10265 відвідувачів онлайн
21 610 41

Авіаційно-ракетна битва за Київ: чому Росія посилює удари?

Автор: 

ракети

Росія завдає масованих ударів крилатими та балістичними ракетами по району Києва. Причому виділяють на це значну частину свого виробництва високоточних ракет та ударних дронів і застосовують нову тактику ударів.

1. Яка мета ворога? Основною ціллю противника є радари та зенітно-ракетні системи ППО. Удари по житлових будинках або міській інфраструктурі – це також елемент провокування дій ППО.

2. Чому б'ють саме по Києву? Київ атакують, тому що це столиця, тобто місце, яке ми змушені захищати значними силами ППО через велику кількість населення та інфраструктурних і оборонних об'єктів. Якщо атаки на Київ припиняться, то українські зенітно-ракетні системи можуть опинитись десь в іншому місці, і для росіян вигідніше, щоб наші "Патріоти" збивали "Кинджали", а не влаштували нову "Брянську побудку". Нагадаю, що 13 травня в небі над Брянською областю невідомі зенітники збили бомбардувальник Су-34, винищувач Су-35С та два гелікоптери радіоелектронної боротьби Мі-8МТПР-1, усі 11 членів екіпажів були також знищені. Тому удари по Києву для ворога важливі як сковування нашої ППО, щоб зосередити наші сили на виконанні оборонних завдань.

3. Як діють російські терористи? Атаки здійснюються кількома хвилями, з різних напрямків та висот, кілька годин, які повторюються інколи і вдень, і вночі. Одночасно запускаються хибні мішені у вигляді крилатих ракет Х-55, які не несуть боєголовку, а мають змусити спрацювати радари ППО, і допомагають визначати їх випромінювання. Також запускаються по різних траєкторіях десятки дронів "Шахед". Коли система ППО починає працювати, ворог визначає координати цілей, і намагається уразити позиції РЛС та ЗРС крилатими та балістичними ракетами "Іскандер-М", "Іскандер-К", "Кинджал", "Калібр", Х-101, а також протирадіолокаційні ракети різних типів, які запускають з наземних пускових установок та літаків, які чергують в очікуванні координат цілей. Очевидно, ворог намагається добитись тривалої роботи радарів ППО та роботи зенітно-ракетних систем, для того, щоб вони не змогли швидко змінювати позиції через необхідність відбивати нову хвилю атаки.

4. Чому вночі? Час атаки передовсім визначається часом, коли ворог концентрує максимальну кількість своїх розвідувальних засобів - тобто як радіоелектронну розвідку, так і космічні супутники. Тривалий час роботи радарів з однієї точки дає можливість точно визначити позиції силами радіоелектронної розвідки, змусити витратити наявний запас зенітних ракет та отримати можливість ураження різними видами озброєння, найперше протирадіолокаційними ракетами, які самі наводяться на джерело випромінювання. Супутники дають змогу зафіксувати пуски ракет. Також для ворога мають значення агентурні дані в тому разі, якщо відео та фото з місцем роботи засобів ППО він отримує швидко, оптимально онлайн, і може їх використати для корегування нових ударних хвиль.

5. Як довго це буде? Удари по Києву та по інших важливих стратегічних містах Росія буде проводити тривалий час, це країна-терорист. Але у нас ще недостатня кількість радарів ППО та зенітно-ракетних систем, щоб зробити протиповітряну оборону щільною та непроникною, на жаль, наша держава взагалі нічого не робила для посилення та розвитку військ ППО перед війною, і ми залежимо від темпів постачання нашими союзниками.

6. Що робити? Головне для нас – не сковувати нашу ППО завданнями вмирати на позиціях, а проводити операції, зберігаючи можливість маневру, шукати вигідні позиції та швидко їх змінювати, уникаючи ударів у відповідь. Важливо створити усі можливості для якісної експлуатації складної бойової техніки, для відпочинку та боєздатності розрахунків, для щоденного аналізу дій противника та інтелектуального планування подальших дій. Нам потрібно відволікати російські ракети на хибні цілі, тобто комплексні заходи з маскування та дезінформації противника (тут ми сильно недопрацьовуємо). Основна проблема на війні – це завжди не техніка і не солдати, а в першу чергу командування та адміністрування. Сама наявність неподавленої ППО для росіян є постійною загрозою, "fleet in being", яка відволікає і набагато більші російські сили. У сучасній війні нема абсолютної безпеки в тилу. І на когось ці ракети все одно полетять – або на наших захисників на фронті, або на наші міста. Хтось десь все одно не буде спати, але хтось десь перепочине. Терпіти мають усі.

