7939 відвідувачів онлайн
13 002 148

На Подолі в Києві без дозволу знесли одну з найстаріших дерев’яних садиб - двохсотлітню. ФОТО

На київському Подолі повністю знесли 200-річний дерев’яний будинок. Будівельники не мали дозволів на демонтаж. Тепер там збираються звести "клубний будинок".

Про це Цензор.НЕТ повідомляє з посиланням на видання Хмарочос.

Будинок за адресою вул. Ярославська 13б знесли о п’ятій ранку, одразу по завершенні повітряної тривоги. Місцеві жителі викликали поліцію. Також приїхали представники Департаменту благоустрою та сказали, що в будівельників немає дозволів на демонтаж.

На Подолі в Києві без дозволу знесли одну з найстаріших дерев’яних садиб - двохсотлітню 01На Подолі в Києві без дозволу знесли одну з найстаріших дерев’яних садиб - двохсотлітню 02

Будинок звели після великої пожежі 1811 року. З 1882 року садиба належала міщанину Харичкову, з 1898 року - сімʼї Єфросинії Кравченко.

На Подолі в Києві без дозволу знесли одну з найстаріших дерев’яних садиб - двохсотлітню 03

Тиждень тому будинок оточили парканом. Один із будівельників сказав, що споруду будуть демонтувати, інший - що плануються реставраційні роботи.

На Подолі в Києві без дозволу знесли одну з найстаріших дерев’яних садиб - двохсотлітню 04
На Подолі в Києві без дозволу знесли одну з найстаріших дерев’яних садиб - двохсотлітню 05

Завдяки розголосу Київблагоустрій вніс припис забудовнику, вимагаючи демонтувати будівельний паркан упродовж трьох днів.

За документами, на цьому місці планують будувати чотириповерховий "клубний будинок" на замовлення Сергія Боярчукова з юридичної компанії "Алєксєєв, Боярчуков та партнери".

На Подолі в Києві без дозволу знесли одну з найстаріших дерев’яних садиб - двохсотлітню 06

Топ коментарі
+18
Хтось вірить, що при зеленій диктатурі щось робиться без дозволу?
хтось Чонгар розміновує без відома харошєго баріна,
хтось патріотів переслідує без відома харошєго баріна,
хтось Армію на мільярди розграбовує без відома харошєго баріна
хтось всі українські телеканали закриває без відома харошєго баріна.
А барін харошій, скаже кожен припудрений зебіл, обвішаний лапшою і политий зеленою "божою росою"
показати весь коментар
10.08.2023 12:28 Відповісти
+15
Ти, курва, вже засвітився. Пшел нах.
показати весь коментар
10.08.2023 12:13 Відповісти
+15
о, пішли активні нахрюки від оп
показати весь коментар
10.08.2023 12:16 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
В цивилизации 500-800 летние в отличном состоянии почему то.
показати весь коментар
10.08.2023 12:39 Відповісти
В цивілізації багато 500-річних будинків набагато привабливіші в архітектурному плані ніж цей відносно молодий ХЛІВ у вигляді примітивного прямокутника. Але ж то у цивілізації. Для того щоб охороняти пам'ятки архітектури їх спочатку треба побудувати.
показати весь коментар
10.08.2023 12:45 Відповісти
Ти поїхавший? Вона вже побудована. Щоб її охороняти, їі треба було реставрувати, а не злочинно зносити, як це зробила будівельна мафія.
показати весь коментар
10.08.2023 13:01 Відповісти
Нафіга " мопеди" та іскандери пускати? Самі все розвалять..
показати весь коментар
10.08.2023 12:24 Відповісти
дуже дивно - не маючи дозвіл щось зносити, мають дозвіл щось на цьому місті будувати, це як? це вже, мабуть, за кордонами розумного...
показати весь коментар
10.08.2023 12:24 Відповісти
Виродки й****і !
показати весь коментар
10.08.2023 12:28 Відповісти
******** еще и в 5 утра, ****, почему в этой стране все дозволено, у кого есть деньги и связи, ****, когда таких начнут убивать уже?!
показати весь коментар
10.08.2023 12:28 Відповісти
Хтось вірить, що при зеленій диктатурі щось робиться без дозволу?
хтось Чонгар розміновує без відома харошєго баріна,
хтось патріотів переслідує без відома харошєго баріна,
хтось Армію на мільярди розграбовує без відома харошєго баріна
хтось всі українські телеканали закриває без відома харошєго баріна.
А барін харошій, скаже кожен припудрений зебіл, обвішаний лапшою і политий зеленою "божою росою"
показати весь коментар
10.08.2023 12:28 Відповісти
До речі, а нічого, що в 5 годин ранку заборонено шуміти? А знос будинку очевидно значно перевищував гранично допустимий законом рівень шуму... чи закони то для нас, а бандитам *****, вони зегнідам занесли пакет з зеленню? Чого у мене всратий газонокосільщик в 7 ранку починає траву косити бензиновою газонокосаркою, і всім пох, особливо мусарам, які елементарно не беруть трубку в 7 ранку?
показати весь коментар
10.08.2023 12:34 Відповісти
Тому що дзвонити з цього приводу треба в Держпродпоживслужбу або на гарячу лінію міськради і подати заявку на перевірку, приїде спеціальний інспектор із спеціальним обладнанням і тільки тоді ви отримаєте законні підстави для звернення в поліцію з цього приводу. Поліція не займається вимірюванням рівню шуму і визначенням його законності.
показати весь коментар
10.08.2023 12:44 Відповісти
А чого не на Місяць, або не в Австралію?
І в будь-якому разі, це що, нормально, коли в 7 годин ранку на гарячій лінії у копів нікого немає? Почекайте зі своїми вбивствами і грабунками, мальчік с 8:30 працює, якось так?
показати весь коментар
10.08.2023 13:09 Відповісти
Ні, те що вони взагалі трубку не беруть, це зовсім ненормально і не повинно так бути.

