9012 відвідувачів онлайн

Хто зараз найважливіший у війні?

Автор: 

Командувачі думають, що найважливіша спеціальність – оператор HIMARS і F-16.

Генерали думають, що найважливіша спеціальність – боєць-штурмовик.

Комбриги думають, що найважливіша спеціальність – оператор дрона та артилерист.

Комбати думають, що найважливіша спеціальність – ротний.

Хто зараз найважливіший у війні? 01

Ротний, боєць-штурмовик, оператор дрона, артилерист, розрахунок HIMARS та F-16 думають, що найважливіша спеціальність – піхотинець, який грає зі смертю щосекунди у брудних траншеях, серед холоду та жари, комах та мишей, у сирих маленьких норах та бліндажах, щоб закріпитись під вогнем, носити все на собі, будувати все своїми руками, притягувати на себе більшість ударів, виносячи на своїх плечах найнебезпечнішу ношу.

Піхотинець думає, як би вижити до наступної заміни на позиції, як би захопити собі трофейний покемон, як би хоч раз траншею вирила б техніка та підвезли колоди, і як би отримати довідку про акубаротравму зі своєю ротою та відпочити хоч пару тижнів. А ще думає, що той, хто ніколи не тримав повністю скошену уламками посадку під корегованим вогнем артилерії, дронів, авіації, ракет і не вступав у ближній бій, не розуміє природи війни на виснаження, в якій найдорожча спеціальність – оператор лопати та автомата.

Збереження піхоти – це основна ресурсна й тактична ціль сучасної війни, навколо піхотного стрижня потрібно концентрувати військові технології, закупівлю техніки, змінювати тактику та організаційну структуру усіх інших також важливих родів військ, порядок застосування. Цього не відбувається, на жаль.

Час добровольчої піхоти, яка сама рвалась у маневрові бої на танки з гранатометами, минув, але в позиційній війні потреба у якісній піхоті загострилась.

Піхота, щоб зберегтися, має стати найпривілейованішим родом військ, справжнім стрижнем. Це не питання гуманізму – це ключове питання військової логістики та державної економіки, ціну війни треба прораховувати. Збереження життя піхоти повинно стати ціллю оборонного планування, це перша умова для здобуття перемоги у тривалій війні на виснаження. Поки таке розуміння не дійде до вищого керівництва, кінця війні не буде, і правильного планування теж не буде.

Юрій Бутусов, Цензор.НЕТ

Топ коментарі
+26
А яка відповідальність тих командирів , які бросають ту "найважливішу піхоту" під вогонь ,а потім спокійно чекають нове поповнення ?
показати весь коментар
15.11.2023 19:36 Відповісти
+14
Не цінять в нас простого бійця з окопу, думають що ще наловлять поповнення.
Таке ставлення до простих бійців буде тривати до тих пір поки не вивітриться дух совковщини
показати весь коментар
15.11.2023 20:52 Відповісти
+11
Перебирайтесь в Північну Корею, там все по людськи і справедливо, немає багатіїв. Вважаю що уряд КимЧинИна не відмовить вам в громадянстві
показати весь коментар
15.11.2023 21:38 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
А яка відповідальність тих командирів , які бросають ту "найважливішу піхоту" під вогонь ,а потім спокійно чекають нове поповнення ?
показати весь коментар
15.11.2023 19:36 Відповісти
а ви очікуєте, що будуть "бросать під зєфір" чи шо?
показати весь коментар
15.11.2023 19:44 Відповісти
под маргарин
показати весь коментар
16.11.2023 10:53 Відповісти
Посылать солдат не верную смерть - это преступление, это убийство. Воевать надо так, чтобы свести потери к минимуму. Это преступления и за это надо отвечать головой: собирать солдат в одном месте, куда прилетает ракета и повторять этот трюк, отправлять на фронт больных и инвалидов, вместо подготовленных ментов, охранников и СБУшников, бросать людей в мясные штурмы в самом подготовленном к обороне месте, с 3 линиями обороны и минными полями.
показати весь коментар
17.11.2023 18:47 Відповісти
Україні потрібен Гетьман !

бо навіть зграя левів під керівництвом барана програє купці шакалів
показати весь коментар
17.11.2023 00:53 Відповісти
назвіть...виберіть....

Предслав Ляндкорськийгетьман 1516-1528 рр.

