12971 відвідувач онлайн

Україна втратила $100 млрд через російську агресію в Криму і на Донбасі, - Atlantic Council. ВIДЕО

Україна втратила $100 млрд через російську агресію в Криму і на Донбасі, - Atlantic Council. ВIДЕО

Через бойові дій на сході України зруйновано велику частину інфраструктури. Після окупації Криму Україна втратила 1,4 млн га землі. Крім цього, українські банки втратили активи, що залишилися в банківських відділеннях. Росія відібрала "Крименерго".

"Україна втратила 100 мільярдів доларів через російську агресію в Криму і на сході країни. Крим анексований Російською Федерацією. Росія несе повну юридичну відповідальність за цю частину території України", - зазначив Андерс Аслунд, автор дослідження "Ціна кремлівської агресії в Україні: матеріальний вимір", старший науковий співробітник Eurasia Center Atlantic Council, під час презентації дослідження в Українському кризовому медіа-центрі, інформує Цензор.НЕТ.

Після окупації Криму Україна втратила 1,4 млн га землі, які оцінюють у понад 1,8 млрд дол. Крім цього, українські банки втратили активи, що залишилися в банківських відділеннях - від 1,7 до 1,9 млрд дол. Росія відібрала "Крименерго", як наслідок, Україна втратила 1 млрд дол.

У звіті Eurasia Center Atlantic Council стверджується, що найпростіше і найбільш узагальнене визначення збитків, яких зазнала Україна, полягає у множенні частки втраченого ВВП на чотири роки від початку окупації.

"Донбас був джерелом 10% ВВП України, а Крим - 3,7%. Міжнародний валютний фонд оцінив ВВП України у докризовий 2013 рік на рівні 179,6 млрд. доларів. Отже, загальна вартість активів Криму і Донбасу становила 13,7% від цієї суми, помножені на чотири. Це дорівнює 98,4 млрд. доларів", - пояснив Аслунд.

Доповідь також містить списки підприємств, захоплених проросійськими терористами на Донбасі і Росією в Криму.

"Ми не говоримо про те, щоб продати Крим. Крим для нас залишається частиною території України. Ми говоримо про захист інвесторів, які незаконно втратили свої права в Криму. Для нас очевидно: право на власність належить Україні і Росія просто узурпувала наше право регулювати це питання. Це наша непохитна позиція", - підкреслила Олена Зеркаль, заступник міністра закордонних справ України з питань європейської інтеграції.

Через бойові дії на сході України зруйновано велику частину інфраструктури. Експерти оцінили збиток у 9,5 млрд дол. "Хто тут за це відповідає? "ДНР" та "ЛНР" не визнано у світі. Цю територію захопили без будь-яких правових документів", - зазначив Андерс Аслунд.

Російська Федерація також має значні економічні втрати. Зокрема, щорічно Росія витрачає близько 2 мільярдів доларів на підтримку Криму. Військові витрати РФ зросли за останні роки до 5,3% ВВП. Унаслідок зменшення частки торгівлі з Росією Україна втратила ще 14 мільярдів доларів.

Українські компанії та фізичні особи, які втратили свої активи унаслідок російської агресії, мають подавати позови до міжнародних судів. Таку тезу висловив Алан Райлі, старший науковий співробітник Eurasia Center Atlantic Council. Варто також об'єднуватися в групи і подавати спільні позови, щоб зменшити частку витрат на судові процеси. "Ми можемо закликати і сприяти тому, щоб фізичні та юридичні особи вимагали від Кремля компенсацій", - зазначив Джон Е. Гербст, директор Eurasia Center, Atlantic Council.

"В українців є кілька шляхів, щоб отримати компенсацію за завдану шкоду. Один із шляхів - двостороння угода про інвестиції між Україною та Росією, яку було підписано в 1998 році. Ця угода передбачає, що кожна сторона заохочуватиме інвесторів іншої сторони здійснюватиме інвестиції на своїй території і дозволить такі інвестиції, поважаючи законодавство іншої сторони", - зазначив Євген Чолій, президент Світового конгресу українців.

Важливо також мотивувати інвесторів повернутися назад після того, як території звільнять від окупації. Таку тезу висловила Юлія Клименко, віце-президент Департаменту бізнес-освіти Київської школи економіки. "Мотивація поступово зменшуватиметься. Це питання має стати частиною публічного обговорення. Непрямі втрати будуть значно більшими ніж прямі втрати на окупованих територіях. Ми маємо бути готовими підраховувати всі збитки", - підсумувала Юлія Клименко.

