6283 відвідувача онлайн
2 754 75

Найкраща гарантія української безпеки - це членство України в НАТО, - Яценюк

яценюк

Україна потребує юридично зобов'язуючих безпекових гарантій, за яких жодна країна, в тому числі і Російська Федерація, не буде порушувати територіальну цілісність і суверенітет української держави.

Як повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на прес-службу партії "Народний фронт", про це прем'єр-міністр України 2014-2016 років Арсеній Яценюк під час урочистого засідання Кабінету Міністрів, присвяченого 100-річчю Уряду України.

Яценюк наголосив, що нині для України чітко визначено її місце - "це місце в єдиній європейській сім'ї": "Ми довго йшли до цього. Росія нам не давала можливості це зробити".

"Сьогодні питання членства України в Європейському Союзі стоїть на порядку денному для України, і переконаний, що настане час, коли для всіх країн-членів ЄС це так само стане нагальним питанням - прийняття України до Європейського Союзу", - наголосив він.

Читайте також: Для розвитку Україні потрібна нова управлінська модель, - Яценюк

Лідер "Народного фронту" підкреслив, що питання безпеки держави є сьогодні надважливим - "військо, армія і захист нашої нації": "Росія саме мілітарними, військовими заходами намагалась і намагається знищити українську державу".

"Тому Україна потребує безпекових гарантій. Не тих гарантій, які були підписані Будапештським меморандумом, а юридично зобов'язуючих гарантій для української держави, при яких жодна країна, в тому числі і Російська Федерація, не буде порушувати територіальну цілісність і суверенітет української держави", - наголосив Арсеній Яценюк.

"Найкраща гарантія української безпеки - це членство України в НАТО. Не всі країни-члени НАТО готові до прийняття такого рішення. Український народ до цього готовий. І саме тому Україні необхідно продовжувати реформу Збройних Сил для того, щоби Збройні Сили України повністю відповідали стандартам Альянсу", - підкреслив лідер "Народного фронту".

Арсеній Яценюк зазначив, що нинішній захід "має дуже глибокі історичні корені": "Незважаючи на ті випробування, які наша українська держава і український народ відчуває протягом останнього століття, нам вдалося зберегти нашу країну".

Дивіться на "Цензор.НЕТ": "Надійний кордон із середньовічною імперією - це вимога часу", - Яценюк про проект "Стіна". ФОТОрепортаж

"Ми пройшли світові війни, ми пройшли голодомори, совєтську окупацію. Ми пройшли винищення української політичної еліти - цілеспрямоване винищення радянською владою кращих синів і доньок України. Але ми встояли", - сказав він.

Зі столітньої історії треба зробити висновки, наголосив лідер "Народного фронту": "Історія повторилася знову. Але на сьогодні вона повторилася зовсім по-іншому, ніж 100 років тому. 100 років тому Росія відправила свої війська для того, щоб знищити молоду українську демократію. Три роки тому Росія відправила свої війська до Криму, Донецька і Луганська, щоб знищити незалежну Україну".

"Ми постали перед екзистенційним питанням виживання української держави. І ми не повторили помилок, які, на превеликий жаль, призвели колись до падіння незалежної України. Ми знайшли в собі сили, незважаючи на внутрішній політичний супротив, який є сьогодні в Україні так само, як і 100 років тому, поставити інтереси держави і нації вище, ніж особисті", - наголосив він.

Арсеній Яценюк висловив сподівання, що за певний час "на цьому місці буде Прем'єр-міністр незалежної України - члена Європейського Союзу та члена НАТО".
Топ коментарі
+6
Первый шаг в НАТО это натовские тарифы
показати весь коментар
18.07.2017 13:39 Відповісти
+6
Есть доказательства?
Счета, суммы, даты, плательщики?
Или решил попиздоболить?
Яценюк одного такого макнул в стол мордой, пришлось редактору оправдываться, признал что напечатал ложную информацию.
Ибо неохота в суде денежки выкладывать.
Вот так и вас _ука всех пи_доболов надо, чтобы не мели языками как метлой.
В тюрьме за это жестко наказывают.
Уже бы спал возле параши.
показати весь коментар
18.07.2017 14:42 Відповісти
+5
а кто это ?
показати весь коментар
18.07.2017 13:19 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
а кто это ?
показати весь коментар
18.07.2017 13:19 Відповісти
скоро снова будет депутатом. Поговаривают, Константиновский не просто так от мандата отказывается, а в пользу кроля - чтоб не забыли. Ану как выборы?
показати весь коментар
18.07.2017 13:35 Відповісти
вполне верю...


