11411 відвідувач онлайн

Законопроєкт 8271 не виконуватиметься і завдасть удару по боєздатності армії

Автор: Юрій Бутусов

зсу

Законопроєкт 8271 про кримінальну відповідальність військовослужбовців за невиконання наказу завдасть жахливого удару по боєздатності армії, не буде виконуватись і призведе до провалу роботи з особовим складом під час війни.

Ухвалення законопроєкту 8271, який представляли очільник Міноборони Резніков та особисто начальник Генштабу ЗСУ Шаптала, та за який проголосувала більшість Верховної Ради, - завдасть жахливого удару по боєздатності армії. Найгірше, що повністю проігнорований власний напрацьований досвід Військової служби правопорядку з 2014 по 2022 роки, в тому числі у перші місяці повномасштабного вторгнення. Це ні в якому разі не можна підписувати президенту, сподіваюсь, президент знайде час прочитати аргументи і виправити це помилкове рішення Верховної Ради.

Отже, що пропонує законопроєкт 8271 для військовослужбовців фактично:

1. Згідно з Кримінальним кодексом: за непокору, невиконання наказу, погрозу або насильство щодо начальника, самовільне залишення частини або місця служби, дезертирство, самовільне залишення поля бою під час бойової задачі або відмову під час бою діяти зброєю -

від 3 до 12 років тюрми.

2. Згідно з адміністративним кодексом: за зловживання владою, перевищення повноважень, недбале ставлення до служби, бездіяльність, порушення правил бойового чергування, порушення правил поводження зі зброєю, вживання алкоголю, наркотиків, пошкодження військового майна, самовільне залишення місця служби - штрафи до 2 тисяч неоподаткованих мінімумів або гауптвахта до 15 діб.

Ось які ключові питання має вирішити законопроєкт згідно з текстом:

1. Самовільне залишення бойових позицій, невиконання наказів у бою.

2. Дезертирство або ухилення від служби, що призводить до масової невідповідності штатного складу та фактичного бойового складу.

3. Порушення дисципліни та втрата майна та озброєння, за які не має адекватної відповідальності та швидкого механізму стягнення.

4. Нарахування бойових виплат порушниками та дезертирами, тисячі відмовників отримують по 100 тисяч бойових виплат.

Мушу зазначити, що ці питання дійсно критично важливі та вирішувати їх гостро необхідно.

Але ось чому цей законопроєкт шкідливий і не буде працювати на визначені цілі:

1. Під час масової мобілізації, коли багато військовослужбовців не мають мінімальної підготовки та компетентних командирів, зазначені порушення військової дисципліни чинять тисячі військовослужбовців, і переважна більшість - через об'єктивні причини. Більшість порушників, які проявили слабкість або стали жертвами обставин, можуть потрапити під суд і залишать фронт, хоча могли б воювати, якби хтось вивчив їхні проблеми. У березні - травні в ОТУ "Північ" (командувач - генерал Д. Красильников), було понад 1000 "відмовників", але проаналізувавши ситуацію, Красильников поставив ВСП Луганської області завдання по роботі з людьми, внаслідок чого усі ці люди після грамотних дій ВСП протягом кількох тижнів повернулись у стрій, під суд віддали з 1000 порушників тільки 10, які були визнані справді недобросовісними.

2. А хто буде розслідувати та виносити вироки по тисячах тяжких кримінальних справ? Влада не подумала, що в Україні відсутня... військова юстиція! У нас нема військових судів. Військова служба правопорядку не має повноважень поліції. Проводити слідство на фронті під час активних бойових дій щодо озброєних людей мають також озброєні військовослужбовці, оскільки їм треба фактично ставати активними учасниками бойових дій, постійно ризикувати життям, виїжджати на бойові позиції. А як інакше встановити факти? ДБР та ОГПУ зараз просто не мають таких функцій та таких повноважень. Без спеціалізованих військових судів вироки будуть зависати тривалий час, а цивільні суди будуть виправдовувати багатьох з тих, кого захочуть покарати новим законом, оскільки слідство не зможе опрацювати цей вал криміналу.

