13075 відвідувачів онлайн
4 163 44

"Слуга народу" Євгенія Кравчук: "Чому у партії падають рейтинги? А ви бачили якусь партію влади, у якої після 1,5-2 років зростали рейтинги?"

Автор: 

Лютий 2021 для партії "Слуга народу" є різнобарвним: виключення з парламентської фракції Олександра Дубінського, рішення РНБО про блокування трьох каналів, партійний з’їзд, який має визначити, у якому напрямку розвиватиметься партія влади наступними місяцями.

Напередодні цього зібрання "Цензор.НЕТ" поспілкувався із заступницею голови парламентської фракції "Слуга народу" Євгенією Кравчук.

Слуга народу Євгенія Кравчук: Чому у партії падають рейтинги? А ви бачили якусь партію влади, у якої після 1,5-2 років зростали рейтинги? 01

- Женю, перше питання – типове, як до "Слуг народу", цими днями: коли ви дізналися про рішення РНБО щодо Тараса Козака і трьох каналів?

- Буквально одночасно із публікацією указу.

- Наші колеги з РБК, з посиланням на свої джерела, стверджують, що навіть Андрій Єрмак дізнався про це рішення за 30 хвилин до його публікації. Ви вважаєте таку утаємниченість потрібною?

- Я не можу підтвердити по Андрію Єрмаку, це питання до Офісу президента. Але однозначно це було потрібно. Бо якби це розтягувати у вигляді анонсів, - незрозуміло, чим би воно зрештою закінчилося… Але варто розуміти: окрім швидких дій на останньому етапі, була проведена величезна робота (здається, Данилов говорив, 8 місяців збирали докази!)

І ще: надважливими були не тільки підготовка до прийняття, але й дві зустрічі після офіційного оголошення. Перша - з послами країн-членів Великої сімки. Зверніть увагу: за результатами цієї зустрічі США, Канада та Велика Британія оголосили про свою підтримку дій РНБО; і жодна країна не вдалася до критики.

І друга важлива зустріч відбулась із керівниками великих медійних холдингів. Які отримали запевнення в тому, що рішення щодо цих трьох каналів жодними чином не означають придушення свободи слова, бо лежать у площині захисту безпеки держави.

- Нагадайте читачеві, про підстави для винесення цього рішення.

- Є три підстави: закон про санкції, постанова Верховної Ради 2018 року і подання Служби безпеки. Без цього подання не було би взагалі можливості ввести ці санкції.

- У 2018 постанову ініціював "Народний фронт"…

- Так, і за неї голосували представники різних фракцій. Але вона фактично не була реалізована. І представники Петра Порошенка і він сам, пояснювали, чому, відповіді у них різняться. Вони стверджують, що, мовляв, тоді була якась інша СБУ, і вони не могли знайти ці докази; а Петро Олексійович каже, що тоді наближалися вибори-2019 році, і його би звинуватили у придушенні свободи слова.

- Бачу, обидва аргументи не викликають у вас довіри.

- Чесно кажучи, така відповідь не зовсім зрозуміла. Бо якби поставлено було завдання і зібрані докази, це треба було б вводити однозначно ще тоді. Більше того, якраз за оці роки Порошенка і патріотичної коаліції Медведчук взагалі воскрес. Політично і медійно. Він скуповував ці канали, нарощував м’язи. Я ж у 2018 році працювала фактично в цих всіх піар-структурах для партії в комунікаційній сфері - тобто спілкувалася з представниками різних каналів. Звичайно, не можу назвати прізвища - але вони в неофіційних розмовах говорили: ой-ой-ой, тільки не критикуйте Петра Порошенка, бо у нас відберуть ліцензію. І це ж 2018 рік, Зеленського ще не було в публічному просторі; ніхто навіть не думав, що на виборах з’являться нові люди, а не стандартний набір політиків.

- У цій історії з санкціями проти каналів чи не вперше яскраво засвітився Секретар Ради національної безпеки і оборони. Це навіть по соціальних мережах помітно; люди пишуть: от що животворящий Данилов робить! І взагалі всі подивилися на нього іншими очима. Чи не здається вам, що вага Данилова за цих обставин зростає і він стає таким собі візиром за спиною халіфа Зеленського?

- Тут треба нагадати функції РНБО. Це забезпечення, національна безпеки та оборони. Це, звичайно, спільні рішення, туди входять багато людей за посадою. Але зрозуміло, що взагалі впливовість РНБО зростає під час того, коли країна у війні; коли у неї анексована територія, є купа загроз (інформаційних, військових, різних). В такі часи роль відповідного органу неминуче зростає. Нагадую, що все-таки президент – голова РНБО. І є функція секретаря, який організовує роботу. І тут, мені здається, прізвище не так важливе, як сама посада і сам орган.

- Коли я спитав вашого колегу Микиту Потураєва, чи не було у "Слуг" побоювань втратити ситуативного союзника у вигляді ОПЗЖ, - він відповів у тому сенсі, що "Слуга народу" не має потреби у фракції ОПЗЖ для успішного голосування за свої законопроєкти. Мовляв, є дружні депутати з групи "Довіра"; є певні позафракційні депутати, тому за більшість можна не хвилюватися. Це справді так?

- По-перше, нагадаю, що у більшості зараз 245 народних депутатів. Тобто юридично вона має запас трошки менше 20 депутатів. Що ж стосується голосувань, то коли є повна мобілізація, ми можемо проголосувати рішення навіть своїми силами. Але я не бачу якоїсь нагальної потреби голосувати всі рішення силами монобільшості. Чому? Тому що є закони, які підтримуються різними фракціями. І за минулий рік 150 законопроєктів були підтримані конституційною більшістю. Тому точно на ОПЗЖ світ не зійшовся клином.

