8618 відвідувачів онлайн

"Українська церква і так була незалежна. Ні, треба різати по живому", - Путін про створення ПЦУ. ВIДЕО

Російський президент Володимир Путін закликав українців поважати національну самосвідомість, але не забувати спільну історію Росії та України.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це президент Росії повідомив ТАСС у рамках проєкту "20 запитань Володимиру Путіну".

Російський президент зазначив, що якщо у значної частини населення України виникло почуття власної самосвідомості національного, треба ставитися до цього з повагою, але не забувати, хто ми такі, і звідки ми прийшли.

Путін також висловився про Українську православну церкву. За його словами, самостійність Української православної церкви Московського патріархату повна, і до розколу була повністю незалежною від Москви.

"Ні, треба було обов'язково розрізати по живому, - додав президент РФ. - Навіщо?"

Нагадаємо, 15 грудня 2018 року на Об'єднавчому соборі предстоятелем Української помісної православної церкви обрали митрополита Переяславського і Білоцерківського Епіфанія, представника Української православної церкви Київського патріархату.

У травні 2019 року Патріарх Філарет заявив про намір відновити УПЦ КП і очолити її замість Епіфанія. У відповідь митрополит Епіфаній заявив: "Повернення української церкви до "Київського патріархату "означає втрату Томосу". У відповідь, Філарет заявив: "Київський патріархат не ліквідовано, об'єднавчий собор у Софії не є українським". Також він закликав Епіфанія "нічого не робити всередині церкви" без його згоди і пообіцяв боротися за церкву, "незалежну від Москви та Константинополя". Тим часом, Епіфаній заявив: "Розколу в ПЦУ немає і не буде". У відповідь Філарет заявив, що предстоятель ПЦУ Епіфаній угодний Москві, а також, що президент Петро Порошенко і митрополит Епіфаній обдурили його, порушивши домовленості між ними під час Об'єднавчого собору: "Якби знав, що буде так, я б не висував Епіфанія на соборі".

Раніше в Міністерстві культури заявили, що релігійне об'єднання Українська Православна Церква Київського Патріархату припинила свою діяльність, відповідний запис внесено до Єдиного держреєстру.

Топ коментарі
+68
Национальное самосознание украинцев нужно уважать, но не забывать, кто мы такие, и откуда мы пришли, - Путин - Цензор.НЕТ 5193
показати весь коментар
21.02.2020 09:46 Відповісти
+56
Национальное самосознание украинцев нужно уважать, но не забывать, кто мы такие, и откуда мы пришли, - Путин - Цензор.НЕТ 9410
показати весь коментар
21.02.2020 09:42 Відповісти
+37
Вот это треш!
Дайте мне контроль над СМИ и я превращу людей в стадо свиней. (С)
показати весь коментар
21.02.2020 09:44 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 3
Хто проти терміну "давньоукраїнський"? українці? не думаю.
показати весь коментар
21.02.2020 11:22 Відповісти
Надо резать не по живому а резать путина, от уха до уха на всю глубину лезвия.
показати весь коментар
21.02.2020 11:24 Відповісти
Путін має рацію . Україна ніколи не повинна забувати спільних сторінок історії України і Росії . Кожен українець повинен з дитинства пам'ятати братнє відношення російських братів до України .Почавши з Боголюбського , який пограбував і сплюндрував Київ до пам'яті про вирізаних і повішених Мєньшіковим 17 тис. батуринців , багаторазові заборони української мови як такої ,про люте придушення , разом з поляками , селянських повстань Суворовим. До цього переліку лягають десятки тисяч козаків на кістках яких постав Петербург , також Крути і різанину в Києві вчинену кацапами під проводом Муравйова . Сьогодні прокацапи говорять що то були більшовики , воно то так , але бо були кацапські більшовики , тобто кацапи . Громадянську війну принесену в Україну кацапами , трагедію Голодомору і нинішнє невизнання путєним України як Держави . Путєн має рацію , такі сторінки "спільної історії" нам забувати не можна , якщо ми не малороси .Ця путінська озвучка витікає з П.12 кремлівского плану запропонованого в Мюнхені . Кацапи починають писати нову історію України .
показати весь коментар
21.02.2020 11:26 Відповісти
Лжец. Сколько денег и ценностей укатило в Москву..... лучше б про это рассказал.
А закрытие наших приходов в Крыму??? 0 - Позакрывали
Сколько украинских церквей в России??? - 0 - Позакрывали
показати весь коментар
21.02.2020 11:30 Відповісти
А какое отношение кацапский обрезок имеет к нашей церкви ?
показати весь коментар
21.02.2020 11:46 Відповісти
"Российский президент отметил, что если у значительной части населения Украины возникло чувство собственного самосознания национального, надо относиться к этому с уважением, но не забывать, кто мы такие, и откуда мы пришли." - достаточно посмотреть на таблицу гаплогрупп славян и других народов и сразу будет видно, кто ВЫ такие и откуда ВЫ пришли, так как значения части ВАШИХ гаплогрупп отличается от значений украинцев в разы, а пара ВАШИХ гаплогрупп вообще имеет 0, в то время как у украинцев показатели в этих гаплогруппах равны 0,5. т.е. по факту украинцы и эрэфийцы не есть одиннарот.Источник: https://censor.net/v3177049
показати весь коментар
21.02.2020 11:48 Відповісти
Самое забавное , если гундяй и может чтото там пробекать про франшизу, то его смотрящий в Украине вообще априори ее еметь не могет😷
показати весь коментар
21.02.2020 11:51 Відповісти
https://coronavirus.d3.ru/prikosnutsia-k-bozhestvennomu-1930627/ Прикоснуться к божественному

