9930 відвідувачів онлайн
5 718 97

Польща не відкриє свої кордони для українського зерна, незалежно від рішення Єврокомісії, - Моравецький. ВIДЕО

Прем’єр-міністр Польщі Матеуш Моравецький заявив, що країна не дозволить імпорт українського зерна.

Як повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на ЄП, він оприлюднив передвиборче відео керівної партії "Право і справедливість".

"Польща не дозволить затопити нас українським збіжжям. Незалежно від того, яким буде рішення посадовців Брюсселя, ми не відкриємо наші кордони", - сказав глава польського уряду.

У відео Моравецький сказав: "Коли нам потрібно було допомогти сусідам, ми відкривали свої серця і домівки. Поляки такі".

Але, як додав він, "коли доводиться боротися за польські інтереси, лише уряд "Права і справедливості" гарантує, що інтереси наших фермерів будуть захищені".

"Ми кажемо "ні" зриву польського аграрного ринку та завданню шкоди споживачам і виробникам. Саме наша жорстка позиція зупинила імпорт українського зерна на спільний ринок ЄС", - підсумував Моравецький.

Зазначимо, що у травні Європейський Союз дозволив Болгарії, Угорщині, Польщі, Румунії та Словаччині заборонити внутрішній продаж української пшениці, кукурудзи, ріпаку та насіння соняшнику, дозволивши при цьому транзит таких вантажів для експорту в інші країни. Термін дії цієї заборони закінчується 15 вересня. Якщо заборону не продвожать, скоріше за все кожна з цих країн введе окреме ембарго на агропродукцію. Про такий намір вже заявила Угорщина.

Пізніше комісар ЄС із питань сільського господарства Януш Войцеховський підтримав продовження тимчасової заборони на імпорт українського зерна до Польщі, Болгарії, Угорщини, Румунії та Словаччини до кінця 2023 року і запропонував надати субсидії для українських експортерів зерна.

Топ коментарі
+17
ідіот? поляки нам нормально допомогли, зараз іде мова про економічні інтереси, це питання торгу і виборів, що в них через місяць.
показати весь коментар
12.09.2023 11:19 Відповісти
+15
розстрілювати потрібно зе владу і хитро-зроблених зернових олігархів, які замість проводити зерно транзитом до польських морських портів чи далі в Німетчину, заполонили ним польській ринок, при цьому демпінгують ...
показати весь коментар
12.09.2023 11:20 Відповісти
+13
Ага, з зерном проблеми. А ще з цукром, медом, льоном, молоком, яйцями, м'ясом птиці, вином, медом, свининою та ін....... всі ці наші товари заважають полякам жити.
А ще політика - ОУН-УПА, Бандера, Волинська трагедія, українські пам'ятники на території Польщі,.......
І кожну цю історію піднімають поляки, а не ми, причому щоразу в складні для України часи. Але лише ми повинні турбуватись, щоб не розісратись з поляками.
показати весь коментар
12.09.2023 11:37 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Проте румуни за)Romania will increase its transit capacity for Ukrainian grain from two to four million tons per month.

As reported by Agerpres, Sorin Grindeanu, the Minister of Transport and Infrastructure of Romania, made a statement regarding alternative transportation routes for Ukrainian grain after negotiations with representatives from the US, European Union, Moldova, Ukraine, and Romania.

