7235 відвідувачів онлайн

Артилерист Дмитро про досвід роботи з українською САУ "Богдана": "Я навіть не мріяв про таке. Адреналін хороший і екіпаж виживає навіть при підриві". ВIДЕО

Артилерист першої окремої бригади спеціального призначення імені Івана Богуна після бойових стрільб розповів про свою САУ "Богдана" українського виробництва.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, український воїн особливо відзначає точність української самохідної гармати.

"Адреналін хороший", - розповідає артилерист про роботу на САУ "Богдана", - "Вона може вразити ціль на відстані до 42 км. Гордість бере за нашу Україну, що ми виробляємо таку зброю. Сидіти на новій "Богдані" - я навіть не мріяв про таке. Кабіна в плані безпеки зроблена таким чином, що при підриві екіпаж виживає. В плані безпеки вона чудово зроблена".

Для довідки: 2С22 "Богдана" - українська колісна самохідна гаубиця, із стволом калібру 155 мм. Встановлена на шасі КрАЗ-63221. Розробка розпочата щонайменше з 2018 року. Стала першою українською САУ, що розроблена під стандартний для країн НАТО калібр 155 міліметрів.

Топ коментарі
+30
Зелене шапіто прийшло і пустило на асфальт і богдани, і вільхи, і стугни, і багато чого ще…
показати весь коментар
04.07.2023 13:10 Відповісти
+24
Обсырали сторонники секты 73% и всякие их "эксперды" типа Чмута. Просто накидывали дерьмо на Пороха и Турчинова.
показати весь коментар
04.07.2023 13:19 Відповісти
+20
Не зеля заклав проект, а Порох. Шапіто тільки міни знімає.
показати весь коментар
04.07.2023 13:12 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Зелене шапіто прийшло і пустило на асфальт і богдани, і вільхи, і стугни, і багато чого ще…
показати весь коментар
04.07.2023 13:10 Відповісти
Спочатку обсирали її як могли, тепер хвалять… тут щось не т
показати весь коментар
04.07.2023 13:11 Відповісти
Обсырали сторонники секты 73% и всякие их "эксперды" типа Чмута. Просто накидывали дерьмо на Пороха и Турчинова.
показати весь коментар
04.07.2023 13:19 Відповісти
Так і є. Чого тільки коштує регулярні висери володимира золкіна (що веде клоунський канал про полонених,сраки кацапам там вилизують),великого шанувальника зе-клоуна і Ко. А таких зрадників як той золкін,там тисячі при владі. Нажаль їм гроші не пахнуть.
показати весь коментар
04.07.2023 14:25 Відповісти
З прізвищем "чмут" в армії немає що робити. Тож воно й знайшло собі годівницю. "ПеЖе"...
Ну прям як персонаж "Кін-дза-дза".
показати весь коментар
04.07.2023 16:31 Відповісти
Зяма Оманський чому на виробляється Богдана? Патрушев заборонив?
показати весь коментар
04.07.2023 13:11 Відповісти
Не зеля заклав проект, а Порох. Шапіто тільки міни знімає.
показати весь коментар
04.07.2023 13:12 Відповісти
Все понимаю, но... С 2018 года передана 1 (одна)!!! "Богдана" в ВСУ, которую фотографируют и снимают на видео в разных местах и с разных ракурсов. И поднимать многотонный ствол вручную ( крутя колесо) - действительно адреналин.
показати весь коментар
04.07.2023 13:13 Відповісти
А снаряд в казенник? Или он сам залетает?.
показати весь коментар
04.07.2023 13:16 Відповісти
Ви дві різні людини? Чи один і той же членосмок під різними ніками
показати весь коментар
04.07.2023 13:22 Відповісти
Мое имя и фамилия указаны, в отличии от вашего. А системы автоматического заряжание на САУ таки нет . Руками снаряд поднимают и в казенник досылают. А он весит более 40 кг. Так что не радостно заряжающему.
показати весь коментар
04.07.2023 13:31 Відповісти
Вот тебе из Википедии:

На першому зразку САУ, що брала участь у https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B4_%D0%BD%D0%B0_%D1%87%D0%B5%D1%81%D1%82%D1%8C_%D0%B4%D0%BD%D1%8F_%D0%9D%D0%B5%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%B6%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8#2018 параді 2018 року , автоматична система заряджання не була встановлена. За даними https://uk.wikipedia.org/wiki/Defense_Express Defense Express , система передбачена конструкторською документацією та розроблена, державні випробування «Богдана» буде проходити у повній комплектації.https://uk.wikipedia.org/wiki/2%D0%A122_%C2%AB%D0%91%D0%BE%D0%B3%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B0%C2%BB#cite_note-de.5381-18 [18]

