10636 відвідувачів онлайн

Сподіваюся, найближчим часом Верховна Рада підтримає конституційні зміни щодо децентралізації, - Порошенко. ФОТО

Альтернативи децентралізації немає.

Про це заявив Президент України Петро Порошенко під час відкриття дитячого садка в Слобожанському (Депропетровська область), передає Цензор.НЕТ із посиланням на Твіттер Порошенка.
"Децентралізація - це такий дитячий садок. - Заявив президент, відкриваючи новий дитсадок у Слобожанському поблизу Дніпра. - Завдяки децентралізації громади не просять грошей у Києва, а самостійно будують школи і дороги. Адже децентралізація - це право громад розпоряджатися своїми грошима. Децентралізація - це політика, яка не має альтернативи".

порошенко

порошенкопорошенкопорошенко

"Я сподіваюся, що в найближчим часом і Верховна Рада підтримає конституційні зміни щодо децентралізації", - цитують Порошенка Українські новини.
При цьому Президент зазначив, що бюджетні та інші законодавчі зміни щодо децентралізації ухвалені парламентом.
Топ коментарі
+11
Без РЕАЛЬНОЙ борьбы с коррупцией все эта децентрализация пустое место. Ну будут на местах еще больше воровать, и что?!
показати весь коментар
13.09.2016 14:24 Відповісти
+8
с упорством маньяка гарант взламывает Конституцию во время войны, прикрываясь термином децентрализация!
финансовую самостоятельность можно решить обычным законом об распределении налогов между центральным и местными бюджетами. это все, что нужно сделать.
ложь это истинное лицо нашего президента.
показати весь коментар
13.09.2016 14:40 Відповісти
+5
Пиріжок з гавном
Сьогодні о 11:39154651562
Маленька дівчинка бачить як п'яний сусід ригає в палісадничку ,і каже: "Дядя Вова, ти не тим місцем какаєш!"
Вибачте , що змушений вам нагадувати про покидьків.
Всі вже знають що і як виблювали "укрАінскіє коміки" перед аудиторією окупантів.
Як писав Шевченко :" І задком і передком , перед паном Федірком!"
Я не здивований. Гнилу натуру видно одразу. Я про них уже писав не раз.
Тут все просто - "за дєнюжку" вони і маму "на прокат" здадуть , і самі себе трахнуть на камеру.
А особливо,якщо це чужа мама. Наша. Українська.
Дивує лише зірковий апломб у дебільного "клоуна про жопу".
Ну і хор підспівувачів , які косять під дурників і розпатякують про "критику влади", "свободу слова", чи "ашотакоє-онівсьоправільно -сказалі".
Ще раз, по літерам, для ушльопків - мова була не про "владу"( яка має свої імена, але називати їх сцикотно, бо можуть і по сраці надавати) а мова була про Україну.
І ніяка словесна еквілібристика цього не сховає.І те , що ці ,використані гумові вироби , хваляться своєю допомогою АТО, тільки додає шарму гімняного запаху. Не останнє віддали. Це не бабуся, яка пенсію несе волонтерам, а потім місяць живе на сухарях і кефірі.
І, головне,потвори такі, навіть не відчувають своєї вини, а навпаки продовжують "бикувати".
Мова не про зеленських, а про вас, дорогі українці. Я розумію, що приватна олігархічна монополія не дає вам можливості бачити нічого крім цього антиукраїнського лайна, але майте свою гідність!
Всі пам'ятають оповідання Івана Багмута "Шматок пирога" про хлопчика з бідної родини, яку запросили в гості до багатої тітки. Хлопчик ніколи не їв такого смачного і солодкого пирога з варенням, яким пригощала тітка гостей, і простягнув ручку за ще одним шматочком. Тітка помітила це і радісно заквилила про "бідну голодну дитину", щоб принизити маму хлопчика і познущатися з їх родини. Але хлопець зрозумів це і сказав, що хотів дати пирога котику під столом.
Це зєлєнські допомагають "багатій тітці" збиткуватися над нашою "мамою", водночас отримуючи величезні гроші від цієї ж "мами"( гляньте на багатомільйонну заявку на держфінансування чергових гавнофільмів про "дурних хохлів" від 95 кварталу. Тут легко можна і дещицю вділити на АТО, і козиряти цим як індульгенцією. ).
