10304 відвідувача онлайн

Одного з найкращих комбатів ЗСУ знімають з посади за інтерв’ю The Washington Post, де він наголошує на покращенні підготовки мобілізованих солдатів

Автор: 

артилерія

Командир батальйону 46-ї аеромобільної бригади з позивним Купол воював з 2014 року і блискуче проявив себе після російського вторгнення. Купол став єдиним кадровим військовим у батальйоні, повністю складеному з резервістів. З 500 бійців першого складу загинуло 100, поранено майже 400.

У батальйоні Купола - найвищого рівня мотивація, висока довіра до командира, якісне управління - під час боїв у Соледарі у них було багато обморожених, і бійцям ампутували пальці на ногах, тому що вони тримали позиції до останньої можливості, без змін та навіть забезпечення, тому що такі були важкі умови, саме з цього батальйону один з десантників втратив 10 пальців від обмороження. Вони відступили за наказом, коли ворог фактично оточив Соледар. Тому сказати, що "Купол" шукає зраду або це людина, яка намагається ухилитись від відповідальності, - неможливо. Цей офіцер бере відповідальність на себе. Купол дав інтерв'ю одном у з найвпливовіших видань США "Вашингтон Пост", ось його цитати з тексту про організацію та підготовку української армії до майбутнього наступу:

"Ми тільки даємо інтерв'ю і розповідаємо людям, що робимо все, що можемо. Це схоже на те, що все, що ми робимо, це даємо інтерв'ю і говоримо людям, що ми вже перемогли, ще трохи, два тижні, і ми переможемо.

Я отримую 100 нових солдатів. Мені не дають часу на підготовку. Вони кажуть: "Веди їх у бій". А ці солдати просто кидають все і біжать. І все. Розумієте, чому? Тому що солдат не стріляє. Я його питаю, чому, а він каже: "Я боюся звуку пострілу". І чомусь він ніколи не кидав гранату. ... Нам потрібні інструктори НАТО в усіх наших навчальних центрах, а наших інструкторів потрібно відправити в окопи. Тому що вони не впоралися зі своїм завданням.

Найцінніше на війні – це бойовий досвід. Солдат, який пережив пів року боїв, і солдат, який прийшов з полігону, – це два різні солдати. Це небо і земля. А солдатів, які мають бойовий досвід, дуже мало. На жаль, багато вже загинули або поранені.

Завжди є віра в диво. Або це буде кривава м'ясорубка і трупи, або це буде професійний контрнаступ. Є два варіанти. У будь-якому разі буде контрнаступ".

Все це правда. І все це обговорюють в армії. Цей реалізм потрібен для формування об'єктивної картини в українському та американському суспільстві. Ми маємо усвідомити недостатність зусиль для підготовки та організації наших військ.

На жаль, реакція на ці важливі слова успішного командира стала неприємною. Купола збираються знімати з посади.

За що? За те, що командир піклується за життя солдат та вимагає зробити зміни у підготовці, щоб провести успішний контрнаступ, бо без змін у підготовці ніякі слова не прорвуть фронт? Так це ж єдиний можливий шлях для перемоги.

Якщо відсторонення відбудеться, значить діюча армія втратить якісного командира, буде суттєво знижена боєздатність батальйону та бригади у цілому, буде підірваний злагоджений колектив, а замість чесного аналізу та реальних змін, розбору помилок, переможе в армії російщина, де будь-які справедливі зауваження заперечують, а тих, хто їх робить, - гноблять, тим самим унеможливлюючи необхідні зміни.

Сподіваюсь, керівництво розгляне ситуацію, і Купол буде збережений на посаді, відзначений належними за його бойовий шлях нагородами, а його слова отримають справедливу оцінку. Ми маємо перемогти Росію і на фронті і у своїй свідомості - і замість затикати рот треба почати думати та діяти, щоб щодня вдосконалювати самих себе.

 Юрій Бутусов, Цензор. НЕТ

Топ коментарі
+69
Гнусавій гниді та іншим зеленим потрібні лише оплески. Вони не сприймають критикики ніякої і мстяться порядним людям...
показати весь коментар
16.03.2023 15:27 Відповісти
+56
От якби сказав шо бійців надихає найвеличніший янелох всесвіту настільки шо без підготовки готові воювати то пішов би на підвищення.
показати весь коментар
16.03.2023 15:32 Відповісти
+49
А до якого керівництва цей допис?
Вже рік війна йде, а в плані підготовки нічого не змінюється, чи відповідальний за це Залужний?
Хто винен в тому що не відбуваються зміни в армії і людей кидають за 5 дній 'підготовки'? Чому воєнкоми гребуть всіх підряд без медичного огляду, а потім через 2 тижня, командири вимушені людей повертати назад, десь в тил, бо людина не здатна воювати, а якась погань в воєнкоматі отримала премію? І це не поодинокі випадки.

