9234 відвідувача онлайн

Літаючий КамАЗ: чи був в Іловайську Змій, якого затримали під ОП

Автор: 

Історія Влада Сорда (Стафійчука) - яскравий приклад того, як свою репутацію можна зіпсувати на рівному місці та без будь-якої мети.

Після затримання під час протестів під ОП Влада Сорда (Стафійчука), хлопця із позивним Змій, мережею почала швидко ширитися його біографія. Біографія хлопця, який не лише пройшов Майдан, не лише захищав шахту Бутівка, не лише зробив дуже багато для 93 ОМБр, до якої прийшов з добровольців... А і був в Іловайську, де дістав серйозну травму спини, коли "під обстрілом перекинулася вантажівка". Про це він неодноразово розповідав у інтерв'ю, у тому числі згадував Іловайськ і у розмові з Цензор.НЕТ. А в іншому інтерв'ю Змій поділився і спогадами про те, як отримав орден Богдана Хмельницького - перебуваючи у госпіталі після серпневих боїв.

Саме орден і викликав підозру. Дізнаватися, що відбулося насправді, почали хлопці, які Іловайськ дійсно пройшли. У соцмережах тему порушив Микола Колесник з "Кривбасу" - попросивши Влада Сорда хоча б показати орденську книжку та "засвітити" номер нагороди. А також назвати побратимів, які були разом із ним у оточенні. На жаль, зробити цього боєць не зміг.

Літаючий КамАЗ: чи був в Іловайську Змій, якого затримали під ОП 01

Літаючий КамАЗ: чи був в Іловайську Змій, якого затримали під ОП 02

Літаючий КамАЗ: чи був в Іловайську Змій, якого затримали під ОП 03

Згодом з'явилися також фото з соцмереж - на них у дні, коли він мав би бути у Іловайську та у госпіталі, Влад перебуває, зокрема, на межі Донецької та Дніпропетровської областей.

Повірити в це було тяжко. Але підтвердження факту нагородження Влада орденом - жодного - знайти так і не вдалося. Також не знайшлося жодної людини, яка була б з ним поруч у Іловайську. Сам він назвав лише двох загиблих згодом людей.

"То він взагалі не воював!" - почали обурюватися люди.

На жаль, це не так.

На початку війни, та й пізніше, не бракувало "воїнів", які їхали на фронт на тиждень-два: пофоткатися десь у відносно безпечному місці, погуляти, повернутися потім додому "героями", що знищили 100500 ворожих танків, та радісно балотуватися до своєї сільради. Така ситуація всім зрозуміла. І мотивація цих людей також.

Утім, саме Влад Сорд - людина з об'єктивно нормальною бойовою біографією. Просто для того, щоб творити власний міф - що майбутнього політика, якщо йому це потрібно, що письменника-поета-ветерана, що "політв'язня", будь-який, - йому цілком вистачило б справжньої власної історії.

Це людина, яка була на Майдані, людина, у якої в Донецькому аеропорту загинув близький друг. Людина, яка була у Пісках (звідти є фото, і добре відомі добровольці поруч із ним на цих фото).

Літаючий КамАЗ: чи був в Іловайську Змій, якого затримали під ОП 04

Людина, яка тинялася у 2015 році Донбасом, щоб знайти нормальний варіант легалізації і потрапити САМЕ на передову, САМЕ на шахту: шукати можливості та підписувати контракт нам довелося у складі однієї групи добровольців. Це - людина яка гідно виконувала свої обов'язки на шахті Бутівка з листопада 2015 до квітня 2016. Там ми також були разом і, впевнена, будь-яка людина з 1 роти 1 батальйону 93 ОМБр, включно із командиром роти Вітром, Змія чудово пам'ятає. Це людина, яка потім залишилася у 93, яка написала слова гімну бригади, яка боролася за почесне найменування "Холодний Яр"...

