4 308 66

Польські аграрії заблокують дорогу на кордоні зі Словаччиною

кордон,польща

Польські аграрії оголосили про майбутню блокаду-контроль на одній з доріг між Польщею та Словаччиною, яку хочуть тримати до кінця березня.

Як пише RMF24, фермери з прилеглих населених пунктів планують перевіряти вантажі на кордоні Словаччини й Польщі в районі села Хижне та подали заявку на свій протест до гміни у Яблонці, передає ЄП.

Причина протесту та ж, що й усіх попередніх акцій фермерів – вони вимагають зупинити "неконтрольованого наплив збіжжя з України до ЄС", а також змінити вимоги "зеленого" законодавства Євросоюзу, які ускладнюють їм конкуренцію з дешевшою продукцією з третіх країн.

Протестувальники поїдуть до пунктів пропуску зі своїми тракторами та планують перевіряти кожну вантажівку, що прямує до Польщі, і пропускати по одній на годину. Вони пообіцяли безперешкодно пропускати легкові авто, пішоходів та велосипедистів.

Водіїв вантажівок, які не пройдуть "огляд", обіцяють не пускати до Польщі.

Нагадаємо, 9 лютого польські фермери розпочали блокаду трьох пунктів пропуску на кордоні з Україною, з 12 лютого протести поширилися ще на два пункти пропуску. Із 16 лютого польські аграрії блокували шостий пункт пропуску для руху вантажів.