А зараз військовим врізали виплати. Вчора дзвонив друг артелеріст, сказав що з 100К їм дали лише 20К зарплати за останній місяць і просив в борг 11000 грн на ремонт камазів. Бо вони скоро на позиції, а техніка не відремонтована.
В борг наші захисники просять!!! Розумієте?!
Раніше вони мінімум 20К віддавали на ремонти, а зараз нема з чого. Всього треба було 60К. Ми нашкрібли по чатах 14К. Але ж це мізер, це кожен місяць їм щось треба лагодити.

***** зелені, що ви робите?
показати весь коментар
16.03.2023 15:43 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Було б непогано,створити декілька нових батальйонів з числа депутатів всіх рівнів,прокурорів,суддів та їх помічників,офісного планктону з фірм Ахметова,Бєні,Піні,Суркісів тощо.Командирами можна там поставити Поворознюка,Колю Котлету,Жданова,Арєстовіча,замполітами Арахамію,Лєщєнка,Веніславського,Золкіна,а сестричками-санінструкторами Мосійчук,Лізу Богуцкую,Корабєльную сосну Аллахвердову,Мар"яну Безумну тощо....Впевнений через місяць ці батальйони штурмували б Москву!!
показати весь коментар
16.03.2023 17:58 Відповісти
показати весь коментар
22.03.2023 10:36 Відповісти
--- Це вже так прогнозовано і звично ... що наша /чужинсько-- вражинська / ЗЕ-- влада. незмінно . займається шкідництвом: сліпим копіюванням рашистських звичаїв і порядків . / навіть у держимордівській методі призову і підготовки новобранців / булько--замилюванням і запопадо-догідництвом ліліПУТІНУ..- Пояснити це можна лише одним : своє становлення і світогляд вони / і їх шептуни-- радники / отримали десь у кремлівській підворотні ... Уявити НЕ можу :як наші союзники довіряють нашим раклам ?!
Аналогічна ситуація і в миттєвому " ЗНИЩЕННІ КОРУПЦІЇ в Україні. яка звелась. до одного : всією провладною ЗЕ--машиною.
заткнули пельку всим найзатятішим глашатаям і борцям із корупцією в УКраїні ...
показати весь коментар
16.03.2023 18:06 Відповісти
Что нам мешает НЕ просто писать статьи🤔
А напрямую СОЗДАВАТЬ петиции президенту и ВР 👆
Люди создают бред про московию
А важные вопросы просто мусолятся в сети 😢
показати весь коментар
16.03.2023 18:17 Відповісти
Зрозуміло, що проблем вистачає. Не зрозуміло навіщо про це говорити американському виданню. Та й ще й в досить похмурому світлі. Яким чином це може допомогти ситуації? Це хіба виговоритись хотілося.
показати весь коментар
16.03.2023 18:21 Відповісти
А як би ви вирішили цю проблему на місці комбата ?
показати весь коментар
16.03.2023 18:41 Відповісти
Мені дуже важко себе уявити на його місці з будь-якої точки зору. Думаю, що в армії є механізми зворотного зв"язку, як би погано вони не працювали.

Чисто з диванного розуму і життєвого досвіду мені виглядає, що це невдала ідея і іншої реакції на неї дивно чекати. Я думаю, що у всіх війскових є що сказати і картина буде м"яко кажучи не весела. Тим паче невідомо ж як ці слова потім подадуть журналісти. Останнє, що нам треба - так це качати ситуацію у західних ЗМІ