"Українська церква і так була незалежна. Ні, треба різати по живому", - Путін про створення ПЦУ - Цензор.НЕТ 848

19 февраля, Сеул, Южная Корея.
Прихожанин церкви в расположенном в 300 километрах от столицы городе Daegu заразил не менее 15 человек, которые вместе с ним посетили церковную службу. Об этом заявили в Корейском центре по контролю за распространением опасных заболеваний.

30 января, Москва, Россия.
"Опасности заражения от причащения от одной чаши нет. Ее и быть не может, ведь в чаше не просто хлеб и вино, а сам Христос", - сказал в четверг РИА Новости настоятель китайского патриаршего подворья в Москве, храма святителя Николая в Голутвине, протоиерей Игорь Зуев.

https://coronavirus.d3.ru/ Продолжаем наблюдение.
показати весь коментар
21.02.2020 11:53 Відповісти
Порох зробив тобі радикальне обрізаніє та відібрав головну зкріпу.
показати весь коментар
21.02.2020 11:57 Відповісти
показати весь коментар
21.02.2020 12:39 Відповісти
Коли Крим приєднував до Росії - це "встановлення історичної справедливості" і він навіть на думці не допускав, що "у значної частини населення України виникло почуття власної самосвідомості національного, треба ставитися до цього з повагою". Письмового звернення ЗЕКа Януковича було достатньо для того, щоб розв'язати війну проти України.
"Україна - держава, яка не відбулася" і частина населення, у якої виникло це почуття, повинно бути ізольовано,як курди в Туреччині, від іншої, яка сповідує ідеї "РУССКОГО МИРА" - ось про що мріє майбутній імператор "Всея Росии"!
показати весь коментар
21.02.2020 11:59 Відповісти
А ему то что ??? Раз она и так "была независима"...
показати весь коментар
21.02.2020 12:02 Відповісти
..посаженец гундяевский, онуфрик-член синода рпц в У... какая нах независимость, маразматик кацапский ?..но что то оно уже готовит, в связи с таким таким заявлением, не просто же так так в воду то пукнул... ..
показати весь коментар
21.02.2020 12:12 Відповісти
"...кто мы такие, и откуда мы пришли." - вибачаюсь, не "ми", а "ви": наші предки мешкали на цих територіях задовго до набігів сюди монголо-татар. І хто там казав, що у крові кожного кацапа тече монгольська кров? До речі, монголо-татар не цікавило, яку релігію чи язичицьке вірування сповідує завойоване населення. Головне для них було вчасне сплачування податей. А намісники, які збирали ті податі, іноді самі приймали те вірування, яке панувало на захопленій території.
показати весь коментар
21.02.2020 12:15 Відповісти
Если она была "незавимсимой" чего тогда так распереживался!? Вывод однозначный никакой "независимости" и автономии в московском паханате быть не может! ЫМРЕРИЯ и ЫМПЕРСКИЙ ПАХАНАТ!
показати весь коментар
21.02.2020 12:15 Відповісти
Ось тут я з ним погоджуся стосовно того що, українці не сміють забувати історію кацапсько-українських відносин. Кожного вбитого кацапами треба пам'ятати.
показати весь коментар
21.02.2020 12:19 Відповісти
хУ__ло разом з кацапами зробив велику справу.навіть напівватні зебіли не згадують про різні митні союзи.снге. єльцин розвалив совок де-юре - пуйло де-факто. кров'ю.
показати весь коментар
21.02.2020 12:24 Відповісти
"Українська церква і так була незалежна. Ні, треба різати по живому", - Путін про створення ПЦУ - Цензор.НЕТ 8778
******* нібито росіяни хто вони? Якщо мова йде про слов'ян славних нащадків гордих жителів давньої Київської Русі ... русичів так у них зараз їх нова ******* назва слов'яни - Українці. Ну а личакові етнічні татаро - угро-фіни це москалі - кацапи які тільки в 18 столітті придумали собі і при тому що зі стелі нову назву що вони всі нібито якісь"великороси". Хоч вони і близько навіть і не пахнуть слов'янами - і русичами, а значить і росіянами не можуть бути. Всі ******* російські вчені генетики прямо з ніг збилися в пошуках генетичних слов'ян - русичів (росіян). І що, ну знайшли лише незначний відсоток слов'ян по всій личаковій паРаші, але вони всі з українським, польським та білоруським історичним слов'янським корінням ... А все інше руцькоє це угро - татаро фінське личакове збіговисько у фашистській паРаші, так воно тільки за паспортом російське .. Ось так то монголоїдні татаро-угро - фінські личаки москалі - кацапи споганили славне ім'я слов'ян русичів і давню Русь не маючи до них абсолютно ніякого відношення.
показати весь коментар
21.02.2020 12:28 Відповісти
1. дискредитация боевых генералов и ветеранов в глазах малоросов выполнена.
2. дискредитация волонтеров и военных медсестер в глазах малоросов выполнена.
3. дискредитация западной Украины в глазах малоросов выполнена.
4. стрирание памяти о подвиге героев небесной сотни в глазах малоросов в процессе.