Вони не бояться , бо знають, що "хохли" - сумирні як телята і лише витирають харкотиння зеленських із своїх очей, виправдовуючи власне приниження сто і одним способом.
Саме ці "сумирні хохли" знову і знову протягують руку за шматочком пирога. Тільки пиріг не з ягодами а весь час з гавном.
І наступного разу,коли будете йти на виступи 95 кварталу, згадайте, що за свої гроші жерти лайно "зеленських гумористів" і отримувати від них плювки - це вже занадто .
Навіть для курви з порнофільму, якими вас вони вважають.
І не обманюйте себе - поки ви дозволяєте себе так називати і виправдовувати- ви такою курвою і є.
показати весь коментар
13.09.2016 14:24 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Верховна рада - детский сад?
показати весь коментар
13.09.2016 14:23 Відповісти
ГосДура-детский сад !
показати весь коментар
13.09.2016 14:27 Відповісти
так ведь БПП, ЖопоБлок и Батькивщина - ПРОТИВ децентрализации
показати весь коментар
13.09.2016 14:49 Відповісти
в изменениях в Конституцию нету децентрализации, там расширение полномочий президента под видом префектов
показати весь коментар
13.09.2016 14:54 Відповісти
"Виконавчу
владу в районах і областях, у Києві та
Севастополі
здійснюють
префекти.....

Префект
на підставі і в порядку, що визначені
законом, видає акти, які є обов'язковими
на відповідній території. "
показати весь коментар
13.09.2016 15:01 Відповісти
Підтримають, якщо "Самопоміч" схаменеться.
показати весь коментар
13.09.2016 14:24 Відповісти
Пиріжок з гавном
Сьогодні о 11:39154651562
Маленька дівчинка бачить як п'яний сусід ригає в палісадничку ,і каже: "Дядя Вова, ти не тим місцем какаєш!"
Вибачте , що змушений вам нагадувати про покидьків.
Всі вже знають що і як виблювали "укрАінскіє коміки" перед аудиторією окупантів.
Як писав Шевченко :" І задком і передком , перед паном Федірком!"
Я не здивований. Гнилу натуру видно одразу. Я про них уже писав не раз.
Тут все просто - "за дєнюжку" вони і маму "на прокат" здадуть , і самі себе трахнуть на камеру.
А особливо,якщо це чужа мама. Наша. Українська.
Дивує лише зірковий апломб у дебільного "клоуна про жопу".
Ну і хор підспівувачів , які косять під дурників і розпатякують про "критику влади", "свободу слова", чи "ашотакоє-онівсьоправільно -сказалі".
Ще раз, по літерам, для ушльопків - мова була не про "владу"( яка має свої імена, але називати їх сцикотно, бо можуть і по сраці надавати) а мова була про Україну.
І ніяка словесна еквілібристика цього не сховає.І те , що ці ,використані гумові вироби , хваляться своєю допомогою АТО, тільки додає шарму гімняного запаху. Не останнє віддали. Це не бабуся, яка пенсію несе волонтерам, а потім місяць живе на сухарях і кефірі.
І, головне,потвори такі, навіть не відчувають своєї вини, а навпаки продовжують "бикувати".
Мова не про зеленських, а про вас, дорогі українці. Я розумію, що приватна олігархічна монополія не дає вам можливості бачити нічого крім цього антиукраїнського лайна, але майте свою гідність!
Всі пам'ятають оповідання Івана Багмута "Шматок пирога" про хлопчика з бідної родини, яку запросили в гості до багатої тітки. Хлопчик ніколи не їв такого смачного і солодкого пирога з варенням, яким пригощала тітка гостей, і простягнув ручку за ще одним шматочком. Тітка помітила це і радісно заквилила про "бідну голодну дитину", щоб принизити маму хлопчика і познущатися з їх родини. Але хлопець зрозумів це і сказав, що хотів дати пирога котику під столом.
Це зєлєнські допомагають "багатій тітці" збиткуватися над нашою "мамою", водночас отримуючи величезні гроші від цієї ж "мами"( гляньте на багатомільйонну заявку на держфінансування чергових гавнофільмів про "дурних хохлів" від 95 кварталу. Тут легко можна і дещицю вділити на АТО, і козиряти цим як індульгенцією. ).
