6969 відвідувачів онлайн
138 375 96

Висота "Жовтневий": відеореконструкція розстрілу Майдану 20 лютого 2014 року. ВIДЕО

У цій роботі синхронізовано 4 камери відеоспостереження, величезна кількість відео та фотоматеріалів, - близько 100 авторів. Також були визначено похибки часу кожного фотоапарата і відеокамери.

За підтримки Цензор.НЕТ Лабораторія реконструкції подій "Jus Talionis" провела роботу з оновлення і суттєвого доповнення попередньої роботи "Висота Жовтневий".
Зокрема, реконструктори відео провели посекундну і покадровую відеореконструкцію подій на Майдані 20 лютого 2014 року з 06:00 до 12:00. Також окремо взято епізод вбивства Мельничука (Володимир Мельничук, 39 років, загинув 20 лютого 2014 року на вулиці Інститутській від снайперської кулі. - Ред.) о 17:00.
Відеореконструкція має три логічні частини, цього разу - найголовніша, друга частина для проміжку 08:53-11:00. За цей час на Майдані було вбито 45 із 48 мітингувальників (всі з них були неозброєні) і 2 правоохоронців. Перша і третя частини вийдуть незабаром.

Зображення на екрані розділено на 16 полів (4х4), які мають точний час. Також застенографувано висловлювання ведучих сцени. За основу взято час камер Національного банку України. У цій роботі синхронізовано 4 камери відеоспостереження, і величезна кількість відео та фотоматеріалів, - близько 100 авторів. У "Jus Talionis" зазначили, що було визначено похибки часу кожного фотоапарата і відеокамери.
80% відеоматеріалу і повністю фотоматеріал синхронізовано з унікальними відеоознаками, наприклад, спалахами або унікальними рухами. Для цих 80% похибка синхронізації становить не більш ніж 0.1 сек. Інших 20% синхронізовано за звуком, але з урахуванням затримки звуку від аудіоджерела. Похибка для цих 20% становить не більш ніж 0.25 сек.
Завдяки цій роботі можна відстежити будь-кого, кого ідентифіковано хоча б на одному кадрі або фото, а також можна побачити, що відбувалося в усіх куточках Майдану Незалежності і вул. Інститутської в один і той самий момент часу, а головне ці результати дають змогу кожному робити висновки про розвиток подій і тих, хто стріляв.
Автори відео зауважили, що в цій відеореконструкції зареєстровано лише 80 вогнепальних поранених із боку мітингувальників, хоча вважають, що їх було більше, тому що не всі звернулися і не всі отримали статус потерпілих.
Колектив "Jus Talionis" просить усіх потерпілих під час подій на Майдані звернутися до тих, хто веде розслідування (ГПУ, адвокати потерпілих), щоб знайшлися всі свідки поранень і вбивств. Також дуже важливо, щоб свідки подій 20 лютого 2014 року надали слідству кулі, гільзи, прострелені предмети, які вони розібрали собі на сувеніри.
Топ коментарі
+21
Вчера на Майдана были даны ответы на все вопросы нашей властью, кто есть кто теперь сомнений не вызывает , и почему не наказаны убийцы Небесной сотни- тоже.
показати весь коментар
20.02.2017 09:07 Відповісти
+20
Висота "Жовтневий": видеореконструкция расстрела Майдана 20 февраля 2014 года - Цензор.НЕТ 3080
показати весь коментар
20.02.2017 08:55 Відповісти
+18
столько видео материала ,а доказательств НЕТ!
хочу спросить ,сколько длилось расследования нацистов до трибунала?без видеофактов.
показати весь коментар
20.02.2017 09:00 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Висота "Жовтневий": видеореконструкция расстрела Майдана 20 февраля 2014 года - Цензор.НЕТ 9448
показати весь коментар
20.02.2017 08:54 Відповісти
Висота "Жовтневий": видеореконструкция расстрела Майдана 20 февраля 2014 года - Цензор.НЕТ 3080
показати весь коментар
20.02.2017 08:55 Відповісти
Висота "Жовтневий": видеореконструкция расстрела Майдана 20 февраля 2014 года - Цензор.НЕТ 3105
показати весь коментар
20.02.2017 08:56 Відповісти
столько видео материала ,а доказательств НЕТ!
хочу спросить ,сколько длилось расследования нацистов до трибунала?без видеофактов.
показати весь коментар
20.02.2017 09:00 Відповісти
Доказів повно, тільки до кого їх тепер застосувати? Ну, от сидять на лаві підсудних кілька беркутів, і що? Тицьнути на когось з них і сказати, що це він вбивав? А де докази? Законним шляхом тут вже нічого не доведеш, тому і товчуть воду у ступі - зло потрібно наказувати по-іншому. Як? Та його ж методами.
показати весь коментар
20.02.2017 09:21 Відповісти
а трибунал судил кого--рядовых немцев и гестаповцев?? или все-же высшее руководство,отдававшее приказы??
чет я не помню уголовных дел относительно высшего руководства МВД,непосредственных руководителей,принимавших решения и отдававших приказы.
получается,что рядовые сотрудники спецподразделений самовольно взяли оружие и пошли стрелять в народ.
показати весь коментар
20.02.2017 10:53 Відповісти
Доки будуть судити підрахуєво-портновці, отаке й буде. Чому Соболєв не займається люстрацієй?
показати весь коментар
20.02.2017 14:22 Відповісти
А где видео с Пашинским и его грызунскими и прибалтийскими снайперами?А с этого коллажа хрен что поймёшь,тем более всё уже отредактировано как нужно нынешней власти и подаётся нарезками,дешёвая пропаганда на крови Украинского Народа,ну и мрази же вы
показати весь коментар
20.02.2017 09:02 Відповісти
"и его грызунскими и прибалтийскими снайперами?"

