10151 відвідувач онлайн
10 701 43

Блокування накладних вбиває майбутнє так само, як російські "Калібри"

Автор: 

Знайомий аеророзвідник попросив оприлюднити:

"У мирному житті я власник і директор компанії "КАМ-Трейд" Носач Андрій, мені 50 років, здійснюю виготовлення металевих дверей. Але з 26 лютого я – офіцер розвідки у складі ЗСУ, займаюсь корегуванням артилерії, бомбардуваннями, засідками, підривами фугасів, евакуацією мирних жителів з окупованих територій, навчаю особовий склад бригад, до яких я прикомандирований. Працював по бркам на Київщині, Донеччині, Дніпропетровщині, Слобожанщині, нині – Запоріжжя. На суму понад 2 млн гривень я придбав для свого підрозділу: машини, дрони, форму, тепловізори, прибори нічного бачення. Я отримав каліцтво під Гуляйполем, після операцій переміщуюся на передових позиціях з паличкою, тепер мене прозвали "Дід Михалич".

До вторгнення на фабриці працювало близько 60 осіб, я вирішив зберегти виробництво, бо моїм людям потрібні були засоби для існування та зайнятість, вони почали без моєї участі виробництво з дверей для розорених Бучі та Ірпеня, помалу торгували, більше роздавали за так, продали не більше 45 дверей, роздали понад 200, продовжили виконувати довоєнні замовлення великих будівельних компаній. У серпні підписали ще один невеликий проєкт і отримали авансування, кількість робітників коливалась від 15 до 20, деякі працювали віддалено.

Але раптово прийшла біда, гірша за "шахіди" і "калібри" – це ДПС України. У середині жовтня 90 тисяч податківців та контролюючих органів почали раптовий наступ на 85 тисяч українських підприємців, які ледве дихали.

Це була операція усім відома, як "Податкова накладна". Основний удар завдали по виробниках, не чіпали тільки компанії-імпортери. Податкова перестала визнавати коди, отримані моєю компанією в 2010 році, свої вчинки вони аргументували боротьбою з тіньовим бізнесом. Ну, якщо тіньовий бізнес – це безкоштовно передавати до ЗСУ буржуйки, роздавати двері постраждалим, то наша невеличка компанія таки дійсно – тіньовики!

З урахуванням того, що мої податкові накладні не реєстрували тиждень від тижня, за жовтень і листопад грошей на податки вистачило, але зарплату платити було вже нічим. Раптом допоміг клієнт з Молдови – він сам запропонував допомогу, зробив передплату за двері, цих коштів в акурат вистачить розрахуватися по зарплаті жовтень-листопад.

Але всі намагання налагодити роботу Податкова служба блокує, і тому перемовини з моїми клієнтами заходили в глухий кут: "Ви не реєструєте накладні – ми не сплачуємо".

Я подзвонив з передової із Запорізької області на гарячу лінію податкової – на мій дзвінок мила пані запропонувала мені звернутись до суду, мої пояснення з приводу того, що я перебуваю на передовій, а мій бухгалтер з п’ятьма дітками в Німеччині, не вразили.

Зараз через дії податкової служби мою компанію з дебеторкою 12,6 мійльона гривень і кредиторкою 1,6 мільйона практично загнано у фінансовий кут. І ми всі маємо знати, хто це влаштував: голова ДПС і міністр фінансів України.

До речі, я мав бесіду із слугою народу Гетманцевим Данилом, спілкувався по телефону, приємна людина, обіцяв допомогти, але нічого по факту не зроблено, пусті слова.

Очевидно, наша влада не хоче, щоб в Україні працювало виробництво, щоб люди мали роботу та зайнятість, залишались працювати з родинами.

Я бачу, як не тільки на моєму прикладі держава під час війни добиває бізнес, який створює додану вартість, робочі місця. Найсприятливіші умови зараз не для виробників – а для імпортерів, тепер не треба українські двері, треба все везти з Китаю чи Туреччини, треба там створювати робочі місця, треба, щоб більше було емігрантів, які там будуть працювати та там платити податки.