Топ коментарі
+35
Вони будуть блокувати де завгодно окрім російського та білоруського кордону. Там табу.
показати весь коментар
15.03.2024 12:09 Відповісти
+17
О і аграрії людям які працюють в полях голову немає часу підняти посівна йде. А ті тільки дай щось заблокувати, ну гроші кінчаться хліб не виросте. Потім будуть блокувати бо Україна зерна не хоче дати на зиму животікі пухнуть.
показати весь коментар
15.03.2024 12:08 Відповісти
+16
Щоб ви вже вдавилися, нікчеми продажні!!
показати весь коментар
15.03.2024 12:09 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
О і аграрії людям які працюють в полях голову немає часу підняти посівна йде. А ті тільки дай щось заблокувати, ну гроші кінчаться хліб не виросте. Потім будуть блокувати бо Україна зерна не хоче дати на зиму животікі пухнуть.
показати весь коментар
15.03.2024 12:08 Відповісти
если хлебосеви станут миллионерами
тогда пицейоли станут миллиардерами
все что нужно знать
показати весь коментар
15.03.2024 12:34 Відповісти
Я б запропонував Польщі заблокувати всі кордони з усіма і окуклитися на пару років. Може так у них з населення народиться нород польський.
показати весь коментар
15.03.2024 13:11 Відповісти
Вчора розмовляла телефоном із подругою. Вона у 2022 році з родиною доньки бігла до Німеччини. Так вона каже, що в них на сонці 40 градусів тепла і внучка гуляє на вулиці у футболці... Я була в шоці... Тож полякам не те що сіяти, а скоро врожай збирати... Капець, що за люди. .. Не уявляю українця, який займався не землею, а... Взагалі ви зрозуміли. У мене сусідка сьогодні під вікнами щось садила, а це Пiвнiч Украiни...
показати весь коментар
15.03.2024 17:52 Відповісти
Вони будуть блокувати де завгодно окрім російського та білоруського кордону. Там табу.
показати весь коментар
15.03.2024 12:09 Відповісти
Щоб ви вже вдавилися, нікчеми продажні!!
показати весь коментар
15.03.2024 12:09 Відповісти
Угу, а кормити сім'ї тих фермерів ти будеш? Так, московські гроші там скоріш за все є, але реально грошей утримувати сім'ї немає...
показати весь коментар
15.03.2024 12:27 Відповісти
А працювати не пробували, ну щоб гроші були?
показати весь коментар
15.03.2024 12:32 Відповісти
У тому то і справа, що працювати як раніше було, можна тільки собі у збиток. Після прийняття директив ЄС "Зелене с.г", урожайніьсть знизилася і собівартість вища за ціни продажу... Ти особисто будеш у збиток працювати?
показати весь коментар
15.03.2024 12:39 Відповісти
А хібі я писав що тільки на тракторі треба працювати, чомусь наші люди можуть працювати на будівництві, логістиці, автосервісі і т.д а місцеві поляки не можуть/ не хочуть.
показати весь коментар
15.03.2024 13:56 Відповісти
Воно так і буде. Хтось виб'є собі якісь гроші на компенсації збитків, хтось вимушений буде збанкрутіти, хтось піде на будівництво, хтось піде по світу. Але це буле потім. А поки вони боряться за хліб родинам так як вони це роблять..
показати весь коментар
15.03.2024 22:21 Відповісти
То хай їдуть до Брюселя і там протестують. До чого тут Україна? Якщо нашу продукцію в ЄС купують, значить споживачів влаштовує її якість. Без аналізів туди нічого не завезеш. А у рольніків вихід є - нах з ЄС і можуть без усіляких правил вирощувати продукцію.
показати весь коментар
15.03.2024 14:17 Відповісти
Це ти їм в обличчя скажи, навіщо про це у газеті це писати? Ти їм це, вони тобі також щось розкажуть...
показати весь коментар
15.03.2024 22:23 Відповісти
Я ніфіга не розумію: Польща ввійшла в ЄС зобовʼязуючись виконувати правила і закони. ЄС прийняло правила про «зелені» продукти. Полякам це не подобається, бо фінансово не вигідно і вони побігли блокувати українську продукцію, котра іде навіть не в ЄС, а в Африканські країни! Російську і білоруську вони не блокують принципово. Чому?
показати весь коментар
15.03.2024 14:34 Відповісти
Поїдь на кордон і розкажи це осатанілим людям, яким нема за що утримувати родини. Вони тобі також багато чого корисного розкажуть..
показати весь коментар
15.03.2024 22:24 Відповісти
В поляків мільон 100 тисяч рольників, а в Україні тільки біля 100 тисяч фермерів. Польскі фермери просто геть неефективні.
показати весь коментар
15.03.2024 17:35 Відповісти
Ага. До 23 року були дуже ефективні, а після "дуже неефективні"? Неефективні стали після "Зелених вимог ЄС".
показати весь коментар
15.03.2024 22:18 Відповісти
Я все розумію. Але яким боком до зеленого курсу- блокування кордонів України під час війни.??
показати весь коментар
15.03.2024 23:16 Відповісти
Дуже просте- людська психологія. Наше зерно не купуть тому, що ціни у Європі впали, ми усі в збитках, нам нема за що годувати родини.
Другий факт- ми бачимо, як кордон массово перетинають фури і залізничні вагони із зерном, що продається замість нашого зерна у ЄС і навіть контрабандно у Польщі, через "перерваний транзит".
Далі у всіх людей будь якої нації і народності працює ненавість до усьго. До власного уряду, до Брюселю, до фермерів інших країн...
показати весь коментар
15.03.2024 23:50 Відповісти
Так працює у нерозвинених людей з хуторянським мисленням. Польські фермери виявили себе. як дикуни.
показати весь коментар
16.03.2024 15:51 Відповісти
Можливо, дикуни, а можливо їсти потрібно... Відчай така штука, будь- хто дикуном стане.
показати весь коментар
16.03.2024 19:41 Відповісти
Росія теж починала з війни з нашими огірками і сиром у 2012-2013 роках
показати весь коментар
16.03.2024 20:07 Відповісти
Можливо...
показати весь коментар
16.03.2024 21:14 Відповісти


