11613 відвідувачів онлайн
16 522 95

Ветеран ССО Павло Якімчук, позивний Шустрий: "Купа народу працює на президента – і вони не можуть придумати, як заохотити людей боротися за Україну"

Автор: 

Поранений на Херсонщині боєць 73-го морського центру днями повернувся зі США, де вивчав досвід спілкування з ветеранами. За його словами, саме ставлення до бійців після служби, пільги та соціальні заохочення і стимулюють американців іти у військо.

павло,якімчук,шустрий
Фото: Роман Ніколаєв

Фото: Роман Ніколаєв

Він називає себе "вимушеним ветераном", тому що і досі воював би, але у 2023 році зазнав дуже важкого  поранення під Херсоном на острові Білогрудий. І попри все, сподівається з часом відновитися настільки, що зможе повернутися і бути корисним країні. Це він ще взимку записав відео, як нібито в Польщі роздає повістки українцям-чоловікам, чим викликав як підтримку, так і хейт аж до погроз в особисті повідомлення. В Америці, звідки він повернувся буквально пару тижнів тому, Павло такого не робив. А от навіщо туди літав? Про це ми також поговорили.

"Є ЙМОВІРНІСТЬ, ЩО ТИ НЕ ПЕРЕПЛИВЕШ ТИСУ, ТО ЧОМУ НЕ ВЗЯТИ ЗБРОЮ І НЕ ПІТИ НА ВІЙНУ – І НЕХАЙ ТЕЖ ЗАГИНУТИ, АЛЕ В ТАКОМУ РАЗІ ТЕБЕ ДОДОМУ ПРИВЕЗУТЬ ГЕРОЄМ"

- Ззовні лише легеньке накульгування нагадує про те, що сталося. Люди, які не знали мене раніше і не в курсі, що трапилося, напевне, не побачать різниці між здоровим хлопчиком і мною. Насправді мені мали відрізати ліву ногу в паху, а праву – нижче коліна. У мене перебита ліва пахова артерія, вшитий шунт від живота майже до п’ятки, перебиті нерви. Я живу на 13-му поверсі, і коли вимикають світло - для мене це катастрофа. Я доходжу до дев’ятого поверху – і в мене просто відмовляє ліва нога, далі йти вона не хоче (посміхається.). Це те, чого не видно, але що здорово заважає жити.

шустрий
шустрий

- Усі рани загоїлися? Бо у тебе довго була одна відкрита.

- Вона досі ще повністю не загоїлася, хоча майже півтора року пройшло. Ну, це специфіка самої рани. Треба просто час, він залікує. Якщо брати у відсотках, то зі ста залишилося, може, відсотків десять до повного загоєння. Але все одно на нозі велика яма. Плюс у мене ще позаду зміщували м’язи, аби закрити відкриту рану, тому нога має не сексуальний вигляд (сміється.).

- Ти ще до того, як це стало мейнстрімом, до того, як взагалі почалися ці рухи, зробив відеозапис, який порвав публіку, - у Польщі роздавав повістки…

- У Польщу я виїхав на місяць на реабілітацію. А я ж родом з Львівської області, і дуже багато моїх земляків на заробітках в Польщі. Повиїжджали вже давно, дехто там отаборився, сім’ї вже має. До таких я не можу пред’являти претензії - мовляв, йди захищай Україну. Що хотіти від людини, яка вже десять років сидить в тій Польщі. Для такого чоловіка Україна – просто його молодість і пам’ять. Тим не менш, коли я приїхав у Варшаву, мене дуже здивувала велика кількість українців в Польщі. А "Тік-Ток" у мене разу переключився на польський регіон – і я побачив, як вони себе некрасиво поводять стосовно України. Розказують, як з України втекти за гроші, хаять країну за корупцію, при тому самі повиїжджали, заплативши хабарі погранцям, МСЕК, ВЛК – неважливо. І я захотів їх просто потролити. Є така група – "Українці в Польщі" чи "Українці в Варшаві", щось таке. Набрав свого товариша дитинства: "Слухай, у мене є військова форма в машині, в багажнику чорні військові номери. Давай ми запишемо відосік і закинемо в цю групу. Воно фейк фейком, але хтось хвости та й підіжме". Власне, через десять хвилин це відео видалив "Фейсбук" через велику кількість скарг - я зачепив за живе. Пройшло два дні, я не заспокоївся. А власник каналу "Київ оперативний" - мій знайомий. Я скинув йому це відео і кажу: "Слухай, давай наведемо трошечки суєти". Він запостив це в "Києві оперативному" на 300 тисяч підписників. Власне, за перші дві години відео розлетілося по всіх великих телеграм-каналах мільйонниках. Потім, звісно, забрали його собі ще й росіяни, показали типу "как на Украине дела херово".

Чи шкодую я про вчинок? Ні. Тому що, по-перше, те відео – як маркер, дозволяє проявлятися. І ти або нормальна людина, поставишся до цього з гумором і спустиш на гальмах, або ти гад, некрасива людина і почнеш… От мені почала прилітати купа погроз – від моїх же ж співгромадян, від тих, які бояться повісток. Я розумію, що страх померти – присутній. Але, блін, поводьтеся хоча б по-людськи! Ні, є дуже велика кількість людей, яка не вміє себе поводити в таких випадках. Навіть якщо брати тих, хто в Тисі топляться. У мене завжди з цим просто: є ймовірність того, що ти не перепливеш цю Тису, то чому ти своїми курячими мізками не додумався взяти зброю, піти на війну - і нехай теж загинути, але в такому випадку тебе додому привезуть героєм. І дітям твоїм не буде соромно, бо їх батько загинув, захищаючи Україну, а не втопився в річці чи замерз у горах. Я не розумію таких чоловіків.

От я зараз вже дві ВЛК пройшов. Перший раз мене хотіли списати повністю, пожиттєво, тому що у мене друга група інвалідності. Хотіли списати, але я не дозволив, тому що це ставить хрест на моїй майбутній силовій кар’єрі. Я не зможу ні в армію піти служити, ні в Міністерство оборони, ні в Генштаб, навіть в поліцію – нікуди. Я попросив, щоб мене не списували, щоб дали мені можливість відновитися і перепройти ВЛК. В квітні знову її пройшов – ще не готовий. Наступна ВЛК у мене в листопаді. Це дуже геморойна справа – проходити ВЛК, але я готовий одного разу почути від лікарів: "Ну, в принципі, ти вже можеш надягати бронік і навіть якщо не штурмувати посадки, то хоча б робити якусь корисну роботу десь ближче до лінії фронту". Тому що в країні війна, країни може не стати, і ти як нормальний чоловік маєш робити все для того, щоб її зберегти.