А такое видео существует в реальности или только в фантазиях всякой козломордой мрази?
показати весь коментар
20.02.2017 11:08 Відповісти
і ще в того придурка пащинського в багажнику сиділо три китайських негри, теж снайпери
показати весь коментар
20.02.2017 11:27 Відповісти
Еще раз специально для УО.
Пашинский вывез с майдана охотничий карабин (которым можно убивать, но который непригоден для снайперской стрельбы с 200 и более метров) 18 февраля утром, за несколько часов до того как началась бойня под ВР.
показати весь коментар
20.02.2017 12:36 Відповісти
Висота "Жовтневий": видеореконструкция расстрела Майдана 20 февраля 2014 года - Цензор.НЕТ 547
показати весь коментар
20.02.2017 09:03 Відповісти
Зло повинно бути покаране миттєво, тобто, відразу після скоєння злочину. Тепер "па закону" вже ніхєра не доведеш. Стріляв - не стріляв, з чого стріляв, поцілив - не поцілив, бла-бла-бла... Треба було вбивати на місці і відразу. Така логіка боротьби зі злом. Законами тут вже нічого не вдієш - вони на стороні зла...
показати весь коментар
20.02.2017 09:04 Відповісти
"відразу" зло могло лише саме себе покарати. Якщо провина бодай одного бєркута у скоєнні вбивства доведена, то провина його начальників також, можна вважати, доведена. Хіба що той усе візьме на себе і тягтиме строк і за себе і за начальників і за януковоча.
показати весь коментар
20.02.2017 09:32 Відповісти
не может рядовой исполнитель взять всю вину на себя--ибо он подневольный исполнитель и по долгу службы он не имел права ослушаться начальника и командира.
именно по этой причине большая часть вины за содеянное всегда ложится на руководство--а оно у нас по каким-то причинам осталось вне расследования.
выходит--свои отмазывают своих,а виноваты рядовые сотрудники.
показати весь коментар
20.02.2017 10:58 Відповісти
Рядовой ісполнітєль міг би стріляти ( як йому законом дозволено) гумовими кулями, і то по ногам. А вони стріляли, і звісно ж вбивали, металевими.
показати весь коментар
20.02.2019 20:00 Відповісти
Вчера на Майдана были даны ответы на все вопросы нашей властью, кто есть кто теперь сомнений не вызывает , и почему не наказаны убийцы Небесной сотни- тоже.
показати весь коментар
20.02.2017 09:07 Відповісти
Вчора на Майдані було 300 чоловік. Це і є народ?
показати весь коментар
20.02.2017 14:24 Відповісти
Для нормального президента каждый человек - народ, я там не была, но сколько таких как я, которым думать и делать выводы вы не запретите, не под силу вам это даже согнав миллион нацгвардии.
показати весь коментар
20.02.2017 14:30 Відповісти
Так думайте, робить собі висновки, я не проти. Тільки не треба робити нам другий фронт, як це казав гришин
показати весь коментар
20.02.2017 15:01 Відповісти
Прозрейте наконец , если бы власть не давала повод , второй фронт не случился бы.
показати весь коментар
20.02.2017 15:10 Відповісти
То кого ви хочете тим фронтом наказати, Україну чи дійсно народ?
показати весь коментар
20.02.2017 16:39 Відповісти
Видео реконструкция сделана плохо. 16 мониторов... это надо 16 раз смотреть чтоб понять и рассмотреть нормально происходящее, муть. Кто придумал так видео делать? Идея не супер! Немогли смонтировать нормально! Микс какой-то а не реконструкция событий, так бы и писали "винигрет" видео с Майдана!!!
показати весь коментар
20.02.2017 09:09 Відповісти
Так в этом и прикол! Видео есть а толку НЕТ!)))
Так и в стране правительство есть а по ходу "300 мониторов"
и 450 в ВР сматреть не пересматреть))
показати весь коментар
20.02.2017 09:19 Відповісти
360p, конечно, не супер, но в целом динамику развития противостояния показывают.
После просмотра видео если мне кто-то скажет, что "бендеровцы стреляли своим в спину", получит между глаз.