"We agreed that the export of Ukrainian grain should be expedited in the context of the known attacks on Ukrainian ports Reni and Izmail in recent weeks. During these meetings, we emphasised the importance of Romanian ground, rail, and maritime transport routes to support the continuous flow of exports and imports to and from Ukraine," said Grindeanu.
показати весь коментар
12.09.2023 11:13 Відповісти
Виродкі твій дід з бабою і ти !
показати весь коментар
12.09.2023 11:19 Відповісти
ідіот? поляки нам нормально допомогли, зараз іде мова про економічні інтереси, це питання торгу і виборів, що в них через місяць.
показати весь коментар
12.09.2023 11:19 Відповісти
Відкрий очі. Поляки допомогли виключно СОБІ.
показати весь коментар
12.09.2023 11:36 Відповісти
ну ти і потвора. виродок. випердиш.
показати весь коментар
12.09.2023 11:42 Відповісти
Всі польські сраки вже вилизав?
показати весь коментар
12.09.2023 13:01 Відповісти
Чем они себе помогли?Что Крым не признали что помощь военную оказывают что беженцам кров и дом предоставили что зарабатывать дают? Польша страна НАТО и им НАСРАТЬ на пугалки кацапов и таких как ты скворцов поющих из Британии…или спрятавшимся за их флажком.Просто ФАКТ.
показати весь коментар
12.09.2023 11:47 Відповісти
1. За рахунок дешевої раб-сили українських біженців піднімають свою економіку.
2. За рахунок США переозброїли свою армію ******** озброєнням, збувши Україні радянський мотлох.
ПС. Допомога українським біженцям в Польщі виплачується з бюджету ЄС, бо економіка Польщі є ДОТАЦІЙНОЮ, якщо хто забув.
ППС. Насрать на пугалкі кацапов? А що там із загиблими від ракети польськими селянами?
показати весь коментар
12.09.2023 12:59 Відповісти
См.выше и не считай чужие деньги. Кому плохо сидите дома зарабатывайте…сделайте полякам немцам литовцам хуже ..и не клянчи помощь и не унижайся за злотые фунты евро и доллары…..рабсила ))..за яйца резникова по 17 держись и упреков не будет.Все просто.
показати весь коментар
12.09.2023 13:15 Відповісти
Крім висеру, по-суті є що? Спростуй хоч один з моїх 4-х пунктів.
показати весь коментар
12.09.2023 13:17 Відповісти
73% ?! Ты в каком году родился в том умом и остался…у себя разбирайся с ЗЕворами и претензии выписывай…а не тем кто тебя кормит вооружает и помогают себе в ущерб.Польша без вас зебилов порешает все вопросы.Они колени перед куйло не выбирали….и Украину шлюхой продажной готовой дать любому с любой стороны не называли.Ату тебя неблагодарного зебила
показати весь коментар
12.09.2023 13:48 Відповісти
Тобто, по-суті, як і очікувалось, нема нічого. Ну давай, розповідай ще, як ДОТАЦІЙНА Польща мене "кормить" в "ущерб собі".
показати весь коментар
12.09.2023 13:56 Відповісти
розстрілювати потрібно зе владу і хитро-зроблених зернових олігархів, які замість проводити зерно транзитом до польських морських портів чи далі в Німетчину, заполонили ним польській ринок, при цьому демпінгують ...
показати весь коментар
12.09.2023 11:20 Відповісти
А наші магазини нічого не заполонило по демпінговим цінам?
показати весь коментар
12.09.2023 11:25 Відповісти
ми зараз, дякуючи зе янелоху оманському та його зе банді корукціонерів, колоборантів-запроданців, тупо агентів кацапського фсб, не в тому положені щоб качати якісь права перед країнми ЄС, НАТО іншими союзниками по анти)(уйлівській коаліції !!!
показати весь коментар
12.09.2023 11:37 Відповісти
Качати права потрібно завжди.Раз слабину дав,і все,затопчуть.Хоча права права треба було качати ще з 1991 року.«Добрі»правителі віддали ворогові! все:флот,зброю,літаки,ЯЗ...Бо Америка образиться,це ж вона просила(вимагала)віддати зброю рашистам.
показати весь коментар
12.09.2023 12:01 Відповісти
москальню з законодавчої влади поперли лише в 2014.
показати весь коментар
12.09.2023 12:32 Відповісти
заполонило. хліб в Україні дешевий, ціни не змінилися за останні кілька років, навіть до війни були такі самі.
в тебе проксі відстав, інакше б ти це знав.
показати весь коментар
12.09.2023 11:44 Відповісти
Про що ви? Я про гівняні і дешеві польські сири та інші продукти, до чого дешевий хліб, хлопчику?
показати весь коментар
12.09.2023 11:46 Відповісти
Зараз гречка по 36 гр. за 1 кг.
показати весь коментар
12.09.2023 13:22 Відповісти
Курва смени фамилию на отсосаинкА!
показати весь коментар
12.09.2023 11:23 Відповісти
То кацапський провакатор.
показати весь коментар
12.09.2023 11:25 Відповісти
Ваш прадед был дерьмом. Сочувствую вам.
показати весь коментар
12.09.2023 11:33 Відповісти
В нас з ними була війна і не одна. І почитайте про Березу-Картуську та загони Крайова та що зробив генерал Геллер, а тоді обзивайте його діда. Тоді була зовмім інша політична конюктура.
показати весь коментар
12.09.2023 11:39 Відповісти
Мы не в 19 веке и даже не в 20 - ом. Может ещё Монголию ненавидеть за иго? В 20 веке после ВМВ страны сели и договорились об отказе от взаимных претензий. Может Британию ненавидеть за колониальную политику вековой давности? А может украинцев за участие в пакте молотова-рибентропа? Правильной дорогой идете "товарисвщи"!!! Не уподобляйтесь рфии.
показати весь коментар
12.09.2023 12:04 Відповісти
Ми говорим за його діда і уважно перечитайье мій пост, особливо в кінці.Ви ображали діда за його дії в 19ст, а тоді політика була зовсім інша. Я не вважаю за доцільного когось ображати, але свою історію я висвітлюю такою якою вона є. Щодо притензій, українці це майже пережили на відміну від поляків. Бо саме зараз знову посилюється антиукрахнська пропаганла ультраправими та Качинським. І гарно почитайте їх підручники, я їх почитала для інтересу, там ніде не вказано, що було зроблено українцям, написано дуже поверхнево. Для нас це небезпека, тому має бути відповідна інформаціцна кампанія та дипломатія. Територіальеі притензії ніхто нікому не буде пред'являти, а от щодо історії ще буде і не раз, особливо на політичній арені.
показати весь коментар
12.09.2023 13:10 Відповісти
Сейчас 2023. Есть правило "трёх поколений" за 100 лет. И про прадеда я написал целенаправленно, его "прадед" - это ложь. В этом я уверен почти на 💯 процентов.
показати весь коментар
12.09.2023 13:14 Відповісти
Ваш прадед был дерьмом. Сочувствую вам. От, що ви написали. Що написали, на то і відповіла. Його дід не був, тим ким ви написали.
А б написали про 21ст, про нього б з вами говорила.
показати весь коментар
12.09.2023 13:17 Відповісти
Франц Фердинад запровадив полонізацію, щнищення українського самоврядування, а тоді почали палити православні церкви. Тому, його діда не треба чіпати там була війна з окупантом. А зараз просто не потрібно нікого обзивати, та й гратисяв братеі народи(боя..кий совок). Немає ніяких братніх народів. В нас складна історія з Польщею.І діяти потрібно в дипломатичних межах, але надіятеся потрібно тільки на себе.
показати весь коментар
12.09.2023 11:43 Відповісти
із цим зерном одні проблеми.
не вистачало ще з поляками розісратися.
показати весь коментар
12.09.2023 11:14 Відповісти
Ага, з зерном проблеми. А ще з цукром, медом, льоном, молоком, яйцями, м'ясом птиці, вином, медом, свининою та ін....... всі ці наші товари заважають полякам жити.
А ще політика - ОУН-УПА, Бандера, Волинська трагедія, українські пам'ятники на території Польщі,.......
І кожну цю історію піднімають поляки, а не ми, причому щоразу в складні для України часи. Але лише ми повинні турбуватись, щоб не розісратись з поляками.
показати весь коментар
12.09.2023 11:37 Відповісти
а кто эту тему должен поднимать ? поляки молодцы , у них все в порядке , а наши зе- дегенераты просрали все , от страны до международных отношений , потому что кроме грабежа они ни чем не умеют заниматся.
показати весь коментар
12.09.2023 13:52 Відповісти
поляки наше зерно и украли. А потом шум подняли, бо демпинг.
Поставьте пломбы на вагоны, и пусть идет транзитом.
Но нет- не пропустим, бо скоты.
показати весь коментар
13.09.2023 03:50 Відповісти
с этими поляками одни проблемы. Зерно не при чем.
показати весь коментар
13.09.2023 03:48 Відповісти
А турки зерно беруть -- муку зробили а арабам в три дорога продали
показати весь коментар
12.09.2023 11:15 Відповісти
Саме наша жорстка позиція зупинила імпорт українського зерна на спільний ринок ЄС.
Хтось може пояснити, як транзит через країни ЄС до Африки перетворився на імпорт на спільний ринок ЄС?
показати весь коментар
12.09.2023 11:16 Відповісти
Ах как он сюда свою партию вплел, красава! Выборы есть выборы. Под это дело Украина сейчас, как всемирное зло ))
показати весь коментар
12.09.2023 11:17 Відповісти
"Польща не відкриє свої кордони для українського зерна, незалежно від рішення Єврокомісії" - может и немецкие деньги по линии ЕС брать перестанет или слабо?
показати весь коментар
12.09.2023 11:19 Відповісти
Вони просто більше хочуть, дуже більше - 1 біліон євро. Я так розумію, це така тактика виманання грошей. + вибори.

