5196 відвідувачів онлайн

Що відбувається на фронті? І що робити суспільству? 10 червня

Автор: 

дрон

Позиційна боротьба за тактичну ініціативу по всьому фронту триває, інтенсивність ракетно-артилерійських ударів зростає. Дії наших військ призвели до зупинки наступальних дій окупантів на всіх ділянках.

 "Друга армія світу", яка розповідала про "Київ за три дні", зараз пишається тим, що їм десь вдається утримати оборону під ударами українців, хоча ворог досі має значно більшу кількість бойової техніки, важкого озброєння і особливо авіації. Росія має найбільшу кількість танків у світі, але лякається кількох десятків "Леопардів" та "Челенджерів".

Росія намагається створити враження, що великий український наступ розпочався, і російська армія нібито його вже відбила.

Насправді, Україна нав’язує ворогу битву на виснаження, яка може тривати не один місяць. Визначні перемоги під Харковом, Балаклією та Херсоном були частиною великої битви на виснаження, яка велась багато місяців у 2022-му, і цього напруження російський фронт не витримав.

Не все зараз у нас добре і не все вдається, так само як і у противника, але українські воїни при кожній нагоді як завжди самовіддано йдуть вперед та тримають позиції.

Робота тилу має полягати у підтримці цієї боротьби. Ключове значення у позиційній боротьбі мають дрони. Які б збори у нас не проводили, скільки б не оголошували закупівель, всього цього не достатньо. Дрони потрібні зараз насамперед, це абсолютний пріоритет. Другий пріоритет - засоби радіоелектронної боротьби для захисту від російських дронів. Кожен дрон, який вдається закупити у Китаї, значить не тільки посилення наших сил - це значить, що ці дрони не отримає російська армія та не зможе вбивати ними наших людей.

Не менше значення мають поставки дронів та систем РЕБ, які виробляють країни-союзники. І також не менше значення має виробництво дронів та РЕБ в Україні. Ми зацікавлені у максимальних закупівлях, щоб збільшувати виробництво.

Українській владі я б порадив негайно скасувати будь-які податки та дозвільні процедури під час ввезення та закупівлі дронів, оптики, систем РЕБ та комплектуючих як з юридичних так і з фізичних осіб, вітчизняних та іноземних, ніякі реєстри волонтерів тут взагалі не потрібні. Чим більше ми купуємо дронів та РЕБ, як за рахунок бюджету так і за рахунок приватних осіб, тим більше ресурсів ми кидаємо на важелі нашої перемоги.

Битва за Україну триває, і вона буде ще тривалою, для нас важливо у цій боротьбі кидати у бій якомога більше дронів, техніки та снарядів, щоб якомога менше кидати у бій людей, щоб максимально зменшити наші втрати.

Основний результат битви - темп втрат та співвідношення втрат.

