10116 відвідувачів онлайн

Танк Т-72 ЗСУ впритул розстрілює групу окупантів. ВIДЕО

Танк Т-72 ЗСУ без жодного опору виїжджає і розстрілює впритул групу російських солдатів. Судячи з усього, це звичайні мобілізовані солдати, які так і не навчилися воювати.

Відповідне відео поширює пресцентр 54 ОМБр, інформує Цензор.НЕТ.

Коли це відбулося та на якій ділянці фронту - не зазначається. Втім, добре видно, як український танк під'їжджає до групи росіян та розстрілює їх.

Топ коментарі
+48
По нервній системі орків, щоб почали бігати, далі працював кулемет.
показати весь коментар
05.03.2023 10:10 Відповісти
+44
Позывные у кацапов збс
показати весь коментар
05.03.2023 10:00 Відповісти
+43
Українським соколам респектище...
показати весь коментар
05.03.2023 10:03 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Позывные у кацапов збс
показати весь коментар
05.03.2023 10:00 Відповісти
RuZZian soldier's - "******"
показати весь коментар
05.03.2023 14:19 Відповісти
Танок танка!
показати весь коментар
05.03.2023 10:01 Відповісти
Українським соколам респектище...
показати весь коментар
05.03.2023 10:03 Відповісти
А постріл з орудія зі 100 метрів по кому?
показати весь коментар
05.03.2023 10:05 Відповісти
По нервній системі орків, щоб почали бігати, далі працював кулемет.
показати весь коментар
05.03.2023 10:10 Відповісти
По посадке - из орудия, чтобы чмобики не лезли туда прятаться вiд кулемета.
показати весь коментар
05.03.2023 10:58 Відповісти
Судячи з усього - кацапські сапери міни ставили протитанкові на польовій дорозі (видно по самому задньому на початку відео) Але опинилися "не в той час" і "не в тому місці" (саме тому танк після розстрілу групи не пішов уперед, а "дав задню")
показати весь коментар
05.03.2023 11:13 Відповісти
Знаєте - коли "розумієш", що твориться перед очима (бо сам таким займався) то все розуміть легше Мені зрозуміло це і багато речей в інших областях знань Моїй дружині, наприклад - хитрості в"язання шпицями
показати весь коментар
05.03.2023 13:26 Відповісти
хороші в тебе горобці..якиж в тебе ворони расеянін
показати весь коментар
05.03.2023 22:37 Відповісти
Дави их, блд дави
показати весь коментар
05.03.2023 10:06 Відповісти
А потім танк від лайна відмивати?
показати весь коментар
05.03.2023 10:11 Відповісти
Смерть кацапам! Смерть усім оркам, усім до одного!
показати весь коментар
05.03.2023 10:09 Відповісти
Може в них танки закінчились ,а на швидкісному Леопарді ще бистріше буде
показати весь коментар
05.03.2023 10:12 Відповісти
У Леопардов свои минусы. Они тяжелые так что не смогут по рыхлому мокрому полю ездить.
показати весь коментар
05.03.2023 10:21 Відповісти
може годі вже кацапські брехні тиражувати?

питомий тиск на грунт:

Leopard 2 A4 0,83 кг/см²
Leopard 2 A6 0,9 кг/см²

Т-64 0,83 кг/см²
показати весь коментар
05.03.2023 10:46 Відповісти
Когда застрянет в грязи поймешь разницу что легче вытаскивать танк весом 50 тонн или 70
показати весь коментар
05.03.2023 11:11 Відповісти
писали тягачи теж дають

у будь якому випадку "танк німожет паполю єздіть", тільки по автобану, це туди, запарєбрік)
показати весь коментар
05.03.2023 11:25 Відповісти
Танк может ездить и пад вадой. Только нужно учитывать разные внештатные ситуации которые на фронте на каждом шагу вылазят. И если застрявший Т-72 можно или вытащить или хрен с ним бросить и убежать то с Леопардом такие штуки нельзя допускать. Поетому я думаю что ето глупость делать танковые роты с одних только леопардов как у нас предлагают. Нужно миксовать и использовать каждую отдельную технику по ее возможностям и умению. А пускать несколько десятков леопардов в атаку шуршать по посадкам или мокрым полям они у нас быстро закончатся и больше не дадут.
показати весь коментар
05.03.2023 11:49 Відповісти
танкові підрозділи з леопардів саме для того і роблять щоб мати відповідне обслуговування і ремонт, щоб не було ситуацій "в нас тут один леопард і ми не знаємо як його витягти"
показати весь коментар
05.03.2023 12:01 Відповісти
доречі в нас (Україна) основний бойовий танк Т-64Б
показати весь коментар
05.03.2023 12:07 Відповісти
"я думаю что ето глупость делать танковые роты с одних только леопардов как у нас предлагают. Нужно миксовать"