эти ..., как клопы - пока в кипятке заживо не сваришь, будут снова и снова...
показати весь коментар
18.07.2017 13:38 Відповісти
Это в народе называют Чмо Сеня . Оно обворовало бабло с садового заборчика , купило виллу в Америке и вернулось воровать дальше . Такой гниды во власти ишо не было .
показати весь коментар
18.07.2017 13:38 Відповісти
какие ваши годы !
еще не то увидите ...
показати весь коментар
18.07.2017 13:45 Відповісти
Есть доказательства?
Счета, суммы, даты, плательщики?
Или решил попиздоболить?
Яценюк одного такого макнул в стол мордой, пришлось редактору оправдываться, признал что напечатал ложную информацию.
Ибо неохота в суде денежки выкладывать.
Вот так и вас _ука всех пи_доболов надо, чтобы не мели языками как метлой.
В тюрьме за это жестко наказывают.
Уже бы спал возле параши.
показати весь коментар
18.07.2017 14:42 Відповісти
Николай . Не хотел бы вас расстраивать , но есть статья в ЦН о грабеже 100 миллионов на стройке садового заборчика . Там пока нет имени чмо Сени , но всему своё время . Интересно. Украли на стройке 100 миллионов и Сеня чмо не знал ?)))))))) это же не сто гривен .Получается ежели не он спер , то получается пропали под его руководством . Один хер проблема . Я думаю после выборов нового президента таких уродов будут вылавливать и кастрировать ))))))))для получения новых траншев с МВФ ))))))))
показати весь коментар
18.07.2017 16:30 Відповісти
"Там пока нет имени чмо Сени"
Значит, тьі, милчеловек, 3,14здабол ))) А ссьілаться на статью в инете как на доказуху чего бьі то ни бьіло - или тьі дебил, или других таковьіми считаешь.
показати весь коментар
18.07.2017 18:51 Відповісти
Вся мразь которая покрывает мародеров Послемайдаников , которые грабят Украину на зоне называют ссученными )))))))
показати весь коментар
20.07.2017 08:16 Відповісти
Послемайданные руководящие твари грабят по схемам донецких бандитов при войне . Кто их оправдывает тот на зоне называется ссученым ))))))
показати весь коментар
20.07.2017 08:22 Відповісти
Со сказанным согласен, с автором слов нет.
показати весь коментар
18.07.2017 13:21 Відповісти
Вдруг откуда не возьмись, появился в рот ........... Сеня? Почему ты Кадырку не замочил? И второй вопрос: К кому "на хвост сядешь"? И третий: Есть еще дураки твое кодло поддержать?
показати весь коментар
18.07.2017 13:22 Відповісти
Антиреклама НАТО какая-то!
показати весь коментар
18.07.2017 13:23 Відповісти
так шо?
теперь забор строить не надо?
показати весь коментар
18.07.2017 13:24 Відповісти
він би сказав як це зробити, а то куля влоб так куля влоб!
показати весь коментар
18.07.2017 13:28 Відповісти
Все правильно говорит.Вот только что-то не торопятся наши "очильники" вступать в НАТО. Вы заявку на вступление подали? Звиздоболы хреновы! А то начинают: надо в НАТО, но нас сейчас там не ждут. Надо вначале лет пять подготовиться, а потом... И т. д. Подайте, волки, заявку, а дальше, с помощью кураторов с НАТО, реформируйте совковую армию, подводите ее к стандартам НАТО. А просто звиздеть - не надо!
показати весь коментар
18.07.2017 13:30 Відповісти
В НАТО не берут страны с корупцией и грабежом стариков . Пока страну возглавляют уроды типа чмо Сеня и Мародер Барыга , нас в Нато не возьмут . Гляньте на эту гнидистую воровскую харю полупридурка Сени и Барыги . Это то же дебилы клептоманы . Грабить Армию когда погибают украинцы на фронте !!!! Таких недоносков в НАТО ????!!!!
показати весь коментар
18.07.2017 13:32 Відповісти
