3 807 65

Підозра Коболєву щодо премій на 260 мільйонів необґрунтована, – ВАКС

коболев,андрій,коболєв

Вищий антикорупційний суд вирішив, що підозра ексочільнику НАК "Нафтогаз України" Андрію Коболєву у справі про преміювання на 260 млн грн необґрунтована. Також суд визнав недоведеними всі твердження прокурора.

Про це повідомив адвокат Олексій Носов у Facebook

За його словами, 30 січня проголосили повний текст ухвали про відмову в обранні запобіжного заходу Коболєву:

Не встановлено жодних ризиків перешкоджання кримінальному провадженню

Слідчий суддя зазначив, що всі перераховані прокурором ризики нівелюються самостійним та добровільним рішенням Коболєва повернутись з-за кордону одразу, після отримання відомостей про здійснення розслідування щодо нього.

Наглядова рада свідомо прийняла рішення про преміювання

Слідчий суддя встановив, що слідство триває з 2018 року, тобто вже 5 років. Станом на січень 2023 рік члени Наглядової ради, в тому числі її голова не допитані. При цьому, у своєму листі від 2018 року, на адресу прем’єр-міністра вони повідомили, що рішення ухвалювали за рекомендацією Комітету з призначень та винагород на основі ретельного аналізу подібних судових перемог.

Також члени наглядової ради опублікували відкрите звернення, у якому наголосили на повному усвідомленні прийнятого рішення, вказавши, що вони беруть на себе за нього повну відповідальність, і будь-якого тиску з боку Коболєва вони не зазнавали.

Слідчий суддя визнав твердження прокурора маніпулятивними

Йдеться про твердження, що більшість членів наглядової ради є іноземцями, а тому не володіють знаннями українського законодавства. Ці твердження суддя також визнав такими, що суперечать ідеї корпоративного управління в акціонерних товариствах та дискредитують роль міжнародних експертів в складі наглядових та контролюючих органів.

Обмеження, передбачені постановою Кабміну на дії голови правління НАК не поширювались

Як зазначає адвокат, ця постанова регулює обмеження щодо порядку встановлення премій уповноваженими на це суб'єктами, а не процедуру ініціювання такої премії іншими особами. А так як встановлення розміру премій голові правління належить до виключної компетенції наглядової ради, порушення вимог постанови не було.

Встановлення розміру винагороди є виключною компетенцією наглядової ради

Указані повноваження визначені устатуті "Нафтогазу". Суд не встановив наявність у Коболєва повноважень, які б надавали йому можливість впливати на прийняття рішень щодо встановлення розміру його винагороди.

Водночас суддя зазначив, що процес прийняття рішення про виплату премії голові правління НАК є багатоетапним та передбачає участь у ньому ряду незалежних суб'єктів. Дії Коболєва є початковим і невизначальним етапом такого процесу.

Тож, ВАКС постановив, що підозра, пред'явлена Андрію Коболєву є необгрунтованою.

"Прокуратура вже подала апеляційну скаргу на рішення Вищого антикорупційного суду України. Подала ще до отримання повного тексту рішення. Тому тепер вже Апеляційна палата ВАКС повинна оцінити як наші доводи, так і висновки слідчого судді, та прийняти кінцеве рішення в питанні обрання запобіжного заходу", – підсумував адвокат.

Як повідомлялося, прокурор у суді наполягав на застосуванні до Коболєва запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою з альтернативою внесення застави у розмірі 365 млн грн.

Нагадаємо, 19 січня повідомили про підозру колишньому голові правління НАК "Нафтогаз України" Адрію Коболєву. Слідство вважає, що він у травні 2018 року всупереч вимогам законодавства видав наказ про преміювання працівників компанії, на підставі якого йому виплатили майже 261 млн грн (еквівалент $10 млн).

