4639 відвідувачів онлайн
4 643 64

США не визнають референдум в Іракському Курдистані, - Тіллерсон

тиллерсон

Сполучені Штати не визнають референдум про незалежність в Іракському Курдистані, заявив у п'ятницю держсекретар США Рекс Тіллерсон.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це повідомляє Reuters.

"Сполучені Штати не визнають односторонній референдум регіонального уряду Курдистану, який відбувся у понеділок. Голосування і результати не мають легітимності, і ми продовжуємо підтримувати єдиний, федеральний, демократичний і процвітаючий Ірак", - сказав Тіллерсон.
"Ми закликаємо до спокою і припинення словесних звинувачень та взаємних погроз", - додав він.
Понад 90% іракських курдів підтримали незалежність своєї провінції на референдумі, що відбувся 25 вересня.
Президент Туреччини Ердоган оголосив після зустрічі з Путіним, що вони домовилися вважати курдський референдум незаконним.

Читайте також на "Цензор.НЕТ": Іракський Курдистан проголосував за незалежність, - Reuters
Топ коментарі
+5
Рано или поздно, но курды получат своё государство!
показати весь коментар
29.09.2017 23:26 Відповісти
+4
гор Лосєв

Курди


Самоназва - "курдманж", "курд". Це один з найдавніших народів регіону, що нараховує понад 40 млн. осіб і вже 200 років веде безперервну боротьбу за незалежність.

Історична доля курдів нагадує історичну долю українців, що, напевно, і спонукало поета Василя Симоненка написати відомий вірш "Курдському брату".

Етнічні землі курдів поділено між Туреччиною, Іраком, Іраном і Сирією. На початку ХХ століття західні держави обіцяли сприяти самовизначенню курдів, але кинули їх напризволяще.

Курди типові європеоїди. Мова курдів належить до іранської групи індоєвропейської мовної сім'ї разом з фарсі, пушту, таджицькою, осетинською і немає нічого спільного з тюркськими чи семітськими мовами.

Курди зберігають розгалужену родоплемінну структуру, що є для них не менш важливим, ніж приналежність до курдського етносу. Курди мусульмани-суніти переважно, хоча і трохи сунітів та єзидів - прихильників старовинного язичницького культу.

Курди були надзвичайно войовничим народом. Саме курд Саллах-Аддін (Саладін) організував спротив лицарям хрестоносцям у Палестині в ХІІ столітті.

Протягом століть Туреччина і Іран були змушені кидати свої армії проти незалежних курдських князівств у гірських районах.
показати весь коментар
29.09.2017 23:24 Відповісти
+4
Угу.русня через посредничество Манафорта этот референдум организовала. Теперь волает,шо ихтамнебыло. Но Манафорт имеет йайки в тисках папаши Мюллера - вот где незадача.Очень неудобная ситуация и для русни,и для Рыжей Мартышки.
показати весь коментар
29.09.2017 23:36 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
опять рюске за забавы кремлинов заплатили.
показати весь коментар
29.09.2017 23:16 Відповісти
Ну раз эрдоген и спуктным договорились, то рексу этот референдум точно, как серпом по молоту
показати весь коментар
29.09.2017 23:18 Відповісти
Санкції вводьте
показати весь коментар
29.09.2017 23:19 Відповісти
что и ожидалось.. - никаких долбаных каенеров...
показати весь коментар
29.09.2017 23:20 Відповісти
гор Лосєв

Курди


Самоназва - "курдманж", "курд". Це один з найдавніших народів регіону, що нараховує понад 40 млн. осіб і вже 200 років веде безперервну боротьбу за незалежність.

Історична доля курдів нагадує історичну долю українців, що, напевно, і спонукало поета Василя Симоненка написати відомий вірш "Курдському брату".

Етнічні землі курдів поділено між Туреччиною, Іраком, Іраном і Сирією. На початку ХХ століття західні держави обіцяли сприяти самовизначенню курдів, але кинули їх напризволяще.

Курди типові європеоїди. Мова курдів належить до іранської групи індоєвропейської мовної сім'ї разом з фарсі, пушту, таджицькою, осетинською і немає нічого спільного з тюркськими чи семітськими мовами.

Курди зберігають розгалужену родоплемінну структуру, що є для них не менш важливим, ніж приналежність до курдського етносу. Курди мусульмани-суніти переважно, хоча і трохи сунітів та єзидів - прихильників старовинного язичницького культу.