Якби Влад Сорд хотів видаватися героєм під час інтерв'ю з журналістами, на бігбордах політичної партії, у суді, де завгодно: це не було б складно. Будь ласка. Розповідай довіку, як ти йшов на війну добровольцем, як воював пліч-о-пліч з Василем Сліпаком (зі Змієм особисто мене познайомив саме Міф), розповідай про зимову Бутівку. Згадуй про бої за Жолобок згодом (туди Змій вже возив журналістів як людина з пресслужби, але це також дуже важлива та важка робота). Розповідай про те, як важливо позбутися радянської спадщини і змінювати гімни бригад, змінювати назви, робити українську армію українською... Розповідай про літературні премії, які отримав, та про номінацію на Книгу року за версією ВВС... Говори, якщо треба, будь ласка. Адже ти дійсно маєш, про що говорити.

Літаючий КамАЗ: чи був в Іловайську Змій, якого затримали під ОП 05

Але ні. Змій вирішив додати до цього усього тиждень-два в Іловайську. Я не знаю чому. І найвлучніше ситуацію можна описати словосполученням "іспанський сором". Але одразу скажу, що лише перед однією категорією людей - перед хлопцями, які у Іловайську дійсно були.

Потенційних "дивідендів" від вигаданої історії Змія - нуль. Натомість вона - просто майстер-клас на тему "Як перекреслити все, що ти зробив, у очах людей, які тебе зовсім не знають особисто". Тому що брехнею у біографії Змія пересічному читачеві тепер мимоволі здаватиметься все. Не лише те, що дійсно нею є.

Навіщо було так робити? Відповіді на це запитання у мене немає. Мене не бентежить ані історія про самовільне залишення частини (з полігону додому з поверненням, це дуже поширена історія у ЗСУ на чорт знає який рік війни, як і штрафи за це - аби не тікав з передової; я знаю навіть бійців, які тікали з полігону на передову і загинули там, а "переведені" на нуль були лише постфактум). Не лякає й історія про холодну зброю - про ніж, який у Влада знайшли раніше - це також доволі поширено, також життя... Але Іловайськ. Але.

Історія з вантажною машиною, що залетіла в окоп і вбила та травмувала бійців (у тому числі нібито Змія), на сьогоднішній день не знайшла жодного підтвердження загалом.

Валерія Бурлакова, Цензор. НЕТ

Топ коментарі
+19
https://twitter.com/jozefkneht1
https://twitter.com/jozefkneht1

Йозеф Кнехт

@jozefkneht1


Офігіти можна, Зе з Геращенком притягнули в студію права на владу двері з ОПУ. А вони ж коштують не малих грошей. Якраз розпишуть 2 млн.
Людину за розбиту шибку під домашній арешт, а тут цілі двері.
Шоу має тривати, всі повинні побачити виставу режисера Антона.
показати весь коментар
25.03.2021 22:54 Відповісти
+18
Я согласен с тем, что стёкла не стоят уголовного дела... Но я так же считаю. что не было смысла в том, что бы их разбивать. как в прочем и палить...
показати весь коментар
25.03.2021 23:03 Відповісти
+17
Ну его ни за язык никто не тянут... Ну и со стёклами он самостоятельно справился...
Дугой вопрос, что возможно его использовали в качестве "полезного идиота"... ну так даже в этом случае - ему же минус...
показати весь коментар
25.03.2021 23:02 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Хорошая статья. Плюсую !
показати весь коментар
25.03.2021 22:44 Відповісти
Автору (Валерії Бурлаковій) отдельный РЕСПЕКТ, за смелость - опубликовать ЭТУ свою статью, после , на мой взгляд "нелепой" https://censor.net/ru/resonance/3254732/*************************************************************************..!

https://censor.net/ru/resonance/3254732/*************************************************************************
показати весь коментар
25.03.2021 22:50 Відповісти
https://twitter.com/jozefkneht1
https://twitter.com/jozefkneht1

Йозеф Кнехт

@jozefkneht1


Офігіти можна, Зе з Геращенком притягнули в студію права на владу двері з ОПУ. А вони ж коштують не малих грошей. Якраз розпишуть 2 млн.
Людину за розбиту шибку під домашній арешт, а тут цілі двері.
Шоу має тривати, всі повинні побачити виставу режисера Антона.
показати весь коментар
25.03.2021 22:54 Відповісти
Літаючий КамАЗ: чи був в Іловайську Змій, якого затримали під ОП - Цензор.НЕТ 8214