Очікувалось, що САУ отримає цифрову https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0_%D0%BA%D0%B5%D1%80%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BD%D0%B5%D0%BC систему керування вогнем та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82_%D0%B7%D0%B0%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%B6%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F автоматичну систему заряджання . Автомат заряджання не був встановлений і під час вторгнення в 2022, установка брала участь в бойових діях без ньогоhttps://uk.wikipedia.org/wiki/2%D0%A122_%C2%AB%D0%91%D0%BE%D0%B3%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B0%C2%BB#cite_note-:1-37 [37] https://uk.wikipedia.org/wiki/2%D0%A122_%C2%AB%D0%91%D0%BE%D0%B3%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B0%C2%BB#cite_note-38 [38] .
показати весь коментар
04.07.2023 13:35 Відповісти
Вона застаріла на десятки років. Порівняйте це гівно. де все вручну і "на глазок" з французькою сау Цезар
показати весь коментар
04.07.2023 13:29 Відповісти
А не врать так тупо?
показати весь коментар
04.07.2023 13:34 Відповісти
ти тупий як пробка,вона НЕ ГОТОВА ПОВНІСТЮ,і так АЗ не впливає на точність,а ти дебіл
показати весь коментар
05.07.2023 02:47 Відповісти
А ничего что этот экземпляр на шасси "Татра", а не "КрАЗ"?

Самохідна артилерійська установка побудована на шасі https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%80%D0%90%D0%97-6322 КрАЗ-63221 зі спареною броньованою кабіною для розміщення обслуги бойової машини.https://uk.wikipedia.org/wiki/2%D0%A122_%C2%AB%D0%91%D0%BE%D0%B3%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B0%C2%BB#cite_note-:0-12 [12]

