10799 відвідувачів онлайн

Чи настане мир після останніх заяв президента США та його команди?

Автор: 

Ні. Це означає лише одне - що Трамп вперше сформулював свою позицію для перемовин у вигляді 30-денного перемир’я на діючій лінії фронту.

Оскільки одночасно була розблокована військова допомога Україні від США, то впевненості, що Путін погодиться з пропозицією Трампа, в американців немає.

Тепер пропозиції Трампа має дати оцінку Путін.

Раніше Росія включила до складу своєї території пʼять регіонів України, і зупинка бойових дій буде означати, що Росія відмовляється від ідеї захоплення усіх цих регіонів.

Без такого рішення та відмови РФ від планів захоплення Донбасу, Запоріжжя та Херсонщини зупинка бойових дій неможлива.

На мій погляд, для того, щоб Путін погодився на перемирʼя, потрібно зупинити російську армію на фронті, тобто довести, що Путін не здатен знищити Україну військовими методами. А щоб зупинити фронт, треба вбивати більше окупантів, ніж Путін здатен їх мобілізувати - тобто знищувати за місяць приблизно 40 тисяч. При таких втратах фронт зупиниться і будь-які наступи стануть невигідні для РФ. Це є єдина стратегія гарантованого примусу Путіна до миру.

Тому якщо Трамп хоче, щоб Путін ухвалив його мирний план, йому треба показати, що США готові надати Україні допомогу в значно більшому обсязі, ніж раніше, щоб не стримувати Росію, а щоб завдати їй серію військових поразок.

Якщо США та ЄС залишать військову допомогу на рівні 2024 року, та збільшать фінансову допомогу для озброєння України сучасними дронами, РЕБ, РЕР та звʼязком, Україна створить протягом року справжній фронт дронів та антидронів, і російська піхота буде знищуватись у необхідній для перемоги кількості, а українські втрати будуть зменшені. У нас є для цього і навчені люди, і технології, і організаційні структури, не вистачає лише ресурсів для масштабування.

Тільки військові поразки та втрата можливості наступати змусять Путіна погодитись на мир.

Юрій Бутусов, Цензор.НЕТ

Топ коментарі
+15
Пан Бутусов вірно каже. Щоб зупинити парашу, треба вбивати більше кацапів. Тому треба допомогати ЗСУ.
показати весь коментар
12.03.2025 10:38
+5
ні. нажаль не настане.
рашистів треба перемогти
показати весь коментар
12.03.2025 11:07
+4
Якщо ЗСУ буде косити по 40 тисяч то *уйло знову почне ядрьонною бімбою розмахувати. А яка на це в союзників реакція всім відомо.
Хоча зараз не набагато менше ЗСУ викошує.
показати весь коментар
12.03.2025 12:57
Коментувати
Сортувати:
Пан Бутусов вірно каже. Щоб зупинити парашу, треба вбивати більше кацапів. Тому треба допомогати ЗСУ.
показати весь коментар
12.03.2025 10:38 Відповісти
це і без нього всі знають. мені цікаво інше, звідки підрахунки про близько 40 000, чому не 50 000, 100 000, 20 000?
показати весь коментар
12.03.2025 22:03 Відповісти
За статистикою росія зараз може залучати контрактників до лав своїх збройних сил у кількості 30000 щомісяця, і якщо вбивати більше цього числа, буде негативний баланс, який прийдеться компенсувати тільки новою хвилею мобілізації, а на це москва сильно не хоче йти...
показати весь коментар
13.03.2025 10:35 Відповісти
ну те, що кацапи не дуже хочуть мобілізацію проводити зрозуміло, бо це зачепить вже т.з. благополучні міста і регіони, і тоді війна для кацапів пеерстане бити чимось далеким, типа шоу, севео, а стане ревльністю, яку вони не переживуть.
показати весь коментар
13.03.2025 18:58 Відповісти
Томас Даннінг про торгівлю рабами в США, а потім це запозичив К.Маркс в своєму Капіталі...!. Нічого ж нового і зараз....?-
"Якщо є достатній прибуток, капітал стає сміливим. Забезпечте 10 відсотків, і капітал згоден на будь-яке застосування, при 20 відсотках він стає жвавим, при 50 відсотках позитивно готовий зламати собі голову, при 100 відсотках він зневажає всі людські закони, при 300 відсотках немає такого злочину, на який він не ризикнув би, хоча б під страхом шибениці"
РФ вимагатиме від Трампа, щоб Україна відмовилась від НАТО та 20% територій, а жертви, загарбані території , знищені міста і села, економіка, інфраструктура то для нього фігня - бо для Трампа напевно нічого святого, тільки підла, мародерська нажива, сдєлка-"дєньгі, дєньгі, делай дєньгі..."?
показати весь коментар
16.03.2025 12:52 Відповісти
У нас є для цього і навчені люди, і технології, і організаційні структури, не вистачає лише ресурсів для масштабування. Джерело: https://censor.net/ua/r3540657

В бізнесі є правило - якщо у вас на ключових постах поставлені некомпетенті та неправильні люди - то при масштабуванні бізнесу - ви масштабуєте лише збитки .