Топ коментарі
+12
Украина потеряла $100 млрд из-за российской агрессии в Крыму и на Донбассе, - Atlantic Council - Цензор.НЕТ 2323
показати весь коментар
09.06.2018 14:17 Відповісти
+7
Владо України - де позови до кацапні на цю суму зелених єнотів? Може досить росмазувати сопельки і слізки по всоїх жирних щічках - а настав вже час діяти? Залишилось вам менше 10-ти місяців .. Немає результату від вас - підстрачник , це в найкращому для вас випадку.
показати весь коментар
09.06.2018 14:21 Відповісти
+6
Ты идиот или где?
Кто начал стрелять на Донбассе? Разве не российские боевики Гиркина?
Или этих иностранных боевиков в ответ на выстрелы добрым словом уговаривать надо было?
показати весь коментар
09.06.2018 14:32 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Украина потеряла $100 млрд из-за российской агрессии в Крыму и на Донбассе, - Atlantic Council - Цензор.НЕТ 2323
показати весь коментар
09.06.2018 14:17 Відповісти
По наркотрафіку. Саме тому кацапія і влізла в Афган, поставивши там лояльний уряд і наркота пішла рікою в мааскву, де її переробляли і відправляли далі на Захід. В цій схемі ***** грало не останню роль. Я десь читав про це.
показати весь коментар
09.06.2018 14:27 Відповісти
Ну чо тут скажешь - "расея страна бОгатая", может себе позволить такую аренду...
показати весь коментар
09.06.2018 14:17 Відповісти
Да, все так и было.
показати весь коментар
09.06.2018 14:26 Відповісти
Попробуй не только заголовки читать.
показати весь коментар
09.06.2018 14:26 Відповісти
ВВП как вычисляется?
показати весь коментар
09.06.2018 14:28 Відповісти
Т.е. можно успокоиться - пусть строят?
показати весь коментар
09.06.2018 14:39 Відповісти
Владо України - де позови до кацапні на цю суму зелених єнотів? Може досить росмазувати сопельки і слізки по всоїх жирних щічках - а настав вже час діяти? Залишилось вам менше 10-ти місяців .. Немає результату від вас - підстрачник , це в найкращому для вас випадку.
показати весь коментар
09.06.2018 14:21 Відповісти
Вибачаюсь - підсрачник..
показати весь коментар
09.06.2018 14:22 Відповісти
Через 10 місяців будеш писати що "залишилось вам ще 5 років..."
показати весь коментар
09.06.2018 14:23 Відповісти
Не дай Бог! Я тогда точно уже уеду из страны. И так поступит большая часть работоспособного населения. Я не могу как футбольный фан болеть постоянно за одну и ту же команду лузеров, которые воруют, команду не тренируют и даже не хотят ничего менять, только с подсрачника с запада.
Украина превращается в депрессивное государство пенсионеров, субсидентов и коррупционеров , сидящих на схемах.
показати весь коментар
09.06.2018 14:51 Відповісти
Чемодан вокзал недоимперия! В Украине чище станет!
показати весь коментар
09.06.2018 16:12 Відповісти
Чемодан - вокзал - Будка.
показати весь коментар
09.06.2018 17:32 Відповісти
Если все выедут, кто налоги платит, кто не на субсидии, кто не пенсионер, кто патриот и считает за гордость платить военный сбор- и ещё и детей своих увезёт , умных детей, хорошо воспитанных, то кто останется?
Что делать с теми, кто на полторы тысячи гривен пенсии ещё и должен коммуналку оплатить , плюс лекарства купить ?
И так работать некому. У нас друг мужа держит несколько пиццерий , так работать некому. Молодежь не хочет уже видеть эти брехдивые кучерявые рожи по телевизору. Нет перспектив - вот главное, что выгоняет людей из страны. После революции люди возвращались, так как мечтали спасти страну. Ничто так не убивает, как обманутые мечты и неоправданные надежды.
показати весь коментар
09.06.2018 21:03 Відповісти
Мне.... просто интересно..А почему ..не 102 ??? или 103, 564745 ??? От чего толкались ? От своих счетов в офшорах ???
показати весь коментар
09.06.2018 14:22 Відповісти
Добавлю... А может, не надо было начинать стрелять , по Донбассу.. И все, осталось бы целым.. По сути, ведь все можно восстановить, по секундам... Кто, зачем, и как, это начал... Но Порошенко, это не надо... Как , и то, кто стрелял, по сотне...
показати весь коментар
09.06.2018 14:26 Відповісти