Знову ж таки, якщо взяти за модель будь-яку західну компанію - то є чітке розподілення тих, хто може давати коментарі у ЗМІ і тих хто ні. Порушення = втрата роботи.
показати весь коментар
16.03.2023 19:02 Відповісти
Так, є прес офіцери, наприклад Ганна Маляр. Якщо слухати прес офіцерів, то ми майже виграли війну. Прикол в тому, що умовні "верхі" вірять в це і очикують, що війна скінчиться ось-ось. Тому в нас немає плану мобілізації та плану демобілізації. Бо планова мобілізація - підриває рейтинги, а війна ж вже майже скінчилася, вже ж знов дороги будують на Чернігівщині! А без планової мобілізації немає підготовки, а наслідок цього - втрати. Яка думка з приводу того, що Купол бачить постійні зростаючи втрати і до того ж контактує з родичами загиблих? Але ж прес-офіцер співає про майже перемогу!
показати весь коментар
16.03.2023 19:11 Відповісти
Чесно кажучи, не чув, щоб Маляр або інші уповноважені особи відверто перемогой*били в етері. Скоріше навпаки - заклики до згуртованості і підкреслення важких боїв.

Не згоден з вами про рейтинги - це явно ваше пояснення. Не думаю, що зараз багато хто їми переймається, тому що не зрозуміло взагалі коли будуть вибори і якими вони будуть? Банально на яких територіях і хто буде допущенний до голосування.

Як я сказав вище, мені здалося, що людині хотілося виговоритися і вчасно нагодився журналіст.
показати весь коментар
16.03.2023 19:20 Відповісти
"Не чув...не згоден... не думаю" - типовий набір виборця зеленої наволочі.
Спробуйте почути,, подумати, побачити реальність під купою лайна земарафону.
показати весь коментар
17.03.2023 13:46 Відповісти
За Зеленського я не голосував, якщо шо. Та вам, я думаю, все одно - аби лише беззмістовну популістичну х*ню писати.
показати весь коментар
17.03.2023 14:34 Відповісти
Перебуваючи в зоні БД особисто надавав інформацію за добу прес-офіцеру ЗСУ у 2014-2015, який відправляв інформацію до ГШ, а потім підкоректовану зачитував її на камеру з іншими даними.
показати весь коментар
22.03.2023 10:46 Відповісти
От що пише командир батальйону--------------Командування цікавить правильний шрифт і кількість пробілів в звітних документах, а не те чи є чим воювати і захищеність піхоти!!! -------Часто доводиться клянчити: дрони, тепляки, пнв і тд, бо треба воювати якісно, і відчуваєш себе жебраком, хоча і не собі, та все ж!!! ------------ Зверху кажуть утримати ділянку будь-якою ціною!!! І ділянка утримується, тільки це не " будь яка ціна" це **** величезна ціна де платником є солдат!
показати весь коментар
06.07.2023 20:53 Відповісти
А це не проблема комбата. Це проблема всієї арміїї і не думаю, що про неї не знають в генеральному штабі. Війна - це страшна штука. З дивана збагнути всі ті страхіття неможливо. Але якщо кожен буде розпускати соплі, то це покращить ситуацію, а навпаки приведе до деморалізації армії з відповідними наслідками.
показати весь коментар
21.03.2023 08:20 Відповісти
В ГШ давно запровадили практику з набору контрактників та економії на їх навчанні. Це ж тільки у Києві підготовку проходять новобранці. А коли з села забирають, то хто за них переживає? Далекого родича з Західної забрали і відразу на передок. Він програмістом був, у 23 роки. А недолугі командири, які ще закінчували військові заклади у радянському союзі, окрім як по жукову не навчались. Кинули хлопців відразу на "передок" - 20 зразу "200", 10 з важкими і 5 їх витаскували. Як це назвати?
показати весь коментар
22.03.2023 10:54 Відповісти
Американське видання захотіло розібратиь в проблемі й почути думку бойового офіцера. Що в цьому не так?
показати весь коментар
16.03.2023 18:54 Відповісти
Відписав вище, чому вважаю, що це погано
показати весь коментар
16.03.2023 19:03 Відповісти
Є сумніви, що Купол піднімав цю проблему перед командуванням?
показати весь коментар
16.03.2023 19:12 Відповісти
Думаю, піднімав і не раз. Але ж і що з того? Не все відбувається як нам того хочеться, але ж і відповідальність власна за власні вчинки.
показати весь коментар
16.03.2023 19:27 Відповісти
ті істоти, злочинні дії або бездіяльність яких призвела до захоплення півдня, втрат десяткив тисяч життів українців, руйнування державних інститутів етс відповіли вже?
Чи "не на часі"?
показати весь коментар
17.03.2023 13:52 Відповісти
О, моя попередня вам відповідь і на цей допис підходить
показати весь коментар
17.03.2023 14:35 Відповісти
Цікаво у вас виходить: Купол має відповідати за інтерв'ю, а влада не відповідає за пройоби, що коштують десятки тисяч життів, ну і норм.
показати весь коментар
19.03.2023 09:55 Відповісти
Та тому, що це єдина можливість зробити резонанс, до того ж на цілий світ. На горі страшенно бояться гніву західних партнерів й незручних запитань.
показати весь коментар
18.03.2023 12:59 Відповісти
Якщо переможе російщина, то ми програємо, в ерефії прсто людей більше. Сенс тоді продовжувати війну? Покласти вмотивованих людей, щоб зберегти мафію при владі, з шестіркою у вигляді президента?
показати весь коментар
16.03.2023 18:34 Відповісти
А найгидкіше те,що зараз не вистачає офіцерів.Вже навіть не толкових,бойових,а фізично не вистачає.
Можливо,ДШВ мають такий надлишок,що можуть поділитись з іншими військами ?
показати весь коментар
16.03.2023 18:39 Відповісти
Проблема підготовки солдат - це не просто проблема. З 2018 року чую, що у нас найкраща армія і всі як один - люті хижаки. На питання: а що робити потім, коли контрактники та резерв скінчаться? Де системна селекція та належна підготовка? Так ось що я один раз почув від шановного титулованого чолов'ягі в одному вельми шановному виші на конференції: солдат має боятися ворога, тоді він буде виконувати накази командира та героїчно воювати. Цей титулований чолов'яга мав пряме відношення до підготовки. Я не буду говорити про імітацію підготовки особового складу, я не буду говорити про рівень підготовки. Бо це все - залежить від купи факторів. Але, в минулому році було прийнято рішення тримати армію за рахунок більш жорстких покарань. Чому? Бо стало зрозуміло, що наразі немає ефективної діючої системи підготовки особового складу. При цьому є повне нерозуміння в високих кабінетах суті підготовки та часу, який потрібен на таку підготовку.
показати весь коментар
16.03.2023 19:04 Відповісти
Солдат має боятися ворога, тоді він буде виконувати накази командира та героїчно воювати- Це марення.) Наразі мобілізують багато звичайних людей, віком 40-50 років, які вже побачили життя, виховали дітей, багато хто працював на керівних посадах, або мав свій бізнес. І нікому ніколи не підкорялися. І вони сподіваються цих людей за два тижні навчити чогось боятися, або виконувати бездумно накази команирів- м'ясників? Марна справа, психологія каже
показати весь коментар
17.03.2023 10:29 Відповісти
Якщо офіцер вивалює таке на публіку. То значить вже неодноразово звертавсь до керівництва. Писав рапорти. Якщо для когось такий стан справ з поповненням є новиною. То у вас нема друзів, знайомих на фронті... Посилати ненавчених та нездатних на фронт це= 50% загибель ,чи поранення у перших же боях. От чому добросовісний командир не витримує.як виконувати задачі якщо бійці ненавчені, незлагоджені??? І це не просто задача бігти кудись, це стримувати

