считать что-ли)))
показати весь коментар
19.07.2017 19:53 Відповісти
А потом у поляков бедных техника горит и самоповреждается из-за таких вот мыкол, которые лапшуют своих сограждан.
показати весь коментар
19.07.2017 19:52 Відповісти
работаю на предприятии на котором в штате 170 человек из них человек 5-6 Украинцы остальные поляки платят 13 злотых на руки при устройстве спросили как хочу работать, как украинцы, с надгодинами, или как поляк Я выбрал как поляк, работа по 11 часов, такая специфика, работа 5 дней в неделю, следующая 4 дня в неделю, сперва думал что нашим платят меньше, потом у поляков порасспрашивал, выяснилось что они получают столько же, есть легкий завтрак и обед (за счет предприятия), страховка, жилье не предоставляют...как то так
показати весь коментар
16.07.2017 15:13 Відповісти
13 злотых это далеко не минималка. Бессмысленно говорить о квалифицированных работах, если большенство украинцев работают на неквалифицированных работах при зп около минималки.
показати весь коментар
16.07.2017 18:13 Відповісти
Це дуже вірне рішення. Тепер роботодавцю все одно кого наймати, поляка чи українця, перевага дешевизни зникає. З іншого боку, самі поляки кажуть, що в разі якогось скорочення останніми звільнять українців, бо до роботи дурні.
У вас, в кацапії, теж такі правила слід запровадити, тоді не буде такого напливу чорних, бо у Москів чи Пітері на вулицях кожен щонайменше третій якийсь азіат!
показати весь коментар
15.07.2017 21:05 Відповісти
"Українці до роботи дурні"...
Та все елементарно просто пояснюється.
Українець приїздить працювати в Польщу тим-ча-со-во.
Він має змогу працювати по 10 годин на добу, тому-що через 3-6 місяців він бере торбу з грошима і шкарпетками і валить додому, і кілька тижнів, а точніше - кілтка місяців ВІДПОЧИВАЄ під боком у дружини.
А ось поляк - він працює постійно, безперервно, маючи право лише на короткочасну щорічну відпустку, і тому працювати в такому режимі, як сезонні працівники з України чи інших країн, просто не може, та й не хоче, щоб не руйнувати здоров'я. Адже він не може щотримісяці чи щопівроку мати " відпустку".
показати весь коментар
15.07.2017 21:32 Відповісти
Тут ще один фактор. Зарплата, якщо можна так сказати, розрахована на проживання з сім'єю, а заробітчанин живе сам, орендує найдешевший куток, а гроші витрачає вдома, де вартість життя значно нижча. Тому заробітчанство економічно дуже вигідне. Поляки ж теж не дурні, тільки їдуть вони у Німеччину та Англію!
показати весь коментар
15.07.2017 22:02 Відповісти
Ще додам. Вся Західна Україна по заробітках розбрелася, бо кажуть, роботи нема. Але коли японці побудували на Західній Україні 2 заводи по виробництву автопроводки, то стикнулися з проблемою: бажаючих там працювати, попри здавалося б пристойну для тих областей, зарплату у 8000 грн там НЕМАЄ! Людей завозять з інших областей, спокушаючи проживанням в курортному Трускавці!
Такі от парадокси.
показати весь коментар
15.07.2017 22:07 Відповісти
Шо ж япошки так лоханулись,у них там є спеціалісти по бізнес-плануванню, треба б було їм побудувать завод в інших областях, шоб не завозить людей .
показати весь коментар
15.07.2017 22:16 Відповісти
Вони уявити собі не могли, що в області, де середння з/п 3500грн. не буде бажаючих працювати за 8000грн!
показати весь коментар
15.07.2017 22:38 Відповісти
Правильно, нафига работать за 200-250 баксов если можна за 800-1000 в европе.
показати весь коментар
16.07.2017 05:46 Відповісти
Андрій, на Фуджикурі о 5.40 потрібно бути на роботі. Стоїш 8 годин, ни телефону, ні в туалет чи за водою не відійдеш. Норми 170 мереж за зміну. платили 4-5000. Перевели на 12 годин. А ще там відношення українських керівників скотське. Ясна річ, хто отримав візу їдуть в Польщу, Чехію, Іспанію. Там хоч зарплата вище
показати весь коментар
16.07.2017 11:23 Відповісти
Да, поляк еще и пенсию будет получать, а украинец-нет, так зачем поляку изнашиваться раньше времени И больничные нужно поляку оплатить, и отпуск, а вот украинец едет за свой счет в отпуск, и для ребенка поляка детсад и школу сваргань и жену трудоустрой, а украинец все свои проблемы на родине оставляет. Единственный минус, что иногда украинцы к польским женушкам подбираются близко, природа свое берет.