Остап Дашковичгетьман 1528-1533 рр.
Дмитро Вишневецький (Байда)гетьман 1550-1564 рр.
Біруля Мадський, Карпо, Андруш, Лесун, Бєлоус, Андрій, Ляхватажкидо 1568-1569 рр.Фока Покотилокошовий отаман1574 р.Самійло Кішкакошовий отаман1574 р.Богдан Ружинськийгетьман1575-1576 рр.Яків Шахгетьман «низовий»1576-1578 рр.Демян Барабашкошовий отаман1575 р.Павлюккошовий отаман1576 р.Іван Підковаватажок1577-1578 рр.Лук'ян Чорнинськийгетьман1578 р., 1586 р.Ян Оришовськийгетьман1580 р., 1585 р.Самійло Зборовськийгетьман1581 р.Богдан Макошинськийкошовий отамангетьман1584 р., 1586 р1594 р.Михайло і Кирик Ружинськігетьмани1585 р.Захар Кулагагетьман1585 р., 1589Потребацькийватажок1588 р.Войтих Чановицькийгетьман1590 р.Криштоф Косинськийгетьман1591-1593 рр.Григорій Лободагетьман1594-1596 рр.Северин Наливайковатажок1594-1596 рр.Федір Полоускошовий отаман1595 р., 1598 р.Матвій Шаулагетьман1596 р.Каспар Підвисоцькийкошовий отаман1596 р.Стефан Кремпськийгетьман1596 р.Криштоф Нечковськийгетьман1596 р.Тихін Байбузагетьман1597 р.Семен Скалозубкошовий отаман1599 р.Самійло Кішкагетьман1600-1602 рр.Гаврило Крутневичгетьман1602 р.Іван Куцковичгетьман1602-1603 рр.Іван Косийгетьман1603 р.Григорій Ізаповичгетьман1606 р.Зборовськийгетьман1606 р.Олевченкогетьман1606 р.Каленик Андрієвичгетьман1609-1610 рр., 1624-1625 рр.Григорій Тискиневичгетьман1610 р.Петро Конашевич Сагайдачнийгетьман1614-1622 рр.Бурдилокошовий отаман1616 р.Дмитро Барабашгетьман1617 р.Михайло Скибаватажок1618 р.Яків Неродич-Бородавкагетьман1619-1621 рр.Петро Одинецьватажок1620 р.Олифір Голубгетьман1622-1623 рр.Михайло Дорошенкогетьман1623-1628 рр.Грицько Чорнийгетьман1624 р., 1628 р., 1629-1630 рр.Пирський і Жмайлогетьмани1625 р.Тарас Трясилогетьман1630 р.Тимофій Орендаренкогетьман1630-1631 рр., 1632-1633 рр.Іван Петражацький-Кулагагетьман1631-1632 рр.Арламкошовий отаман1632 р.Андрій Діденкогетьман1632 р.Гиря Каневецьватажок1633 р.Іван Сулимагетьман1633-1635 рр.Василь Томиленкогетьман1636-1637 рр.Сава Кононовичгетьман1637 р.Павло Павлюкгетьман1637 р.Ілья Караімовичгетьман1638 р.Яцько Острятингетьман1638 р.Дмитро Гунягетьман1638 р.http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BE%D0%B3%D0%B4%D0%B0%D0%BD_%D0%A5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9 Богдан Хмельницький гетьман1648-1657 рр.Лутайкошовий отаман1652 р.Пашкокошовий отаман1654 р., 1658 р.Іван Виговськийгетьман1657-1659 рр.Павло Гомінкошовий отаман1657 р., 1658 р.Яків Барабашкошовий отаман1657 р., 1658 р.Лесько Шкуракошовий отаман1658 р., 1666 р.Іван Безпалийгетьман (наказний)1659 р.Юрій Хмельницькийгетьманправобережний гетьман1659-1663 рр.1677-1681 рр.Петро Суховійкошовий отаман1660 р.Іван Брюховецькийкошовий отаман1661 р.Іван Величко-Босовськийкошовий отаман1662 р.Яким Сомколівобережний гетьман (наказний)1663 р.Сашко Туровецькошовий отаман (наказний)1663-1664 рр.Іван Сіркокошовий отаман1663-1664 рр., 1673-1680 рр.Павло Тетеряправобережний гетьман1663-1665 рр.Іван Брюховецькийлівобережний гетьман1663-1668 рр.Іван Щербинакошовий отаман1664 р.Данило Єрмоленколівобережний гетьман (наказний)1665 р.Степан Опараправобережний гетьман1665 р.Петро Дорошенкоправобережний гетьман1665-1676 рр.Іван Ждан (Ріг)кошовий отаман1666-1667 р.Остап Васютенко (Чемерис)кошовий отаман1667 р.Іван Бєлковськийкошовий отаман1668 р.Степан Вдовиченкозапорізький гетьман1668 р.Петро Суховійзапорізький правобережний гетьман1668-1669 рр.Михайло Ханенкоправобережний гетьман1669-1674 рр.Дем'ян Многогрішнийлівобережний гетьман1669-1672 рр.Лукаш Мартиновичкошовий отаман1669 р., 1671 р.Григорій Пелехкошовий отаман1670 р.Євсевій Шашолакошовий отаман1672 р.Іван Самойловичлівобережний гетьман1672-1687 рр.Лук'ян Андріївкошовий отаман1672-1673 р.Василь Криловськийкошовий отаман (наказний)1676 р.Іван Стягайлокошовий отаман1680-1681 рр.Трофим Волошанінкошовий отаман1681-1682 рр.Григорій Єремєєвкошовий отаман1682-1684 рр.Григорій Сагайдачнийкошовий отаман1686 р.Федор Іваниккошовий отаман1686 р.Самусь Самійлоправобережний наказний гетьман1692 - 1704 рр.Іван Мазепалівобережний гетьман1687-1709 рр.Іван Скоропадськийлівобережний гетьман1709-1722 ррПилип Орликправобережний гетьман (в еміграції)1710-1742 ррПавло Полуботоклівобережний гетьман1722-1724 рр.Данило Апостоллівобережний гетьман1727-1732Кирило Розумовськийлівобережний гетьман1750-1763 рр.