3. У ЗСУ відсутня система післяопераційного аналізу за стандартом НАТО, тобто якісна та швидка експертиза командних рішень, і тому визначити, які події обумовлені діями противника, а які обумовлені злочинними намірами у більшості випадків просто неможливо. В таких умовах відповідальність за порушення наказів значно підвищить кількість брехні в оцінці обстановки, і знизить відповідальність, бо тепер дурні накази можна буде прикривати кримінальною справою, а спотворення даних можна пояснити товаришам бажанням урятувати особовий склад від незаслуженого покарання.

4. Головна проблема командирів ЗСУ це не наявність кримінального покарання для порушників дисципліни та "відмовників", а неможливість швидко їх позбутися з підрозділу! Автори законопроєкту не звернули увагу на цей ключовий момент. Бо поки вирок не вступить у законну силу, усі ці порушники будуть продовжувати рахуватись у частині, і можуть ще й повернутись у разі виправдання. Тобто з командирів та з колективів не знімається основний тягар.

Що робити?

1. Необхідно створити повноцінну військову юстицію - ВСП має отримати повноваження військової поліції, мають бути створені військові суди та воєнізована прокуратура та слідство.

2. До того як висунути мобілізованим непідготовленим людям звинувачення, для початку їх треба направити у фільтраційний підрозділ для дізнання, у більшості випадків після розбору ситуації покарання не потрібно. А для злісних порушників треба створити дисциплінарні підрозділи на фронті, щоб ті, хто справді зраджує товаришів не відсиджувались у тилу у камері, а знаходились на фронті та займались важкою працею, наприклад, на будівництві оборонних споруд, і ризикували разом з усіма на другій лінії.

3. Запровадити у ЗСУ After action review - післяопераційний аналіз, за стандартом ТС25-20 армії США. В армії має будуватись довіра, командирів треба навчати на помилках, а не карати за будь-що. Кримінальні справи мають порушуватись тільки якщо післяопераційний аналіз та висновки учасників операції вкажуть на злочинний характер дій певних військовослужбовців. Бо велика кількість недосвідчених або не відповідних своїм посадам командирів - це не менша загроза ніж невиконання їхніх наказів.

4. Спростити процедури відрахування та переводу військовослужбовців з підрозділу до фільтраційного підрозділу за наказом командира. На період службового розслідування розслідування військовослужбовець позбавляється усіх додаткових виплат, які мають компенсуватись якщо його провини нема і він повертається у стрій. Якщо ж порушується кримінальна справа, військовослужбовець позбавляється усіх виплат.

5. Будь-які покарання не зможуть зробити армію боєздатною, якщо не буде негайно запроваджена інтенсивна система бойової підготовки, не менше 8 тижнів для солдата, та 4 тижнів для сержанта. Неприпустимо, що держава намагається карати кримінальними термінами у 12 років громадян, але не здатна забезпечити навіть два тижні початкової військової підготовки для значної частини мобілізованих. Боєздатність - це не тюрма, це довіра, побратимство та лідерство.

Якщо президент Зеленський підпише цей небезпечний законопроєкт 8271, він не просто не буде виконуватись, навпаки, він посилить брехню у звітності та різко зменшить керованість та організацію військ. Але закон про посилення дисципліни гостро потрібний, тому треба після ветування негайно ухвалити більш досконалий закон.

Якщо питання посилення дисципліни в армії справді цікавить когось у керівництві країни, і це не чергова показуха, я готовий більш докладно та з прикладами доповісти цю ситуацію у будь-якому кабінеті, щоб уникнути повторення таких помилок. Ті народні депутати, які натиснули кнопки за цей закон, мають самі попрохати президента про перегляд свого законопроєкту, якщо, звичайно, поважають своїх виборців-військовослужбовців.

Юрій Бутусов, Цензор.НЕТ

Топ коментарі
+18
це все називається "Другий фронт" і він не з Білорусі
показати весь коментар
18.12.2022 23:58 Відповісти
+18
Дійсно, застав дурня Богу молитися...