Дуже цікаво, а чому курво фермери не блокують російський кордон з якого валить контрабандне зерно по демпінговим цінам на ринок польщі?!
показати весь коментар
15.03.2024 14:17 Відповісти
Тому що того російського щерна у десятки разів менш ніж українського і російське продається із усіма податками, на імпорт.
показати весь коментар
15.03.2024 22:27 Відповісти
І потім, головне, що у цій ситуації - немає доброго рішення. У нас своя правда, війна, а у них нема за що годувати родини. Нам плювати на фермерів Польщі, їм плювати на все, і на україських фермерів, і на Брюсель і на власний уряд.
показати весь коментар
15.03.2024 22:34 Відповісти
Тоді чому ці фермери пропускають продукцію із Росії і Білорусі!? С
показати весь коментар
15.03.2024 14:30 Відповісти
А там пахать сеять не пробовали???
показати весь коментар
15.03.2024 12:12 Відповісти
А навіщо воно їм? Гроші від пуйла ідуть, гроші від ЄС ідуть, а працювати... то для пшецького фермера вже западло.
показати весь коментар
15.03.2024 12:20 Відповісти
А наплив збіжжя з росії, значить, конрольований.
Це не пожежа, це контрольоване великомасштабне горіння.
показати весь коментар
15.03.2024 12:14 Відповісти
Там як раз все конролює особисто "Прєзідєнт Польши" Дуда.
показати весь коментар
15.03.2024 13:13 Відповісти
У жодному разі ЄС не йти на поступки цьому гоноровому бидлу. Хочуть самоізоляції? Будь ласка.
показати весь коментар
15.03.2024 12:20 Відповісти
Дивує коментарі де поляків називають бидлом.Це мабуть ті самі що обрали в презіденти кріворізькн бидло.
показати весь коментар
15.03.2024 12:29 Відповісти
90 відсотків, що пишуть на гілці- російські тролі. Ну і наші, корисні ідіоти тут також, як без них...
показати весь коментар
15.03.2024 12:41 Відповісти
А ти тіпа не троль і не ідіот? Хахаха!
показати весь коментар
15.03.2024 14:36 Відповісти
Вибачте, я не корисна iдiотка, а маю критичне мислення,
але пiсля останнiх подiй, поваги до полякiв НЕМАЕ! Так,
вони прихистили наших бiженцiв, але вони мають з того великий
зиск...
показати весь коментар
15.03.2024 18:29 Відповісти
Ага, такий великий зиск, що мінімум останній рік скорочують всі виплати і роблять все можливе, щоб не при ймати українських біженців. Родичі дуже хотіли залишитися саме у Польщі- жостка відмова. "Ви повинні були напряму приїхати до Польщі із України, якщо ви приїхали через Румунію- туди і звертайтеся". Декілька разів зверталися у різні офіси. Виїхали до Нідерландів.
показати весь коментар
15.03.2024 22:14 Відповісти
Зокрема, у Німеччині на 5% зменшилася частка біженців, забезпечених житлом. У Чехії та Італії - аж на чверть. У Польщі та Чехії майже на половину поменшало тих, хто отримує соціальні виплати.

Країни продовжують підтримувати українських біженців, але тенденція до зменшення допомоги пояснюється двома простими причинами.

По-перше, за два роки підтримка біженців влетіла європейським країнами в копієчку. Наприклад, Польща витратила 3,3% ВВП, Чехія та Болгарія - по 2,1%. По-друге, не вистачає вільного житла. Джерело: https://biz.censor.net/r3478834
показати весь коментар
15.03.2024 22:40 Відповісти


єпана курва, тебе впізнали. Це ти під ніком "анатолій к" вилизуєш тут сраку бидло полякам, що блокують кордони.
показати весь коментар
15.03.2024 14:14 Відповісти
ні не бидло, а люди з хуторянським мисленням)
показати весь коментар
15.03.2024 17:37 Відповісти
А це точно аграрії, а не якась маргінальна гопота?
Бо в аграріїв вже польові роботи
показати весь коментар
15.03.2024 12:29 Відповісти
чому уйобків називають аграріями?
показати весь коментар
15.03.2024 12:32 Відповісти
Польські аграрії заблокують дорогу ... Напевно польський РЕКЕТ, а на фермери, чи якісь там аграрії.

