11918 відвідувачів онлайн
12 138 75

Порошенко підписав закон про вихідний день 25 грудня

указ подпись подписал

Президент Петро Порошенко підписав ухвалений парламентом закон №5496, який вводить вихідний день 25 грудня, в день католицького Різдва і скасовує вихідний 2 травня.

Про це повідомляється в картці законопроекту на сайті Верховної Ради, повідомляє Цензор.НЕТ.
Документ визначає, що 25 грудня - святковий і вихідний день, а 2 травня - робочий.
16 листопада народні депутати внесли до переліку святкових і неробочих днів у Трудовому кодексі України Різдво 25 грудня і виключили з цього переліку вихідний день 2 травня.
Топ коментарі
+11
весь мир отмечает Рождество 25 декабря, а вы хотите отмечать, как "росися вперде", 7 января?
показати весь коментар
29.11.2017 16:40 Відповісти
+10
А ты можешь не бздеть ?
показати весь коментар
29.11.2017 16:37 Відповісти
+10
А звідки ти, "православний" взяв, що ВСІ ПРАВОСЛАВНІ святкують Різдво Христове 7 січня?

https://www.facebook.com/ribchinski?fref=nf
https://www.facebook.com/ribchinski?fref=nf

https://www.facebook.com/ribchinski?hc_ref=ARS_sPjrlZkAmXl-dPt78OJIpha6eir0IIuIv-7TbueOSTes_4SLuvcFzsooY9CfQgQ Євген Юрійович Рибчинський с https://www.facebook.com/korchynskyi?hc_ref=ARS_sPjrlZkAmXl-dPt78OJIpha6eir0IIuIv-7TbueOSTes_4SLuvcFzsooY9CfQgQ Дмитро Корчинським и https://www.facebook.com/ribchinski# еще 11 .
https://www.facebook.com/ribchinski/posts/1512945362107374 14 ноября в 6:00 ·

У чому полягає сенс законопроекту 5496 про святкування Різдва 25 грудня?
Передусім треба сказати, що лише 3 з 15 помісних православних церков світу відзначають Різдво 7 січня, а решта 12, зокрема Константинопольська, Єрусалимська, Польска, Чеська, Болгарська та інші, святкують Різдво саме 25 грудня. Тобто, казати, що 7 січня Різдво православне не можна в принципі, адже більшість православних церков відзначає Різдво напередодні Нового Року, а не після. Ще у 1923 році Всеправославний Собор у Константинополі вирішив, що православні християни світу відзначатимуть Різдво Христове згідно з більш точнішим Григоріанським календарем. І лише країни, які перебували під значним впливом Радянського союзу не погодилися тоді виконувати рішення собору. Як відомо, правонаступником СРСР стала РФ, яка анексувала наш Крим і окупувала значні території українського Донбасу. Росія ніколи не сприймала європейські прагнення незалежної України. А одне з таких прагнень - навернення до загально християнських цінностей, на яких побудована європейська цивілізація.
25 грудня це не просто день, коли 2 млрд християн святкують Різдво Христове,
це не просто день, коли 11 тисяч християнських громад України відзначають найбільше християнське свято, це день, коли світ оновлюється, очищується, єднається заради добра, віри і надії.
Святкування 25 грудня поряд із 7 січня сприятиме єднанню і порозумінню між численними християнськими громадами України.
Дві дати Різдва вже святкують наші найближчі сусіди, білоруси і молдовани.
Це рішення подарує українцям ще одне свято напередодні нового року. Нового року від Різдва Христова!
показати весь коментар
29.11.2017 16:44 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
😂😀Вот это просто необходимое и мощное решение. Какая по счету это рэформа палучаецца😀
показати весь коментар
29.11.2017 16:36 Відповісти
А ты можешь не бздеть ?
показати весь коментар
29.11.2017 16:37 Відповісти
https://www.facebook.com/GutmanDmytro?hc_ref=ARSz3EbQljpS-4PNNk1689IekbNy5r6OOZuahfNAsBBGXtCTL2ez3J8nP4s6B1aCp7E Дмитрий Гутман is live now
https://www.facebook.com/GutmanDmytro/videos/2019296988348128/ 58 mins ·