на очереди:
5. дискредитация автокефальной церкви.
6. дискредитация украинского языка
7. дискредитация Украины как независимого гос-ва.
8. дискредитация Украинцев как нации.
показати весь коментар
21.02.2020 12:30 Відповісти
До 1943 року на московії існувала Російська Православна Церква існувала нелегально, у вигнанні, але існувала.
У цей час в Україні існувала своя церква, як обряди так і храми.
Москалі весь час носіїв обрядів руської, а пізніше української церкви вбивали, а церкви руйнували та закривали. Насаджували свою Москальську єпархію - а споріднено і віру.
У 1946 році було закрито Українську православну церкву західного обряду останній осередок української незалежної церкви.
От така то вона спільна історія з москалями і її релігією - "ярмом москаовським" по визначенню Ульянова Леніна так вшанованого москалями і ВПХ .
показати весь коментар
21.02.2020 12:36 Відповісти
Спільна історія України та Московії, така ж кривава як і руки *****.
За часів панування Московії, в Україні людей загинуло більше ніж за всі війни разом взяті
показати весь коментар
21.02.2020 12:39 Відповісти
Ох как ху*лу не нравится автокефалия ПЦУ.
показати весь коментар
21.02.2020 12:40 Відповісти
вот уж чье-чье мнение, но мнение педофила-недоноска абсолютно не интересно... пусть лапшу на уши козломордым кацапам вешает...
показати весь коментар
21.02.2020 13:02 Відповісти
"Українська церква і так була незалежна. Ні, треба різати по живому", - Путін про створення ПЦУ - Цензор.НЕТ 9420
Москалі (нібито росіяни) вони не слов'яни, це примітивні татаро-угро - фінські істоти з короткою пам'яттю. Минуле їхнє - зароджувалося в диких згубних болотах Залісся - Моксель. Там вони тубільці в 13 столітті зазнали жахливої ​​асиміляції татаро - монгольським ярмом Золотої Орди в Московському улусі. І вже після такої жахливої ​​мутації вже стали злісними монголоїдними москалями - кацапами.
Москалі - кацапи всі безперервно безпробудно п'ють і спілкуються тільки жахливими матами. І тепер вони ще все поголовно стали кремлівськими фашистами )(уйла.
Всім сусіднім народам дуже не пощастило з людиноненависними личаковими москалями - разом з їх імперським розмахом для своїх країн вони на додачу отримали війну штамп кремлівських фашистів -окупантів ..
А такий личаковий дурдом зараз під зав'язку забитий більше (100 млн.) Цими жахливими москалями - кацапами які стали ще й зазомбованими фашистами ..уйла. І все це по сусідству з європейською демократичною Україною, і це справжня страшна біда для всього українського народу. Тепер для українського народу вибору немає треба обов'язково помри але зупини і знищ ворога цю жахливу кацапську личакову нечисть, цю путліньску орду фашистів - окупантів. Що б зберегти найсвятіше в світі територіальну цілісність Крим, Донбас і суверенітет рідної Українського Держави Вітчизни.
показати весь коментар
21.02.2020 13:07 Відповісти
Раз путин возмущается, значит с церковью украина всё сделала правильно!!..Просто он не может смириться с потерей влияния российкой пропаганды на умы украинского народа!! Если бы порошенко ничего бы не сделал бы больше для Украины, а только лишь один томос, то он не зря был президентом Украины!!
показати весь коментар
21.02.2020 14:03 Відповісти
Путин также высказался об Украинской православной церкви. По его словам, самостоятельность Украинской православной церкви Московского патриархата полная, и до раскола была полностью независимой от Москвы.
"Нет, надо было обязательно разрезать по живому, - добавил президент РФ. - Зачем?"******* великий- если Тебя болит "живое" ,оноТвое родное ,поэтому Украинский народ и отрезает то,что было его болью,навязанное и чужое...инородное
показати весь коментар
21.02.2020 14:05 Відповісти
Пуйло. Так сьогодні за волею Божею, відновлена Єдина канонічна Київська митрополія, церква св. князя Володимира за волею Константинополя. Як і було 1000 років тому. Єдине незрозуміло навіщо тут твоя гундяєвська секта. Без томосу, без апостолів, без роду та імені утворена на зреченні Києва, його митриполита Ісидора та 100 літньою анафемою.
показати весь коментар
21.02.2020 14:16 Відповісти
За кучей словесного мусора, тролли прячут главный посыл *уйла:
Он сокрушается о потере влияния РПЦ, как подразделения 5-го управления КГБ-ФСБ,
на часть населения нашей страны. Порох больно ударил по этой "http://argumentua.com/stati/russkaya-pravoslavnaya-tserkov-na-sluzhbe-kgbfsb гэбешной скрепе "...
показати весь коментар
21.02.2020 14:35 Відповісти
Та не Порох розпочав і розвинув цей процес. Щось Порох дуже багато на себе бере. При Порохові закінчився процес оформлення ПЦУ. Він просто "розрізав" умовну чергову урочисту ленту. А до створення ПЦУ Порох не має жодного відношення. А от до ПЦУ МП він має пряме відношення ще задовго до Революції Гідності. Поміняти Порохові мову, віру, армію це як посцяти на руки проти вітру. Головне, щоб грошенята не міняли кищеню.
показати весь коментар
22.02.2020 00:09 Відповісти
Не твоего ума дело, ботокс, - украинская церковь!
показати весь коментар
21.02.2020 14:45 Відповісти
І да раскола била полнастю нєзавісімай ад маскви 😄 прикро одне- шо карикатура на церкву чим є МП проектується нашими людьми на всі інші церкви і через цих неадекватних попів і п'яних монахів, українці шо раз, то критичніше ставляться до церкви взагалі
показати весь коментар
21.02.2020 15:05 Відповісти
Мокша пітін - йди на...! І не воняй. Тут Україна, тут Русь. Ми самі розберемося, що нам робити. Навіщо ви знущаєтеся над своїми батьками - татарами. Це вони вас породили. Це вони дали вам москву і московський улус. Ви їм платили данину, а потім стали вбивати. Як таке можливо, що слуга не поцілував чобота своєму хазяйну і не злизав шмарклі з гриви коня?
показати весь коментар
21.02.2020 15:33 Відповісти
врешь ты все, убогий. Украинцы лучше тебя понимают что к чему.
пуйло, твое единство это на самом деле, это уничтожение независимой Украинской церкви, переподчинение ее ордынской москве, инфицирование Украины враждебным духом рюзьге мира, по лозунгами которого ты ведешь войну против Украины уже седьмой год.
а то мы не понимает важности духовного окормления народа. но в качестве пастырей духовных украинцам не нужны попы москальского гэбешного сатаната РПЦ-КГБ, ведующего подрывную работу против Украины и украинского самосознания.