Но есть выход! Пусть пан поляк едет в Украину и работает по 10 часов, потом валит на родину и видпочывае по декилька мисяцив.Не хочет в Украину, пусть валит в Геранию и покажет какой он до работы дурной
показати весь коментар
15.07.2017 22:11 Відповісти
Саме туди, у Германію та Англію вони і їдуть! У них шенген, можуть працювати будь-де у ЕС.
показати весь коментар
15.07.2017 22:40 Відповісти
Блин,помню какая нищета у поляков в 80-х годах была,выгребли на раз и живут как люди.
показати весь коментар
15.07.2017 20:00 Відповісти
Поляки выгнали коммуняк и кгбешников, а так же не выбирали Тимошенков, Ляшков и прочих болтунов-обещалкиных.
показати весь коментар
15.07.2017 20:02 Відповісти
И барыг оффшорных тоже не выбирали.
показати весь коментар
15.07.2017 20:05 Відповісти
И их тоже.
показати весь коментар
15.07.2017 20:07 Відповісти
И педофилов офшорных...
показати весь коментар
15.07.2017 20:08 Відповісти
Поляки просто не смотрят ТВ зомбоящик,а делают дело.Тот кто может даёт людям работу,тот кто хочет работает,у них все земли перепаханы,каждый метр с умом выделывают.
На Востоке,нашем западе ветряные електростанции,да и вообще молодцы!
У нас все недра,земли,ресурсы идут на детских каналах с рекламой
В Україні найбільші в світі поклади янтарю,солі,вугілля,...бла бла бла,но самое главное в конце,это фраза.....пахнет картавенько ! ЦЕ ТВОЄ ЦЕ НАШЕ !
100% слышали на детском канале !
показати весь коментар
15.07.2017 20:12 Відповісти
Забыли одно-у поляков давно частная собственность на землю....
показати весь коментар
15.07.2017 20:41 Відповісти
Отож!
Якби у нас земля продавалася все було б інакше.
Жінчин однокласник та його жінка у селі на Житомирщині мають після смерті батьків, та розподілу спадщини 17,5 Га землі. У Румун 1Га коштує 4500евро. Якби у нас було хоча б так, то вони володіли б капіталом у 80тис евро, чи майже 100тис. баксів. Тоді можна було б взяти якийсь кредит і зайнятися справою, льоном, худобою, свиньми чи молоком. Але вони сидять на золоті з голою дупою, бо земля у нас не продається і тому нічого не коштує. От і здають її в оренду якомусь місцевому пурісу, отримуючи з усього паю 7 чи 8 тис.на рік та і то, зерном та дертю. Тримають дві корови і здають молоко мабуть тому ж пурісу. Перспектив - ніяких.
А Йуля дупу рве, "баба-яга -проти!" Та і інші популісти не відстають.
показати весь коментар
15.07.2017 21:16 Відповісти
пшеки дуют на холодную воду. видно уже обжигались.
показати весь коментар
15.07.2017 20:07 Відповісти
30 злотых за Разрешение на сезонные работы будет касаться периода до девяти месяцев в течение календарного года. -это не ужесточение.а лафа для польских работодателей...уплатил малые деньги ,за каждого трудягу ,и 9 месяцев спит спокойно...да и налоги в порядке и учет раб.силы тоже...
показати весь коментар
15.07.2017 20:11 Відповісти
не дорогой..если рабочий приехал на работу,подписал бумагу согласился к примеру за 500 зеленых штамповать детали на конвеере,а потом видите ли ,ему эта работа не подходит...и он это каким то образом будет это проявлять(увиливать опаздывать ит,д ит,п)-его быстро уволят ,и он по новой будет искать на свою жопу приключения...30 злотых(за 9 месяцев) для польского работодателя это мелочевка...о каких доходах и чьих волну Ты гонишь?