У мене немає іншого виходу на сьогодні, як закрити фабрику, лишити робітників без зарплатні, що робити цим людям, хто годуватиме їхні родини?! Дивлюсь на все це, утекти з фронту – 10 років тюрми, але як так кинути компанію – справу свого життя?! Не так страшні російські воші, як українськи гниди! Блокування накладних вбиває майбутнє так само, як російські "Калібри". Ви можете мене та моїх працівників позбавити усього, ви вже майже це зробили. Але колись хтось із нас повернеться із війни, і ми спитаємо, – готуйтесь відповідати".

Юрій Бутусов, Цензор.НЕТ

Топ коментарі
+18
А цей чоловік дуже точно визначив проблему - «потрібно дати роботу виробникам китаю та туреччини». Саме так і є: уся діяльність зелених ублюдків спрямована на це, досит глянути на всі вітання/захоплення хламідії китайськими комуняками, фантастичні контракти туркам на велике крадівництво, величезні знижки тим же туркам на наше збіжжя. А ще нещодавно зелені тварі вели перемовини з китайськими комуняками про розширення аграрного співробітництва - і це після того, як китайці дали карт-бланш на вторгнення. Це все може здатися неймовірним, але нічого неймовірного для зеленої шобли немає.
показати весь коментар
30.12.2022 01:08 Відповісти
+15
Основна причина я думаю в тому,що пан за свої гроші виявляв патріотизм.аби просто пішов на війну,це таке, це зараз тренд навіть у миколки тищенка -ресторатора ср...ного.А ОТ ТЕ ЩО ВІН ЗА СВОЇ ГРОШІ ПО СУТІ І ЗАБЕЗПЕЧУВАВ ПІДРОЗДІЛ,І ЦИМ ПОКАЗАВ, ЩО СЛУГИ НАРОДУ -ГІВНО,ОТ за це і знищили бізнес
показати весь коментар
29.12.2022 21:09 Відповісти
+14
Гетьманцев і д'єрмак - вороги України. А Шмигаль - попросту дурак. Кірюха - та то лавочник.
Нє. ну, резидентом може біти Кубраков...
А втім, всі вони разом, в одному флаконі - вороги, дурні, лавочники і резиденти.
показати весь коментар
29.12.2022 21:58 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
мені здається, у них план------------відмити гроші на відбудову і злиняти.
показати весь коментар
29.12.2022 20:31 Відповісти
Основна причина я думаю в тому,що пан за свої гроші виявляв патріотизм.аби просто пішов на війну,це таке, це зараз тренд навіть у миколки тищенка -ресторатора ср...ного.А ОТ ТЕ ЩО ВІН ЗА СВОЇ ГРОШІ ПО СУТІ І ЗАБЕЗПЕЧУВАВ ПІДРОЗДІЛ,І ЦИМ ПОКАЗАВ, ЩО СЛУГИ НАРОДУ -ГІВНО,ОТ за це і знищили бізнес
показати весь коментар
29.12.2022 21:09 Відповісти
це побічна причина. бо потерпають всі чи майже всі. не забувайте - серед зелених теж є власники підприємств.
головна причина - бажання вручну керувати потоками. як це було ще при азарові. тоді одні розорялися, а інші - нагромадили величезні статки. призвіща інших всім відомі.
показати весь коментар
01.01.2023 08:24 Відповісти
Ну зелені це зрозуміло. Їх треба вчити , але чому нормальні люди повинні страдати.
показати весь коментар
01.01.2023 09:02 Відповісти
На жаль такая же херня, из одного налога создали барьер для развития бизнеса.
показати весь коментар
29.12.2022 21:30 Відповісти
Гетьманцев і д'єрмак - вороги України. А Шмигаль - попросту дурак. Кірюха - та то лавочник.
Нє. ну, резидентом може біти Кубраков...
А втім, всі вони разом, в одному флаконі - вороги, дурні, лавочники і резиденти.
показати весь коментар
29.12.2022 21:58 Відповісти
‼️Кубраков будував дороги до кордонів. Він особисто планував де робити дороги
СБУ МОГЛО БИ ПОЦІКАВИТИСЬ ЦІМ НЬЮАНСОМ
Ми усі звикли, що мертветчук, бойко , Рабінович і т д - працюють на рашу. Да вони вже відпрацьовани фігури і як червона ганчірка відкликають на себе увагу.