"Українська церква і так була незалежна. Ні, треба різати по живому", - Путін про створення ПЦУ - Цензор.НЕТ 7961
показати весь коментар
21.02.2020 15:36 Відповісти
Сильный и яркий текст обубликовал уважаемый Мора Цфайфер:

жёсткая и очень эффективная публицистика в защиту важнейших ценностей Украины !

Так держать!
показати весь коментар
21.02.2020 22:06 Відповісти
дякую)
показати весь коментар
21.02.2020 22:16 Відповісти
Мразь посмотри на свою рожу!Гадин народ!
показати весь коментар
22.02.2020 17:32 Відповісти
РУМИНСЬКА ЦЕРКВА РАЗОМ З НАМИ
Сьогодні свято в ПЦУ-
Вітаємо свою сестру.
Румунську православну-
Їх церкву давно славну.
Ця церква з іншими вважає,
Що ПЦУ законно Томас має.
Ми разом будемо молитись,
Одне до одного тулитись.
Ця церква нашій є сестра,
Не пройшла тут московитів гра.
А РПЦ неначе сатаністи,
Народів вільних колоністи.
Ці разом з тими, що вбивають,
Гріхи, як «православні» мають.
То які ж вони православні?
Це вороги Русі вже давні.
А де ваш Томос, покажіть?
Ви процедуру цю пройдіть.
Вам «Томос» Сталін «малював»,
"Святий", що кров'ю землю поливав…
Не хочемо ми вас тут знати!
Ні РПЦ, ні УПЦ не треба Україні мати.
14.02.2020 р.
Анатолій Березенський
показати весь коментар
21.02.2020 15:36 Відповісти
Є Православна Церква України, а є православнута сєкта ФСБ в Україні...От сєкта ця, хай їде вся до ФСБ...
показати весь коментар
21.02.2020 15:38 Відповісти
ПРАВОСЛАВНА ЦЕРКВА УКРАЇНИ
ПЦУ для України
Є автокефальна.
Київ будував їх стіни,
Тільки ця реальна.
Вона діє у кордонах,
В Русі - Україні.
У окремих ще є зонах,
Що вже наші нині.
І Собор кафедральний-
Михайлівський давній,
«Штаб» для неї ідеальний,
В Русі стародавній.
Святополк ще збудував,
В тисяча сто восьмому році.
Світ тут православ'я знав,
А не в Москви боці.
Знову ми тут відродились,
В минулому році.
15 грудня вже молились
В церковнім потоці.
А з Москви попи лякали,
Інших православних.
Щоб ті нас не визнавали,
Томос з церков славних.
Варфоломій його писав,
Та Синод Вселенський,
Право в Москви відібрав,
Й кусок велетенський.
Всіх українських земель,
Що в наших кордонах.
РПЦ звідси «гребе»
Й попи їх в погонах.
Як Вселенський Томос дав,
В диптиху п'ятнадцять,
Православний світ вітав,
В цей рік - дев'ятнадцять.
Вже московська секта є
В нас не канонічна,
Бреше й робить тут своє,
Ворожа сила нам північна.
15.01.2019 р.Анатолій Березенський
показати весь коментар
21.02.2020 15:39 Відповісти
НЕЗАЛЕЖНА ЦЕРКВА
Незалежна Україна
І церква незалежна.
Об'єдналася країна
Як треба - належно.
Митрополія своя,
А в ній Епіфаній
Здійснена мрія моя,
Що ще не втоптана.
А ті від Москви попи,
Продажнії хлОпи,
Бережуть тут животи,
Роблять нам підкопи.
Думають, що їм народ
Ці дії пробачить.
Скільки було перешкод,
Світ це добре бачить.
Олександр і Симеон
Разом пішли за народ,
Не взяли в крові мільйон
Агресора нагород.
Розквітає Україна,
Церква разом з нею,
В душах здолана руїна
Свою робимо ідею.
15.12.2018 р.Анатолій Березенський
показати весь коментар
21.02.2020 15:41 Відповісти
ІСТОРИКИ РОСІЇ ПРО РОСІЮ
Їхній Ключевський ще писав,
Ніхто слов'ян не зустрічав
Раніше в землях де є Росія,
Їх може знищила стихія?
Фальсифікацій та ще й підмін,
Зробив їхній татарин Карамзін.
Слідів слов'ян не відшукав,
Хоча архіви русичів всі мав.
Жили в тих землян тільки фіни
Вони шукали їм слов'ян в заміни.
Історію свою і нашу фальшували,
Та наші «Повісті» -переписали.
Плем'я Меря жили біля Ростова,
Ця інформація для них не нова.
На Оці жили плем'я Мурома,
Інших слідів в історії нема.
А біля Ладоги, там була Чудь,
На березі у два боки живуть.
На Нарві жили тільки Нарома,
Слов'ян шукали там дарма.
На Білоозері скрізь Весь жила,
І до наших деньків дожила.
Але про них історики не пишуть,
А більше все про інших брешуть.