 Юрій Бутусов, Цензор. НЕТ

Топ коментарі
+17
Проблема ширша. Тупа і примітивна інформаційна політика від Зе-влади на рівні ОПи, МО, ГШ та речників конкретних напрямків.
Юра про це вчора казав.
Звідци з'являються "корисні ідіоти" - прості люди, яких в будь-якому суспільстві 95%, і які не можуть отримати адекватної інформації від офіційних джерел. То і лізуть у кацапські ресурси.
А ці люди мають право на інфу, бо з 24.02 вони донатять кожного дня свої особисті гроші на тепляки, дрони, зимову та літню резину, збирають теплі речі для жителів Ізюму та роблять окопні свічки, вони провели зиму без світла, на генераторах, вони приютили в себе біженців зі Сходу та тваринок з Херсонської, їхні сини, брати і чоловікі воють на фронті.
Вони збирали у європейських столицях мітинги, після чого Шольц дав нам той довбаний леопард 2А4, який кацапи бездарно спалили пару днів тому.
Тому фрази "просто помовчить", "заткніть іпальники" і т.п. - це тупо і невдячно по відношенню до суспільства, яке з 24.03 також на війні.
Навіть від тих, хто зараз на передку, такі "рекомендації" є тупими...
показати весь коментар
10.06.2023 10:30 Відповісти
+9
Юра,дуже багато ботів тут у тебе і корисних ідіотів,котрі після кількох днів контрнаступу,надивившись різних кацапських відосиків, прибігли плакати,що все пропало, нас всіх здали,і що ми програємо цю війну, ти сам говорив на стрімах,що оцінку дій наших військ потрібно робити уже після операції,а не зараз,тому що це не в наших інтересах, а корисні ідіоти набігають і розказують про бездарне керівництво армією і бездарні діїі командирів ЗСУ і так далі
показати весь коментар
10.06.2023 09:19 Відповісти
+7
Ось що пише про поточну обстановку на фронтах війни України з рашистською пітьмою https://www.geoconfirmed.org/ глобальна геолокаційна платформа :
"«Ніч темна і повна жахів»...
Третю ніч поспіль: російські балачки про відновлення наступальних дій українців вночі на Запорізькому напрямку.
Деякі важливі зауваження:
- Майже всі кадри поширюють російські джерела, тому зосереджені на українських втратах, звичайно. Більшість втрат були вже кілька днів тому та/або деякі були відомими втратами, показаними з іншої точки зору. Втрати також іноді показують, що українці знаходяться південніше, ніж очікувалося. Там, де ви бачите один автомобіль, було більше, які не постраждали...
- Сьогодні Україна оприлюднила кілька кадрів з обох південних напрямків: За останні 3 дні Україні вдалося знищити 2 ТОС-1А, один у Великій Новосілці та один у Бахмутському напрямку. Такого раніше не було під час цієї війни. Це допомагає нам визначити, що українці скупі щодо OPSEC, але ті невеликі кадри, які вони оприлюднили, показують, що відбувається щось більше.
- Кількість знищених автомобілів:
Україна отримала тисячі машин, понад тисячу одиниць тільки для нових бригад, «дев'ятки». Це звичайна війна проти ешелонованої оборони. Україна втратить багато техніки. Це частина наступу. Цифри, які показують росіяни, ніщо в порівнянні з сумою, яку Україна має на цей наступ. Але що важливіше: люди. Солдати. Більшість знищених транспортних засобів здається знищеними мінами. Ви бачите, що люки відкриті, крові немає, тіл майже немає. Тож машини виконували те, для чого були призначені: захищали солдатів усередині. Транспортні засоби можна замінити, люди - ні.
І, мабуть, важко прийняти сувору правду: людські втрати під час наступу передбачаються і очікуються.
Висновок: Російська сторона розповсюджує кадри знищеної української техніки, а українська сторона тримає жорстку OPSEC і продовжує працювати за лаштунками.
Фахівці зі звичайних бойових дій сьогодні рідкість, і минули десятиліття з тих пір, як ми бачили війну такого масштабу. Отже, майте це на увазі, уважно спостерігаючи за цією війною.
Зберігайте спокій і чекайте геопідтвердження!".

показати весь коментар
10.06.2023 11:51 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Юра,дуже багато ботів тут у тебе і корисних ідіотів,котрі після кількох днів контрнаступу,надивившись різних кацапських відосиків, прибігли плакати,що все пропало, нас всіх здали,і що ми програємо цю війну, ти сам говорив на стрімах,що оцінку дій наших військ потрібно робити уже після операції,а не зараз,тому що це не в наших інтересах, а корисні ідіоти набігають і розказують про бездарне керівництво армією і бездарні діїі командирів ЗСУ і так далі
показати весь коментар
10.06.2023 09:19 Відповісти
По моєму я нічого казати не буду по двох причинах, по перше: я не експерт і розказувати людям котрі воюють на війні з 2014 року нічого не буду і вчити як воно має бути правильно це смішно в такому випадку, по друге що там відбувається, які втрати і при яких умовах я також не знаю і не думаю,що хтось крім військових знає,і покладатися тільки на якісь новини з інтернету і робити на цьому якісь висновки це також тупість, це получається субєктивна емоціональна оцінка побаченого і то не зрозуміло в якому контексті воно подано.
показати весь коментар
10.06.2023 13:48 Відповісти
Таким як ти тупим це зрозуміло, котрий сидячи на дивані уже підрахував читаючи новинки скільки процентів,якої техніки знищено і зробила вона постріл чи ні,тут навіть спорити не буду. Тупі вони такі, все знають краще за всіх решту,навіть за самих військових
показати весь коментар
10.06.2023 14:39 Відповісти
"Навіть тупим вже зрозуміло", тупим завжди все зрозуміло і вони легше всього ведуться на маніпуляції. Наприклад до 10% це і 1% і 0.5% і 0.001%, що мав бот на увазі хз.

"******** техніки", так по всіх раша каналах кричали що "старье", а тут таке перевзування. Ну і дають нам її безкоштовно, так що про "вартість для народу" українцям можна не думати, на відміну від рашки, там дійсно за все платить народ. Якесь дебілниньке роздування зради виходить.