Так виглядає, ніби велика купа "корисних ідіотів" та деяких "хитрих консерв" в парламенті (!?), закосивши під лозунги про зміцнення дисципліни в ЗСУ, насправді заклали цим ганебним законом потужну соціальну бомбу, яка може рванути потужніше наступу зі сторони Білорусії.

Не хочеться вірити, що саме такого рішення від парламенту очікували шановані Генерали Шаптала і Залужний!... А якщо НІ, не такого, то чому мовчите, панове Генерали?!

Навіть вся ідеологічна машина росії не зиогді би нанести такого сильного удару по сотням тисяч доброволців, які вже мобілізовані в ЗСУ і, особливо, які ще контактують з "військкоматами"!

А може варто авторів цього ганебного закону запросити на бесіду в СБУ/ ДБР?
Як прикро...
показати весь коментар
19.12.2022 01:47 Відповісти
+17
Повністю згідний з Бутусовим. Одна розумна людина може написати статтю яку як закон можна приймати в раді. І вже починаєш думати а чи справді ті хто закони пише на нашій стороні. Юрію здоров'я і сил тобі . Ти на передовій зразу на двох фронтах. Дякую.
показати весь коментар
19.12.2022 05:49 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
це все називається "Другий фронт" і він не з Білорусі
показати весь коментар
18.12.2022 23:58 Відповісти
Дійсно, застав дурня Богу молитися...

Так виглядає, ніби велика купа "корисних ідіотів" та деяких "хитрих консерв" в парламенті (!?), закосивши під лозунги про зміцнення дисципліни в ЗСУ, насправді заклали цим ганебним законом потужну соціальну бомбу, яка може рванути потужніше наступу зі сторони Білорусії.

Не хочеться вірити, що саме такого рішення від парламенту очікували шановані Генерали Шаптала і Залужний!... А якщо НІ, не такого, то чому мовчите, панове Генерали?!

Навіть вся ідеологічна машина росії не зиогді би нанести такого сильного удару по сотням тисяч доброволців, які вже мобілізовані в ЗСУ і, особливо, які ще контактують з "військкоматами"!

А може варто авторів цього ганебного закону запросити на бесіду в СБУ/ ДБР?
Як прикро...
показати весь коментар
19.12.2022 01:47 Відповісти
вони не корисні ідіоти а свідомі вороги на гачку у портнова
показати весь коментар
19.12.2022 04:13 Відповісти
Зє-депутати не тільки некомпетентні, але й просто дурні. Тобто не здатні адекватно оцінювати ситуацію і, відтак, приймати зважені рішення. Час від часу вони приймають правильні рішення, але це відбувається випадково і неосмислено. Їх дійсно турбують лише власні інтереси і вже тут їх "винахідливість" просто вражає бо ж мета "окриляє" - "чтоби у нас всьо било, но нам за ето нічєго нє било".
показати весь коментар
19.12.2022 08:04 Відповісти
При всій повазі, не потрібно чекати повноцінного розуміння законодавства та різного роду правничих нюансів від генералів Генштабу (у тому числі, від Залужного). Вони - військові, а не юристи. Я це зрозумів іще в липні, коли Генштаб висунув на розгляд проект нормативного акту, який мав на меті обмежити пересування населення між регіонами України. Відразу була зрозуміла недолугість та недоречність такого проекту, і добре, що його тоді відхилили.
Інша справа - комітет ВР по обороні, там відповідні фахівці і юристи, вони мали би цей законопроект 8271 опрацювати кращим чином або взагалі - не допустити до голосування. Але чомусь цього не сталося.
Як на мене, навіть у разі прийняття, цей Закон не буде виконуватися на практиці.
показати весь коментар
19.12.2022 13:26 Відповісти
моно еще заставить хавать говно, или купаться в параше. боку че делать? мылиться? так иди и мылься. идиотская "поговорка"
показати весь коментар
19.12.2022 18:24 Відповісти
А Залужний за.
показати весь коментар
20.12.2022 00:22 Відповісти
Оце не можу зрозуміти! Залужний адекватна і розумна людина! Чому він за? Законопроект треба переробляти однозначно! Бутусов правий 100%.
показати весь коментар
20.12.2022 16:34 Відповісти
Повністю згідний з Бутусовим. Одна розумна людина може написати статтю яку як закон можна приймати в раді. І вже починаєш думати а чи справді ті хто закони пише на нашій стороні. Юрію здоров'я і сил тобі . Ти на передовій зразу на двох фронтах. Дякую.
показати весь коментар
19.12.2022 05:49 Відповісти
Повністю погоджуюсь із цим Вашим коментарем.
показати весь коментар
21.12.2022 04:35 Відповісти
Закони і інші акти пишуть так як скажуть зверху
показати весь коментар
21.12.2022 21:56 Відповісти
Якщо вже приймати 8271, то з поправками від солдатської більшості (текст із перших рук):