Думать - это явно не ваше. Танковые роты нужно делать именно из одного типа танков дабы не усложнять логистику.
А миксовать - это реально глупость.
показати весь коментар
05.03.2023 13:26 Відповісти
Ну звісно, німці вони ж тупі, і руки з жопи ростуть !!! У них танки ні дочого не придатні, тільки по шоссе пересуваються)))
показати весь коментар
05.03.2023 16:44 Відповісти
Давление на грунт леопард2 - 0,83 кг/см², т-72 0,83-0,87 кг/см². Де треба, так тролі все прикидаються, що не розуміють елементарних речей з техніки - танк видите ли тяжелее
показати весь коментар
05.03.2023 10:46 Відповісти
Челу нужно было б физику в 6 классе не прогуливать, или хотя бы задуматься почему у вездеходов гусеницы или огромные широкие колеса. Ну и или банально почему на лыжах не проваливаются в снег, а на каблуках проваливаются )
показати весь коментар
05.03.2023 10:58 Відповісти
Тільки не треба виправдовувати троляку. Все він чудово розуміє і де треба він перелопатить купу технічних сайтів, бо там потужна команда консультантів цих тролів. Вони просто завалюють чат такими корисними іванушками-дурачками і зараз в них іде кампания по дискредитації саме танків. То Леопардів в Європі немає в наявності, то Україною вони не проїдуть. Треба бути уважними і не ігнорувати їх, бо з таких дрібниць і складається ворожа інофрмаційна спецоперація
показати весь коментар
05.03.2023 11:08 Відповісти
Тобі нагадать про "Утёс" із розжареним добіла стволом?
показати весь коментар
05.03.2023 11:15 Відповісти
Ну можемо продовжити - я так і не дочекався від тебе пояснення цього явища, і це не я виклав цю фотку на сайті, а це зробили до мене в іншій темі на Цензорі, я тобі лише перепостив її знову. Можемо почати вже третій раунд дискусії з цього приводу, хоча перший раунд пройшов без мене, коли цю фотку виклали в перший раз
показати весь коментар
05.03.2023 11:24 Відповісти
Коли ту "фотку" виклали лише вперше - я ще тоді її висміяв Бо то - звичайний фотошоп А сперечаться чи полемізувать з цього приводу я не маю бажання - я все тобі виклав детально Якщо ти не зрозумів - то не моя вина.... а твоя біда.... Просто я знаю на практиці - що таке "перегрітий ствол" а ти про це тільки чув Ти тоді себе повів точно так само як і твій опонент тут Але ж я тебе не "запльовував" - а ти саме це й робиш (хоча нічим від нього не відрізняєшся)
показати весь коментар
05.03.2023 11:47 Відповісти
Ну значить я того разу не дочитав до кінця дискусії, бо вона тоді була дуже тривалою, бо більше не повертався до тієї теми, а нашу дискусію схоже видалили і я від тебе окрім смайликів так і не отримав пояснення. А ось щодо ствола, так те, що ти не догрів його добіла це аж ніяк не означає, що це не можливо зробити, бо темература сгоряння порохових газів 3500 градусів, а температура плавлення металу ствола - 1520 градусів, тому якби ти продовжив перегрівати, то неодмінно отримав би такий результат і без фотошопу, бо навіть коли твій кулемет почав би плюватися, механіка все одно б продовжила працювати та кулумет стряляти і ти б отримав би таких результат. Тому в обої випадках я керуюся законами фізики та механіки, яким не суперечить те фото, навіть якщо це і був фотошоп.
показати весь коментар
05.03.2023 12:05 Відповісти
