3298 відвідувачів онлайн
33 594 76

"Національний маніфест": Про що домовилися "Свобода", ПС та "Національний корпус"?

Автор: 

22 лютого "Свобода", "Правий сектор" та "Національний корпус" провели в центрі Києва спільний Марш Національної Гідності, чим викликали чимало розмов про можливе об’єднання. Наскільки вони виправдані – читайте у матеріалі "Цензор.НЕТ".

***
Три політичні сили націоналістичного спрямування – "Свобода", "Правий сектор" та "Національний корпус" вирішили об’єднати свої зусилля. Простіше кажучи, почали співпрацю. Для того, щоб показати серйозність своїх намірів, у четвер у столичному Будинку вчителя підписали "Національний маніфест".

Національний маніфест: Про що домовилися Свобода, ПС та Національний корпус? 01

Він складається із 20 пунктів, серед яких – "Законодавчо визнати "ОРДЛО" окупованими територіями та розробити реальний план звільнення Криму і Донбасу від окупантів", "Повернути право відновлення ядерного потенціалу", "Визнати Російську Федерацію державою-агресором на всіх рівнях світової дипломатії" та "Законодавчо закріпити право на збройний захист та вільне володіння зброєю". Закінчується документ словами: "На утвердження цих положень ми готові віддати свої сили, майно, а якщо потрібно - життя".

"Цензор.НЕТ" розпитав кожного із лідерів трьох політичних сил про подальші плани та політичні амбіції.

ЛІДЕР "СВОБОДИ" ОЛЕГ ТЯГНИБОК: "МИ МАЄМО ВСІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ТИСКУ НА ВЛАДУ"

Національний маніфест: Про що домовилися Свобода, ПС та Національний корпус? 02

- Ви назвали Маніфест стратегічним планом. Як будете його втілювати? Які перші кроки?

- На більшість пунктів документу ми вже маємо готові законопроекти, які зареєстровані в парламенті. Те, що поки залишилося поза нашою увагою, буде опрацьовуватися нашими експертами. Через депутатів від "Свободи" та "Національного корпусу", які є у Верховній Раді, ми будемо реєструвати наші ініціативи. Це перше.

Друге, вуличні акції – як локальні, так і всеукраїнські. Зокрема тематичні протести, наприклад, щодо заборони торгівлі землею чи продажу стратегічних об’ єктів, або взагалі проти дій влади.

Третє, ми будемо активно напрацьовувати та проводити наукові-теоретичні конференції, будемо залучати до вдосконалення наших позицій кращий інтелектуальний потенціал. Причому не тільки український, а й міжнародний. Оскільки маємо певні геополітичні амбіції (до прикладу, щодо створення Балто-Чорноморського Союзу), то будемо планувати конференцію за участі Балтійських країн, Польщі, Туреччини, Молдови, Білорусі і так далі. Тобто ми, як реально дієві політичні сили, в своєму арсеналі маємо всі можливості для декларації своїх принципів та цілей, пошуку своїх прихильників серед українського населення та, звичайно, для тиску на владу. Бо вона є постмайданівською - обиралася людьми для того, щоб реалізовувати, в тому числі, й ці принципи. Вони певним чином перегукуються із завданнями Майдану. Я не кажу, що на 100 відсотків, бо там були як ліберали, так і націоналісти. Так от останні (які, до речі, завжди були в перших лавах), власне, прагнули саме того. Відповідно, влада мала реалізовувати ці принципи. Тому зараз виникає логічне запитання: чому ми маємо у них щось просити?! Вони зобов’язані це робити! Якщо ні – йти геть!

- Але як владу змушувати, наприклад, ухвалити необхідні законопроекти? У вас замало депутатів у парламенті.

- У парламенті минулого скликання у нас також було замало депутатів для того, щоб отримати 226 голосів. Однак створювалися відповідні умови, формувалася певна атмосфера, був тиск вулиці, який зобов’язував депутатів голосувати. Але 22 лютого на Марші ми говорили, що не маємо ніякої надії на Верховну Раду цього скликання. Не віримо, що вона здатна щось зробити. Більше того, вважаємо, що може нашкодити Україні. Тому ми задекларували позицію (до речі, не тільки націоналістів, а багатьох українців): парламент має виконати свою обіцянку, яку декларували в коаліційній угоді – ухвалити закон про вибори за системою відкритих списків, змінити склад ЦВК, який є нелегітимний із червня 2014 року, прийняти законопроект, яким ми пропонуємо, щодо прозорої процедури відкликання депутатів, чиновників, суддів та по імпічменту Президента...