Вони не бояться , бо знають, що "хохли" - сумирні як телята і лише витирають харкотиння зеленських із своїх очей, виправдовуючи власне приниження сто і одним способом.
Саме ці "сумирні хохли" знову і знову протягують руку за шматочком пирога. Тільки пиріг не з ягодами а весь час з гавном.
І наступного разу,коли будете йти на виступи 95 кварталу, згадайте, що за свої гроші жерти лайно "зеленських гумористів" і отримувати від них плювки - це вже занадто .
Навіть для курви з порнофільму, якими вас вони вважають.
І не обманюйте себе - поки ви дозволяєте себе так називати і виправдовувати- ви такою курвою і є.
показати весь коментар
13.09.2016 14:24 Відповісти
https://censor.net/user/90900,
А, Ви можете дослівно повторити те, що сказав Зеленський???? Чи просто переписати чийсь пост значно зручніше. І не забудьте до чого це було сказано.
показати весь коментар
13.09.2016 14:49 Відповісти
В своей сценке Зеленский выставил Украину "попрошайкой" и сравнил с "актрисой немецкого фильма для взрослых", которая "готова принять любое количество с любой стороны".
показати весь коментар
13.09.2016 14:55 Відповісти
Это Вы из заголовков прессы взяли, а сами слышали и видели????
показати весь коментар
13.09.2016 15:19 Відповісти
"не читал, но, осуждаю..."(с)
показати весь коментар
13.09.2016 15:35 Відповісти
так, я дивилась той випуск, і все чула
показати весь коментар
13.09.2016 15:38 Відповісти
Ну, так перекажіть нам. Тільки саме так, як сказав Зеленський.
показати весь коментар
13.09.2016 15:47 Відповісти
ей по разнарядке отработать надо. Вобщем есть для этого отдельные ветки и не одна, а это флуд, чтобы заговорить тему.
показати весь коментар
13.09.2016 15:39 Відповісти
Та все вірно. От тільки питання - де українські гумористи? Такі, як Глазовий, Сова, Губенко-Вишня, Анатолій Литвинов, Анатолій Паламаренко?
На біса ці зеленські кролики?
показати весь коментар
13.09.2016 14:51 Відповісти
а какое это имеет отношение к децентрализации?
показати весь коментар
13.09.2016 15:39 Відповісти
А я понял, что "Курва з порнофільму", это Порошенко.
показати весь коментар
13.09.2016 14:52 Відповісти
Стаття зовсім не про квартал, а про обєкта їхньої критики, який в ближайшем времени збирається таки дотиснути ВР і таки впихнути окупований Донбас до України.
А Зеленського вчора мочили, сьогодні уже не мочать, чи ви не встигли вчора план виконати?
показати весь коментар
13.09.2016 15:04 Відповісти
ні, просто стаття Сашка Лірника мені дуже сподобалась, не можна ображати свою країну!
показати весь коментар
13.09.2016 15:40 Відповісти
оно смену прогуляло и попало на бабки теперь старается флудом исправится.
показати весь коментар
13.09.2016 15:40 Відповісти
Без РЕАЛЬНОЙ борьбы с коррупцией все эта децентрализация пустое место. Ну будут на местах еще больше воровать, и что?!
показати весь коментар
13.09.2016 14:24 Відповісти
І що? А не буде вже "відмазки", що гроші в Києві вкрали. А з місцевими злодіями розмова буде швидша і коротша.
показати весь коментар
13.09.2016 14:27 Відповісти
Вообщем-то согласна. Но к власти в управление громадами рвутся старые совковые кадры, которых люди избирали годами. "Бо вони свої і хороші люди". И в силовых структурах остались те же менты, которые всегда были крышей для такой власти. А главное, люди не понимают, что такое децентрализация, не привыкли брать ответственность на себя за свой выбор, не умеют отстаивать свои права и рады любой копеечной подачке, которую им кидает по-прежнему совковая власть. Проблем много. Но начинать, безусловно, надо. Только крови ещё будет с внедрением этой реформы пролито немало. Попомните мои слова.