А я и не говорил, что нас в НАТО возьмут нараз. Но заявку то подать можно? А потом, уже под контролем представителей-кураторов из НАТО, НАЧИНАТЬ реформировать нашу, совкового образца, армию. Страны варшавского договора,их армии, тоже были насквозь коррумпированы. но уже давно перешли на стандарты НАТО и давно стали членами НАТО. Беда в другом. Нынешние "вожди" в НАТО не хотят. Вы правы.В момент потерять такой источник дохода? Да никогда в жизни! Ну а потрепаться на эту тему - почему бы и нет.
показати весь коментар
18.07.2017 14:08 Відповісти
Лучшая гарантия украинской безопасности - это членство Украины в НАТО, - Яценюк - Цензор.НЕТ 3378
показати весь коментар
18.07.2017 13:33 Відповісти
а чтобы быть в НАТО, нужно поднять тарифы в 10 раз!!
да, кролеГ ??
показати весь коментар
18.07.2017 13:36 Відповісти
Так это ж Грося нынче тарифами заправляет, совместно с НКРЭКП. Им спасибо нужно сказать...
показати весь коментар
18.07.2017 21:01 Відповісти
Настя! Все правильно. Но любая открытая помощь НАТО может привести к прямому военному конфликту между Россией и НАТО. НАТО на это не пойдет. Поэтому мы должны рассчитывать на себя. При этом не разворовывая деньги помощи по хатынкам, а строить сильное и независимое государство. И указать карлику его место.
показати весь коментар
18.07.2017 13:44 Відповісти
кролегу
показати весь коментар
18.07.2017 13:46 Відповісти
Первый шаг в НАТО это натовские тарифы
показати весь коментар
18.07.2017 13:39 Відповісти
Якщо ще раніше багато людей не мали думки щодо членства в НАТО, то після агресії РФ в нашого суспільства думка сформувалась однозначно ЗА.
показати весь коментар
18.07.2017 13:42 Відповісти
Хоть Яценюк и черт конченый но Нато необходимость до тех пор пока Рашка парашка существует под боком .
показати весь коментар
18.07.2017 13:43 Відповісти
а при чем здесь этот черновицкий хасид ?
показати весь коментар
18.07.2017 13:47 Відповісти
Пока у нас военный конфликт с Россией нам НАТО не светит. Для вступления в НАТО надо, чтобы не было конфликтов с приграничными государствами. Если от Лугандона мы можем отвертеться, то от Крыма...
показати весь коментар
18.07.2017 13:48 Відповісти
Согласен, за последнее время у нас очень сильно модернизировалась армия, заработали заводы и т.д. Сейчас главное не останавливаться на достигнутом, нужно развиваться и двигаться вперед, что бы окончательно победить агрессора.
показати весь коментар
18.07.2017 14:04 Відповісти
начинаем петь старые песни перед выборами - все вдруг за НАТО, причем - голословно! никаких конкретных решений нет. Похожа ситуация на папередников - Мы за НАТО, а как дошло до дела - ой мы же так категорично против! и майданчик пошел....
показати весь коментар
18.07.2017 13:46 Відповісти
На превеликий жаль, нам Кремль не залишив вибору і щоб зберегти свою державність, ми просто мусимо приєднатись до Альянсу
показати весь коментар
18.07.2017 13:47 Відповісти
Альтернатива НАТО-Россия. Вот и всё,выбирайте...
показати весь коментар
18.07.2017 13:48 Відповісти
Украина - это Европа,и этого уже не изменить! только и нам не нужно требовать всего и сразу от наших партнеров, нужно и самим проводить реформы и стимулировать экономику к развитию
показати весь коментар
18.07.2017 13:53 Відповісти
нам є чим пишатись, ми багато чого зробили для того щоб створити свою армію, створити захист для своєї країни, тепер наступні кроки мають бути за НАТО
показати весь коментар
18.07.2017 13:57 Відповісти
Снова троллятине поработать надо.