Петро Калнишевськийкошовий отаман (останній)1764-1775 рр.

Павло Скоропадськийгетьман1918 р.
показати весь коментар
18.11.2023 10:18 Відповісти
Цікаво! Бутусов на нулі такен бачив??? Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=o4aEQ-MkDGQ
показати весь коментар
23.11.2023 23:10 Відповісти
Не випадково ж таку посаду придумали, як Верховний Головнокомандувач, щоб зрозуміти, хто є найважливішим у війні.
Висновки статті - не дуже втішні. Але Путін - це не Віщий Олег і Ленін, тому росіяни мають зазнати поразки, і саме через фактор їх Верховного Головнокомандувача, який множить на "0" значну перевагу росіян у живій силі, техніці, фінансових ресурсах і можливостях промисловості. В цій війні не стільки перемагає українська армія, як російська армія самоліквідується. І українська стратегія має полягати в тому, щоб сприяти російській армії це робити.
показати весь коментар
15.11.2023 20:00 Відповісти
Точно ? А може навпаки ?
https://censor.net/ua/news/3455780/*************************************************************************************************
показати весь коментар
15.11.2023 20:37 Відповісти
Не цінять в нас простого бійця з окопу, думають що ще наловлять поповнення.
Таке ставлення до простих бійців буде тривати до тих пір поки не вивітриться дух совковщини
показати весь коментар
15.11.2023 20:52 Відповісти
"Совковщина" будувала житлові мікрорайони у містах з розрахунку 1-2 школи і 3 садочки на квартал. ******* Україна більш людожерська, ніж совок. Це одразу буде помітно, якщо пройтись по новим "декомунізованим" мікрорайонам часів мерства Віталія Кличко. До цього ще можна додати три потужні афери на 30 тис квартир (Войцеховський, Микитась,Паливода). Що було б з керівником міста часів "совковщини", який би залишив 30 тис вкладників без квартир? Розстрільна стаття тоді була - 100 тис крб, в середньому 15 квартир у Києві.
показати весь коментар
15.11.2023 21:29 Відповісти
Перебирайтесь в Північну Корею, там все по людськи і справедливо, немає багатіїв. Вважаю що уряд КимЧинИна не відмовить вам в громадянстві
показати весь коментар
15.11.2023 21:38 Відповісти
Якщо хтось не згоден з Карлом Марксом, то має запропонувати свою теорію, яка б краще пояснювала явища. Так діють цивілізовані люди. А дикуни лізуть у владу, а потім на основі своєї "чуйки" прикидаються шлангом, коли щось іде не так. І так можна закопати у землю половину населення України.
Між іншим, теорія Маркса ніяк не пояснює пришестя Звіра Апокаліпсису, яким і є Путін. Такого явища у Маркса просто немає, тому поїздка до Північної Кореї відміняється.😁
показати весь коментар
16.11.2023 00:26 Відповісти
Ідеологія всіх цих комуністів, соціалістів, націонал соціалістів, троцькістів, маоістів, фашистів, розрізняється лише в дрібних деталях, а сутність її - це забрати в людей всю приватну власність і віддати її в управління бюрократу чиновнику. Якщо хтось вважає, що це можна зробити без громадянської війни, концентраційних таборів, масового терору, катувань, розстрілів, голодоморів - він просто дурень, а от якщо він все розуміє і все одно розповідає про теорію Карла Маркса, це ворог гірший за кацапів і розбиратись з такими повинні відповідні органи.
показати весь коментар
16.11.2023 08:33 Відповісти
Знаєте, вибір між лібералізмом і соціалізмом - серйозний вибір суспільства. Наприклад, у Великобританії і Швейцарії - ліберальна модель, а у Франції - соціалістична, і концтаборів там, як в СРСР, французи не будували.
І до більшовиків з їх НКВС-КДБ Ви зі своїм світобаченням значно ближче, ніж до французьких соціалістів.
показати весь коментар
16.11.2023 09:46 Відповісти
Соціалістична модель з приватною власністю на засоби виробництва? Франція - соціалістична??? Припиняйте курити, вчіть матчастину.
показати весь коментар
16.11.2023 12:55 Відповісти
Да, у Франції - соціалізм, французький соціалізм. Французи на відміну від українців будували свою державу так, як вважали за потрібне. А в Україні соціалізмом займались московські імперці, бо українські соціалісти свою державу "проспівали", як це потім чесно визнав Винниченко.
показати весь коментар
16.11.2023 14:52 Відповісти
Якщо ви читали того Маркса, то мали б знати що головна, ключова основна і єдина відмінність соціалізму/еомунізму від нормального світу це відсутність приватної власності.
Все.
показати весь коментар
17.11.2023 14:40 Відповісти
Французький соціаліст Прудон написав Марксу, що французькі робітники влаштують поганий прийом тому, хто нічого не може їм запропонувати, крім крові. Французькі соціалісти на відміну від українських не обісрались.
показати весь коментар
23.11.2023 01:45 Відповісти
Читайте мат часть, щоб не бути невігласом
показати весь коментар
18.11.2023 12:39 Відповісти