Poland had asked the European Union for an investment of 1 billion euros ($1.1 billion) so that Warsaw can increase its capacity for transiting Ukrainian grain, the Polish Press Agency (PAP) https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C1604748%2Czrodla-pap-polska-oszacowala-na-ok-1-mld-euro-inwestycji-niezbednych-dla reported on Aug. 4.
показати весь коментар
12.09.2023 11:37 Відповісти
проблема не в суті заяв та намірів а в їх публічності і відвертістю нехтування ролі ЄС...це підриває авторитет структури а кацапи радіють. І що після такіх публічних заяв очікувати від Орбана? На які результати виборів в Словаччині сподіватись?
показати весь коментар
12.09.2023 11:20 Відповісти
Польща аграрна країна і має підтримувати свою продовольчу політику, а ось Україна, з її урядом мала час, щоб вирішити проблему аграрної продукції. Досить шантажу війною, самим потрібно думати про реальні ситуації в країні
показати весь коментар
12.09.2023 11:21 Відповісти
То чого поляки транзитне зерно в своїй країні купують? Воно дешевше, отже хтось може непогано на ньому заробити. Нехай би польська правоохоронка за тим стежила. А то Україну знову звинувачують.
показати весь коментар
12.09.2023 11:21 Відповісти
Шара объема не имеет =)
показати весь коментар
12.09.2023 11:25 Відповісти
полякам в рази простіше просто заборонити ввоз, ніж контролювати кожну тону зерна, куди воно пішло. це наша проблема, а не їхня і наш уряд мав би шукати вихід.
показати весь коментар
12.09.2023 11:27 Відповісти
ее нечего контролировать. Пломбы на вагонах и всех делов. Нет, их загребущие ручки тянутся чужое потырить. Уроды
показати весь коментар
13.09.2023 03:51 Відповісти
Це лише політика та гроші. Поляки хочуть гроші плюс набрати побільше електорату на виборах. А щодо споминів про дідів, то в нас було 3 війни з поляками, і тоді ми захищалися. Зараз, просто треба перестати грати в братушків і думати про свою країну.