Якщо ж говорити про дружніх депутатів з "Довіри"… а знаєте, чому про голосування за ті чи інші, з політичним забарвленням, закони простіше домовитися з групами, які сформувалися з мажоритарників? Тому що у них немає пересторог, як у "Батьківщини" - у якої прописано: забудьте про ринок землі, забудьте про вільні ринки. У нас дуже багато в цьому плані розбіжностей – на відміну від тих, хто пройшов як мажоритарні депутати і об’єднався уже в Раді. Для них важливішими є голосування за, умовно кажучи, господарські питання. З якими вони можуть приїхати на округ і сказати: от це зроблене і це зроблене, в тому числі голосування за бюджет…

- Так, вони є наймані ландскнехти. Збиті у загін і, в принципі, підтримують того, хто дасть їм більше можливостей реалізуватися у себе на окрузі. Все.

- Це ваша оцінка. Але сам процес, по-моєму, нормальний. Абсолютно чесний. Так само, якщо говорити про кадрові питання. От я знаю і поважаю фракцію "Голос", це молоді хлопці і дівчата. Але вони кажуть: ми не голосуємо за жодне кадрове питання (хоча їх і підтримуємо). Або ж було кілька випадків, коли Юлію Лапутіну призначали міністром зі справ ветеранів. Для мене тоді було насправді таким одкровенням, що "Європейська Солідарність" не дала їй жодного голосу. Хоча Лапутіна, коли працювала в СБУ, вивозила їх на передок, практично всіх! І у кулуарах, вони до неї підходили, вітали і казали: ми ж за тебе. Але при цьому не дали жодного голосу!

- Повернімося до рішення РНБО щодо санкцій стосовно пана Козака і трьох каналів. Ставлення ОПЗЖ до фракції "Слуга народу" якось змінилося?

- Я не можу сказати, що ми і до цього ходили з ними і, перепрошую, обнімалися. У нас із самого початку з ОПЗЖ були такі… коректні стосунки. Але коли вони починають себе так вести, як Рабінович зі своїм "зеленим фашизмом", чи Кива - я не знаю, як пояснити цю поведінку… Є взагалі питання до якогось мінімального набору моральних і етичних якостей. До речі, після того, як ввели санкції, на каналі "Росія" інтерв’ю дав Козак, Кива туди включався щодня. І після того говорити, що, мовляв, ми – патріоти?..

- Будьмо відверті: всі ми очікуємо реакції Росії. Все-таки заблоковані одразу три канали з їхньою риторикою та ідеологією. І пан Рабінович вже попередив: дивіться, буде реакція на фронті… Як вважаєте, ці погрози серйозні? І взагалі чого ви очікуєте від Росії?

- Мені вони схожі на шантаж. Абсолютний шантаж. У мене таке враження, що ОПЗЖ зацікавлені, щоб це загострення відбулося, щоб більше наших солдат повмирало на фронті.

Щодо реакції Росії, то поки не можна сказати, що це однозначно буде. Спостерігаємо. Все-таки треба розуміти: для інших країн, які беруть участь у переговорах (або відіграють важливу роль, як Сполучені Штати, але безпосередньо не беруть участь), це буде прямий сигнал, що це є абсолютно інспірована історія з боку Росії.

- Але де саме може "надавити" Путін? Якою може бути ця "отвєтка"? Адже можливі варіанти мали бути продумані ще на етапі підготовки рішення РНБО.

- Ми вже за 7 років пройшли такі етапи ескалації, що країна уже готова практично до всього. У повномасштабну війну я, якщо чесно, не вірю. Хоча такий шанс завжди залишається, цього не можна відкидати. Тому і штаб, і взагалі наші війська у Херсонській області, там де водогони, - всі мають бути напоготові.

Разом з тим, вони однозначно захочуть добудувати "Північний потік-2" за будь-які можливості і ціни. Ми бачимо, що це судно "Фортуна" буквально вчора відновило роботи по трубоукладці останніх 100 кілометрів. І дійсно, у нас в цьому питанні геополітичні і економічні інтереси збігаються зі Сполученими Штатами. Тут треба розраховувати на їхню підтримку. Бо Німеччина і Австрія уже заявили, що окей, анексія, все таке, демократія, але ми хочемо дешевий газ…

Слуга народу Євгенія Кравчук: Чому у партії падають рейтинги? А ви бачили якусь партію влади, у якої після 1,5-2 років зростали рейтинги? 02

- Чи вважаєте ви, що після трьох заблокованих каналів під прицілом Служби безпеки мають опинитися канали "Інтер" і "Наш"? Взагалі-то їхній контент не дуже відрізняється від 112 і ZIKу. То в чому логіка, чому вони досі не є заблоковані?

- Це рішення ухвалювалось як санкції за фінансування тероризму. Мураєв (власник каналу "Наш", - ред.), я так розумію, зміг довести, що цей канал фінансується за українські гроші. Так само і як "Інтер". Скільки років вже фінансується і існує цей "Інтер"? З 90-х. Тут питання іншої мотивації, адже контентом, нагадаю, займається регулятор.

До речі, справа з приводу каналу "Наш", по-моєму, вже два роки в суді. Але зрозуміло, що всі ці судові процеси - доволі довгі, заплутані, затягнені. Що можна і що варто зробити? Все-таки ухвалене оновлене медійне законодавство, де є розділ дев’ятий, згідно з яким має бути суворе покарання саме за цей розділ, який стосується суверенітету, безпеки, російської агресії і так далі.