Местных проплаченных сральников тупо спамил и буду спамить без пояснений!
показати весь коментар
20.02.2017 13:12 Відповісти
Тварина, я, вже не молода людина, плакав, коли знову це дивився. Який вінігрет?Це гірка правда. Сінхрон по часу, з різних камер, відеорегістраторів тощо. Що це тобі, голівуд?
показати весь коментар
20.02.2017 16:44 Відповісти
Что -то подсказывает, что Порох может положить больше людей, чем проффесор, если начнется третий майдан. У этог вообще никаких понятий нет кроме нечеловеческой жадности
показати весь коментар
20.02.2017 09:25 Відповісти
Порошенко не будет цепляться за власть--чего не скажешь о его окружении.
Авакова так из кабинета можно лишь вперед ногами вместе с креслом вынести.
такая же фигня с Гросей,с Розенко,с Коболевым,с Пашинским,с Кононенко--эти от корыта по собственной воле не оторвутся никогда.
показати весь коментар
20.02.2017 11:04 Відповісти
Та перестань. Петька вообще никого ложить не будет. Если прижмет, то первый встанет в позу обиженного и со словами "е..сь сами" уйдет.
показати весь коментар
20.02.2017 12:54 Відповісти
каков ПОП таков и ПРиход.
показати весь коментар
22.02.2017 15:47 Відповісти
не очкуй.
петро брехун, але не вбивця
показати весь коментар
20.02.2017 11:29 Відповісти
Не "чьто-то", а мабуть ольгінська методичка? То засунь її собі в ж.
показати весь коментар
20.02.2017 14:26 Відповісти
Звісно, "что тобі підказує" - методичка, написаная козлячою мовою
показати весь коментар
20.02.2017 16:46 Відповісти
Уже три года думаю над вопросом: что заставило "беркут" отступить 20.02.2014? Как показала ночь с 18.02 на 19.02, инициатива была не на стороне Майдана. Конечно, 19-20.02 на Майдан подвезли оружие, которое добыли в западных областях, но ведь "беркут" - это типа профессионалы, и тоже с оружием. Почему они побежали?
показати весь коментар
20.02.2017 09:36 Відповісти
3 рушниці охотнічі оце "оружіє"! І без запасу патронів. Хоч би ти, щось знав перед тим, як писати! Як би була зброя то
беркутня лежала там сотнями!
показати весь коментар
20.02.2017 10:05 Відповісти
це ви не в курсі. Зброю як раз підвезли на Майдан в ніч з 18 на 19 лютого. Про це і Луценко зі сцени казав, і підтвердили потім майданівці. Так ії було не багато, і не всім дали ії використовувати. Але ж зброя з'явилась, бо хлопцям потрібно було захищатися від звірів.
показати весь коментар
20.02.2017 10:08 Відповісти
а мені ще не дає спокою бігство януковоча. Чи знав, що буде війна, чи просто дійсно злякався.
показати весь коментар
20.02.2017 10:05 Відповісти
злякався тому що знав - будэ вийна.
показати весь коментар
20.02.2017 11:07 Відповісти
знаєте, тоді ще в януковоча були повноваження, ніхто ні з Армії (якої, доречі, майже і не було), ні з міліції, ні з СБУ не перейшов на сторону народу. Так що, яник міх сто двадцять мільонів разів забезпечити собі повну безпеку.. Та тільки він втік.
Я все ж таки схиляюсь до думки, що і розгін Майдану, і "втеча" януковоча була послідовними ланками одного і того ж самого ланцюжку...
Мені здається, що від масштабів "розгону" януковоч сам охрєнєл.. Здається він чекав на допомогу від *****, але ТАКІ масштаби "допомоги" вітю налякали більше ніж сам Майдан.
Ну а потім в нього вже не було і вибору.. Сховатся він міг тільки там, де його обваляли в багнюці, а саме, на росії.
показати весь коментар
20.02.2017 11:29 Відповісти
Да ясное дело, что это спец операция фсб. после четвертого года они поняли - нам ******.
показати весь коментар
20.02.2017 15:17 Відповісти
На мою думку ситуація була така: високі мєнти прямо були завязані на кремль. НЕ зря тут якименко сбушнічав. Ще була ( правдива, ні?) інфа, що на військовому чи антоновському аеродромі прилетіли москалі. Хто і що - незрозуміло.