В України було достатньо ресурсу - його просто розікрадено , розтанцьовано ,закопано там де не потрібно . Та що можете хоч в рази збільшувати ресурси - ккд буде дуже низький ...

показати весь коментар
12.03.2025 11:03 Відповісти
ні. нажаль не настане.
рашистів треба перемогти
показати весь коментар
12.03.2025 11:07 Відповісти
Не тільки заголовок читайте.
показати весь коментар
12.03.2025 12:12 Відповісти
Пишуть - м'яч на стороні рашистів. Але. Судячи із першої реакції рашистів цей м'яч буде моментально відбитий на "сторону" України - путін висуне нові-старі умови, при яких рашисти ніби-то погодяться на перемир'я - якісь гарантій, реалії на землі, окуповані території, бла-бла-бла. І Трамп з компашкою знову наїде на Україну щоб виконати ці умови путіна. Це все може закінчитися тим, що Україна все здасть навіть не за мир, а за 30днів не стріляти. Втілиться мрія нашого клоуна - просто перестать стрелять, ні за цапову душу. Єрмак - великий майстер здавати інтереси України задарма.
показати весь коментар
12.03.2025 12:11 Відповісти
В російського керівництва іншого плану, ніж відновлення Російської імперії, просто немає. Всіх, хто там хотів чогось іншого або вбили, або змусили покинути країну, або запресували.
І Трамп не може вийти і сказати, що Статут ООН - повне фуфло, як і зобов'язання США
І ми маємо справу не з "неспровокованим вторгненням", а з загибеллю Старого світу і зародженням Нового світу. І основна проблема полягає у розумінні того, що відбувається. Тут багато чого має бути переосмислено і переписано.
показати весь коментар
12.03.2025 13:43 Відповісти
Російське "керівництво" таки філія божевільні - це очевидно. І що вони хочуть - вже не важливо - важливо, що вони можуть. А тут проблемка - бо специфіка кримінального мислення (на яке дуже схоже мислення спецслужб) у тому що цілі досягаються шляхом різних пакостей. Давно відомо - пакостити і ламати значно легше ніж створювати і будувати. Група з 20 кваліфікованих спецназівців можуть за тиждень дезінтегрувати життя міста-мільйонника, перетворити місто на хаотичну юрбу панічного населення. Кремлівська мразота - майстри пакостей - вони їх називають "спецоперації". Якщо путіна і компашку не знищити, а натомість залишити ім широкі можливості пакостити - це призведе до великої війни. Навіть якщо відкинути версію, що Трамп є агентом ФСБ - цивілізований світ безсилий проти згуртованої і високопрофесійної зграї мерзотників, які готові на будь-що - політичні вбивства, терористичні атаки, у тому числи з використанням хімічної і біологічної зброї. Якщо путіна і його шайку не знищити - вони реально здатні занурити світ у паніку і хаос. Це не жарти.
показати весь коментар
12.03.2025 14:10 Відповісти
Значить треба на їх території діяти їхніми методами.
показати весь коментар
13.03.2025 10:37 Відповісти
Московско-чекистская мафия не будет заключать никакого соглашения о прекращении огня:

все эти трамповские самопиаровские заявы о том, что у него была "очень прекрасныя беседа с Путиным и что Путин хочет мира" - это типичный трамповский блеф, который он практикует во всех своих сделках уже полвека.

Позиция путинской банды была предельно нагло объявлена в июне 2024 года на коллегии МИД:

полный вывод украинских войск из всех 4-х областей Украины, которые Орда объявила своими, не будучи в состоянии за 3 года непрерывных наступлений дойти даже до административных границ Донецкой и Луганской областей.

Полный отказ Украины от вступления в НАТО, сокращение ВСУ до карликового состава, до уровня армии Молдовы, приведение к власти в Киеве марионеточного промосковского правительства типа коллаборациониста Тиссо в Словакии 1939 года.