- Женю, от дивіться: ваші колеги з фракції, та й Офіс Президента, його прес-секретар, наближені до ОП спікери – усі коментують блокування трьох каналів у руслі: от, завдано нищівного удару по російській пропаганді в Росії! Але ж майже не кажуть, що юридична підстава для цього рішення – знайдений "хвіст" у вигляді грошей російського походження. Тобто трансляцію зупинили не тому, що, власне, у ефірі відбувається пропаганда російських інтересів. Ба більше, ця пропаганда триває і на каналі "Наш", і на "Інтері".

Я про що хочу спитати: чи ми знову маємо в цій історії аналогію з Аль Капоне? Тобто, злочинів – безліч, але докази будуть – про умовні податки?

- Є санкції, і це механізм, який не є застосовано в результаті судових засідань. Це поза судовим механізмом. Як кажуть – добро має бути з кулаками. А взагалі-то є контентна політика, регулятор, питання редакційних стандартів, до речі. І це - точно не до політиків. Це до журналістів. Бо коли існують такі канали, які просто є партійними каналами, - тоді взагалі знижується якийсь поріг редакційних стандартів для всіх журналістів. Вони бачать: ага, їм можна, отже можна не дотримуватися. Але це питання не до політиків. Це до саморегуляції журналістів, до підписання редакційних угод із власниками і так далі. А ось регулятор, зрозуміло, що має слідкувати, моніторити контент…

І ще я б хотіла навести приклад, чому на цих каналах була саме пропаганда, а не журналістика. У нас у листопаді 2020 року було останнє дослідження про те, як люди сприймають те, що є у нас на Сході. І на питання "Як ви вважаєте, це війна з Росією чи внутрішній конфлікт?" 65% людей відповідає, що це війна з Росією. 15% відповідає, що це внутрішній конфлікт. Решта – не визначилась.

Тобто співвідношення "війни з Росією" і "внутрішньої війни" - 4 до 1. А на цих каналах відбувається рівно навпаки! Сидять четверо, розказують про те, що це "восставший Донбасс", - і одна людина, яка намагається пояснити: мовляв, про що це ви тут говорите?

- Перейдімо до справ фракції "Слуга народу". Як заступника партії "Слуга народу" хочу вас спитати: пан Дубінський ще не написав заяву про вихід з партії?

- У нас вже було засідання Вищої ради за участі Олександра, але рішення поки не ухвалили.

- Хто очолить Київську обласну організацію партії? Бо кадри багато де підбирав саме він. І, до речі, на загальному тлі результати "Слуг" в  області на місцевих виборах можна вважати непоганими.

- Так, непогані, тут треба віддати належне.

Слуга народу Євгенія Кравчук: Чому у партії падають рейтинги? А ви бачили якусь партію влади, у якої після 1,5-2 років зростали рейтинги? 03

- Наскільки я розумію, пан Дубінський про це і каже: от, я дав гарні результати; чому ви мене виключаєте? Я можу бути не у фракції, але при цьому працювати на партію там, де є ефективним.

- Тоді не треба називати партію "Слуга народу" "Титаніком". Ми уже перейшли ту межу, коли можна просто закрити на це очі.

- Виключення Дубинського позначилось на дисципліні у фракції? Щось таке ви відчули?

- По-перше, решта депутатів побачили, що ніяких гучних групових виходів із фракції не сталося… Ніхто не став у позу; ніхто не сказав, що от, я виходжу із фракції, бо не погоджуюся з рішенням фракції про виключення.

- Ви ж маєте на увазі так звану групу Коломойського?

- Це назва, яку дають журналісти. Так.

- Мені цікаво, тому що той же Потураєв сказав, що зрозуміло, шантажувати решту фракції не вийде, адже навіть без них голосів для ухвалення рішень не забракне. Шантаж з боку Коломойського справді мав місце? Ви ж не остання людина в партії. Такі розмови були у керівництві партії, фракції?

- Коли ставиться завдання - от ми маємо проголосувати цей закон, чи ми маємо прийняти це рішення - ми знаходимо варіанти. Але при цьому ми знаємо, що у нас є частина голосів, яких, можливо, не буде вистачати. І ми розуміємо, що на це рішення маємо не 226 голосів, а 200 (з різних причин). Тобто ми завжди готові. Це не те, що зранку прийшли і –ой, у нас не вистачить голосів. Це все прораховується до цього. Але є такі сигнали, що за деякі закони ті чи інші депутати не будуть голосувати.

- Я трішки про інше хотів спитати. Чи були нагорі такі розмови, такий шантаж: хлопці, якщо ви зробите (або не зробите) те і те, наші депутати у вашій фракції не будуть голосувати. Ви про таке чули?

- Я не була на жодній із зустрічей, де звучали би такі слова. І, наскільки я знаю, якщо потрібно спілкуватися, з цими представниками великого бізнесу, назвемо так, найчастіше на зв'язок виходить Давід Арахамія.

- Ви сказали, що Дубінський у Раді не пропаде. Де, на вашу думку, він опиниться?

- Я бачу, що він поки що буде позафракційним. Він дуже яскравий політик, розумний, тут нічого не можу сказати. Хоча все-таки дурницю зробив, коли пішов на спільну прес-конференцію з Деркачем. Тепер жалкує про це. Поки що він такий, соло. У нього історія соло.

- Місцеві вибори показали слабкість партії "Слуга народу" в регіонах. Вам треба налагоджувати прогаяне. Ви одна з тих, хто цим займається. Що змінилося з часів місцевих виборів? Які помилки ви виправили?