І от мєнти, а я думаю всі памятають вусату гниду, що керувала тітушками і мєнтами на всяких провокаціях, 1 грудня роблять картинку про звірів-фашистів і мирних вевешників. Янукович сцить, але нічого не вдіє, бо все рішають за нього інші. Коли почалися розстріли, може хто підсказав, може вже й сам здогадався, що москалі його обовязково грохнуть під видом тих же безчинствующих хвашістов.
Якраз в росії всі пропагандони тоді давили на те, що владу захоплює хунта, тобто закону ноль. А востановить справедливість може лише дружня рука велико братского народа.
Янукович правильно втік в росію, чим облегчив завдання **********. Вже не треба було його вбивати, достатньо було легітимно просити допомоги у керівництва росії пакарати нелегітимне керівництво України.
показати весь коментар
20.02.2019 20:18 Відповісти
Це просто - отримав дозвіл з москви
показати весь коментар
20.02.2017 16:48 Відповісти
Після десятків (до сотні) загиблих за три доби, ВФЯ справедливо вирішив, що йому буде краще в РФ. Чесно кажучи, я відчував ще з 2010-го, що він до кінця "каденції" не досидить, але був переконаний, що там буде або доля Альєнде (як варіант - Чаушеску), або Гітлера чи Геринга. Втеча чи тюрма здавалися для нього малоймовірним - все ж вважав його "мужиком".
показати весь коментар
20.02.2017 11:11 Відповісти
а міг би встигнути і таке нєдорозумєніє, як росія з України утворити. Хлопці життями заплатили за те, щоб цього не сталося.
Вічна їм слава!
показати весь коментар
20.02.2017 11:22 Відповісти
завгар преферансист.
ушел без трех.
но и без вистов
показати весь коментар
20.02.2017 11:31 Відповісти
На моей памяти отпускали "без двух". Впрочем, для ВФЯ такой уход - без трех на мизере. Удивляюсь, почему он до сих пор жив. Как-то ВВП еще использовать собирается
показати весь коментар
20.02.2017 11:55 Відповісти
мабуть на Донбасі царьом))
показати весь коментар
20.02.2017 16:23 Відповісти
на Донбассе его ждут.. с крупнокалиберным пулеметом.
показати весь коментар
20.02.2017 17:53 Відповісти
испугались ответственности--не беркут,а высшее руководство страны и органов. не,не перед народом--им на него насрать было(как и нынешним),а перед европейскими товарищами. и не из-за их гневных осуждений и обвинений(нашим на это тоже начхать),а сугубо из-за своих бизнесов да счетов миллионных и миллиардных.
и как нашим чинушам да олигархам жить было бы,арестуй европейцы все их честным трудом да кровавыми мозолями нажитое добро??
показати весь коментар
20.02.2017 11:13 Відповісти
Вообще то ответ очевидный и простой. Януковича еле уломали разрешить штурм 18 го. Он провалился. Пролилось много крови. И 19 ждали, что он напрямую прикажет начать массовую бойню, чрезвычайное положение и т.д. А он оцепенел. В это же время в 5-8 областях власть фактически перешла к сторонникам майдана. Назревала гражданская война. Так как никаких решительных действий со стороны Януковича не было, та же беркутня поняла , что их тупо кинули. Ну и естественно никакого желания у большинства продолжать не было.
показати весь коментар
20.02.2017 13:02 Відповісти
Штурм провалился? Вспомните, 18.02.2014 Майдан потерял Институтскую и Украинский Дом, сгорел Дом Профсоюзов, фронт проходил на самом Майдане, прямо возле сцены (некоторые палатки тоже сгорели). Во время штурма к ВФЯ на переговоры пришел Кличко с кем-то еще (уже не вспомню, скорее, что с Яценюком), так ВФЯ их полночи не принимал - видно, надеялся, что Майдан быстро дожмут. К утру 19.02 все-таки установили перемирие, которое продержалось чуть больше суток. А 20.02 - бегство "беркута", для меня все равно непонятное.
Это я к тому, что у власти вполне хватало сил дожать Майдан, но счет жертвам шел бы уже не на десятки, а на сотни и, возможно, тысячи. Если ВФЯ уже пошел на штурм, было логично идти до конца, иначе теряло смысл и начало.