Это не договор о мире, а полная на хрен капитуляция Украины и её полный отказ от свободы и независимости.
показати весь коментар
12.03.2025 17:55 Відповісти
Поживём - увидим. Есть ещё и конспирология - её нельзя сбрасывать со счетов. Есть вариант, что Ермак и Трамп агенты рашистов. Тогда вся эта показушная канитель - розыграш трёх шулеров - путина, Ермака и Трампа - где четвёртая - Украина - за болвана.
показати весь коментар
12.03.2025 19:07 Відповісти
Якщо ЗСУ буде косити по 40 тисяч то *уйло знову почне ядрьонною бімбою розмахувати. А яка на це в союзників реакція всім відомо.
Хоча зараз не набагато менше ЗСУ викошує.
показати весь коментар
12.03.2025 12:57 Відповісти
Китай розсердиться знову)
показати весь коментар
12.03.2025 13:29 Відповісти
Пропозицію вбивати 40 тисяч росіян на місяць треба поєднати з пропозицією вбивати 8 тисяч українців на місяць у дуже непоганому співвідношенні 1/5.👹
Не дуже добра ідея. Чи не простіше перекрити Босфор і протоки в Балтійському морі для проходження танкерів з російською нафтою? Апокаліпсис же носить загальносвітовий характер, коли у світі в черговий раз переплхподіляюиься зони впливу між різними гравцями.
І краще всією редакцією Цензора відправитись на пошуки Ахіла, як це пропонує робити Гомер, або на пошуки Нео, як це пропонують робити творці американського фільму "Матриця".
І бажано розуміти, що має бути чіткий план перезавантаження всієї світової системи, бо Апокаліпсис - це не АТО, СВО чи якась інша дурня, якою намагаються заморочити людям голову ті, хто просто не здатен вирішити питання, які стоять зараз перед світом.
показати весь коментар
12.03.2025 13:16 Відповісти
Поки світ не тицьне ***** шнобелем в купу його ж лайна - він нічого не зрозуміє. Це ж очевидно! Вже навіть трамп це зрозумів. Україна намагається, але нам не вистачає засобів для цього. Тож дайте нам ті засоби! Ми тицьнемо бункерну гниду, ви просто допомагайте, це до ЄС та США! З усієї Європи по факту сміливими виявилися лише українці !
показати весь коментар
12.03.2025 13:28 Відповісти
"Угода про мінерали" - це величезна пастка та здача суверенітету, подібна до територій!
https://t.me/Analityka_Kush/2936 Олексій Кущ:

Неофициальный текст проекта соглашения Украины и США по поводу ресурсов, говорит о следующем:

1. Украина и США создают совместный фонд по управлению природными ресурсами Украины, куда будет передано право пользования всем ценным в наших недрах (скорее всего, все полезные ископаемые, кроме угля, нефти, газа, которые США не интересуют).

2. Данный фонд получает исключительное право на выдачу лицензий на добычу таких полезных ископаемых.

3. Доходы от выдачи лицензий делятся пополам, то есть США забирают себе 50%.

4. США получают право "первой брачной ночи": они могут забрать себе любую лицензию и передать своим компаниям или отказать в выдаче лизензии любой чужой компании, например, саудовской или китайской. Или даже украинской.
То есть это соглашение не только о деньгах, но и о блокировании добычи по принципу "собаки на сене".
Таким образом, США могут полностью заблокировать добычу в Украине любого критически вмжного минерала, если сами его у нас добывать не захотят.

5. Охранять месторождения будут ЧВК. Этого в соглашении нет, но судя по ряду комментариев, такая опция рассматривается. Сами США защищать этот ресурс не хотят. Гарантий безопасности в соглашении нет.

6. Украина может в любой момент отказаться, но тогда она должна будет заплатить США сумму долга за минусом доходов от украинских природных ресурсов, которые Америка к тому времени получит.

Здесь есть один нюанс. Официально Украина должна США несколько миллиардов долларов.

Все остальное было оформлено безвозвратными грантами и бесплатными поставками.

По ним Украина ничего США не должна.

Но если подпишет новое соглашение - там и всплывет долг в 75 млрд дол.

То есть, это как если бы кто-то дал вам безвозвратно некую сумму в долларах, а потом передумал и потребовал отдать долг и заложить под него квартиру.

7. Срок соглашения не определен. Но с учетом суммы долга и динамики ее погашения - это навечно.