"жодного влучного пострілу не скоїла", скоюють злочини, як то наприклад рашка всюди, а зброя здійснює постріл. Важко вам там ботам з перекладачами сидіти. Вчіть як правильно вимовляти "рябеньке телятко".
показати весь коментар
10.06.2023 14:43 Відповісти
Проблема ширша. Тупа і примітивна інформаційна політика від Зе-влади на рівні ОПи, МО, ГШ та речників конкретних напрямків.
Юра про це вчора казав.
Звідци з'являються "корисні ідіоти" - прості люди, яких в будь-якому суспільстві 95%, і які не можуть отримати адекватної інформації від офіційних джерел. То і лізуть у кацапські ресурси.
А ці люди мають право на інфу, бо з 24.02 вони донатять кожного дня свої особисті гроші на тепляки, дрони, зимову та літню резину, збирають теплі речі для жителів Ізюму та роблять окопні свічки, вони провели зиму без світла, на генераторах, вони приютили в себе біженців зі Сходу та тваринок з Херсонської, їхні сини, брати і чоловікі воють на фронті.
Вони збирали у європейських столицях мітинги, після чого Шольц дав нам той довбаний леопард 2А4, який кацапи бездарно спалили пару днів тому.
Тому фрази "просто помовчить", "заткніть іпальники" і т.п. - це тупо і невдячно по відношенню до суспільства, яке з 24.03 також на війні.
Навіть від тих, хто зараз на передку, такі "рекомендації" є тупими...
показати весь коментар
10.06.2023 10:30 Відповісти
Ось що пише про поточну обстановку на фронтах війни України з рашистською пітьмою https://www.geoconfirmed.org/ глобальна геолокаційна платформа :
"«Ніч темна і повна жахів»...
Третю ніч поспіль: російські балачки про відновлення наступальних дій українців вночі на Запорізькому напрямку.
Деякі важливі зауваження:
- Майже всі кадри поширюють російські джерела, тому зосереджені на українських втратах, звичайно. Більшість втрат були вже кілька днів тому та/або деякі були відомими втратами, показаними з іншої точки зору. Втрати також іноді показують, що українці знаходяться південніше, ніж очікувалося. Там, де ви бачите один автомобіль, було більше, які не постраждали...
- Сьогодні Україна оприлюднила кілька кадрів з обох південних напрямків: За останні 3 дні Україні вдалося знищити 2 ТОС-1А, один у Великій Новосілці та один у Бахмутському напрямку. Такого раніше не було під час цієї війни. Це допомагає нам визначити, що українці скупі щодо OPSEC, але ті невеликі кадри, які вони оприлюднили, показують, що відбувається щось більше.
- Кількість знищених автомобілів:
Україна отримала тисячі машин, понад тисячу одиниць тільки для нових бригад, «дев'ятки». Це звичайна війна проти ешелонованої оборони. Україна втратить багато техніки. Це частина наступу. Цифри, які показують росіяни, ніщо в порівнянні з сумою, яку Україна має на цей наступ. Але що важливіше: люди. Солдати. Більшість знищених транспортних засобів здається знищеними мінами. Ви бачите, що люки відкриті, крові немає, тіл майже немає. Тож машини виконували те, для чого були призначені: захищали солдатів усередині. Транспортні засоби можна замінити, люди - ні.
І, мабуть, важко прийняти сувору правду: людські втрати під час наступу передбачаються і очікуються.
Висновок: Російська сторона розповсюджує кадри знищеної української техніки, а українська сторона тримає жорстку OPSEC і продовжує працювати за лаштунками.
Фахівці зі звичайних бойових дій сьогодні рідкість, і минули десятиліття з тих пір, як ми бачили війну такого масштабу. Отже, майте це на увазі, уважно спостерігаючи за цією війною.
Зберігайте спокій і чекайте геопідтвердження!".

