9803 відвідувача онлайн

Майбутнє війни в Україні

Автор: 

зсу

Про подальші події у російсько-українській війні.

1. Ніякі перемовини вже неможливі до перемоги України на фронті. Якщо Путін захоче врятувати свою армію, то шлях тільки один, як під Києвом - швидко припинити вогонь та тікати.

2. Український народ не зупиниться, поки не знищить російських окупантів на всій землі, включно з Донбасом. Бо на лінії зіткнення на Донбасі на 24 лютого наша армія не буде гальмувати.

3. Війна буде довгою, бо Росія почала мобілізацію і зберігає поки що велику перевагу у бойовій техниці, танках, артилерії, літаках, гелікоптерах, ракетах.

4. Країни НАТО вже не є посередниками між Україною та Путіним - Захід почав свою війну з Путіним, політичними, економічними, інформаційними заходами, та військовою підтримкою України. Тому жодних шансів навіть на військову перемогу у Путіна нема. Україна має набагато більший ресурс для війни з усього Заходу.

5. Україна має велику перевагу у людях та з кожним днем скорочує перевагу ворога у техниці. У цій війні на виснаження наша перевага буде збільшуватись.

6. У сучасній війні перемагає не кількість людей та зброї, а здатність завдати противнику значні втрати на конкретній ділянці фронту. Професійність та боєздатність має визначатись максимізацією втрат ворога та мінімізацією власних втрат.

7. Україна переможе, з великим втратами та руйнуваннями, але знищить російську загрозу Європі, і це буде одна з найвизначніших подій 21-го століття.

 Юрій Бутусов, Цензор.НЕТ

Топ коментарі
+31
На сейчас, любой вариант мирных переговоров исключён, ибо по факту является капитуляцией.
А по сему действенным может быть лишь военное решение проблемы интервенции московии...
Блицкриг у них провалился...
"Войну ресурсов" они не потянут. За нашей спиной весь вменяемый мир...
Ядерный шантаж приведёт к открытой силовой конфронтации со всё тем же вменяемым миром...
Собственно говоря они уже выдыхаются. Нам нужно их до давить...
Потому, что альтернативы для нас нет. Это вопрос выживания всех и каждого из нас.
Они пришли нас убивать...
показати весь коментар
09.04.2022 20:18 Відповісти
+20
Слава Україні! Слава її воїнам!
показати весь коментар
09.04.2022 20:15 Відповісти
+14
Рішення проблеми нацистської росії є тільки військове, дипломатія нічого не дасть.
показати весь коментар
09.04.2022 20:53 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Слава Україні! Слава її воїнам!
показати весь коментар
09.04.2022 20:15 Відповісти
Бутусов, а Крим?
показати весь коментар
10.04.2022 13:55 Відповісти
На сейчас, любой вариант мирных переговоров исключён, ибо по факту является капитуляцией.
А по сему действенным может быть лишь военное решение проблемы интервенции московии...
Блицкриг у них провалился...
"Войну ресурсов" они не потянут. За нашей спиной весь вменяемый мир...
Ядерный шантаж приведёт к открытой силовой конфронтации со всё тем же вменяемым миром...
Собственно говоря они уже выдыхаются. Нам нужно их до давить...
Потому, что альтернативы для нас нет. Это вопрос выживания всех и каждого из нас.
Они пришли нас убивать...
показати весь коментар
09.04.2022 20:18 Відповісти
переговоры обязательно нужно вести.

1) це демонстрація всьому цивілізованому світу, що ми прагнемо миру. Це потрібно в подальшому як юридичний факт дотримання всіх методів та шляхів досягнення миру. Уявіть, що на інтелегента в окулярах напав гопник, але інтелегент виявився майстром спорту по боксу, потроху дає п..ізд..юл..ін, при цьому робить так, щоб виглядало як самооборона в суді