Але, окремо від цього, якщо ви хочете довести справу до суду, то я вам просто акцентував увагу на юридичних нюансах: стаття за шум адміністративна, є дві частини, одна за перший шум, друга за повторний шум. За перший шум відповідальність застосовується за рішенням виконавчих комітетів сільських, селищних та міських ради, які уповноваженні законодавцем на розгляд адміністративних справ за вказані правопорушення. За повторний шум відповідальність застосовується щодо винних осіб за рішенням судді районних, районних у місті, міських чи міськрайонних судів. Щоб запустити ці процеси, вам потрібна буде шумова експертиза, про яку я вам вище написав (Держпродпоживслужба або гаряча лінія міськради).

Простий виклик копів на шум нічого не дає з юридичної точки зору, вони можуть тільки юридично нікчемне попередження дати, навіть у випадку повторних викликів.
показати весь коментар
10.08.2023 13:41 Відповісти
Простіше кажучи, якщо хтось шумить - при виклику тільки копів вони не можуть підтвердити наявність порушення закону із-за відсутності технічної можливісті заміру децібел сертифікованим пристроєм.
показати весь коментар
10.08.2023 13:43 Відповісти
А коли якесь багате бидло незаконно щось побудує то чогось так швидко не зносять. А тут -раз і роздовбали. Впаяти велетенський штраф, і примусити відновити з того поломаного матеріалу будинок! Нехай пінцетами по камінчику збирають!!!
показати весь коментар
10.08.2023 12:35 Відповісти
Клубный будынок то гарно,ко времени, побольше бы их и барабанов впридачу.
показати весь коментар
10.08.2023 12:37 Відповісти
Віталька хороший, то боярє плохіє - владочка молчанова, петька пантелєєв, деніска москаль і інша шобла, яка тут тепер буде будувати «Каштанове місто». А хто у це не вірить, тот проти європейського мера і того будуть лупцювати тітухани від забудовників.