показати весь коментар
10.06.2023 11:51 Відповісти
Не розумію як продавлювати багатошарові лінїї оборони противника, не маючи пераважаючу кількість в танках, артилерії і т.п. Усі кажуть про минулорічні успіхи на харківському напрямку, але забувають розкривати деталі - прадавлювання йшло через лінії оборони мобіків з ДНР/ЛНР. Проти них вдалось створити більшу кількість бронетехніки та артилерії, а також досвід нашої штурмової піхоти переважав бойовий досвід вчорашних клерків.
показати весь коментар
10.06.2023 13:19 Відповісти
Бот иди нахер.
показати весь коментар
10.06.2023 14:51 Відповісти
погоджуюсь з автором про беспілотники
нам потрібно мінімум 10000бпл на місяць
оптимально 15000 тисяч
особлива увага ударним дронам
дронам-камікадзе дронам fpv
Резніков думає щось робити?
треба вибирать наші компанії які виробляють толкові дрони
і робити закази
показати весь коментар
10.06.2023 20:40 Відповісти
Ворог готується до масового застосування малих (окопних) локальних засобів РЕБ для ефективної протидії роям наших БПЛА "коптерної схеми", сподіваючись на швидке насичення фронту російськими літакоподібними БПЛА із підвищеної стійкістю до засобів РЕБ та дальністю дії, прикладом яких є "Ланцет".
Необхідно терміново і ефективно співпрацювати з партнерами для протидії цим планам ворога.