в Україні во владу знову фсб протягнуло своїх нових агентов . Ось Кубраков вже у Ставці. А як тягнули вперто Верещук ( с подачі Мертветчука) ? ( то на вице премьера , то на мера ) . На віце вона не пройшла, а ось Кубраков - проскочив
показати весь коментар
30.12.2022 03:32 Відповісти
Нажаль цю війну Україна прогає всі 30 років, і нажаль світла в кінці тунелю не видно навіть і в такі буремні часи((
показати весь коментар
29.12.2022 22:06 Відповісти
А звідки взялась ця цифра у 30 років?! Якби було так, то не було б вже ніякого бізнесу, але в Україні на початку 2000-х до 2008, та з кінця 2015-го ДО середини 2019 були під'ьоми у розвитку виробництва, зменшення зовнішніх боргів, ріст ВВП, тому не треба узагальнювати, а маніпуляції податкової хоч і були завжди, але ДО приходу до влади "слуг" не мали такий централізовано спланований характер, а лише заключалися у проханнях місцевих органів ДПС на згоду оплати надуманих штрафів за якісь дрібниці, аби виконувати план наповнення бюджету, а от саме БЛОКУВАННЯ роботи бізнесу, це винахід саме нинешніх керівників державою, бо зиску з цього ніхто не має, а Україна, як від ворогів, потерпає!!!
показати весь коментар
04.01.2023 10:39 Відповісти
Та податкова- це ще то болото. Наплодили сволоти та продовжують знущатися з малого та середнього бізнесу. З великого- бояться, бо отримають по рогах!
показати весь коментар
29.12.2022 23:31 Відповісти
А цей чоловік дуже точно визначив проблему - «потрібно дати роботу виробникам китаю та туреччини». Саме так і є: уся діяльність зелених ублюдків спрямована на це, досит глянути на всі вітання/захоплення хламідії китайськими комуняками, фантастичні контракти туркам на велике крадівництво, величезні знижки тим же туркам на наше збіжжя. А ще нещодавно зелені тварі вели перемовини з китайськими комуняками про розширення аграрного співробітництва - і це після того, як китайці дали карт-бланш на вторгнення. Це все може здатися неймовірним, але нічого неймовірного для зеленої шобли немає.
показати весь коментар
30.12.2022 01:08 Відповісти
Значить турки і китайці хороші відкати дають.
показати весь коментар
30.12.2022 11:26 Відповісти
ГЕТТМАНЦЕВА гнати треба із влади - це гидотне створіння добье ЕКОНОМИКУ

і на гиляку його!
показати весь коментар
30.12.2022 03:13 Відповісти
Я розумію , что у Раді зібрали некомпетентних депутатів. Це стадо баранів голосуе по команді абхазця Арахаміі - ось і уся економіка
Знаю, що багато бізнесменів ( европейських) , якщо мають можливість , то переводять фірми в ОАЕ . ОАЕ веде політику зменшення податків для бізнесу і тим самим перетягує собі капітали.

розумний шаг. Україна зараз теж могла би зменшити УСІМ податки , щоб легше було українському бизнесу І іноземни компанії теж відкривали представництва.

но ворог Геттманцев щось мудрує з податками , почне ( з меркантильною ціллю) одній отраслі зменшувати , а інший ні. ГЕТТМАНУЕВ ТОЖЕ ЧЕКАЕ ЧЕМОДАН ВАЛЮТИ ВІД ЛОББІРОВАНІЯ
показати весь коментар
30.12.2022 03:23 Відповісти
Згоден на 200%. Сволота ще та.