Топ коментарі
+14
https://www.youtube.com/@Chekalkyn Дмитро Чекалкин

Valeriy Prozapas:
Колишній голова Нафтогазу Коболєв згадує, як під час судів проти Газпрома всі передрікали йому велику кар'єру в разі успіху, і тільки одна людина казала, що його в Україні судитимуть - це був шеф Газпрому Міллєр.
Газпром тоді програв десятки мільярдів, потім Нафтогаз змінив керівництво і після кількох років прибутковості, ще до великої війни збанкрутів - а слова Міллєра збулись, Коболєва судять.
Це багато що пояснює в посадках військових після "конца епохі", портновсько-татарівському тиску на державницькі сили, зупинці ракетних програм та переозброєння, зливах спецоперацій, а особливо в багаторічному переслідуванні і травлі пропагандою лідера "Євросолідарності" Петра Порошенка.
................
Вплив КҐБ на внутрішні процеси в Україні величезний. Досі.
показати весь коментар
31.01.2023 16:46 Відповісти
+13
Порушення закону не було - полобажться це комусь чи ні, а отже не було і злочину. Це стандарти правосуддя демократичних країн, якою прагне стати і Україна.
показати весь коментар
31.01.2023 15:27 Відповісти
+9
У НАБУ і САП взагалі слабенько з юридичним обгрунтуванням підозр і мотивуванням клопотань, які подаються слідчим суддям. Маю особистий досвід по колишньому клієнту - юридичній особі. Для правоохоронних органів центрального рівня ступінь юридичної підготовки детективів та прокурорів недопустимо незадовільний, адже це кримінальний процес по особливо важливих справах з великими сумами збитків або високопосадовими особами.

Такий провал у професійності завжди буває, коли "антикорупційні активісти" піднімають вой під час відбору кадрів - що ось цього треба обрати, бо він самий-самий доброчесний, а ось того не можна, бо він колись десь на червоне світло дорогу перейшов і взагалі почав працювати тоді, коли ще була "злочинна влада". Але ж "самий чесний" (а по факту "наш", "з команди антикорупційних активістів"), на жаль, далеко не завжди відповідає поняттю "самий розумний" і взагалі "кваліфікований". В результаті от такі ситуації, коли суд їх в кодекс обличчям тикає.

Для такого рівня відмова у задоволенні клопотання про арешт особи - це скандал. Якщо апеляційна палата ВАКС залишить ухвалу ВАКС в силі, а апеляцію НАБУ / САП без задоволення, то детектив і прокурор, які займаються цією справою, повинні покласти заяви про звільнення на стіл у зв'язку з невідповідністю займаній посаді. Адже вони ледве не закрили людину без належних на то підстав. Самі би спробували посидіти, відпочити . . . Вумники.
показати весь коментар
31.01.2023 15:43 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Я іншого і не очікував.
показати весь коментар
31.01.2023 15:02 Відповісти
А чего ждать? Было прописано в контракте. Было проголосовано и согласовано набсоветом.
показати весь коментар
31.01.2023 18:53 Відповісти
а твоя ТЮлька за чи проти?
показати весь коментар
01.02.2023 00:52 Відповісти
М.Є.Салтиков-Щедрін про таких злодіїв, як Кобєльов.
показати весь коментар
31.01.2023 15:05 Відповісти
Бачте, в імперії, якщо справа дійшла до суду, можна було отримати покарання. А в ******** Україні суд це "суд", який дуже поблажливий для злодюг. І чим більша сума награбованого тим суд поблажливіший.
показати весь коментар
31.01.2023 15:09 Відповісти
Можливо, людина винайшла новий вид енергії, і то йому така премія, бо з такою відкритою технологією Україна стане енергетичним гігантом світового масштабу
показати весь коментар
31.01.2023 15:18 Відповісти
показати весь коментар
31.01.2023 15:22 Відповісти
Ні, це не новий вид енергії. Це премія за ту роботу, яку Коболєв виконав з вагомим результатом для держави. завдяки його зусиллям газпром виплатив Україні астрономічні суми. Тому премія тут була абсолютно заслужена. Для тих, хто не в темі - читайте тут:

https://www.facebook.com/vladislav.belik.3/posts/pfbid02EG343PyUB9G9wNV5WuhhUxBBZieTpCJwiz3ivqu7T2XKMaVeXUfaddS4ZGkqwWjpl