А чому Франція, давайте краще про Камбоджу, ось там червоні кхмери зробили все точно так, як заповідав ваш улюблений маніяк Маркс, навіть Сталіна переплюнули, з того що в них вийшло жахнувся весь світ.
показати весь коментар
18.11.2023 11:38 Відповісти
Олежка - біжи пам'ятники громити (можна ще по цвинтарях, що заросли у селах спустілих, пройтись хрести позносити), а потім (як останні 30 років - піднімати (на металолом переводити) економіку, зараз уже і земельку "законно" можна поділити - селян то ВЖЕ майже усіх в менеджерів по підмітанню перевели. Саме головне - що все на основі закону. Наголосованого антидержавними антинародними депутатами, вузькозацікавленими "народними"обранцями. Не путай мафію і державу.
показати весь коментар
18.11.2023 22:16 Відповісти
Він все правильно написав, на відміну від мрійників і невігласів. Бо справжній марксизм було побудували в Камбоджі. Але ж ви і читати не вмієте.
показати весь коментар
19.11.2023 01:31 Відповісти
"Вуйко лєнін, дзядзьо Маркс, най вас трафить ясний шляк. Вуйко лєнін, дзядзьо Маркс обдурив робочий клас" (с)
показати весь коментар
16.11.2023 10:59 Відповісти
Влагалі, французький соціаліст Прудон Марксу написав, чим його ідеї закінчаться для робочого класу, про який Маркс так піклувався.
Що стосується рівня українських ідей соціальної організації суспільства, то їх рівень такий, що Україна всю свою історію тільки і робила, що обирала чиєсь ярмо. Тут немає, що обговорювати.
показати весь коментар
16.11.2023 11:28 Відповісти
При чому тут квартири та садочки? Під час совка треба було мат блат, щоб віддати дитину у садочок, деякі голови профкомів через ліжко давали це місто.
Так що іди ти со своїм совком...
показати весь коментар
16.11.2023 08:12 Відповісти
Візьміть карту і просто порахуйте кількість садочків і шкіл у новопобудованому Варшавському кварталі у Києві. Їх там просто немає. Не потрібні вони ******** Україні як явище. Всі садочки і школи - у "совковій" частині Виноградаря. Зате там є величезний ТРЦ Ретровіль.
показати весь коментар
16.11.2023 09:35 Відповісти
Почитайте статдані про народжуваність в Україні. Кому будувати садочки?
показати весь коментар
16.11.2023 12:57 Відповісти
Садочками, школами і поліклініками користуються виключно мешканці совкових мікрорайонів, а мешканці нових "декомунізованих" районів користуються виключно своїми ТРЦ. Я правильно зрозумів рівень соціальної організації в Україні?
І будують житло зараз в Україні в основному у Києві чи під Києвом. І нинішня київська влада, як і попередня, гребе на цьому бабло лопатою. Така статистика.
показати весь коментар
16.11.2023 13:41 Відповісти
Мешканці інших міст України повинні вирішувати проблеми киян?
показати весь коментар
16.11.2023 20:28 Відповісти
Мені якось немає діла до киян з цього новозбудованого району, хто їх заставляв купувати там житло де немає садочків.
Ці кияни мерією пікітували за це?
показати весь коментар
16.11.2023 20:26 Відповісти
Армія побудована на іерархії, в іерархії цінуеться той хто найголовніший та має найвище звання. Армія це деструктивна темна структура. Підписуючи контракт майбутній солдат рідко дочитує до рядків " погоджуюсь на небезпеку загинути чи втратити здоровя". Так що хлопчики та дівчатка якщо не бажаєте гнисти живцем та ломати хребет 10 - 12 годин на добу в шанці, з паузою на сон в дві три години, закінчуйте висші військові заклади освіти, та вчиться цинічно надавати накази підлеглим та підкорюватись самім.
показати весь коментар
18.11.2023 12:28 Відповісти
А я думаю, что главное сейчас- хорошие снайперы. Для отстреливания ху#ловских агентов.
показати весь коментар
15.11.2023 22:06 Відповісти
А шо жаліти, це ж безкоштовний ресурс. Тільки зловити.
показати весь коментар
15.11.2023 22:22 Відповісти
А тобі чого хвилюватись? Ти ж заховався від захисту країни, уклоніст-сцикун. Але сидиш і чогось бздюнькаєш.
показати весь коментар
16.11.2023 01:56 Відповісти
Ну навіщо Ви зразу ображаєте людину, зараз такі важкі часи для нас Всіх що навпаки потрібно гуртуватись. А за п,ять тисяч років війн сама сутність війни не змінилась, в першу чергу повинен загинути солдат, а вже потім офіцер.
показати весь коментар
18.11.2023 12:46 Відповісти
І що? Давайте всі ховатися, складати зброю і капіталювати? Нехай загинуть всі? Що за хня?
показати весь коментар
18.11.2023 14:26 Відповісти
До всіх з нас дійде своя черга, людина вирішує чинити супротив в саму останню чергу, коли загнана в глухий кут, ну так людина влаштована. Вичікує коли загинуть сусіди.
показати весь коментар
18.11.2023 14:50 Відповісти
То ви зараз про бздунів розказуєте, а не про людей.
Людина кидається захищати своїх і своє, а не ховається в кутку. Навіть тварина кидається на захист свого потомства і території.
Ухилянти-сцикуни навіть до тварин не дотягують, нижчі за розвитком свідомості.
показати весь коментар
18.11.2023 15:03 Відповісти