7. Висновки? Загалом, авіаракетна битва за Київ, де найкраща російська високоточна зброя та найкращі радіоелектронна та космічна розвідка протистоїть найкращим системам розробки НАТО на озброєнні української ППО, розвивається за вигідним для України сценарієм. Переважна більшість російських ракет та дронів успішно збивається, тоді як ворогу в травні не вдалось знищити жодного радара або зенітно-ракетної системи в районі Києва. Так, були пошкодження та близькі прильоти, але все це не фатально. На жаль, ворог руйнує місто, але інші міста страждають не менше.

З політичної та інформаційної точки зору варварські терористичні обстріли Росії по європейській столиці є наочною демонстрацією, що зробить Путін з іншими європейськими столицями якщо не зробити усе можливе для його розгрому в Україні.

Юрій Бутусов, Цензор.НЕТ

Топ коментарі
+25
Як завжди, якісна військова аналітика від Ю.Бутусова.
показати весь коментар
31.05.2023 09:00 Відповісти
+23
Все шикарно, але робить це не пуцєн, а колективний мразіянин. Не треба все вкладати в одного уйобка, там 140 мільйонів уйобків, і кожен має понести відповідальність за цю безглузду війну та відчути тягар репарацій і наслідків на власній кишені і на власному майбутньому.

показати весь коментар
31.05.2023 09:55 Відповісти
+23
Именно так. А ведь Коростылев просил для "Луча" и "Искры" каких-то 40 млн. для окончания работ по собственным ЗРК СД-300 с дальностью свыше 100 км. И системы были готовы на 75%, и испытаны поблоково на 50 %. Ведь мы уже в 2020 году могли иметь собственный комплекс и не спеша за год пролечить все его детские болезни. Но Зеля все это похерил. Теперь выгребаем.

показати весь коментар
31.05.2023 12:32 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Як завжди, якісна військова аналітика від Ю.Бутусова.
показати весь коментар
31.05.2023 09:00 Відповісти
Дякую, Юрію!
показати весь коментар
31.05.2023 09:42 Відповісти
Добре.
показати весь коментар
31.05.2023 09:47 Відповісти
Все шикарно, але робить це не пуцєн, а колективний мразіянин. Не треба все вкладати в одного уйобка, там 140 мільйонів уйобків, і кожен має понести відповідальність за цю безглузду війну та відчути тягар репарацій і наслідків на власній кишені і на власному майбутньому.

показати весь коментар
31.05.2023 09:55 Відповісти
Я как Киевлянин постоянно живущий в Киеве-согласен чтобы одну-2 установки ПВОиз Киева передали на южный фронт во время наступления-отодвинуть врага от Херсона и или Запорожья и обеспечить успешность наступления. Чтобы у рашки не было возможности кошмарить Херсон,Запорожье. А если Удары по Киеву усилятся-это только простимулирует Запад дать больше систкем ПВО.
Ну и пора наносить удары по территории парашки-белорашки по местам где стоят их установки с400 которыми они наносят удары.
Без активного наступления мы проиграем а эти обстрелы Киева и других городов Украины будут постоянными
показати весь коментар
31.05.2023 10:57 Відповісти
Треба на кожну справжню позицію використовувати десять хибних - з макетами та хибними імітаторами працюючих радарів. Місць для цього в Києві і околицях вистачає - один тільки Гідропарк чого вартий, ще купа промзон і так далі. Можна навіть імітувати "спалахи" від ніби запуску зенітних ракет. Макети зможуть ввести в оману ватних спостерігачів, і треба на час війни обмежити доступ цивільних до всіх таких локацій, нехай кацапи голову ламають є там щось чи немає.
показати весь коментар
31.05.2023 12:12 Відповісти
Категорично не погоджуюся з самим терміном "мы проиграем" !

Бо слово "проиграем" абсолютно не корелюється з тим як вже 14 місяців усе відбувається .