Крім того вона має автоматизовану систему наведення на контролерах https://uk.wikipedia.org/wiki/Siemens Siemens SIPLUS та SIMATIC HM,https://uk.wikipedia.org/wiki/2%D0%A122_%C2%AB%D0%91%D0%BE%D0%B3%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B0%C2%BB#cite_note-:0-12 [12] ...
показати весь коментар
04.07.2023 13:26 Відповісти
И для развития: уже существуют три варианта САУ "Богдана" на разных шасси - "КрАЗ", "Татра" и МАЗ.
показати весь коментар
04.07.2023 13:38 Відповісти
В википедии пишут шо разрабатывалась з 2015 по 2018г.г. на" Краматорском заводе тяжелого станкостроения"
Изоттовитель "ХТЗ".
Первый образец выпустили в 2019г.в октябре./Зеленский стал президентом 20 мая 2019г.
Потом решили усовершенствовать.Возник спор между разработчиками и МО-Краматорск обвинял МО в невыплатах.Дошло до суда, который разбирался больше года,на это время все заморозили. С началом СВО хотели уничтожить САУ (или 2).
Потом вывезли в тыл. Применялась по освобождению о. Змеиный.
показати весь коментар
04.07.2023 16:04 Відповісти
її не могли випустити в 19му,бо вона брала участь у параді до дня Незалежності в 18му.
показати весь коментар
05.07.2023 02:48 Відповісти
На параде это была модель. Эще испытывали ходовую,тестовые стрельбы. И лишь в октябре 2019 выпустили вроде бы первый "рабочий" образец .А потом еще испытывали до середины 2020г.
показати весь коментар
05.07.2023 23:51 Відповісти
Ау, "эксперд" ЧМОут, может пора уже застрелиться от стыда? Не?
показати весь коментар
04.07.2023 13:20 Відповісти
При всій моїй повазі до артилериста, але на фоніі Д-20, або 2А65 воно так і є. Але цікаво було б направити на Богдану на 1-2 дні артилериста з Зузани, або Цезаря (особливо з переданої нам версії для Данії) і отримати їх коментарі. Не думаю, що все було б так радісно.
показати весь коментар
04.07.2023 13:21 Відповісти
В січні 2023 був спеціальний набір в бойові підараси?
показати весь коментар
04.07.2023 13:23 Відповісти
??? Не знаю, тобі видніше.
показати весь коментар
04.07.2023 13:25 Відповісти
Те що ти нікуя не знаєш зрозуміло, тупий від природи. Інших в тролі не беруть
показати весь коментар
04.07.2023 13:28 Відповісти
Шановний, самокритика це звісно корисно і чудово, але будь-ласка займайтесь нею на одинці. Не потрібно виносити свої розумово-психологічні проблеми на широкий загал, максимум це має чути Ваш психолог/психіатр (а в мене, дещо інша спеціальність).
З надією на Ваше подальше одужання, О.Гнатенко.
показати весь коментар
04.07.2023 13:32 Відповісти
Дешевий троль-піздабол то спеціальність?!!!
показати весь коментар
04.07.2023 15:06 Відповісти
Повторюю вдруге, тобі видніше, а я в такому не розуміюсь, на відміну від тебе.
показати весь коментар
04.07.2023 15:19 Відповісти
Звичайно гнидо, як ти можеш в собі розібратись, тобі не за це платять
показати весь коментар
04.07.2023 15:29 Відповісти
Який ти насправді жалюгідний, не можеш щось сказати адекватне і розумне - розкриваєш рота і виливаєш звідти потік лайна. Розумієш, ти ж не мене ображаєш, ти ображаєш себе, своїх батьків, що тебе таким невиховали, своє оточення. Раджу зайнятись собою і спробувати стати гідним членом суспільства, а не нікчемним і жалюгідним, як ті рашисти.
показати весь коментар
04.07.2023 15:36 Відповісти
Шановний Олегу, наразі людина, якій варто зайнятий собою - це ви.
Вам вже декілька військових надали інформацію про позитивний досвід керування Богданою - а ви продовжуєте накидувати на вентилятор. Незважаючи на недоліки - Богдана це все, що у нас є, і колись до таких, як ви дійде, що не можна вимагати в Заходу зброю, при цьому самим не виробляючи нічого.
А допоки не дійшло - ви просто шкідник, який відпрацьовує росіянське замовлення.
показати весь коментар
04.07.2023 16:11 Відповісти
І хто ж шкідник, - той хто осліп і не бачить недоліків які потрібно виправити, чи той хто вказує на те, що була купа часу довести її до дійсно хорошого стану, але в Укроборонпромі "миші з'їли гроші".
Ти напевно і тих хто виявив мільярдні порушення на закупівлі продуктів в Міноборони теж вважаєш шкідниками? Думаєш тобі зелена гопкомпанія за це відсипить баксів?
показати весь коментар
04.07.2023 17:48 Відповісти
Не доходить до бидла. Будемо навчати. САУ Богдана, згідно проектної документації, має цифрову систему наведення та автомат заряджання, тож з ергономікою все ОК! Вона, взагалі, є копією САУ Цезарь. Чому всього цього нема на даному зразку? Тому що це дослідний зразок, зроблений в одному екземплярі для проведення польових випробувань гармати, а саме: - стрільба на максимальні відстані, стрільба макимальними навіками пороху, подвійними навісками, стрільба з заповненим водою стволом, то що.
ти всього цього не знав? Знав! Але продовжуєш брехати! ЧОМУ? Тому що ти дешевий троль, тварюко!
показати весь коментар
04.07.2023 16:12 Відповісти
А тепер подивись на фото серійної Богдани (в живу ти навряд чи зможеш, бо сидиш немов пацюк в тилу) і покажи там автомат заряджання. Чи ти не знаєш що Богдана вже не в одному екземплярі?
Покажи де там АЗ, бидлоган? Почитав про неї в вікіпедії і став експертом? Артилеристом?
Ти такий тупорилий що не можеш знайти відкриті дані про неї? Можеш піти в армію і поживитись на неї вживу, поспілкуватись з тими хто тягає снаряди, розкажеш їм про автомат заряджання. Хоча про що я, ти ж звичайнісінький диванний ссикун.
показати весь коментар
04.07.2023 17:42 Відповісти
Серійноі?!!! Дібіл ти брехливий! Богдан зібрано аж ДВІ! Дослідний зразок, та предсерійний. Який, нах, серійний зразок??? В армію? Для того щоб мені туди піти, потрібно спочатку звідти звільнитися, і я не артилерист, я снайпер, тож на зброі розуміюсь дай Бог кожному. Тягати снаряди?!!! Та в мене гвинтівки 8 кіло плюс іншої зброі, приладів та снаряги 25! І за день мені доводиться проходити, пробігати, проповзати 20-30 км такої жопи, що с»чортамтошно. Тобі там радили заткнути ібальнік? Скористайся порадою довбойоб.
показати весь коментар
04.07.2023 19:22 Відповісти
Навіть якщо подивитись на відкриті дані, то можна знайти фото трьох різних Богдан. Який же ти снайпер тобі до окуліста потрібно, якщо цього не бачиш! Судячи по коментарях, то єдине куди ти снайперськи влучаєш, так це в пляшку, тупе хамло.
показати весь коментар
04.07.2023 19:35 Відповісти
Гандон брехливий, я повинен вірити тобі, курві сцикливі, чи офіційні інформації?!!!
Заткни іпальнік, членосмок смердючий, дістав бидло тупе.
показати весь коментар
04.07.2023 20:41 Відповісти
О, прям один в один як ванька з вагнера заспівав. І лексикон такий же. Тому іди ти, слідом за Москвою - на.........
показати весь коментар
04.07.2023 20:46 Відповісти
Бидляк брехливий, де офіційне підтвердження про випуск САУ?!!! Нема??? Значить ти піздабол, троль, і просто гнида.
показати весь коментар
04.07.2023 21:08 Відповісти
Тобі ванька, бачу не лише окуліст, а і психіатр потрібен. Хоча схоже вже запізно.
показати весь коментар
04.07.2023 21:14 Відповісти
Це все гниломорде, на що ти спромоглося?!!! Типове брехливе лайно.
показати весь коментар
04.07.2023 21:30 Відповісти
Хоча ти з біль пізнього набору, з квітневого.
показати весь коментар
04.07.2023 13:25 Відповісти
Пробовали. Довольны. С 5 снрядов на дальности 30 км. три последних ложиться с разбросом меньше 20 метров. Два первых для разогрева. Это для САУ просто снайперская точность.
показати весь коментар
04.07.2023 13:29 Відповісти
Не про точність мова, мова про ергономіку для артилеристів. Завантажити ********* (43-47кг.) потрібно на висоту 1,5м. Подати снаряд заряжаючому потрібно теж на 1,5м., потім зарядити на рівні голови. Є ще питання, але не для широкого обговорення.
показати весь коментар
04.07.2023 13:41 Відповісти
Ти пишеш: було б цікаво, якби спробували.
Тобі відповідають, що пробували, і задоволені.
Ти далі відкриваєш ******, для чого? Щоб доказати якусь свою точку зору, яку ти не плануєш міняти?
показати весь коментар
04.07.2023 14:33 Відповісти
Зауважу лише одну річ, якщо ти звик говорити членам своїй сім'ї "******" замість рот, то продовжуй і далі так казати своїм батькам, можливим дітям, тощо. А от сторонні люди погано сприймають твої зековські словечки. Рано чи пізно, це може для тебе погано скінчитись. Capisce?
показати весь коментар
04.07.2023 15:17 Відповісти
І що ти зробиш? Сядеш заплачеш чмо зелене?
показати весь коментар
04.07.2023 15:30 Відповісти
Я там тобі вже відповів вище, нешановний ольгиноподоляковець.
показати весь коментар
04.07.2023 15:37 Відповісти
Добре відповім тобі зрозумілою для тебе мовою, мовою такого ж як ти, бидла - коли ти розтуляєш свій вонючий ****** і починаєш виливати звідти лайно, то маєш очікувати що в якийсь час отримаєш теж у відповідь. Якщо ти і тобі подібні не бачите недоліків, що перекочували з експериментального зразка в серійний і наярюєте на них по завданню зеленої гопкомпанії, то вам варто забрати в Подоляка зароблені 10 грн. та заткнути свою клоаку. Бо після війни, запитаємо і з владних корупціонерів, і з таких владних жополизів як ти.
показати весь коментар
04.07.2023 17:33 Відповісти
Друже, вонючий ****** лишень у вас. Я, натомість, лишень прошу вас утриматись від відверто шкідливих коментарів щодо українського оборон. прому. Я на образи не переходив, зауважте.