показати весь коментар
15.07.2017 20:45 Відповісти
Для того чтобы работник начал искать другую работу ему всего-то придётся уезжать из Польши и из Украины искать новую работу с новыми приглашениями или сидеть на условиях работодателя (например работодатель включит оплату проживания, не говоря о том что тупо будут платить меньше, ведь выбор не большой или работай за то что заплатят или уезжай в Украину, так как ты не волен уйти на другую работу, ведь если ты не работаешь у того работодателя, он об этом уведомляет власти, которые в свою очередь при пересечении границы могут влупить депортацию)
показати весь коментар
15.07.2017 20:54 Відповісти
короче - https://www.unian.net/society/1491914-v-polshe-s-2017-goda-izmenyatsya-pravila-trudoustroystva-ukraintsev.html
показати весь коментар
15.07.2017 21:09 Відповісти
короче это то что данная ссылка ничего не объясняет. А именно возможности работников по новым правилам. Ведь теперь работодатель выписывает работников исключительно НА СЕБЯ ЛИЧНО. И договорные бумажки с зп это НИЧТО. Напишут в ведомости что ты работал по факту не 10-12 часов, а 8 и заплатят столько сколько сочтут нужным и ничего с этим не сделаешь, так как у работодателя нет страха потерять работника, он теперь крепостной и работать на других не может, вернее может но при пересечении границы проверят сколько он работал и если был 6 месяцев в стране, а проработал у ******** 1 месяц, то возникает вопрос, что ты делал остальное время дорогой? Депортация за нарушение правил пребывания.
показати весь коментар
16.07.2017 08:59 Відповісти
короче проходи дальше..вопросы возникают у таких как Ты...если Ты говоришь.что договорные бумажки и з/плата ничто,тогда скажу, если бы в Европе ,имели наглость делать так как ты пишешь,они были бы в глубокой о---пе,ибо такие как ты, мигом бы разнесли молву по всему миру,что эта, или та фирма, не платит.обманывает и т.д...
показати весь коментар
16.07.2017 09:42 Відповісти
В основному це стосується арабів з Близького Сходу, які укладають фіктивні договори на працю, а потім бовтаються по всій Європі.
показати весь коментар
15.07.2017 20:12 Відповісти
Приглашение это не договор на работу. В Чехию Украинцы думаешь как ездят? Половина по Польским приглашениям.
показати весь коментар
15.07.2017 20:18 Відповісти
Читати вмієш? У Польщі немає реєстрації сезонних робітників, приїхав уклав договір і поїхав собі, а працюєш ти чи ні, ніхто не знає, це держава не контролює, а українцям зараз ніяке запрошення не потрібно, у нас безвіз чув про таке, чи у вас на росії не усі про це знають?
показати весь коментар
15.07.2017 20:34 Відповісти
Йой хворэнькэ нэ всих вода забрала... Национальная виза Д по приглашениям делается ёпта. А безвиз твой "безвиз" без права трудоустройства.
показати весь коментар
15.07.2017 20:38 Відповісти
А ця робота нікому не потрібна, оскільки ніхто не працює, роблять фіктивний договір і їдуть собі далі. Араби приїжджають нелегально платять роботодавцю і потім ********** запрошенням на сезонні роботи їздять по всій Європі, у них, та у вас росіян безвіза немає. Повторюю тобі росіянин ще раз, українцям щоб потрапити до Чехії, польське запрошення не потрібно, у України з Чехією безвіз, ти можеш це своїм російським мозком зрозуміти?
показати весь коментар
15.07.2017 20:52 Відповісти
Когда безвиз сделали, а сколько лет по польским приглашениям пересекая границу с Польшей ехали работать в Чехию? И гарантирую что не много людей найдётся ехать работать в чехию по биометрическому паспорту через "безвиз". Депортация с биометрическим паспортом = пздц навсегда, это не обычный паспорт, где поменял фамилию и снова поехал.
показати весь коментар
15.07.2017 21:00 Відповісти
Не потрібно згадувати, що було раніше, Польща зараз цим зайнялася, вже коли безвіз для України зробили, так, що українці і без запрошень їздити можуть, а тих, хто проштрафився одиниці, це не заради них Польща вводить нові правила, а заради тих, хто хоче з країн у яких безвіза немає виїхати у Європу.
показати весь коментар
15.07.2017 21:04 Відповісти
Странная логика... Если визы нет (для стран с визовым въездом в Европу), то тебя ни в Польшу, ни в Чехию не пустят. Если есть шенгенская виза - можешь ехать в любую страну шенгенского соглашения.