Я за більш коректне й точне визначення -- верогідність того, що Україна в результаті війни не досягне абсолютної перемоги залишається високою . Звільнити Крим буде легше (бо цей півострів дуже вразливий як по ворожій логистиці , так й по українським можливостям . А ось звільнити Донецьк й тим більш Краснодон буде ой же як важко . З Луганською областтю набагато легше буде .
Сценаріїв , що Україна може програти не існує взагалом ... Московити навіть планів того , як вони типа переможуть не мають в документованному вигляді . Бо до сьогодні жодний їх папіровий план не спрацював . Які Ви можете назвати предумови того, що до 31 травня в них жодним чином а нічого не спрацьовувало , а ось після - може спрацювати ?!
показати весь коментар
31.05.2023 12:23 Відповісти
Это если Запад будет поддерживать деньгами убитую экономику Укераины постоянно. Украина это не Израиль,украина сейчас экономически не самодостаточная. А до завершения военных действий-никаких инвестиций в экономику и ее восстановление-не будет. Расчет Путина именно на то что Запад перестанет поддерживаь Украину в какой-то момент и это вынудит Украину подписать временный мир на условиях Парашки-это достаточно реальный вариант. Конечно не хочется такого,но на Западе может поменяться власть например ввиду экономического кризиса и тогда им будет не до Украины
показати весь коментар
31.05.2023 12:37 Відповісти
1. По дуже великому співпадінню Ви один в один півторюєте хатєлкі самих прімітивних ********** , які озвучують
в їх ефірах московицькі пропогандони .
Примітивні тому , що требо бути повним невігласом в економиці , в політиці , щоб цей "потік свідомості" усякого роду
"солов"їних послідів" сприймати за чисту монету .

Бо достатньо подивитися на співвідношення московитської економики з сукупною економикою країн
антихуйловської коаліції, щоб зрозуміти -- хто в таких умовах "перший зконає" . Почуйте уважно ...
У московитів 1.5% від загально світового ВВП , а в країн вільного світу -- 75% . Це просто й тупо по т.з. "валу" .
А якщо по структурі (тобто -- дивлячись в суть економики) - ці країни виробляють до 95% ноухау .
90% - це продукція високої доданної вартості . Ці країни володіють 95% ключових технологій .
Є властниками майже усього станко- , машино- й проборо-будування .
Китай (хоч його економіка в разів 8 міцнійша за московитську) не вартий нічого без тих технологій .
В Айті галузі усі інші країни лише обслуговують ті країни , які зараз допомогають зброєю московитам .