"зеленої гопкомпанії, то вам варто забрати в Подоляка зароблені 10 грн"

Не існує ще ніякого серійного зразка. А не існує він якраз частково завдяки цій самій гопкомпанії. У Богдани є недоліки - це правда. І над ними треба працювати - це також правда. Але вам вже декілька військових прямим текстом написали, що все з нею ок, працювати задоволення. Це головне. На війні перебирати не вийде.

"Бо після війни, запитаємо і з владних корупціонерів, і з таких владних жополизів як ти."

У кого ви спитаєтесь? Після війни наступна декада це правління найвидатнішого Президента, тому не пишіть небилиць про "спитаємо". Давно на рейтинги не дивились?

Поясню максимально лаконічно: Богдана, незважаючи на свої недоліки, працює. І чим більше їх у нас буде - тим більший шанс вибити русню.
показати весь коментар
04.07.2023 17:47 Відповісти
Ти на образи якраз і перейшов з першого слова, але як і всі бидлюки вважаєш що тільки тобі можна кидатись на інших, тому тепер терпи, буду писати зрозумілими тобі словами. На вказані недоліки, що так і не виправили, ти відкрив свій ****** і почав щось верещати. Так от, недоліки є, вони не виправлені ні в першій, ні в наступних машинах. І схоже виправляти ніхто не буде, аж до наступної САУ, яка буде через *надцять років. А поки ти не напрягаючись відкриваєш свій ******, інші тягають на горбу 47 кг. снаряди, гроблячи здоров'я, та зустрічаються з іншими сюрпризами, про які напевно не варто тут писати.
А щодо рейтингів, так це зрозуміло, дякуючи таким всяким жополизам, що замовчують всі проблеми, вони ростимуть і далі.
показати весь коментар
04.07.2023 18:00 Відповісти
Не було ніяких образ. Я ввічливо спитався для чого ви відкриваєте свій ******. Образа - це, наприклад, написати, що ти довбойоб.