"1) ненадання, несвоєчасне надання витягу з наказу командира в/ч - до 2-х років ув'язнення;
2) відмова приймати рапорт військовослужбовця, заяву від близьких родичів, необгрунтоване зволікання з оформленням цих документів належним чином - до 3-х років;
3) ненадання довідки про обставини поранення/контузії військовослужбовця відповідальною посадовою особою - до 3-х років ув'язнення;
4) необгрунтоване залишення військовослужбовця без індивідуальних засобів захисту, речового майна, харчування, необхідного озброєння в бойовій обстановці - від 3 до 5 років ув'язнення;
5) самовільне залишення командиром, іншим начальником командного пункту, невихід на зв'язок із підпорядкованим підрозділом під час виконання ним бойового завдання - від 5 до 10 років ув'язнення;
6) ушкодження здоров'я - фізичне насильство командира, начальника щодо військовослужбовця - від 3 до 12 років (в залежності від наслідків)..." (с).
показати весь коментар
25.12.2022 12:17 Відповісти
Прокурви на "суді" по справі "убивців" Шеремета.
показати весь коментар
19.12.2022 07:23 Відповісти
А яких законів ви хотіли від ворогів? Є сумніви, що Шуфрич на ОПЗЖ у владі - не прямі агенти раші? Є сумніви, що Зе і його корєша не працюють на рашу?
Ви що, не знаєте, що якщо щось виглядає як лайно, смердить як лайно - то і є лайном. Коли закони на користь раші - то й голосуються агентами раші.
показати весь коментар
19.12.2022 08:20 Відповісти
1. Може ми чогось не знаємо і скоро буде перемога, то влада готує механізм для нейтралізації політично активних воїнів, що повернуться з фронту з незручними запитаннями до влади.
2. Або йде загострення і потрібне закріпачення солдат. Але вільні люди і раби воюють геть по різному.
показати весь коментар
19.12.2022 08:22 Відповісти
Ну нехай Резніков, а особисто начальник Генштабу ЗСУ Шаптала , це для мене велика несподіванка. Може він не зовсвм в курсі цього ганебного дійства? Зрозуміло, що окрім ЄС , там ніхто і рота не відкриє, щоб сперечатися, але ж яка ганьба на весь світ. Ще одна страшна помилка?
показати весь коментар
19.12.2022 08:24 Відповісти
У вас є якісь дані про високі моральні цінності Шаптала? Поділіться.
показати весь коментар
19.12.2022 08:58 Відповісти
Ви відповіли на своє питання, бо в мене таке ж саме враження. Висока армійська посада має відповідати саме цьому в тому числі.
показати весь коментар
20.12.2022 11:09 Відповісти
Блин. Єто должен был быть закон о депутатах , невыполняющих присягу . Что то пошло не так.
Надо возвращаться к началу и вычистить вредителей и саботажников сначала из ВР.
показати весь коментар
19.12.2022 09:34 Відповісти
Зелене світло валити командирів , по факту.Розділення в середині між військовими. Командири такі самі вороги бо шо полон шо тюрма не велика різниця
показати весь коментар
19.12.2022 09:46 Відповісти
кстати да, было с 4г. взад - чел застрелил неск. товарищей и побежал к обдолбасцам, забрав конечно же столько оружия сколько смог. вот и тут может быть как вы написал - орки покажут по видео как такому дают миллион рублей и квартиру в Мухосаранске и звание на 2 ранга выше чем было и пенсию и на выбор - можешь служить у нас где пожелаешь, хоть в Сучи, хоть в Заполярье(надбавка 350% и т.д.)
показати весь коментар
19.12.2022 18:33 Відповісти
практически все написанное бутусовым - полная ерунда. согласен с ним только в одном: нету военной юстиции. эта проблема существует уже очень давно, и почему то до сих пор не решена.
теперь о остальном: закон не нужен по другой причине. все что он предусматривает - уже и так закреплено в уголовном кодексе. просто его нужно выполнять. а вот тут возникают следующие проблемы:
1. в органах дбр, военной прокуратуры, всп и полиции в нынешних условиях очень мало людей для такого количества уголовных дел. просто люди физически не способны одномрвеменно вести по 2-3 тысячи дел на одного. если в некоторых гарнизонах, где десятки тысяч военных - в всп служит всего по 4-5 человек, в дбр, на несколько областей - всего 5-6 следователей по военным преступлениям. и причем сидят в одной области, а дела должны расследовать и по соседним.
2. 90 % уголовных дел - основываются на результатах служебных расследований в военных частях. которые дают проводить кому попало. когда служил я, с моим многолетним стажем следователем в прокуратуре, служебное расследование по дезертирству у меня занимало 2-3 часа. а вот какой небудь командир роты тратил на это 2-3 недели. а в боевых условиях - так вообще такое расследование может занимать месяцы. до уголовно - процесуального кодекса 2012-го года, командиры частей могли сами проводить дознание по уголовным делам. назначались 4-5 человек в военной части, которые занимались в основном служебными расследованиями и имели опыт, и хоть какое то образование по таким вопросам. потом материыалы дознания уходили в прокуратуру, и та быстро направляла дело в суд. сейчас такого нет. большинство людей проводящих служебки не умеет не то что их граммотно юридически написать, но многие просто граммотно писать не умеют.
3. неэффективное использование правоохранительных органов. за пол-года ко мне из военкомата с нарядом полиции приходили раз 10. их не волнует что у меня артроз стоп, я уже давно участник боевых действий и просто физически не тяну службу, иначе уже давно был бы там. но зато в соседнем подъезде живет дезертир, сваливший в мае из армии. за это время к ниму не приходил вообще никто. чувак на расслабоне ходит и пьет пиво, вообще не парясь что за его преступление ему светит от 5 до 12.
показати весь коментар
19.12.2022 10:27 Відповісти
Так может быть расчёт на то, что после введения более сурового законодательства, произойдёт резкое увеличение численности карающих органов с некислыми зарплатами и бонусами за счёт щедрых грантов? Ведь надо где-то трудоустраивать выгнанных и сокращаемых наших гавно-борцов с преступностью. И вот теперь,неожиданно, могут резко стать все шпесиалистами по военному законодательству. Как вам вариант? А вообще подобные решения готовятся не от хорошей жизни и соответствуют нашим реалиям, а не лозунгам, только вот всё делается через одно место и крайне не своевременно
показати весь коментар
19.12.2022 15:47 Відповісти
так оно не более суровое. одно и тоже. го вно в ступе молотят. и куда еще сокращать? ві мой пост внимательно читали?
показати весь коментар
19.12.2022 19:42 Відповісти
так вы повторили практически всё то же самое что Бутусов написал)