показати весь коментар
10.08.2023 12:40 Відповісти
фото з різних ракурсів і зверху ліва частина озара внизу права..
до чого це?
показати весь коментар
10.08.2023 13:48 Відповісти
до того, що озеро спустили. і це видно з любого ракурса. я знаю що в кращі часи глибина цього озера була 2-3 середні зрости дорослої людини. а на нижньому фото - чітко видно калюжу для малоъ жабки, що залишилася від озера.
показати весь коментар
10.08.2023 20:27 Відповісти
я трошки не коректно написав
перше - озеро складається з двох частин. на першому фото більша, на другому менша. ці фото - маніпуляція. Менша частина частенько в спекотне літо та коли малосніжна зима, пересихає.
друге - озеро безстічне, там нема куди зливати.
третє - озеро живиться тільки грунтовими та поверхневими водами (сніг, дощ, яких було мало)
четверте - за свої сорок п'ять років я його бачив ще меншим. це циклічний процес, нічого не вдієш.
п'яте - а от поки воно так непогано пересохло, адміністрація району могла той мул з відкрившогося дна повивозити і розчистити від сміття.
показати весь коментар
11.08.2023 10:37 Відповісти
За снос вонючего сарая не заплатили хабар кому нужно,теперь организовывают возмущение общественности.
показати весь коментар
10.08.2023 12:42 Відповісти
Цілком згоден. Це єдина вірна думка.
показати весь коментар
10.08.2023 12:59 Відповісти
Єдина вірна думка руснявих хабарників, які вважають, що за хабар можна порушити закон і знести будівлю без дозволу.
показати весь коментар
10.08.2023 13:03 Відповісти
Ви визначили мене руснявим виключно з мого російськомовного ніку? То чи можу я назвати Вас хитрозадим євреєм, якому не донесли грошей на дозвіл про знесення, повторюю, цього примітивного сараю?
показати весь коментар
10.08.2023 13:10 Відповісти
В яких це ******, можна прийти і знести якусь будівлю бо воно тобі на сарай схоже? В нормальній країні ти б за одну витягнуту цеглинку вже сидів би і півнем співав кожного ранку. А якби це ще була історична будівля, то ще б конфіскували все твоє майно і майно твоїх близьких родичів до п'ятого коліна.
показати весь коментар
10.08.2023 14:16 Відповісти
Якби Ви читали з самого початку то не ставили б до мене подібних запитать. Я цілком згоден з тим що спершу має бути дозвіл. Але розмова потім перейшла у цінність саме цього будинку. І я висловив думку, що подібна ,,естетика,, має нікчемну архітектурну та історичну цінність. Тому дозвіл мав би бути виданий без проблем. Таких будівель по країні сотні. Це сільські двухкласні школи царського періоду.
показати весь коментар
10.08.2023 14:27 Відповісти
Вонючий тут ти, бо русняво намагаєшься захищати злочин.
показати весь коментар
10.08.2023 13:02 Відповісти
Только вот не нужно нам навязывать ваши пророссийские архитектурные ценности,это у вас там в тамбове жалкое строение бывшего барина ценность,для киевлянина это срань вонючая.
показати весь коментар
10.08.2023 13:20 Відповісти
будь моя воля позносив би ці гнидники, наскрізь струхлявілі, обмазані глиною по дранці по всьому Києву.
показати весь коментар
10.08.2023 14:09 Відповісти
****** підараси... такі "сараї" (як тут деякі пишуть) вони створюють атмосферу міста, тяглість історії, etc. не все має й може виглядати, як, маріїнський палац чи будинок з химерами...
показати весь коментар
10.08.2023 12:44 Відповісти
Якщо цей будинок представляв історичну цінність, він мав бути внесений у реєстр пам'яток архітектури і на ньому мала висіти відповідна табличка, що це пам'ятка архітектури та містобудування, яка охороняється державою. На цьому будинку нічого не було, він перебував в приватній власності, власник срав на історичну цінність цього будинку (як і на всю нашу історію), тому і вирішив його знести (бордель з ескортницями збудувати цікавіше), а міська влада не пошевелилась, щоб зберегти будівлю (бо їй теж насрати і бабло вона любить), приписом від благоустрою власник підітре собі жопу, і більше ніхто йому нічого не зробить.