- Будьмо відверті: 2021 рік фактично стане першим роком дійсно партійного будівництва. І це нарешті буде не зупинка на рівні областей, а завдання на 21 рік – створити 100 районних офісів. Їх можна назвати осередками, офісами – але все одно це будуть відкриті простори, щоб туди приходили члени фракції і влаштовували якісь події. Щоб приходили громадяни і знали: в моєму місті можна прийти сюди. Вони будуть більше як хаби для громадськості. У 2021 році у нас завдання - їх відкрити. І, очевидно, вже наступного року йтиметься про те, що будуть офіси у всіх містах, де є міські громади. Але мінімум це 100 офісів. І логіка така: створюємо офіси - там працюють фракції – і туди ми підтягуємо експертів, які би могли допомагати у формуванні місцевих рішень.

Фактично у нас буде старт перезавантаження партії у кінці лютого - коли відбудеться дводенний з’їзд, де будуть оголошені певні програмні речі про старт цього будівництва.

- А якщо детальніше?

- Там є багато таких елементів, які якимось чином повторюють роботу фракції. От у нас з’явився фракційний додаток для депутатів фракції. Він частково відкритий і для всіх користувачів, там просто різний функціонал. Кожна людина може зайти і подивиться: а як там цей депутат? Відвідує засідання, голосує, пропускає, не пропускає? Це просто те, що підтягується автоматично з сайту…І от для місцевих депутатів такий додаток - теж буде, але з іншим функціоналом. У нас 6300 депутатів різних рівнів. І є можливість для людей, наприклад, подати заявку чи якимось чином написати про відкликання цього депутата. Ми ж прийняли в законі таку можливість, що партія може відкликати депутата. Але тут потрібна якась ініціатива від людей (якщо, звичайно, вони вважають, що цей депутат не працює).

- На цей момент, погодьтесь, ви не можете швидко зібрати людей, як та ж "Батьківщина" чи "ЄС". Бо саме зараз "Слуга народу" за природою - мережева інтернет-партія. У той час, як в українських реаліях цінуються партії з електоратом, який можна помацати не тільки на виборах. Партії, які можуть стільки-то сотень людей терміново привезти у столицю - і так далі.

- Я особисто вважаю, що цей підхід - "викликати людей на мітинг" - вичерпав себе ще 5 років тому. Це хіба для якоїсь картинки під Верховною Радою ніби грає роль. Але з точки зору довіри всередині партії - я не знаю. Мені здається, що це якесь абсолютно минуле століття…

- У вас буде по-іншому?

- У нас будуть два формати участі в житті партії. Є члени партії, які або вже депутати, або якось хочуть бути залучені. І другий варіант - це прихильники. Це якийсь статус, але не членство, бо є…

- … бо є багато людей, яким це членство не треба, але хочеться мати такий фантик, документ на підтвердження того, що вони є залученими до діяльності партії?

- Саме так, бути залученими. Дійсно, багато людей просто не хочуть вступати в партію. Я вважаю, що це абсолютно нормально. Або ти хочеш бути партійним функціонером і рухатися нагору, використовувати це як соціальний ліфт; або ти не хочеш бути партійним членом з квитком, але бажаєш якимось іншим чином долучатися.

Окрім цього, ми однозначно будемо розвивати ще два напрямки. По-перше, молодіжку. І тут ясно, що нам точно не треба виховувати маленьких бюрократів з партквитками. Воно має бути більш неформально. В тому числі і для соцмереж. Бо, однозначно, створення своєї мережі ботів – не наш шлях.

- Хто займатиметься молодіжкою?

- Я думаю, що структурно там будуть якісь функціонери в секретаріаті. Їх підберуть, але загалом у нас цю тему у Верховній Раді курирує Олександр Савченко, автор закону про молодіжну політику. Він сам до цього працював і в політиці, і у фестивальному русі, концертній діяльності. Він з молоддю завжди пов'язаний.

- Зрозуміло. І ще один напрямок?

- Ми точно будемо розвивати напрямок об’єднання жінок у політиці, в нашій партії.

- Вам як представниці партії щоразу дорікають, що ідеологія занадто розмита. Це правда. Корнієнко каже про український центризм, зараз пішли "юзати" терміни "прагматичний центризм", "меритократія". Розкажіть, про яку нову ідеологічну модель ітиметься на з’їзді?

-Дискусію про зміну ідеології почали неназвані джерела і анонімні телеграм-канали (посміхається). Якихось кардинальних змін не буде. Та і для чого? Політичний центризм - це ж не компроміс між правим і лівим крилом, а позиція, яка з одного боку, відкидає усі крайнощі, а з іншого - застосовує ті способи вирішення проблеми, які пасують до конкретної ситуації.

Центристи вільні від ідеологічної зашореності, але мають стратегічну мету, яку втілюють за допомогою різних інструментів. У нашому випадку ця мета - побудувати країну, де у кожного є можливості реалізувати свої мрії, реалізувати себе. Якщо розібратися - вона зовсім не є мрійництвом, вона дуже прагматична і розкладається на чіткі кроки, які ми вже робимо - від відкриття і легалізації тіньових ринків до забезпечення рівних можливостей, полегшення кредитування. Зрозуміло, що далеко не всі підвалини ще створені. Але й ми ще не завершили каденцію.

- Ну, і неминуче питання. Женю, чому у президента Зеленського і його партії невпинно падають рейтинги? Чому не допомагає програма "Велике будівництво", про яку в принципі казали, що це має бути дороговказ президента Зеленського до другого терміну. Люди мають цінувати те, що настільки масово будують дороги. Але ми не бачимо цього по рейтингах.