На Пермських землях жили Перм.
Це і сьогодні їх плацдарм,
Перм'яки самі самобутність зберегли,
Майбуть їм гори й холод помогли.
А на Печорі жило плем'я Печора,
Там поселилося вони не вчора
Це перші люди тих земель
Де ж їх сьогодні цитадель?
Деякі з цих народів зникли,
А може в інші племена проникли?
В брехні всі ці народи жити звикли
А більшість вже навік замовкли.
Та ще й насильно їх змішали,
Щоби великоросам не мішали
На брехні розвиватися й чудити,
Менші народи стерти, вбити.
Тож напишіть історію про них!
Багато їх в Росії ще живих.
Вони життя вам і ті землі дали,
Що ви їх знищите, не знали.
12.02.2019Анатолій Березенський
показати весь коментар
21.02.2020 15:44 Відповісти
Навіщо українською на пуйла писати Віолодимир. Він - Владімір. Не треба одомашнювати цю скотину.
показати весь коментар
21.02.2020 15:48 Відповісти
ФАЛЬСИФІКАЦІЇ «ІСТОРІЇ ДЕРЖАВИ РОСІЙСЬКОЇ»
У 1803 році історик Карамзін
Татарин та Росії вірний син,
В історію Російської держави
Занотував її минулі справи.
Віссаріон Белінський говорив:
Белетристичний твір створив!
В історію професор Карамзін,
Брехні додавши і великих змін.
Це є художній перший виклад
Фальсифікацій і підміни приклад,
Кінець історії зробив у «часи смути»,
Початком 17 століття щоб дихнути.
Він прочитав всі «літописні зводи»
І не знайшов про Москву епізода.
Хто і коли це місто утворив,
Але її все прославляв і добре говорив.
В історії автоматично він вважав,
Спорідненість Москви і Києва зв'язав,
Мов Суздальська земля тоді була,
Виходить разом з Києвом цвіла.
А значить мають привід взагалі
Для зібрання «російської землі».
Зв'язок він бачив «вченим» оком,
Хоч бруд історії лежав під боком.
Все ж автор показав приниження
У 1237 Батия у землі ці наближення.
Орді суздальців підкорили,
Та героїчно землі ці монгол терпіли.
По логіці й історії Московії виходить
Їх родовід від монголо-татар походить.
Московія взяла ж за допомогою Орди
Рязань, Твер, Новгород вже назавжди.
Угледівши татар ріднею для Москви,
Щоб запобігти у Європі недоброї молви,
Шукав Кармазін новий «літописний звід»
Із старини такий для виправдань «привіт».
У 1809 році знайшов, те що «шукав»,
В «Іпатівському літописі» він «лежав».
Москва «лежало» слово в літописах,
Між Київських та Галицьких дописах.
До цього скільки літописи ці вивчали,
Та згадку про Москву не зустрічали.
З'явилися слова та згадки про столиці,
Коли архіви всі зібрали для Каті-цариці.
У літописі враз з'явився Довгорукий,
Що взяв Москву й князівство на поруки,
Ось що сказав він в 1147 році у тій хаті,
«Прийди в Москву до мене, брате!».
То до князя Новгород-Сіверського
Святослава Ольговича, слов'янського,
Було звернення князя без наділу в Русі-
Така «історика» брехня у всій його красі.
Зі слів Кармазіна той рушив у Москву,
Через ліси і болота, в мороз чи в мокву.
За тисячу кілометрів рюмашку пропустити
Та голову в тих хащах і болоті загубити.
Інші російські вже добре зрозуміли,
Що брехнею про 1147 рік знахабніли,
Тому походження на 1156 рік замінили
Та нові вигадки вже про Москву вчинили.
Що Довгорукий заложив Москву
Нижче устя Неглінної, у ту сиру мокву.
Але і цей факт має великі протиріччя
Тоді до Києва вернувся як півріччя.
Він став великим київським князем
З дружиною до смерті був вже разом.
Помер Князь Довгорукий у 1157 році
Не спростував цю смерть у Русі досі.
Навіщо їхати йому в ліси і болота,
Де була вічна глуш та пустота?
За тисячу кілометрів від обжитої Русі,
Що треба там в болоті князю і душі?
Ключевський спробував підтасувати,
Що ніби записи приватних «зводів» дати,
Збиралися у «звід» всі записи «із місць»,
Щоби підтвердити правдивість й міць.
Після перепису всі «зводи» залишились,
А основні першоджерела «загубились».
«Історики» при Катерині добре фальшували,
Першоджерела всі палили та псували.