показати весь коментар
15.07.2017 21:32 Відповісти
Це ви не можете зрозуміти як це робиться. А робиться це так, в'їжджає один нелегал наприклад з Близького Сходу, домовлятися з господарем ще на 150 чоловік це рідня, або все одне хто, платить йому, а той робить запрошення на "сезонну працю" та відправляє їх у країну нелегала. Далі вся ця банда отримує трудову візу у своїй країні, та приїжджає до ЄС, тільки працювати ніхто не збирається, усі розповзаються по ЄС, хто собі яку країну вибрав. Так зрозуміло?
показати весь коментар
15.07.2017 21:56 Відповісти
Возможно, но есть одно "но": шенгенская рабочая виза даёт право на работу в той стране, откуда приглашение. В остальных странах - только путешествовать до 90 дней. Арабам-нелегалам важнее получить статус беженца со всеми вытекающими льготами.
показати весь коментар
15.07.2017 23:32 Відповісти
Так мова йде не конкретно про арабів з Сирії, а взагалі про вихідців з Азії, нехай це будуть в'єтнамці, комбоджійци, індуси, та хіба мало хто, росіяне нарешті. Не потрібна їм легальна праця, як ви цього зрозуміти не можете і пільги теж не потрібні. У них там вже цілі клани, банди орудують. Їх там рідня, яка там вже влаштувалася, або ватажки мафії, які організували нелегальне виробництва, приховають так, що їх жоден поліцейський не знайде, а потім будуть шукати можливість легалізуватися, через фіктивні шлюби з одновірцями або іншими способами. Там такі пні можуть приїхати, що не те, що мову іншої країни знають, а на своїй рідній писати можуть не вміти.
показати весь коментар
15.07.2017 23:51 Відповісти
ОК, насчёт нелегалов Вы правы.
показати весь коментар
16.07.2017 21:36 Відповісти
"Сезонна праця" не потребут підтверждення ніякої кваліфікації у офіційної влади та ніяких квот на іноземних фахівців, тому отримати робочу візу легко та просто.
показати весь коментар
15.07.2017 23:59 Відповісти
Это понятно, "сезон" как раз вписывается в безвизовые 90 дней.
показати весь коментар
16.07.2017 21:33 Відповісти
Polsha-jedyna kraina v unii evropejskij.jaka dozvoliaje praciuvaty,pryjihavshomu po bezvizu
показати весь коментар
16.07.2017 00:50 Відповісти
Неделя как в Польше...сегодня получил з.плату....честно...приятно удивлен.
показати весь коментар
15.07.2017 20:38 Відповісти
зять поехал месяц тому в Краков..после шахты-отдых а не работа и зарплата в двое выше и вовремя! Жилье предоставили ..все круто,даже с посудой и постельным...это на на парашкостане в вагончиках жить и от ментов прятаться
показати весь коментар
15.07.2017 20:46 Відповісти
Батрачить на другие народы как то не правильно, надо свои страны обустраивать.
показати весь коментар
15.07.2017 21:03 Відповісти
О да, патриотичнее батрачить на "вітчизяного" барыгу за 100-200 долларов, котопые ещё надо выклянчить, чем "батрачить" за границей за 500-2500 и больше долларов в месяц!
После мировой войны из Италии выехало в США около 30 миллионов человек. Страна никуда не делась и нищей не является.Большинство вернулись с деньгами и технологиями, и теперь весь мир знает, что такое итальянская кухня, итальянскся обувь, итальянская мебель, итальянское мороженое и т.д.
показати весь коментар
15.07.2017 21:45 Відповісти
показати весь коментар
15.07.2017 23:48 Відповісти
30 злотых - это по польским меркам ничто. Копейки. Для работодателя это тоже ничто.
Плата введена только для контроля государством польских работодателей. Легко проверить, сколько людей работает легально, а сколько - нет, просто по сумме уплаченных государству денег.
Для приезжих работников, в том числе с Украины, это тоже намного лучше, потому что нелегального трудоустройства с сопровождающими его обманами и проч. будет ещё меньше. Хотя и сейчас его уже очень мало - не то, что раньше...
показати весь коментар
15.07.2017 21:38 Відповісти
Считай против украинских заробитчан. А смешной Цензор про армян изгаляется.
показати весь коментар
16.07.2017 06:16 Відповісти