- Я сумніваюся, що коаліція проголосує за останнє питання.

- Коаліція, може, й не проголосує. Але, вибачте, коли я в березні 2005-го (12 років тому) реєстрував законопроект про люстрацію, ніхто взагалі не вірив, що його ухвалять. Тобто рано чи пізно закони приймаються. Якщо ти хочеш досягнути максимуму, потрібно вимагати неможливого. Якщо ми бажаємо, щоб в нашому суспільстві була система противаг для влади, то потрібні важелі. Коли, наприклад, простий начальник поліції буде знати, що його не просто призначає та звільняє міністр (тому він має тут догоджати, щоб залишитися на посаді), а може усунути народ через висловлення недовіри, то буде служити людям. Оця система противаг, яку ми пропонуємо, має бути реалізована навіть на психологічному рівні.

Так от ці пункти, які я озвучив – це єдине, що може зробити цей парламент. Після того – до побачення! Бо ви ж бачите, що вони все порушують. От сьогодні (у четвер. – О.М.) при розгляді питання щодо процедури змін до Кримінального кодексу, навіть не роздали депутатам порівняльної таблиці...

- Таке часто буває.

- Почекайте, але це ж порушення! Якщо ми з тим миримося, то це буде повним абсурдом!

- У вас уже така передвиборча риторика.

- Ви ж знаєте, що така риторика у нас була завжди. Партія "Свобода" існує чверть століття і постійно так висловлювалася. До речі, ми від інших і відрізняємося тим, що не змінюємо ні того, що говоримо, ні настрою, як це робимо.

- То наскільки можливі дострокові вибори?

- Владі поки що вдається, скажемо так, тримати ситуацію під своїм контролем. Але це вже останні стадії.

Якщо ви мене питаєте, чи вважаємо ми, що вибори потрібні? Звісно! В постреволюційний період вибори потрібно проводити часто й не боятися цього.

- Президент сказав, що, не подарує дострокові вибори.

- Президент багато чого говорив, але не виконував. Обіцяв за тиждень війну закінчити. Ви ж бачите, що відбувається. Як можна взагалі серйозно ставитися до тих слів?!

КЕРІВНИК "НАЦІОНАЛЬНОГО КОРПУСУ" АНДРІЙ БІЛЕЦЬКИЙ: "МИ ПІДПИСАЛИ МАНІФЕСТ, ДЕЯКІ ПУНКТИ ЯКОГО МОЖНА РЕАЛІЗУВАТИ ПРЯМО ЗАРАЗ"

Національний маніфест: Про що домовилися Свобода, ПС та Національний корпус? 03

- Чому саме зараз ви вирішили об’єднати зусилля зі "Свободою" та "Правим сектором"? Бо скидається на те, що передумов для дострокових парламентських виборів (заради чого можна було б єднатися) поки немає.

- Через те, що немає передумов для позачергових виборів та інших подібний речей, ця історія виглядає чесно. Зараз у нас точно немає жодної користі чи партійного розрахунку. А далі – як життя піде.

Чому саме таке об’єднання? Знаєте, якби ми об’ єдналися із БПП чи "Народним фронтом", то це б викликало розмови про вибори. Насправді, питання розпорошеності українського націоналізму на порядку денному - не десять і не двадцять років. Це така "родова травма", починаючи з 1917-1918 років – ніяк не виходило досягнути необхідної єдності. Можливо, це така вада національного характеру.

Чому зараз виникло це об’ єднання? Прийшов час. Була проведена дуже довга робота, яка привела поки до такого результату.

- Коли розпочалася ця робота?

- Активна фаза триває мінімум чотири місяці. Перші консультації та дружні розмови з цього приводу почалися ще у вересні 2016 року.

- У разі проведення дострокових парламентських виборів підете разом?

- Дивіться, як я на цю хвилину бачу історію із об’єднанням: ми зробили та підписали Маніфест, деякі пункти якого можна реалізувати прямо зараз, навіть маючи таке представництво як на вулиці, так і в Раді...

- Яких саме?