Яценюк, кажется единственный человек, который путину и пятой колоне в Украине, поперек горла стал. Конечно, 3,14 здеть не мешки ворочать. Все, которые выступают против Яценюка, в едином порыве, это: совок-интеллигент и их гебнявый предводитель: григян-телегина-капильман (тимошенко).
Подождите пару лет. Ну, убедитесь еще раз, Что нет в Украины гебнявого будущего.
показати весь коментар
18.07.2017 14:10 Відповісти
Російський агресор розуміє лише мову сили. Тому в України не залишається іншого, як ставати по-справжньому сильною державою, а без НАТО це не є можливо.
показати весь коментар
18.07.2017 14:19 Відповісти
Я підримую в цьому Яценюка ! НАТО - це гарантія безпеки. За весь період існування цього військово-політичного блоку він ні на кого не нападав ! А Варшавський договір (СРСР і Комп.) давив танками Угорщину, Чехословаччину ...
показати весь коментар
18.07.2017 14:23 Відповісти
Лучшая гарантия - ликвидация ******** как субъекта международного права. Раздел её территорий между соседями. И создание независимого государства - Сибирь.
показати весь коментар
18.07.2017 14:33 Відповісти
не зарься на китайское имущество.
показати весь коментар
18.07.2017 16:20 Відповісти
Найкраща гарантія української безпеки, це перестати красти гроші з бюджету і конфіскувати накрадене у всіх цих яценюків, порошенків, ахметових і всієї шушари.
показати весь коментар
18.07.2017 15:18 Відповісти
вам уже раз двести объясняли натовцы, что пока не наведёте порядок и не освободите территории то, ни кто вас в НАТО не ждёт. Нафиг тому надо сплющилися вояки, которые в своём доме нихрена не способны делать?
показати весь коментар
18.07.2017 16:18 Відповісти
просто она ищет тот самый лоб... и таки найдет в свое время
показати весь коментар
18.07.2017 15:40 Відповісти
Що там з нашою стіною Куля?
показати весь коментар
18.07.2017 15:48 Відповісти
единственная гарантия неприкосновенности украинских границ, как показал опыт новейшей истории - это собственный ядерный арсенал, способный вернуть в первобытное состояние любого офанаревшего агрессора. НАТО - это такая же фикция, как и будапештский меморандум и договор о дружбе с РФ
показати весь коментар
18.07.2017 16:04 Відповісти
"НАТО-это такая же фикция",- ванька, ты зря сбежал из диспансера, вот опять бредишь....
показати весь коментар
18.07.2017 16:12 Відповісти
Ты думаешь, что Поросёнку ядрённая бомба поможет? Он её скорее "торговым партнёрам" продаст, чем на врага сбросит. Это же убыток какой!
показати весь коментар
18.07.2017 16:20 Відповісти
в твоих словах присутствует истина. пока народ выбирает таких президентов, как барыга, овощь, никчема, куЧМО и хитрый лис - претендовать на что либо большее, чем всякие модные погремухи от взрослых западных дядей рано... как ни жаль
показати весь коментар
18.07.2017 19:29 Відповісти
Сене "стена" уже маловата, не его калибр, он теперь в НАТО играется.
показати весь коментар
18.07.2017 16:15 Відповісти
В НАТО насправді радо прийняли би Україну, аби ми тільки наблизили свій рівень армії до їхніх стандартів
показати весь коментар
18.07.2017 16:44 Відповісти
вам багаторазово повторювали що, питання не тільки в рівні армії, а і у відсутності територіальних конфліктів та стані єкономіки.
показати весь коментар
18.07.2017 17:15 Відповісти
Росія ще з безвізовим змиритись не може, уявляю, що почнеться в той день, коли Україна отримає членство в Альянсі
показати весь коментар
18.07.2017 16:48 Відповісти
Вона не самостійно витримує, а з допомогою єкономічних санкцій союзників.
показати весь коментар
18.07.2017 17:16 Відповісти
...а поскольку НАТО не очень хочет пока брать Украину к себе,то лучшей гарантией безопасности Украины-возврат к ядерному оружию,переаттестиация высшиго офицерского и генеральского состава,пообластные и порайонные центры военной переподготовки и создание территориальных самооборон с чёткой программой действия в случае агрессиии против УкраиныТогда мы сами свободно сможем освободить свои территории,как смогла маленькая чечня выгнать ВС РФ и даже заставить капитулировать в очень завуалированной форме.
Вот когда это всё сделаем,то само НАТО захочет иметь такого партнёра.
показати весь коментар
18.07.2017 18:27 Відповісти
Да, надо стремиться к членству с НАТО, прав Яценюк.
показати весь коментар
18.07.2017 20:04 Відповісти