показати весь коментар
13.09.2016 15:04 Відповісти
Нам не звикати проливати кров. Вже не звикати.
То як, знайшли собі однодумців серед місцевих?
показати весь коментар
13.09.2016 15:50 Відповісти
Знайла! Розпався осередок "Свободи" на тих, для кого участь у партіях - це бізнес і на тих, хто все-таки притримується ідеологічних засад націоналістів. Але й вони бояться починати цю реформу, бояться йти у владу, бо як кажуть не хочуть наживати ворогів. Це ж не місто. В селі усі один одного знають, за одними партами сиділи. А зараз доведеться не по знайомству все робити, а за законом. Багато старих, звичних для сіл принципів доведеться ламати. Тим, хто на перших етапах очолять тер.громади, буде надзвичайно важко.
показати весь коментар
13.09.2016 15:58 Відповісти
Бути хазяїном завжди важко, це тільки бути рабом легко.
А серед "свободівців" багато справжніх патріотів України, це так.
показати весь коментар
13.09.2016 16:01 Відповісти
От тільки знаєте, що я помітила у "свободовців". Вони звикли в усьому звинувачувати передусім центральну владу. У самих, під носом, у їхньому селиці у владі сидять колишні риги і комуняки і вони їх лають на кухнях і нічого при цьому не роблять. Не працюють з людьми, не висувають своїх достойних кандидатів, не розширюють осередок і не залучають порядних людей по максимуму. Ідеологічна робота ведеться на вкрай низькому рівні, хіба що на базарі серед своїх. І то знову ж таки обговорюються недоліки центральної влади, замість своїх проблем. І вони навіть не ставлять собі питання - а як же щось змінити у своєму селиші. Якось все робиться без урахування і відстоювання інтересів держави. А з одним лише голим патріотизмом нашу державу не побудувати.
показати весь коментар
13.09.2016 16:14 Відповісти
Це тому, що у громадян України хронічна недовіра до держави та відсутність віри у власні сили. От тільки волонтери вірять в свої сили і начхати їм на перепони. Добавляйте волонтерів у своє коло.
показати весь коментар
13.09.2016 16:17 Відповісти
Ось ці хлопці, з якими я зараз спілкуюсь і намагаюсь їм якось допомогти, були на Майдані. А волонтерство тут закінчилось тим, що збирали продукти для Майдану, потім трохи для армії. А зараз усе завмерло. І знову болото. Нема тут волонтерів. Зібрали гроші на пам"ятну дошку для загиблих воїнів АТО. Оце й уся їхня діяльність.
показати весь коментар
13.09.2016 16:30 Відповісти
Шукайте вище та тягніть до проблем села.
показати весь коментар
13.09.2016 16:37 Відповісти
Так ми і так в районному центрі живемо. Вже з під палки, але стара влада створила територіальну громаду з навколишніх сіл. Там якийсь придурок, правда, до суду подав на начебто неправильно оформлені документи, а наша влада й рада. Бо й надалі сидітиме в своїх кріслах. Адже такі справи можуть розглядатись дость довго.Та й у Раді стосовно децентралізації ще ніяк не визначаться. На це й "свободівці" кивають. Побачимо, що буде далі. Але стара влада вже навіть той бюджет, що є зараз, робазарює як їй хочеться і навіть у подальшому розраховує на субвенції з державного бюджету. Звичку до халяви викорінити практично неможливо.
показати весь коментар
13.09.2016 16:47 Відповісти
Значить шукайте в Житомирі, у соцмережах, може є вихідці з вашого райцентру. Саме воно не зробиться.
показати весь коментар
13.09.2016 16:49 Відповісти
Знаєте, хто в Житомирській облраді від "Свободи"? Кизін. Був він у нас недавно. Послухала його. Увесь в лозунгах і нічого по ділу. Житомирську облраду очолює юлькіна мадама. Лінива зарозуміла популістка. Голова ОДА подав у відставку. Не захотів декларувати свої статки, схоже. Як бачите, ми хоч у Житомирській області тільки два роки як живемо, але я вже всіх їх знаю, бо зверталась неодноразово. Але Ви праві. Само нічого не зробиться. Тому я й не збираюсь зупинятись. Тим більш, що пообіцяла місцевій владі контролювати їх постійно. А я свої обіцянки на вітер не кидаю. Треба час. Але так вже хочеться побачити зміни на краще!