Аграрії перекваліфікувалися в РЕКЕТИРІВ в яких замість кастетів, бит, паяльників і прасок трактори...
показати весь коментар
15.03.2024 12:47 Відповісти
Ці придурки скоро зіпсують стосунки польській владі з усіма сусідами! З німцями "серуться" з моменту вступу в ЄС За останній рік війни в Україні "посралися" з Україною Залишилося "посраться" з словаками чехами та литовцями...
показати весь коментар
15.03.2024 12:50 Відповісти
Шановні коментатори,перед тим як давати якісь коментарі і висновки,раджу розібратись в темі,а потім звинувачувати поляків!!! Для початку раджу послухати інтервь*ю Мосійчука про це збіжжя,а потім робити висновки. Один поляк на кордоні сказав,що ми все це робимо не з ВАШИМ зерном,як-би це було ваше,ми-б по жмені його переносили,а так це зерно трейдерів,які за безцінь скупили у ваших фермерів і тепер за безцінь здають у нас,тим самим обвалюють прибутки наших фермерів!!! І я з цим згоден на всі 100%,можете запитати в любого фермера,задоволені вони закупівлею в них збіжжя? І це по всьому так,як приклад--мед,ціна на сьогодні 1Євро,більше не дають,хоча в тій-же Німеччині не менш 4Євро,а наші скупили по 1,повезли,здали по 2,заробили на рівному місці 1Євро і раді по самі вуха,а що опустили німецьких пасічників-їм пофіг!!! І що їм робити? Мосійчук сказав,що 6 сімей в Україні,за безцінь скупили те зерно(включно з міністром АПК),отримали НДС,а тепер вся Україна **переймається**тим,щоб і збитки їм повернули!!Кіно і німці!!!
показати весь коментар
15.03.2024 12:53 Відповісти
не тринди а.. вони тільки зерно блокують? виключи мосійчука, проїдься до кордону. подивись хто і що там стоїть.
за зерно - хай своїх трейдерів жучать, що вони купляють. а?
задовбали блін і такі як ви, і ці "хфермери".
фермери зараз активно до посівної готуються, а не фігнею страждають
показати весь коментар
15.03.2024 13:02 Відповісти
Тут писали , що наші зернотрейдери - це міністр агрополітики Сольський . І всєго дєлов.
показати весь коментар
15.03.2024 13:59 Відповісти