Ворога який має перевагу у кількості та БК!!!
показати весь коментар
16.03.2023 19:44 Відповісти
100% правий! Інструктри без бойового досвіду, нововобранці тим більше. Показуха рулить, на бумазі людей багато, воює меньш половини.
показати весь коментар
16.03.2023 20:21 Відповісти
Именно построение в Украине Тотальной Диктатуры (часто Хуже чем в РФ) с полностью Бесправными людьми это Причина нр.1 положения Украины сейчас и Поражения в итоге в этой Войне.
показати весь коментар
16.03.2023 21:06 Відповісти
так ЗЕшлеперське шобло туди і рухають Україну - в стойло, "для нужд" пінчукоколомойских хомутинників та льовочкиних....
показати весь коментар
17.03.2023 10:50 Відповісти
тут показано все.....і єрмаковське управління.........викидати вояків не можна.......ще не припекло
показати весь коментар
16.03.2023 21:26 Відповісти
Тепер говорити правду - це дискредитація армії, *********** і взагалі, під час війни критикувати владу не можна, але відправляти на убій нашвидкоруч мобілізованих солдатів, мародерити все і всюди, дерибанити бюджетні кошти, привласнювати собі чужі заслуги для зелених покидьків звичайно можна. Наголосували бл*ді, обрали у владу зрадників і шахраїв!
показати весь коментар
16.03.2023 23:46 Відповісти
Те же методы ,что и на Рассее.Оно и не удивительно ,когда страной управляет российская крыса Ермак.
показати весь коментар
17.03.2023 00:08 Відповісти
так сталось, що на виборах народ свідомо обирав тих, хто не керує, не вміє і не хоче...
а керувати ж комусь треба...
отже, на виборах треба обирати керівника адміністрації президента...щоб країною не управляли нікому невідомі люди...
показати весь коментар
17.03.2023 09:37 Відповісти
Керівник адміністрації президента не має майже жодних повноважень за Конституцією. Зеленський наділив його необмеженими повноваженнями незаконно.
показати весь коментар
17.03.2023 10:31 Відповісти
Злочинно!
показати весь коментар
17.03.2023 11:51 Відповісти
при кожному президенті вони тягнуть на собі основну роботу...литвин, табачник,льовочкін, ложкін..всі на слуху, всим керують...конституція не бачить...треба вибирати
показати весь коментар
17.03.2023 12:03 Відповісти
Чи не може бути таке, що той хто у Владімір робив все для швидкого наступу Московії зараз робить все щоб контрнаступу Уа не відбулося
показати весь коментар
17.03.2023 00:30 Відповісти
У військовому керівництві є такі ,що не хочуть змінювати свій радянський стиль роботи, такі, яким байдуже , скільки життів українських вояків буде втрачено. Це ж не їхні діти воюють..
показати весь коментар
17.03.2023 08:32 Відповісти
а чого дивуватися - у ЗЕшлеперської влади арестовичі-іванови-притули-подоляки-петрови-ітд вже всіх перемогли!
пазетівнєнька, нєправда лі?
показати весь коментар
17.03.2023 10:47 Відповісти
Єрмак робить все так, як йому наказує раша.
показати весь коментар
17.03.2023 13:04 Відповісти
В інтерв'ю він сказав,що бійці погано підготовлені,тому його направили,щоб він підготовлював!...тим більше,що коли він найкращий...в чому шум?коли це нища посада,..зараз війна,кожний солдат мае бути на тому місці де від нього краща відача
показати весь коментар
17.03.2023 17:03 Відповісти
Вот цікаво, а у редакції "The Washington Post" ВЖЕ ЗНАЮТЬ, що за їхнє інтерв'ю знімають з посади командира батальйону?
показати весь коментар
17.03.2023 17:10 Відповісти
Газету можуть використовуваті ті хто говорить чи треба давати Украіні складне,дороге озброєння коли іі солдати не підготовлені досконало..