Вам, мудакам, треба щоб кожних 4 роки важкій чобіт НАТОвського військового відривав російську жопу від дивану й гнав на вибори. І так до тих пір, щоб в вас на генетичному рівні виробився рефлекс - міняти президентів. Тобі таких кривавих проблем у рашковських сусідів не буде.
показати весь коментар
09.06.2018 14:31 Відповісти
кукарекаешь здесь ты, петушара мокшанская
показати весь коментар
09.06.2018 17:10 Відповісти
Ти можеш все життя носити одні й ті ж шкарпетки. Це твоя справа. Але політика у 2018 році це трохи інше.
показати весь коментар
11.06.2018 01:33 Відповісти
Ты идиот или где?
Кто начал стрелять на Донбассе? Разве не российские боевики Гиркина?
Или этих иностранных боевиков в ответ на выстрелы добрым словом уговаривать надо было?
показати весь коментар
09.06.2018 14:32 Відповісти
Стрелять начали ВСУ, с подачи пастера... Мля ... ты хоть интересуйся... а не смотри 1+1..
показати весь коментар
09.06.2018 16:58 Відповісти
Дата, место, источник???
показати весь коментар
09.06.2018 20:20 Відповісти
"Донбассу" не надо было в Мариинском парке жрать водяру, не надо было выбирать дважды судимого, не надо было на мирных митингах убивать проукраинских активистов. Да и стрелять на Донбассе начал сам "Донбасс".
показати весь коментар
09.06.2018 14:43 Відповісти
Гиркин с Моторолой и Бабаем - это не Донбасс, это иностранцы.
показати весь коментар
09.06.2018 14:54 Відповісти
Оно то так, но получается что все участвовавшие в тех событиях "не иностранцы" этим троим подносили пожрать и охраняли их жопы от правосеков на блокпостах.
показати весь коментар
09.06.2018 15:04 Відповісти
Во-первых их далеко не трое было.
Во-вторых - далеко не все местные их поддерживали.
показати весь коментар
09.06.2018 15:21 Відповісти
Я понимаю. У меня тоже есть там родственники. Но они до сих пор уверены, что "если бы украинская армия не пришла на их землю - то небыло бы войны" - УКРАИНСКАЯ,блд армия!!!
Харьков,Одесса,Днепр,Запорожье,Херсон,Николаев - вот там действительно не все местные поддерживали этих деятелей.
показати весь коментар
09.06.2018 15:41 Відповісти
У меня тоже есть знакомые с Донбасса - и ватные, и патриотичные, и безразличные.
Да, там процент ваты больше, чем в среднем по Украине, но далеко не все.
показати весь коментар
09.06.2018 15:51 Відповісти
Запомните кацапье раз и навсегда! ДОНБАСС,КРЫМ -ЭТО УКРАИНА! Украинская армия была,есть и будет на своей УКРАИНСКОЙ ЗЕМЛЕ,очищать Донбасс от кацапов,коллаборантов,наемников,террористов свою землю! Очередь дойдёт и до Крыма! Всему свое время.
показати весь коментар
09.06.2018 16:17 Відповісти
А почему отвечаете мне, а не "кацапью"?
показати весь коментар
09.06.2018 19:48 Відповісти
это она вашим родственникам))
показати весь коментар
09.06.2018 23:35 Відповісти
Надо выбрать Петю.. ПУСТЬ ОН ВОДКУ ЖРЕТ.
показати весь коментар
09.06.2018 17:10 Відповісти
Ты хочешь опровергнуть мои слова?
показати весь коментар
09.06.2018 20:18 Відповісти
идиот, это Ослунд посчитал. или он тоже офшорник?
показати весь коментар
09.06.2018 15:59 Відповісти
тебе интересно, когда в твоей жопе тесно, иди к ********, они уже тебя заждались
показати весь коментар
09.06.2018 17:14 Відповісти
Убивает одно.Когда соя и всякого рола эксперды говорят про международное право по отношению к параше.Акститесь,***** сказало или по моему или никак.Нету международного права и об все договоры можно спокойно вытерать ноги.Трамадол ,тоже начал в эти игры играть,но там есть элита ,котороя вряд ли ему это позволит а отличие от мордора.
показати весь коментар
09.06.2018 14:23 Відповісти
Не вбивайся. До цього треба "дорости", щоб зрозуміти. Є право, в тому числі й міжнародне. І те, що хтось право порушив не означає, що миттєво всі можуть також його порушувати. Це треба зрозуміти.
Шукати шляхи найбільш ефективного вплива на рашку треба, але порушення права це порушення права.
показати весь коментар
09.06.2018 14:28 Відповісти
А Петя врал про 100 миллиардов...
показати весь коментар
09.06.2018 14:27 Відповісти
Трагізм ситуації підсилюється тим, що влада України всі чотири роки "невійни" підіграє агресору!
показати весь коментар
09.06.2018 14:28 Відповісти
" Вследствие уменьшения доли торговли с Россией Украина потеряла еще 14 миллиардов долларов.
Источник: https://censor.net/v3070656 "