- Можна добитися прийняття закону про окуповані території, "продавити" правильний закон про територіальні громади – не той, який "гуляє" у деяких наших соратників, а абсолютно реальний. Це окрема тема для розмови. Але загалом є пункти, які ми вже збираємося втілювати в життя. Спільні дії та боротьба згуртовують краще, аніж будь-які маніфести. Думаю, навколо реальних перемог можна буде об’ єднуватися. Тоді вже реально говорити і про єднання політичних сил українського націоналізму. Нині має бути єдність дій, а не списку, назви чи програми. Ми ще жодного разу не обговорювали ці питання.

Якщо ви запитаєте мене про можливість проведення дострокових виборів, то я вам скажу, що нинішній парламент не є повноцінно дієздатним (коаліція налічує менше необхідних 226 депутатів), а в моральному плані – взагалі нелегітимний (тому що рейтинг довіри населення фракцій більшості на двох – не дотягує й 10 відсотків). В принципі, вимагати перевиборів – логічний та правильний крок.

Чи готовий "Національний корпус" до них? Що брехати?! Партія за чотири-п’ять місяців апріорі не може підготуватися до загальнонаціональних виборів. Але це не скасовує того, що парламент потрібно змінювати. Будемо активно готуватися. Наші хлопці дуже активні в регіонах. Будемо працювати.

- А 22 лютого ви з парламентської трибуни пригрозили депутатам розпустити Верховну Раду.

- Так, якщо буде продовжуватися нинішня ситуація прямої зради національних інтересів.

- Олег Тягнибок розказав мені, що ви також плануєте проводити акції протесту. Ви ж розумієте, що реакція буде відповідною – вас будуть звинувачувати у тому, що ви "розхитуєте човен" і тому подібне? Чи не боїтеся, що влада може одразу "поховати" ваші починання?

- По-перше, висловлюванням "Не розхитуйте човен" можна, в принципі, "поховати" будь-яку політичну чи громадську ініціативу. По-друге, ніхто так не розхитує ситуацію, як сама влада. Але нам не робити свою справу тільки через те, що можуть нас назвати "рукою Кремля" чи звинуватити у "розхитуванні човна", - це шлях в нікуди.

"ЛІДЕР "ПРАВОГО СЕКТОРА" АНДРІЙ ТАРАСЕНКО: "РАЗОМ МИ – "КУЛАК"

Національний маніфест: Про що домовилися Свобода, ПС та Національний корпус? 04

- Чому у вашому об’єднанні немає Дмитра Яроша, який був засновником "Правого сектору"?

- Він вийшов із "Правого сектору".

- Так. І заснував свою політсилу "ДІЯ", яка також націоналістичного спрямування. Пропонували об’єднатися?

- Ні. Він до нас також не звертався. У нього свої якісь об’єднання. А в перспективі? Можливо все.

Зараз ми об’єднуємо зусилля, бо усвідомлюємо: окремо – це " розчепірені пальці", а разом – "кулак". Ми хочемо змінити країну.

- Яким шляхом?

- Революційним. І через вулицю, і через парламент – як завгодно. Методів маса. Потрібно всі використовувати. У нас координація сил взагалі була постійно. Для нас співпраця із будь-якою подібною структурою не є проблемою.

- У парламенті після спільного походу на вибори?

- Ми не об’єднуємося в одну структури. Про вибори ще взагалі не йшлося. Але чому б ні?! Ми допускаємо такий варіант об’єднання перед виборами.

- "Правий сектор" готується до виборів?

- Поки ні. Коли я згадував про вибори, то говорив про ефемерне майбутнє.