показати весь коментар
17.03.2023 17:37 Відповісти
Правильно все каже, але мені здається що це крик в пустелі.
73 % сліпі , глухі і тупі.
Їм байдуже.
показати весь коментар
17.03.2023 18:31 Відповісти
А дозвольте поцікавитися - звідкіля у автора інформація,що Купола збираються знімати, відкликати тощо? Невже військові кадровики пишуть щодня у бойових листках щось подібне? Чи, може, автор спить із комбригом, під началом якого служить Купол? А що, коли до Купола дослухалися і планують доручити саме йому один із найважливіших "секторів обстрілу", а саме підготовку жовторотиків до рівня вовкодавів? Сумарне із вищевикладеного: от, на"уя гнати хвилю в діжці з лайном? Як заповідав Козьмв Прутков: "Якщо маєш фонтан - заткни його; дай спочити і фонтанові"
показати весь коментар
17.03.2023 20:09 Відповісти
вже зняли пінгвіг
показати весь коментар
17.03.2023 20:18 Відповісти
Купола перевели на подготовку резервов. Что ж, теперь боевой командир сможет учить людей не бояться звука выстрела, а главной - и всей остальной военной премудрости. А поскольку батальон Купола на сегодня - это мотивированная часть с высоким доверием к командиру, значит его зам. комбата такой же. Бо не может у выдающегося командира в заместителях ходить какой-нибудь говнарь. Так что, раз уж сложилось так (приказы, в том числе и по особенностям общения с СМИ обязаны выполнять все, включая прекрасных командиров и начальников), то как говорят американцы, ситуация win-win.
показати весь коментар
17.03.2023 23:08 Відповісти
Да правильно его отстранили: это нарушение 1) дисциплины; 2) субординации.
показати весь коментар
18.03.2023 01:41 Відповісти
У цивільних також є досить вимогливі правила корпоративної етики.

За новинами - до прес-служби, в соцмережах - без негативних коментів про компанію, в якій працюєш і т.д.