Из каких денег выплачивать зарплату за непроданный товар?
Продолжать его производить или уволить работников?
показати весь коментар
09.06.2018 14:37 Відповісти
пидиграе,ага...

Украина потеряла $100 млрд из-за российской агрессии в Крыму и на Донбассе, - Atlantic Council - Цензор.НЕТ 900Украина потеряла $100 млрд из-за российской агрессии в Крыму и на Донбассе, - Atlantic Council - Цензор.НЕТ 8224
показати весь коментар
09.06.2018 14:51 Відповісти
АТО і ООС , це в юридичному сенсі не війна, а якщо і війна то або громадянська або якась локальна операція без країни агресора, що муйло цілком влаштовуе, тому і чинне керівництво країни теж.

це питання про хто на чієму боці.








показати весь коментар
09.06.2018 15:01 Відповісти
А сколько миллиардов писдят соевые ежегодно и выводят в офшоры?И что мы потеряли,ведь обрезав дотационный полуостров должно быть лучше для экономики,так нет же,Пеца уповает на войну,которую он сам поддерживает и торгует с врагом
показати весь коментар
09.06.2018 14:29 Відповісти
Если в этом разобраться , то все мы ,наверное, будем очень удивлены масштабам. Я думаю, что даже самые глубокие пессимисты и реалисты сознание потеряют , если всплывут реальные цифры.
показати весь коментар
09.06.2018 14:55 Відповісти
Давай не забывай про Липецк, жосче надо
Тебе же не заплатят если прочтут твои высеры
показати весь коментар
09.06.2018 15:01 Відповісти
Таки а шо - Липецк одна из потужных пердомог сывого свина?
показати весь коментар
09.06.2018 17:34 Відповісти
, барыга молится на мордор , если бы не была с ней войны, 5 лет этот хапуга точно бы не продержался, потому при нем или война или капитуляция, при всех иных раскладах его ждет как минимум кича
показати весь коментар
09.06.2018 15:18 Відповісти
да, кому, надо эти исследования?? Где иски? ЧЕТЫРЕ года уже!!
показати весь коментар
09.06.2018 14:30 Відповісти
Юродивий - та хоч розумієш, куди ти попав?
показати весь коментар
09.06.2018 14:36 Відповісти
не дёргайся так казламордый - вас четверых можно посадить на табуретку...)))
показати весь коментар
09.06.2018 14:39 Відповісти
Украина потеряла $100 млрд из-за российской агрессии в Крыму и на Донбассе, - Atlantic Council - Цензор.НЕТ 5763
показати весь коментар
09.06.2018 14:33 Відповісти
Гарна торба! Подобається! Чекаю на подібне оригінальне фото!
показати весь коментар
09.06.2018 14:38 Відповісти
Ніколи панові міністру петренкові займатися підготовкою та поданням позовів на кацапню.. "Аліментщиків" значно легше переслідувати органам юстиції.. Аліментщики не праві, але ж зло саме в росії, чому не телиться мінюст? ..
показати весь коментар
09.06.2018 14:34 Відповісти
"Аліментщики" - це так би мовити "хоббі" у вільний від основних занять час, а от Робота вищеназваного пана - організація та супровід рейдерських схем по всієї Україні!
показати весь коментар
09.06.2018 14:41 Відповісти
Українські танкисти щось погано виступили на змаганнях у Німеччині Strong Tank Chellenge 2018, зайняли тільки восьме місце. У 2017 було шосте.
показати весь коментар
09.06.2018 14:39 Відповісти
Так надо было
показати весь коментар
09.06.2018 15:26 Відповісти
кому треба було?) поламати танки в перший день змагань? Ти зоамав?)
показати весь коментар
09.06.2018 15:56 Відповісти
Будущей армии. Ну как ты видишь будущую помощь для нашей армии, если наши занимают к примеру 2-3 место и не дай Бог первое место? Глупо в такой ситуации ходить и призывать весь мир о помощи, если наши танкисты поимеют топ армии мира на соревнованиях. Как-то так. И на предыдущих соревнованиях слили второй этап, где насбивали апачи, танки...
показати весь коментар
09.06.2018 18:26 Відповісти
наверное хвост свиты сопровождения командовал.
показати весь коментар
09.06.2018 15:45 Відповісти
кацапня,а ведь это долги,которые придется отдавать...причем при упавшей экономике,пустом бюджете и пустых полках магазинов.
и не думайте,что вам простят,как долги царской россии или лэнд лиз.это разные ситуации