.На передачу «Право на владу» на телеканалі 1+1 з Офісу президента принесли обмальовані двері з розбитим склом. Ведуча Наталія Мосейчук назвала їх «атрибутом суботніх протестів».
показати весь коментар
26.03.2021 08:57 Відповісти
Да, эти двери очень помогут жителям Европы понять, что происходит в Украине. Возможно, те, даже не захотят открывать границы для граждан Украины и после окончания карантина: куда ж пускать этих дикарей.
показати весь коментар
26.03.2021 10:02 Відповісти
эти двери - просто двери (и не так уж сильно...аж на 2 млн требующие ремонта))))
и для кого-то они стали фетишем ?)))
думаю Европа видела двери и по хуже ))) и подожженные машины и разграбленные лавки-кофейни...
этими дверьми никого не напугать и не удивить... разве зеленый лохторат у телека ))))
показати весь коментар
26.03.2021 10:49 Відповісти
Зато лехторат Порошенко ни чуть не удиклён и не напуган, потому что громил ОП на Банковой.Было официальное приглашение от Федины ,Сенцова и Шабунина в соцсетях.
показати весь коментар
26.03.2021 21:45 Відповісти
фрау... Вы вкладываете какой-то особый смысл в слово "громил" ?
ибо если бы "громил" то двумя окнами и дверью (и обмалеванными стенами фасада) погром бы не закончился...
у страха глаза велики...
показати весь коментар
26.03.2021 22:09 Відповісти
ЗАЧОТ! Садись. Два! За плагиат из ********** методички.
показати весь коментар
27.03.2021 07:21 Відповісти
Гегеге. Мудрагелю, краще пошукай в мережі, що буває після протестів, наприклад, у Парижі
показати весь коментар
26.03.2021 12:40 Відповісти
нет, разбитым окном Европу не удивишь. И Америку тоже. А вот средневековый суд, который сажает патриотов по звонку агентов Кремля и верховный Буба, которые это покрывает у них вызывают вопросы.
показати весь коментар
27.03.2021 10:58 Відповісти
А чи відбувся б такий конфуз,якби замість вихваляння численних чеснот ветерана,обговорювали б саму подію: правильним був вчинок,чи ні ? (Й від цього вихідне:відповідність покарання заподіяному).
Якби там ********* і впіймався якийсь Вадік Тітушко,чи здіймали б кулаки в праведному гніві інтернет-патріоти ?
показати весь коментар
25.03.2021 22:55 Відповісти
А що, саме "подію" ще недостатньо обсмоктали?
Коли піда-рашка перед початком пандемії розгойдувала у Франції рух "жовтих жилетів", то таких зіпсованих дверей було сотні, якщо не тисячі. Але там суспільство обговорювало саме причини подій та вимоги протестувальників, а не тип фарби, яким розмальовувалися стіни та двері.
Що реально потребує обговорення, то це причини параліча правоохоронних органів, які допустили злочинну бездіяльність щодо захисту режимних об'єктів. Якщо ніхто з поліцейських чинів за це не буде покараний, то цьому буде лише одне пояснення: це була поліцейська операція з чергової спроби дискредитації патріотичного руха. Тож оплачувати 2 млн. збитків мають з власних кишень поліцейські чини (які це допустили) та співробітники офісу президента (які це замовили).
показати весь коментар
27.03.2021 11:55 Відповісти
Щось вишукують, нишпорять аби обі*рати Сорда у трудну для нього годину
показати весь коментар
25.03.2021 22:58 Відповісти
Ну его ни за язык никто не тянут... Ну и со стёклами он самостоятельно справился...
Дугой вопрос, что возможно его использовали в качестве "полезного идиота"... ну так даже в этом случае - ему же минус...
показати весь коментар
25.03.2021 23:02 Відповісти
А если он такой ("полезный идиот") и есть? Тогда что с ним делать?
показати весь коментар
26.03.2021 10:03 Відповісти
Всё зависит от конкретных обстоятельств !Вообще то , я писал, что разбитые стекла в данном случае - это максимум админ.правонарушение.
показати весь коментар
26.03.2021 10:32 Відповісти
А если смотреть МАСШТАБНО и провести правильно нормальное следствие и выяснится, что "они полезные идиоты" и всё сделали по плану "сверху" - то это можно воспринимать как "провокация преступления" и привлечь ТЕХ, кто СВЕРХУ всё это организовал !