показати весь коментар
20.02.2017 13:24 Відповісти
Вы делаете стандартную ошибку. Смотрите на события начала 2014 глазами реалий 2017. Янукович вор и гопник, но он не мокрушник. Для него самого было большим шоком количество жертв 18 февраля. И Кличка он не принимал не потому, что ждал полного разгона, а искал как уйти от ответственности за смерти. Де-факто активная фаза штурма закончилась к полуночи. И перемирия тоже не было. Беркут ждал, что-бы Янукович взял ответственность на себя , потому как они тоже понимали, что бойню на тысячи людей им никто не простит. В конце концов в том же беркуте были разные люди и большинство из них не были готовы к массовым убийствам.
показати весь коментар
21.02.2017 03:50 Відповісти
Я в ту ночь не спал почти до 4:00, оставшись один с ребенком (жена уехала в командировку). И я помню, что где-то в 2:00 на Майдане через сцену проходила огненная полоса и звучали призывы "Хлопці, тримаймо периметр!". Точно помню, что утром появилась инфа о перемирии, а 20.02 были взаимные обвинения - кто это перемирие нарушил. Насчет того, что ВФЯ не мокрушник - тут я согласен, хотя первые жертвы были еще в январе (Нигоян и еще 3 или 4). Конечно, 4-5 погибших во время революции - это не десятки (а могли быть и сотни, если бы штурм продолжился).
По сути Вы, возможно, и правы - ВФЯ не ожидал, что будет столько погибших, а силовики ждали прямого официального приказа на полную зачистку. Но ведь ВФЯ не полный идиот - неужели он не понимал, что Майдан готов и будет драться? Ведь уже было противостояние на Институтской, были коктейли Молотова, и были первые погибшие. Неужели непонятно, что без жертв (и больших жертв) с обеих сторон по-любому не обойтись?
показати весь коментар
21.02.2017 09:35 Відповісти
А Янукович попал между молотом и наковальней. Он по сути своей вор и диктаторских черт у него было мало (что уже особо было видно когда он в Ростов перебрался). С одной стороны орда и сынуля требовали раздавить Майдан любой ценой, с другой стороны денежные мешки Ахметов и особенно те кто крутился возле Левочкина и Фирташа давили на бескровное решение. Поэтому и действия его были непоследовательны.
показати весь коментар
21.02.2017 13:16 Відповісти
Сын - тот, что старший? Младший, ИМХО, был аполитичен. Жаль, что погиб.
показати весь коментар
21.02.2017 13:44 Відповісти
Со слов участника событий, бОльшая часть оружия (гладкоствол) сгорела в доме профсоюзов.
показати весь коментар
20.02.2017 13:14 Відповісти
Уверен, что к утру 20.02 в Киев привезли оружие, добытое в западных областях. Помню, как перекрывали дороги и останавливали поезда - не помогло.
показати весь коментар
20.02.2017 13:29 Відповісти
Беркут - ссыкуны, они всегда прятались за спинами молодых ВВ-шников!
Если ты смотрел видео, там, в начале, есть радиоперехват, что ранены два бойца выстрелами с "Украины". После этого командиры ВВ-шников дали команду отойти, да так быстро, что забыли своих наблюдателей на крыше Октябрьского. Есть видео, где колонны ВВ-шников гуськом бегут на площади Славы.
А один на один выходить беркут зассал!
показати весь коментар
20.02.2017 13:19 Відповісти
Испугались биндеравцев с автоматами и пиларамами. Яшку Алейникова вспомнили.
показати весь коментар
20.02.2017 09:50 Відповісти
******* янукович, **** гнида убивал людей по указке *****. будь проклят скот во веки веков подонок.
показати весь коментар
20.02.2017 11:06 Відповісти
1. НА МАЙДАНІ ПОЧАЛАСЯ БИТВА ЗА ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ З МОСКОВСЬКОЇ САТАНИНСЬКОЇ ОРДИ.
2.СВІТ НЕ БАЧИВ ТАКИХ ПІДЛИХ МЕРЗОТНИКІВ, КОТРІ ШАХРАЙСЬКИ ПЕРЕХОПИЛИ ВЛАДУ В УКРАЇНІ І ЗДАЮТЬ ЇЇ ВОРОГУ
3. ВЛАДА В УКРАЇНІ СЬОГОДНІ В РУКАХ:
- ІУД ЕТНІЧНИХ П'ЯТИКНИЖНИКІВ(..РЧИНОВ, РОШЕНКО, .РОЙСМАН, .РИЦАК, ПЕТРЕНКО, .ЛІМКІН, КОРЧАК І Т.П.)