Нажаль більшість людства як Ви кажите е "ухилянти та бздуни", так було завжди. Я не засуджую слабких, ну така їх доля загинути після приниження та гвалту, на інше вони нездатні.
показати весь коментар
18.11.2023 15:11 Відповісти
Сподіваюсь, що не більшість таких. Інакше це - вимираючий вид.
показати весь коментар
18.11.2023 15:29 Відповісти
Що стосується теми статті, то найважливіша зараз - американська дипломатія. Для України війна закінчилась на третій місяць, коли в неї закінчились її запаси снарядів і ракет. Дивно, що в Україні цього не розуміють.
показати весь коментар
16.11.2023 11:32 Відповісти
Ставлення до піхоти в Україні то є ставлення до людини в Україні взагалі.
Коли влада ставала спадкоємцями і монополістами майна УССР то витискування українців з " їхньої" країни була нормальна справа. Так, щоб не плутались під ногами і не чинили проблем, бо нема роботи для всіх. Зараз навпаки треба навиловлювати щоб захищати їхнє "законно" успадкоємлене майно тої УССР. І поки виловлювати можна буде нашару, до тих пір кидатимуть " вперед" будуть пачками.
А от коли для того щоб зберегти "успадкоємлене" майно треба буде з власної кишені оплачувати підготовку захисників свого успадкоємленого майна, от тут і включиться механізм калькуляції, з якого в свій час вийде ВАРТІСТЬ бійця, захисника, тобто людини в Україні.
Але для цього потрібен дефіцит, який ще не настав, але скоро буде.
показати весь коментар
16.11.2023 13:16 Відповісти
Забув додати... ВАРТІСТЬ буде не тільки в підготовці але і в лікуванні, протезуванні, і утриманню за власні кошти сім'ї загиблих .
Так. За власні кошти української ЖЛОБОЕЛІТИ.
Так існували всі племена і всі середньовічні міста-країни. І тому була і мотивація захищати СВОЮ спільноту.
показати весь коментар
16.11.2023 13:20 Відповісти
Не буде українська жлобоеліта нічого такого фінансувати, бо Україна - не Швейцарія. Це у ліберальній країні банкірів Швейцарії так діють, тому маленька Швейцарія ще дуже давно навчилася відбиватися від своїх великих сусідів, на відміну від України.
А в Україні США обрізають зараз фінансування, і починається переможний наступ пенсіонерів на Верховну Раду, як на картинці зверху.
показати весь коментар
16.11.2023 13:49 Відповісти
Ю. Касьянов пише: " .... Зрозуміло, чому нам непросто виграти цю війну. Брак техніки і зброї компенсується мужністю і героїзмом наших вояків.
Ми платимо кров'ю, платимо рясно... Платимо за те, що немає українських танків, українських гармат, українських снарядів, українських ракет, українських патронів...
Подивіться на картинку - ліворуч суцільно західна техніка, яку ми випрошуємо в партнерів. Ми нічого не виробляємо, нічого не робимо для перемоги в цій війні.
Ми виправдовуємо своє неробство якимись "новими технологіями", якимось вигаданим для дурнів "новим видом ******** війни", для якого нібито не потрібне важке озброєння; ми плачемо, що не можемо працювати, бо обстріли - проте ми навіть не знаємо, які були бомбардування в роки Другої світової війни, але ж тоді все працювало!..
Ми, вальяжно лежучи в кріслі, розповідаємо байки про неможливість переведення економіки на військові рейки... Ми обожнюємо балакати про "економічний фронт", пропалюючи життя в барах і нічних клубах...
Ми відправляємо на бійню героїв, щоб вони платили кров'ю за нашу бездіяльність, самозакоханість, самовпевненість, дурість... Розплата буде жорстокою."
То може ухилянти знаходяться в уряді? А їх все по кордонах шукають.
показати весь коментар
16.11.2023 14:53 Відповісти
У 882-му році прийшов Війщий Олег і сказав Аскольду (Порошенко) і Діру (ЗЕ) тих часів, що вони не князі, а - козли. Були б вони справжніми князями і СВО новгородців у 882-му зазнало би поразки.
Але ж Москва будує не Русь, а Рим, тому зі словами "можем повторить" вони полізли вирішувати ті ж питання зі своїм венценосним Рюриком (Путіним).
Зараз йде перезавантаження Системи і все це дійство можна розписати по кожному кроку, і у значно більш просунутій версії, ніж це є у християн.
Але нинішній українській владі, яка всі ці питання намагається вирішити на основі "чуйки", це не треба. 😕
показати весь коментар
16.11.2023 15:10 Відповісти
. Навіть за новгородсько -мАсковським перекладом летопису Нестера та згідно усім існуючим теоріям - Рюрик з варягами Русі пройшли або зі Швеції, або з Данії -Норвегії (НАТО!!!!)., а бо навіть з Кієва. Імена у цих варягів - варяжські , вікінговські. Новгородці покликали РуСь навести у Новгороді порядок. А не Новгородці та Рюрик це РуСь. Не неси пурги. Хто були Дір та Аскольд - теж не відомо. Скоріш за все - вікінги конкуруючої з Рюриком варяжськой групировки. Ні до якої мАскви, новгорода, СП, Чебоксар , Улан уде , кадир дона та Саратова відношення не має - інфа 100%.теоретик-)
показати весь коментар
17.11.2023 16:40 Відповісти
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%B4
Аскольд