показати весь коментар
09.06.2018 14:47 Відповісти
Деньги то деньгами, а вот в какую сумму оценить безвозвратные потери ВСУ в этой войне, плюс санитарные потери украинской армии (раненые, травмированные и больные) .....
показати весь коментар
09.06.2018 14:47 Відповісти
Мне кажется, что Украина не потеряла денег из-за этого, скорее даже избавилась от денежной черной дыры. А олигархи да, они потеряли эти деньги
показати весь коментар
09.06.2018 14:57 Відповісти
Украина потеряла $100 млрд из-за российской агрессии в Крыму и на Донбассе, - Atlantic Council - Цензор.НЕТ 2308
показати весь коментар
09.06.2018 15:09 Відповісти
Украина потеряла $100 млрд из-за российской агрессии в Крыму и на Донбассе, - Atlantic Council - Цензор.НЕТ 512
показати весь коментар
09.06.2018 15:14 Відповісти
Плюс каждый день присутствия рос орков + компенсация за каждую смерть наших воинов + проценты, до триллиона дотянет легко.
показати весь коментар
09.06.2018 15:25 Відповісти
Збитки були б меншими , як би банда Турчинова -Яйценюка хоча б щось спробувала евакуювати з Криму ...
показати весь коментар
09.06.2018 15:29 Відповісти
А ведь когда-то придётся платить по счетам... ох раша...
показати весь коментар
09.06.2018 15:37 Відповісти
Подождали бы в феврале 14 го 9 месяцев до выборов президента, и Донбасс и Крым остались бы в составе Украины, и войны бы не было. Спешка хороша только при ловле блох.
показати весь коментар
09.06.2018 15:42 Відповісти
янік сам втік.
показати весь коментар
09.06.2018 15:46 Відповісти
ні , не сам, йому путін підказав, бо зрозумів, що Україну він втратив, тому вирішив урвати шматок.
показати весь коментар
09.06.2018 15:47 Відповісти
Крымэнерго?вы что идиоты?Они забрали все-- дома,дороги ,море, землю,людей,инфраструктуру,недра.......итд , а тут речь о каком то сраном Крымэнерго
показати весь коментар
09.06.2018 15:43 Відповісти
росіяни які відповідальні за політику путіна, по-сусідськи вкрали в українців - $100 млрд.
показати весь коментар
09.06.2018 15:52 Відповісти
как можно Крым оценить в 100 млрд..?
показати весь коментар
09.06.2018 16:03 Відповісти
Написано что Украина потеряла Крымэнерго ценой в миллиард долларов .уточню - Ублюдочная тварь Ахметов украл Крымэнерго пять лет назад за 256 миллионов гривен .А это 30 миллион долларов .
показати весь коментар
09.06.2018 16:30 Відповісти
1000 раз по 100 млрд. - это реальная цена материальных потерь. ********* отдавать и отдавать...
Моральные потери не возместить ничем и никогда. Это уже каждый Украинец сам для себя решает как при каждом удобном и неудобном случае унижать и чмырить русню. Можно даже убить или покалечить...я так считаю..
Вообще-то я не кровожадная, а очень даже добрая.
показати весь коментар
09.06.2018 16:37 Відповісти
Я добрая, но добра не сделала никому)
показати весь коментар
09.06.2018 17:06 Відповісти
Вы - женщина? Аа.., понимаю..Вы пишите с аккаунта мужа!? Или у Вас раздвоение личности? В любом случае - самокритика это хорошо. Есть шанс на исправление.
показати весь коментар
09.06.2018 17:27 Відповісти
Висновок.:
У "зубожінні": винен не №уйло.а Порошенко.
Той хто каже, що не Порошенко а №уйло- агент СБУ.
Ви не помітили "зубожіння"? Ви вважаєте, що з огляду на обставини ми відбулися легким переляком? Ви порохобот і зрадник!
показати весь коментар
09.06.2018 16:43 Відповісти
Лично я крымэнерго и земельные наделы в Крыму не терял.Пусть власники рахують.
показати весь коментар
09.06.2018 17:26 Відповісти
так то кацап потерял не меньше, к тому же территории юридически не кацапские
показати весь коментар
09.06.2018 17:58 Відповісти
от воров потеряла больше.
показати весь коментар
09.06.2018 18:24 Відповісти
ну все правильно: кацапы должны вернуть украденное и заплатить неустойку-100 лярдов
показати весь коментар
09.06.2018 19:17 Відповісти
да шакаладникам это поэер... главное очередной транш раздерибанить...
показати весь коментар
09.06.2018 20:19 Відповісти