показати весь коментар
13.09.2016 17:00 Відповісти
Добрі справи швидко не робляться, на жаль.
А волонтерів шукайте, в них є та іскра якої у вашому райцентрі не вистачає. І не тільки про волонтерів для фронту йде мова. Це можуть бути ті, хто переймається проблемами людей зобмеженими можливостями.
показати весь коментар
13.09.2016 17:04 Відповісти
Це хороша ідея про волонтерів, що допомагають інвалідам. Хоча у нас цим займається, наскільки я знаю, соціальна служба. З цим напрямком роботи я ще не знайома. Дякую за пораду. Я мало с ким тут ще знайома. Після великого міста не дуже хочеться активно спілкуватись з місцевими. Моя справа, як я думаю,все-таки примусити діяти місцевих активістів.
показати весь коментар
13.09.2016 17:16 Відповісти
Так волонтери це і є справжні активісти, я про це казав. Та потрібен їх симбіоз з політиками. Тільки політики можуть взяти владу в свої руки.
показати весь коментар
13.09.2016 17:19 Відповісти
Тут активістами вважаються представники громадських організацій, які організовують різні свята державного і місцевого рівня. Збирають гроші для того, щоб запросити якихось артистів обласного або й районного рівня. Ось і вся їхня робота. Більш того, майже всі громадські організації створені колишніми чиновниками для вирішення своїх питань. Є громадська організація афганців. Бачила, як вони збирали на базарі грошу для своїх інвалідів на лікування. Є навіть організація атошників, які допомагають отримувати хлопцям, що повернулись, отримувати землю. Тут ніхто не займається ні ідеологічною роботою з населенням, не контролює місцеву владу, не намагається витіснити з влади старих пристосуванців і почати працювати самим. Активність цих активістів дуже низька і напрвлена лише на вирішення особистих проблем. Така їхня ментальність. І перенастроїти їх на вирішення суспільно-державних проблем поки що дуже важко.
показати весь коментар
13.09.2016 17:35 Відповісти
Звичайно важко. От і шукайте ти, хто не свої проблеми вирішує, а чужі. Це і є волонтери.
показати весь коментар
13.09.2016 17:39 Відповісти
Буду шукати. Не приїжджим же за них все те болото, в якому вони тут живуть, розгрібати. Але поки що я таких тут не бачу. Однодумці є. А таких, щоб узяли на себе відповідальність за громаду і як кажуть в Україні "перли плуга" - немає.
показати весь коментар
13.09.2016 17:46 Відповісти
Почніть з дрібниць, тих же пандусів для колясочників. І люди підтягнуться.
показати весь коментар
13.09.2016 17:48 Відповісти
У нас в містечку навіть комунального транспорту нема. Люди ходять пішки або на велисопедах по три-чотири кілометри до центру. В лікарню, щоб доїхать або сусіда, в якого є машина, просять, або таксі наймають. Коли я написала про це в селищну раду відповідь була - на комунальному транспорті будуть їздить пенсіонери і інваліди, тобто пільговики, і утримувать такий транспорт немає грошей. А Ви кажете про пандуси. Тут ніхто ні копійки не дасть на пандуси, бо ні роботи у багатьох немає /дотаційний район/, ні розуміння того, що таку проблему треба теж вирішувати. Ви, очевидно, все-таки у місті живете і пагано знаєте рівень життя в селах і селищах навіть за 60-80 км від Києва.
показати весь коментар
13.09.2016 18:00 Відповісти
Навіть за 200 км від Києва знаю.
показати весь коментар
13.09.2016 18:03 Відповісти
Треба було нам купувати хату за 200 км. Тільки на роботу чоловіку було б складно їздити.

Потрібна просто якась критична маса активних людей, які добре розуміють, що відбувається в країні і не думали лише про себе, а розуміли, що ніяка реформа без участі людей не зрушить з місця. А у нас тут ще "моя хата з краю" без продовження цього прислів"я.
Добре. Дякую за спілкування. Корисно було з Вами обговорити питання , які накопичились і поки що складно вирішуються. Але є ще хатня робота. Треба закінчити.