2) "вели переговоры" и "договорились" - це різні речі

3) на перемовинах вирішуєть чимало поточних питань - обмін полоненими, гумдомопога/гум коридори та інш
показати весь коментар
10.04.2022 11:06 Відповісти
Переговори потрібні, але не капітулянські про "компроміси", "стан на 24 лютого", "15 років Криму" тощо.
показати весь коментар
10.04.2022 11:40 Відповісти
Перемовини потрібні виключно щоб обсудити суму припарацій і на якій гілці вішати керівництво мордора і коллаборантів в Україні.Все інше не має сенсу,кацапи не здатні до дотримування умов.
показати весь коментар
10.04.2022 13:03 Відповісти
А хіба вбивство вбивць - це не демонстрація прагнення миру?! Ці "перемовини про мир" лише деморалізують армію. Нехай говорять про обмін полоненими, але не про мир, коли ворог ще на нашій землі.
показати весь коментар
10.04.2022 13:21 Відповісти
так вони все анонсують, що от-от щось підпишуть вже - майже зійшлися "пасрєдіне", як би не це - то дійсно хай би робили вигляд "перемовин"
показати весь коментар
10.04.2022 16:06 Відповісти
Перемовини важливі. Але не менш важливим є склад делегації на перемовинах.
А нинішній склад нічого крім подиву не викликає, особливо головуючий ...
показати весь коментар
10.04.2022 17:06 Відповісти
А вы сейчас где ? В тепле в безопасности это пишете ? Переговоры нужны !когда лично вам прелетит и вы в штаны наложите разговор будет другим .
показати весь коментар
11.04.2022 09:48 Відповісти
"За нашей спиной весь вменяемый мир..." Ой щось я сумніваюсь, що цей мир вменяемий. Скоріше навпаки. Лише подумайте: карлик з економікою 1.5% світової поставив весь "вменяемий" мир раком і має його як лише хоче. Росіяни дійсно можуть гордитися таким лідером. Це не так як Столтенберг, який не встигає міняти памперси. Непоставка нам наступального озброєння свідчить про а) вменяемий мир більше боїться перемоги України ніж поразки путіна. б) вменяемий мир надіється, що ми виснажимо росію і тоді в любому варіанті (навіть якщо путін захопить всю Україну) Захід виграє. Але варіант б) йде від нерозуміння Заходом росії. Перепочивши вони підуть далі. І що тоді буде цей Захід робити? НАТО, як показали події, абсолютно імпотентна конструкція і нікого не захистить. Особливо з такими керівниками як Столтенберг. Як зараз нам були б потрібні Рейган та Течер!! Вони то розуміли звірину суть росії.
показати весь коментар
12.04.2022 13:00 Відповісти
Рішення проблеми нацистської росії є тільки військове, дипломатія нічого не дасть.
показати весь коментар
09.04.2022 20:53 Відповісти
ЮРІЮ, МОЖЕ ВИ ЗНАЄТЕ, ДЕ ЗАРАЗ ГОЛОВА КОМІТЕТУ З ПИТАНЬ РОЗВІДКИ РУСЛАН ДЕМЧЕНКО?

ЦЕ Ж ВІН МАВ УЗАГАЛЬНЮВАТИ ДАНІ ВІД РОЗВІДСЛУЖБ ТА ОБ'ЄКТИВНО ІНФОРМУВАТИ ПРЕЗИДЕНТА?

А ТЕПЕР ОДИН ДОЛБЄНЬ З ОП КАЖЕ, ЩО МИ ДО ОСТАННЬОГО ДНЯ НЕ ВІРИЛИ, А ДРУГИЙ - ЩО МИ ВСЕ ЗНАЛИ ЗА 2,5 МІСЯЦЯ...
показати весь коментар
09.04.2022 21:21 Відповісти
Там де 42 дні був головний чортолов країни - баканов. У куршавелі!
показати весь коментар
10.04.2022 10:42 Відповісти
Дуже б хотів вірити, але зміна російського генерала, що відповідає за війну на Україні росією - означає, що імовірність атаки на Донбасі та півдні України практично 100%. Страшно навіть подумати, які події нас чекають в майбутньому. В разі поразки тотальний геноцид України, в разі перемоги - втеча орків за межі держави, й подальші обстріли України ракетами, хімічною, або навіть ядерною зброєю.
показати весь коментар
09.04.2022 22:18 Відповісти
Не кажи гоп - не панікуй.
показати весь коментар
10.04.2022 14:46 Відповісти
У підтримки Заходу є тільки дві проблеми - Німеччина та Франція, які ніяк не відмовляться від парадигми путінфершейнізму. На жаль, англосакси їх ще "доламали".
показати весь коментар
09.04.2022 22:46 Відповісти
Щиро дякую панові Юрію, за справжній ПАТРИОТИЗМ!!! Слава Україні! Героям Слава! Смерть ворогам!
показати весь коментар
09.04.2022 23:14 Відповісти
Так то воно так, але нас і захід стримуватиме ядерна зброя в руках у маньяка. Бутусов зовсім не врахував фактор наявності у орків ядерної зброї. ***** від вдчаю що йому писда і неминучого приниження, може її застосувати. Якщо замаячить поразка від України йому вже буде нічого втрачати. Тому можливо треба розтягти процес в часі, щоб свинособаки просто призвичаїлися до неминучої поразки і постиупово під санкціями і тисячами трупів просто відповзли і переключилися на внутрішні трабли і зійшли всі нанівець. Ну щоб всередені був такий піздець щоб їм стало просто не до нас і не до ядерної зброї. ну якось так. ,
показати весь коментар
09.04.2022 23:48 Відповісти
Бутусов також не врахував настрої на мордорі. Бо зарз вже справа не в ***** і керівництві. Вони вже може і раді зїбатися з України. Але ***** підпирає ібанутий народець - людожер тобто суспільний запит. Вони настільки пішли по бєспрєдєлу в культивації в своєму бидлі ура-патріотизму і ненависті до України і Заходу що "богоносец" вже вийшов з під їхнього контролю. Бидло їх просто на шмаття розірве якщо вони заікнуться про якийсь мир чи зупинку війни. По опитуваннях вони запросто отримають більше 60% підтримкм на ядерний удар. Це за умови в питання що відповіді їм не буде. А за умови що у прилетить адекватна ядерна отвєтка, то відсоток бажаючих здохнути але покарати хохлів буде 45-50%
показати весь коментар
10.04.2022 00:02 Відповісти
Той народєц дійсно *********, але на рахунок "розірвати владу" - дуже сумнівно. Вони проковтнуть будь що, головне - їм по телевізору усе правильно пояснити.
показати весь коментар
10.04.2022 11:44 Відповісти
Їм багато років розповідали про нацистів в Україні, втерти за день чи місяць протилежне не вдасться
показати весь коментар
10.04.2022 18:06 Відповісти
Навіть таким віртуозам- пропагандонам як ********* і соловїний помьот не не вдасться запхати назад зубну пасту в тюбик. Джин вилетів. Треба щоб санкції зробили так щоб цей джин здох з голоду.
показати весь коментар
11.04.2022 18:13 Відповісти
Цілком згоден з Вами щодо бидла - ху.ло тільки виконавець забаганок цих виродків . А покінчити з ними можна тільки використавши ******* зброю на випередження . Якщо це не зробити , орки першими застосують ядерну зброю .
показати весь коментар
10.04.2022 13:13 Відповісти
Не панікуй
показати весь коментар
10.04.2022 14:48 Відповісти
"ху.ло тільки виконавець забаганок цих виродків"