2. Але то був лише перший аргумент . Другий в тому полягає , що ніхто б не вкладав би в зброю ЗСУ до сотні міліардів
якщо вони б не були зацікавленні в цьому .
Сподівання , що там "пограються" в щедрого Санта Клауса й після нового року їм це набридне -- це сподівання критичного ідійота .
Шанси на такий сценарій на початку березня 2022 року були в 100 разів більшими .
Тому й інвестиції в армію України були в 500 раз меньшими . Але по мірі спротиву ЗСУ й українців ,
по мірі того як стало очевидним, що у московитів по вимірам цівілізованних країн жодного успіху не існує , а в ЗСУ усе з
точністю до навпаки . Півторюю знову -- такі сподівання й очикування московитів -- це критичний ідіотизм !
показати весь коментар
31.05.2023 15:47 Відповісти
Да я с вами согласен что Запад тратит на Украину-сущие копейки-около 1% своего ВВП(кто больше кто меньше),но завтра в США победит Трамп а этот человек достаточно импульсивный-захочет например дешевой российской нефти. Пока нет мирового Кризиса-запад будет помогать.
показати весь коментар
31.05.2023 16:38 Відповісти
Нормальні у вас забаганки, "кієвлянін". Шось цей "киянин" ******* ольгіним, щями і путінським ****. Ти реально, "киянин", пропонуєш розміняти життя українських жінок, дітей в тилу на "красиву картінку штоб далі єщо большє пво"? А не пішов би ти на ***, "киянин"? Може, давай з твоєї дружини і дитини почнемо? З твоїх стареньких батьків? Хай кацапи тобі квартиру розмотають, а кишки твоїх найближчих родичів від ракетного вибуху розлетяться по району, ну, для красівой картінкі і стімуляциі запада дать больше пво?
Звідки ви тільки вилазите, ****** гниди?
показати весь коментар
31.05.2023 13:50 Відповісти
А что в Херсоне,Харькове,Запорожье которые парашка кошмарит с 400-там не украинские женщины и дети? Наступление чтобы обезопасить их. А У Киевлян есть условия чтобы спускаться в подвал ,метро,убежище когда обьявляют тревогу. Все смерти и ранения это как раз тех кто МОГ но не захотел спуститься. У меня 2 квартиры и в новой сами жильцы ОСББ оборудовали комфортный подвал с туалетом,душем,кроватями. В старой советской где живу-в 50 метрах хорошее убежище тоже с водой,кроватями-но людям лень туда спускаться. Я мыслю категориями СТРАНЫ а ты мыслишь категориями своей жопы. так прячь свою жопу в убежище
показати весь коментар
31.05.2023 16:41 Відповісти
Мислітєль, тобі череп не тисне? Ти спочатку у воїнів ЗСУ спитай, чи вони хочуть, щоб їх жінки і діти по укриттям в тилу бігали, і чи заради цього вони своїм життям ризикують. Гандон мразійський. Нічого, Земля є кругла кулька і вона вертиться, обов'язково отримаєш своє, з такими побажаннями.
показати весь коментар
31.05.2023 16:45 Відповісти
А що, Запоріжжя чи Нікополь це не тил? Там можна бомбити? Туди пво не потрібне?
показати весь коментар
31.05.2023 23:09 Відповісти
Эх Иван..Просто Ваня... Контрнаступ не из-за того не начинается, что Киев бомбят.
показати весь коментар
31.05.2023 16:01 Відповісти
Ты читаешь что я пишу? Я пишу что ради контрнаступа готов пожертвовать частью Киевской ПВО-чтобы дать ее для прикрытия наших наступающих частей. Самая лучшая оборона-это нападение. Я за то чтобы беречь наших солдат и западную технику-для этого нужно закрыть небо над нашими наступающими отрядами. ПВО Киева должно охранять прежде всего стратегические обьектты воненного значения. Даже не ВР и не Администрацию Президента а все что связанно с военными и энергетикой. Вот в Хмельницком парашка зразхерачила много наших самолетов и западной только что пришедшей техники-почему эту зону не прикрыли ПВО? А потомучто все ПВО стянули к Киеву. Еще раз Живу в Киеве на Трещине и мой дом несколько раз трясло от взрывов и стекла звенели. В 100 метрах в 2 многоэтажках выбилро стекла. Я готов жертвовать своей безопасностью ради усиления армии и наступательной способности. Вероятность погибнуть у среднего Киевлянина-в разы меньше чем погибнут в ДТП,но ракет все бояться а выходить на пешеходный переход неглядя на дорогу-это обычное дело как и несколько дтп в киеве каждый день с ранениями и жертвами. А женщины и дети могут уехать на Запад или стидеть в убежищах
показати весь коментар
31.05.2023 16:51 Відповісти
Рядом с администрацией президента находятся МО и Генштаб, ГУР, не получится.
показати весь коментар
31.05.2023 18:32 Відповісти
Это ты не понял, что я пишу) 1 Насамс из Киева или 1 Айрис не спасет наступление. Там нужно армейское ПВО. Например Бук с ракетами sparrow
показати весь коментар
31.05.2023 19:20 Відповісти
Пане Іван, Ваша логіка ,певною мірою емоційна, зрозуміла, але пан Сергій всеж аргументовано пояснює ті деталі , що існують в реальності, та й Бутусов очевидно теж говорить про те , від чого московити відчайдушно хочуть відвернути увагу комплексів Петріот.
показати весь коментар
31.05.2023 22:13 Відповісти
Прикро , що так мало читає таку багатошарову аналітику від Главреда .
показати весь коментар
31.05.2023 12:12 Відповісти
Якщо рашисти стали так інтенсивно тестувати українські сили ППО, щоби вичислити координати позицій РЛС, то це означає, що десь за 150 - 200 км від кордону почав знову літати ворожий розвідувальний радар А50.
Наразі не зрозуміло, чи відремонтували той ушкоджений від диверсії в Білорусі, або ж пригнали з іншого місця другий запасний.
Якщо ворог дійсно відновив польоти А50, тоді для зниження його тиску на сили і засоби ППО України першочерговим завданням стає збиття цього розвідувального літака або його знищення в місці дислокації при першій-ліпшій нагоді.
показати весь коментар
31.05.2023 12:14 Відповісти
Московити дійсно кончені дибіли , але звиняйте далеко не до такої ступені , як Ви тут вимальовуєте .
Що тут можно коментувати -- що на їх 140 млн парашкіноїдів існує штучна кількість А50 ?!