почему ж ерунда? )
показати весь коментар
20.12.2022 02:39 Відповісти
Розділ "Що робити?" доповнити пунктом 5: запам'ятати тих уродів, які цей закон вигадали і просунули, і прокотити їх всіх на прутні під час наступних виборів.
показати весь коментар
19.12.2022 13:56 Відповісти
Не згоден з автором, вибачте. Всі вірять лише в "поганих" командирів, які лише бухають і відправляють бідолашних солдатів на смерть. В житті ситуація дещо інша - командирам доводиться мати справу з аватарньою, кілька чоловік яких забирають на себе всю увагу, нерви і сили. Саме для боротьби з такими потрібні суворі міри, оскільки наявних засобів не достатньо. Ви будете здивовані, але в офіцерів пріоритетом буде збереження життя підлеглих і чиста совість а не бажання вислужитись і мінус в карму. Люті кари будуть застосовуватись лише проти лютих сволочів. Нажаль не всі підлеглі самовіддані герої.
показати весь коментар
19.12.2022 15:03 Відповісти
А нашо таких гребуть в армію?
показати весь коментар
19.12.2022 17:44 Відповісти
мабуть тому що тебе не впіймали. ти б там навів порядок...
показати весь коментар
19.12.2022 19:43 Відповісти
так Бутусов про це й каже, шо цей закон ніяк не поліпшує життя командирам. Його неможливо буде виконувати чисто з технічних причин - немає аппарату, який міг би це здійснювати.