Не знаю - як ти "тямиш у фізиці" але у військовій справі ти "ніхрєна" не тямиш! Ні один кулеметник не буде доводить ствол до подібного Навіть при "посинінні" ствола кулі не будуть врізаться в нарізи А це значить що кулям не буде надано відповідного розкручення в стволі Значить - прицільність різко впаде З-за теплового розширення ствола частина газів буде вільно проходить між кулею та стінкою ствола А це значить що різко падає первинний імпульс який виштовхує кулю з ствола Тому куля летить недалеко І яка користь буде з такої зброї?
показати весь коментар
05.03.2023 12:34 Відповісти
Тямиш у фізиці не можна писати у лапках, бо це точна наука і у ній можна лише тямити чи ні, а якщо ти з чимось не згоден, то доведи науково, а такою іронією ти лише доводиш, яка ти недалека людина. Теж саме і щодо твого військового досвіду. З таким же успіхом можна ствержувати, що, наприклад, жоден водій не не стане їхати не червний сигнал світофору, тому що в нього у цей час будуть їхати збоку інші машини. А якщо ти бачив, як хтось урізався, поїхваши на червоний, то ти тоді ніякий не водила. Так і з кулеметником, мене зовсім не цікавить, що він думав у цей час і бачив чи не бачив як летять кулі, коли ймовірно розжарював ствол, але людську помилку не можна виключати в жодному разі і зовсім нерозумно виключати людський фактор навіть у такій відповідальній справі як війна
показати весь коментар
05.03.2023 13:25 Відповісти
У кацапів прислів"я є: "Ты ему ссы в глаза, а он тебе - "божья роса"!" Так само і з тобою ВСЕ! Закінчили! Бо тобі "хоч кілок на голові теши!"
показати весь коментар
05.03.2023 13:35 Відповісти
Ну саме так зараз ти і поводишся. Я тобі аргументовано відповів, а у відповідь отримав лише твої дешеві понти та кацапське прислів'я.
показати весь коментар
05.03.2023 13:43 Відповісти
Так і тягне виматюкаться! Та про що з тобою говорить? Що саме ти "аргументовано відповів"? Ти ж тільки сам себе слухаєш! В бою ні разу не був, зі зброї часто та багато не стріляв, а лізеш "рассуждать" Не сміши людей!
показати весь коментар
05.03.2023 14:04 Відповісти
подготовка ру пехоты меня убила танко боязнь в классическом виде не рассредоточились не ушли в посадку не сняли "мухи" чтобы работать по коробке им повезло что "ломом" запулили
показати весь коментар
05.03.2023 14:08 Відповісти
хреновий з тебе фізік. і дам совет не лізь туда де ти нічого не тямиш ще трохі і ти все в кучу звалиш.. світлофор кулемет і резніка з його яйцями і флягами
показати весь коментар
05.03.2023 22:47 Відповісти
хреновий з тебе читач - вдруге повторюю для особо одарених - фізика - це точна наука і якщо ти з чимось не згоден, то поясни це науково. А цим ти доводиш лише те, що ти же така ж недалека людина
показати весь коментар
06.03.2023 06:36 Відповісти
лапоть..може ляжеш під той леопард...не повторюй бредні соловьева.
показати весь коментар
05.03.2023 22:40 Відповісти
З кулемета?
показати весь коментар
05.03.2023 10:13 Відповісти
Гармата стріляла по посадці.
показати весь коментар
05.03.2023 10:22 Відповісти
Та то щоб кацапи не сховалися
показати весь коментар
05.03.2023 10:27 Відповісти
Можно було у ту групу з ОФ ******* і ховатись було б нікому.
показати весь коментар
05.03.2023 12:08 Відповісти
кут нахилу ствола не дозволив би з такої відстані під ноги їм стрельнути.
показати весь коментар
06.03.2023 00:02 Відповісти
Якщо з дрона бачили, хто і скільки там ... Нащо було танк ганяти ? Наче ... що було, те і погнали ...
показати весь коментар
05.03.2023 10:31 Відповісти
Дивний у вас коментар.