- ТА РОДОВИХ ПОСЛІДОВНИКІВ ТАТАРСЬКОЇ ОРДИ - АХМЕТОВИХ, НАСИРОВИХ, ТУКІВ, ШУБАРОВИХ, МІСЛЯМОВИХ, КАДИРОВА І Т.П.

ВОНИ ТРАДИІЙНО СКЛАДАЮТЬ ЄДИНЕ ЦІЛЕ З ХАЗАРООРДИНСЬКИМ КРЕМЛЕМ І ВИСТУПАЮТЬ ЄДИНИМ ФРОНТОМ ПРОТИ УКРАЇНЦІВ.

ЦІ САТАНИСТИ ПРИЙНЯЛИ ОБЛИЧЧЯ УКРАЇНСЬКИХ ПАТРІОТІВ І ВИГОЛОШУЮТЬ ВІД ЇХ ІМЕНІ, ВІД ІМЕНІ КРАЇНИ. ОСОБЛИВО ЦИНІЧНИМИ ВИГЛЯДАЄ ПРОТИЛЕЖНІСТЬ ЇХ ДІЙ В УКРАЇНІ І СЛІВ НА МІЖНАРОДНИХ ЗУСТРІЧАХ. І СВІТ ЦЕ ВЖЕ ТЕЖ БАЧИТЬ.

РОЗПЛАТА БУДЕ СТРАШНА.
показати весь коментар
20.02.2017 11:11 Відповісти
национальности не трогай. Сколько евреев помогали на Майдане, сколько пошло защищать в Добровольчих батальонах? Сколько татар защищали и кормили наших военных в Крыму, когда их окружили орки? Кто там сейчас как кость в горле у оккупантов?

Со вторым согласен на 146%

ВОНИ ТРАДИІЙНО СКЛАДАЮТЬ ЄДИНЕ ЦІЛЕ З ХАЗАРООРДИНСЬКИМ КРЕМЛЕМ І ВИСТУПАЮТЬ ЄДИНИМ ФРОНТОМ ПРОТИ УКРАЇНЦІВ.

ЦІ САТАНИСТИ ПРИЙНЯЛИ ОБЛИЧЧЯ УКРАЇНСЬКИХ ПАТРІОТІВ І ВИГОЛОШУЮТЬ ВІД ЇХ ІМЕНІ, ВІД ІМЕНІ КРАЇНИ. ОСОБЛИВО ЦИНІЧНИМИ ВИГЛЯДАЄ ПРОТИЛЕЖНІСТЬ ЇХ ДІЙ В УКРАЇНІ І СЛІВ НА МІЖНАРОДНИХ ЗУСТРІЧАХ. І СВІТ ЦЕ ВЖЕ ТЕЖ БАЧИТЬ.