12.02.2019Анатолій Березенський
показати весь коментар
21.02.2020 15:50 Відповісти
этот кабыздох лучше б за мемуары засел, хотя он сам знает что его амбиции никогда не соответствовали возможностям, кто хорошим словом этого мудака вспомнит
показати весь коментар
21.02.2020 16:36 Відповісти
Спеціально для москалів - кацапів і їх фашиста )(уйла, то що самий ведучий "великий" історик личакової Московії - орди москаль - ординець НМ.Карамзін (Кара -Мурза) він навіть не соромився зізнатися в тому, що багато в написаному своєю рукою брехня і навіть визнає що "Історія російської держави", він просто вигадав. Ось що він пише про свою липову історію личакової кацапської - орди, дослівно: "Але історія, кажуть, сповнена брехнею: скажімо краще, що в ній, як в справі рук людських, буває великий доважок брехні, однак характер істини завжди більш-менш зберігається, і цього досить для нас, щоб скласти собі загальне уявлення про людей і діяння ". читати (Н. М. Карамзін" Історія ... ", том I, стор.18.) Ось і здогадується , скільки брехні" підкинув неохайний бридкий кацап -ординець автор майже повністю сфальсифікованою "Історії російської держави ".
А тепер уже кремлівські лже-історики ці татаро - угро - фіни москалі кацапи ця личакова кацапська нечисть просто збожеволівши люто верещить що вони навіть вялікороси - росіяни, але при цьому вони повністю абсолютно не слов'яни - русичі. І нібито, ці мерзенні монголоїдні личакові кацапи але все ж чомусь (русские - русичи ) так як їм усім москалям - кацапам цієї не слов'янської а личакової угро - татаро - фінської народності вписали в паспорт що вони нібито росіяни, незважаючи на те що генетично ДНК це не слов'яни а 100% жахливі татаро - угро - фіни, і це визнали всі ******* провідні вчені генетики, історики, антропологи ..... в тому числі і російські.
показати весь коментар
21.02.2020 19:35 Відповісти
https://azbyka.ru/otechnik/Nikolaj_Karamzin/istorija-gosudarstva-rossijskogo/ https://azbyka.ru/otechnik/Nikolaj_Karamzin/istorija-gosudarstva-rossijskogo/ Мне попалась книга Николая Карамзина «История государства Российского».
Забавная книга. Полкниги идет описание Руси (Киева), ее быта, князей, походы, войны. О никакой Москве и России или Московии нет даже упоминая. Тут вдруг в середине книги появляются такие приписочки, что это, мол наша Родина, смысле Россия. И уже Карамзин начинает пристраивать сверху Московию. Хотя не нужно быть историком, чтобы понять, что Московия никогда не была Русью. Москвиты совершенно другой народ с другим образом жизни, обычаями, одеждой, с пьяными оргиями. Которые в отличие от украинцев мало занимались сельским хозяйством, в основном это охота, рыболовство, набеги на другие государства, грабеж, воровство, пьянство, мордобитие. Типично кочевые племена. И вот эти кочевники, татаро-монголы, вдруг заявляют, что они наши братья и еще в добавок пошли войной. Так вот, Москали нам не братья, а извечные враги.
показати весь коментар
21.02.2020 17:07 Відповісти
Еще смешней выглядит ситуация с краденным названием «Россия».
Название они украли, но город Киев - мать городам русским, находится не в России, а в Украине и является столицей Украины, является древней столицей Руси. На лицо воровство названия и попытка переписать историю.
показати весь коментар
21.02.2020 17:16 Відповісти
100% , помню выдержку из этой типа книги " россияне в 12-м веке штурмовали Псков" . Оказывается " россияне" уже в 12-м веке существовали по Карамзину. Туфта это , а не история.
показати весь коментар
21.02.2020 22:12 Відповісти
Так никто и не резал .просто проверили полную самостоятельность,чего распереживался?
показати весь коментар
21.02.2020 17:22 Відповісти
ПТН-ПНХ
показати весь коментар
21.02.2020 18:28 Відповісти