Ольга Москалюк, "Цензор.НЕТ"
Топ коментарі
+11
МОЛОДЦЫ!!!
Спецоперация по разобщению, распорошению патриотических сил Украины, провалилась!
Изменить ЦВК и Закон "О выборах" необходимо срочно! И на перевыборы!
показати весь коментар
17.03.2017 10:52 Відповісти
+10
Нарешті !!! Удачі хлопці!!!
А перед виборами треба об"єднатись за будь-яку ціну. Разом стартуватимите від 10% і вище. Народ готовий голосувати за націоналістів. Головне щоб була ОДНА партія чи об"єднання!
показати весь коментар
17.03.2017 10:40 Відповісти
+4
Обьеденится должны не националисты, а все без исключения граждане которые видят свое щасливое и увереное будующее в Украине как стране которую любят и хотят в ней жыть. Нужна все Украинская политическая сила которой будут доверять на которую будут опиратся все граждане.
показати весь коментар
17.03.2017 11:23 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
С одной стороны это положительно, но если посмотреть на исторический шлейф договорантов, то есть сомнения. Зная кто кому симпатизирует и от кого зависит финансово и тиражированием в СМИ.
показати весь коментар
17.03.2017 10:36 Відповісти
Расскажите, пожалуйста, кто кому симпатизирует и от кого зависит финансово и тиражированием в СМИ. Это не стеб. Я серьезно.
показати весь коментар
17.03.2017 14:33 Відповісти
Азов проаваковский, народнофронтовский....Свобода со своими клановыми интересами спонсоров из 90-х ,Пупс и компания , первыми Прихватизировавашими Патриотизм (им обидно что сейчас все Патриоты даже перекрашенные) и в действиях Свободы ещё торчат рашисткие уши, много чего хренового сделали для повода Пукина и кремлёвских нападать на Украину...да и Польшей сейчас нас ссорят....А Правый Сектор, сейчас пока тяжело сказать. после ухода Яроша вот проявился.
показати весь коментар
19.03.2017 10:40 Відповісти
Нарешті !!! Удачі хлопці!!!
А перед виборами треба об"єднатись за будь-яку ціну. Разом стартуватимите від 10% і вище. Народ готовий голосувати за націоналістів. Головне щоб була ОДНА партія чи об"єднання!
показати весь коментар
17.03.2017 10:40 Відповісти
Теж вважаю, що візьмуть багато, якщо підуть на вибори разом.
показати весь коментар
17.03.2017 20:12 Відповісти
Так - відсотків 3
показати весь коментар
17.03.2017 22:09 Відповісти
3 відсотки в них рейтинг поодинці. Якщо не напхають у списки гопоти - візьмуть набагато більше.
показати весь коментар
18.03.2017 12:51 Відповісти
Ну ну, голосуйте знову за черговий "ляльковий театр" від олігархів!
показати весь коментар
24.03.2017 19:10 Відповісти
МОЛОДЦЫ!!!
Спецоперация по разобщению, распорошению патриотических сил Украины, провалилась!
Изменить ЦВК и Закон "О выборах" необходимо срочно! И на перевыборы!
показати весь коментар
17.03.2017 10:52 Відповісти
Тобто патріотичні хто проти України обьеднуються. А думов ож патріоти проти Московії бьються. Бач як ФСБ повернуло. Курви московітські, будьте прокляті як всі зрадники віддававшиії Україну москалям до вас.
показати весь коментар
17.03.2017 10:58 Відповісти
НА прошлых выборах свобода не прошла,сейчас когда обьединились вообще поддержка пойдет вниз,уж очень этим силам нравиться громить,ломать,жечь,бить и притом ночью,на вопрос к Тягнибоку-кто их финансирует ?--он только хитровато улыбнулся.
показати весь коментар
17.03.2017 12:22 Відповісти
Знаете, а ведь я тоже могу взять биту, лупануть по витрине и заявить, что я из Свободы. В СМИ громко расскажут об инциденте. Конечно, потом выяснится, что к Свободе я отношения не имею, но... об этом уже не напишут, а если напишут, то где-то на задворках. Как-то так.
Я вот вспоминаю как после Майдана, когда расшатывалась ситуация на востоке, по улицам ходили молодчики и кричали "Москаляку на гилляку". Меня это очень сильно удивило, потому что раньше, даже у меня на Западной Украине, таких призывов не звучало. Ну мог где-то кто-то что-то ляпнуть, особенно по пьянке, но чтобы такое... Вы сегодня видите этих молодчиков? Они сделали свое дело, помогли расшатать ситуацию, по максимуму дискредитировать национальное движение, создав картинку межнациональной ненависти, и исчезли, поскольку больше они не нужны. То есть они появились в нужный кому-то момент (догадайтесь с трех раз - кому), выполнили задачу и исчезли. Отсюда вывод, что националистические партии к этому отношения не имеют. Ведь ни раньше, ни позже таких эксцессов не было. Но не факт, что провокаций больше не будет.
показати весь коментар
17.03.2017 14:57 Відповісти
Свободу "не прошли" в ОВК и ЦВК! Ночью переписывали протоколы участковых комисий, на уменьшение результатов Свободы и Батькивщины!!
За это Охендовский орден от Гаранта получил!!!
показати весь коментар
17.03.2017 15:04 Відповісти
Якщо вони підуть разом на вибори, то пройдуть у парламент однозначно.
показати весь коментар
18.03.2017 15:21 Відповісти
Відмова від європейського вєктора і шось там про неіснуючий хімерний союз...це вектор на розвал євросоюзу і на це поляки і прибалти не поведуться...і така програма в аккурат лягає в цілі розвалу євросоюзу праворадекальними силами в європі які фінансуються кремльом.
показати весь коментар
17.03.2017 10:57 Відповісти
вам не подобається - підтримайте інші сили... на те вона і демократія... а на мій погляд, євросоюз зі своєю політикою мультикультурності не для України...
показати весь коментар
17.03.2017 13:23 Відповісти
заміна евросоюзу на мильний пузирь...кому це вигідно?)
показати весь коментар
17.03.2017 10:59 Відповісти
Обьеденится должны не националисты, а все без исключения граждане которые видят свое щасливое и увереное будующее в Украине как стране которую любят и хотят в ней жыть. Нужна все Украинская политическая сила которой будут доверять на которую будут опиратся все граждане.
показати весь коментар
17.03.2017 11:23 Відповісти
Все почему то хотят бороться с властью, не бороться надо с властью, а помогать ей бороться с оккупантом. Вот в этом ваша ошибка господа националисты. Да и не только их. В единении наша сила, а "хохлосрач" это план *****.
показати весь коментар
17.03.2017 11:29 Відповісти
Как можно помогать власти, у которой нет ни малейшего желания бороться ни с оккупантом, ни с коррупцией. Тут никакая помощь не поможет.
показати весь коментар
17.03.2017 14:36 Відповісти
одни эксперты ....
эту власть нужно любыми методами
и манифест - самое мягенькое решение