А якби кацапи мали пзрк чи до них підкріплення підійшло?
показати весь коментар
05.03.2023 11:02 Відповісти
у цій ситуації, яку спостерігали з дрона, при чому ПЗРК ? Може ПТРК ? Так тим більше, нащо танк під удар ПТРК посилати ?
показати весь коментар
05.03.2023 12:44 Відповісти
Йди далі в контрстрайк грати,розумник.
показати весь коментар
05.03.2023 11:34 Відповісти
Поняття не маю, що там у контрстрайк. Мабуть там тільки легка стрілецька зброя.
показати весь коментар
05.03.2023 12:46 Відповісти
перший постріл промах...
показати весь коментар
05.03.2023 10:36 Відповісти
А ты хотел чтобы в какого кацапа попал и его разорвало на сто частей?) Сбивающий выстрел а потом пулемет отработал
показати весь коментар
05.03.2023 10:41 Відповісти
Тай що? На результате это как отразилось? Добро пожаловать в реальность, где не далеко не каждая пуля/снаряд/ракета попадает туда, куда задумывалось.
показати весь коментар
05.03.2023 10:49 Відповісти
может быть огонь по своим или как карательная акция.
отделение чмобиков отказалось воевать и покинуло позиции.
в ответ командование решило их наказать, раскатав танком.
как вариант.
показати весь коментар
05.03.2023 13:51 Відповісти
Ну я увидел на видео только один выстрел из орудия. И далеко не факт, что он был именно по целям, которые попали в ролик. А где вы еще 4 нашли?
показати весь коментар
05.03.2023 14:10 Відповісти
Вправно. але ж небезпечно - РПГ
показати весь коментар
05.03.2023 10:43 Відповісти
Война это вообще очень небезопасно, понимаешь ли. Там друг друга убивают.
показати весь коментар
05.03.2023 10:46 Відповісти
...малось на увазі саме це...
показати весь коментар
05.03.2023 10:50 Відповісти
"....позвонила танкістам, нагадала їм деякі елементарні речі з бойової підготовки й сказала що все в їх руках..... " (С)
показати весь коментар
05.03.2023 12:05 Відповісти
За відео про танчики дякую, правда титри....прикольні - от уже журналюги - Міністер оф діфенс оф юкрейн Дмитро Кулеба
показати весь коментар
05.03.2023 12:10 Відповісти
"... позвонив автору субтитрів, там у мене є "підвязка". зробив строге попередження. той плакав та обіцяв шо виправиться..." (С) ))))
показати весь коментар
05.03.2023 12:14 Відповісти
...та ти можеш, не здивуєш , фсє ходи записані
показати весь коментар
05.03.2023 12:19 Відповісти
ці оба два, рєально жгуть!! ))))
показати весь коментар
05.03.2023 12:27 Відповісти
Цитата не з Марфи Безумної ?
Дуже вже ій хотілося побувати в "їх руках"...
показати весь коментар
05.03.2023 13:08 Відповісти
нє, по мотивах перлів цензоровських коментаторів )))
показати весь коментар
05.03.2023 13:45 Відповісти
... орієнтовно знаю яких. ти сьодня в ударі
показати весь коментар
05.03.2023 13:58 Відповісти
їх обох двох останні пару днів "перлилить" )))) збірник "страшне перо не в цензора" вдалось поповнити )))
показати весь коментар
05.03.2023 14:19 Відповісти
может быть огонь по своим или карательная акция.
отделение чмобиков отказалось воевать и покинуло позиции.
в ответ командование решило их наказать, раскатав танком уже зная что у тех нет РПГ или чего другого серьезного.
как вариант.
показати весь коментар
05.03.2023 13:53 Відповісти
а может быть корова (с)
показати весь коментар
05.03.2023 16:46 Відповісти
У таких як ви, завжди на фронті одні кацапи, самі з собою воюють, а ЗСУ десь там "випадково під ногами плутається". Схаменіться. Орків вбиває танк зсу, а вам тарганів та ********** з своєї голови треба витравити ...
показати весь коментар
06.03.2023 08:26 Відповісти
Сильно в них вуха ватою забиті -- раз танка не почули .
показати весь коментар
05.03.2023 10:46 Відповісти
для этой толпы не ТАНК был нужен , а БРЕДЛИ !!! он бы их не пулеметом ушатал , а их ГУСЕНИЦАМИ давить надо !!! ГУСЕНИЦАМИ , а потом выйти и поссать на их останки !!!((((
показати весь коментар
05.03.2023 10:47 Відповісти
Ссать на кацапов это работа собак. Не отбирай у них хлеб.
показати весь коментар
05.03.2023 10:50 Відповісти
Стратиг! Тільки от між ними та "гусеницями" міни стояли " Придивися на початку відео - самий задній міну на дорозі в колії встановлює!
показати весь коментар
05.03.2023 11:18 Відповісти
Рівненько поскладали, видно що з хлопці душею підходять до справи.
показати весь коментар
05.03.2023 10:51 Відповісти
https://www.youtube.com/watch?v=QcmcyZU_sL8
показати весь коментар
05.03.2023 10:52 Відповісти
С Богом.
показати весь коментар
05.03.2023 11:02 Відповісти
уже разгрузились. судно вчера уже вышло из гдыни в обратный путь, по данным радара судя.
https://www.marinetraffic.com/ru/ais/home/centerx:18.3/centery:54.6/zoom:9
показати весь коментар
05.03.2023 11:25 Відповісти
Так из первой вашей видяхи , я понял, шо уже "топчут" наши земли .
показати весь коментар
05.03.2023 11:48 Відповісти
То не вы часом рядом стояли (лагом) видео снимали?
показати весь коментар
05.03.2023 11:52 Відповісти
нє. на цензорі є проффесійні агенти у яких кругом понатикани "свої люди", яким або вони звонять й вказівки цінні роздають, або ті самі їм звонять, шоб порадиться, як залужному бойові дії далі вести. це точно хтось з таких двох, мінімум, або їх агент, лагом стоїть )))
показати весь коментар
05.03.2023 11:59 Відповісти
Это жестко, стоять на корабле лагом к причалу , с агентурной целью, еще и опять пойтя за товаром. Спсб за инфу.
показати весь коментар
05.03.2023 13:40 Відповісти
https://youtu.be/QcmcyZU_sL8 Сотни боевых машин, поставленных НАТО, пересекли границу Украины
показати весь коментар
05.03.2023 11:08 Відповісти
.