Що скажете про ситуацію на фронті ?

Хотіла б почути Вашу думку.
показати весь коментар
18.03.2023 03:37 Відповісти
На линии фронта устойчивое равновесие.
Силы примерно равны. Успех и неуспех определяют 2 основных фактора:
1) Скорость пополнения огневыми средствами (расход боеприпасов; эффективность их применения; способность тыловых органов их подавать; эффективность текущего и среднего ремонта техники (у ВСУ с этим плохо, у ВС РФ - отвратительно); эффективность всех видов боевого обеспечения (разведка, инженерное обеспечение, маскировка, РЭР и РЭБ); эффективность тылового обеспечения.
2) Скорость пополнения подразделений личным составом мобилизационных контингентов.

С оперативно-тактической точки зрения происходит следующее: ВС РФ, используя мобилизованных 1-й волны, пытались наступать (и сейчас пытаются) на отдельных направлениях (тактические наступления). При этом, руководство ВС РФ решило, по всей видимости, извести всех "вагнеровцев" под "0" (лугандоновских мобиков извели чуть раньше). Под прикрытием этих тактических атак, готовить эшелонированную оборону с созданием сильных оперативных резервов (для проведения контратак) на случай наступления ВСУ. Такая оборона подготовлена на юге. В центре она всегда была. На севере (севернее Сватово) она не готовится (наступление ВСУ на Сватово с севера рискует быть остановленным ударом в левый фланг) - это своеобразное приглашение.

Лично я не думаю, что широко рекламируемое наступление ВСУ приведет к стратегическому перелому. Такое наступление можно было бы провести, но на одном направлении, например, на юге. Но это очевидное направление - такое наступление не будет неожиданным (а это всегда плохо). Да, на тактическом (или даже оперативном) уровне внезапности может и можно достичь, но не на стратегическом. Впрочем, ведь командование ВС РФ может и ошибки допустить (оно к этому склонно). Тогда можно и попробовать.

Я бы вообще от такого наступления отказался бы, а всю весну-лето потратил бы на огневое поражение противника. Вообще, не надо думать, что весна принесет облегчение в тактическом плане. Наоборот, "зеленка" встанет - просачиваться будет легче (а это выгоднее ВС РФ).
показати весь коментар
18.03.2023 08:50 Відповісти
Дякую. Стриманий коментар.

Наші не рекламують, то одні конкретні союзнички примушують і женуть ЗСУ в контрнаступ.

А який тоді удар буде несподіваним і здатним переламати хід війни ? (Правда, я тепер не знаю, на чиєму Ви боці).

Чи можна зараз передбачити її тривалість і можливе закінчення, враховуючи, яка велика кількість факторів на це впливає ?
показати весь коментар
18.03.2023 16:24 Відповісти
Боюсь, Вы задаете вопросы на которые едва ли можно ответить (по крайней мере, в рамках одного-двух-тех -...пяти постов): война это тысяча изменений и десять тысяч превращений. На войне нет неизменной обстановки, как у воды нет неизменной формы. Кто может описать каждую морскую волну? Никто - каждая волна неповторима по-своему (это при том, что волновой процесс вполне себе описывается ). Я ведь просто не в состоянии преподать Вам курс военного училища и военной академии.
Если искренне хотите разобраться, то настоятельно рекомендую посмотреть А. Рустамзаде (это такой военный аналитик). У него берет интервью укрлайв.тв (Л. Немиря). Кроме того, у него есть свой канал.
Ценность тов. Рустамзаде в том, что его прогнозы сбываются процентов так на 90 (это очень-очень много). Практика - лучший критерий истинности.
показати весь коментар
19.03.2023 12:00 Відповісти
Ну та ж напевно тому і знімають, що з командирів пішов у коментатори.. А хтось цікавився, що б зробили в Ізраїлі якби якийсь командир побіг коментувати справи в армії якомусь цивільному виданню, тим більше іноземному. Та його б судили ..
показати весь коментар
18.03.2023 08:32 Відповісти
А що роблять державні службовці у США, коли на країну насувається ураган? Розповідають про шашлики?
показати весь коментар
18.03.2023 15:08 Відповісти
Впроваджують заходи згідно визначених протоколів для мінімізації втрат, руйнувань, оголошують евакуацію, вводять нацгвардію на допомогу поліції для контролю за ситуацією, але це в США.
В Україні навпаки, чиновники від президента до депутатів-слуг вивозили про всяк випадок рідних і близьких в західні області і закордон, самі втікали, звертали бізнес і забезпечили комфортну агресію з півночі і півдня рашистам згідно османських протоколів.
показати весь коментар
19.03.2023 09:40 Відповісти
Они делают много чего. Но речь не о чиновниках, а о военных. Если американский офицер нарушает инструкцию, он вылетает со службы быстрее своего визга.
показати весь коментар
19.03.2023 15:26 Відповісти