А ось корупційні ризики ростуть від такого закону.
показати весь коментар
20.12.2022 02:41 Відповісти
Захейтять. 80 відсотків -люті зрадофіли, керуються не аналізом, а емоціями. Рожеві окуляри навпаки. Дуже лего і головне приємно вважати себе"захисником правди", сидячи на дивані, а "усі командири тільки тим і займаются що посилають у бій неозброєних, шоб зірочки заробити" і узагалі- "у нас усі комендири нікчеми, а дійсно керують бойовими діями якісь таємні солдати".
показати весь коментар
20.12.2022 12:45 Відповісти
кілька чоловік наскільки оголяють фронт? а чому аватарам довіряють найвідповідальніші за вашими словами завдання?
показати весь коментар
20.12.2022 21:52 Відповісти
Не перекручуйте слова. Завдання дають підрозділам відповідно до штатного призначення. Інколи в підрозділі є уй"""ки, які своїми діями зривають виконання завдання. Інколи щоб зайти в тил цілій роті достатньо знайти незахищені позиції, які були залишені.
показати весь коментар
23.12.2022 10:24 Відповісти
Ви неуважно прочитали текст Бутусова:

у багато разів більш ефективний засіб - ЗАМІСТЬ КАРАТИ непридатних працівників (чи службовців) їх ПОТРІБНО ШВИДКО І ЛЕГКО ЗВІЛЬНЯТИ З РОБОТИ (зі служби), ЩОБ ВОНИ НЕ ЗАВАЖАЛИ !

Про це і написав Бутусов щодо цього питання.
показати весь коментар
21.12.2022 04:51 Відповісти
Все йде за планом слуг і прислужників ВІРА АРМІЯ на черзі МОВА..
показати весь коментар
19.12.2022 16:58 Відповісти
На стриме - нормально говорит, а тут - про-мать Єго-Єкт! мля, ну нахЄра ото кривляться?
Шаптала - видел его в отрезке ролика Швеца у Шустера...... Овощ во втором классе лучше по укр. говорил. совок настолько дремучий даже по виду что Ткаченко по сравнению вполне себе патриотик.
если это тот же конечно, я хз, но не представляю такого нигде больше. а, ну может в белорашечке еще, но там хоть все совки и горды этим, а тут неосовок(даже хуже оригинала) напал, а генерала не отличишь по виду от какого нить Херасимова, а по уму от школьника-Януковоща
показати весь коментар
19.12.2022 18:29 Відповісти
по мові відразу видно москаля. ціпсо. каптіан?
показати весь коментар
19.12.2022 19:45 Відповісти
Влада боїться людей зі зброєю. Бо ж після перемоги у них виникне багато запитань.
Вся надія на ручне командування і вірних президенту людей.
Плюс поліція, дбр, тощо.
показати весь коментар
19.12.2022 19:51 Відповісти
Це наша "підготовка" до повторного наступу рашки?
показати весь коментар
19.12.2022 22:54 Відповісти
Бачив у одному обласному центрі форд рейнджер хромований, limited edition на чорних номерах, з тюнінгом. Через півроку той стояв там же, а не на фронті. От і вся віра моя.
показати весь коментар
19.12.2022 23:35 Відповісти
Армія - це не сукупність окремих індивідуумів, у яких треба йти на поводі. Армія - це сукупність підрозділів та з'єднань, які виконують бойові завдання. І чим вищий % алкоголю, трави, солей та іншого непотребу в підрозділі - тим нижча здатність підрозділу виконувати бойові завдання, нижча дисципліна та бойовий дух, а відповідно нижча боєздатність.
Вважаю закон дійсно потрібен для подальшого розвитку українського війська.
показати весь коментар
20.12.2022 14:40 Відповісти
Я вже майже 9 місяців служу в ЗСУ за мобілізацією. І хоч наш підрозділ не знаходиться на передку, все що я написав- -це моя особиста думка, яка грунтується на моєму особистому досвіді служби в ЗСУ.
показати весь коментар
20.12.2022 15:55 Відповісти
А є ось таке ще від 30 липня: https://zhitomir-online.com/top_news/132372-koly-khlopci-kopaly-okopy-vony-vykopaly-desyatky-nashykh-zagyblykh-biyciv-vzhe-zotlilykh-nikhto-yikh-ne-zabyrav.html
показати весь коментар
20.12.2022 21:07 Відповісти
"Коли хлопці копали окопи, вони викопали десятки наших загиблих бійців, вже зотлілих, ніхто їх не забирав"