Poland had asked the European Union for an investment of 1 billion euros ($1.1 billion) so that Warsaw can increase its capacity for transiting Ukrainian grain, the Polish Press Agency (PAP) https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C1604748%2Czrodla-pap-polska-oszacowala-na-ok-1-mld-euro-inwestycji-niezbednych-dla reported on Aug. 4.

As the PAP reminded, the European Commission President Ursula von der ***** announced several months ago that the EU will provide funds for this purpose, but did not reveal specifics. Polish officials presented a detailed description in Brussels of the financial support needed to expand the transit operations, the news agency wrote.

According to a document obtained by the PAP, Poland says it needs around 500 million euros ($550 million) to increase the capacity for truck transport at the Dorohusk-Jagodzin, Hrebenne-Rawa Ruska, and Korczowa-Krakowiec border crossings.

This tranche should also be allocated to expanding the railway infrastructure at the Polish border city of Przemysl.

The other half of the funds should be used for the modernization of railway crossings, building new terminals for trucks, and construction of freight traffic control infrastructure at the border, the PAP reported.

"For a year and a half, we wanted to increase the transit of Ukrainian grain to third countries, especially to Africa," Polish Ambassador to the EU Andrzej Sados told the PAP.

"However, this requires investments and we repeated our concrete requests to the (European) Commission to increase the capacity of the infrastructure," he added.
показати весь коментар
12.09.2023 11:30 Відповісти
Нам треба повчитись у полякiв. Оце i е суверенитет - не коли ти просишся до ЕС i готовий на уклiн хоча б заради асоцiацii, а коли ти прораховуеш наслiдки для своеi краiни i якщо вони будуть поганi - шлеш ЕС нах.

Для Украiни це звичайно погано, i як укр - я недолюблюю поляка за це рiшення, але це iх краiна, вони там господарi i мають право регулювати ринок як побажають.