Isabelle Khurshudyan
Kyiv
Ukraine bureau chief
Education: University of South Carolina

Isabelle Khurshudyan is a foreign correspondent based in Kyiv. A University of South Carolina graduate, she has worked at The Washington Post since 2014, previously as a correspondent in the Moscow bureau and as a sports reporter covering the Washington Capitals.

https://www.washingtonpost.com/people/isabelle-khurshudyan/
показати весь коментар
18.03.2023 09:59 Відповісти
Зроблено рішучий крок, щоб зробити українську армію схожою на американську, а не російську. А то було дивно читати про те, як Залужний захоплюється творами Герасимова.
показати весь коментар
18.03.2023 14:59 Відповісти
Подумав над тим, що трапилось. Комбат чисто по-американськи настучав на керівництва ЗСУ. Цікаве питання: чи подібні дії поширенні в армії США і які наслідки можуть бути для обох сторін?
Те, що для американців тема СПАСІННЯ є пріоритетною, думаю, всім зрозуміло. Це впливає і на характер прийняття рішень. Цікавим є те, який шлях до перемоги обирає американська армія, що в неї у пріоритеті?
показати весь коментар
18.03.2023 19:57 Відповісти
А вы уверены, что в американской армии принято стучать на руководство вооруженными силами?
показати весь коментар
19.03.2023 15:28 Відповісти
Оголошувати себе вироком Головнокомандуючому - це вже українська політична традиція. Знаєте, хто її започпткував?
показати весь коментар
20.03.2023 00:54 Відповісти
ПІд час великої війни країною має керувати Військова Адміністрація з управління Україною. Повинен бути оголошений стан війни, як то є за Конституцією, і тоді лише дозволена загальна мобілізація. Верховна Рада і Кабінет Міністрів припиняють свою діяльність. Отже, вся повнота влади має перейти до Військової Адміністрації. Хто її мусить очолити? Очевидно, достойна людина, яка володіє як господарськими знаннями, так і війською справою. Такими особами є: генерал Сергій Кривонос, підполковник Роман Ковальов та мабуть і командир батальйону 46-ї аеромобільної бригади з позивним Купол.
Отже, вже давно на часі формування Військової Адміністрації з управління Україною.
Чому полк з бронетехнікою й досі не заїхав до Києва - не зрозуміло...
показати весь коментар
19.03.2023 01:37 Відповісти
Ага, руководить страной в состоянии войны должен подполковник, конечно! Вы это сами придумали или кто-то подсказал?
показати весь коментар
19.03.2023 15:30 Відповісти
Читаю тут деякі коментарі з засудженням цього інтерв`ю і дивуюсь. У нас влада будує маленьку рашку в якій всі громадяни «маленькі і прості» мають мовчати і не подавати голосу з критикою влади, де не має бути опозиції і лідерів, бо Зелі і його посіпакам ну дуже сподобалося грати роль державників, залишатися при владі і не хочеться потрапити в буцигарню після нашої перемоги. Так не буде, доберуться і до них.
Якщо офіцер порушив закон, то він повинен бути покараний за рішенням суду, а не за вказівкою ОПи. Нас захищає ЗСУ, а не придворна шваль з недоактором на посаді президента. Поки в Україні діє презумпція невинності- ця розправа має виключно політичний і замовний характер, все решта - це просто припущеня про якісь ніби то порушення не знати чого
показати весь коментар
19.03.2023 09:33 Відповісти
Такі дії як відкрите, з названням позивного, інтерв'ю іноземній газеті з держави головного союзника. Це зазвичай жест відчаю. Такі рухи роблять лише тоді коли інші методи вже використані. Якщо керівництво ігнорує небезпеку то якось треба звернути увагу суспільства.
Але... А чого так сталося? Я певен що головнокомандувачам доповідають що з мобілізацією та навчанням все ОК. А це дуже не так . Система не працює. А люди продовжують працювати