" поки ти не напрягаючись відкриваєш свій ******, інші тягають на горбу 47 кг. снаряди, гроблячи здоров'я, та зустрічаються з іншими сюрпризами, про які напевно не варто тут писати."

Тільки чомусь військовий про це не ниє, а наоборот хвалить цю машину. А ти відкриваєш ******. Як так?

"І схоже виправляти ніхто не буде, аж до наступної САУ, яка буде через *надцять років"

Дійсно, адже виправити ці недоліки це займе більше 10 років. У вас, довбойобів, не вистачає розуміння, що ви цією критикою лишень допомагаєте владі не розвивати Богдану. Будь-яка критика Богдани - це карт-бланш для влади її не розвивати, і не виробляти, адже "Вона ж і так погана". І саме завдяки таким, як ти - у нас всього декілька екземлярів на момент вторгнення.

Знаєш, що гірше за тягання 47 кг снарядів? Відсутність куди їх тягати.
показати весь коментар
04.07.2023 18:07 Відповісти
Знаєш, що гірше за тягання 47кг. снаряду? Тягати їх в 35 градусів спеки, в бронежилеті, поки якийсь ушльопок в тилу відкриваючи свій ******, радіє тому як це добре, та ще і вважає тих хто так не думає довбойобами. А варто було б йому підти самому і потягати їх, бажано на руках на висоту свого зросту, може тоді, трохи прояснилось би в залишку того, що є в нього голові. Але на жаль поки одні воюють, тупі мразоти квакають щось сидячи в тилу, в безпеці. Жополизи влади - вважаєте що якщо замовчати всі проблеми, вони зникнуть?
показати весь коментар
04.07.2023 18:19 Відповісти
Бл*дь, з кожним днем все гостріше питання - на*** ми тут гинемо? Може дійсно довбойоби? Може потрібно було не в армію іти, а забрати родину і валити на Захід? Як це зробили тисячі. Хай би ти і тобі подібні, самі воювали? Проявили свій геній, замерзали б, горіли заживо і запікались би на сонці. Потягали б як ми тут снаряди, зірвали б собі спину. Може тоді ти і тобі подібні позатикали б свої *******? Стадо гієн. Все що можете - ховатись від ТЦК і вищати в інтернеті.
показати весь коментар
04.07.2023 18:32 Відповісти
Дуже просте питання ж. Чи особисто ти користувався "Богданою"?

"ми тут гинемо?"

Якщо ти воюєш - то повага тобі. Але, на щастя, це апріорі не робить будь-яку твою думку правильною. Судячи з усього відношення до "Богдани" ти маєш приблизно нульове. Тоді сенс такої критики? І я підозрюю, що воювати ти пішов не задля того, щоб випадкові люди в інтернеті тебе боготворили. Але за службу - дякую.

"Може тоді ти і тобі подібні позатикали б свої *******? Стадо гієн."

Не позакривали б, бо є розуміння, якої кількості б смертей можна було б уникнути, якби у нас на початок війни було б 100 Богдан. І чи взагалі була б якась війна, якби у нас власної зброї було б в достатку.
Сумно, що до тебе не доходить, що ти своєю критикою Богдани шкодиш своїй же державі.
показати весь коментар
04.07.2023 18:40 Відповісти
Бл**ь ти довбойоб! Я "бог війни", надіюсь знаєш що це означає? Де і на чому неважливо, важливо те, що так чи інакше, ми тут знаємо нюанси різної техніки. А ти знаєш як воно тут? Коли взимку сидиш день в холодній радянській САУ, бо отримати її з працюючим обігрівачем = виграти джек пот в лотереї, коли тягаєш снаряди в оцю бл**ь спеку, коли..... Коли побратими на PzH2000, при всіх її недоліках, які обсмоктали в ЗМІ, служать ніби в раю? І тут якийсь довбойоб радить радіти недоробленій САУ і називає критику її недоробок = шкодою державі. Постав експеримент, візьми трубу 150-160мм., відріж 0,9м., засип туди 47 кг. піску, вийди на сонце, підніми на висоту 1,6м. і підніми на висоту голови. Потім повтори 4-5 разів на хвилину. і так загалом 30-200 разів. Повтори на протязі хоча б 20 днів. А, і ще бронежилет незабудь. Може тоді до тебе дійде що певні недоробки є критичними, бо так артилеристи рано чи пізно будуть в травматології зі хребтом, і хто тоді буде на таких САУ? Невже ти?. Це що так важко було виправити? Дорого? Барабани з бомбосховищ продайте! Жукови чортові, воювати чужим здоров'ям і життям захотілось.
А ти думаєш це єдина там проблема? Хоча що ти там думаєш, ****** тільки розкриваєш в такт Резніковським історіям, котрі призначені відволікати увагу від корупції.
показати весь коментар
04.07.2023 19:00 Відповісти
"Це що так важко було виправити?"