До речi це ще один "плiвок" адептам ЕСа. Нах потрiбен такий ЕС, коли будь-яка краiна, а iх вже три намалювалося - може просто вiдморозитись вiд рiшення, або накрайняк брекзiтнути ? Союз - це коли до кiнця, а якщо можна виляти задом та виконувати зобов'язання по бажанню (або не виконувати) - то це не союз, а публiчний дiм.
показати весь коментар
12.09.2023 11:22 Відповісти
Плюс союзу якраз в тому, що його можна розірвати за власної ініціативи, і вас там не будуть утримувати силою зброї. Британія вийшла - ЄС війська не ввів. Спробуйте вийти з "союзу" з росією. Будете мати у себе Чечню або Україну.
показати весь коментар
12.09.2023 11:36 Відповісти
Не ввів. Але, однозначно, вклав чимало зусиль в шотландський референдум. Не пройшло. І так, всі пам"ятають, з якими скандалами, перепонами і погрозами Британія вийшла з ЄС.
показати весь коментар
12.09.2023 13:09 Відповісти
Але війни не було, розриву дипломатичних відносин і взаємних санкцій - теж.
Диктатури сприймають спробу виходу з "союзу" як особисту образу та зраду васала сюзерену, за що має бути показове суворе покарання.
показати весь коментар
12.09.2023 13:16 Відповісти
До війни і розриву відносин не дійшло. Бо Британія доволі сильна країна, санкції проти неї обернулись би проти самого ЄС. Та і в разі війни невідомо, чиєю перемогою вона б закінчилась. Але претензій і скандалів було чимало. ЄС взагалі вів тоді себе як "обіженка", пам"ятаю, аж самому соромно було за нього.
показати весь коментар
12.09.2023 13:27 Відповісти
У них претензії і скандали, у нас та Чечні - танки і ракети. Різниця є, правда?
показати весь коментар
12.09.2023 13:30 Відповісти
Різниця в тому, що, повторюю, Британія - сильна країна з потужною економікою і армією, яка нічим не слабша від армії решти ЄС. Тому все так і закінчилось. А була б Британія слабша, то хто зна, цілком можливий би був і силовий варіант, і показове покарання.
показати весь коментар
12.09.2023 13:38 Відповісти
Угорщина себе якось останнім часом не по-європейські поводить, так її навіть з ЄС і НАТО не збираються виключати.
показати весь коментар
12.09.2023 13:39 Відповісти
Угорщина всього лиш грає роль "поганого поліцейського". І все. І, наскільки я пам"ятаю, процедури виключення з ЄС не передбачено.
показати весь коментар
12.09.2023 13:42 Відповісти
Угорщина всього лише хоче Закарпаття.
показати весь коментар
12.09.2023 13:50 Відповісти
Всі наші сусіди щось хочуть. Не тільки Угорщина. Про "Реституцію Кресів", наприклад, чув? Отож-бо.
показати весь коментар
12.09.2023 14:01 Відповісти
Не чув. Отож-бо.
показати весь коментар
12.09.2023 14:01 Відповісти
учиться быть скотами???? хай Бог милує
показати весь коментар
13.09.2023 03:52 Відповісти
Вчиться малороси,як потрібно дбати про країну,до речі жодного юдея у владі і країна процвітає...
показати весь коментар
12.09.2023 11:24 Відповісти
Медведчук не єврей.Тобі задовольнив би такий презідент.
показати весь коментар
12.09.2023 11:26 Відповісти
Чого їм не процвітати (таке собі процвітання до речі), якщо Україна всю історію їх прикривала від хозар, печенігів, половців, монголів, татар, а головне - від кривавої русні з її експериментами типу революцій, розкуркулення, голодоморів, колективізацій... А поляки з радістю в скрутну хвилину наносили удар в спину і самі гнобили українців не гірше русні! Нинішнє союзництво - ситуативне і знову вигіідне більше полякам.
показати весь коментар
12.09.2023 11:35 Відповісти
хвалько, я вже казав тобі шо ти пітар.
показати весь коментар
12.09.2023 11:46 Відповісти
Бовдур лаптєногий, у вас кацапів одні піТори в голові?
показати весь коментар
12.09.2023 11:49 Відповісти
Коли цар гомопедофіл, інакше ніяк не можна.
показати весь коментар
12.09.2023 11:51 Відповісти
Так,вам малоросам усі кругом винні,крім вас самих,тому й живете у болоті юдейському.
показати весь коментар
12.09.2023 11:59 Відповісти
А що таке "болото юдейське"? При прєзіку Ющенку було таке болото, великоросе?
показати весь коментар
12.09.2023 12:41 Відповісти
Бидло,іди лісом.
показати весь коментар
12.09.2023 14:32 Відповісти
Мова іде про імпорт в Польщу, транзитуйте хоч куди, які проблеми, покупців достатньо. Хто в неті раскачуе цю тему, тут що, філіал паРаша Тюдєй?
показати весь коментар
12.09.2023 11:28 Відповісти
Хто, хто якісна журналістика.
показати весь коментар
12.09.2023 11:32 Відповісти
З гівном замість мізкив...
показати весь коментар
12.09.2023 11:33 Відповісти
Пояки просто зараз торгуються з ЕС за великі гроші(1 біліон євро), там своя гра в покер, плюс вибори на носі, а Качинський дорватися до влади.