ГОЙДА-АААААА!!!


показати весь коментар
05.03.2023 11:57 Відповісти
на похмiлля зроблений
показати весь коментар
05.03.2023 13:41 Відповісти
может быть огонь по своим или карательная акция.
отделение чмобиков отказалось воевать и покинуло позиции.
в ответ командование решило их наказать, раскатав танком.
как вариант.
показати весь коментар
05.03.2023 13:50 Відповісти
Ну так если следовать вашей логике, то РСЗВ типа "Града" вообще нет смысла применять - там на сотню выпущенных ракет может даже раненых не оказаться. А реактивные снаряды как бы дороже обычных. Вы фильмов пересмотрели, где чуть ли не каждая выпущенная пуля попадает в цель, а каждый снаряд в танк? В реальности на сотни тысяч выпущенных пуль может приходится один труп врага, а танковые дуэли в современной войне если и случаются, то очень редко. И основные потери на фронте как раз от работы артиллерии. Так что да, арта (и мобильная в том числе) работала и всегда будет работать по пехоте - это нормально.
показати весь коментар
05.03.2023 13:56 Відповісти
Поверь, жизнь одного врага гораздо дороже снаряда. Так что даже если выпустить 10 снарядов и убить всего одного, все равно это выгодно.
показати весь коментар
06.03.2023 02:03 Відповісти
Можно було на такій відстані і снаряди не витрачати. З танкового кулемету їх розстріляти, та і все.
показати весь коментар
05.03.2023 12:31 Відповісти
Ох і експерти б@дь...Ви були під танковими обстрілами? Виход ,приход майже одночасно....Навіть ,як використовує коZломордий ворог часто ,стане танчик за 4-5 км від Наших позицій,і стріляє по Нашим навєсіком...міняє позицію і знов стріляє,перезарядки,уїхав...приїджає слідуючий....Так що ,і при обороні Нам все підійде ,навіть старий Леопард 1...Тут краще мабуть Челенджер ,бо гармата нарізна,а це точніше
показати весь коментар
05.03.2023 15:02 Відповісти
А ви самки маскальські, плачте, чтоб вашим рєбятам памаглі
показати весь коментар
05.03.2023 16:52 Відповісти
Красиво,но мало...
показати весь коментар
05.03.2023 16:57 Відповісти