Курди були надзвичайно войовничим народом. Саме курд Саллах-Аддін (Саладін) організував спротив лицарям хрестоносцям у Палестині в ХІІ столітті.

Протягом століть Туреччина і Іран були змушені кидати свої армії проти незалежних курдських князівств у гірських районах.
показати весь коментар
29.09.2017 23:24 Відповісти
Весь час курдів піддавали геноциду і етноциду водночас використовуючи їх військову обдарованість - східні володарі дуже цінували чудову курдську кінноту.

Протягом ХІХ століття зафіксовано десятки курдських повстань проти національного гноблення. Наприклад, у 1853-1856 рр. відбулося повстання під проводом Єзданшира, що охопило величезну територію від озера Ван до Багдада. Воно було придушено турецькими військами.

Під час Першої світової війни курди знову стали жертвами масового знищення з боку Османської імперії. Це спровокувало нові курдські повстання у 1925, 1927, 1928, 1930, 1937 рр. Тільки за приблизними підрахунками лише за період з 1925-1927 рр. в Туреччині було вбито до півмільйона курдів.

В Іраку в 1919 році курдській шейх Махмуд організував повстання проти англійців. Потім відбулися повстання за національну автономію в 1929, 1932 і в 1933 рр.
показати весь коментар
29.09.2017 23:25 Відповісти
агато курдських повстань відбулося в Ірані. Радянський Союз намагався використати національно-визвольний рух курдів у своїх геополітичних інтересах.

Представник курдського роду Мустафа Барзані, навіть мав звання радянського генерал-майора. Але в історичній перспективі СРСР, підтримуючи партію Баас і режим Саддама Хусейна в Іраку, фактично, зрадив курдів.

Арешт лідера турецьких курдів і командувача курдською повстанською армією Абдули Оджолана теж вважають результатом змови спецслужб кількох держав, в тому числі і тих, що раніше підтримував курдів.

У турецькій республіці тривалий час заборонялася курдська мова, а існування курдського етносу заперечувалися. Офіційна назва курдів на теренах Туреччини - гірські турки. Хоча з таким же успіхом їх можна було назвати гірськими ефіопами.
показати весь коментар
29.09.2017 23:27 Відповісти
Враховуючи нинішню ситуацію в Іраку шлях до курдської незалежності буде ще довгим, але іракські курди вже зараз мають широку автономію і навряд чи хтось зможе у них її відібрати, бо насторожить численні загони Пешмарга, що перекладаються з курдської, як ті, хто йдуть на смерть. Ці формування курдів мають величезний досвід збройної боротьби.

Нині територія Курдистану є найбільш спокійною і стабільною частиною Іраку, де місцева курдська влада доволі успішно блокує прояви екстремізму.

Внаслідок своєї трагічної історичної долі курди мають велику діаспору в багатьох країнах світу, зокрема, в Західній Європі, насамперед у Німеччині, де курди часто вступають у сутички з німецькими емігрантами. У Франції, Бельгії, Британії, Швеції є курдські громади в Україні.

За переписом 2001 року в Україні визнали себе курдами 2088 осіб. З них 1173 визнали рідною мовою курдську, 396 - російську, 236 - українську мову.
показати весь коментар
29.09.2017 23:28 Відповісти
Салах ад Дин завоевал Иерусалим и изгнал крестоносцев! За это, курдам, все мусульмане должны были бы помочь в создании своего государства!
показати весь коментар
29.09.2017 23:28 Відповісти
я сам в шоке я много слішал про Саладина но никогда не мог подумать что он курд я думал что он саудит
показати весь коментар
29.09.2017 23:43 Відповісти
http://guide-israel.ru/people/5319-salax-ad-din/ Салах ад-Дин родился в 1138 г. в Тикрите (ныне территория Ирака) в курдской семье, происходившей из Киликийского княжества. Отец его, Наджм ад-Дин Айюб, был правителем Баальбека.
показати весь коментар
29.09.2017 23:57 Відповісти
Ти бачив курда в лице? Вони не подібні на європейців. Сім*ї по 4+ дітей як правило із-за цього бідність . Як люди в більшості негативно налаштовані до будь-яких чужинців - чимось подібні на циган.
показати весь коментар
30.09.2017 00:03 Відповісти
це на території колишнього срср - в арменії та азербайджані вони такі.
показати весь коментар
30.09.2017 13:44 Відповісти
Рано или поздно, но курды получат своё государство!
показати весь коментар
29.09.2017 23:26 Відповісти
единый, федеральный, демократический и процветающий Ирак(с)
И все-все прекрасно понимают: вот этот... ни хрена ни единый, никогда не бывший, и совершенно без всяких признаков демократии Ирак- НИКОГДА не станет процветающим. Так уж вышло. Не повезло Ираку, с наличием нефти. Когда имеешь такие ресурсы- Термоядерное Оружие- не просто необходимо. Без него- не выжить. А теперь там- демократично всё. То есть: резня и трупы ежедневные- десятками и сотнями. Зря так Тиллерсон. О процветании. Я там бывал, в Басре. Не дай Бог- ещё раз оказаться. При процветании.
показати весь коментар
29.09.2017 23:28 Відповісти
почему то арабские государства имеют нефть и успешно обходятся без яо
показати весь коментар
30.09.2017 00:05 Відповісти
В ОАЭ тишь и гладь........расцвет и процветание. Почему?
показати весь коментар
30.09.2017 01:31 Відповісти
Ирак как лоскутное одеяло - сунниты,шииты .курды и др. - у всех свои интересы - а главное есть спонсоры соседи ,которым выгодно такая ситуация
показати весь коментар
30.09.2017 08:45 Відповісти
Готов поспорить - именно руске будет главное кличество работников, и клали они на матушку, если такой шанс появилса