Ну типа , по аналогии - "провокации взятки"...
показати весь коментар
26.03.2021 10:35 Відповісти
Я согласен с тем, что стёкла не стоят уголовного дела... Но я так же считаю. что не было смысла в том, что бы их разбивать. как в прочем и палить...
показати весь коментар
25.03.2021 23:03 Відповісти
Якщо згоден, то навіщо усе це, тим більше від ветеранки. Потім усе, потім
показати весь коментар
25.03.2021 23:15 Відповісти
Я не понимаю, что ты хочешь сказать... Напиши как то иначе смою мысль...
показати весь коментар
25.03.2021 23:17 Відповісти
Він хоче, напевне, сказати, що смисл все-таки був - для тих, хто ці двері зараз по телеканалах тягає, хто насправді організовував шоу: знімав оточення перед гадюшником, наймав "художників", до яких приєдналося пару дурнів, які будуть цапами-відбувайлами.
показати весь коментар
26.03.2021 04:01 Відповісти
Согласен. Полумеры ни к чему.
показати весь коментар
27.03.2021 07:23 Відповісти
Я даже допускаю, что все те собирая был инсценированы свыше и под них в подобрали людей, которых по каким то причинам можно будет дискредитировать... Возможно он и попал в ту историю, так как его "подвиги и награда" - уже были известны там "где нужно"...

