6744 відвідувача онлайн

"Якщо ви не дасте зброю, то ваші співаки, ваші письменники стануть кулеметниками або керуватимуть безпілотниками, як я", - Хливнюк в інтерв’ю BBC. ВIДЕО

Співак, лідер гурту Бумбокс і нинішній військовий Андрій Хливнюк в інтерв’ю BBC наголосив на важливості постачання Україні зброї, аби від російських загарбників не довелося відбиватись військам на території Європи.

Фрагмент інтерв'ю опублікували у соцмережі, інформує Цензор.НЕТ.

"Якщо ви не дасте нам зброю, то ваші сини, брати, співаки стануть кулеметниками, пілотами безпілотників, як от я. Подумайте про це", - заявив Андрій Хливнюк в Лондоні під час інтерв‘ю BBC.

Топ коментарі
+54
Андрію Хливнюку респект за здоровий глузд...
показати весь коментар
12.08.2023 13:52 Відповісти
+50
Так. Молодець.
показати весь коментар
12.08.2023 13:52 Відповісти
+35
Да, он ЧЕЛОВЕК, не квартальная и голосящая мразь.
показати весь коментар
12.08.2023 13:57 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Так. Молодець.
показати весь коментар
12.08.2023 13:52 Відповісти
Андрію Хливнюку респект за здоровий глузд...
показати весь коментар
12.08.2023 13:52 Відповісти
Да, он ЧЕЛОВЕК, не квартальная и голосящая мразь.
показати весь коментар
12.08.2023 13:57 Відповісти
https://zn.ua/ukr/war/u-to-kerchi-vibukhi-rosijani-perekrili-krimskij-mist-nad-nim-hustij-dim-.html яка сумна новина
показати весь коментар
12.08.2023 13:53 Відповісти
Цензор, запускай міст! Бо я зараз кончу
показати весь коментар
12.08.2023 13:54 Відповісти
вроде он рабочий((
показати весь коментар
12.08.2023 14:37 Відповісти
Путлєр вестиме війну не стільки скільки захоче-а стілки скільки йому дозволять це робити...
показати весь коментар
12.08.2023 13:55 Відповісти
150 мільйонів орків йому це дозволили.
показати весь коментар
12.08.2023 16:24 Відповісти
Та немає там 150 млн.! Досить вже вам себе лякати, максимум 80-90 .
показати весь коментар
12.08.2023 16:32 Відповісти
Ясно. 90 мільйонів - це "мєлочь"...
показати весь коментар
12.08.2023 16:37 Відповісти
Якщо врахувати що втрати рабо-Кацапів у 3-5ть разів більше за втрати ЗСУ то не дрібниці але потенціалу не більше у плані людського ресурсу.
показати весь коментар
12.08.2023 16:41 Відповісти
на жаль більшість європейців цього досі не розуміють .
показати весь коментар
12.08.2023 13:55 Відповісти
Ні-ні! Нас це не торкнеться!!! (с) неАмазон
показати весь коментар
12.08.2023 13:55 Відповісти
Там, в ЕС и США, столько парашных консерв, и за 32 года настолько расслабили булки, после развала Совка, что думать там умеют не многие.
показати весь коментар
12.08.2023 13:55 Відповісти
В нас такі владу очолили, а ви про єс та сша
показати весь коментар
12.08.2023 15:04 Відповісти
Нажаль ви прави.
показати весь коментар
12.08.2023 17:18 Відповісти
Супер! Це тобі не скрипливі відосики з підсунутим текстом. Бо від щирого серця, з голови.
показати весь коментар
12.08.2023 13:59 Відповісти
а давайте бубу заліжемо до *****?
показати весь коментар
12.08.2023 14:00 Відповісти
чому нормальні, розумні, чесні люди в Україні не цінуються, чому за них не голосують. Чому українці обирають керівником своєї держави недолуге, жадібне, брехливе, неосвічене чмо ??? ЧОМУ ???
показати весь коментар
12.08.2023 14:10 Відповісти
тому що....(дальше нехай кожен допише свое)
показати весь коментар
12.08.2023 14:15 Відповісти
Потому что Украина не кацапия. Не сдержал обещания, не оправлал надежд, прощай. И так будет со всеми, кто решит обдурить людей.
показати весь коментар
12.08.2023 14:30 Відповісти
Тому що в постколоніальній Україні на час проголошення незалежности добра половина людности не ідентифікувала себе українцями. І відповідно голосувала. Всі 30 років "незалежности" українська еліта з усіх сил підтримувала цей стан. Адже розкол за мовною ознакою - гарантований успіх на виборах для кримінально-політичних шахраїв. Еліта має давати приклад і окреслювати перспективи. Оскільки місце еліти виявилося порожнім після хвиль репресій і голодоморів, його (це місце) зайняла мафія. А мафії не вигідне розвинуте і думаюче суспільство.
показати весь коментар
12.08.2023 15:30 Відповісти
Скільки мов у Канаді? А в Швейцарії?
показати весь коментар
12.08.2023 18:09 Відповісти
Я вже втомився усіляким ******** пояснювати про мовні особливості канад і швейцарій.
показати весь коментар
12.08.2023 18:10 Відповісти
Поясни тепер нормальним.
показати весь коментар
12.08.2023 18:13 Відповісти
Твій тупий коментар мав би бодай який сенс, якщо б в природі існували канадська і швейцарська мови.
показати весь коментар
12.08.2023 19:38 Відповісти
От вони свою зброю і не дають, шоб у них такого не було, як у нас. Вони навчені на нашому досвіді. Зараз ще наклепають шоб було. Зброя. А не асфальт.
показати весь коментар
12.08.2023 14:13 Відповісти
респект хлопцу! все по делу сказал!!
показати весь коментар
12.08.2023 14:38 Відповісти
Та не будет пуйло нападать на страны НАТО. Ему Украины хватит с головой. Все это понимают, поэтому и цедят помощь Украине по чайной ложке
показати весь коментар
12.08.2023 14:43 Відповісти
Але на ,,Цензорі,, коментатори чомусь думають,що потім кацапи нападуть на НАТО))
показати весь коментар
12.08.2023 15:04 Відповісти
а шо ще не нападала?
економічні атаки? інформаційні атаки? соціальні атаки? американські бпла в чорному морі? бпла над румунією? ракети в польщі? гвинтокрили в польщі? польські, литовські прикордонники?
нє, ще не нападала?
показати весь коментар
12.08.2023 15:10 Відповісти
Так то була війна? Тю, а я то думав....
показати весь коментар
12.08.2023 16:20 Відповісти
зрозуміло. ти фанат фільмів про лицарів.
типу, виходь на чесний бій. стройся клином. лучники зліва. мечники справа.
в атаку!
я тебе розчарую. на дворі 21 сторіччя.
гібридні війни, чув про таке?
показати весь коментар
12.08.2023 17:59 Відповісти
ми не думаємо, ми знаємо точно: нападуть. Але при умові, якщо ми цю війну програємо. Прикладів вдосталь в ******** історії; і навіть в історії, яку ми спостерігали наочно.