показати весь коментар
13.09.2016 18:16 Відповісти
какой там короткий разговор, когда все вопросы будет решать президентский префект? Если будут вороватся деньги то, только с разрешения смотрящего. Ни копейки мимо общака.
показати весь коментар
13.09.2016 15:42 Відповісти
Брехня.
показати весь коментар
13.09.2016 15:47 Відповісти
На нижней фотке,мальчик слева мог бы сниматься в фильмах ужасов...
показати весь коментар
13.09.2016 14:25 Відповісти
показати весь коментар
13.09.2016 14:27 Відповісти
Кого що цікавить...
показати весь коментар
13.09.2016 14:28 Відповісти
это ему руку пожали
показати весь коментар
13.09.2016 15:44 Відповісти
даешь децентрализацию! при нынешнем уровне "борьбы с коррупцией" и не доведенной до конца реформой прокуратуры, милиции, судов это будет просто праздник "большого корыта" для местных чиновников...
показати весь коментар
13.09.2016 14:37 Відповісти
Надеюсь, в ближайшем времени Верховная Рада поддержит конституционные изменения по децентрализации, - Порошенко - Цензор.НЕТ 6905
показати весь коментар
13.09.2016 14:39 Відповісти
И?
показати весь коментар
13.09.2016 14:40 Відповісти
а петруха пообещал этот транш уже завтра...
показати весь коментар
13.09.2016 14:43 Відповісти
пэдре транш не нужен - он еще прошлый не весь по оффшорам рассовал..
показати весь коментар
13.09.2016 14:51 Відповісти
ну да, этот он мимо носа пропустит, ага.
показати весь коментар
13.09.2016 15:33 Відповісти
Местное ворьё и исполкомовская-сельсоветовско-горсоветовская многолетние мафии аж пританцовывают от нетерпения.
показати весь коментар
13.09.2016 14:39 Відповісти
с упорством маньяка гарант взламывает Конституцию во время войны, прикрываясь термином децентрализация!
финансовую самостоятельность можно решить обычным законом об распределении налогов между центральным и местными бюджетами. это все, что нужно сделать.
ложь это истинное лицо нашего президента.
показати весь коментар
13.09.2016 14:40 Відповісти
Так не получится. Это простая подмена системной реформы латанием дыр. Децентрализация - это прежде всего создание социально ответственных громад, выборы таких же ответственных руководителей громад, умение пополнять , проще говоря, зарабатывать деньги в местный бюджет, формировать бюджеты громад и умение грамотно распоряжаться этими деньгами. Нам всему этому ещё учиться и учиться. А ещё. И это главное, - это умение, а на данном этапе желание громад контролировать выбранное ими же местное руководство. Громады никогда не умели и не обучены контролировать местную власть. Т,е. по большому счёту - это формирование социально активного общества. И одним перераспределением бюджетов тут не обойтись.
показати весь коментар
13.09.2016 15:12 Відповісти
ответственные громады выращиваются исключительно изменениями в Конституцию!!!
социально актиное общество формируется исключительно между строчек Конституции!!!
и, совершенно нет другого способа все это воплотить в жизнь, окромя, как покромсать Конституцию.
капец... прикольно баки народу забиваете, минстецьбрехи.
показати весь коментар
13.09.2016 15:29 Відповісти
Понятно! Объяснять, что такое системные реформы, изменение структуры государственного строя, преобразование его их совкового в демократическое и именно через изменения в Конституции для совков - дело бесполезное. Но мне льстит, что ты причислил меня к так называемым минстецям. Умные, видать, ребята!
показати весь коментар
13.09.2016 15:43 Відповісти
Отделите децентрализацию от "особого статуса ОРДИЛы и амнистии" бандитам- и, конечно, принимайте. А протащить убийство Украины в одном пакете с децентрализацией- не выйдет. Народ не позволит.
показати весь коментар
13.09.2016 14:42 Відповісти
Це що знов будуть гвалтувати депутатів на децентралізацію з "особим мля статусом"?
показати весь коментар
13.09.2016 14:47 Відповісти
Не нужно под видом децентрализации пропихивать особые полномочия лугандона, мудак шоколадный
показати весь коментар
13.09.2016 14:48 Відповісти
Це він дітям у дитячому садочку про децентралізацію розказував????????