А он, по наивности думал, что делает "благородное дело"...
показати весь коментар
25.03.2021 23:09 Відповісти
А чому б і ні? Ну, не усі можуть бути такими терплячими.
От мій однокурсник після Афгану афганців, що навчалися у місцевому інституті бив, кілька разів у міліцію потрапляв. Не посадили, навіть справи не заводили, бо розуміли його ... Потім пройшло.
А тут с*ане скло. Ну, посадять, в наступний раз - розберуть той ОП
показати весь коментар
25.03.2021 23:23 Відповісти
Афганці в Афгані, це те ж саме, що рашисти в Сирії.
показати весь коментар
26.03.2021 08:18 Відповісти
Ви не зрозуміли. У ті часи у нас було багато студентів із Афганістану, саме так у прямому значенні я і використав слово "афганці", саме на них і "полював" однокурсник
показати весь коментар
26.03.2021 10:10 Відповісти
Когда призывали в Афган, то никого не спрашивали и откосить от этого не было НИКАКОЙ возможности, альтернативой было лет 7-12 зоны. Не надо сравнивать и писать херню.
показати весь коментар
27.03.2021 01:45 Відповісти
До чого тут "відкосити", коли пост про адекватне відношення, до людини, яка пройшла війну
показати весь коментар
28.03.2021 20:49 Відповісти
А что там искать?.И обсерать его не нужно, он сам это сделал вполне успешно.
показати весь коментар
26.03.2021 21:48 Відповісти
Ех, Владе! Дійсно, його шлях як патріота й воїна і так є більш, ніж гідним. Але з погляду літературної фантазії цього було замало і він дописав собі трохи епічно-драматичних деталей. Шкода. Від цього тепер майже неможливо буде відмитися.
показати весь коментар
25.03.2021 23:24 Відповісти
Позорище)Даже не хватило смелости признать свою брехню, соромно Владе)
показати весь коментар
25.03.2021 23:35 Відповісти
Вы всем рассказываете о своем вранье?)
показати весь коментар
26.03.2021 10:23 Відповісти
Если меня поймают на вранье и спросят в лоб, предпочту признать свою ошибку, чем дальше уничтожать свою репутацию.
показати весь коментар
26.03.2021 11:47 Відповісти
а от самозванцев мы не любим..- всё перечеркнул этот херой своей брехней...(((- и понятно, что простой иловаец не полез бы крушить и ломать то, что завтра самому восстанавливать...(((
показати весь коментар
26.03.2021 00:13 Відповісти
Лавры Савченко многим не дают спокойно спать...
показати весь коментар
26.03.2021 00:20 Відповісти
Савченко, Бирюков, Булатов...
показати весь коментар
26.03.2021 07:03 Відповісти
арестович, єрмак, зеленський
показати весь коментар
26.03.2021 13:14 Відповісти
Да ну.
показати весь коментар
26.03.2021 21:50 Відповісти
Не знаю был или не был Змий в Иловайске, но Стерненко то за что посадили?
показати весь коментар
26.03.2021 07:31 Відповісти
За бандитизм и крышивание наркоты.Ангел во плоти.
показати весь коментар
26.03.2021 21:51 Відповісти
Докази сюди!
показати весь коментар
27.03.2021 07:24 Відповісти
Думаю,що все написане --на замовлення. За гроші "журналюги" все зроблять.
показати весь коментар
26.03.2021 08:42 Відповісти
Только дедушка ленин с детства знал ,что и где делать,чтоб стать профреволюционером и никогда не ошибался,.....вот!Да, и еще -тлько ангелы на небе белые и пушистые.....и не какают....Пробачте - що прийшло на думку....
показати весь коментар
26.03.2021 08:51 Відповісти
индульгенции навсегда активистам и волонтёрам????такого не бывает ! или бывает в нашей стране.. т.е если ты активист ветеран то тебе и Закон не надо соблюдать?как же ты собираешься беззаконием бороться с теми кто нарушает Закон..посмотри кого ты защищаешь похищение чела было? было .. пытки были ? да были да и вам всем сам стернегнко по х... у вас одна задача ПИАР и политическая карьера...почему эти активисты митингующие не озаботяться правами тех кого в украине реально истребляют???геноцид пенсионер наприме или бездомных или тех кого отняли жильё работу ?? а борьба с налоговиками которые устраивают беспредел??? но там не платят за митингим а здесь по видимому платят .. пора привыкнуть что в Украине митинги за бесплатно не проводяться
показати весь коментар
26.03.2021 09:07 Відповісти
Не тобі, москалику, судити воїнів.
І, взагалі, маячню пишеш.
показати весь коментар
26.03.2021 10:15 Відповісти
Если ты ездил на антимайдан за 300грн, то это совсем не значит, что и все остальные за бесплатно ничего не делают))))
показати весь коментар
26.03.2021 10:27 Відповісти
К сожалению в Украине всё имеет свою цену.
показати весь коментар
26.03.2021 21:53 Відповісти
Помиляєтесь.
показати весь коментар
27.03.2021 07:25 Відповісти
А вы что делаете в Германии, голосуете за "Альтернативу" наверно?
показати весь коментар
28.03.2021 13:18 Відповісти
Не пиши дурниць... гидко читати...якщо ти виходиш за гроші, це не означає що ВСІ ТАКІ !!!
показати весь коментар
26.03.2021 20:03 Відповісти
Не маю намірів виправдовувати Сорда. Тим паче, що він на ефірі надав номер нагороди 83075 та попросив "пробити" його. Але про це написати забули
показати весь коментар
26.03.2021 11:36 Відповісти
https://twitter.com/eugene_lir

https://twitter.com/eugene_lir лїр https://twitter.com/eugene_lir @eugene_lir https://twitter.com/eugene_lir/status/1375208042376089603 20 ч

До речі, зверніть увагу: щоразу, коли йдеться про реформу судів, вони виводять підписом цитати Змія про орден.

І так, маніпулювати по Стерненку вони досі не навчилися.