Poland had asked the European Union for an investment of 1 billion euros ($1.1 billion) so that Warsaw can increase its capacity for transiting Ukrainian grain, the Polish Press Agency (PAP) https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C1604748%2Czrodla-pap-polska-oszacowala-na-ok-1-mld-euro-inwestycji-niezbednych-dla reported on Aug. 4.
показати весь коментар
12.09.2023 11:35 Відповісти
Мають право, ми тут до чого? Вони в ЄС і НАТО, ми в сраці і самі в цьому винні...
показати весь коментар
12.09.2023 11:40 Відповісти
Звичайно мають право, єдине українцям потрібно вчити історію своєї держави, перестати гратися в братеі народи(й..ний совок) та нарешті мати держевницьку політику. Це складна політична та депломатична гра. А так як в нас Польщею є певна конкуренція на ринках, то все потрібно враховувати.
показати весь коментар
12.09.2023 11:46 Відповісти
Абсолютно з Вами згоден.
показати весь коментар
12.09.2023 11:58 Відповісти
А якщо ми заборонимо ввіз польських товарів із словами - "транзитуйте хоч куди, які проблеми, покупців достатньо". Лише натяк на таке і буде проти нас другий фронт.
показати весь коментар
12.09.2023 11:39 Відповісти
Заборони, і смокчи кацапського куя, як всі 350 років...
показати весь коментар
12.09.2023 11:41 Відповісти
Давай без подробиць твого власного життя. Публіці тут нецікаво в кого і що ти смокчеш.
показати весь коментар
12.09.2023 11:54 Відповісти
В спамі просмердись, тупориле...
показати весь коментар
12.09.2023 11:57 Відповісти
Та кажу ж тобі - без публічних подробиць, де ти і хто ти, і з ким ти. Тут же діти можуть бути. Давай без пропаганди твоїх відхилень.
показати весь коментар
12.09.2023 12:02 Відповісти
Ми зараз не взмозі це зробити. Поперше немає політичної волі, подруге немає ресурсів, потретє це посилить антиукраїнські настрої на території Польщі, а нам це зараз не вигідно. Транзит треба шкукати через інші країни, плюс купувати та будувати техніку для зазисту портів та суднів, а це потрібно перестати красти та зупинити корупцію. Те, що поляки цим користуються, лише показує, яка слабка в нас державнаиполітика та дипломатія. Ця дія Польщі, Угорщини, Словачстни були очікуваними. Просто треба знати настрої їх фермерів.
показати весь коментар
12.09.2023 12:01 Відповісти
Згоден з кожним словом. Але разом з тим, людям варто розуміти позицію Польщі щодо України, а не шукати там нового (після росіян), братського народу. Інакше закінчиться це тим же, що і в випадку з росією.
показати весь коментар
12.09.2023 12:06 Відповісти
Так, ви праві. Саме про це, і я говорю. Ніде не існує братніх народів. Країни об'єднються та мають союзи за одними напрямками, а за іншими жорстоко конкурують. Але це складні стосунки, це потрібно дорослішати і вміти тримати удар. Нажаль в нас дуже мала частина суспілства зріла. Я взагалі проти якихось персональних образ, чи істерик, так само, як і до ідолопоклонства та обожнення. Ми дуже багато емоціюєм, там де має бути холодна голова і стратегія. А більшість має підліткову поведінку, вона непогана, але вона непрацює в дорослому світі.
показати весь коментар
12.09.2023 12:51 Відповісти
Досить бігати по граблям. Немає ніяких "братськіих народів" взагалі. У кожної країни свої шкурні інтереси, і задача дипломатії зробити саме так, щоб їх інтереси принаймні не суперечили нашим. Але у нас що сучпільство - інфантили, що влада - дебіли, які не знають, як себе поводити на політичній арені.
показати весь коментар
12.09.2023 13:32 Відповісти
А як же чесна конкуренція? А як же асоціація з ЄС?
показати весь коментар
12.09.2023 11:39 Відповісти
На папері багато, що написано, але я думаю недарма Велика Британія зробила Brexit. Там своя жорстока політика і ще й хитровитрахана. Тут потрібна негаряча голова, а продумана дипломатія та державницька політика. Світ говорить тільки зі сильними, всі ці рожеві поні не працють. Тому маленькі крахни зараз і бряться, бо політична коньюктура знову помінялася.
показати весь коментар
12.09.2023 11:53 Відповісти
Цитую слова Боневтіка: "Я нікаму нічєво нє должен." Дякуємо всім, хто допомагає Україні, але, вибачте, коли Україна щось буде робити сама щось для людей? 30 років просрали, самі робили правильний вибір, перетворилися на рабів. І тепер хочемо? Я пам'ятаю "зайців" на День незалежності, я пам'ятаю Сердючку з зірочкою на голові, я пам'ятаю той цирк. То не День незалежності був, то був сигнал, що Україна збожеволіла, і її можна просто знищити. Я пам'ятаю Янєлоха, мнє многа годікоф, я пам'ятаю слова, якщо порушу закон, то піду, я пам'ятаю преорітет доріг перед армією, шашлики то взагалі окремо треба розглядати. Якось так.
показати весь коментар
12.09.2023 12:11 Відповісти
Зерно це - глюкоза, фруктоза, лимонна та молочна кислота, деякі амінокислоти.
Все це отримують глибокою переробкою зерна. Не перше десятиріччя, між іншим. Звичайно, не
у нас. Вартість кінцевих продуктів на порядок вища від сировини. Маса - на стільки ж менша.
Потрібні мультипереробні комплекси.
показати весь коментар
12.09.2023 13:59 Відповісти
Прем'єр-міністр Польщі Матеуш Моравецький відвідав неіснуюче селище Острівки на Волині для вшанування пам'яті жертв Волинської трагедії, що сталася 1943 року.Під час церемонії Моравецький установив у полі дерев'яний хрест. Джерело:

Поляки різними голосами (це залежить від об*єктивності голосу) продовжують тупо обвинувачувати українців, як націю, в геноциді поляків на "кресах всходніх" (Kresy Wschodnie).