- Яка зараз у тебе реабілітація?

- Найкраща реабілітація в моєму випадку – це час. Єдине, що потребувало моєї реабілітації, суглоб стопи. Поки у мене стояв апарат Ілізарова, він "закам’янів" – нога не рухалася. Найбільшою проблемою було розходити суглоб. Я це зробив. Трішечки ще накульгую, але розумію, що це з часом пройде. Це не основна проблема. Основна проблема – це м’язи на правій нозі, на литці, які мають відновитися. Це відбувається під час звичайної ходьби. Отака от реабілітація. Чого я їздив у Польщу, - на спеціальних апаратах розхитати стопу.

"ВОЮВАТИ МАЮТЬ ВСІ, АЛЕ НЕ ВСІХ ПОТРІБНО ЗАБИРАТИ"

- В чому, як ти бачиш, проблема неправильної пропаганди мобілізації? Чому багато хто вважає, що краще в Тисі втопитися чи сидіти в хаті і не виходити нікуди місяцями?

- Не так давно я повернувся зі Штатів. Літав туди як делегат від України і Міністерства у справах ветеранів. Ціль поїздки – перейняти досвід американців по роботі з ветеранами. Я вважаю, що однією з причин, чому ми провалюємо мобілізацію, є ставлення до ветеранів. Поясню. В Америці немає мобілізації, у них армія на добровільних засадах. Один з пунктів, чому люди там ідуть до армії, - це ставлення до ветерана після його служби.

якімчук
якімчук
якімчук

У нас мобілізація провалена повністю, і це виключно проблема влади. Тому що у нас не працює жодне заохочення – раз. Нікуди не ділися совкові командири – два. У нас є такі генерали, як Содоль, яким наплювати на життя підлеглого, йому головне – відбити посадку. А люди все це бачать, тому що зараз – ХХІ століття, Інтернет у кожного, "Фейсбук", "Інстаграм", "Тік-Ток" у кожного, і кожен військовий може винести свою думку на-гора. Люди бачать ставлення до військових і до ветеранів. І тому не хочуть йти у військо.

- Але у нас є можливість зараз обрати, в який підрозділ піти, до якого командира…

- Я дуже задоволений, що у нас є можливість обирати. Добре, що є командири нової генерації, як Борсук і йому подібні. Але ж більшість думають, що попадуть не до Борсука, а що лишається вірогідність потрапити до Содоля. І боязнь попасти до Содоля перевищує бажання піти служити до Борсука. От у чому біда. Президент кожного дня записує ролики. Так, він кожного дня дякує якимсь підрозділам. Але розкажи щось інше! Купа народу працює на президента – і вони не можуть придумати, як заохотити людей боротися за Україну. Ніхто не каже – помирати. Хоча всі бачать, з якою швидкістю ростуть військові кладовища. Але ж це війна!..

Біда в тому… От немає світла, я підіймаюся по сходах, зі мною йде сусід-пенсіонер і кляне нашу владу за те, що немає світла. Я кажу: "Може, давайте путіна почнемо в цьому звинувачувати? Не ми ж самі собі ракетами розхерачили ТЕЦ, правильно?" Ні, у нас навіть пенсіонери з думкою, що в тому, що відбувається, винна влада. І ніхто цю думку не міняє. А це точно не моя задача. І провальна мобілізація, і мислення цих людей – ніхто над цим не працює. Провалена комунікація між владою і людьми.

- Рік тому ти казав, що Тищенка і подібних йому не має бути у владі. Та рік вони продовжували робити, що хотіли, поки це не отримало суспільний розголос після нападу на військовослужбовця.

- Провалена комунікація – це не тільки слова, а й вчинки. От Коля Тищенко при владі – це і є провалений шматочок комунікації. Я вертаюся в цивільне життя з бойовим пораненням і перше, що бачу, - Колю Тищенка, який мутить, який краде, який займається лісом на Закарпатті, потім він переключився на ботоферми, мабуть, там константа побільше. Якщо я, не живучи тим життям, помітив Колю Тищенка, то що казати про тих людей, які жили, читали новини кожного дня, дивилися телемарафон, бачили це все? Як ці люди? Звичайно, вони не будуть бажати йти воювати за таку Україну, в якій якомусь Колі Тищенку дозволено все… Його прикривають, за ним стоять. Благо, Єрмак зараз від нього відхрестився, і то, мені здається, просто дописом у "Фейсбуку", насправді там все чин-чинарем і гладко – чомусь я так відчуваю. Його ж випустять. От показали на камеру годинник, який у нього є в декларації, і гроші, які у нього є в декларації, - це ж все повернуть. Ніхто на камеру не перерахував, скільки тих грошей – як в декларації чи ні, скажуть: це все занесене в декларацію, мусимо повернути… А Колю випустять – сплатить штраф, напише вибачення, і буде собі далі ходити по містах і задовбувати людей. Аби ж воно реально закривало ті кол-центри – воно ж просто ходило бабки стригти…

І поки у нас будуть такі Колі Тищенки при владі, за таку країну ніхто не хотітиме йти воювати. Був би я менш патріотично налаштованим, я б, напевно, теж відмазався. У 2022 році, коли почалася повномасштабка і мені прийшла повістка, я подзвонив своєму тодішньому шефу і сказав, що отримав повістку, а він сказав: "Давай тобі оформимо бронь" - я відмовився.

- А хто ти за фахом? Чим займався на той момент?

- За фахом я юрист, був на держслужбі, працював у комунальних підприємствах в Києві.

Я не можу вкласти свій розум у чужу голову. А для людей основним маркером є такі Колі Тищенки. І ми не можемо їх позбавитися. Як того ж Єрмака – це вже соромно. Я бачив фотографію нещодавно на саміті, де стояли всі голови держав, наш президент і Єрмак. Ну, це ж смішно.

- Як ти вважаєш, хто має бути заброньованим? Країна ж має працювати, всіх забрати неможливо і неправильно, мабуть.

- Ще рік тому я сказав: воювати мають всі, але не всіх треба забирати. Тому що є люди, яких забирати не можна. Це, як мінімум, водії швидких, двірники. Взагалі, в кожній професії треба відсоток людей залишати, не можна всіх гребти. Тому що, по-перше, рухне економіка, по-друге, я б не хотів жити в місті, в якому котиться перекоти-поле. Та й без кур’єрів ми сьогодні насправді не виживемо, будемо відверті. От я – особа з інвалідністю. Мені деколи сходити в магазин вартує великих зусиль. На погоду так крутить ноги, що я просто лежу вдома під знеболюючими… Тоді я замовляю доставку їжі, щоб не здохнути від голоду. І коли кур’єрів заберуть, погано буде і мені в тому числі. Представники кожної професії мають залишитися.