- Я дозволю собі питання алаверди: а ви бачили якусь партію влади, у якої після 1,5-2 років зростали рейтинги? Бачили іншу динаміку.? Це абсолютно природній процес, коли є пік підтримки і є люди, які розчаровуються, що не занадто швидко йдуть зміни.

Ми навіть коли робили соціологічні дослідження про те, скільки ви готові чекати, то 30% людей сказали: не більше року. Зрозуміло, що коли накладається епідемія і економічна криза, падіння економіки, яке з цією епідемією пов’язане, - це не надто радісний фон. Деякі речі ми відклали, зокрема, і через пандемію. Наприклад, велика приватизація буде реалізована тільки у 21 році. Ми її в першому читанні проголосували, відновили. А вона ж мала починатися минулого року в цей же час.

- А чому рейтингово не допомагає "Велике будівництво"?

- Позитивний ефект на місцях для місцевих виборів воно точно мало. Наприклад, коли я приїжджала на Тернопільщину, то говорили якраз про те, що зробили дорогу, яку не робили 20 років. Мені тато сказав: я не вірю, що ви її зробите взагалі…. А ми зробили.

- Поговорімо про Верховну Раду в цілому. Які напрямки у роботі цієї сесії ви вважаєте найважливішими?

- Я би їх розділила на кілька блоків. По-перше це ті рішення, які потрібні, щоб запустити структурні реформи. Наприклад, для того, щоб з 1 липня повноцінно запрацював ринок землі, потрібно ще прийняти кілька законів аграрного комітету. Найважливіший – це той, який передає землю громадам. Є такий блок пов’язаних законів. Наприклад, якщо говорити про гральний бізнес, то там перші ліцензії продаються, але необхідно ухвалити зміни до податкового кодексу, без яких цей ринок не запрацює повноцінно.

Так само і закон про інвестняню потребує змін до Податкового кодексу. Ці рішення є пов’язані між собою.

Далі однозначно будуть на порядку денному зміни до Конституції, які стосуються децентралізації. Бо все-таки треба зафіксувати у Конституції, що у нас є громади. Наразі у Конституції вони не прописані. Зараз районні ради до 1 липня передають майно… Фактично треба зафіксувати, що рівень районних рад уже не потрібний, бо є обласні ради, є ради ОТГ, всі перейшли на прямі міжбюджетні відносини. Це треба просто закріпити в Конституції.

Ще з конституційних змін однозначно на порядку денному – скорочення складу Верховної Ради до 300 депутатів. Тут складно прогнозувати, чи воно буде проголосовано, бо ми своїми силами не зможемо це зробити.

Потім - пакет про народовладдя. Є вже робоча версія про місцевий референдум. І тут треба бути дуже обережним із запобіжниками. Бо це прекрасний інструмент, але важливо щоб він не став приводом для локального сепаратизму. Взагалі інструмент абсолютно правильний, робочий. Мені здається, що проводити ці регіональні референдуми можна простіше і частіше, ніж загальнонаціональні, які коштують 2 млрд грн.

Окрім цього, має бути ухвалене сучасне, оновлене, медійне законодавство. Останні події якраз підкреслили, що воно потрібне і необхідне. Бо якби нормально працювало законодавство, ми б, може, не допустили такої ситуації в інформаційному просторі.

Слуга народу Євгенія Кравчук: Чому у партії падають рейтинги? А ви бачили якусь партію влади, у якої після 1,5-2 років зростали рейтинги? 04

- А як щодо безпекового напрямку?

- Є законопроєкт про СБУ, дуже важливий. Його вже 3 скликання не могли проголосувати. Це рішення, яке позбавляє СБУ повноважень розслідувати економічні злочини, вриватися в ІЕ-компанії, вкладати всіх на підлогу.

- Якщо коротше - працювати на свій бізнес.

- Там є багато нюансів, які пов’язані з цим відділенням. Це дуже складна реформа. В першому читанні багато депутатів, і я в тому числі, пішли на компроміс, розраховуючи, що відповідні правки будуть внесені в другому читанні. Ми зараз з вами спілкуємося – а тим часом за 10 хвилин починається робоча група. І у мене, як у представника інформаційного комітету - отакенний список правок…

- Женю, ви так впевнено "плануєте" роботу Верховної Ради на найближчі кілька місяців, немов і немає розмов про дострокові вибори Верховної Ради. Про це вже кажуть і ОПЗЖ, і "Європейська солідарність" вустами Олександра Турчинова, і багато хто з експертів. Поспішають? Чи про щось знають?

- Дострокові вибори, може, "Європейській солідарності" чи ОПЗЖ вигідні, але точно не нам. Як то кажуть – треба згуртуватися і лупати сю скалу, бо такі шанси, як у нас, історія дає не часто. А роботу ми плануємо навіть не на місяці, а фактично на роки – скоро буде представлений план Національних проектів, які виконують програми Президента і партії. Частину, звісно, ми вже виконали. Але ще більше залишилось. Коли усі будуть зайняті справою, то і чутки розвіються самі собою.

 Євген Кузьменко, Цензор.НЕТ

Топ коментарі
+13
Вот от чего падают рейтинги:
https://gorlis-gorsky.livejournal.com/3455744.html ЗЕлёный у....док перед выборами: "Слушайте, ну я точно буду стоять в пробках, кортежи - нах..."