А хто такий мосійчук аби йому довіряли?! Є факти: серед 4 вимог рольників, 3 не мають жодного відношення до України і її агропродукції. Ти краще поцікався, чому польські мисливці блокують український кордон - дуже здивуєшся.
показати весь коментар
15.03.2024 14:11 Відповісти
Довіри до Мосійчука більше аніж до Зе-команди. Ну поцікавився і що?Підтримують сільське господарство Польщі і просять допуск до відстрілу оленів і підпорядкування міністерству с.г. Не вимагають перекриття кордонів для тварин на яких дозволена полювання. Якщо і є в цих блокуваннях проблема,то вона зарита в тім,що фермери польські не внурились в проблему того,хто насправді і скільки поставляє в Польщу агропродукції,їм вказали проросійські уроди,що в усьому винна Україна,ось вони і поперли.
показати весь коментар
15.03.2024 17:43 Відповісти
Економіку б краще вчив, або хоча б крутився в темі. Якщо кордон блокують, ціна на внутрішньому ринку України ПАДАЄ і фермери змушені реально за безцінь здавати урожай трейдерам, які тоді починають через сірі схеми його вивозити. А переробити все зерно у нас наразі нереально, бо переробку ніхто толком не розвиває, бо війна і дибіли при владі. Але навіть якби була переробка, то придумали б блокувати тоді не зерно, а макарони, корми і т.д.
показати весь коментар
15.03.2024 14:23 Відповісти
Всім опонентам відповідь. Я місяць як з-за кордону і все бачив,не потрібно тут триндіти я можу навіть фото викласти з цінами в них в магазинах.Наприклад баночка меду акацієвого,менш пів літра,коштує 7,25Євро,а в нас приймають 43грн---КІЛОГРАМ!!! В Німеччині купував ківі по 2Євро кг,а на ринку у Львові--110кг і так майже на все,а якщо ще подивитись на їхню середню зарплатню і нашу--то це небо і земля!!! Так кордон блокують місяць,а трейдери чудять весь час.Що в тому році може збіжжя приймали по адекватній ціні і ціна меду в січні 22 року була 65,а тепер 40,а чому,та тому,що можно нажитись тим тварюкам(трейдерам),бачать,що людині потрібні гроші і ставляють в позу,та як-би ще вивозили і конкурентну ціну ставили за кордоном,то ще нічого,а так євро заробили і все,а що там далі їх не обходить. І що робити тому поляку,якщо пасічник(ЧОМУ ПАСІЧНИК ЯК ПРИКЛАД--БО НА 100% В ТЕМІ) здавав свій мед по 3-4Євро,а приїхав українець і привіз свій мед по 2Євро,бо скупив в Україні по 1Євро,йому пофіг праця своїх і польських роботяг!! А потім самі ж і ниємо,що якась там фіфочка на Порше,бо її коханий зерновий магнат.....,так зрозуміло,це він не спав,не їв пахав на полі як негер на плантації і заробив своєю непосильною працею на таке авто,а фермера кохана їздить на скутері,бо немає за що купити навіть Сенса,бо якщо купить,то на посівну на соляру грошей небуде!!!! ВСЕ СПРАВЕДЛИВО!!!!
показати весь коментар
15.03.2024 15:38 Відповісти
Так НІмечина, наприклад, залюбки б купувала нашу агропродукцію замість поляків, але вони не пропускають навіть транзит. По-друге Поляки все блокують- пальне, ліки, пошту, запчастини для дронів, військове спорядження ,яке волонтери купують, електроніку ,автозапчастину, будмматеріали, сировину все що їде вантажівками. Вже півмільярда доларів Україна втратила збитків. На промислових підриємствах, на виробництвах в Україні люди роботу втрачають, бо через блокаду кордону не можуть отримувати сировину, матеріали, запчастини для роботи.
показати весь коментар
15.03.2024 17:41 Відповісти
Я з Вами згоден,але я не зустрічав,щоб блокували військове обладнання,можливо одинокі випадки. Як вище я відписував,що тут більш політика аніж економіка,вже достеменно відомо,хто керує цими блокадами,хто карлика просив про допомогу,а фермери--це жертви такі самі,як і наші 73%,куди повернули-туди і похилились.
показати весь коментар
15.03.2024 17:49 Відповісти
Офіційне постачання з складів НАТО не блокують. Але ж влада не забеспечує всім. Військові через волонтерів замовляють прицели, тепловізори, запчастини для дронів, дрони, лодки, шлеми, тощо...Вони йдуть приватним порядком.
показати весь коментар
15.03.2024 22:11 Відповісти
от ти сам собі протирічиш. не бачиш невідповідностей?
якщо у нас такі ушлі бариги, що заганяють фермерів в мінуса. як блокування кордону це вирішить? це наші б мали стояти і не випускати збіжжя, якби все що ти кажеш - так і є.
вам мульку злили що українці погані, і наповнюють ринок ЄС по демпінгу.. це неправда, аж ніяк.. наші працюють без дотацій, а добрива, а насінневий фонд, пальне, техніка - все за валюту.
польські рольнікі - сидять на жирній голці ЄС, сосуть як не в себе, і ще вийожуються. а перевізники до цього чого блокували?
цим ляхам просто прижало хвоста що тепер ділитись треба, і монополії немає. а ви тут за трейдерів заганяєтесь..
дурні!
показати весь коментар
15.03.2024 19:17 Відповісти
Ну так,ми **дурні**,добре що Ви розумні. **Дурні** думають так,стоять на базарі і торгують **водою** всі по 10грн,бо вони її фільтрували і за світло платили як підприємство і т.д.. Аж тут заїздить фура з іншого міста і області де та вода дармова і ставить ціну по 5грн і що ми бачимо,всі покупці пішли туди,їм однаково вода та дармова чи в неї вкладені кошти. І ті **дурні** підуть до того ділка,запропонують йому тримати такуж ціну ну + там -,або їхати до себе і там продавати по такій ціні,а ні,то вильють їм всю воду. В підтверження своїх слів приводжу приклад торгівлі м*ясом,там в усіх ціна одна,якщо приїде з села чоловік зі своєю особистою тушою і захоче продати швидко по меншій ціні,то азери ніколи такого не дозволять,в ліпшому разі викуплять в нього ту свиню,але ще по нижчій ціні ніж він хотів.
показати весь коментар
15.03.2024 19:37 Відповісти
Дармова вода???