Тут і Моравецький, як колись казав "майстер слова" Чорномирдін: "От не було, не було і знов" - щойно відзначився. А між тим, хто хотів той давно розібрався, а що ж таке відбулось насправді в 1943 на території Волині (кресов всходніх) давно розібрався. Звісно, в силу своїх здібностей та наполегливості.

Я нікому не збираюсь нав*язувати своє бачення цього відрізку історії. Я просто відсилаю тих, хто хоче розібратись до певних джерел.

Моє ж переконання таке, що поляки та інтернаціональні елементи в Україні роздувають "вину" українців замовчуючи повністю про те, якою в довоєнні часи була Польська Республіка (Rzeczpospolita) і що вона зробила "для" українців з кресів.

А була вона, як свідчать джерела, напівфашистською державою. В кращому випадку. Як держава, вона була таким же хижаком, тільки меншим, як ІІІ Райх та Сталінська Совдепія-СРСР.

Можливо хтось з друзів знає про ці факти, але я впевнений, що мало хто -

хіба поляки не будували в себе фашистську державу до 2-ї світової?

Чи відомо вам, друзі, що

диктатор Пілсудський в часи російсько-японської та І-ї Світової був терористом і агентом кількох розвідок, зокрема, японської, австрійської та німецької?!

Не було погромів євреїв? 2 червня 1929 р. активісти Вшехпольскої молоді та Табору великої Польщі влаштували анти єврейські погроми у Львові, розгромивши будівлю єврейської гімназії, гуртожиток єврейських студентів і редакцію єврейської газети «Хвіля». Також відбулися сутички з поліцією. Єврейський погром львівських студентів підтримали своїми виступами студенти інших міст Польщі. У 1930 ті рр. польським націоналістам вдалося ввести в університетах для єврейських студентів так зване «лавочне ґетто». Чи може польський терор чинився не польськими нацистами і фашистами? Нагадати їхні назви? Будь ласка:

Союз фашистів,

Організація фашистів Чорна Фаланга,

Польська націонал-соціалістична партія,

Партія націонал-соціалістів,

Незалежна націонал-соціалістична партія,

Польська фашистська партія,

Польська націонал-соціалістична партія Варта,

Радикальна націонал-соціалістична партія,

Націонал-соціалістична партія міст і сіл,

Національно-радикальний табір Фаланга,

Національно-радикальний рух Фаланга тощо.

Ніяких перешкод діяльності цих партій та організацій владою Польщі не чинилось. Навіть навпаки! У 1937 р. правлячий режим Польщі уклав союз з однією з них - з п'ятитисячним Націонал-радикальним рухом Фаланга - і поставив фалангістів керувати проурядовою молодіжною організацією Союзом молодої Польщі. Це лише "квіточки"! Не варто полякам вказувати українцям на УВО-ОУН, бо "польський гріх" нацизму неспівставний! (автор Павло Гай-Нижник)

А про таке, друзі, ви не знаєте?

15 червня 1934 р. в присутності німецького посла в Польщі фон Мольтке, диктатора Пілсудського, імперського міністра пропаганди Геббельса і польського міністра закордонних справ Бека. В угоді домовлялися про поділ "східного простору", за яким українські землі мали бути приєднані до Польщі, а білоруські до Німеччини! Зауважу, що Гітлер був "іконою" для Пілсудського і Бека, в кабінеті якого, до речі, до дня німецької агресії 1939 року висів портрет нацистського фюрера Гітлера!

1935 р. Герінг під час приїзду до Польщі "на полювання" у розмові з Пілсудським "подав думку про спільний німецько-польський похід на Росію(СРСР), вказавши на вигоди, які ця акція дала б Польщі в Україні".

В день смерті Підсудського 1935 року у Німеччині було оголошено траур, верхівка нацистів у костьолі поминала польського диктатора на інспірованих поминках біля імітованої труни Підсудського, а на похованні його Герінг з німецькою делегацією очолював поховальну ходу у Кракові! Більше того, навіть під час німецької окупації при могилі Пілсудського стояла німецька нацистська

почесна варта!