"НЕ ТРЕБА ДУМАТИ, ЩО ПОВІСТКА ДОРІВНЮЄ СМЕРТІ"

-Одного разу я, ще будучи військовим, спішив до фонду Притули забрати прошиті дрони, - згадує Павло. - Я їхав по смузі для громадського транспорту. Чорні номери, я у формі. Спішу. І тут переді мною "беха" М-5. Я сигналю, він не з’їжджає. Я його об’їжджаю, пригальмовую, показуючи водію, що він неправий. Він мене обганяє справа і показує ксиву військової прокуратури. І був посланий, тому що я рахую, що часи цих "корочок" ми вже перебороли. Все, з "корочками" ти можеш йди до радянського союзу, на росію і там махай цими "корочками" скільки влізе. У нас не всі ще це сприйняли. Він тримає "корочку", а вона така красива, шкіряна, з тисненням, з гербом… І чогось він собі вирішив, що може собі дозволити їздити по смузі громадського руху, що він кращий, ніж всі ті люди, які стоять в заторі. Я б сам стояв, якби не спішив назад на війну, і кожна хвилина моєї затримки реально коштувала чиєсь життя, бо я їхав по дрони. А дрони – це і розвідка, і… Ну що я буду пояснювати? Ми всі знаємо, що таке дрони на лінії фронту. І тут якийсь прокурорський, який їхав з бабою, виїздить на смугу громадського руху, бо він не хоче стояти в заторах. Ні, не тут-то було. Я буду щемити таких. Мале, худе, та буду нарваним і буду щемити.

-По всій країні багато бордів різних підрозділів, які закликають іти до них, намагаються мотивувати людей…

- Вони сто відсотків мають бути. Я в кожному зі своїх інтерв’ю або на кожній площадці, де мені дають виступити, говорю одну просту істину: якщо ми беремо армію в мільйон, то з нього воюють до десяти відсотків, себто з автоматами, стріляють, реально воюють максимум десять відсотків. Все решта – це війська забезпечення.

Мій однокласник не воював, в армії не служив. Йому прийшла повістка, він мобілізувався – зараз воює, грубо кажучи, на Львівщині. Він красавчик? Безумовно! Не засцяв, не заплатив гроші, не заховався у мами під спідницею – пішов, і куди послали – там служить. Він навіть жодного разу не виїжджав з Львівської області, хоча вже рік хлопчина служить.

Не треба думати, що повістка дорівнює смерті. Це апріорі неправильно. Тому що ти, по-перше, не знаєш, куди потрапиш. Так, є найбільша ймовірність того, що ти потрапиш саме в штурмовий підрозділ, тому що штурмові підрозділи найчастіше закінчуються. Але річ не в тому, що всі гинуть. Подивіться на мене: я в сумі чотири роки воював, і мене поранило тільки на четвертий рік. Поранило! Я вибув зі строю. Моє місце потрібно теж зайняти. Поранених з тими чи іншими, легшими чи тяжчими пораненнями, багато. І їх треба міняти. Поранені – це 90 відсотків втрат, які треба замінювати. Все. Тому я завжди намагаюся донести: не бійтеся повістки! Це не означає, що ви отримали цей білий клаптик паперу – і одразу померли. Ні, це неправильно. Ви прийшли в ТЦК – може на вас подивляться і взагалі відправлять додому, оновите дані – і до побачення. Не будьте сцикуном – будьте нормальним хлопом, якого потім буде поважати ваша ж дружина. Оті, що сидять в Польщі: "Краще бути живим сцикуном, ніж мертвим героєм". Це що треба з’їсти, щоб таке ляпнути?!

павло,якімчук,шустрий

- За десять років війни ти був і добровольцем, служив у піхоті, коли тебе поранило, ти був у ССО…

- Моя війна почалася у 2014-му з піхоти, з мотопіхотного батальйону. Я тоді потрапив у роту охорони – не дуже почесна місія, насправді. Але комусь треба і таке робити. Ми охороняли нашу артилерію. Я трохи непосидючий, сидіти на одному місці для мене завжди було проблемою. Тому я перевівся в розвідку – для мене це тоді був найвищий мій ступінь, тому що я в армії не служив, досвіду як такого у мене не було. Але для мене це було таким… подвигом.

Павло звільняв Херсонщину. І досі дуже емоційно згадує людей, які пережили окупацію і зустрічали українську армію

Коли почалася повномасштабка, у мене був вибір, куди йти, причому дуже великий, тому що у мене дуже багато знайомих у різних підрозділах – і в артилерії, і в авіації, в ССО. Багато де мене хотіли бачити. Я сам обрав 73-ій морський центр ССО, тому що для мене за рівнем підготовки, крутістю - це був мій максимум. Я хотів потрапити туди, і я туди потрапив. Я спочатку думав, що всі, хто там служить, мають бути водолазами – виявилося, що ні (сміється.). Там є спеціальний загін, в нього не так легко потрапити. Я був у звичайному взводі, звичайному батальйоні, загоні "Терези". В Америці, коли мене питали, де я служив, казав: "Українські спеціальні сили, морський центр", а у них це називається – "морські котики". В Америці "морський котик" - це військовий рівня Бог. Я зараз не применшую заслуги жодного з родів військ, тому що кожен потрібен, кожен важливий на своєму місці. Але от у мене була мрія – піти в ССО і стати "морським котиком". Здійснилася!

павло,якімчук,шустрий

- Є для тебе військовий, на кого б ти хотів хоч трохи бути схожим? От знаєш – наш недосяжний український герой, для тебе беззаперечний?

- Борсук. На мою думку, на моє глибоке переконання, найкращий приклад українського військового, - це Борсук, Вадим Сухаревський. Це людина, яка першою здійснила постріл в бік руських. Його вислів: "Бачиш? @баш!", звичайно, топова фраза (сміється.) І те, як його поважають підлеглі… От проїдься по всій лінії фронту і попитай всіх про Борсука – ні від кого не почуєш поганого слова. Чому? Тому що він пройшов шлях від звичайного командира роти до командувача нового роду військ – Сил безпілотних систем. І за весь цей його довгий шлях немає людей, які б почали його зневажати або мали би щось проти нього. Жодного кривого слова. Ця людина заслуговує, щоб бути прикладом, щоб хотілося стати таким, як він. От такий для мене Вадим Сухаревський на псевдо Борсук.