Wikipedia

Ім'я ред. Існує кілька версій походження імені Аскольд. Найбільш ймовірна версія інтерпретує його як скандинавське ім'я Haskuldr або Höskuldr.
показати весь коментар
17.11.2023 16:50 Відповісти
Не факт Ваше твердження - це версія мацковії, ну і ще англосаксонська. Так само як населення території України в різні часи ототожнювати з князями ханами царями. А от хто тут хліб обробляв - це зовсім інша історія. Але вона нецікава. Нецікава нинішнім псевдоцаркам і князькам
показати весь коментар
18.11.2023 22:27 Відповісти
Пурга? А можна ознайомитись з українською версією міфу про створення і загибель світу, Початок і Кінець? У скандинавських народів цей міф, до речі, є. От коли українці щось своє світу запропонують, то тоді буде що обговорювати. А поки доведиться міф про початок Русі певним чином коректувати, приводячи його у відповідність з тим, що розробили інші народи світу. Бо мова йде про типові явища з тими ж самими фігурантами.
показати весь коментар
23.11.2023 01:58 Відповісти
Міфи про створення Світу - це ваша тема обговорення, скорегуйте з методичкою іншого великого та гордого народу, який Рим будує на Ітіль матушке та кадир дону батюшке.
показати весь коментар
26.11.2023 16:17 Відповісти
новгород, за ********* археологічними даними, виник не раніше середини 10 ст. тому хто там прийшов із новгорода за 70 років до його виникнення? ми із будущєва?
показати весь коментар
20.11.2023 11:51 Відповісти
Пітьма атакує наші позиції своїми зеками і іпотечними банкрутами. Це і є наймотивованіша піхота ворога, бо вирвалась на волю з під гавкоту сторожових собак і телефонних погроз банківських колекторів.
Як казав генерал Залужний, їх просто треба тут усіх убити.
А до цього часу потрібно тримати фронт, не відступати і далі нищити ворога.
І робитимуть це українці, які ще донедавна і гадки не мали, що поколінню 60-х - 90-х прийдеться по-справжньому воювати.
"Цей дощ надовго..."
показати весь коментар
16.11.2023 16:04 Відповісти
У назві статті - ключове питання. Скажімо так: іде апокаліптичний процес, результат якого вже закладений самою природою. Центральне питання: хто є головний? В одному випадку головними були Віщий Олег і Ленін. В іншому випадку головним був Михайло Романов (ЗЕ часів смути у Московії), А ще в іншому випадку головним був Богдан Хмельницький, який влаштував полякам під Жовтими Водами нинішню битву під Іловайськом, в якого полковник Барабаш був у ролі генерала Лебідя, і який, не зважаючи на санкції місцевих магнатів, все одно розв'язав братовбивчу війну, і зробити це йому було набагато складніше, ніж Путіну.
На цю центральну і ключову фігуру все і зав'язано. Треба тільки з'ясувати Хто це є?
показати весь коментар
16.11.2023 16:22 Відповісти
Ганібал в битві під Канами розбив гарну римську піхоту з поганими командирами при співвідношенні 1/2 на користь римлян. Втрати римлян у цій битві - як всі втрати України на фронті під час повномасштабного вторгнення Росії. А населення Риму тоді було не 40 млн, і навіть не 400 тис. Для Риму під Канами катастрофа була значно більша, ніж у України під Іловайськом. Але - за тою ж схемою. Під Іловайськом для України нічого нового не трапилось. А хто тоді у України був полководцем?
Рівень підготовки війська, як і озброєння, мають велике значення, але війни виграють полководці. Так було, так є і так завжди буде.
показати весь коментар
16.11.2023 18:30 Відповісти
Треба реально дивитись на ситуацію.
1. Європейські країни не збираються перекривати для російської нафти датські протоки і Босфор, щоб Росія у своєму розвитку не помандрувала у напрямку Північної Кореї.
2. США з тих же причин не хочуть викидати Росію із РБ ООН і навіть із ОБСЄ.
3. Папа Римський не хоче оголошувати Путіна Антихристом, а Гундяєва лжепророком. І у своєму древньому вченні нічого змінювати не збирається.
4. А ЗЕ, не зважаючи на попередження американської сторони про вторгнення, у 2021-му не захотів згортати велике будівництво і будувати укріпрайони.
Так що, треба покласти 1000000 українських піхотинців? Принести в жертву простих українців заради корисливих інтересів сильних світу?
показати весь коментар
16.11.2023 19:17 Відповісти
Немає у них переваги в населенні в 5 разів. Кацапів максимум 80 млн.
показати весь коментар
17.11.2023 23:18 Відповісти
А в Україні максимум 20.
показати весь коментар
18.11.2023 15:51 Відповісти
Велике прохання до родичів бійців СОУ, які воюють:
просіть хай окопуються краще, дуже багато поранень і смертей від елементарного недотримання глибини, підори майже ніколи таких помилок не роблять - риють, як кроти.