Зрештою раджу друзям звернути увагу на нарис "Волинь-1943: погляд через 70 років" , автор Валентин Яблонський.

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fzn.ua%2Fukr%2FHISTORY%2Fvolin-1943-poglyad-cherez-70-rokiv-_.html%3Ffbclid%3DIwAR2SRI6fct-maL6CLnqljUU1ipfir5Amx8kiM3ufENzKQ-aPLgEm298gbww&h=AT3VEw_h8v3zTu_Dj5u9POkIR2FbO04akvdnt2YYeNTRjTv51qc5epOdP2mIXU2RA0JcaVKmXo9vB2iIQkGhsbzAxLwc37Fy9Xy9M433qPHkKGCC7A6pN92eEdKvNDqwKTc&__tn__=-UK-R&c[0]=AT3cDnUJ1TgRU7fE4RlJD2smtG6nM4dnNaeYjCWNQs2hMqWG9hk0c0eMDT6gzZGcgsN56IkrVX-S7DI9Dev77G34UgZQObU24s9YCVB3gJNTzpllgEgaA1A9gHqXnzUv948oiKd-jTF2iXPOtGc0DfZwOFxIUiw3nKzEBzSZU3g3n1n5ifIs https://zn.ua/.../volin-1943-poglyad-cherez-70-rokiv-_.html

"Значну роботу провів волинський краєзнавець Ярослав Царук. Об'їхавши на велосипеді 97 сіл (на які посилаються польські автори), він зіставив "польські" дані зі своїми і жахнувся їхній невідповідності. Так, за даними Владислава та Еви Семашків, у селах Володимир-Волинського району поляки вбили лише 80 українців, а за матеріалами опитувань Я.Царука - 1454 (причому встановлено прізвища 1244 з них). У селах району було знищено п'ять церков і чотири костели. Якщо йдеться про поляків, то, за даними Семашків, від рук українських націоналістів їх загинуло 1915, а за даними Я.Царука - 430. Крім того, Я.Царук установив, що на території Володимирщини першою вчинила напади на українські села польсько-німецька поліція, а напади українців на польські села були відплатою.

У кожного, як бачимо, своя правда. Вся річ у тому, що поляки вважали Західну Україну своєю територією і намагалися підтвердити це вогнем і мечем, у тому числі й співробітництвом із німцями - службою в адміністративному апараті рейхскомісара України Еріха Коха та участю польської поліції у вилученні продовольства для рейху.

Український національно-визвольний рух на Волині польський політикум розглядав як замах на польську державність і вимагав від українського підпілля повної капітуляції. Командування УПА і провід ОУН закликали польське керівництво в Лондоні відмовитися від шовіністичного погляду на пограниччя, від зверхнього й зневажливого ставлення до українського народу. Однак командування АК і не думало згортати польську збройну присутність на етнічних українських теренах, воєнні дії проти УПА. Гадаю, жоден з українців не може змиритися зі звинуваченням, що ми є нацією жорстоких різунів…"
показати весь коментар
12.09.2023 14:07 Відповісти
Польша вголос кидає виклик усим законам, що їм все рівно. Заборонять і клали вони хер і на ЄС і на СОТ. Як майже рашка себе поводять. Тому нам треба теж заборонити щось польске, наприклад молочку, якщо українці не слабаки. Тоді нехай Моравецький вже вирішує, кого він більше любить. Тих фермерів, що продають молочку, чи тих, що продають збіжжя.
показати весь коментар
12.09.2023 14:16 Відповісти
А може, перевернути питання - «Україна кидає виклик своєму союзнику, дестабілізувавши ринок зерна»? Власне, не Україна, а злодії та олігархи, які заробляють на торгівлі зерном (бо Україна і прості українці тут ні при чому).
Чому вони вперто хочуть завалити польський ринок за демпінговими цінами? Чому не продають там, де продавали до війни?
показати весь коментар
12.09.2023 15:22 Відповісти
заробляють на торгівлі зерном как раз поляки. Которые украли наше зерно, которое должно было быть транзитным.
редкие твари.
показати весь коментар
13.09.2023 03:55 Відповісти
А кацапський троль Маrchenko досі клеїть цю нісенітницю більшовицької та кагебістської пропаганди (з метою наcpaти на Польщу). Але ця пропаганда дурна - де два слова, там три дурниці...
А головне - для кацапа "майстер слова" Чорномирдін!!!...
показати весь коментар
12.09.2023 15:01 Відповісти
Дякуємо щиро пана Муравєцкій! Нехай бубочка зі своїми ZEленими щурами подаватися тим зерном.
показати весь коментар
12.09.2023 16:11 Відповісти