РОЗПЛАТА БУДЕ СТРАШНА.
показати весь коментар
20.02.2017 12:55 Відповісти
Наївні дурні...
показати весь коментар
20.02.2017 13:13 Відповісти
Павло. Треба пам'ятати, як двоє прийшли на три державні крісла, порушивши Конституцію. Яценюк і "пастор" домовилися з Чечетовим, з ригами. Сліди заметено - Чечетова вбили. Я розрізняю етноси і їхні "еліти".
показати весь коментар
20.02.2017 14:50 Відповісти
причем тут Чечетов? Причем тут Пастор и Яценюк? Вы из ольгино пишите судя по бреду?
Так Лыбу сотрите, дебилов здесь нет.
показати весь коментар
20.02.2017 15:12 Відповісти
Пастора не трогай. Нормальный мужик.
показати весь коментар
20.02.2017 13:05 Відповісти
Нормальний. От Харків не встиг тільки здати. І Одесу.
показати весь коментар
20.02.2017 13:12 Відповісти
Та ну. И кто же дал отмашку винницкому гепарду в Харькове? Пэця?
показати весь коментар
21.02.2017 03:54 Відповісти
Хвора людина?
показати весь коментар
20.02.2017 14:52 Відповісти
А вот наговаривать на "пастора" не надо. Нормальный мужик и нормально себя вел до самых выборов шоколадного... Еще скажи что все это "юлька-воровка" сделала...
показати весь коментар
20.02.2017 13:47 Відповісти
У ублюдків забули спитати.
показати весь коментар
20.02.2017 13:51 Відповісти
"Колишній голова розвідки відкрито звинуватив Турчинова в здачі Криму":
http://antikor.com.ua/articles/151909-kolishnij_golova_rozvidki_vidkrito_zvinuvativ_turchinova_v_zdachi_krimu
показати весь коментар
20.02.2017 14:21 Відповісти
Маломуж - це дуже відомий всім ідіот. Ти його колись слухав? Він же імбецил
показати весь коментар
20.02.2017 14:55 Відповісти
Відомий всім ідіот і чужинець- ти.
показати весь коментар
20.02.2017 20:04 Відповісти
звичайно "нормальний мужик" - він же ж орден хотів давати лозинському за відстріл селян на оркаїні села!
Першим разом із картавим алкашом-прокурором бігли із орденом по мисливця за головами!
показати весь коментар
20.02.2017 15:59 Відповісти
винигрет ничего не видно типо сделали новое видео
показати весь коментар
20.02.2017 14:47 Відповісти
боляче дивитися ці кадри!
А тим часом НІКОГО НЕ ПОКАРАЛИ ЗА УБИВСТВА НЕБЕСНОЇ СОТНІ!
показати весь коментар
20.02.2017 15:56 Відповісти
Ніколи не забуду, як в цей страшний день зранку вили всі сусідські собаки. Вони чули страшну біду... Всі, зі всіх сторін. Я такого ще в житті не чула. Було страшно до мурашок... а потім після обіду почула страшні новини про стількох убитих...
показати весь коментар
20.02.2017 16:04 Відповісти
Мене дивують деякі комменти. Довго, дуже довго... А хтось задумувався над тим, хто мав займатись розслідуванням злочинів, скоєних проти Майдану в перші тижні після вдечі янека? Ті, хто зараз ховаються в криму, або й в рфії? А доказова база хитка, бо докази знищені. Невже ми настільки наївні? Принцип: "по моєму хотению по моему велению.", працює тільки в россійських казках.
показати весь коментар
20.02.2017 19:51 Відповісти
Это ж какими надо быть такими идиотами, чтобы сжать видео в такое херовое качество.
показати весь коментар
20.02.2017 23:53 Відповісти
Цензор на качество внимания не обращает (пытался сам им писать)).
Вот тут смотри: https://www.youtube.com/watch?v=-cRx_fjfB9w Висота ''Жовтневий'' (2-е видання). Частина 2: 08:53-11:00 (20.02.2014)
первую часть не нашел.
показати весь коментар
21.02.2017 14:39 Відповісти
о, шпасибо!
показати весь коментар
21.02.2017 18:51 Відповісти
Меня только одно интересует, почему, ребята которые первые пошли в атаку, после первого выстрела не оттянулись??? Ну почему, такую команду не дать на тот момент? Ну я не понимаю! Сразу как только огнестрел услышали и увидели, немедленно оттянуться Всем! Почему не сделали парни так. Ну понятное дело, что уже поздно рассуждать. Эххх...
показати весь коментар
21.02.2017 00:25 Відповісти
Больно смотреть.
показати весь коментар
20.02.2019 21:49 Відповісти