Щоб кожен танк Леопард, Челенджер, Абрамс, броньовані бойові машини, РСЗО, артсистеми, усі фронтові ЗРК отримали штатний захист від атак баражуючих *********** типу Ланцет, доповнений ********* засобами РЕБ, здатними ефективно протидіяти також і розвідувальнім БЛС ворога, які, разом з операторами (fpv) наводять "Ланцети" на ціль.
показати весь коментар
10.06.2023 22:21 Відповісти
В тому то і проблема, що нічого нашого немає. Повна залежність від заходу. І ніхто навіть не думає щось змінювати, як були совком і паперовою армією, так і залишилися.
показати весь коментар
11.06.2023 08:48 Відповісти
А більше всього мені сподобалася думка Бориса Патона, що розв'язання російсько-українського конфлікту знаходиться за межами цих двох країн.
показати весь коментар
11.06.2023 17:27 Відповісти
Ця російсько українська колоніальна війна знаходиться не на межах країн,а на межах цивілізацій людей і людиноподібних істот,таке у людській популяції на землі було неодноразово ,впродовж дуже багатьох тисячоліть.
показати весь коментар
15.06.2023 07:03 Відповісти
Якщо Путін - ******** Рюрик, Порошенко - ******** Аскольд, - а ЗЕ - ******** Дір, то до кого питання? Хіба не можна здогадатися з одного разу?
Тупість українського керівництва просто вражає. Цю тупість перевершує тільки тупість російського керівництва. Головний пророк Росії Пушкін же конкретно написав, що Герман (Путін) все програє, а щось збирається робити Віщий Олег.
З нинішнім російським керівництвом все зрозуміло: воно намагається перезавантажити російський імперський проект в його московській версії. А от українську керівництво зі словами "армія, мова, віра" на розробку проекту переходу Росії і України від імперського проекту до двох окремих національних проектів витратило аж 0 (!) гривень. Які тут можуть бути питання?
показати весь коментар
11.06.2023 17:22 Відповісти
Я досі не розумію на 9 -у році війни, навіщо українцям читати російськомовні паблики, як джерело інформації про війну? Я сам російськомовний українець, але ж треба клепку у голові мати. На тему політики або війни- російські канали не можуть бути надійним джерелом. Гіркін про загальну сітуацію на фронті писав інколи щось схоже на правду. Але він ніколи не коментує втрати людей або техніки. Тому навіщо ці 95% читають російські канали, я не розумію..
показати весь коментар
12.06.2023 10:13 Відповісти
Війна йде з 2003-го, починаючи з бойових дій будівельного характеру біля острова Тузла.
Кучма тоді у 2004-му Україну трохи не здав руками Януковича. Потім Тимошенко, підписавши газові угоди, теж трохи не здала Україну Путіну. І Порошенко під керівництвом Обами і Меркель теж трохи не здав Україну Путіну шляхом підписання Мінських угод.
Іде 20-й рік війни.
показати весь коментар
12.06.2023 10:32 Відповісти
Да хоть 300 років ,як можна вважати кацапські канали надійним джерелом про втрати наших вйськових і техніки?
показати весь коментар
12.06.2023 10:43 Відповісти
З цим згоден. Краще спиратися на данні американців. Вони дають співвідношення втрат 1/5. Але це все одно - великі втрати.
Що стосується достовірності даних росіян, то за німецькими даними, втрати наступаючої німецької армії під Сталінградом були втричі менші за російські.
показати весь коментар
12.06.2023 11:01 Відповісти
росіян набагато більше, чим нас, тому нам- чим менше ця різниця, тим краще.
показати весь коментар
13.06.2023 13:08 Відповісти
300 років - цікава цифра, враховуючи, що Хмельницький приєднував Україну до Росії теж за принципом: "Какая разница".
Мир між Україною і Росією може бути тільки після зносу Московського Кремля. Ніякого миру з Росією в її нинішній парадигмі не може бути взагалі. Чи я помиляюсь?
показати весь коментар
12.06.2023 11:11 Відповісти
в країні рожевих слоненят не помиляєтесь, но так не вийде, нажаль. В нас не вийде захопити Кремль наразі
показати весь коментар
13.06.2023 13:10 Відповісти
Я тут багато чого в коментарях написав. Хотів, але не написав про те, що Гомер не називає Ахіла і Гектара терористами, а Олену Троянську - проституткою.
Але подивився ситуацію з польотом Тараса Чорновола до сміттєвого баку. Так воно в Україні і є. Яке може бути падіння Трої з такими підходами у "греків"?
показати весь коментар
13.06.2023 13:36 Відповісти
"Що робити?" - цікаве питання, враховуючи те, що роль Богдана Хмельницького у формуванні Московського Мордору аналогічна ролі Юлія Цезаря у формуванні імперського Риму. Цезар завоював Галію, а Хмельницький подарував Московії Україна, на блюдечці із золотою кайомочкою.
показати весь коментар
12.06.2023 10:39 Відповісти
Підкажіть, на які фонди дронів тощо краще донатити. В тому сенсі, які ефективніші.
показати весь коментар
12.06.2023 11:00 Відповісти
На питання: "Що відбувається на фронті?" ми отримаємо відповідь, коли з'ясуємо, союзником кого є жреці культу Христа? Путіна чи свого Головного Боса? Бо як казав Морфеус: "Матриця - це система. Система - наш ворог". В римській імперській системі такий Біс, як Юлій Цезар, і такий Христос, як Ісус - одне ціле, і ми не можемо поміняти щось одне. У древніх єгиптян, наприклад, все було навпаки. Можливо, ми до цього і йдемо.
показати весь коментар
12.06.2023 12:17 Відповісти
"Що робити?" Треба писати нову версію пришестя Звіра Апокаліпсису і Христа, в якій жертвою буде вже Звір, я так сподіваюсь.
Цікаво також розібратись, на що все це більше схоже: на пунічну війну, гальську війну чи американську громадянську війну, враховуючи твердження Путіна про "один народ".
З Порошенко і Путіним тут все зрозуміло, от цікава у всьому цьому роль ЗЕ, кого і до чого він спокусив?
показати весь коментар
12.06.2023 16:24 Відповісти
Ну що? Московити обісралися зі своїм венценосним Рюриком при спробі взяти Київ (було аж чотири спроби: конфлікт біля Тузли, газова війна, "Крим - наш" і "Київ за три дні". Тепер доведеться переписквати ВСЕ заново, бо в літописця Нестора вони - переможці, а тепер будуть обісранти, да ще й з Армією Ганьби.
Доведеться переписквати й те, у що вірить Папа Римський. Хто з жреців культу Христа назвав Путіна Антихристом, а Гундяєва - брехливим пророком. Вже відбувається третє апокаліптичне дійство, коли є кінохроніки, детальний опис всіх персонажів, можна почитати те, ними було написано. А жреці культу Христа, сидячи на фінансових потоках від відспівування покійників, роблять вигляд, що нічого не помічають.
показати весь коментар
13.06.2023 10:28 Відповісти
Гомер не міг бути сліпим. Ніяк. Скоріш за все він був свідком і учасником подій Троянської війни. Дивуватися можна, як Іоан Богослов додумався до багатьох речей. Концепція тяжби Гора з Сетом була розроблена древніми єгиптянами. У Іоана Богослова з'являється така фігура як Лжерророк, в наш час це - патриарх Гундяєв, х його доктриною "руського міра". І так воно і є!!!
А українське керівництво все це вирішило назвати антитерористичною операцією.
Але такого персонажу, як ЗЕ у Іоана Богослова немає. Хоча історичні аналоги у ЗЕ є. Це - Михайло Романов і Генріх Наварський. Путін же казав про різанину і раніше. От орки і хотіли влаштувати в Україні Варфоломіївську ніч. Але не попередити про це населення і розповідати про "шашлики"... І ще ж багато адептів розповідає, що ЗЕ спас Україну...