Новини з зони бойових дій проти корупції.
Кореспондент-боець Дмитро Гутман.
показати весь коментар
29.11.2017 16:41 Відповісти
Смотри-ка, только-только бегал с голой жопой, а уже строчишь тут свои опусы
показати весь коментар
29.11.2017 16:51 Відповісти
Ванятко, попей водички и иди подмойся, то от тебя штын😀
показати весь коментар
29.11.2017 16:44 Відповісти
А по твоему очередная зрада?
показати весь коментар
29.11.2017 16:38 Відповісти
Просто очередное ниочем
показати весь коментар
29.11.2017 16:44 Відповісти
весь мир отмечает Рождество 25 декабря, а вы хотите отмечать, как "росися вперде", 7 января?
показати весь коментар
29.11.2017 16:40 Відповісти
вот если бы Порошенко ещё и Песах сделал выходным. Вот это была бы зрада так зрада
показати весь коментар
29.11.2017 16:45 Відповісти
Шо ты там отмечаешь?загляни в церковный православный календарь
показати весь коментар
29.11.2017 16:46 Відповісти
и шо теперь? твоя вера самая правильная и единственная в мире?
показати весь коментар
29.11.2017 16:52 Відповісти
откуда вас выпускают таких недалеких?почему пэтя не делает выходных для всех остальных конфесий, которые есть в Украине в их большие праздники. Опять нарывается, на недовольства как с языком.
ой, та шо вам шыкаладомозглым пояснять.
показати весь коментар
29.11.2017 17:00 Відповісти
хоспади, якый тупый лекторат у саакошвило
показати весь коментар
29.11.2017 17:30 Відповісти
Ну давай заглянем, сколько православных церквей отмечают 25-го декабря? 7 января празднуют только совки, угробившие церковь в начале 20 века и набравшие туда потом гебню .
показати весь коментар
29.11.2017 16:58 Відповісти
Проходи мимо, верующий😀
показати весь коментар
29.11.2017 17:01 Відповісти
Что, стыдно признаться в своей безграмотности, 12 из 15 помесных церквей празднуют в декабре .
показати весь коментар
29.11.2017 17:03 Відповісти
Грамотный, почитай чуть выше, я там написал такому же как ты.
показати весь коментар
29.11.2017 17:05 Відповісти
Ну и что ты написал, Украина православная страна и праздник для православных, но не по МП, где тут зрада.
показати весь коментар
29.11.2017 17:10 Відповісти
В Одессе проживают представители более 130 национальностей. Почему для них пэтя не делает выходных в их религиозные праздники?
кароч, пусть будет пэрэмога для тебя, для меня пэтя так и останется идиотом.
а что же пэтя 1 мая не отменил, а только 2?почему 8 марта отменил
показати весь коментар
29.11.2017 17:15 Відповісти
ехай в "росисю вперде", их праздники тебе больше подходят
показати весь коментар
29.11.2017 17:19 Відповісти
Все, выдохлась болезная?😀
показати весь коментар
29.11.2017 17:25 Відповісти
тебе ж обьяснили на пальцах - 25 декабря - это праздник для православных, коих больше в Украине! это НЕ ПРАЗДНИК "верующих меньшин" - это исправление ошибочной привязки к кацапскому быдлу! но ты ж такое же, тебе это вкурить сложно
показати весь коментар
29.11.2017 17:32 Відповісти
В этом году 25 декабря выходной?
показати весь коментар
29.11.2017 16:36 Відповісти
По существующему порядку не должен быть выходным. Во-первых, такие изменения должны приниматься минимум за два месяца до. Во-вторых, в 2017 году 2 мая было выходным.
показати весь коментар
29.11.2017 16:47 Відповісти
Ура! три выходных 23,24,25
показати весь коментар
29.11.2017 16:36 Відповісти
Как потом четыре дня работать?
показати весь коментар
29.11.2017 16:38 Відповісти
Напружено- як і завжди в кінці року.
показати весь коментар
29.11.2017 17:36 Відповісти
Чистуху и протоколы допросов пора уже подписывать а не указы...
показати весь коментар
29.11.2017 16:39 Відповісти
И что, мне, православному, в этот день делать? Так может ещё и на католическую Пасху выходной сделаем. И по субботам, как евреи, работать не будем. У нас же 1 млн евреев.
показати весь коментар
29.11.2017 16:41 Відповісти
Курбан-байрам тоже не забудь отметить.
показати весь коментар
29.11.2017 16:42 Відповісти
А ты по субботам работаешь?
показати весь коментар
29.11.2017 16:43 Відповісти
А звідки ти, "православний" взяв, що ВСІ ПРАВОСЛАВНІ святкують Різдво Христове 7 січня?