недопалок в свои почти 70 лет так па-децки дуркует, а ведь в 2014-ом по живому резонул и мстя еще впереди... а шо этот сдых в детстве творило, окромя того шо рассекал в шузах "прощай молодость".... ХЯотя говорят шо это мокшанское недоразумение не могло чудить в школьные годы априори, бо над ним в туалете говорят надругались... Ща, падло по которому Гаага истосковалась, увидишь в конце февраля, если твой рак тебя до того не кончит, шо такое резать по живому-турки к сирийской границе , окромя всего, уже и "Пэтриот" приволокли. Ща, дурачок, пожнешь то, шо посеял со своими ихтамнетами... так шо пенсионерам и всем, кто не в силах держать оружие в руках, запасайтесь попкорном - будете наблюдать избиение младенца(муйлуши)... А ШО ДЕЛАТЬ...ХЕХ...
показати весь коментар
21.02.2020 18:34 Відповісти
скоро тебе моль поріжуть свої!!
показати весь коментар
21.02.2020 18:37 Відповісти
ой, и не говорите, там такой напряг от своих... на бытовом уровне все 100500 уже насмехаются нал хутиным... Санкции, которые муйлуша выканючил, свое правое дело делают...
показати весь коментар
21.02.2020 18:44 Відповісти
Старый кремлевский ****
показати весь коментар
21.02.2020 18:43 Відповісти
В средние века монгольский геном в Московии - орде окончательно победил угро - финский. И не монголы, а уже именно наполовину смонголизованные лапотные угро-финны с XIV в.....взяли курс на полное физическое уничтожение славянского этноса как такового и эта их политика в той или иной форме продолжается и сейчас. И в результате чего, по подсчетам историков, генетические потери славян украинцев за этот период составили 100 млн. человек. Уже с середины XIII в. в этом конгломерате восточных народов лапотной империи - орде воцарилась чрезвычайная ненависть к европейцам к славянам и к самому русскому духу. С особой тщательностью и жестокостью татаро-монголами c со своими рабами москалями опустошались именно те земли, которые населяли русские племена славян. Начиная от крайнего восточного форпоста славян Козельска, огнем и мечом орда прошла по Киевской Руси, Галиции, Польши, Болгарии, Словакии.... уничтожая все на своем пути. И никогда не следует забывать, что во главе российских земель Москву воздвигли и поставили именно монголы, а не Русь, и в исторической перспективе это не европейское не славянское российское государство, которую так подло называли и в лапотной царской монголоидной якобы россии - орде, и в кровавым ссср. А война на Донбассе и Крыму также является прямым продолжением НЕ русской истории, и НЕ славянского движения, а кровавых монгольских нашествий , основанных в свое время Чингисханом.
показати весь коментар
21.02.2020 19:49 Відповісти
Не живое у тебя ,вова, то место , по которому тебе серпом прошлись.
показати весь коментар
21.02.2020 19:52 Відповісти
КАК ОНИ УЖЕ ДОСТАЛИ УКРАИНУ ЭТИ УГРО-ФИНСКИЕ ФАШИСТЫ )(УЙЛА МОСКАЛИ - КАЦАПЫ!
ФАШИСТ ПУТЛО -)(УЙЛО ТВЕРДИТ, ЧТО БРАТ ОН НАМ, НО НЕ БРАТ НАМ УГРО - ФИНСКИЙ ХАМ.
И НЕ НАБИВАЙТЕСЬ КАЦАПЫ В БРАТЬЯ ЗРЯ, РАБЫ - ХОЛОПЫ КРЕМЛЕВСКОГО ЦАРЯ.
ЧУДЬ, ВОДЬ, ВЕСЬ, МЕРЯ, МУРОМА, ЭРЗЯ, МОРДВА, ЛОПАРЬ, ЧУХОНЕЦ, ТАТАРВА.....
МЕДВЕДЬ, В ТАЙГЕ СОСУЩИЙ ЛАПУ, НА СВЕТ ПРОИЗВЕЛИ УЖАСНОГО КАЦАПА.
НАМ, БРАТЬЯ СЕРБЫ И ПОЛЯКИ, НО НЕ БРАТЬЯ ЛАПТИ - МОСКАЛИ, ОДНАКО.
НАМ БРАТ СЛОВАК, ХОРВАТ, БОЛГАРИН, А ВАШ БРАТ - УГРО -ФИНН И ТАТАРИН
НАМ УКРАИНЦАМ БРАТЬЯ ТАКЖЕ БЕЛАРУСЫ, КОНЕЧНО И ЧЕХИ, ПЛЕМЯ ЯНА ГУСА,
СЛОВЕНЦЫ БРАТЬЯ, ЛУЖИЧАНЕ, НО В БРАТЬЯХ НЕТ КАЦАПСКОЙ ГАДКОЙ СРАНИ!
МОНГОЛ, ЯКУТ, УДМУРТ, АЛТАЕЦ И БУРЯТ- МОСКАЛЯ -КАЦАПА КРОВНЫХ БРАТЬЕВ РЯД,
ЭВЕНКИ, ЧУКЧИ, ГУННЫ, КАЛМЫКИ, САМОЕДЫ - КАЦАПОВ КАЗЛАМОРДЫХ ПРАДЕДЫ И ДЕДЫ.
ПО ЧТО УПОРНО МОНГОЛОИДНЫЕ МОСКАЛИ -КАЦАПЫ К СЛАВЯНАМ УКРАИНЦАМ ТЯНУТ СВОИ ЛАПЫ?
СМЕШНА ТЩЕТА ВСЕХ ИХ ГНИД ЗАТЕЙ - ВЕДЬ, У СЛАВЯНИНА -УКРАИНЦА НЕТ ЛАПТЕЙ!
показати весь коментар