Виправлять, згодом. Це ж можливо зробити на вже випущених екземплярах, чи не так? В чому проблема? В тому що хочуть якомога швидше дати військовим хоча б якусь зброю? Хіба це так погано?

"Постав експеримент, візьми трубу 150-160мм., відріж 0,9м., засип туди 47 кг. піску"

Звідки вийшло 47 кг піску + труба ?
Вага 155 мм снаряду 43 кг, хіба ні?

"і називає критику її недоробок = шкодою державі."

Саме так. Бо при всіх недоліках, якби у нас на 24 люте було б достатньо Богдан - зараз не довелось би такою ціною відвоювати території. Я вже мовчу про "Громи".

Ви порівнюєте "Богдану" з Pzh2000, але ви знаєте, що вся розробка Богдани обійшлась значно дешевше, ніж один екземпляр Pzh2000?
показати весь коментар
04.07.2023 19:13 Відповісти
43,8 або 46,7кг загалом на стандартних 155.
2019 - початок випробувань, періодично виправляють недоліки.
......
2022 початок війни, надходження перших західних аналогів.
Січень 2023 - Резніков оголошує про серійне виробництво, основні зауваження залишаються.
Не вистачило грошей? Ні їх було повно.
Не вистачило часу? Він був.
Незрозуміли? Ні на виставці не так давно показаний макет без основних вад.
Знищено обладнання? А що, на Заході відмовили в технічній допомозі?
Гаразд, дали зброю якнайшвидше. А що потрібно мовчати про її вади? Радіти і безупинно ссатись в штани від радості? Тобто потрібно тоді мовчати і про інше - дорогущі продукти (так дали ж хоч якусь їжу!), вілли воєнкомів (так відправили хоч якесь підкріплення!), .... Це ж шкода державі про це говорити!
Я не порівнюю військові якості Богдани з німцем, я порівнюю відношення західної конструкторської думки до здоров'я військових з українською, та срсрівською. І як не дивно 30 років незалежності, а про військових як не думали тоді, так і не думають зараз. і не лише конструктори, та політики, а і громадяни, що за нашими спинами.
показати весь коментар
04.07.2023 19:31 Відповісти
Зрозумів про що ви. Якщо я правильно розумію, то ви хочете, щоб Богдану вдосконалили перш ніж випускати у серійне виробництво?
Дивіться, я на всі 100% згоден, що турбота про здоров'я військових має бути першочерговою, але якби це цинічно не звучало, краще 30 "поганих" Богдан зараз, ніж 30 хороших ніколи.

Під "шкодою" я маю на увазі якраз те, що багато "експертів" різко критикували Богдану, і це дало карт-бланш владі на сповільнення її розробки. Якби людям дали нормальне фінансування зразу - то, можливо, вже б у лютому 22 у нас була б Богдана у якій не треба піднімати снаряди вагою 45 кг. Я у цьому плані.

"Гаразд, дали зброю якнайшвидше. А що потрібно мовчати про її вади? Радіти і безупинно ссатись в штани від радості?"

Мені здалось, що ваш посил передусім у тому, щоб не робити її взагалі, а надіятись на Західні аналоги. Але все ж зазначу. що порівняння Богдани(хоч і не оптимальної) до яєць по 17 грн, чи дизелю по 80 грн все-таки не дуже доречне. На "Богдані" грошей не пиляли.