8. Если будущая власть в Украине решит аннулировать соглашение, США заблокируют все украинские активы за рубежом, а это и корсчета НБУ в долларе.
показати весь коментар
12.03.2025 13:54 Відповісти
"чтобы остановить фронт, нужно убивать больше окупантов, чем Путин способен их мобилизовать - то есть уничтожать за месяц примерно 40 тысяч. При таких потерях фронт остановится и какие-либо наступления станут невыгодны для РФ."
Позвольте спросить: Как? Позволив им наступать? Снарядов нет. А на другой стороне они есть. И господство авиации в воздухе есть.
Каков ваш план?
показати весь коментар
12.03.2025 16:46 Відповісти
Трамп був банкротом. Його врятували позики та інвестиції від російської мафії і російских олігархів, які контролювалися кремлем. Тому Трамп відробляє путіну ще з 2016 го року. Відповідно кремль, на всіх виборах підігрував Трампу.

На запитання журналістки про те, чи влаштовує Трампа той факт, що він залишив Україну і та може не вижити, він відповів: "Вона може не вижити так чи інакше".
показати весь коментар
12.03.2025 19:17 Відповісти
Без заходу в Україну натівських військ і створення тут їх військових баз всі ці перемир'я це Мюнхен-2.Звичайна відстрочка нової і більшої війни на невеликий термін.
показати весь коментар
12.03.2025 19:48 Відповісти
Чи й не проблема. Якщо вбивати більше 40 тисяц, то кацапія пос=чне більше 40 тисяч мобілізовувати. Потенціал у них є, бабло (що головне) теж. Закінчаться ваньки - там у Кіма ще десяток мільйонів, потім Іран, Африка, та й Китай той же... То у бомжів тіпа США та Європи на найманців грошей не вистачає, а у Рашки нєфтєбаксів хоч жопой жуй.
показати весь коментар
12.03.2025 20:31 Відповісти
"У нас є для цього і навчені люди, і технології, і організаційні структури, не вистачає лише ресурсів для масштабування. Джерело: https://censor.net/ua/r3540657
ЄЄдине, чого нема - це професійної, адекватної проукраїнської влади. А це - велика проблема.
показати весь коментар
12.03.2025 23:04 Відповісти
мир настане в двох випадках - капітуляція/розвал кацапії чи наша капітуляція, все інше то тимчасова передишка для перегрупування і накопичення сил
показати весь коментар
13.03.2025 10:21 Відповісти
трамп получит от путлера то, что он и должен был получить - хрен, а вот чем он ответит, это уже другой вопрос, есть ли у него бОльший хрен?
показати весь коментар
13.03.2025 14:06 Відповісти
Ничего этого не будет. Война приобрела устойчивый порядок и в ее окончании не заинтересованы ни путин ни зеленский ни европа ни китай. Зеля готов править вечно, поэтому при любом уровне помощи не будет никаких прорывов и он скорее будет снижать темпы. Мусорня с тцк живут лучше олигархов и имеют неограниченную власть. Все силовые структуры крутят свое кино и имеют то, чего у них не будет в случае мира. А путлер под эту тему с войной вообще не парится экономикой. Китай имеет рашу как трасовую *****, а европа с пакетом на голове тихо трясется под кустиком скрестив пальцы за Украину - ну вы там это держитесь ради нас. И только США с Трампом заинтересованы в завершении этой войны.
показати весь коментар
13.03.2025 18:40 Відповісти
"Патріоти " якось забувають про демографію. А вона дуже паршива. Про це чомусь не говорять

треба вбивати більше окупантів, ніж Путін здатен їх мобілізувати - тобто знищувати за місяць приблизно 40 тисяч. Джерело: https://censor.net/ua/r3540657

Якщо брати американські підрахунки ,а не українскі ура -канали то в нас 1 до 2 втрати. І беручи до уваги ,що якість командування не поліпшиться . За кожні 40 тисяч москалів буде помирати 20 тисяч українців .

Матері будуть брати дітей та виїзджати . Як і багато інших ,кому не подобається тренд перетворення України в авторитарно-мусорську державу .