21.02.2020 19:53 Відповісти
Редакция ЦН! ну вот можно как то сделать что бы новости были Хотя бы без фото!!
этой старой кацапской гниды (моржовой *****)?
ну противно же видеть этот мерзкий организм..
Пожалуйста!
показати весь коментар
21.02.2020 20:31 Відповісти
полностью согласен
показати весь коментар
21.02.2020 22:14 Відповісти
Украинские "Гундяи" носили и носят пагоны кгб и стоят на довольствии..... нет надо было резать по живому и отшить всю агентуру работающую на ***** Владимира .
показати весь коментар
21.02.2020 21:20 Відповісти
НЕ ОБЩАЯ ИСТОРИЯ УКРАИНЫ И РОССИИ, А ИСТОРИЯ КИЕВСКОЙ РУСИ !!! И ИЗГОИ НАМ НЕ ДРУЗЬЯ !!!
показати весь коментар
21.02.2020 21:28 Відповісти
Серебряная пуля и осиновый кол и можно не резать по живому.
показати весь коментар
21.02.2020 22:03 Відповісти
касапы веками резали украинцев по живому
показати весь коментар
21.02.2020 22:13 Відповісти
Российский президент Владимир Путин призвал украинцев уважать национальное самосознание, но не забывать общую историю России и Украины.
Самосознание россиян: « Если я усну и проснусь через сто лет и меня спросят, что сейчас происходит в России, я отвечу: пьют и воруют» М.Е. Салтыков-Щедрин.
Самосознание украинцев: «моя хата скраю, і я перший ворога зустрічаю».
Православный анархо коммунист «язычник».
Сегодня февраль. Год 7528 от сотворения мира в звёздном храме
показати весь коментар
21.02.2020 22:36 Відповісти
а как в РПЦ понимают не укради?
показати весь коментар
21.02.2020 23:01 Відповісти
Вы посмотрите на него. Оно же лапоть. Сидит лепечет бородавка об общей истории.
Вас, как бородавки и папиломы нужно или по живому резать, или лазером выжигать.
И не верещите о гуманности, с..и, вы такое веками с соседними народами вытворяли.
Присосались и приросли ко всему, что их отторгает.
показати весь коментар
21.02.2020 23:07 Відповісти
Скільки українських церков є в раісії пуйло скаже?
показати весь коментар
22.02.2020 01:02 Відповісти
тебя козла забыли спросить..
показати весь коментар
22.02.2020 06:46 Відповісти
Це він УПЦ МП назвав незалежною?)))) Ту УПЦ МП, якій москва прямим текстом категорично заборонила вести літургію українською, коли низка протоієреїв (зокрема, Драбинко, який перейшов до ПЦУ) попросила про це хоча б для західних областей?
показати весь коментар
22.02.2020 09:11 Відповісти
Коли це падло здохне,весь світ здихне з полегшенням.
показати весь коментар
22.02.2020 11:31 Відповісти
ПТН ПШНХЙ
показати весь коментар
22.02.2020 13:08 Відповісти
Мабуть Богу угодно було,щоб була українська церква.І ЗА це можна сказати тільки:"Слава Богу".А з приводу путіна хочеться напомнити писання з Біблії:"Чи воно справедливо перед Богом вас більше слухати, ніж Бога, - розсудіть!"
показати весь коментар
22.02.2020 13:39 Відповісти
"Українська церква і так була незалежна. Ні, треба різати по живому", - Путін про створення ПЦУ - Цензор.НЕТ 5684
показати весь коментар
22.02.2020 13:53 Відповісти
прихожане сатанистской московитской секты РПЦ-КГБ, скажите честно, что вами движет и на что вы надеятесь, оставаясь в лоне "церкви" ооо мп рпц-кгб, созданной гэбистами для морального растления, разложения и полного уничтожения церкви?
Зачем оставаться в клоаке и пачкать дерьмом своё доброе имя?
Ведь вы можете спокойно перейти в другую православную деноминацию, не запятнавшую и не дискредитировавшую себя, при этом не нарушая никаких церковных канонов.
показати весь коментар
25.02.2020 16:23 Відповісти
"Українська церква і так була незалежна. Ні, треба різати по живому", - Путін про створення ПЦУ - Цензор.НЕТ 8142
показати весь коментар
25.02.2020 16:23 Відповісти
А разве москвоцерковь не организация для слежки? Или у него и тут "ихтамнет"???
показати весь коментар
27.02.2020 20:52 Відповісти
Сторінка 3 з 3