До речі, саме про це наголошує Андрій Хливнюк. Хочеш - посперечайся з ним на цю тему.
показати весь коментар
12.08.2023 16:59 Відповісти
і навіть тут намагання впарити тему, що запердольє неможливо перемогти.
грьобані лєвакі пацифісти.
і чомусь вони ж додають, що в "абсолютних цифрах".
із математики, так, три більше ніж один. але із фізики, біології, хімії, іноді, це навпаки.
нема у каzапів ресурсів в такому обсязі, як про це, вони ж кажуть, а корисні ідіоти підхоплюють.
показати весь коментар
12.08.2023 15:04 Відповісти
молодец, правильно сказал. только у Кремля с Белым домом договоренность о том, что Запад будет поставлять нам оружие, которым не будут работать против рф, а в рф, в свою очередь не будет наступать на страны НАТО, в частности Европу
показати весь коментар
12.08.2023 15:09 Відповісти
ніфіга у тебе зв'язки. і кремлі і в білому домі.
мені б такі.....
показати весь коментар
12.08.2023 15:11 Відповісти
это не у меня, слушай известных друзей Украины Илларионова и Табаха, ленд-лиз так и не был запущен, хотя заканчивается в октябре, из 49 млрд. общей помощи, выделенной Конгрессом Белый дом использовал только 17 и т.д. и т.п.
показати весь коментар
12.08.2023 15:14 Відповісти
ви конспіролог?
показати весь коментар
12.08.2023 15:24 Відповісти
почему конспиролог? это официальная информация:
**************
.....https://www.rbc.ua/ukr/news/ssha-planiruyut-okazyvat-ukraine-pomoshch-1657782974.html Закон о ленд-лизе был подписан президентом США Джо Байденом 9 мая 2022 года. .....В то же время США не предоставляли Украине оружие по ленд-лизу, поскольку в этом не было нужды......
Источник: https://www.rbc.ua/ukr/news/********-pratsyue-prodovzhennyam-diyi-zakonu-1690370360.html Ленд-лиз для Украины заканчивается в сентябре | РБК Украина (rbc.ua)
**************
По Ленд-лизу Украина не получила ни одного патрона, не говоря уже танках и самолетах, в октябре ленд-лиз заканчивается