Тому одного чудового дня після омріяної перемоги - може виявитися ,що святкувати особливо нікому - в країні залишилися лише - чиновники ,силовики , пенсіонери та військові в кліькості кількох мільйонів
показати весь коментар
13.03.2025 19:07 Відповісти
Похоже здравые мысли остались только у небольшого числа людей. остальные лижут задницу новому рыжему психопату вождю, в надежде, получить жирный кусок подачки с царского рукава. Господину Бутусову респект.
показати весь коментар
13.03.2025 22:58 Відповісти
Нічого не зрозумів. А хіба останній понад рік росія втрачає менше 40 тис на місяць? Генштаб звітує чи не щодня по 1500 приблизно орків, на 30 днів вже 45 тис на місяць. А тут виходить Бутусов і каже: а тепер нам треба знищувати по 40 тис на місяць!... Геніально... А насправді інформаційний спам від поважного журналіста!
Насправді війна скоро закінчиться, Трамп дотиснув нас, зараз дотисне росію. Дотисне, дотисне, не хвилюйтесь, вчорашні санкції тому підтвердження! Потім перемир'я на місяць, очевидно з продовженням скільки потрібно раз аж до мирної угоди! "Так вони ж будуть стрілляти?" Так з-під тишка будуть звичайно, але відкрито порушувати перемир'я жодна зі сторін не наважиться. Хто ж відбере лаври миротворця у Трампа? Ракет, шахедів, РСЗВ та іншої крупнокаліберної артилерії, танків на фронті не буде - бо це помітна зброя, використання якої не приховаєш, а розриви і спалахи дійсно видно з космосу, як казав Рубіо.
показати весь коментар
14.03.2025 08:45 Відповісти
Ви реально вірете , що усі плани трампа збуваються ?
А як на рахунок переселення більше мілійона жителів гази в сусідні країни ?!

трамп взагалі більш дешевий кловун за гебіста ***** . Бо ***** очевидну туфту не приймає від свої рабів . Йому в якості "перемоги" потрібно щось більш яскраве й блискуче .

А ось трамп як той голий король -- усі крім його бачать , що він голий ...
трамп й досі вірить, що при його першій каденції не було війни , що це він тоді зупинив війну , хоча усім очевидно , їм тоді надані "Джевеліни" в 2017 році були до дупи , бо тоді московити танки й бронетехніку використовували дуже рідко й верогідність зустрічі бійця з "Джевеліном" з Бехою , чи танком в 2017 році була майже нульова ...
показати весь коментар
15.03.2025 11:14 Відповісти
Вважаю, що Трумп зрештою буде на стороні *****, а не України. Вони ж ідеологічно близькі. Звичайно, Трумп з його бандою техно-фашистів ще не досяг того рівня концентрації диктаторства, але все йде до того. Федеральна гілка влади повністю в їхніх лапах. Навіть Верховний суд, який в їхній системі виконує роль конституційного.
показати весь коментар
14.03.2025 09:03 Відповісти
Та він і так на стороні ху...ла і не тільки справа в ідеології. Проста заздрість нарциса -чому він(ху..ло) так може, а я - ні. Та і ще одне(правда, ще нічого не доведено), але чомусь та і проскакує інфа -краснов... Цікаво ж.
показати весь коментар
15.03.2025 06:22 Відповісти
Нікому не цікава "ідеалогічна близкість" трампа з ****** , бо різні країни . Абсолютно різні й нічого схожого не існує .
трамп вже робить максимум того, що воно може робити для ***** й його помийки .
Більше йому не дозволить навіть той же Рубіо ... Через півтора роки вибори в Сенат й вже зараз стає очевидним , що республіканці там в тричі зменьшать свою присутність . Крім того штатівскі військові не є попугами й США ніколи не було , не є , й не в якому разі не буде ідеалогії сокральнті влади . "Право на повстання" закріпленне в їх Конституції й йому більше 200 років . Право не виконувати злочинні накази йому меньше за 100 років ...
Ось спитайте себе , чому венс , коли вій поїхав на лижи не визвав копів , чи охоронців не натравив на людей ?!
показати весь коментар
15.03.2025 11:39 Відповісти
Може настати в кращому випадку припинення вогню. А щодо миру, то немає навіть якихось ідей, як він має виглядати.
Немає ні в європейців, ні в американців якогось бачення, що далалі робити з Московським Мордором. Проблема же не в Путін. Це тільки ЗЕ-команда мріє сісти на фінансові потоки по відбудові України.
Якби було все дуже просто, то ніякої війни би не було, як про це каже Трамп. Бо якщо в людини апендицит, а їй виписують ліки від простуди, то вона просто скоро помре.
А якщо по суті, то треба здавати в архів нинішню концепцію пришестя Звіра і Христа, якій вже дві тисячі років, і розробляти нову, яка дозволить всі ці питання більш ефективно вирішувати, а не в черговий раз під час перезавантаження системи (загибелі старого світу і зародження нового) нагрібати гори трупів.
показати весь коментар
14.03.2025 10:17 Відповісти
На глупый вопрос может быть только глупый ответ.

Пока есть такие упыри, как путлер и трамп, мира на Земле не будет.
показати весь коментар
16.03.2025 09:30 Відповісти