В мене також в жовтні заблокували ПН. У мене виробництво.
Але я не жував соплі ДВА місяці.
Разом з головбухом склали Таблицю платника ПДВ та подали пояснення з додатками.

Зареєстрували Таблицю, Потім подав заяви на розблокування ПН.
І диво сталося.
Все знову реєєструється.

А у нашого ТС - бухгалтер чорті де.
І працювати не хоче.
показати весь коментар
30.12.2022 07:25 Відповісти
Чому його бухгалтер має доводити що він не баран? Якщо ви робили ці таблиці з документами до них,то знаєте об'єм,в нас на одну накладну бухгалтер робила копій документів до 100 листів і займало це 2-3 дні. Причина блокування наших податкових - ми не купували обладнання,яке потім реалізували,це при тому що ми виробниче підприємство і реалізоване обладнання складається із десятків комплектуючих. Ми кормимо цих дармоїдів- злочинців і ще маємо доводити їм що ми не барани. Толку в цій країні не буде,на жаль ....
показати весь коментар
30.12.2022 08:27 Відповісти
Ваша іронія стосовно дива якась з душком. З допису стає зрозуміло, що Вас все влаштовує. А я вважаю, не нормальною ситуацію, коли платник податків, який навіть в умовах війни якось тримається на плаву, більше того, сплачує всі передбачені законом податки та збори, але тепер ше й мусить доводити податківцям (НАПЕРЕД!), що його діяльність правомірна. Це довбаний абсурд! Таким методам навіть азаров позаздрив би. Якщо говорити аналогіями, то зупинення (блокування) податкових накладних - це, те саме, що знешкоджувати злочинців у населеному пункті системою залпового вогню «Град» із впевненістю, що вони обов'язково будуть ліквідовані, незважаючи на жертви серед цивільних осіб.
показати весь коментар
30.12.2022 13:35 Відповісти
таке враження що слуги наріда таки прагнуть перемоги, але не над кацапами а над українським дрібним бізнесом
показати весь коментар
30.12.2022 03:42 Відповісти
Цій ганебній владі треба робити STOP! Такого цинізму, нахабства і брехні зі щиро вилупленими
очима іще треба пошукати.
показати весь коментар
30.12.2022 04:32 Відповісти
Блокування ПН проводиться з метою боротьби із формуванням незаконного (фіктивного) вхідного ПДВ - податкового кредиту, що веде до зменшення об'єкту оподаткування цим податком кінцевого бенефіціара у ланцюдку.
Так, деякі великі платники ПДВ (для прикладу - відомі торгівельні мережі) мають біля себе десятки і сотні фіктивних фірм, що формують їм вхідний ПДВ лише на папері.
Вочевидь, що підприємство автора звернення випадково попало під підозру в участі у таких оборудках, позаяк коло таких підозрілих фірм формується автоматом - комп'ютерною програмою за спецалгоритмом.
Щоби радикально вирішити проблему з ПДВ, яка існує не один десяток літ, потрібно його скасувати, а натомість ввести податок з обороту для всіх без винятку підприємств, але за різними ставками в залежності від виду бізнесу, а ПДВ по імпорту замінити ввізним митом.
Це є актуальним саме на час воєнного стану, адже український експорт є обмежений по суті лише сільгосппродукцією, тому така податкова реформа пройде безболісно як для платників податків, так і для бюджету.
показати весь коментар
30.12.2022 07:47 Відповісти
10\10\10-ось вихід більш менш нормальний. але вони усі бояться його як огнища, бо розуміють, що прийдеться розігнати 90% дармоїдів...... та і тим які залишаться особливо не пожирувати...
показати весь коментар
30.12.2022 08:48 Відповісти
Таких підприємств (серед платників ПДВ), які випадково (а значить безпідставно) потрапили під підозру є більшість. У мене серед контрагентів немає таких, що не стикнулися з цією проблемою. У комп'ютерній програмі за спецалгоритмом податківців існує під 80 показників та критеріїв, які часто взагалі не мають ніякого відношення до ПДВ. Повторюсь, але якщо говорити аналогіями, то зупинення (блокування) податкових накладних - це, те саме, що знешкоджувати злочинців у населеному пункті системою залпового вогню «Град» із впевненістю, що вони обов'язково будуть ліквідовані, незважаючи на жертви серед цивільних осіб.
показати весь коментар
30.12.2022 13:43 Відповісти
і це дасть наповнення бюджету? аж ніяк. Приницип боротьби з несплатою податків один - треба, щоб вигода від несплати була в рази менша від санкцій по несплаті. А це можна досягти лише зменшенням податкової ставки. Але ніяких пільг. Платити повинні всі.
Поясню, як людині, що не розбирається у оподаткуванні: підняли штрафи за порушення правил ДР. Пішоходів (а вони порушують частіше, ніж водії) практично не штрафують. У кого гроші є на суддів чи криша депутатська - тому пофік. Рядовий народ намагається домовитись, бо половина штрафу - все ж сума не мала. Порушень в цілому при цьому зменшилось? - ні. А якби розмір штрафу був відповідний як суті порушення, так і скажімо вартості машини порушника, та ще й у геометричній прогресії, то аварій на дорогах значно б поменшало. Це звичайно ж при тому, що за хабар не просто виганяли з органів, а позбавляли б волі.
показати весь коментар
01.01.2023 08:39 Відповісти
то палки в колеса по безпілотниках,то бізнес добивають (((( Падлюки зелені
показати весь коментар
30.12.2022 07:49 Відповісти
Сівковича агент продовжує руйнувати країну...
показати весь коментар
30.12.2022 10:06 Відповісти
Хто керує блокуванням накладних. І війна їм на заваді не стала, а навіть навпаки.