показати весь коментар
13.09.2016 14:51 Відповісти
бо дорослі з нього вже сміються, а дітки поки що слухають...
показати весь коментар
13.09.2016 15:32 Відповісти
"Надеюсь, в ближайшем времени Верховная Рада поддержит конституционные изменения по децентрализации," - Порошенко - и ****** на воротник, что бы шея не потела, если опять особый статус оккупированным территориям пропихивать будешь, кондитер **@ный!
показати весь коментар
13.09.2016 14:55 Відповісти
https://www.youtube.com/watch?v=qBLHDhHS3t8 КАКОЙ ЕЩЁ КВАРТАЛ?
показати весь коментар
13.09.2016 15:00 Відповісти
Бог даст...поддержит...
показати весь коментар
13.09.2016 15:14 Відповісти
Если децентрализация, то какое отношение имеет президент к открытию детского садика? Это чисто местное мероприятие.
показати весь коментар
13.09.2016 15:15 Відповісти
ты тролль?
показати весь коментар
13.09.2016 15:20 Відповісти
а с какой целью ты интересуешься?
показати весь коментар
13.09.2016 15:41 Відповісти
короче, суть сводится к следующему: теперь на все вопросы о бабках Киев будет отвечать ищите на местах но, фокус в том, что ими будут распоряжатся префекты (мотрящие) от президента. Таким образом вся жизнь будет вращатся вокруг смотрящих, а отвечать будут местные. Это не что иное как мегацентрализация- президентская вертикаль до низов.
показати весь коментар
13.09.2016 15:47 Відповісти
Вот так... А вы говорите народ решает. Может и решал бы, если бы его спрашивали. Как ручная рада решит - так и будет и плевать на мнение народа.
показати весь коментар
13.09.2016 16:15 Відповісти
Я о том, какие законы и постановления создаются в Верховной Раде вообще.
В Германии живёт большинство немцев и всё произведённое в Германии, называется немецким.
Во Франции живёт большинство французов и всё произведённое во Франции, называется французским.
В Китае живёт большинство китайцев и всё произведённое в Китае, называется китайским и так далее.
https://www.youtube.com/watch?v=FYr01T4AnNc Тут авторитетный мужик рассказывает о конфузе, который случился с народным депутатом Йоффе Юлием Яковлевичем и сообщает, что в Верховной Раде Украины из 450-ти народных депутатов, 306 евреи. Получается, что в Верховной Раде Украины создаются еврейские законы и постановления, которые совершенно не подходят украинцам потому, что у евреев и украинцев разные ценности, что известно всем и это неопровержимый факт. Евреи сало не едят, а я долго без сала не могу, мне и моим землякам в армию, в Россию украинское сало присылали, которое даже узбеки с удовольствием кушали. Получишь посылку, третью часть сала узбеки выпросят и ещё чеснок. Эта Верховная Рада Украины, очень долго молчащая о геноцидных тарифах, посчитанных в режиме строгой секретности на Сенькином калькуляторе и по Сенькиной методике с учётом будущих первых миллиардов, конституционным большинством может запретить и сало в Украине. Такая Рада украинцам не нужна. Срочно перевыборы по новому закону, а то как бы не случилась беда. - http://newzz.in.ua/ob/1148835496-gustav-vodichka-rizati-paniv-ce-nasha-narodna.html Щодо багатьох речей ми зволікаємо до останньої хвилини. Мріємо, щоб сталося, але робити цього ніхто не хоче. Як правило, все відбувається випадково: зачепилося за якусь дрібницю і розростається - і вже не можна зупинити. Цікаво, що дуже багато палаців у Криму побудували за рік до початку Першої світової війни. Тихо було, спокійно, добре. Так само і громадяни, які звели свої палаци в Кончі-Заспі, думають, що вони зустрінуть у них старість. Але не слід забувати, що різати панів - це наша народна традиція. Головне - дочекатися часу «ікс».
показати весь коментар
13.09.2016 18:37 Відповісти
Khmelnitskiy! Еще Достоевский писал о том,что есть евреи,а есть жиды. В нашей Раде-последние.
показати весь коментар
13.09.2016 19:37 Відповісти