систему против Украины строят уже 300 лет!!!

и только силой её можно сломать
ни словом ни уговорами
только силой!!!!
показати весь коментар
17.03.2017 11:33 Відповісти
Обьединение "Свобода"-прокремлевская шалупонь,провокаторы и предатели.
показати весь коментар
17.03.2017 11:41 Відповісти
дело в том ,что многие рядовые члены "свободы" есть патриоты ,но вот в руководстве очень много всякого дерьма и это дерьмо подпишет что угодно и с кем угодно лишь бы добраться до корыта
показати весь коментар
17.03.2017 12:01 Відповісти
А ну поподробнее с этого момента. Кто, где и когда из "Свободы" был у "кормушки", когда ЯнукОвощ туда своих рыгов натыкал?
показати весь коментар
17.03.2017 14:28 Відповісти
Боюсь, что ответа вы не получите.
показати весь коментар
17.03.2017 14:36 Відповісти
разве что в черной кассе пр проскакивали суммы... пишу без всякого злорадства, а скорее с сожалением.
показати весь коментар
17.03.2017 15:14 Відповісти
а что проскакивало?я знаю только ,что лещ квартирный опубликовал листочек,в котором рыги выделяют бабло своему депутату для избирательных комиссий...с пояснением "Свобода"...и после этого у Свободы резко уменьшается количество голосов-у Свободы ВСЕГДА меньше голосов,чем дают экзит пулы...вот рыги и выдали денежку на комиссии-посчитать как надо..еще что то есть?
показати весь коментар
17.03.2017 15:36 Відповісти
Давно это было, первое что гугл дал http://www.pravda.com.ua/rus/news/2016/08/19/7118148/
показати весь коментар
17.03.2017 15:41 Відповісти
ну и?я знаю эту писульку..и что там написано?
показати весь коментар
17.03.2017 15:46 Відповісти
Поймите, я не собираюсь что-то доказывать или рыть интернет в поисках интервью с оправданиями свободовцев (которые кстати, были). Для меня эта исторя в прошлом. Тем более свободу я видел на Майдане (с первого до последнего дня прошел), со многими тесно общался. У меня насчет Свободы свое сложившиеся мнение, которое врядли что-то уже изменит.
показати весь коментар
17.03.2017 15:51 Відповісти
да?а за кого Вы голосовали на последних выборах?ну это так,что бы внести полную ясность...
показати весь коментар
17.03.2017 15:59 Відповісти
На президентских за Гриценко, на парламентских за самопомич.
показати весь коментар
18.03.2017 07:29 Відповісти
П. ЛОНКО , я теж , як щоб нас було 55%, гарантую таким людям золотий пам"ятник через 3
роки від суспільства
показати весь коментар
18.03.2017 13:38 Відповісти
Гібридні патріоти?
показати весь коментар
17.03.2017 11:44 Відповісти
Гуртом конечно легче и батька бить, но также не так страшно и тонуть, осознавая что и "побратим" тоже тонет.
показати весь коментар
17.03.2017 11:57 Відповісти
дело в том ,что многие рядовые члены "свободы" есть патриоты ,но вот в руководстве очень много всякого дерьма и это дерьмо подпишет что угодно и с кем угодно лишь бы добраться до корыта
показати весь коментар
17.03.2017 12:02 Відповісти
Одной из основных проблем страны является следующее. ФАКТИЧЕСКИ, Украина - воюющая страна против НАМНОГО БОЛЕЕ СИЛЬНОГО врага - роSSии. В стране ТЫСЯЧИ погибших, ДЕСЯТКИ ТЫСЯЧ раненых, СОТНИ ТЫСЯЧ травмированных и МИЛЛИОН беженцев! Кадую неделю в зоне АТО гибнут и получают увечья люди. Украина находится под постоянной угрозой терактов. То, что их пока нет, «добрая» воля *****! Но при всём этом, ЮРИДИЧЕСКИ Украина пытается выглядеть МИРНОЙ, НЕВОЮЮЩЕЙ страной. Помню, как меня в этом пытались убедить курортные бизнесмены под Одессой и в Карпатах. Советовали приглашать к ним друзей. Украина согласилась принять Евровидение. Неужели эти деньги не нужнее бойцам ВСУ, семьям погибших или беженцам? Но это ведь абсурд! Нельзя воевать и невоевать одновременно! Получается, что в госпитале в зоне АТО от боли кричит раненый Герой АТО, а в Трускавце под Гришу Лепса народ пляшет в кафе.
показати весь коментар
17.03.2017 12:13 Відповісти
"Законодавчо визнати "ОРДЛО" окупованими територіями та розробити реальний план звільнення Криму і Донбасу від окупантів",
"Повернути право відновлення ядерного потенціалу",
"Визнати Російську Федерацію державою-агресором на всіх рівнях світової дипломатії" та "Законодавчо закріпити право на збройний захист та вільне володіння зброєю".