павло,якімчук,шустрий

 Віолетта Кіртока, Цензор.НЕТ

Топ коментарі
+28
Після війни, як би вона не закінчилась, все буде погано. Виродки та ****** збагатились, посилили свою владу, всі живі здорові, розмножились, нарожали дітей. Чесні і патріотичні гинуть, калічаться, втрачають все. Я не збираюсь за Тису, але й поразки України не боюсь, просто похрін на все вже. Мені тут все одно нічого не світить. Бо не даю хабарі, не лижу сраки, не краду і не працюю на ворога.

Для чесного і сміливого один шлях - піхота, смерть. Багато хто вже пройшли цей шлях. Для чесного і не сміливого - Тиса. Або підвал ТЦК, примусово піхота, смерть. На тилову посаду чесний не потрапить. Для не чесного - бронь, вільний виїзд, ресторани, успіх, діти, онуки. Потім їх онуки перейменують назад всі ці вулиці Героїв Азову, от побачите, хто доживе.

Війну можна було виграти, тільки змінившись всією країною. Щоб гад з корочкою не срав людям на голови. Але гад став лише багатшим і впливовішим.
показати весь коментар
14.08.2024 15:57
+28
В тису лізуть тупі барани, 95% людей тікають через гори, або в Молдову полями. І взагалі це баєчка телемарафону, про смертельну Тису. Він питає як заохотити? Та все просто! Показати на реальних справах, що держава стає кращою, менш корумпованою, зручнішою для життя. Щоб люди хотіли тут жити і ростити дітей. А що у нас по факту? Будують расіянську конструкцію, де є безправний народ, і є привілейований, 0.1% якому можна все. Від хабарів, до пресингу журналістів і вбивств.
показати весь коментар
14.08.2024 16:49
+24
Немає картинки майбутнього, яке б хотів захищати пересічний громадянин. Тільки відчуття, що захищаєш інтереси і право на красиве життя всяких корупціонерів. Тобто, повністю провалений громадянський фронт з боку Зеленського, який повинен був на позитивних прикладах і змінах показувати народу за що воюємо.
показати весь коментар
14.08.2024 13:53
Коментувати
Сортувати:
Саме так -"купа людей працює на президента''. Ось тільки на кого працює ''президент'' це під знаком запитання!
показати весь коментар
14.08.2024 11:36 Відповісти
Ну, проблема комплексна. Щодо пріоритетів, втопитися в Тисі, чи загинути на полі бою. Серед іншого - проблема викладання історії в школі. Зараз міністерство освіти знову в центрі скандалу з приводу концепції подачі історії України в школі. Знизу реформувати цю клоаку не вийде. Має бути проукраїнська еліта. Щоб українці обирали між націоналістами поміркованими і націоналістами радикальними. Дотепер Україна обирає між лайном і катастрофою.
показати весь коментар
14.08.2024 11:43 Відповісти
В Тису лізуть заради власних інтересів, чи бажання вижити, а не за чужі амбіціїї.
показати весь коментар
14.08.2024 13:16 Відповісти
В Тису лізуть через брак амбіцій захищати свій дім.
показати весь коментар
14.08.2024 13:20 Відповісти
А Україна-не їх дім ? Чи вони у лісі десь за уралом народилися ?
показати весь коментар
14.08.2024 13:49 Відповісти
не тих цей павло називає сцикунами...влада не може їх вмотивувати...а вони не хочуть захищати здобутки чиновників, держслужбовців, депутатів всіх рівнів...
і влада і цей павло своїм прикладом, якщо він дійсно був держслужбовцем, мають вмотивувати цих чинуш захистити свою нерухомість, хлібні робочі місця як джерело корупції і наживи...якщо вони доведуть, що не сцикуни і навіть загинуть, то на їх місце після перемоги прийдуть молоді...
а ті, що виживуть заслуговуватимуть поваги і отримають ще більш хлібні місця...і всі разом вони захистять свої багатства...
а тим бездомним безробітним нема за що зачепитись....бідували бідували та й загинули...
якщо референдум проведуть по цьому питанню, то більшість підтримає і ці держслубовці і до них дотичні на передовій зі зброєю захистять своє нажите в україні, а отже і саму україну...
показати весь коментар
15.08.2024 09:16 Відповісти
Так чинуші й захищають своє, життями пересічних.
показати весь коментар
15.08.2024 11:05 Відповісти
Все ж "комплексне" як не крути... Здебільшого в тису лізуть ті хто без грошей, а сім'ї вже у німців+
Ті що з грошима - питання перетину кордону по інвалідності і тд вирішується дуже легко.

Влада не заінтересована людей справді тут тримати: основна ціль - повне знекровлення Вкраїни - чи через геноцид чи еміграцію - вже не важливо. Чи просто так донецьк зливається... Там поклади на трлн долл ... які не хочуть дати европі... українці.... 300 років як не мають націоналістичної соціальної влади... вона не вигідна ні "заходу" ні "сходу"... Хмельницький Махно... це мова про Бунт а не про "державотворення"... в відсотковому вимурі не більше 10%... про "націю" (раціо), а 90% - це про "рабів".... Совок - вишенка на торті: відкрите зомбування і страта в лісах тих хто ще мог чинити опір...

саме тому відкритий геноцид був питання часу. Тетччер не кловн як деякі коли казала що не більше 10 млн... Ось і екстраполюйте на інтенсивність зниження популяції - ось це і буде часом скільки ще йти "війні"....
показати весь коментар
14.08.2024 13:54 Відповісти
В Тису лізуть через небажання померти при штурмі посадки через амбіції командира-довбограя, який хоче просуватися по військовій кар'єрі по трупах своїх солдатів.

Зайшовш у воду, з Тиси не виходять на другому березі, бо їм "допомагають" померти ласкаві прикордонники чергою з автомата в спину. У них "кордон на замку" для бідних; синків же багатих ублюдків типу Портнова випускають за кордон з фальшивими документами, глибоко цілуючи в дупу на прощання.
показати весь коментар
14.08.2024 19:46 Відповісти
Звідки дані про автоматні черги в спину? Підтвердження є?
показати весь коментар
15.08.2024 03:07 Відповісти
Текст, як кажуть, без коментаріїв - ні додати, ні відняти.

"...І поки у нас будуть такі Колі Тищенки при владі, за таку країну ніхто не хотітиме йти воювати..."

Отакі "колі тищенки" - це і є влада зелених гнид. Інших там немає. Все згнило із "голови" - цинічного лицемірного самодура, малороса "какая разніца" Зеленського. Доки буде Зеленський - доти буде Єрмак. Доки буде Єрмак - влада в Україні буде одним великим колективним "колею тищенком" - кодлом рашистських агентів, ворюг і пройдисвітів, які щиро і від усього сердця плюють на Україну.