Ви помиляєтесь.
Президент - виконавець можливий у суспільстві з хоча б відносним вибором для виборців.
У мокшанській історії такого ніколи не було. До 1918 вожді завжди були за правом успадкування влади.
Після 1918 - шляхом маніпуляції на самих низьких інстинктах плебсу (забрать і раздать всєм, грабь награблєнає і т.п.).

Ви ніколи не задумувалися, чому брєдові ідеї маркса на початку ХХ ст. змогли не тільки перемогти, але і утвердитись з поміж усих європейських країн, де сталися подібні заколоти, тільки у мокшандії і тих її околицях, які довший час перебували під впливом і в якійсь мірі перейняли самі мокшанську ментальність?
показати весь коментар
10.04.2022 17:44 Відповісти
У якого маркса-енгелса написано , що треба вбивати дітей , гвалтувати вагітних та відрізати кінцівки літнім людям ? Той же Маркс писав іронічно : "росіянин взяв топора і пішов захищати своє рабство". Хоча я теж противник всіх цих комунізмів .
показати весь коментар
10.04.2022 18:23 Відповісти
"У якого маркса-енгелса написано , що треба вбивати дітей , гвалтувати вагітних та відрізати кінцівки літнім людям ?"

О. то вже їхня власна імпровізація, базована на "культурній" спадщині.
Чи ви знаєте ще якесь племя, у якого дружина сина називається снохой від традиційної історичної практики "атца маладажона снашать маладую жену сваєво сина"?
показати весь коментар
10.04.2022 18:34 Відповісти
Про Крим Бутусов нічого не сказав... але відмовлятися від наміру військового визволення Криму не можна. А особливо, якщо нерозсудлива кацапня в наступі розтратить залишки боєздатних військ.
Але і без такого наступу, з часом ЗСУ будуть на надто високого техн.рівні, щоб кацапня могла їм серйозно опиратися.

Не потрібно ж ломитися силою в укріплений Перекоп, якщо дійде до подібної ситуації (коли вся Україна визволена, а в Криму в кацапні багато сил).
Можна займати землі за східним кордоном (благо, широкий), котрі потім підуть на обмін, ще можна йти через Ростов на південь до Кавказу, або на схід до Татар...
Теж можна нікуди не йти, якщо надто дорого, і чекати (без активних БД, але теж і без миру) свого шансу ( на внутрішні проблеми Ерефії), або просто чекати аж санкції зроблять свою справу.

В кожному разі, підписання миру і навіть перемир"я, не звільнивши всієї України та без виплати репарацій має бути табу для України. Другого такого шансу Україна не матиме.
показати весь коментар
10.04.2022 01:51 Відповісти
Це план капітуляції. Він неприйнятний принижуючий і образливий.
показати весь коментар
10.04.2022 11:47 Відповісти
Зовсім про-кацапська пропозиція. Нічого для України, а все для кацапні.