100%
показати весь коментар
17.03.2017 12:31 Відповісти
https://censor.net/user/136361

тогда тебе к бпп, нф, бют
показати весь коментар
17.03.2017 12:32 Відповісти
вони краще б займались реальними справами а не бумажки строчили, пускают дурникам туман в очі.
показати весь коментар
17.03.2017 12:59 Відповісти
Це типове мавпування бездарів, слабаків і запароданців. Потрібно не "підписувати меморандуми про співпрацю" кількох недолугих кастрованих утворень, котрі кожне на свої лади експлуатують священну ідею НАЦІОНАЛІЗМУ. І, (в основному язиками) "будують українську національну державу". Всі ці політичні каліки, лебеді-щуки-раки під націоналістичними гаслами мають негайно провести Об"єднавчий з"їзд і створити Єдину Українську Партію Націоналістів (а самі - самоліквідуватися, почистити ряди і не смішити та не дратувати людей...). ЦЕ БУДЕ ПАРТІЯ НОВОГО ТИПУ, З НОВИМ ДІЄВИМ ПРОВОДОМ І, ОБОВ"ЯЗКОВО - МІЛІТАРНОЮ СКЛАДОВОЮ (якої навіть шукати чи створювати не треба...) У цьому випадку, уже після наступних виборів прихід націоналістів до влади - незбіжний. Як би не "співпрацювали", "об"єднювалися", мінялися місцями, пересідали, "альянсувалися", "коаліціювалися" ці дрібні, скомпроментовані, нінащо нездалі "свободи", "братства", "конгреси", "сектори", "корпуси" та ін. - РОЗДРІБНЕНІСТЬ НАЦІОНАЛІСТІВ ЧЕРЕЗ НЕЗДАЛІСТЬ ДО ОБ"ЄДНАННЯ І ОРГАНІЗАЦІЇ ЛИШЕ ПІДКРЕСЛЮЄ ТОЙ СТРАШНИЙ ПАРАДОКС УКРАЇНИ, КОЛИ КІЛЬКІСТЬ НАЦІОНАЛІСТІВ І їх СИМПАТИКІВ ПІСЛЯ 2014 - го року І РОСІЙСЬКОЇ АГРЕСІЇ ЗРОСЛА ВРАЗИ, А ВОНИ НАВІТЬ НЕ ПРЕДСТАВЛЕНІ У ВР.
"... ці пани і панки помилково уважали, що з кількох кульгавих можна зліпити одного гладіатора..." (А.Гітлер, "Mein Kampf ")
показати весь коментар
17.03.2017 13:07 Відповісти
сильний і правильний хід! є хороші шанси утвердити національну державу і націократію!!! я повністю підтримую всі пункти маніфесту! і буду підтримувати цей союз на виборах.
показати весь коментар
17.03.2017 13:25 Відповісти
Не нравится мне эта фигня...
Учитывая что все правые движения в Европе уже много лет спонсирует Рашостан, для расшатывания ситуации в любой регионе и стране, как то приводит к мысли что в Украине все тоже самое.
Конечно же, патриотизм, учитывая у нас войну - это очень хорошо, ведь в рядах патриотических движений много хороших людей, которые присоединились в ближайшие 3 года. Не просто хороших, а лучших представителей Украины. Боюсь говорить, но за верхом всего этого стоят непонятно кто. Откуда финансирование всех движений?
Больше всего меня настораживает - это участие Свободы. Многие знают что эту партию создавала Партия рыгов, так сказать для отбора голосов других сил того времени и все для того что я указал выше в посте (радикалов спонсирует Рашка). А случай у Рады (когда гранату отморозок кинул) заставил на 90 % верить тому что я излагаю в этом посте.
Вот такие пироги...
показати весь коментар
17.03.2017 13:47 Відповісти
А как так получается, что Партия регионов, которая зарегестрированна в 1997 г., создает партию Социал-национальную партию Украины (с февраля 2004 ВО Свобода), зарегестрированную с 1995 г. и более того, существовавшую с 1991 года???
показати весь коментар
17.03.2017 14:40 Відповісти
Три смелых зверолова Бродили целый день, А вечером навстречу К ним выбежал олень.
показати весь коментар
17.03.2017 13:47 Відповісти
тонко, спасибо я посмеялся.
показати весь коментар
17.03.2017 14:25 Відповісти
"Національний маніфест": Про що домовилися "Свобода", ПС та "Національний корпус"? - Цензор.НЕТ 44
показати весь коментар
17.03.2017 13:53 Відповісти
Лозунги-что надо,а действия?
показати весь коментар
17.03.2017 14:21 Відповісти
А , про дії , ніхто і не казав ...
показати весь коментар
17.03.2017 14:37 Відповісти
Договорились делать вид что они в оппозиции к власти, и аккумулировать активную молодежь для факельных шествий!
показати весь коментар
17.03.2017 14:27 Відповісти
А что же крымских татар (то же украинские патриоты) не пригласили?
показати весь коментар
17.03.2017 14:42 Відповісти
а крымских татар пригласили в БПП-там все патриоты Панамы...и они туда пошли...
показати весь коментар
17.03.2017 15:19 Відповісти