Не можна перемогти коли державну владу захопили агенти ворога.
показати весь коментар
14.08.2024 12:03 Відповісти
"Купа народу працює на президента - і вони не можуть придумати, як заохотити людей боротися за Україну"

Ота "купа" - це або звичайні ворюги, які 24/7 шукають де що вкрасти, або агенти рашистів, які 27/7 думають як нашкодити обороноздатності країни. Та й сам гороховий шут, який грається у "президенти", зовсім не патріот України. Хіба можуть когось "заохотити" пройдисвіти, які самі чхати хотіли на Україну?
показати весь коментар
14.08.2024 12:12 Відповісти
Не можу сприймати людей після такого:
"Є ЙМОВІРНІСТЬ, ЩО ТИ НЕ ПЕРЕПЛИВЕШ ТИСУ, ТО ЧОМУ НЕ ВЗЯТИ ЗБРОЮ І НЕ ПІТИ НА ВІЙНУ - І НЕХАЙ ТЕЖ ЗАГИНУТИ, АЛЕ В ТАКОМУ РАЗІ ТЕБЕ ДОДОМУ ПРИВЕЗУТЬ ГЕРОЄМ"
Тобто, повністю серйозно мені говориться - чувак, ти все одно здохнеш, то здохни як герой. А варіант просто жити, я так розумію не розглядається впринципі.

Далі:
"Слухай, у мене є військова форма в машині, в багажнику чорні військові номери. Давай ми запишемо відосік і закинемо в цю групу. Воно фейк фейком, але хтось хвости та й підіжме" можна просто описати так: "Слухай, люди втекли від війни, їх легально пропустила митниця, в нас питань до продажного ВЛК і ТЦК немає, то давай їх будемо зайобувати в Польщі. Яєць то не вистачає в ТЦК до розпладника корупції прийти, то простих смертних будемо напрягати. А то от що надумали, від війни і ракет ховатись, там де безпечно, уроди....

Ще ось це:
"Може, давайте путіна почнемо в цьому звинувачувати? Не ми ж самі собі ракетами розхерачили ТЕЦ, правильно?" Ні, у нас навіть пенсіонери з думкою, що в тому, що відбувається, винна влада. І ніхто цю думку не міняє.
Три ******* роки триває війна, і рівно *********** не зроблено для відновлення генерації. 50 ярдів виділено на бетонні блоки навколо ТЕЦ, в той час як ракети (хто б міг подумати) прилітають зверху, а не збоку по дорозі... От дивина та й годі. Давайте дійсно ***** винити, це ж він ******* 50 ярдів, правда?

А ось це:
Він мене обганяє справа і показує ксиву військової прокуратури. І був посланий, тому що я рахую, що часи цих "корочок" ми вже перебороли.
Тобто, іншими словами, звідки ти б не був: ССО, ГУР, і т.д., корочка рішає все. Ось це індикатор, що військовий без корочки ніхто і звати його ніяк і таке до нього ставлення

Далі читати сенсу немає, стаття типу "Ща всі повоюємо, потім розбиратись будемо", але за що воювати, хз...
показати весь коментар
14.08.2024 12:36 Відповісти
Придумали - карати, робити боржниками, відокремлюючи в суспільстві для подальшої ізоляції шляхом обмежень на надання послуг чи можливостей.
Просто, цілі не співпадають. Хтось зберігає суб'єктність, а потім залучить трудових мігрантів (Кулеба по Африці та Індії не просто так катається).
Хтось намагається запобігти узурпації, зникнення демократії.
А найголовніший прошарок нічого не змінює, бо в цього прошарку немає проблем ні з прибутками ,ні з рівнем життя.
показати весь коментар
14.08.2024 12:46 Відповісти
Міністри беруть взяти по 500000 доларів а зеленський і команда не можуть платити по 200 300 даже 500 тисяч гривень на нулі .Платить і у вас отбоя не буде від охочих
показати весь коментар
14.08.2024 13:11 Відповісти
а звідки взяти 200 300 500 тисяч для тих хто на нулі? 500000 долларів - це для 50 людей 1 раз!
де взяти гроші щоб утримувати достатньо велику армію і платити їм, як ти тут пишеш, 10000 долларів на місяць?
показати весь коментар
15.08.2024 13:43 Відповісти
"Є ЙМОВІРНІСТЬ, ЩО ТИ НЕ ПЕРЕПЛИВЕШ ТИСУ, ТО ЧОМУ НЕ ВЗЯТИ ЗБРОЮ І НЕ ПІТИ НА ВІЙНУ - І НЕХАЙ ТЕЖ ЗАГИНУТИ, АЛЕ В ТАКОМУ РАЗІ ТЕБЕ ДОДОМУ ПРИВЕЗУТЬ ГЕРОЄМ"
Різниця є:
1. Результат дуже швидкий - переплив або ні. "Піти на війну" в якої немає кінця і немає строків мобілізація, не знаєш куди тебе пошлють, з ким ти там будеш в одному окопі, а якщо полон??, це зовсім інше.
2. Переспективи успіху. Переплив і ти вільна людина (справді вільної країни). Прийшов з війни - маєш купу проблем - ПТСР в кращому випадку.
показати весь коментар
14.08.2024 13:19 Відповісти
"Переплив і ти вільна людина (справді вільної країни)."
По-перше ти-нелегал. Тому що незаконно порушив кордон не тільки своєї країни, а й тієї, до якої потрапив. Героїчне штурмування Тиси не гарантує автоматичного отримання громадянства іншої країни. А по-друге, хто його знає, що там каже Конституція інших країн щодо мобілізації у разі повномасштабного нападу. У Ізраїлі, наприклад-усім ружбайки в руки та-воювати, хоч і вільна країна. Але там з таким навіть не сперечаються, у нас же усі-знавці свобод.
показати весь коментар
14.08.2024 14:09 Відповісти
Маячня. Будь-яка країни ЄС видасть тобі тимчасовий захист, і все - ти лєгал. А далі звісно треба багато працювати (як і будь де) і вчити мову якщо хочеш претендувати на ВНЖ (потім ПМП, а потім можливо громадянство).
Аххах, прикинь, в Ізраілі не закриті кордони до сих пір))
показати весь коментар
14.08.2024 15:10 Відповісти
Якщо ти в Європейській країні, то хвилюватись не треба. Директиви ЄС прямо забороняють депортувати людей туди, де війна і проходять бойові дії. Тому ніхто нікого повертати не буде. Тому однозначно дадуть захист на перший час, а якщо отримаєш роботу і будеш платити податки - то нафіг їм взагалі втрачати робочу силу і відправляти її кудись в *****?
показати весь коментар
14.08.2024 16:00 Відповісти
"і відправляти її кудись в *****?"
показати весь коментар
14.08.2024 16:25 Відповісти
Так буває коли ворог окупував країну в тилу без зброї за допомогою захопленої влади
показати весь коментар
15.08.2024 03:21 Відповісти
У рос змі точно таке кажуть...
показати весь коментар
15.08.2024 08:06 Відповісти
І? З такою владою ніякого іпсо не треба, що не день то новий корупційний скандал, або тцк/нквд знов когось безкарно вбили, або черговий "карацупа" застрелив когось на кордоні в потилицю...
А росіянці цим і користуються, а нащо їм напрягатись коли вже все до них, найгірше, робить наша влада?
показати весь коментар
15.08.2024 08:28 Відповісти
Конституція України - "Україна є республікою. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування."
показати весь коментар
15.08.2024 08:33 Відповісти
А чого дивуватися?
У нас не хоче воювати 73% людей. Саме їхніми голосами й обрали Популіста, бо він наобіцяв:" Досить перестати стріляти - і війни не буде". І три передвоєнних роки не вів між населенням пропаганди про необхідність усім захищати країну у випадку повномасштабної війни.
Тепер маємо те, що маємо - і у владі, і в головах.
показати весь коментар
14.08.2024 13:34 Відповісти
Просунули у владу ворожого агента за замовленням з кремля, тепер переводять стрілки і виправдовуються міфічними 73% людей на пустих виборчих дільницях
показати весь коментар
15.08.2024 03:24 Відповісти
Немає картинки майбутнього, яке б хотів захищати пересічний громадянин. Тільки відчуття, що захищаєш інтереси і право на красиве життя всяких корупціонерів. Тобто, повністю провалений громадянський фронт з боку Зеленського, який повинен був на позитивних прикладах і змінах показувати народу за що воюємо.
показати весь коментар
14.08.2024 13:53 Відповісти
Люди бачать, як чиновники збагачуються під час війни. Люди не дурні. Яка може бути тоді мотивація? Дивні статті. На кого вони розраховані?
показати весь коментар
14.08.2024 15:22 Відповісти
На інфантильних дурників
показати весь коментар
14.08.2024 16:52 Відповісти
Ці чиновники є ворожими ставлениками. Саме на таку вашу пропаганду і розраховані щоб українці тікали і покидали свою країну та залишали її для окупанта
показати весь коментар
15.08.2024 03:26 Відповісти
Після війни, як би вона не закінчилась, все буде погано. Виродки та ****** збагатились, посилили свою владу, всі живі здорові, розмножились, нарожали дітей. Чесні і патріотичні гинуть, калічаться, втрачають все. Я не збираюсь за Тису, але й поразки України не боюсь, просто похрін на все вже. Мені тут все одно нічого не світить. Бо не даю хабарі, не лижу сраки, не краду і не працюю на ворога.