Єдине рішення, яке я наразі бачу - це швидко робити "Богдану" і фіксити проблеми по можливості. Ви яке рішення бачите?
показати весь коментар
04.07.2023 19:45 Відповісти
Проблема Богдани виключно політична. Створили при Порошенку - Зеленський і Ко максимально заморозили запуск у виробництво, адже інакше це визнання його правоти, так вони визнали що вона сира, але чому не виправили недоліки? Аналогічно тепер - хвалиш її = порохобот, критикуєш = зебот. Аналогічно Сапсан, Стугна та т.п. Ми вже не дізнаємось, довели б їх при Порохі до ладу, чи порізали на метал, але на сьогодні маємо сируваті зразки.
Робити її потрібно, але критикувати критиків?! Я не бачу реальних спроб поліпшити ситуацію, вважаю що був час та гроші, навіть з початку війни. І категорично проти суцільного одобрямсу, який зараз панує інтернетом.
І Богдана не єдина, є ще багато таких вузьких місць в озброєнні, самі дикі з них іноді потрапляють в інтернет, але об'єднує їх одне - думка, що наше = прекрасне, радій раз дали. Але це не так.
Нагадаю, свого часу американці в Іраку та Афганістані зіштовхнулись з масовим закладенням фугасів на дорогах, Хаммери на яких розлітались на шматки. Ситуація дійшла до відмов виїзджати на них в патрулі. Вони замовчали проблему? Ні вони зробили свої MRAP, які до речі добре показали себе в Україні (крім витрати пального і ваги, правда). Вони почали публічну дискусію і виправили ситуацію. Чому в нас не можна критикувати? Чому критикуєш = підігруєш Росії?
А фіксити проблеми потрібно, але фіксити, а не писати суцільну похвальбу, яка одночасно гріє его зеленим - от яке виробництво налагодив Резніков, та порощенковцям - от яку САУ розробив! А на сьогодні, поки одні гріють своє его, інші ламають спини.
показати весь коментар
04.07.2023 20:14 Відповісти
"хвалиш її = порохобот, критикуєш = зебот."

Так ви наче наоборот мене в зеботстві звинувачували.

"але об'єднує їх одне - думка, що наше = прекрасне, радій раз дали"

Та ні, нема такої думки. Мені просто страшно, що натомість через критику взагалі вирішать не випускати. Звісно, погано, що є такі проблеми, але вона все ж краща за совкові аналоги, які ще у нас досі є. Очевидно, що гірша за умовний Цезар, чи Pzh2000. Але на їх розробку пішло багато часу, з часом і наша "Богдана" стане кращою. Я згоден, що не можна замовчувати проблеми, але подавати це у вигляді:

"Так, проблеми є, але потрібно розвивати далі".

"Ми вже не дізнаємось, довели б їх при Порохі до ладу, чи порізали на метал, але на сьогодні маємо сируваті зразки."

Я особисто вважав і вважаю, що довели б. Це видно і по замовленням на ту ж саму Вільху, і по тому, що який не який, а Нептун у нас є. Чи було б серійне виробництво, і чи були б вирішені вище перелічені проблеми ДО війни - важко сказати. На жаль, в П.О ніколи не було монобільшості у парламенті. Зараз от звільнили голову укроборонпрому за провал ракетної програми, до речі.

"Чому критикуєш = підігруєш Росії?"

Це не універсальне правило, звісно. І точно не у вашому випадку. Але логіка така, що багато з цих критиків реально хочуть, щоб ми нічого самі не робили, бо виходить погано, а купляли Західне. Так тільки проблеми, що Захід не завжди хоче продати.

"Ні вони зробили свої MRAP"

Хороший приклад, лишень зауважу, що американці технологічно на зовсім іншому рівні. Вони за декілька місяців розробляли і доводили до використання абсолютно нові види ракет.
показати весь коментар
04.07.2023 23:43 Відповісти
Судячи з усього ви військовий, який зараз на нулі? Якщо так - то частина сказаного мною щодо вас була поспішною і несправедливою. Прийміть вибачення.

Я все ще вважаю, що будь-яка критика "Богдани", якщо ви нею не користувались - шкідлива Україні, і справа не у замовчуванні проблем, а у тому, що "Богдани" потрібні вже і зараз. Вони були потрібні ще 24 лютого 2022 року. І ось такі "експерти" дали владі карт-бланш на те, щоб їх у нас не було. Скільки це коштувало нам - знаєте і самі.