Джерело: https://zhitomir-online.com/top_news/132372-koly-khlopci-kopaly-okopy-vony-vykopaly-desyatky-nashykh-zagyblykh-biyciv-vzhe-zotlilykh-nikhto-yikh-ne-zabyrav.html
показати весь коментар
20.12.2022 21:08 Відповісти
Як на мій розсуд маячня.
По Перше тіло загиблого при гарячій фазі ніхто не буде виносити. Пріоритет поранені. Ризикувати 4-6 бійцями за ради мертвого ?!
По друге Нема тіла ( навіть якщо всі знають де ) військовослужбовець зниклий безвісті!
По третє , спробуй сходи під обстрілами відкопай з метрової глибини мертвих, коли орки лізуть як зомбі.( Всіх знайдемо , але коли відженемо підарів).
По четверте рідні військових дуже хвилюються за своїх, а дехто користується цім нагнітає та пересмикує.(від корисних ідіотів до свідомих ворогів).
показати весь коментар
21.12.2022 04:45 Відповісти
В умовах війни потрібні швидкі дієві рішення Джерело: https://censor.net/ua/n3388013
Добре, товаришу залужний. Якщо потрібні швидкі рішення, то не мені вас вчити, що разом з тим й потрібний аналіз кожної ситуації, що потребує швидких рішень.
Тоді до вас питання: наскільки ви володієте інформацією з перших окопних рук?
чи правда, що фінансування виплат продовжується ще три місяці після зникнення безвісти? І чи не може командир присвоювати те фінансування?
Чи багато командирів хоч якось відповіло за те, що не відвело розташування солдат з казарм у підготовлені розкидані приміщення типу землянок? Адже це ми, мирні жителі, вірили в "майські шашлики", а ви точно знали, що буде вторгнення.
Чи багато неуспішних комбригів чи комбатів переведені на нижчі посади чи понижені у званнях?
Подібних питань може бути не менше ніж боневтіку.
Але останнє: настільки взагалі дієва практика залякувань? Яка саме личить москалям, а не українцям. І для кого сили оборони звільняють українську землю, коли багато воїнів геройськи поляжуть при виконанні недолугих наказів? Наказів не підкріплених військовою могуттю.
показати весь коментар
20.12.2022 21:55 Відповісти
Погоджуюсь із цим Вашим коментарем.

у багато разів більш ефективний засіб - ЗАМІСТЬ КАРАТИ непридатних працівників (чи службовців) їх ПОТРІБНО ШВИДКО І ЛЕГКО ЗВІЛЬНЯТИ З РОБОТИ (зі служби), ЩОБ ВОНИ НЕ ЗАВАЖАЛИ !

А без післяопераційного аналізу... (After action review) - це якесь дикунство, а не управління.
показати весь коментар
21.12.2022 05:01 Відповісти
ПОВНІСТЮ погоджуюсь із кожним пунктом кожного розділу статті
"Законопроєкт 8271 не виконуватиметься і завдасть удару по боєздатності армії"
Джерело: , яку написав Юрій Бутусов.
Починаючи від заголовка і до останньої крапки.