Для чесного і сміливого один шлях - піхота, смерть. Багато хто вже пройшли цей шлях. Для чесного і не сміливого - Тиса. Або підвал ТЦК, примусово піхота, смерть. На тилову посаду чесний не потрапить. Для не чесного - бронь, вільний виїзд, ресторани, успіх, діти, онуки. Потім їх онуки перейменують назад всі ці вулиці Героїв Азову, от побачите, хто доживе.

Війну можна було виграти, тільки змінившись всією країною. Щоб гад з корочкою не срав людям на голови. Але гад став лише багатшим і впливовішим.
показати весь коментар
14.08.2024 15:57 Відповісти
Я з вами незгоден по всіх пунктах. Як що ви чогось не захочете, то того і не буде. Ніхто насильно вас в армію не забере. Ви ставите підпис на контракті, а ніхто інший.
показати весь коментар
14.08.2024 18:56 Відповісти
Згоден далеко не з усім. Але підтримаю в частині як би не закінчилась війна, все буде погано. Все буде просто катастрофа, а не погано. Хоча ззовні так, можна буде ходити на роботу і в Ашан. І на пляж пива посьорбати.

Це буде країна де стадами гуляють п'яні ПТСРники додовбуючись до людей "я ваєвал!". Де залишаться мільйони ТЦКшників, ВЛКшників, мусорів які відвертались, коли по вулицям били людей. Сподіваюсь що залишки адекватних виїдуть звідси одразу після закінчення і років за п'ять цей гадючник зжере один одного. І тоді можна буде думати про повернення.
показати весь коментар
14.08.2024 19:47 Відповісти
Повторю, таке буває коли рашистські вороги знаходяться при владі, прикриваючись вишиванками, знищуючи при цьому державу і народ зсередини.
показати весь коментар
15.08.2024 03:31 Відповісти
Депутатам та різним помічникам пора запровадити щомісячний звіт, яку роботу вони виконали, що покращили, а також як опрацювали звернення громадян, чи вирішили проблеми
показати весь коментар
14.08.2024 16:12 Відповісти
В тису лізуть тупі барани, 95% людей тікають через гори, або в Молдову полями. І взагалі це баєчка телемарафону, про смертельну Тису. Він питає як заохотити? Та все просто! Показати на реальних справах, що держава стає кращою, менш корумпованою, зручнішою для життя. Щоб люди хотіли тут жити і ростити дітей. А що у нас по факту? Будують расіянську конструкцію, де є безправний народ, і є привілейований, 0.1% якому можна все. Від хабарів, до пресингу журналістів і вбивств.
показати весь коментар
14.08.2024 16:49 Відповісти
Почему эта купа людей не идёт на фронт? У нас слишком много людей пытаются других стимулировать идти защищать. При этом эти "стимуляторщики" свою родную заграницу вывезли. Или друзьям отмазки придумали. Не от этого ли нерадивая вторая часть народа не хочет "долг" выполнять, лохами себя чувствуют?
показати весь коментар
14.08.2024 17:39 Відповісти
"буду нарваним і буду щемити"
Сподіваюсь цього ПТСРника десь приймуть такі ж нарвані хлопці з Троєщини, щоб не створював п-ць в країні і суспільстві. Колись він нарветься і це буде правильно.