показати весь коментар
10.08.2023 12:45 Відповісти
в чому історична цінність цього сараю, можна дізнатися? собако Шевченка на нього подзюрив чи шо?
показати весь коментар
10.08.2023 13:36 Відповісти
Як яка? Під стінами тієї будівлі ти щоп'ятниці ,раком ,отримуєш пару палок зарплати від падалЬяка.
показати весь коментар
10.08.2023 14:19 Відповісти
Цей прямокутний сарай мав якусь архітектурну чи культурну цінність крім того, що збудований 200 років тому? Хрущоби те ж тоді зносити ніззя - це ж культурна цінність, зведена 60-70 років тому ))) Реально - облуплена халабуда, а якщо з дерева, то й реставрувати неможливо. Але за те, що самовільно всілякі "БоярчукОВИ" щось зносять - мають сидіти і довго!!!
показати весь коментар
10.08.2023 12:55 Відповісти
З якого це переляку реставрувати неможливо? Якщо ви не вмієте - це ж не означає, що ніхто не вміє. З'їздіть у Шевченківській гай та побачите на власні очі, що можливо. А з хрущобами ви самі і відповіди - де 60 років і де 200.
показати весь коментар
10.08.2023 13:06 Відповісти
Та й це 2прямокутне" знесіть
показати весь коментар
10.08.2023 13:06 Відповісти
Ось це має більшу архітектурну цінність ніж сарай на Подолі, про який йде срач. Та здається мені, що це будівля з півдня України і будував його німецький колоніст.
показати весь коментар
10.08.2023 13:35 Відповісти
Ось буділя римської доби в ********* Римі район Трасевере. Питання: - Чому римляни не зносять цю будівлю?
показати весь коментар
10.08.2023 13:45 Відповісти
* Трастевере
показати весь коментар
10.08.2023 13:48 Відповісти
Садиба с. Пужайкове Одеської обл.
показати весь коментар
10.08.2023 13:50 Відповісти
Ну тоді й це тоді зносьте
показати весь коментар
10.08.2023 13:05 Відповісти
Кличко с Застройщиками бабло кует, пока можно.
Потом, в Альпах, будет мемуары про киевлян писать.
показати весь коментар
10.08.2023 13:22 Відповісти
Ось дерев'яний млин. Чому б не знести, якщо грошовитому "мішку" з грошима захочеться збудувати на цьому місці ТРЦ? Мабуть майже всі кияни знають. де він знаходиться?
показати весь коментар
10.08.2023 13:56 Відповісти
Цей млин доцільно зберігати у архітектурних парках. І не всі подібні млини, а як одного з представників. Власне, воно так і є. Але, наприклад, якщо б він знаходився у центрі Києва чи іншого міста то він би там більмом був. Ну, можливо, тільки як стилізований вхід у місцевий Мулен Руж.
показати весь коментар
10.08.2023 14:32 Відповісти
Понаєх чи просто нащадок більшовицького люмпену?
показати весь коментар
10.08.2023 18:51 Відповісти
Із князьйов ми. Канадійських. Якого куя за ВПН ховаєшся, якщо такий патріот вдаваний.
показати весь коментар
10.08.2023 19:08 Відповісти
Впаяти б кожному з них по 10 років то одразу б навчились цінувати свою історію, бидлота неосвічена.
показати весь коментар
10.08.2023 18:49 Відповісти
А як стосовно комендантськоі години? Про це ми вже зовсім забули? Це ж до 5-і ранку потрібно було доставити техніку, робітників. І все це без відому поліціі? Сумнівно. Для цього потрібні спецперепустки. Сподіваємось, що місто контролюється відповідними органами під час комендантськоі години. А інакше навіщо вона? Наскільки мені відомо, щоб убезпечити місто від можливих дій ворожих ДРГ. А коли отак собі іздять кому заманеться (це коли припустити, що оця група руйніків проіхала без дозволу поліціі), то можуть починати вибухати будинки із мешканцями?!
показати весь коментар
11.08.2023 09:55 Відповісти
Сторінка 2 з 2