І українським розвідникам і стратегам аналіз нинішніх подій в Україні, як апокаліптичного дійства, виявився не цікавий. Тому й ЗЕ - світило ******** української думки. "Шашликами" апокаліптичне дійство ще ніхто не називав. І як все це може перемогти?
показати весь коментар
13.06.2023 12:14 Відповісти
Москальня возмущається, що Захід нам допомагає. Декілька країн Заходу, разом з москалями, підписали Будапештський меморандум, ото вони нам і допомагають. Москалі теж підписали, але самі напали на нас.
показати весь коментар
13.06.2023 18:09 Відповісти
До речі, треба й Китаю нагадати, що вони підписували Будапештський меморандум.
показати весь коментар
13.06.2023 18:13 Відповісти
Будапештський меморандум - до сраки. Україна з Росією зараз переграють події 882-го року. Ні США, ні козаків тоді ще не було. Замість НАТО тоді були вікинги, у Херсонесі жили греки, а ******* Московія потітично є продовженням Візантії, а не Новгородської республіки.
Можливо, ми ще й переграємо зараз Гальську війну Юлія Цезаря, Путін на нього більше схожий, ніж на Ганібала. З об'єктивних причин свого ЗЕ у галів не було, бо їх Порошенко здався Цезарю.
показати весь коментар
13.06.2023 18:29 Відповісти
У вас бурхлива уява. Московія є продовженням не Новгородської республіки і не Візантії. Вона є продовженням Золотої орди. Коли орда розпалася і території звільнилися, то московити почали намагатись "збирати" під себе те, що раніше було під ордою і намагатись іти далі ніж змогла дійти орда, але орда планувала дійти. Ото в Азії треба шукати схожості, а не в Європі.
показати весь коментар
13.06.2023 20:22 Відповісти
Будапештський меморандум хоча не є гарантією, але не до сраки. Тим хто підписував треба говорити. Китай не буде допомагати Україні, але повинен підтримувати словами прагнення написане в меморандумі і те що підписував і Китай. В тому числі непорушність кордонів.
показати весь коментар
13.06.2023 20:47 Відповісти
Питання не у Китаї, а в тому, що у Європі не розробили ще дієвого механізму, як стримати Звіра Апокаліпсису, який є складовою частиною механізму змін.
Хіба з Гітлером було не так? У Польщі був договір із Францією і Великобританією. Вони після нападу Німеччини на Польщу могли спокійно перейти кордон і йти на Берлін. Їм протистояло би аж чотири німецькі дивізії.
Але чомусь Гітлер потім взяв Париж, бомбив Лондон, і якби не допомога американців, тоще б узяв і Москву.
показати весь коментар
14.06.2023 01:36 Відповісти
І ніякого перегравання нема. Московія намагається присвоїти історію Русі-України.
показати весь коментар
13.06.2023 20:53 Відповісти
А Ви думаєте у 882-му році не було проведено першу СВО із взяттям Києва "за три дні"? Чи це кияни захопили Новгород і вбили при цьому місцевих князів?
показати весь коментар
14.06.2023 01:25 Відповісти
А для тих, хто дуже рушає ЗЕ, хочу нагадати, що якби не перший Майдан, то Кучма тихенько би здав Україну Путіну і в нас би був вже СРСР-2.
показати весь коментар
13.06.2023 19:03 Відповісти
Ніяких признаків що Кучма збирався здавати Україну не було. І він взагалі уже відходив від влади. А перший майдан був не проти Кучми, а проти того, що дважди судимий Янукович ішов до влади через фальсифікації виборів.
показати весь коментар
13.06.2023 20:29 Відповісти
А хто Януковича на посаду тоді призначив? Президент США? І чогось Путіна після тих подій називали "несостоявшимся империалистом". І чогось Путін так тоді за Януковича вболівав.
показати весь коментар
14.06.2023 01:11 Відповісти
так і Кучма і Ющенко призначали його на посади.
показати весь коментар
15.06.2023 18:00 Відповісти
І срср-2, в принципі, не могло бути. Бо
срср це "союз радянських соціалістичних республік". А московія відійшла від так званого соціалізму і твердо ступила на шлях капіталізму. Московія хоче повернути не срср, а капіталістичну імперію.
показати весь коментар
13.06.2023 20:36 Відповісти
Згоден, Путін з його оточенням - точно не соціалісти. І Ленін вважав росіян і українців різними народами, а Путін - одним народом. А який Союз може бути у одного народу?
показати весь коментар
14.06.2023 01:20 Відповісти