https://www.facebook.com/anton.an.shvets/posts/pfbid02SQYwPH3nmdSHAk8XthjypFU8qcX4wAiqSvsHVpg9eNVXSvhZ4TpQC3pTJ4ConJ6Vl
показати весь коментар
31.01.2023 17:49 Відповісти
"завдяки його зусиллям газпром виплатив Україні астрономічні суми."
А що саме він зробив? Може тоді нехай і війну зупинить, якщо він такий чарівний вплив має на РФ? Бо Газпром це державна компанія, тож, він примусив державу РФ тоді, нехай і зараз примусить до миру.
показати весь коментар
31.01.2023 18:02 Відповісти
І ще, хіба це була разова премія?
Яка в нього була щомісячна премія та зарплата?
А чи не він зробив за місяць нам евро ціну газу в десять разів піднявши? Це теж досягнення?
показати весь коментар
31.01.2023 18:03 Відповісти
Это была именно разовая премия по делу Газпрома. Размер претензий Газпрома к нам был более 56 млрд.баксов. А заплатил он нам.
показати весь коментар
31.01.2023 18:56 Відповісти
И всё благодаря Коболеву?
показати весь коментар
31.01.2023 18:59 Відповісти
Он был руководитель команды. Все вопросы к кабмину и наблюдательному совету, которые согласовали такой процент в его контракте.
показати весь коментар
31.01.2023 19:10 Відповісти
Так каким документом подтверждается право Коболева получить 260 миллионов?
Следствие, суд, просто с потолка никто ж дело не возбудит, до чего то ж докопались, есть информация, по какой статье хотя бы подозрение и что предъявляют ?
показати весь коментар
31.01.2023 20:52 Відповісти
сума суттєво перевищувала нормативно визначені розміри таких виплат (37,48 млн грн). До того ж за ті самі досягнення екскерівникові компанії виплатили премію й у 2017 році у 12,49 млн грн, додали в НАБУ. Джерело: https://biz.censor.net/n3394299

Помню Луценко отсидел за премию водителю, и внеочередное звание, такие суммы и не снились тому бедолаге, сотни миллионов)

Я так понял претензия что Коболев и являлся сам отправной точкой решения выплаты этих премий, в то время как было постанова Кабмина об ограничении по премиям, а Нафтогаз державна компания и управляется не сама по себе только внутренними документами и статутом как коммерческая структура, а документы и постановы Кабмина имеют там приоритет, как например решение собственника в частной компании об ограничении премий имеет приоритет над решением директора коммерческого выплатить больше премию, да не просто больше, а а десятки раз.

Надо было Коболеву тогда как только он решил выплатить себе премию 260 млн, не только выносить это на заседание совета директоров Нафтогаза, но и на заседание Кабмина, либо вынести на заседание Кабмина решение правления Нафтогаза на подтверждение выплаты премии в а де исключения больше чем ограничено постановлением на тот момент по премиям.

Если бы так сделал, проблем бы сейчас не было.

С другой стороны, он же не держал это в тайне, если Кабмин считал что это не законно, почему столько лет молчал. Значит соучастники, если осуждать Коболева, то и осуждать весь Кабмин вместе с премьером, почему знали но ничего не сделали для предупреждения нанесения убытков бюджету на четверть миллиарда?
показати весь коментар
31.01.2023 21:08 Відповісти
А вы статью не пробовали читать? Там ответы на все ваши вопросы)
показати весь коментар
31.01.2023 23:27 Відповісти
С неё и взял информацию)

А Вы её читали?
показати весь коментар
31.01.2023 23:28 Відповісти
Согласно условиям контракта, утвержденного приказом Минэкономразвития от 13.04.2016 № 681, при условии выполнения KPI главе «Нафтогаза» полагается должностной оклад в размере 1,041 млн грн в месяц, плюс ежемесячная премия в таком же размере. «Таким образом, суммарная заработная плата Коболева должна составлять не более 2,082 млн грн в месяц или 24,984 млн грн в год», - пишет Александр Охрименко.

Подробнее: https://www.capital.ua/ru/news/151391-glava-naftogaza-kobolev-chetyre-goda-poluchaet-premii-ne-vypolnyaya-kpi-ekspert#ixzz7rzYkbuM0

Короче, зрозуміло, так премії з зп були по два мільйона, а тут відразу в сто п'ятдесят разів більше.
Ви десь бачили таке на фірмах?
Щоб не подвійна , не тринадцяту зарплату, а премія в розмірі 20 ті річного заробітку?))