В т.ч. - основна ідея:

У багато разів більш ефективний засіб - ЗАМІСТЬ КАРАТИ непридатних працівників (чи службовців) їх ПОТРІБНО ШВИДКО І ЛЕГКО ЗВІЛЬНЯТИ З РОБОТИ (зі служби), ЩОБ ВОНИ НЕ ЗАВАЖАЛИ !

( До речі, описаний законопроєкт суперечить відповідній тезі В. Залужного з його інтерв'ю журналу Economist у грудні 2022. )
показати весь коментар
21.12.2022 05:12 Відповісти
Цитата: …….Обманні схеми. Підміна понять: «презумпція невинуватості» забирає право на недовіру.
Внаслідок наявності загрози покарання за порушення закону стає дуже високою ціна помилки, і тому просте і зрозуміле людям поняття недовіри до інших людей «Феміда» замінює на більш складні поняття - «презумпція невинуватості» і «доказ вини», стверджуючи, що начебто просто не довіряти - це несправедливо, бо не довіряти можна тільки в разі, коли провина підозрюваного доведена у відповідності до якихось придуманих «Фемідою» канонів. І несправедливою просту недовіру робить саме наявність загрози покарання, в тому числі, в разі помилки (помилка першого роду - коли людина не винна, а її визнають винною). Якби покарання не було, то друга людина могла б мати недовіру до першої людини на основі навіть якоїсь підозри. І могла б ВІДМОВИТИСЬ МАТИ СПРАВИ з першою людиною через недовіру. При цьому перша людина не зазнала б покарання за злочин, а тільки отримала б (значно легші) наслідки від того, що викликала підозру чи невдоволення, тобто, викликала недовіру (якимись своїми діями чи бездіяльністю). Тобто ціна помилки від недовіри, як правило, значно нижча, ніж ціна помилки, за яку призначене покарання. Таким чином «Феміда» фактично забирає у людей право на недовіру, вона не визнає недовіру, - замість недовіри вона вимагає обов'язкових «незаперечних» доказів провини і покарання (кари) за провину, а поки таких доказів немає, то вона оголошує підозрюваних невинуватими (а значить, і невинними). І ця їхня невинуватість (і формальна номінальна невинність) може тривати нескінченно довго, просто вічно - поки «немає доказів». І це дозволяє «Феміді» надовго і навіть назавжди «підвішувати» справи, і таким чином звільняти потенційних злочинців від відповідальності не тільки у вигляді покарання за злочин, але і від просто недовіри, ВНАСЛІДОК ЧОГО НЕМОЖЛИВО ЗНЯТИ З ПОСАДИ посадових осіб або припинити відносини з приватними особами навіть за наявності недовіри і підозри (бо в деяких випадках «Феміда» це забороняє). Практика знає випадки дуже нахабного використання цієї обманної схеми деякими найманими працівниками і чиновниками. Побічно (додатково до основної шкоди від «підвішування» справ) ця схема дозволяє деяким людям отримувати досить високу зарплату, навіть не з'являючись на роботі, бо через суд вони змогли забрати у роботодавця право їх звільнити з роботи просто через недовіру або навіть після зникнення потреби в їхніх послугах. А поки ЇХ НЕМОЖЛИВО ПОЗБУТИСЯ, вони можуть НЕ ТІЛЬКИ НЕ ПРИНОСИТИ КОРИСТІ, АЛЕ Й ЗАВДАВАТИ ШКОДИ. При цьому їхнє звільнення з роботи «Феміда» трактує, як, начебто, покарання, тому що це, начебто, позбавило б їх засобів до існування (...) або просто обіцяних законом благ (це просто кривий - «занадто щедрий» - закон). Але Є ПРОСТИЙ СПОСІБ вийти з цього зачарованого кола: треба відділити недовіру з можливістю припинення відносин з одного боку і обвинувачення з покаранням - з іншого боку. ... ... "
Джерело - https://2homosapiens.wordpress.com/ 2homosapiens.wordpress.com
показати весь коментар
21.12.2022 05:24 Відповісти