https://www.facebook.com/ribchinski?fref=nf
https://www.facebook.com/ribchinski?fref=nf

https://www.facebook.com/ribchinski?hc_ref=ARS_sPjrlZkAmXl-dPt78OJIpha6eir0IIuIv-7TbueOSTes_4SLuvcFzsooY9CfQgQ Євген Юрійович Рибчинський с https://www.facebook.com/korchynskyi?hc_ref=ARS_sPjrlZkAmXl-dPt78OJIpha6eir0IIuIv-7TbueOSTes_4SLuvcFzsooY9CfQgQ Дмитро Корчинським и https://www.facebook.com/ribchinski# еще 11 .
https://www.facebook.com/ribchinski/posts/1512945362107374 14 ноября в 6:00 ·

У чому полягає сенс законопроекту 5496 про святкування Різдва 25 грудня?
Передусім треба сказати, що лише 3 з 15 помісних православних церков світу відзначають Різдво 7 січня, а решта 12, зокрема Константинопольська, Єрусалимська, Польска, Чеська, Болгарська та інші, святкують Різдво саме 25 грудня. Тобто, казати, що 7 січня Різдво православне не можна в принципі, адже більшість православних церков відзначає Різдво напередодні Нового Року, а не після. Ще у 1923 році Всеправославний Собор у Константинополі вирішив, що православні християни світу відзначатимуть Різдво Христове згідно з більш точнішим Григоріанським календарем. І лише країни, які перебували під значним впливом Радянського союзу не погодилися тоді виконувати рішення собору. Як відомо, правонаступником СРСР стала РФ, яка анексувала наш Крим і окупувала значні території українського Донбасу. Росія ніколи не сприймала європейські прагнення незалежної України. А одне з таких прагнень - навернення до загально християнських цінностей, на яких побудована європейська цивілізація.
25 грудня це не просто день, коли 2 млрд християн святкують Різдво Христове,
це не просто день, коли 11 тисяч християнських громад України відзначають найбільше християнське свято, це день, коли світ оновлюється, очищується, єднається заради добра, віри і надії.
Святкування 25 грудня поряд із 7 січня сприятиме єднанню і порозумінню між численними християнськими громадами України.
Дві дати Різдва вже святкують наші найближчі сусіди, білоруси і молдовани.
Це рішення подарує українцям ще одне свято напередодні нового року. Нового року від Різдва Христова!
показати весь коментар
29.11.2017 16:44 Відповісти
дуже гарні слова, підтримую
показати весь коментар
29.11.2017 17:54 Відповісти
Свято має бути не нав'язане, а усвідомлене. Людина жила собі, а тут раптом прокинулась - О, 25-те грудня для мене це велике свято! Так не буває. Якщо люди цьому слідували раніше, вони й надалі це робитимуть. Якщо ж ні -то для них нічого не зміниться. А якщо вже говорити про віросповідання, то слід пам'ятати головну відмінність. В нашій країні найбільшим релігійним святом завжди було Воскресіння Христове, а для католиків у світі - Різдво Христове.
показати весь коментар
30.11.2017 12:33 Відповісти
Переважна більшість і так по суботах не працює!!!)))
показати весь коментар
29.11.2017 16:44 Відповісти
Слышь, православный, а ты в Новый Год Рождественский пост блюдешь?
показати весь коментар
29.11.2017 16:47 Відповісти
Как православному, вам бы следовало знать что большинство православных отмечают рождество 25 декабря, кроме постсовков .
показати весь коментар
29.11.2017 16:59 Відповісти
Какое это большинство?
показати весь коментар
29.11.2017 18:10 Відповісти
Уважно читайте і рахуйте: "...Передусім треба сказати, що лише 3 з 15 помісних православних церков світу відзначають Різдво 7 січня, а решта 12, зокрема Константинопольська, Єрусалимська, Польска, Чеська, Болгарська та інші, святкують Різдво саме 25 грудня. Тобто, казати, що 7 січня Різдво православне, не можна в принципі, адже більшість православних церков відзначає Різдво напередодні Нового Року, а не після..."
показати весь коментар
30.11.2017 08:52 Відповісти