Це називається не премія, а процент від угоди, комісія. От якби так назвали, претензій не було б.
показати весь коментар
31.01.2023 19:08 Відповісти
Где видел? Валом, у западных компаний, где прописан процент премии от финансовых итогов года. Сам получал премию чуть больше годовой зарплаты. При том, что это не было основным местом работы.
показати весь коментар
31.01.2023 19:13 Відповісти
Так и надо было честно оформлять,как комиссия

"процент премии от финансовых итогов года"

а там же наверное как всегда наплевали на штатное расписание, КЗОТ, положение о премиях, вообщем, думаю в этом проблема
показати весь коментар
31.01.2023 20:46 Відповісти
Ну это вопрос явно не к нему. Это к кабмину и набсовету. Об этом и говорит ВАКС.
показати весь коментар
31.01.2023 22:00 Відповісти
Там выше есть мой подробный комментарий
Если вкратце, набсовет это он и был, его подпись, а при этом Кабмин их высший орган управления издал постановление об ограничении премий таких, а он его превысил в 10 раз и не вынес это решение набсовета на подтверждение Кабмина, чтобы как высший орган он своим решением нивелировал в этом случае свою постанову об ограничении премий
показати весь коментар
31.01.2023 22:04 Відповісти
Не бреши.
Ті західні компанії всі у приватній власності і їхні хазяєва можуть платити скільки захочуть, а такі як Коболєв сосуть з державної скарбниці. В державному секторі навіть в найбагатших країнах не те що таких премій, але й такої платні немає.
показати весь коментар
31.01.2023 21:55 Відповісти
Научись читать внимательно, дебил. а потом писать.
показати весь коментар
31.01.2023 21:59 Відповісти
Не нервничай так) Тебе никакая премия не светит) Радуйся что иногда хоть на работу берут)
показати весь коментар
31.01.2023 23:47 Відповісти
Вы это сейчас серьезно? У нас, на всех с/х предприятиях, в конце года, специалисты, если показали хороший результат, премии бывают и 10 годовых) А у него премия за КОНКРЕТНОЕ выигранное дело... И 10% это нормальная премия... А здесь, насколько я понял, премия меньше 5% на весь коллектив... А если посчитать всю суму претензий рашиков и конечный результат, то получается более 60 лярдов баксов... Взяли бы у рашиков ОДИН процент и вы все бы молча сопели в две дырки, как сопели 20 лет до этого... Только бы Украина была бы должна 56 лярдов... И у Коболева было бы раз в 30 больше "премия")))
показати весь коментар
31.01.2023 23:44 Відповісти
Там как бы не очевидно что Коболев дело выиграл.

Если верить Вики, у него нет даже юридического образования.

Но суть не в этом.

У Вас если хозяин с/х предприятия даст распоряжение письменное: вот вам фонд премиальный, делите его как хотите, но чтобы одному больше 50000 грн не назначали

Вы если назначьте себе там 500000 грн, вопреки этому распоряжению, хозяин будет иметь право претензию предъявить?

Вот тут приблизительно такая ситуация.

Только хозяин странный, столько лет молчал, а теперь вот решил заговорить))
показати весь коментар
31.01.2023 23:50 Відповісти
Я смотрю вы вообще не в теме) "Хозяин дал, а вы делите как хотите"))) Нет, это так не работает))) Себе ты ничего назначать не можешь, только своим подчиненным) А тебе вышестоящий начальник, либо сам хозяин, согласно контракту) Либо, если поработал на славу, сверх контракта, на усмотрение хозяина) Если ты руководитель юридического лица, а не структурного подразделения, то документально инициатор ты, но решение принимает наблюдательный совет, в котором контрольный голос у хозяина) И вот ты инициировал премирование, набсовет решил поддержать тебя или нет, и по итогу ты выполняешь его решение) Здесь все тоже самое) И да, руководители структурных подразделений, обычно понятия не имеют сколько получил руководитель из соседнего подразделения) Коммерческая тайна)
И да, где вы хозяина с претензией увидели?) Обычная ревизионная комиссия решила заработать баллов у хозяина, но с профпригодностью проблемы и у частника, они бы на следующий день были бы на улице)))
И руководитель не обязан быть специалистом во всех вопросах, его задача подобрать подчиненных которые являются специалистами и организовать их работу)
показати весь коментар
01.02.2023 10:15 Відповісти
"вот ты инициировал премирование, набсовет решил поддержать"

Так, и дальше

"котором контрольный голос у хозяина"

Ну так вот в этом проблема.