Из рубрики: пишут в личку.
На этот раз, сообщение фейсбучного друга Александра Богоряда. С его разрешения, даю дословно и без купюр:
Приветствую, Олег!
Сейчас сброшу Вам часть сообщения подруги жены.
Ситуация на дороге позавчера.
"...вчера забирала Рено в 10 вечера.... специально, чтобы людей не было и трасса была пустая....... ну, вызвала такси, еду по Богатырской.......... Млядь, снег метет, **** дорог нет, такое ощущение, что в селе, а не в Киеве..... Фуры стоят вдоль дороги..........ииииииииии... доезжаем до Эпицентра, и всех останавливает полицейские............и стоим минут 30..........я думала что уже орать буду...........Ну, таксист вышел, пошел курить на улицу. Стоит возле полиции, что-то говорит с ними........ возвращаеться, говорит "сказал полицейский, что по Автозаводской!!!!!!!! сейчас проедет преЗЕдентский кортеж, срочно в Парковом Мистечке собираются слуги и лично Зеля".......время уже было начало 12го..... А я говорю "где Парковое, и где мы стоим?" Водила тоже говорит, что также сказал полиции об этом, а тот говорит: "тихо, млядь, оно такое конченое сцыкло - ни при ком такого не было, чтобы улицы перекрывали, и не только там где он едет, а даже параллельные и смежные....... типа, чтобы он ехал и не видел стоящих машин. Оно не любит, когда машины дудят - сильно дратуется".
... Дратуется ОНО!
Слуга народа, бл.., на лисапеде!
Helgi Sharp

видео -- https://youtu.be/puPD04eeSnE
"Слуга народу" Євгенія Кравчук: "Чому у партії падають рейтинги? А ви бачили якусь партію влади, у якої після 1,5-2 років зростали рейтинги?" - Цензор.НЕТ 497
показати весь коментар
11.02.2021 12:19
+7
Благодаря вам твари которые орали типа ;томос на хлеб не намажишь которые валали о Роттердаме+ о фабриках Рошен вот именно вы и старались обосрать предедещую власть. Что касается ваших вонючих рейтенгов так это закономерно они провальны изначально и в ваш " талант" слуги мог поверить только ЛОХ.
показати весь коментар
11.02.2021 12:48
+5
"Слуга народу" Євгенія Кравчук: "Чому у партії падають рейтинги? А ви бачили якусь партію влади, у якої після 1,5-2 років зростали рейтинги?" - Цензор.НЕТ 3995
показати весь коментар
11.02.2021 12:07
Коментувати
Сортувати:
"Слуга народу" Євгенія Кравчук: "Чому у партії падають рейтинги? А ви бачили якусь партію влади, у якої після 1,5-2 років зростали рейтинги?" - Цензор.НЕТ 3995
показати весь коментар
11.02.2021 12:07 Відповісти
эта кравчучка "забыла" упомянуть видосик вовки-шмаркли где тот орал что нужно "расследовать заяву деркача и открыть 100500 новых дел на Пороха"))
показати весь коментар
11.02.2021 14:12 Відповісти
если те партии, как и вы, мгновенно забывали о своих обещаниях, то такие были и рейтинги.Несчастная страна.
показати весь коментар
11.02.2021 18:23 Відповісти
у партии Меркель рейтинги не падают
показати весь коментар
12.02.2021 15:34 Відповісти
Вот от чего падают рейтинги:
https://gorlis-gorsky.livejournal.com/3455744.html ЗЕлёный у....док перед выборами: "Слушайте, ну я точно буду стоять в пробках, кортежи - нах..."

Из рубрики: пишут в личку.
На этот раз, сообщение фейсбучного друга Александра Богоряда. С его разрешения, даю дословно и без купюр:
Приветствую, Олег!
Сейчас сброшу Вам часть сообщения подруги жены.
Ситуация на дороге позавчера.
"...вчера забирала Рено в 10 вечера.... специально, чтобы людей не было и трасса была пустая....... ну, вызвала такси, еду по Богатырской.......... Млядь, снег метет, **** дорог нет, такое ощущение, что в селе, а не в Киеве..... Фуры стоят вдоль дороги..........ииииииииии... доезжаем до Эпицентра, и всех останавливает полицейские............и стоим минут 30..........я думала что уже орать буду...........Ну, таксист вышел, пошел курить на улицу. Стоит возле полиции, что-то говорит с ними........ возвращаеться, говорит "сказал полицейский, что по Автозаводской!!!!!!!! сейчас проедет преЗЕдентский кортеж, срочно в Парковом Мистечке собираются слуги и лично Зеля".......время уже было начало 12го..... А я говорю "где Парковое, и где мы стоим?" Водила тоже говорит, что также сказал полиции об этом, а тот говорит: "тихо, млядь, оно такое конченое сцыкло - ни при ком такого не было, чтобы улицы перекрывали, и не только там где он едет, а даже параллельные и смежные....... типа, чтобы он ехал и не видел стоящих машин. Оно не любит, когда машины дудят - сильно дратуется".
... Дратуется ОНО!
Слуга народа, бл.., на лисапеде!
Helgi Sharp