Ну ясно не можна залишати Севастополя кацапні. Це ж граблі !
А громадяни Ерефії, які не відмовляються від такого громадянство або ті, котрі в"їхали в межі України після окупації Криму чи ОРДЛО - мають депортуватися на свою батьківщину.

Теж бракує демілітаризації прилеглих до України регіонів Ерефії і обов"язковість присутності
спостерігачів від України та НАТО на кожних навчаннях кацапських військ в Європейській частині Ерефії.

Теж в конституцію Ерефії має бути внесено положення про особливі стосунки України з Білгродщиною, Воронежщиною, Ростовщиною, Кубанню, окремими районами Курської області та окремим регіонами Зауральскої Ерефії - про пріоритетний розвиток в тих регіонах української культури та мови, про сприяння торгово-економічних зв"язків з Україною, і контроль чесності виборів - спеціальними українськими чиновниками.

І ще з 4-5 подібних пунктів.
показати весь коментар
10.04.2022 13:10 Відповісти
Це тільки поки що.
За Місяць з хвостиком кацапня від "за 3 дня" дійшла до "трагєдіі и значітєльних патєрь".
Тенденція ясно зрозуміла.
показати весь коментар
11.04.2022 00:12 Відповісти
Ваш план абсолютно неприемлем.
А то, что требуют московиты - их желание видеть нас мёртвыми не даёт вам право предлагать нам унижение и рабство. Мы будем за свободу драться и убивать всех, кто эту свободу будет пытаться у нас отобрать.
показати весь коментар
10.04.2022 22:22 Відповісти
Послушай, ты из ОПы? Только там такие тупые, что не понимают, что любой компромисс с московитами приведёт к рабству.
По аналогии - дашь палец, откусит руку.

Дискуссия с тобой не интересна. Ты не ценишь свободу. Ты её не знаешь.
показати весь коментар
10.04.2022 22:46 Відповісти
Пане Дарський, давайте краще поради щодо Придністров'я, часом чи не там ви мешкаєте
А ще краще- йдіть зі своїми пропозиціями за російським кораблем.
показати весь коментар
10.04.2022 16:17 Відповісти
Допоможіть з українською пропагандою проти рашистів. Викладайте фото війни з супутнім текстом на алі експрес у відгуках. З дохлими окупантами, з нашими розбомбленими будинками. Звичайно з нових акаунтів
показати весь коментар
10.04.2022 16:15 Відповісти
Хтось мабуть подумав "Що піймав Чорта за роги", забувши що сутність Зла - це повна протилежність життю. Десь в 2010 роказ Зло-путін у відкриту говорив що загинуть міліони... це він говорив без страху. Міліони заради імперії Зла.
А Українцям і владі України не розслаблятися, бо нижче це тільки одни із вірогідних варіантів 5А
показати весь коментар
10.04.2022 17:32 Відповісти
Наскільки розумію, "вірогідність" тут тільки у напрямку стрілочок, але вже не в їх довжині?
А інші варіанти стрілочок менш страшні?

P.s. Звідки цю карту взяли? Знайшов її тільки під назвою "https://www.google.com/search?newwindow=1&q=%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0+%D0%B1%D0%BE%D0%B5%D0%B2%D1%8B%D1%85+%D0%B4%D0%B5%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B8%D0%B9+%D0%BD%D0%B0+%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B8%D0%BD%D0%B5+27+%D0%BC%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0&sa=X&ved=2ahUKEwi41Jzl44n3AhXvlIsKHTGiDjcQvQ4oBXoECAEQOA карта боевых действий на украине 27 марта " і лінки якісь кацапські з яндексом...
показати весь коментар
10.04.2022 18:14 Відповісти
https://twitter.com/DefenceHQ тутачки

а стрілочки це те що очікується - Зло не зупиняється, дех то ще це не зрозумів
показати весь коментар
10.04.2022 18:41 Відповісти
Нужно быть реалистами.Без военного вмешательства США и Британии(авиация+сухопутный контингент) никакой речи о полном уничтожении армии рашки не может быть в принципе.Обескровить на 40-50 % мы ее можем,но разбить полностью даже с западным оружием вряд ли получиться.Они откотятся на свои границы,восстановятся и опять полезут сюда войной.
показати весь коментар
10.04.2022 21:00 Відповісти
Ніхто не вмішається, допомога, санкції так. Кожна нація дбає про свою безпеку сама. Оця війна це розплата нам за Клоуна за вибір злодія перебіжчика після революції і за какаяразніца нах
показати весь коментар
11.04.2022 19:55 Відповісти
Такі ж "реалісти" переконували Гусейна та Каддафі...
показати весь коментар
11.04.2022 18:41 Відповісти
З клоунами та московською агентурою при владі напевне є ще варіанти отримати ганьбе, а потім ще одну війну
показати весь коментар
11.04.2022 19:26 Відповісти