В данном случае хозяин это государство, в лице Кабмина, и им было принято постанова, что нельзя любые премии больше 34 млн.

Так наверное в таком случае надо было обратиться к "хозяину" и получить добро на то чтобы выплатить 250 миллионов одному человеку?
показати весь коментар
03.02.2023 18:50 Відповісти
В данном случае функции хозяина выполняет НабСовет) Он и назначает и увольняет главу НАК) Правда с осени 21-го, зеленые положили хер на это и разогнали НабСовет, так как он отказался выполнять их хотелки) И сейчас функции НабСовета действительно выполняет КабМин) На фоне остальных зашкваров, это конечно мелочь, но кто то за это будет сидеть... Вы прочитайте эту постанову внимательно и мнение НабСовета о якобы ее нарушении и тогда поймете кто прав, а кто не прав)
показати весь коментар
03.02.2023 20:38 Відповісти
Єдиним власником НАК «Нафтогаз України» - є держава в особі https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%B1%D1%96%D0%BD%D0%B5%D1%82_%D0%9C%D1%96%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%80%D1%96%D0%B2_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 Кабінету Міністрів України .

"функции хозяина выполняет НабСовет"

15. Засновником та єдиним акціонером Компанії є держава.

Функції з управління корпоративними правами держави у статутному капіталі Компанії виконує Кабінет Міністрів України.

47. До виключної компетенції загальних зборів належить:

12) розподіл прибутку і збитків Компанії з урахуванням передбачених законом вимог;

22) призначення та звільнення з посади голови правління відповідно до пропозицій наглядової ради, що подаються на підставі рішень наглядової ради про обрання та припинення повноважень голови правління;

"выполняет НабСовет) Он и назначает и увольняет главу НАК"

Не он. Загальні збори акціонерів. А враховуючі що це держава в особі Кабміну, то це Кабмін. А Кабмін не давав згоди на таке розподіл прибутку як виплата Коболеву премії 260 млн. Більш того, була пряма заборона на той час що премія не може бути вищою за 25 млн.

"
зеленые положили хер на это и разогнали НабСовет

Кабінет міністрів України є власником та має право це зробити

16) обрання в установленому законодавством порядку членів наглядової ради, затвердження умов цивільно-правових договорів, що укладатимуться з ними, встановлення розміру їх винагороди, обрання особи, яка уповноважується на підписання договорів з членами наглядової ради;

Все чітко розписано в Статуті Нафтогазу.

Які претензії? Що кабінет міністрів "зелений" ? Так і Рада, і Президент, було вибори, такий вибір народу
показати весь коментар
04.02.2023 20:21 Відповісти
"Вы прочитайте эту постанову внимательно и мнение НабСовета о якобы ее нарушении и тогда поймете кто прав, а кто не прав"

Я свою точку зору аргументував сам з чіткими пунктами нпа, амне сказав" почитайте самі та все зрозумієте "