http://rus.delfi.lv/news/daily/abroad/v-cru-nabirayut-sotrudnikov-so-znaniem-russkogo-yazyka.d?id=49289641 В ЦРУ набирают сотрудников со знанием русского языка

rus.DELFI.lv | 16 минут назад
показати весь коментар
29.09.2017 23:29 Відповісти
Граждане США с высшим образованием?
показати весь коментар
29.09.2017 23:32 Відповісти
и поверь - хоть и гражданством Америки и вышим оброзованием, но это не изключает скрытого любовника матушки рассеюшки.
показати весь коментар
29.09.2017 23:40 Відповісти
Ну, если только двойным агентом работать...
показати весь коментар
29.09.2017 23:49 Відповісти
Угу.русня через посредничество Манафорта этот референдум организовала. Теперь волает,шо ихтамнебыло. Но Манафорт имеет йайки в тисках папаши Мюллера - вот где незадача.Очень неудобная ситуация и для русни,и для Рыжей Мартышки.
показати весь коментар
29.09.2017 23:36 Відповісти
Манафорт вместе с Соросом организовал гэбэшный референдум. Баски тоже руку приложили.
показати весь коментар
29.09.2017 23:40 Відповісти
Угу,и рептилоиды с Набиру....
показати весь коментар
29.09.2017 23:52 Відповісти
Я, как мариуполец, прежде всего пытаюсь представить себе: насколько "неудобно" там не всяким сраным Манафортам, а ни хрена не ведающем о каком-то Манафорте, русне, и Рыжей Мартышке - местному населению. Их вероятность просто выжить-близка к 0(нолю).
показати весь коментар
29.09.2017 23:42 Відповісти
Курды давно должны бы иметь свой Курдистан.Лет 200 уже.
показати весь коментар
29.09.2017 23:45 Відповісти
Должны... не должны... Кому это интересно? Они- оказались несостоятельны. Для своего Курдистана. Всё ведь просто. А сейчас они- разменная монета. Впрочем, мы- тоже. Всё ведь просто, на самом деле.
показати весь коментар
29.09.2017 23:47 Відповісти
"А сейчас они- разменная монета. Впрочем, мы- тоже"--а вот тут обидно было(
показати весь коментар
29.09.2017 23:54 Відповісти
Однако. Настаиваю. Мы- зеркальное отображение того, что сейчас в Ираке. Внешние интересы. А заплатит за всё- местное население. Тока в Ираке- интересы нефтяные и газовые. А у нас- стратегические. Мы- мягкое подбрюшье рашки. Мягче- не бывает... В этом- всё и Дело...
показати весь коментар
29.09.2017 23:58 Відповісти
просто у тебя там термин "разменная монета", то нас, получается, могут на кого то разменять?
показати весь коментар
29.09.2017 23:59 Відповісти
Так уже. Мы- Никто. Мы- поле битвы. Без учета местного населения. О количестве которого- я просто не упоминаю.
показати весь коментар
30.09.2017 00:01 Відповісти
как то ты сильно резок в суждениях...все таки геополитические игроки должны с нами считаться, главное правильно себя поставить
показати весь коментар
30.09.2017 00:07 Відповісти
Ну, я так не считаю. Что резок. Я- объективен. Всё видно невооруженным глазом. Потому, я и думаю: на кой хрен я дантисту такие деньги выплачиваю??? Зачем мне это? Не болят зубы? Ну и хрен с ними. На несколько лет хватит? Ну и отлично. А большего ни мне, ни нам- никто и не намерял. Ладно. Спокойной ночи.
показати весь коментар
30.09.2017 00:11 Відповісти
спокойной
показати весь коментар
30.09.2017 00:12 Відповісти
Беда в том, что Андрей прав. Украина реально разменная монета между интересами РФ, ЕС и США. Ценного осталось-то немного: люди, земля, лес. И всем наплевать на простого украинца, который будет десятками лет отдавать долги Пети, работать на иностранного дядю и платить за свои же ресурсы международным корпорациям.