Зараз взагалі біда🙄 прийшли, сіли в обсипаний окоп/нору і курять (не кажу за штурмовиків)… кожен думає, що він найфартовіший 🤷‍♂️

У мене пацани носили з собою велику лопату з короткою ручкою одну на трьох, у морози навіть кирку, кожного зайобував цим і візуально перевіряв, звісно мене *********, але коли поряд прилітало, то після виходу соплі пускали в бліндажі і дякували.

Може рідні зможуть пояснити бійцям, чому лінь призводить до смерті, нема розумників серед нас, не ведіться на «військовий авторитет», кожен з нас по своєму роспіздяй, навіть якщо це стосується життя.

Краще глибше копати, аніж бути в списках петицій на Героя України😉

Приєднатися (https://t.me/+JXfHJ7BTUq45ZGMy) | Говорять Снайпер (https://t.me/+JXfHJ7BTUq45ZGMy) ✙
показати весь коментар
18.11.2023 22:32 Відповісти
Пане Юрію,ви мабуть з іншої планети….
Для цих командирів(переважна більшість),всіх рівнів це недосяжно…
вони - це радянська школа в найгіршому варіанті….яке там цінування людей…тим більше піхоти…
для них виконання наказу - то все!!!
солдат для них - це «засіб» отримання нагород,»зірочок»,,посад…
показати весь коментар
16.11.2023 18:34 Відповісти
Хто зараз найважливіший у війні?

Людина Розумна
показати весь коментар
16.11.2023 22:34 Відповісти
Свій фокус, своя призма - і це нормально.

Бо висновки грунтуються з власного досвіду.

Питання завжди прагнуть відповіді. Біда в тому, що сприймають важливість їх по різному.

Ставлення влади до суспільства неминуче відображається і військах теж.

Якщо наші досягнення - це смертність вища за народжуваність. І це з відносно мирних часів. То що вже дивуватись про ці 635ені дні.

Ви шукаєте в людях прагнення цінності, якої давно не існую. Бо життя сформовано з вигаданих (іншими людьми) бід і їх подолання.

Як може цивільний цінити важливість цих питань, якщо думки далі побути не сягають?

Ці "цегляні стіні" створюють навмисно і на велике бажання бути міцними в часі.

Тож, не може бути цінність життя дитини більшою кажучи про обстріли.

І не казати скільки в нас сиротинців, чи коли був ковід зненацька довідались про сурогатне материнство. Бо діток не могли передати в ізольованій державі картинами.

Треба починати з чесності. Бо у нас так всюди.