Займати посади, отримувати премії. Як би інші командири були такі як Купол... Дивина. Воїни бояться бюрократив.... Сумно
показати весь коментар
19.03.2023 11:00 Відповісти
Проблема дезінформування вищого керівництва нижчим це звичайна практика у великих організаціях. Така сама система напевно склалась в ЗСУ якщо потрібні такі демарші.
Це те що призвело росіян до провалу їх першого етапа вторгнення. І такі речі можуть привести до поразки нас.
показати весь коментар
19.03.2023 11:12 Відповісти
Купол правильне питання питання підняв, прикладів маса, взяти «підготовку» тих же чоловіків з підприємствКіровограду!!!
показати весь коментар
19.03.2023 11:25 Відповісти
Резнікову із замами та держСекретарем, просто сидячи фізично на посадах, це інтелектуально не осягнути !!!!
Не царське це діло в Міністеським про підготовку резервів завчасно думати….
Вони ж не на місці комбата-комроти в окопі в Бахмуті….за бійців перейматися…
В Міноборони, як і в більшості міністерств, працює середня ланка держслужбовців ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ-начУПРАВЛІННЯ-Юрист!!
Усі інші так званні співвиконавцями то, як кажуть,…Проня Прокопівна, «Як себе подать вигідно начальнику наверх»….
Тому і маємо надлишкові та шкідливі ланки, у довгому бюрократичному ланцюгу, з держсекретарів із купою нікчемних заступників, яким треба щоразу пояснювати їх посадові Обов'язки !!!
А кожне нове таке «обличчя» на посаді, це повна некомпетентність продовж мінімум пів року, поки воно зрозуміло де і чому йому треба підписатися…, а перед цим йому готують та носять купу, нікому не потрібних доповідних, довідок, службових записок!!!
Пояснюючи на пальцях усю складність таблиці множення, але щоб це НЕ ЗАЧЕПИЛО ЙОГО ТУПОГО ЕГОмозку!!
А на фронті чекають від міністерст швидких та ФАХОВИХ рішень з допомоги!!
показати весь коментар
19.03.2023 11:45 Відповісти
Скільки паперової непотрібної роботи ведуть військові командири, їх зами на фронті - не можна передати ! Скільки непотрібних перевірок, скільки звітів - цьому немає кінця і краю ! Реформувати треба було ще до війни, під час АТО, але в нас все - "не на часі" !
показати весь коментар
20.03.2023 07:40 Відповісти
Якщо Епіфаній називає Путіна Антихристом, то хто за папірцями є його супротивником? І хіба те, що коїться у нас за папірцями є антитеростичною операцією?Проблема в тому, що на рівні розуміння того, що відбувається зараз в світі - повна ЖОПА. І епіцентром цієї ЖОПИ стала Україна.
показати весь коментар
20.03.2023 11:36 Відповісти
коментувати можуть уповноважені посадові особи і більше ні хто, тому що це армія і в нас війна
показати весь коментар
21.03.2023 09:14 Відповісти
А в чому власне проблема? Бойовий комбат з безцінним досвідом озвучив про проблеми з підготовкою бійців. Мав на це право, чи не мав, не має значення. Після цього його переводять на посаду зуступника начальника одного з навчальних центрів ДШВ ЗСУ, щоб на практиці покращити рівень підготовки бійців. Що в цій ситуації не так?
показати весь коментар
21.03.2023 09:41 Відповісти
Проблема не в інструкторах, а в якості мобілізованого матеріалу. Напочатку йшли мотивовані ,які хотіли вчитися. Йшли потім воювати з автоматом і голими руками - захід зброї не давав. Зараз ніби готові давати, але кому та зброя попаде? Тим, кого воєнкоми наловили на вулиці: алкоголіки, наркомани, уголовніки і асоціальний елемент. Вони вчитись не хочуть, шлангують і бухають. Плюс забезпечення навчальних частин по залишковому принципу - читай ніякого. Ну і ще їм 30000 премії забрали, ніхто купувати за свої на елементарні потреби навчання і забезпечення побуту не буде - не хватає собі на життя і годувати сім'ю. Тому я з великим песимізмом дивлюся на ці нові резерви - розбіжаться і покидають все що їм надавали. Треба дуже жорстко відсіювати контингент перед тим як давати дорогу зброю , а вибирати вже нема з чого.
показати весь коментар
21.03.2023 12:46 Відповісти
Сторінка 2 з 2