Ми зараз не про підрахунки, а про нашу країну. До чого тут світ? В них багато що не так як у нас. Але багато українців навіть розбиратись не будуть. Усі звикли так, і всіх це влаштовувало, бо я не пам'ятаю серйозних збурень в суспільстві з цього приводу. Так, за старим календарем це правильніше, і піст закінчується до нового року. Але ми зараз живемо за новим календарем і звикли до іншого. А інше - це новий рік 31.12., а різдво 07.01. І до чого тут церква? Ми зараз обговорюємо загальнодержавний вихідний напередодні нового року. Для дійсно віруючих людей не потрібен вихідній, вони завжди знайдуть можливість попоститись або піти до церкви. Для цього їм не потрібна держава. А в ********* суспільстві за тиждень до нового року люди намагались швидше встигнути зробити свої справи, особливо це стосується тих сфер, в яких багато замовлень й перед новим роком в них завал. Також це був період корпоративів. Є й інший бік питання. Я співчуваю бухгалтерам. Тому що зараз потягнуться черги у відділ кадрів, 25-те число тепер - це привід взяти відпустку до нового року, або на декілька днів поспіль. Уявляєте, який головняк зі звітністю, та й хто залишиться працювати, якщо всі захочуть звалити.
показати весь коментар
30.11.2017 12:23 Відповісти
А я вважаю, що весь цей шум, весь гвалт піднімають гундяевські виродки з москотського сатанату. Гундяєвська секта не є православною церквою , це кгбістська злочинна організація. Скульож, що Різдьво має святкуватись по кацапо-кгбістському сценарію, та нехай відмічають, хто по дурі, так вважає. Щось подібне було, коли в НЕЗЕЛЕЖНІЙ УКРАЇНІ святкували тупо кацапське свято - 23 лютого. Свято Святої Покрови 14 жовтня - ось Українське Свято - День Захистника України. Точка! І як би кацапо-орда,не вила про спільну історію, про народи-брати, все! Зліших за козломордих - ворогів в Українців НЕМАЄ! Ботоксний ліліпут і 85 % виродків, його підтримуючих - цьому підтвердження. А на відпустку люди записуються на наступний рік, задовго до грудня цього року і графік відпусків складається теж не в грудні.
показати весь коментар
30.11.2017 14:08 Відповісти
Порошенко подписал закон о выходном дне 25 декабря - Цензор.НЕТ 6054
показати весь коментар
29.11.2017 17:21 Відповісти
На світському календарі 7 січня, а на церковному православному календарі - це 25 грудня, Різдво Господа нашого Ісуса Христа http://ecumenicalcalendar.org.ua/2018/1/07 http://ecumenicalcalendar.org.ua/2018/1/07.
показати весь коментар
29.11.2017 17:44 Відповісти
Т.е. теперь с 24 го декабря по где то конец января бизнес не говоря уже о гос учереждениях будет праздновать.
показати весь коментар
29.11.2017 16:43 Відповісти
Не, с 1-го мая.
показати весь коментар
29.11.2017 16:44 Відповісти
Да. И деньги сами потекуть рекой. Зачем работать, начинаем расслабляться уже с 25-го декабря.
показати весь коментар
30.11.2017 12:25 Відповісти
А мне 2 мая больше нарвилось.... тепло, весна...
показати весь коментар
29.11.2017 16:45 Відповісти
Все! Гуляємо з 19 грудня День святого Миколая по 19 січня Водохреща!
показати весь коментар
29.11.2017 16:51 Відповісти
дне , от слова дно.. Закон о выходном (а не входном) дне
показати весь коментар
29.11.2017 16:57 Відповісти
А вот грекокатолики как раз празднуют 7 января .
показати весь коментар
29.11.2017 17:00 Відповісти
о я бачу расися фперде і тутечки спалилося
зрада зрадна спочатку свати тепер Різдво
показати весь коментар
29.11.2017 17:01 Відповісти
Дерьмо шикаладное где Закон об импичменте??? Ты обещал его принять в ближайшие дни после выборов!!!
показати весь коментар
29.11.2017 17:04 Відповісти
Какое-то мелкополовинчатое решение. Почему Шабат, Йом Кипур, Рош а-Шана, Песах, Шавуот, ******, Шмини Ацерет и Симхат Тора незаслуженно обделены вниманием?! Или, опять-же, взять Рамадан Байрам, Курбан Байрам, Джуму, Арафат, Ашуру и Ночь Предопределения. Что за дискриминация по религиозному признаку в демократическом украинском государстве!?