В одному дні можуть показати як не потрібно нам нульове розмитнення авто і проблеми притягання до відповідальності - а іншому смертність на маркованих ділянках трас, де на хроніках "корита іржаві".

І там, і там роблять розумні обличчя.
показати весь коментар
17.11.2023 08:24 Відповісти
Найважливіший у війні Головнокомандувач та його штаб - саме вони вибудовують стратегію війни. Вони це - ГОЛОВА, яка цінує життя кожного солдата при плануванні операцій.
Але якщо замість Голови, армією керує жОПа - то рішення, які виходять з цього органу, завжди матимуть запашок.
показати весь коментар
17.11.2023 10:37 Відповісти
Розглянемо декілька прикладів з історії. Клеопатра двічі споряджала військо Антонія на війну з парфянами, щоб зрозуміти, що в неї немає ніяких шансів у боротьбі за Рим. Так саме і цариця Софья двічі споряджала походи Голіцина на Крим. Жінки в цьому питанні були практичнішими. Філіп Македонський дивувався, як це афінянам вдається щороку знаходити собі аж 10 стратегів, а він за все своє життя зміг знайти собі тільки одного: Парменіона.
Тому запропоновані у статті ідеї є прямою дорогою війська у могилу 😕.
показати весь коментар
17.11.2023 11:29 Відповісти
Дивне питання. Звичайно, єрмак Оманський, татаров з падаляком, резніков яйцесяйний, ну і там ще, пару осіб, з ОПУ з Департаменту оборонного…
Єдиний марафон треба ДИВИТИСЯ, там ТІЛЬКИ і правда, по сценарію шиферів та кала мойськага ?!
показати весь коментар
17.11.2023 13:48 Відповісти
Поки таке розуміння не дійде до вищого керівництва, кінця війні не буде
От якраз поки воно не доходить, кінець війни і наближається. Не на нашу користь, правда.
показати весь коментар
17.11.2023 16:38 Відповісти
На даний момент чи не єдиною реальною умовою виведення пітьми з війни є заподіяння масштабної поразки рашистській окупаційній армії.
А для цього потрібне різке - в декілька разів, збільшення втрат супротивника у живій силі, що наразі одночасно і наступає і обороняється.
Виконання даного завдання суттєво покращилось відколи ЗСУ стали застосовувати касетні **********.
Однак, як виявилось, цього замало.
Не секрет, що насьогодні через значні втрати техніки від застосування українцями FPV-дронів ворог змінив свою наступальну тактику із масованих атак броньованими "кулаками" на ту, що випробували "вагнери" під час свого просувння на Попасну, Лисичанськ і Бахмут:
1) прихована концентрація малих штурмових груп у напрямку атаки на опорних пунктах - у лісосмугах, лісопосадках або будівлях населених пунктів;
2) ураження "вогневим валом" - ударом артилерії і тактичної авіації українських позицій в місцях прориву;
3) безперервні хвилеподібні атаки ворожої піхоти малими групами по 4- 5 чоловік на кількох ділянках по широкому фронту для розрідження зустрічних ударів української артилерії, знесилення і витіснення ЗСУ з їх позицій;
4) закріплення на зайнятих позиціях для наступного перегрупування та готування подальших атак і просування вперед.
Тому, як вбачається, для знищення піхоти ворога, що окопався і сховався від артилерійських ударів у бліндажах, підвалах зруйнованих будівель чи просто у виритих в траншеях норах, потрібне масове застосування FPV-дронів із термобаричними зарядами.
Десятки тисяч вакуумних бомбочок і стануть тією "диво-зброєю", що "зламає хребет" рашистській гадині, збереже життя тисячам українських воїнів та приведе Україну до перемоги в цій війні!
показати весь коментар
17.11.2023 20:58 Відповісти
А що заважає цю "диво-зброю" так само використовувати проти нас? Причому в набагато більших кількостях. Так само було з FPV-дронами, це наше ноу-хау. Дебіли почали ними хизуватись, кацапи взяли на озброєння технологію і тепер щонайменше паритет мають.
показати весь коментар
18.11.2023 15:49 Відповісти
Самый важный на войне это повар
показати весь коментар
18.11.2023 10:47 Відповісти
А верховний говнокомандуючий впевнений що головний на війні це він. І головна ціль усіх кого згадав Бутусов, саме його величність і берегти.
показати весь коментар
18.11.2023 12:48 Відповісти
Чи не Шатун-3 це раптом?
показати весь коментар
18.11.2023 14:58 Відповісти
Нарешті, головна цінність Людина. Юра красиво так розписав оце "закидати м"ясом не вийшло". Бо у кацапів цього "ресурсу" неміряно. Посилення мобілізації, як на Херсонщині об"явили вчора, дисертації на цю тему і... в інтерв"ю Бігусу якийсь командир каже, що "не рахує людей". Це тупік.
показати весь коментар
18.11.2023 15:08 Відповісти