Ничего личного, просто бизнес.
показати весь коментар
30.09.2017 11:55 Відповісти
Ты еще скажи, что крымские татары должны иметь свой Крым, лет так 300. Хотя о курдах согласен.
показати весь коментар
30.09.2017 10:16 Відповісти
США-Россия:методы разные,цели одни.
показати весь коментар
29.09.2017 23:48 Відповісти
Если бы курды объявили независимость в Сирии, Тиллерсон пел бы по другому...
показати весь коментар
29.09.2017 23:56 Відповісти
они там дефакто, и так независимы...и более заняты военными делами по противостоянию асаду и игил
показати весь коментар
29.09.2017 23:58 Відповісти
Насколько де-факто и де-юре будет определять Турция...
показати весь коментар
30.09.2017 00:15 Відповісти
Признай США этот референдум - и кацапьё стало бы немедленно на него ссылаться, оправдывая Крым.
показати весь коментар
30.09.2017 00:03 Відповісти
А сейчас они на что ссылаются?
показати весь коментар
30.09.2017 00:06 Відповісти
Всё больше на Косово.
показати весь коментар
30.09.2017 00:07 Відповісти
неудачно--вроде как никто не геноцидил крымчан, а побасенки о "кровавом пс" оставим рашепропагандонам
показати весь коментар
30.09.2017 00:09 Відповісти
Так и косоваров не геноцидили, там обычное АТО шло
показати весь коментар
30.09.2017 11:56 Відповісти
на свою вольную интерпретацию устава оон)
показати весь коментар
30.09.2017 00:07 Відповісти
и куда посылаются?
показати весь коментар
30.09.2017 00:09 Відповісти
да собственно никуда, просто талдычат эту мантру
показати весь коментар
30.09.2017 00:10 Відповісти
Будьте последовательны Кто-то совсем недавно точно так же вольно интерпретировал этот Устав касаемо Каталонии.
показати весь коментар
30.09.2017 01:34 Відповісти
Шо саме цікаве,ідею держави Курдистан ********** і підтримує Ізраїль.
показати весь коментар
30.09.2017 00:19 Відповісти
"Соединенные Штаты не признают референдум о независимости в иракском Курдистане, заявил в пятницу госсекретарь США Рекс Тиллерсон."

Да и Украина не признает некие референдумы и не будет. По причине неявки на "это мероприятие" - нейтральных. Отсиделись тогда, как говорится? А так, что у нас, что у них - "вежливые и не вежливые люди", любые "вежливые и не вежливые" и это мантра такая сегодня. Без посылок на личности и страны. В эти вопросы всем нужно экстренно - вникать, дабы избегать горького опыта и тяжких последствий.
показати весь коментар
30.09.2017 00:25 Відповісти
Щасти Вам Курдистанці! Робіть те що маєте робити і враховуйте чужі(українські меморандуми теж) помилки. ще раз - ЩАСТИ ВАМ КУРДИ!
показати весь коментар
30.09.2017 01:31 Відповісти
мацкали правят Ираном с 1943 года,когда та побывало Сралинское быдло кремля
показати весь коментар
30.09.2017 05:37 Відповісти
Конечно не признают. Но оружие курдам продолжат поставлять. Т.е. хрен кто сможет отменить силой результаты референдума. А лет через десять, когда независимый Курдистан окрепнет, можно будет и признать...
показати весь коментар
30.09.2017 09:29 Відповісти
США не признают коммунистов на Блжнем Востоке. Курдистану не бывать из-за коммунистической идеологии.
показати весь коментар
30.09.2017 11:21 Відповісти
а ІГІЛ, з якм воюють курди, вони визнають?
показати весь коментар
30.09.2017 13:48 Відповісти