Сам бывший Азовец, видел все изнутри. Плохого про Азов не буду писать, потому что хорошие люди погибли. Напишу одно, лично у меня веры Билецкому - 0.
показати весь коментар
17.03.2017 15:21 Відповісти
Вот как раз те, кто видел изнутри, и должны рассказывать. Я лично пока не знаю как относиться к этому манифесту. А хотелось бы знать. Не хочу на грабли наступать.
показати весь коментар
17.03.2017 17:42 Відповісти
Эдакая коалиция лузеров, и в некотором смысле маргиналов. Попытка сесть на кешевый поток; так же они пролетели(ни рады понимаешь, да и местные в массе "по за касою"), а жрать-то хочется, и совсем не суповой набор.
показати весь коментар
17.03.2017 19:27 Відповісти
мани, мани, мани
фест
показати весь коментар
17.03.2017 19:57 Відповісти
Тягнибок один из бутафорных "главарей" Евромайдана, которые привели Украину к нынешнему скрутному состоянию. Только он ушел в тень и не желает рассказать о том, как на самом деле проходили переговоры с януковощем, после которых у боксера заплетался язык, кролик хотел получить кулю в лоба, а Тягнибок возбужденно бегал по сцене и кричал "Банду гэть".
Хотелось бы видеть в Олеге настоящего патриота Украины, которому не безразлична судьба Украины.
показати весь коментар
17.03.2017 20:02 Відповісти
а мне не хочется в нём никого видеть
показати весь коментар
17.03.2017 20:41 Відповісти
Це супер! Хочете керувати країною - єднайтеся. Незгода вас знищить. А Тягнибоку раджу мислити глобальніше, якщо він хоче, щоб його амбіції не були марними, і сприяти Садовому у вирішенні проблеми з сміттям, а не пхати палицю в колеса. Бо ніхто не в склерозі і всі ще памятають всяких керівників на Львівщині. Ця проблема має десятки років і ніхто пальцем не поворушив у тому напрямку, аж поки не гахнуло. Президент не усвідомлює, що львівське сміття на виборах вилізе йому боком. Вилізе всім, хто міг допомогти і не зробив цього.
показати весь коментар
17.03.2017 20:06 Відповісти
НЯНЬДІ , тільки останній дурень не здогадується про проблеми львівського сміттєзвалища
показати весь коментар
18.03.2017 13:48 Відповісти
Якби ще всі розуміли, що проблема, насправді, вседержавна. Просто в Львові цю проблему штучно поглиблюють і консервують.
показати весь коментар
18.03.2017 15:19 Відповісти
Олігархат нових "проповідників" намастирив...
"Один тур" продовжується...
показати весь коментар
17.03.2017 22:10 Відповісти
Боже,дай їм розуму не ділити булаву. Україна понад усе.
показати весь коментар
17.03.2017 23:29 Відповісти
повністю згодна з паном Олексієм Голота!!! це об"єднення не оголосило соціальну програму, ні одного пункту! А тількі - війна, війна, війна......повернення до ядерної зброї.... чи їм пороблено чи клепки в голові бракує?! Екстрeмісти в рідній хаті . Від Яроша я цього не чекала.....
показати весь коментар
18.03.2017 00:07 Відповісти
Ярош не з ними. Вони - не екстремісти. І у нас вже війна.
показати весь коментар
18.03.2017 15:17 Відповісти
https://censor.net/user/267680
показати весь коментар
18.03.2017 00:08 Відповісти
Єднання це завжди добре.
показати весь коментар
18.03.2017 14:34 Відповісти
Ідея схвальна, програмні вимоги в основному притомні, хоч і є дивні. Наприклад, щодо ядерної зброї. На рівні емоцій - то виглядає доречно, але навіть невеличкий аналіз технологічних, військових, політичних, економічних аспектів дозволяє сказати, що це зовсім погана ідея. Дивно виглядає в програмі націоналістів ідея Пілсудського щодо Балто-Чорноморського союзу. Хоча вона слушна, але якось не дуже органічна для націоналістичної ідеології не тільки українців, але й поляків і литовців.
показати весь коментар
18.03.2017 22:22 Відповісти
Тягнибик збитий літак, і будь що хоче піднятись.
Навіть шляхом злиття і зміною назв.
Кого намагається надурити. Хіба що куратора з Кремля.
Оцце й є у дії операція "Шатун" зараз черговий раз будуть вербувати патріотів-ідіотів щоби "мутити".
показати весь коментар
19.03.2017 00:56 Відповісти
Если все патриотические националистические силы не объединятся, а будут играть в игры трехлетних " я с тобой не дружу" , как например в этом высказывании: "- Чому у вашому об'єднанні немає Дмитра Яроша, який був засновником "Правого сектору"?