От серйозно. Або я дуже кльово розуміюся на маніпуляціях і мав би зараз заробляти десятки тисяч доларів (ні), або вони тупо економлять гроші на сценаристах
показати весь коментар
26.03.2021 20:59 Відповісти
Не один котел не дает индульгенцию на нарушение закона.
показати весь коментар
26.03.2021 12:27 Відповісти
Не прикривася законом... в законі написано, ГРОМАДЯНИН МАЄ ПРАВА І ОБОВ"ЯЗКИ ! З багатьох обов"язків є обов"язок - ЗАХИЩАТИ БАТЬКІВЩИНУ ! Багато з вас , хитромудрих писак, підняло свої дупи... І ще одне, те що було під ОП - НАСЛІДКИ ! Причина -БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ВЛАДИ
показати весь коментар
26.03.2021 20:14 Відповісти
Це правда. І запроданці, які працюють на кремль, як зірвали операцію по арешту банди вагнерівців, які підставляють наших воїнів під регулярні обстріли рашистів, на совісті яких вже сотні загиблих і покалічених, які роблять брудні гроші на махінаціях з вакцинами, які... (дуже великий перелік злочинів за 2 роки), мають бути і будуть покарані. І ніякі дешеві вистави їм не допоможуть.
показати весь коментар
27.03.2021 09:03 Відповісти
Написати можна що завгодно. Якщо про Іловайськ - хто зна, чи є в цій статті правда. Про скло - то копієчні збитки. Ті двері й так страшні, півхрещатика на капремонт проситься. Може він ще й плити на Майдані поломав ногами?
показати весь коментар
26.03.2021 15:06 Відповісти
Не в убытках дело, а в том, что были попытки нового переворота.Это была провокация, чтоб полиция приложилась и пустила кровь.Но не вышло, это не майдан.Обошлось без крови.Но душок остался, завоняло.Теперь видно, кто есть кто и кто заказывал музыку.
показати весь коментар
26.03.2021 21:57 Відповісти
Не перебирайте занадто! Трішки дали зрозуміти зеленій шоблі, що пора йти у відставку.
показати весь коментар
27.03.2021 07:27 Відповісти
Попытки нового переворота.., надо же, из Германии завоняло щами.
показати весь коментар
28.03.2021 13:26 Відповісти
Оценка действий митингующих - нужно или не нужно было бить стекла и пачкать стены плавно скатилась от отрицания этого факта (это сделали провокаторы) до торговли о сумме : ну сделали, а шо такого? Ущерб-то копеечный! Выходит, что и цена всей этой акции копеечная. Вот в следующий раз поломаем и попачкаем на большие деньги, то будет стране великая польза, да?
показати весь коментар
26.03.2021 18:04 Відповісти
Краще надайте оцінку владі, яка не реагує на вимоги суспільства ... акція під ОП , це вже наслідки
показати весь коментар
26.03.2021 20:18 Відповісти
Влада в нас гімно і це беззаперечно. Акція под ОП в такій спосіб і здебільшого під гаслами звільнення саме Стерненка, достатньо сумнівного в плані користи державі своїім
вчинком, це не вимоги суспільства, а вимоги учасників саме цієї акції.
показати весь коментар
26.03.2021 21:02 Відповісти
Вы уверены? Это вы то общество?Хорошенькое дело, если вы защищаете разбойника и дилера.
показати весь коментар
26.03.2021 22:00 Відповісти
да что-то не то с этим змеем, больше похожим на кабана, орденской книжки нет, кто вручал орден не помнит, под чьим командованием воевал в разных местах забыл, это похоже на то, что приехал, пофоткался, купил орден и уже герой
показати весь коментар
26.03.2021 18:42 Відповісти
Дякую Валеріє за справедливість та сміливість , такі Ваші думки розставляють акценти на свої місця ! Дякую за те, як гарно написали !
показати весь коментар
26.03.2021 20:22 Відповісти
До чого тут був не був? Щоб і автор попіарився? Хто наступного разу вилізе з " болота", коли влада розправлятеметься з активістами?
показати весь коментар
27.03.2021 06:52 Відповісти
Мені цікаво, автор принесе свої вибачення, коли це все брехнею виявиться?
показати весь коментар
27.03.2021 07:29 Відповісти
пока что воняет только таким зе-леным лайном, как ты, Сирожа ...
показати весь коментар
30.03.2021 21:44 Відповісти