показати весь коментар
29.11.2017 17:08 Відповісти
Яка вийде- така і буде.
показати весь коментар
29.11.2017 17:37 Відповісти
ох як гремить за парєбрікам.
показати весь коментар
29.11.2017 17:15 Відповісти
Китайский Новый год давай! По корейскому календарю!!!
показати весь коментар
29.11.2017 17:27 Відповісти
да не ссорьтесь вы из-за дат, горячие религиозные братья, все равно правды ни за той, ни за другой религиями нет, обе они заявляют про Христа, что Он двойственный "богочеловек" от... ТРИЕДИНОГО Бога. Не подобный Богу Сын Божий, по их общему и одинаковому мнению. В общем, на таком вот стыдном фоне не о датах спорили бы вы, ну да кому я это говорю вообще...
показати весь коментар
29.11.2017 17:38 Відповісти
религия , как говорил классик , остап бендер - опиум для народа , ,
показати весь коментар
29.11.2017 17:39 Відповісти
так оно так, да только религия не вера, это другое
показати весь коментар
29.11.2017 17:58 Відповісти
Так зачем ещё подливать масла в огонь такими законами?
показати весь коментар
29.11.2017 18:08 Відповісти
так ведь наоборот, снижает средний градус по больнице, потому как уравниловка в претензиях, ведь если те и те одинаково в главном врут, то пусть уже на одном уровне в отношении второстепенных вещей делают, где ж тут масло в огонь, скорее наоборот. При чем это не люди, это сама ситуация таких решений требует, считайте воля Божья.
показати весь коментар
29.11.2017 20:35 Відповісти
, , снова страна начнет делиться на две корзины , , в первую , кто по-новому желает праздновать , , во- вторую , кому и 2 мая мало , шоб отойти от НГ .,,,
показати весь коментар
29.11.2017 17:38 Відповісти
петруха как то к новинскому обращался: "**** православная", - петруха с парубием какие суки, католические или протестантские?
дефакто перенесен весенний гос праздник на зимний религиозный, кто кроме сук делать такое может?
показати весь коментар
29.11.2017 17:44 Відповісти
ну вот теперь заживем.. Эх,как поднимется экономика. И ,главное,депутаны воровать перестанут...
показати весь коментар
29.11.2017 17:56 Відповісти
Это уже перебор, желание прогнуться под запад и быть "как они" уже затмило здравый смысл. Чтобы было "как у них", должны заработать законы, и корупцию минимизировать Я не помню, чтобы кто-то сильно страдал или возмущался от того, что 25-е декабря рабочий день. Даже разговоров никогда не было на эту тему. Ну да, это же проще, сделать выходной день, чем навести порядок в стране и поднять уровень жизни. Сделать 25-е декабря выходным днём это сейчас самое главное и актуальное в стране, особенно в условиях войны. Вот зачем перед самым новым годом делать выходной? Дайте людям доработать и спокойно уйти отдохнуть. Потом и так будет куча праздников.
показати весь коментар
29.11.2017 18:07 Відповісти
А вы говорите реформ нет.
показати весь коментар
29.11.2017 18:26 Відповісти
Народу чем больше тем лучше. Новый год, Старый Новыф год, 7 января Рождество, 25 декабря- Рождество, Пасха, Троица.... гуляй, ни хочу
показати весь коментар
29.11.2017 20:41 Відповісти
Кто хотел, тот и раньше праздновал, без выходных. Все эти дополнительные выходные - зло для страны. 8 марта нужно убрать. И 1 мая тоже
показати весь коментар
29.11.2017 23:07 Відповісти
и все воскресенья тоже - убрать! На панщину надо ходить без выходных...
показати весь коментар
30.11.2017 07:06 Відповісти
лучше бы он подписал закон о запрете на российскую банковскую деятельность в Украине
сейчас Центробанк РФ буквально высасывает валюту из стран СНГ, чтобы отсрочить обвал рубля
в результате работы "пылесоса" дорожает валюта в Украине
показати весь коментар
30.11.2017 00:00 Відповісти