Тож, тепер Ваша черга)
показати весь коментар
04.02.2023 20:26 Відповісти
Їм усе рівно. Це два Юльки, посіпаки відомої газової принцеси, яка і започаткувала бізнес по розкраданню коштів у газові сфері разом із її патроном Лазоренко. І коли цю косату крадійку відсунулии"від газу", усі її посіпаки разом стали "газувати". І "газують" до сьогодні.
показати весь коментар
31.01.2023 18:03 Відповісти
показати весь коментар
31.01.2023 18:28 Відповісти
Ти знаєш, мене дуже тішить, що серед посіпак косатої крадійки, наразі, залишилися тільки шизофреники і люмпени! Усі що посередені перекинулися чи до ОПЗЖ( Як Королевська), чи до "Слуг Олігарха".
показати весь коментар
31.01.2023 18:34 Відповісти
Помнишь, я тебе с другого ника, пару лет назад, рассказывал, что недалеко от Крыма, в вашу партию набрали украиноненавистников? Рассказать результат? Самыми первыми повывешивали раша флаги на своих предприятиях... Сейчас бегают за рашку агитируют...
показати весь коментар
31.01.2023 23:53 Відповісти
Кобелев ничего не воровал. Впрочем кому не нравится Кобелев, те получают убыточный Нафтогаз и холод в квартирах.
показати весь коментар
31.01.2023 15:24 Відповісти
Друже, перед тим, як називати людину злодієм, прочитай, будь ласка, ось це:
https://www.facebook.com/vladislav.belik.3/posts/pfbid02EG343PyUB9G9wNV5WuhhUxBBZieTpCJwiz3ivqu7T2XKMaVeXUfaddS4ZGkqwWjpl
показати весь коментар
31.01.2023 17:44 Відповісти
...і ось це:
https://www.facebook.com/anton.an.shvets/posts/pfbid02SQYwPH3nmdSHAk8XthjypFU8qcX4wAiqSvsHVpg9eNVXSvhZ4TpQC3pTJ4ConJ6Vl
показати весь коментар
31.01.2023 17:45 Відповісти
Мабуть ти сам добрячий злодюга.
показати весь коментар
31.01.2023 18:29 Відповісти
Щас ще й компенсацію виплатять за моральну шкоду
показати весь коментар
31.01.2023 15:11 Відповісти
Бо він так страждав, так страждав ...
показати весь коментар
31.01.2023 15:23 Відповісти
Порушення закону не було - полобажться це комусь чи ні, а отже не було і злочину. Це стандарти правосуддя демократичних країн, якою прагне стати і Україна.
показати весь коментар
31.01.2023 15:27 Відповісти
У НАБУ і САП взагалі слабенько з юридичним обгрунтуванням підозр і мотивуванням клопотань, які подаються слідчим суддям. Маю особистий досвід по колишньому клієнту - юридичній особі. Для правоохоронних органів центрального рівня ступінь юридичної підготовки детективів та прокурорів недопустимо незадовільний, адже це кримінальний процес по особливо важливих справах з великими сумами збитків або високопосадовими особами.

Такий провал у професійності завжди буває, коли "антикорупційні активісти" піднімають вой під час відбору кадрів - що ось цього треба обрати, бо він самий-самий доброчесний, а ось того не можна, бо він колись десь на червоне світло дорогу перейшов і взагалі почав працювати тоді, коли ще була "злочинна влада". Але ж "самий чесний" (а по факту "наш", "з команди антикорупційних активістів"), на жаль, далеко не завжди відповідає поняттю "самий розумний" і взагалі "кваліфікований". В результаті от такі ситуації, коли суд їх в кодекс обличчям тикає.

Для такого рівня відмова у задоволенні клопотання про арешт особи - це скандал. Якщо апеляційна палата ВАКС залишить ухвалу ВАКС в силі, а апеляцію НАБУ / САП без задоволення, то детектив і прокурор, які займаються цією справою, повинні покласти заяви про звільнення на стіл у зв'язку з невідповідністю займаній посаді. Адже вони ледве не закрили людину без належних на то підстав. Самі би спробували посидіти, відпочити . . . Вумники.
показати весь коментар
31.01.2023 15:43 Відповісти
У нас суцільний непрофесіоналізм. Починаючи із президента, якому потрібен телесуфлер( бо без нього не зможе сформулювати думку), і далі, до самого низу.
показати весь коментар
31.01.2023 18:07 Відповісти
Відсутність факту злочину або неспроможність прокуратури довести факт злочину в суді - то дві великі різниці.
показати весь коментар
31.01.2023 22:01 Відповісти
https://www.youtube.com/@Chekalkyn Дмитро Чекалкин