"Оці провокації на кордоні з розрізанням фур і висипанням нашого зерна - поза межами здорового глузду. І гра поза межами правил. Тому наш уряд має чітко пояснити, чому такі ігри ганьба. А заодно - незле було би провести кілька фотовиставок на тему, як фермери нині засівають поле на мінах, збирають збіжжя під обстрілами. А інколи - окупанти спеціально потім спалюють елеватори.

Також не зле було би показати фермерів, які зараз стали військовими - тобто поміняли любимий трактор на військову машину. Показати фото закатованих фермерів та їх родин.

Бо оце «це зерно корпорацій, а не фермерів» - просто дніще."

"Найгірше те, що ця тема насправді в Польщі всім глобально пох. Ні в кого, навіть серед ліберальної польської публіки, не закралася думка - як це так, додуматися ставити фігурки смерті й голоду у висипане зерно для впливу на людей, які пережили Голодомор. І досі в повній мірі не подолали його наслідки у своїй підсвідомості.

Це якби євреям Аушвіц показували - щоб ті свої авокадо не продавали.

Звичайно, всіх цікавлять лише свої проблеми, все так. Але вже навіть аргумент про наше недопрацювання - мовляв, не пояснили польському суспільству - в даному випадку не працює.

Їм просто ок, коли нас лякають голодом.

Однак останні кілька місяців, зі смертями українських водіїв та ось цим беспределом на кордоні доводить одне: поляки так і не зрозуміли важливість України для існування Польщі. Не дивлячись на те, що двічі це нерозуміння призводило до знищення самої Польщі.

Тому, свою політику слід будувати з тверезим розумінням цього і без марень про можливість дійсно тісного союзу з тими, хто потурає потворам, що дозволяють собі шпиняти нас геноцидом.

Кажу як людина, яка багато років топила за такий союз.

...І так, ще раз закликаю: нічого польського, жодної гривні. Повний бойкот.

Надто ж на їх продовольчі товари.

Які випускають отакі от фермери."