https://antikor.com.ua/articles/400976-korruptsionnaja_pomoshchnitsa_ljubchenko_it-napravlenie_v_nalogovoj_sluhbe_vozglavila_kurator_nds-skrutok_i_shem_po_mini
показати весь коментар
30.12.2022 10:33 Відповісти
любченко? - знайома фамілія. Як хвалився один із них: моя мама із масковскіх! Я аж обидився за одеських і харківських.
показати весь коментар
01.01.2023 08:46 Відповісти
цікаво за кого проголосують на наступних виборах??? втім цих виборів може і не бути, все йде до того, приймуть чергові зміни до Конституції і "Лукашенко №2" довічно бо у нас же військовий стан
показати весь коментар
30.12.2022 11:21 Відповісти
не так страшні кацапські воші, як українські гниди..., це пророцькі слова..., якщо ти належиш до владущий партії в тебе вже є імунітет, навіть якщо ти працюєш точно на розвал країни зсередини...
показати весь коментар
30.12.2022 11:29 Відповісти
Надаль, зовсім непоодинокий випадок...треба розуміти загальну логіку:
1) інтереси держави та підприємництва у нашій країні завжди протилежні - ну не зацікавленна держава у тому, щоб була успішний середній клас, бо тоді з нього рано чи пізно виросте нова єліта, яка при підтримці людей просто владу актуальну скине дуже швидко. Тому підприємців і душать та виживають, іноді ще звинувачують та саджають...так було, і так є, та ще й походу так буде, бо люди значною частиною не розуміють цю проблему, або ж вважають що їх то не стосується.
2) Війна ..логіка дуже проста - суспільство, задля виживання згодна пожертвувати своєю частиною, щоб вижили інши...як само то виходить - хтось добровільно туди йде відчуваючи бажання захищати, хтось примусом, хтось вважаючи що йому це може бути чимось вигідне, хтось - бо то єдиний доступний йому на цей момент засіб заробляти гроши та утримувати родину...у процентному співвідношенні скільки саме кого я не знаю, але ідея - то є жертва яку суспільство у цілому згодне понести. Так само, кожний в рішує для себе, чи то має стосуватись його самого...звісно, для тих хто на момент початку, можливостями для вибору ще не обзавівся - через молодий вік, соціальний статус, рівень освіти, особисті обставини - вибору нема, або пощастить види и або ні. Для інших же, то вже момент дійсної жертви - і не тільки різик втратити життя чи здоров'я - а ще й втратити роботу в перспективи, бізнес, професійні навички та можливості ...скоріше що все для більшості без можливості наздогнати втрачене, тому що дитина місті не стоїть, бізнес ніши порожніми бути не можуть, і повернутися буде неможливо...
Ну, і звісно, держава буде і далі намагатись тримати у цьому полі тільки на лиженнтх, лояльних, та корисних, а значить, жодної реальної допомоги та підтримки не буде...
Ну ось, приймаючи до уваги усе вищесказане, кожний приймає рішення для себе - що йому важливіше, що він ставить у приоритет, і що згоден втратити...це життя, і воно таке...іншого тут не має. Інше - то у інших країнах, в то також варіант...