Воно хоче всіх принижувати, додовбутись до людей не знаючі їх обставин життя, щоб всі йому вклонялись і звільняли дорогу. Бо воно бач велике цабе. Це як нещодавнє огидне відео на Майдані "На коліна ***** перед загиблим героєм! Оті двоє, зараз поїдете у бусі". Мерзенна наволоч. Могли б бути дійсно героями, яких всі поважають, а вони сіють ненависть і їм це подобається. В США ніхто таким не займався під час і після В'єтнамської. І ще гірше те, що отакі прибацані створюють ворожість всередині країни кидаючі тінь на абсолютно притомних ЗСУшників.

Знімаю капелюха перед військовими з шевронами "Я не ТЦК, ця форма зароблена кров'ю".
показати весь коментар
14.08.2024 19:37 Відповісти
Ему не интервью давать нужно, а лечить птср. В который раз убеждаюсь что после войны тут делать нечего
показати весь коментар
14.08.2024 21:44 Відповісти
Шана і ПОВАГА ВОЇНАМ ЗСУ
.... нажаль на верхівці влади у нас совки, аматори, і рішали- хейло.!
показати весь коментар
14.08.2024 22:45 Відповісти
Скільки мільйонів людей він хоче загнати на фронт "боротися за Україну"? Це наратив привладних зрадників боневтіка, сирка та ін. "воювати мають всі", поки нікого не залишиться в Україні. Чому він не запитує в узурпатора кремльовського де зброя хоча б для паритету з ворогом на фронті? Хіба люди це зброя чи просто об'єкт для вбивства кацапом з багатократною перевагою в озброєнні на передовій?
Чому він не запитує де економічний фронт, військові рейки промисловості держави? Де загальна трудова повинність на численних оборонних підприємствах, які цілодобово виготовляють дрони, **********, іншу зброю, якщо не у захищених місцях в Україні, то за кордоном у Польщі, Литві, Естонії, Німеччині? Бажаючих добровольців будуть мільйони, і не лише українців. Де довічне ув'язнення за привладну корупцію, грабіж бюджетних фінансів під час війни з конфіскацією всього майна, в тому числі родичів?
показати весь коментар
15.08.2024 03:49 Відповісти
А якщо цього нема, то треба Україну віддати росіі...?
показати весь коментар
15.08.2024 08:08 Відповісти
Ні, ботяра ти дерьмаковський, це все треба робити і робити вчора. Ваше "не на часі" та "після війни будемо розбиратися" вже в печінках у всіх сидить, як і ось такі пропагандонські статті до речі теж.
показати весь коментар
15.08.2024 09:04 Відповісти
А що ти пропонуєш?
показати весь коментар
15.08.2024 09:27 Відповісти
а я вважаю що ті що в польші 10 років теж зрадники. вони побачили шо путін напав в 14 і втекли оставив нас тут. думають самі умні але ні карма їм буде на пополам з поляками
показати весь коментар
15.08.2024 14:01 Відповісти
"Ви прийшли в ТЦК - може на вас подивляться і взагалі відправлять додому, оновите дані - і до побачення..."- таке можливе тільки в телемарафоні.
показати весь коментар
15.08.2024 21:34 Відповісти
ті хто пацює на зеленого як раз і зацікавлені щоб Україна програла
показати весь коментар
15.08.2024 16:33 Відповісти
Якраз 10 років тому виїхали адєсіти, данєцкіє та такі подібні. Перша хвиля була набагато раніше, коли росіянці позупиняли заводи на заході України!
показати весь коментар
15.08.2024 16:40 Відповісти
Як заохотити? Грошима. У 22-му році мобілізований отримував 43 тис. - зараз 20,5 тис. Ціни за 2,5 років виросли вдвічі отож 10 тис. у цінах 22-го. 50 тис - це має бути мінімальний розмір грошового забезпечення для військового на період військового стану.
У москалів контракти в деяких регіонах сягають 1,5 млн. рублів. І у них я не бачив цих облав на зобов'язаних, які не додають престижу, ані громадянам, ані ТЦК.
показати весь коментар
15.08.2024 21:53 Відповісти
Так ви що за капіталістичні відносини у такій патріотичній темі? А як же "мотивація"? Чому ви вживаєте слово заохочення, а не бовкнуте недолугими блогерами слово " мотивація"? І чи не здається вам що оце вживане вами слово "престиж" ******* здоровим глуздом? Ха ха ха.
показати весь коментар
15.08.2024 23:00 Відповісти
Боротися за Україну. Тільки на тему лише трьох останніх слів заголовку можна писати цілі сотні тисяч шкільних "сочінєній" для старшокласників. Цілі плеяди істориків, науковців, літераторів також розкривали як могли лише цих три слова. А що вийшло? Чи буде виходити? Лише те, що кожен вкладає свій суб'єктивний зміст в значення цих трьох слів. От який є в кожного апарат, тобто мозок, таким буде і зміст. В одного совковий запор, а в іншого Феррарі. Один думає що на своєму Феррарі він зараз перемахне через Тису і так собі гармонійно увійде у світ ламборджині і мерседесів, але все одно знайдеться у тому світі бугатті яке тицьне пальцем на не підтерту сраку. А коли підітреться те гівно то виявиться що не яке те не Феррарі, а задріпаний запор. Просто цей запор завжди думав сам собі про себе, що він не такий запор, як інші, а Феррарі. Стаття то написана. Кожен прочитає в ній те що захоче. Слово боротьба для всіх різне. Україна також може бути різною. Цікаво як же ж буде краще без запорів чи без Феррарі? Кого краще через Тису? Ха ха ха.
показати весь коментар
15.08.2024 22:48 Відповісти
А до чого тут бог? Перш ніж втекти ну хоча б в Італію підготуйтеся як слід. Ви ж поїдете до людей в яких є свої власні здобутки. А що можете ви їм запропонувати? От я втік прийміть мене. І все напевно. Ок. А що ти хочеш тут робити? Працювати може? Ок. Не дивуйтеся тоді що працювати потрібно буде набагато більше ніж місцевий. Звісно за меншу плату. Всі соц допомоги рано чи пізно скінчаться або їх скасують. І це цілком нормально. Щоб зайняти якусь дійсно якісну нішу у будь якій спільноті необхідно роки. На пристойне вивчення лише мови треба затратити роки праці. Як ви думаєте, без знання мови чи може бути хоч щось нормальне. Нє. Ну якщо маєте багато грошей тоді ок. Їдьте тоді. До чого тут бог? Щоб засипав манною небесною? Ха ха ха.
показати весь коментар
16.08.2024 14:00 Відповісти
коли та "купа народу що працює на презЕдента" перестане тупо 3.14здить гроші і почне їх вкладти в армію та озброєння - це буде найкращою мотивацією для заохочення людей боротися за Україну
показати весь коментар
16.08.2024 09:06 Відповісти
Причини провалу мобілізаційних заходів в Україні:

1. Відсутність лідерства з боку влади. Чотирикратний ухилянт оточив себе недоторканними мордами, які за будь-яких умов не потраплять в ЗСУ, так само, як і їх діти. "Follow me!" - це не про представників влади. Зеленський це не Єлизавета ІІ.
2. Корумпованість влади і відсутність політичної волі боротися з корупцією. Від яєціь по 17 грн./шт. до доріг у Дніпропетровській області (ота сама фітнес тренерка-будівниця). Від "фортифікацій" у Бахмуті до Харківської області. Усіма своїми діями влада підкреслює один простий висновок: поки ви проливаєте кров та платите життями, ми - крадемо в космічних масштабах.
3. Відсутність обґрунтованої політики мобілізації та бронювання. Бронюються всі: від цирку до молодших помічників позаштатних радників. Головна умова - приналежність до влади. Так само постає питання на кой потрібні діди (50+) в умовах активних бойових дій, при тому, що 20+ є недоторканними?
4. Відсутність зрозумілої демобілізації. Влада співає про якісь складні умови, про відсутність демобілізації під час війни. На жаль, влада невігласів не знає про систему Adjusted Service Rating Score в армії США під час 2 світової.

Кожен може додати своє.
показати весь коментар
16.08.2024 11:00 Відповісти
4. Відсутність зрозумілої демобілізації.

Відсутність ВЗАГАЛІ, БУДЬ ЯКОЇ демобілізації. І зрозуміло що ніхто не хоче йти туди назавжди. Особливо коли навкруги всі гуляють і мало хто займається війною. І виходить що той хто попав віддуватися за всіх - просото лох.
Несправедливість вкурвлює і заставляє ненавидіти цю кончену країну.
показати весь коментар
16.08.2024 18:00 Відповісти
Так они там не о том думают . Они думаю где и как украсть .
показати весь коментар
16.08.2024 11:24 Відповісти
Я воюю з 15 року. І вмирати не збираюся. Чого герой має бути лише мертвим? А сцикло лише живим. Що з вами? Дивіться краще фільми марвела. Там все про героїв описане. І про сциклів теж. Ха ха ха.
показати весь коментар
16.08.2024 14:05 Відповісти
В цій війні лише мертвими або трьохсотими. Іншої демобілізації не передбачено.
І добре якби була рівність і воювали всі (не обов'язково на фронті, волонтери часто ******** навіть більше ніж військові)... Але коли ти маєш своє життя просрати вйобуючи за себе і ще за десятьох відмазаних... вам хіба не гидко від такої несправедливості?
показати весь коментар
16.08.2024 18:06 Відповісти
То мені також ставати гидким гівнюком? Нехай не воюють і далі воняють. Хто сказав що з війни мають бути лише поранені або вбиті? Де ви набираєте цю маячню? Буде і дембель і інше. Ха ха ха.
показати весь коментар
16.08.2024 19:42 Відповісти
Ага, буде. Після закінчення війни. Років через 20. Можливо. Але це неточно (С)
показати весь коментар
16.08.2024 20:43 Відповісти
До пенсії мені менше 20 років. Все нормально. І що там нормального є у вас на гражданкє? Кончені ублюдки, тобто ваші роботодавці платять вам три копійки зп. Який там у вас середній чек у нормальному супермаркеті? Зараз зимою світла не буде. Чи багато хто зможе поставити собі електростанції? Так що за 20 років є варіант стати інвалідами скоріше цивільним ніж військовим. І писати про цивільних треба не ходять вільно гуляють, а ходять вільно жебракують. Ха ха ха.
показати весь коментар
17.08.2024 06:57 Відповісти
Мені на гражданці зараз гидотніше у сто разів. На війні важче і небезпечніше, а у вас просто гидотніше. Якщо для вас є нормальним кожен день мати справи з чмошниками цивільними, то це ваші проблеми. В свій час я переїхав жити з одного населеного пункту у інший через те, що жив серед кончених дебілів. Переїхав туди, де відсоток їх менший. Не йдіть нікуди ні у які військомати. Ви там собі на вигадували хєрні що ніби ЗСУ ніби має вам ніби гарантувати безпеку. З якого дива? В першу чергу для солдата є техніка безпеки для себе, а вже потім там вам якомусь чмошнику допомагати. Хочеш бути у безпеці іди у ЗСУ. Ні. То ходи на роботу до якогось гівнюка за три копійки. Те що з тобою відбувається це твої проблеми. Ха ха ха.
показати весь коментар
17.08.2024 08:19 Відповісти
У нас є такі генерали, як Содоль, яким наплювати на життя підлеглого, йому головне - відбити посадку.
У нас є ще і інші командіри. Сидимо на ппд, прийшов наказ відправити кілька чоловік. Куди саме, що там за обстановка, що робити, що слід з собою брати і т.д. толком невідомо. Збирають просто "самих непотрібних" і відправляють. Що там буде, що з собою слід би взяти - хз. Всім похєр, аби лише швиденько виконати наказ і не роздратувати начальство зайвими питаннями. А потім ти приїжаєш чисто в поле і помираєш від фпв бо у тебе навіть сітки нема щоб накритися.
показати весь коментар
16.08.2024 17:46 Відповісти
Купа людей працює на президента а показати приклад і піти на фронт ніхто не бажає. В усі часи в нормальних країнах влада (еліта) воювала за державу, а ці сидять у Києві й гроші пиляють. Але навіть герой цієї статті не бачить проблеми, що порушено принцип рівності й справедливості для всіх.
показати весь коментар
17.08.2024 01:11 Відповісти
Системі патріоти не потрібні... Або вона вас або ви її ... все дуже просто.
показати весь коментар
17.08.2024 02:30 Відповісти
Це не купа народу працює на нього(народ своє відпрацював на нього в 19-му),а "5-6 ефективних мененджерів",які працюють на нього в імя рашки.
В противному разі,такого явища в Україні,як людоловство,не було б.
показати весь коментар
17.08.2024 20:40 Відповісти
Мотивація проста - хто перебуває на державній посаді і при цьому немає кровної рідні, яка бере безпосередньо участь в бойових діях, негайно залишає посаду а на її місце стає людина яка воювала, чи воює безпосередньо чи кровний родич воїна, що воює чи загинув. Тоді не буде звичних випадків із 47$ мільйонів в багажнику, а буде все робити можливе і неможливе забезпечити свою кровного родича, що бере участь безпосередньо в бойових діях, і разом з ним його побратимів.
показати весь коментар
21.08.2024 10:18 Відповісти