показати весь коментар
15.03.2024 23:14 Відповісти
НЕ зміг не відповісти.Навіщо Ви мені цитуєте український бік медалі,я відписував з польської сторони медалі. І якщо вже на те,то якщо у вас є хоч один знайомий фермер,який на даний момент захищає Батьківщину,запитайте в нього за яку ціну в нього закупили збіжжя **НАШІ ПАТРІОТИЧНІ**трейдери!!! І ще один раз хочу довести свій допис,в тому збіжжі НЕМАЄ жодної копійки ні фермера,ні Держави,він свої гроши вже отримав,за які,можливо,хватить купити соляри на посівну!!!,щоб зібрати і знову за гроши віддати зерно яке він отримає в рабській праці,бо сам колись працював в с.х. сфері і знаю,який це тяжка і низько проплачена праця. А як-би була здорова конкуренція,то і закупка тогож зерна в Україні булаб на рівень вища і можливо тоді фермер зміг-би хоч раз в житті поїхати на Балі
показати весь коментар
16.03.2024 10:15 Відповісти
Що таке здорова конкуренція в вашому розумінні? А ви розумієте, що продати в чужу країну взагалі важко? І при рівній ціні підтримують вітчизняного виробника. По-друге, я розумію польску сторону медалі, але поки я тут живу в Україні, може тут і помру. По-третє. Три з чотирьох вимог польских рольників ніяк від України не залежать.
показати весь коментар
16.03.2024 15:49 Відповісти
Ну я також і живу і помру в Україні. В моєму розумінні здорова конкуренція-це коли не занижуєш ціну на товар майже в двічі,бо закупив її по халявній ціні,а пропонуєш її нижче на 20%(ну це приблизно). Дай нашому фермеру не 4000грн. за тону,а 6000,в поляків 8000,ну і шукай далі,щоб здати по 7000-7500. А так зкупили по 4000,а здають по 6000 і що тім пшекам робити,щоб робили наші як-би поляки так робили нам,думаю не висипали,а зпалили-б. Полякам пофіг,що наша Держава зовсім не пілкується про своїх фермерів,та і не тільки про них,головне в бандюків ВИЖАТИ якомога більше і не надутись. Я не беру до уваги ті вимоги,які більш ПОЛІТИЧНІ,то вже інше і взагалі-то я більш ніж впевненний,що це все політичне замовлення,ну від кого вже промовчу.Гарного дня.
показати весь коментар
16.03.2024 16:25 Відповісти
Якщо через цю блокаду кордонів Україна програє цю війну, то думає вам все рівно буде на поляків. Не той час наразі в економіку гратися. Нагадую, що у 2022 році звідки зерно в Польщі взялося? Бо Росія перекрила морський коридор. А раніше це зерно відправлялося у Китай, Афріку, Египет. Там африканці багато за зерно у будь-якому випадку не сплачували. Зараз вже морську блокаду трохи зняли. Через Польщу у тричі менше везуть вже збіжжя. Але поляки все рівно блокують кордони, бо дурні, або нам не дружні.
показати весь коментар
16.03.2024 16:43 Відповісти
УКРАЇНА ВИСТОЇТЬ!!! Можете не сумніватись. Не забувайте,фермери--це не вся Польща!! І пропоганда--це найстрашніша зброя!! Он тільки-що ролик попав на очі,як голосують і возвеличують рашку-------------НА ЗАПОРІЖЖІ!!! І розмовляють українською,а славлять карлика. А скільки перейшло на той бік,особливо поліції,поляки такіж як і ми,навішали лапші на вуха,бабунців підкинули(як Янек проплачував тітушок) от і мітингують,а спитай за що конкретно,то відповідь буде приблизно їхніх мисливців. Все утихомириться,ще можливо пару тижнів,не більше,головне щоб США нас не кинули,от тоді буде Ж....!!!!!
показати весь коментар
16.03.2024 19:40 Відповісти
Одобрям-с ! Ляхи, закопуйте себе глибше !!!
показати весь коментар
15.03.2024 13:34 Відповісти
Подібні новини із польщі - це як хроніки із божевільні.
Передайте цим конченим, що росія зараз основний постачальник зерна у польщу.
показати весь коментар
15.03.2024 14:08 Відповісти
Блокуйте , чим довше та цілодобово . Всі на кордони ! !! Даєш всі трактори на кордон .
А зима спитає де був. Весняний день рік годує
показати весь коментар
15.03.2024 15:17 Відповісти
Щось тут двох ляшських підстилок Анатолій К та Gal не видно, мабуть, у своїх пшецьких панів між ніг снідають не до того їм.
показати весь коментар
15.03.2024 15:40 Відповісти