- Він вийшов із "Правого сектору".

- Так. І заснував свою політсилу "ДІЯ", яка також націоналістичного спрямування. Пропонували об'єднатися?

- Ні. Він до нас також не звертався. У нього свої якісь об'єднання. А в перспективі? Можливо все.

Зараз ми об'єднуємо зусилля, бо усвідомлюємо: окремо - це " розчепірені пальці", а разом - "кулак". Ми хочемо змінити країну.Источник: https://censor.net/r432348 " то просрете, простите, других слов просто нет, последнюю попытку создать по настоящему независимую и сильную Украину. Вот кто виноват в том, что Ярош не с вами? Может он, может ему к вам шпионов засылать? Или нынешний глава ПС считает себя "святее папы римского"?Сейчас как раз столетие первой украинской революции празднуют. Так если лень учить украинскую историю, пусть хоть ролики об этом по ТВ посмотрит.Отчего та попытка закончилась крахом. А это, между прочим, миллионы человеческих судеб, которые могли бы сложиться совсем по другому. Или может нынешний ПС всю всою работу ведет не для людей?
показати весь коментар
19.03.2017 10:10 Відповісти
Увы... Из трех пальцев кулак не получится, а получится только дуля.
показати весь коментар
19.03.2017 12:37 Відповісти
Хороводники
показати весь коментар
20.03.2017 00:06 Відповісти