Авіація будь де це армійська еліта . Й навіть за пАрєбріком це так й в цьому роду військи густина ідіотів на одиницю прощі мінімальна порівнянно з танкистами й особливо - десантурою .
Мати на 2-4 тисячі винищувачів й штурмовиків одиниці розвідників -- це зразок еталоного дебілізма .
Саме тому я не тільки припускаю але й наполягаю , що працюючих розвідників в них як мінімум штук 30-40 .
показати весь коментар
31.05.2023 12:33 Відповісти
У низ 6 штук А50
показати весь коментар
31.05.2023 12:38 Відповісти
По-перше у косолапих з роду з віку не було 2-4 тисяч бойових ******** літунів. По-друге наполягати ви можете на свою дівку чи дружину. А по А50 та відносно ******** ракетоносцям є загальновідомі цифри ще з часів совка. Бо нічого нового за 30 років вони так і не спромоглися випустити. Максимум потроху модернізувати в перепавших ним у спадок авіоніку і електроніку з технологій 60-70х років.
показати весь коментар
31.05.2023 14:17 Відповісти
Их почти все время летает два - в Белоруси и над Азовским морем. Это уже было в сообщениях.
показати весь коментар
31.05.2023 12:34 Відповісти
Именно так. А ведь Коростылев просил для "Луча" и "Искры" каких-то 40 млн. для окончания работ по собственным ЗРК СД-300 с дальностью свыше 100 км. И системы были готовы на 75%, и испытаны поблоково на 50 %. Ведь мы уже в 2020 году могли иметь собственный комплекс и не спеша за год пролечить все его детские болезни. Но Зеля все это похерил. Теперь выгребаем.

показати весь коментар
31.05.2023 12:32 Відповісти
Зрадники і .ляді.
показати весь коментар
31.05.2023 14:12 Відповісти
Лучше бы описать какие спутники и когда летают над Украиной!
показати весь коментар
31.05.2023 13:04 Відповісти
Я бы еще одну задачу добавил: истощение наличного запаса ракет к комплексам ПВО.
показати весь коментар
31.05.2023 15:10 Відповісти
соотношение ракет пво украины и ракет ********** 16 к 1.
показати весь коментар
31.05.2023 15:50 Відповісти
При чём здесь соотношение ракет? Если говорить о соотношении, то необходимо сравнивать, так и быть, количество ракет (хотя правильнее количество ПУ) и количество целей (объектов для их поражения).
показати весь коментар
31.05.2023 17:35 Відповісти
А при чём здесь "истощение"?
показати весь коментар
31.05.2023 21:58 Відповісти
Бєють, тому що ***** досі вірить у швидку перемогу
показати весь коментар
31.05.2023 16:27 Відповісти
Гонка технологий и спортивный азарт.
Жаль что полигоном стала Украина.
показати весь коментар
31.05.2023 18:44 Відповісти
Ракетну війну неможливо виграти, якщо рашкованські заводи по виготовленню ракет й дронів будуть й далі працювати, буде далі імпортуватись озброєння з Ірану й куплятись рашкованська продукція, як от нафта, газ, міндобрива, тощо. Навіть вихід на кордони 91 року, нічого в цьому плані не дасть.
показати весь коментар
01.06.2023 06:55 Відповісти
Війну давно потрібно переносити на територію рашки (там ще й місцева різна публіка) підтримує розпалювати цю війну.
показати весь коментар
01.06.2023 09:03 Відповісти
"Авіаційно-ракетна битва за Київ: чому Росія посилює удари? Джерело:

Правильно питання: чому Росія В УМОВАХ САНКЦІЙ посилює удари?
показати весь коментар
03.06.2023 16:35 Відповісти