Valeriy Prozapas:
Колишній голова Нафтогазу Коболєв згадує, як під час судів проти Газпрома всі передрікали йому велику кар'єру в разі успіху, і тільки одна людина казала, що його в Україні судитимуть - це був шеф Газпрому Міллєр.
Газпром тоді програв десятки мільярдів, потім Нафтогаз змінив керівництво і після кількох років прибутковості, ще до великої війни збанкрутів - а слова Міллєра збулись, Коболєва судять.
Це багато що пояснює в посадках військових після "конца епохі", портновсько-татарівському тиску на державницькі сили, зупинці ракетних програм та переозброєння, зливах спецоперацій, а особливо в багаторічному переслідуванні і травлі пропагандою лідера "Євросолідарності" Петра Порошенка.
................
Вплив КҐБ на внутрішні процеси в Україні величезний. Досі.
показати весь коментар
31.01.2023 16:46 Відповісти
https://biz.censor.net/user/554085 тобі вже час вирушити за рашистським кораблем. Дивись не спізнись.
показати весь коментар
31.01.2023 20:26 Відповісти
боюсь представить что бы было если бы Коболев не выиграл в газпрома больше 20 млрд долл, и сейчас бы действовал тот кабальный контрак шлюхи тимошенко... вся выручка в газпрома гдето 80 млрд., так что свинособаки явно не довольны, Это же не гандонище бойко который украл 800 млн. долл на вышках которые сейчас отжаты газпромом и добываю ему газ, почему клоуны вы его не судите???
показати весь коментар
31.01.2023 17:14 Відповісти
Почему? Да по той же причине, що"нема підстав лишити Бойка звання Героя України", кто тогода будет подголосовывать слугам народа , что бы принять чего-нибудь покоррупционнее?
показати весь коментар
31.01.2023 18:10 Відповісти
Брехня на брехні: Нафтогаз, а не Коболєв виграв в суді 3 млрд, а Бойко вкрав 150 млн.
показати весь коментар
31.01.2023 22:05 Відповісти
У контракті, підписаному після переговорів Тимошенко та *****, сторони прописали правило "бери або плати", чим зобов'язали Україну з 2010 року купувати 52 млрд і більше куб м газу. Його реекспорт заборонили. Претензії свинособак через "недобір газу" за 2012-2017 роки сягали 56 млрд дол. Лише рішення арбітражу врятувало Україну від катастрофи.
Гандонище бойко постоянно ездил пососать до свинособак те самые которые отжали вышки стоимостью 800 млн., он не заинтересованное лицо?
показати весь коментар
31.01.2023 22:52 Відповісти
Роль Коболева в суде почти нулевая.Адвокатская фирма,выигравшая дело сделала это почти бесплатно из благотворительности для Украины и создания прецендента,на котором впоследствии неплохо заработала по другим процессам.Что-то более ничем этот герой не отличился.
показати весь коментар
31.01.2023 19:42 Відповісти
Слідство встановило, що очільник компанії (2014-2021 роки) в травні 2018 року всупереч вимогам законодавства видав наказ про преміювання працівників компанії, на підставі якого йому виплатили майже 261 млн грн (еквівалент $10 млн) за екстраординарні досягнення.

Йдеться про позитивне рішення у справі щодо контракту купівлі-продажу природного газу у 2009-2019 роках.

Зазначається, що ця сума суттєво перевищувала нормативно визначені розміри таких виплат (37,48 млн грн). До того ж за ті самі досягнення екскерівникові компанії виплатили премію й у 2017 році у 12,49 млн грн, додали в НАБУ. Джерело: https://biz.censor.net/n3394299
показати весь коментар
01.02.2023 00:00 Відповісти
Заздрість та "жлобство" не є прямим злочином, тому суд закрив справу від зачдрісників та жлобів..
От і усе "юленята"..
показати весь коментар
31.01.2023 19:53 Відповісти
Ця справа тільки частково проти Коболєва. Основна її направленість була проти Наглядових Рад з іноземними представниками і керівників державних підприємств. Ну дуже потрібно одній особі. що не змогла продати Україну москалям, знайти важелі впливу на управлінців Приватбанку, бо його вже і ху-ло шукає для побалакать і в Америці камеру підготували. Куди ж йому бідному податися?
показати весь коментар
31.01.2023 20:33 Відповісти
Жахливо... грошей ми так і не отримали, а космічна премія була виплачена. А хто був президентом, коли призначили цього бриліянтового Коболева?
показати весь коментар
01.02.2023 09:38 Відповісти
Так вам особисто ті гроші ніхто і зобов'зувався перераховувати..
показати весь коментар
02.02.2023 20:47 Відповісти