"Виноватых" нашли, это военкомы
показати весь коментар
12.08.2023 16:50 Відповісти
Ніт. Хіба не бачите - родич "відомого друга" Укрїни Іларіонова і поціновувач агента впливу і трампіста Табаха.
показати весь коментар
12.08.2023 16:57 Відповісти
без слов....
показати весь коментар
12.08.2023 15:10 Відповісти
так что страны Запада в ближ. время не познают ужасов войны, только если не поставят нам оружие, которым мы ударим по Кремлю
показати весь коментар
12.08.2023 15:11 Відповісти
одним словом..,вони не розуміють..що необхідно захищати батьківщину адже це вже інше покоління европейців.
їх страх перед ****** читається.
показати весь коментар
12.08.2023 15:22 Відповісти
Це завдяки ЗЕленій "дипломатії", союзниками все менше буде приділятися увага до України!
показати весь коментар
12.08.2023 15:50 Відповісти
До розовых пони вряд ли дошло.
показати весь коментар
12.08.2023 16:10 Відповісти
До чого тут ЗЕкоМанда мородерів?
Андрій казав до Британців.
показати весь коментар
12.08.2023 16:35 Відповісти
Нажаль у Британії більшість не бажає бачити Війну. Бо побачити війну - вийти з зони власного комфорту а це важко для декого. Навіть в Україні є ті що не бачать й досі війну, небезпеку війни..... а то Британія з її Армією та НАТО за спиною.
показати весь коментар
12.08.2023 16:34 Відповісти
"пілотами безпілотників"
Це як?
Можливо, операторами безпілотників?
Редактори, будьте уважні
показати весь коментар
12.08.2023 16:46 Відповісти
саме так, в повсякденному житті оператори БПЛА називаються пілотами
показати весь коментар
12.08.2023 17:03 Відповісти
Все правильно, все в тему.
Нажаль зелений клоун багато зіпсував чого у відносинах України з Заходом своїи бидлячо брутальним" де нащі танки ?".
показати весь коментар
12.08.2023 20:32 Відповісти
Вже з місяц ні якої інфи про надходження якоїсь зброї чи б/к, для тієї зброї що надійшла. А її, те що надійшла, на 100% не вистачає щоб ЗСУ пішла у розпіарений зеленским та йього кодлом на протязі 9 місяці, контрнаступ. Або щось дійшло до всіх уьобків зелених, шо ні прощо не можна кожного дня відосіки випускати, або друге, та тяжкіше для України - вони, крадії у голові с зеленским, всіх вже заї..бли своїми крадіжками у ЗСУ, та їх послали нах.
показати весь коментар
12.08.2023 21:17 Відповісти
- А по утрам военком Борисов, выйдя из своей виллы, будет останавливать испанские маршрутки, вытаскивать всех мужчин и выписывать им повестки

И как, помогает такая странная аргументация?
показати весь коментар
12.08.2023 21:35 Відповісти
Після закінчення Другої світової війни Сполучені Штати були найбільшою в світі економічною, військовою, комерційною і технологічною державою. Стан їх величезного державного боргу також залежить від світового лідерства. До сих пір державний борг США фінансувався Китаєм і арабськими країнами за рахунок покупки державних облігацій, так як США вважаються світовим лідером, а долар США - резервною валютою і валютою міжнародної торгівлі.

Тенденція до збільшення оборонного бюджету стала постійною в США, незалежно від того, яка адміністрація - республіканська або демократична - знаходиться при владі. Президент Байден заявив, що підтримка збройних сил «необхідна для протидії конфлікту в Україні та успішної конкуренції з Китаєм в Азії».

Військові витрати США відповідають за колосальний державний борг, який зріс з 35% ВВП на початку цього століття до 95% у 2022 році. У 2024 році Вашингтон планує витратити рекордні $886 млрд на військові потреби.

Однак Китай не стоїть на місці і за останні десять років також збільшив свої військові витрати, залишаючись при цьому далеко позаду США. Якщо в 2012 році Піднебесна становила 19,8% від американських, то в 2022 році вони зростуть до 37%. Російські витрати в 2012 році становили 6,9% американських витрат, а в 2022 році - 8,7%.
показати весь коментар
12.08.2023 23:35 Відповісти
Розбіжності між Байденом і Трампом щодо України, а також розкол між кандидатами-республіканцями з питання участі США в російсько-українській війні є результатом більш широкої дискусії про те, яку роль Америка повинна грати на світовій арені.

Старші помічники Байдена і його союзники поза адміністрацією проаналізували плани президента в загальних рисах. Вони стверджують, що гроші, витрачені на Україну - лише частина від 2 трильйонів доларів, які США витратили на війну в Афганістані - це невелика ціна, яку потрібно заплатити за перетворення Росії на ослаблену державу-ізгоя, не ризикуючи американськими життями.
«Коли Байден говорить, що Америка зацікавлена в підтримці демократії, а не автократії, це не просто порожній ідеалізм.

Готовність України воювати самостійно не дозволяє порівнювати її з війнами на Близькому Сході за часів Буша. В Іраку і Афганістані США і їх партнери по коаліції провели майже всі початкові бойові дії.
Україна, навпаки, має високомотивовані бойові підрозділи, які довели свою здатність інтегрувати передову іноземну зброю в радянський військовий арсенал, наявний на момент початку війни.
показати весь коментар
13.08.2023 00:50 Відповісти