Ви військовий, і робите важливу роботу по збереженню нашої Батьківщини - я це поважаю. Але не треба також кидатись на цивільних, тому що у них є думка, яка відрізняється від вашої. Я розумію, що мої не масштабні податки не рівня вашій пожертві, але мені теж хочеться знати, що мої гроші йдуть не на яйця по 17 грн, а на виробництво зброї, чи ***********, які врятують не одне життя нашим військовим.
показати весь коментар
04.07.2023 18:59 Відповісти
Який військовий, на якому нулі?!!!! Ти смієшся? Коли ти на фронті, пох на нулі чи на третій лінії, тобі вгору немає коли глянути, а це бидло на Цензорі сидить безвилазно! Це тупа троляка, що сере тут за гроші
показати весь коментар
04.07.2023 21:48 Відповісти
При весе снаряда больше 40 кг очень не радостно его вручную загружать.
показати весь коментар
04.07.2023 13:32 Відповісти
Навіщо порівнювати буксируємі гаубиці Д-20, або 2А65 з САУ? М777 теж вручну заряджається, але не треба на плече снаряд підіймати. Д речі теж саме з Д-20, або 2А65.
показати весь коментар
04.07.2023 14:02 Відповісти
Порівнюю, тому що для того хто перейшов з них на Богдану, все ОК. А от на фоні інших колісних САУ......
Причому перша була тестовим зразком, навіть з запланованим автоматом заряджання, але ж серійні, судячи з фото Резнікова, отримали всі ті ж дитячі болячки, що і були в першій. Зрозуміло, що під час війни, краще така САУ ніж ніякої, але це не привід робити з неї еталон і зводити безмежну хвалу.
показати весь коментар
04.07.2023 14:12 Відповісти
Що краще, на пузі 45-47 кг тягати, чи на плече підіймати? Спробуйте самі з мішком цукру, і побачите дві великі різниці.
показати весь коментар
04.07.2023 14:17 Відповісти
Боже! Ви ж праві! Я помилявся! Воно ж таки дійсно так! Всі помилялись - інженери і військові країн НАТО, експерти, диванні експерти.... А воно ж дійсно Ви та Укроборонпром відкрили всім очі. Тепер будуть нові версії САУ, новий Цезарь, де снаряд потрібно буде підняти на 2м., це ж дасть скорострільність мінімум 16-18 пострілів на хвилину! Терміново пишу листа в Nexter!
показати весь коментар
04.07.2023 14:28 Відповісти
Шо це було?
показати весь коментар
04.07.2023 14:33 Відповісти
Це була моя відповідь на порівняння снаряда з мішком цукру та на Ваш висновок, що переносити/заряджати снаряди на 1,5+метрах це нормально. Відповідь така ж адекватна, як і Ваші слова.
показати весь коментар
04.07.2023 14:37 Відповісти
Де це я написав, що на 1.5+ метра підіймати снаряд це нормально? Уважніше треба читати.
показати весь коментар
04.07.2023 14:41 Відповісти
Якщо ви не зрозуміли, то я написав, що навіть тим, хто перейшов з Д-20 чи 2А65 важче заряджати САУ 2С22.
показати весь коментар
04.07.2023 14:38 Відповісти
Пишіть листа куди завгодно, але ваш недоречний сарказм - не грає вам на користь.
Яка ціль цих ваших опусів? Принизити "Богдану"? Так її роками принижували ті, хто не хотів, щоб її довели до кінця. Вказати на недоліки? Так це і так всі розуміють, і краще за військових, які з нею працюють ніхто не скаже.

А "експерти", до яких ви апелюєте - це курам на сміх. Є багато речей, за які можна і треба критикувати оборон. пром. Але Богдана не серед них. Власна артилерія - це необхідність, а не розкіш.
показати весь коментар
04.07.2023 16:25 Відповісти
ти їбанута тварина,як в твому черепку визріло таке порівняння? особливо з Д20?
показати весь коментар
05.07.2023 02:49 Відповісти
Дякувати Зе клоунам програма по САУ "Богдана" не була профінансована.
показати весь коментар
04.07.2023 13:41 Відповісти
Особливий адреналін у тому, щоби без усякої механізації заштовхувати у камору снаряд вагою близько 50 кг, піднімаючи його на плече. Снарядів для стрільби на 42 км Україна не виробляє.
https://www.youtube.com/watch?v=Iuw94zJCZ_8&t=5s САУ 2С22 «Богдана» калібру 155 мм [Україна]
показати весь коментар
04.07.2023 13:42 Відповісти
Вже навіть підривалася? Чи дурень мрією багатіє?
Стільки років "пиляли" - нарешті одну "випиляли".
показати весь коментар
04.07.2023 14:02 Відповісти
а скільки років? її з 19го ***** не доробляли,тому вона досі на ручному заряджанні,а саму дослідну машину за три роки зробили.що ***** довго для країни яка арти взагалі не виробляла?
показати весь коментар
05.07.2023 02:54 Відповісти
Тому зельониє на вимогу Пуйла і заморозили впровадження "Богдани" у війська. І не тільки її.
показати весь коментар
04.07.2023 14:19 Відповісти
А скільки лайна було вилито на "Богдану". Та "Варту".
блаЗЄнські виродки та їх підспівувачі. Через вас ллється так багато крови.
показати весь коментар
04.07.2023 15:24 Відповісти