видео -- https://youtu.be/puPD04eeSnE
"Слуга народу" Євгенія Кравчук: "Чому у партії падають рейтинги? А ви бачили якусь партію влади, у якої після 1,5-2 років зростали рейтинги?" - Цензор.НЕТ 497
показати весь коментар
11.02.2021 12:19 Відповісти
так оно ещё сцыкливей януковождя.
показати весь коментар
13.02.2021 21:27 Відповісти
Эта "служанка народная" с лицом пастушки, видимо, имеет евреев в роду, раз отвечает вопросом на вопрос.
Или совершенстве владеет игрой причинным местом Вовы на рояле, во что больше верится.
А вы ж, зелень, грозились, вроде, быть первыми, у кого рейтинг не упадёт, как минимум?
И что, Порошенко виноват? Опять?
показати весь коментар
11.02.2021 12:25 Відповісти
https://www.kiis.com.ua/?lang=ukr&cat=reports&id=1007&page=1 "Європейська Солідарність" вийшла на перше місце в рейтингу політичних партій. Про це свідчить соціологічне опитування КМІС, яке було проведене 5-7 лютого після рішення РНБО про закриття проросійських телеканалів.
Якби вибори до Верховної Ради України відбувалися на початку лютого (але після рішення РНБОУ), найбільше голосів отримали б партія "ЄС", за яку віддали б свій голос 12,2% серед усіх респондентів і 18,1% серед тих, хто визначився з вибором.
За партію "ОПЗЖ" готові проголосувати відповідно, 11,4% і 16,8% За партію "Слуга народу" - 10,5% і 15,5%. За партію "Батьківщина" - 8,9% та 13,2%.
Далі йдуть "Сила і честь" (відповідно, 4,3% і 6,3%) та Радикальна партія (3,5% і 5,2%). Дещо нижче прохідного бар'єра мають "Партія Шарія" (2,6% та 3,9%), "Голос" (2,5% і 3,7%) та "Українська стратегія Гройсмана" (2,1% та 3,2%).
"Європейська Солідарність" у порівнянні з опитуванням від 22 січня наростила підтримку на 2,8% серед тих, хто визначився. Рейтинг "ОПЗЖ" впав на 3,9% серед тих, хто визначився. "Слуга народу" додала +4,3% серед тих, хто визначився.Всеукраїнське опитування громадської думки "Омнібус" проведене 5-7 лютого 2021 року методом телефонних інтерв'ю з використанням комп'ютера (computer-assisted telephone interviews, CATI) на основі випадкової вибірки мобільних телефонних номерів опитано 2005 респондентів, що мешкають у всіх регіонах України (крім АР Крим). Вибірка репрезентативна для дорослого населення (віком 18 років і старше) України. До вибірки не включаються території, які тимчасово не контролюються українською владою.
показати весь коментар
11.02.2021 12:45 Відповісти
Благодаря вам твари которые орали типа ;томос на хлеб не намажишь которые валали о Роттердаме+ о фабриках Рошен вот именно вы и старались обосрать предедещую власть. Что касается ваших вонючих рейтенгов так это закономерно они провальны изначально и в ваш " талант" слуги мог поверить только ЛОХ.
показати весь коментар
11.02.2021 12:48 Відповісти
Каже, не отримує інформації з ОП(р)? А звідки оця брехня "за оці роки Порошенка і патріотичної коаліції Медведчук взагалі воскрес" - не з охвістя, хіба???
показати весь коментар
11.02.2021 13:05 Відповісти
Так, бачив. Партія демократів, або республіканців у США. Партія ЕС у нас через 2 роки мала величезний рейтинг. Те що вона через поведінку самого Порошенка та його оточення через 3-4роки була нижче, оскільки було видно що там якісь закулісні ігри ита домовленість з олігархами та РФ то вже інше. То вже те що мі мали з СН через півроку. Хоча ні, СН то навіть гірше - Сівохо наприклад або знищення НАБУ, або відміна кримінальноі відповідальності за незаконне "озолочення".
показати весь коментар
11.02.2021 13:32 Відповісти
Уточним - партия пришедшая к власти на махровом популизме, тупом обсерании, и примитивных медиа-технологиях а-ля реклама зубной пасты.
показати весь коментар
11.02.2021 13:36 Відповісти
Уважаемая молодежь! Будьте скромнее и не ищите объяснений в своей не подготовленности для государственного управления в сравнении с такими же неумехами, типа Ющенко и Януковича. Изучайте и внедряйте опыт более совершенных руководителей стран, например, Ангела Меркель, которая 18 лет возглавляла в Германии ХДС и все последнее время является канцлером страны - одной из ведущих экономик мира. 7.декабря 2018 г. после съезда ХДС вся страна стоя на балконах 10 минут хлопала этой, как они ее назвали " шефине". И вся Германия с сожалением сегодня воспринимает вынужденный ( по болезни) ее уход с поста канцлера в 2021г. Вот на что нужно ссылаться!!! Очень печально, что на руководство государством у нас пришли "пацаны", не имеющие никакого опыта серьезной административной работы, не говоря уже о государственной и работы в спецслужбах. Такое положение не может не аукнуться в целом на стране!
показати весь коментар
11.02.2021 14:01 Відповісти
>не имеющие никакого опыта серьезной административной работы

питання не у досвіді, а тупому бажанні накрасти,
щоб вистачило онукам..
яценюк, юля, турчинов, петя, грося мали досвід, але де їх рейтинги ?
показати весь коментар
11.02.2021 15:11 Відповісти
В Германии лехторат другой ! Томас Манн описывает , как в маленьком городке Германии где то в 1870-х избирают сенаторов в Ратушу .. избирают и богатого купца , но в бургомистры - зась ! для этого тогда нужно было иметь академическое образование !!!! а у нас дурка-кратия ... Ульянов знал, пролетариат нужен для революции , а управлять государством нужны люди с мозгами ... ни в одной развитой стране нет такого безобразия : " население " , а не украинцы выбирают черт знает кого .. и вот результат - деградация и возможный распад ....
показати весь коментар
12.02.2021 20:05 Відповісти
До відома депутата: немає "Великої сімки" , є G7 (група 7), це шаблон російської пропаганди. А Дубінський "дуже яскравий політик, розумний", " хоча все-таки дурницю зробив" - він сухий, тільки мокрий... Він пішов на ту прес-конференцію не тому, що дурний, а тому що він служить тим, кому служить...
показати весь коментар
11.02.2021 14:08 Відповісти
Очень много слов и мало дела ,а то что у вас все провалилось так это и следовало ожидать .вы дилетанты которые взялись не за свое дело т.е. уселись не в свои сани.Если желаете что то сделать для страны так просто уйдите и не разрушайте страну.
показати весь коментар
11.02.2021 14:17 Відповісти
якщо дотягнете до чергових виборів, то не наберете і трьох відсотків...
показати весь коментар
11.02.2021 14:20 Відповісти
https://oleg-leusenko.livejournal.com/13530580.html Рейтинги і трійки

Рейтинг Порошенка 19,6% - різниця із Зеленським менше соцпохибки, і він і має потенціал для зростання, за умов грамотних технологій і інформполітики.
У Зеленського рейтинг навпаки падає і падатиме.
У Бойка майже 18%. У кремлівського кандидата є обмежена планка ватного лохторату.