показати весь коментар
30.12.2022 15:29 Відповісти
НДС в его теперешнем украинском виде - это серьезный гнойный нарыв, который УЖЕ привел к экономической гангрене. Реформирование этого налога или внесение всяких изменений, а уж тем более таких несущественных, только будет ухудшать ситуацию. Во всем мире там где существует такой налог (а таких стран не мало), о таких извращениях как коды УКТ ЗЕД или блокировок, вообще никто никогда не слышал.
Выход только один - его удаление и замена на налог с оборота. В каком виде должен быть такой принципиально новый налог - профессиональная дискуссия. Но сомнений в том что нарыв нужно было удалять еще очень давно, понимали еще 15 лет назад. А с такими "профи" как Гетьманцев или Шмыгаль обсуждать такие вещи вообще бесполезно.
показати весь коментар
30.12.2022 18:39 Відповісти
Імпортерам теж блокують податкові накладні
показати весь коментар
30.12.2022 19:28 Відповісти
100%
показати весь коментар
30.12.2022 21:06 Відповісти
Такі ситуації у бізнеса за кожної влади .Ну хіба було по іншому за попередніх презів.Що толку що про це пишуть. Треба обєднатися знаним, порядним патріотам України і сказати щоб була справедливість і сильна держава треба щоб було так і так. У кого інакше це жулік і барига за нього не голосуйте. А взагалі-то нам мабуть допоможе тільки зовнішнє управління, самі не виберемся,наскільки все прогнило.
показати весь коментар
30.12.2022 21:10 Відповісти
Поліція примушує носити хабарі своїм родичам, відбирає житло, купують судові рішення, підсилає адвокатів, щоб грабувати. Надайте право знищити суддю Логвіну, адвокатів Туку і Радченко, мусора Бугая
показати весь коментар
01.01.2023 01:57 Відповісти
Є така етнічна група яка завжди заробляла на війнах і на економічних проблемах в державі, яких сама і створювала. Якщо придивитись то деякі підприємства, які очолюють люди цієї групи, працюють і працювали без проблем та фінансових навантажень. Вони завжди члени наглядових рад, депутати, олігархи, директори фінансових та банківських установ і в основі своїй керують усим де є гроші. Так і в усьому світі, де їм надано свободу... Якщо ти іншої етнічної групи то чекай на перевірки податкових, ревізійних та інших правоохоронних органів.
показати весь коментар
03.01.2023 17:20 Відповісти
Можливо з 30 загнув). Я в бізнесі працюю з 2000 року і пам'ятаю як бухгалтеру звонили з податкової і просили чемно заплатити податок на прибуток на перед. Раз пробував повернути ПДВ перевірка з з податкової місяць сиділа в офісі і хрен що повернули. А повернути собі ПдВ можна в єдиному випадку 50/50.
показати весь коментар
04.01.2023 11:22 Відповісти
Зрадників треба вбивати ДЛЯ перемоги, а не ПІСЛЯ перемоги.
показати весь коментар
05.01.2023 16:44 Відповісти
Такого нахабства і брехні ще треба пошукати.
показати весь коментар
30.01.2023 16:38 Відповісти