***
У Зеленського створили "трійки" для рятування рейтингу найвеличнішого.
Очолив це ГКЧП Стефанчук.
Хм.. Щось мені підказує, диригент рятівного оркестру дуже швидко обнулить Вовочку.

"Слуга народу" Євгенія Кравчук: "Чому у партії падають рейтинги? А ви бачили якусь партію влади, у якої після 1,5-2 років зростали рейтинги?" - Цензор.НЕТ 8950
показати весь коментар
11.02.2021 14:40 Відповісти
Судилище маріонеточного режиму Зеленського залишило ветерана АТО Андрія Антоненко під арештом.
Зеленський берегів не бачить. Саме він є замовником незаконного арешту патріотів, він безпідставно звинуватив невинних людей.
До тебе цей злочин повернеться сторицею, іудо криворізький!

"Слуга народу" Євгенія Кравчук: "Чому у партії падають рейтинги? А ви бачили якусь партію влади, у якої після 1,5-2 років зростали рейтинги?" - Цензор.НЕТ 7167

***
Дано:
Путін: будь хто, аби не Порошенко
Зеленський: будь з ким, аби не з Порошенко
Влада Зеленського не має претензій до Голосу, "Батьківщини"
Проти Порошенка відкрито 58 справ.
Питання:
Хто чий ворог і хто на посту президента потрібен Україні для Перемоги?
показати весь коментар
11.02.2021 14:41 Відповісти
"Слуга народу" Євгенія Кравчук: "Чому у партії падають рейтинги? А ви бачили якусь партію влади, у якої після 1,5-2 років зростали рейтинги?" - Цензор.НЕТ 4909
показати весь коментар
11.02.2021 14:43 Відповісти
треба тупо менше красти,
і щось робити для країни,
і станеться диво - рейтинги будуть триматися і навіть рости
показати весь коментар
11.02.2021 15:06 Відповісти
А ви бачили якусь партію влади, у якої після 1,5-2 років зростали рейтинги?"

То есть эта клизьма открыто и откровенно призналась, что их труппа ничем не лучше любой другой партии, которая была раньше.
показати весь коментар
11.02.2021 16:43 Відповісти
кравчучке. это да, но мы и не видели ранее правящих идиотов, которые после своих двух месяцев правления успели показать себя абсолютными дегенератами...
показати весь коментар
11.02.2021 16:44 Відповісти
О каких рейтингах вы говорите ? Европарламент открытым текстом ...

REPORT on the implementation of the EU Association Agreement with Ukraine

п. 91 " 91. Настоятельно призывает Украину бороться с повсеместным кумовством и коррупцией, которые продолжают существовать и особенно в ее секторе здравоохранения и в Министерстве здравоохранения.
Эффективно расследовать любые коррупционные действия, в частности попытки закупить медицинское товары по непропорционально высокой цене. В том числе и предназначенные для преодоления пандемии;"

Вы просто ворье и дилетанты
показати весь коментар
11.02.2021 17:20 Відповісти
Ой, только не надо зелёного выгораживать, ещё ни при одном президенте, такого не было бардака, как сейчас при этом брехуне, так что лучше помалкивай.
показати весь коментар
11.02.2021 18:03 Відповісти
Ми різні партії бачили , но такої ще ні, ви на висоті завжди будете.
показати весь коментар
11.02.2021 18:07 Відповісти
А ви бачили якусь партію влади, у якої після 1,5-2 років зростали рейтинги?- після 1,5 річного піке партії "зе" ,рейтинги всіх інших партій тільки зростали
показати весь коментар
11.02.2021 18:35 Відповісти
Не бачили, але як хотілось....
показати весь коментар
11.02.2021 21:47 Відповісти
Решила залепить очередной зихер!
показати весь коментар
12.02.2021 09:03 Відповісти
Откуда вылезла эта чувиха ?
показати весь коментар
12.02.2021 15:10 Відповісти
там 90 процентов не понятно откуда вылезли. нормальные, сразу ушли.
показати весь коментар
13.02.2021 10:54 Відповісти
Не только дубинский и подобные из группы Коломойского. У нас президент является куклой карабаса Коломойского.
показати весь коментар
14.02.2021 12:24 Відповісти
"А ви бачили якусь партію влади, у якої після 1,5-2 років зростали рейтинги?"
Це маніпуляції. Наші всі партії олігархічні, тому і так.
показати весь коментар
14.02.2021 12:28 Відповісти
только у ПАРТИИ ПУТИНА растут рейтинги....а пачиму....?????отому шо он УКРАЛ КРЫМ и ДОНБАССС....У Зеленского тоже вырастет...этот рейтинг...если он сворует у раши УРАЛ....!!!!
показати весь коментар
14.02.2021 19:14 Відповісти
шмара корабельная, .
показати весь коментар
18.02.2021 10:50 Відповісти