24 693 143

В уряді готують повернення обов’язкового техогляду для легкових авто вже наступного року

Техогляд для легкових авто можуть повернути вже наступного року

Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури вже наступного року планує повернути обов’язковий техогляд для легкових авто та технічний контроль при ввезенні вживаних автомобілів.

Про це заступник міністра Сергій Деркач повідомив в інтерв’ю ЦТС.

За його словами, впровадження обов’язкового технічного контролю є європейською практикою, але "буде для України непростим політично".

"Техогляд має передбачатися для всіх транспортних засобів, включно з легковими авто. Нині в Україні він діє тільки для комерційних вантажівок та автобусів. Але в Європі це обов’язковий основоположний регламент", – сказав Деркач.

За словами заступника міністра, також планують запровадити придорожній технічний контроль.

"Наші контрольні служби повинні мати можливість зупинити на дорозі автомобіль і повноцінно перевірити технічний стан цього транспортного засобу. Це буде непростий документ, але ми працюємо над тим, щоби це зробити", – пояснив посадовець.

Він додав, що Мінрозвитку також готує законопроєкт, який змінить підхід до сертифікації вживаних автомобілів, які завезли в Україну.

"Та сертифікація, яку вони проходять зараз, – це неефективний і часто корупційний інструмент. Він не має аналогів у ЄС, тому будемо його змінювати на обов’язковий технічний контроль. Тобто вживаний автомобіль, коли ввозитиметься в Україну, буде проходити не сертифікацію, а перший обов’язковий технічний контроль", – зазначив Деркач.

Як повідомлялося, Мінінфраструктури вже планувало повернути обов’язковий техогляд для легкових авто ще з 2022 року, але тоді відповідні зміни до законодавства так і не ухвалили.

Тоді передбачалося, що перший техогляд особистих авто буде проводитись через чотири роки після першої реєстрації з наступним його проходженням кожні два роки. Для таксі та комерційних автомобілів передбачалось щорічне проведення техогляду, починаючи з першої реєстрації. Контролювати дотримання зазначених вимог мала Нацполіція.

Топ коментарі
+44
Нова стара кормушка вертається. Браво!
показати весь коментар
28.11.2025 10:46 Відповісти
+43
підкажу ще один спосіб подоїти українців , треба ввести податок на котів і собак та обов'язковий їх ветогляд . а техогляд в війну саме вчасно головне перевіряти авто що повертаються з нуля ...
показати весь коментар
28.11.2025 10:32 Відповісти
+37
Тварюки!-це ДОЇЛЬНЯ УКРАЇНЦІВ ПРОЙДИСВІТАМИ!!
показати весь коментар
28.11.2025 10:35 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
підкажу ще один спосіб подоїти українців , треба ввести податок на котів і собак та обов'язковий їх ветогляд . а техогляд в війну саме вчасно головне перевіряти авто що повертаються з нуля ...
показати весь коментар
28.11.2025 10:32 Відповісти
Тварюки!-це ДОЇЛЬНЯ УКРАЇНЦІВ ПРОЙДИСВІТАМИ!!
показати весь коментар
28.11.2025 10:35 Відповісти
Нахер таке міністерство разом з цілим Кабміном…
показати весь коментар
28.11.2025 10:40 Відповісти
Нова стара кормушка вертається. Браво!
показати весь коментар
28.11.2025 10:46 Відповісти
Реально, під час війни таке вводити, це треба бути супержадібним дебілом
показати весь коментар
28.11.2025 10:48 Відповісти
Без ГАІшної корупції ніяк...
показати весь коментар
28.11.2025 10:54 Відповісти
Скільки можна людей скубти під час війни літаючих мопедів над головою, нет **** потрібно техогляд навалити епь. Ви свої рило бачили, покажіть хоч одного дипутата 65 кг? Ви вже набридли людям своїми податками.
показати весь коментар
28.11.2025 10:58 Відповісти
для кожної станції для техогляду спорядити поліціянтів,як в школи,а ще бажано на всі СТО,щоб громадянам було комфортним та безпечно. Ну не на фронт же поліцію відправляти,зараз більше загроза в тилу-школярі,водії
показати весь коментар
28.11.2025 10:58 Відповісти
Ціну талона вже оголосили?
показати весь коментар
28.11.2025 11:00 Відповісти
Про автохлам з закордону вони пізно кинулись. Вже усі дворові майданчики багатоповерхівок забиті цим хламом, повітря отруєне чадними газами, асфальт залито мастилом. Десь там станеться пожежа (не дай боже!), то жодна пожежна автівка туди не дістанеться.
показати весь коментар
28.11.2025 11:08 Відповісти
Ну й, зрозуміло, осідлати черговий потік корупційного бабла.
показати весь коментар
28.11.2025 11:18 Відповісти
Охили вже вкрай зедені уйобки...
показати весь коментар
28.11.2025 11:21 Відповісти
Після введення огляду буде те саме, тільки дехто купить гарні нові іномарки й будиночки у Карпатах
показати весь коментар
28.11.2025 11:21 Відповісти
не ховайте ваші грошики....чергове покращення від зеленої наволочи...
показати весь коментар
28.11.2025 11:33 Відповісти
даже овощь его отменил)
показати весь коментар
28.11.2025 11:35 Відповісти
"Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури Джерело: https://censor.net/n3587451" - тобто моя тачка є частиною інфраструктури, чи власністю громади? де тоді на неї виділенні із бюджету кошти на амортизацію і на сплату ТО? ))) Чи вона своєю площею закриває велику частину територій?
показати весь коментар
28.11.2025 11:50 Відповісти
Таким чином міністерство освіти почне пропонувати якись певні ліки і вакцини міністерству ОЗ, МНС, буде лікувати МЗС-ників клізмами із пожежогасильників,МЗС буде тушити овальний кабінет трумпло. і т.д. "сабаки закрякали, комікі заплакалі".. повний треш!!!!!!!!!
показати весь коментар
28.11.2025 11:53 Відповісти
І хвамілія у заступника міністра якась знайома
показати весь коментар
28.11.2025 11:58 Відповісти
Логіка тут в цьому тезісі трохи відсутня. Пожежа може статися по будь який причині, не тільки і через стару корчу, яких і так було да_у_а і більше, не кажучі про те, що ніхто "автотази" не утілізував і для кожного діда "моя ластояка", проживе в двічі більше, ніж він сам, ще і в заповіті правнукам її лишить. Люба ектренна служба не проїде, якщо в домі пожежа і все заставлено тачками, хоч і новими. тому це окрема проблема ОСББ/громад, щодо пошуку місця для створення паркінгу. p.s. А то що цей контроль - тупа обновка корупційних схем - то факт. вангую що скоро з'являться 2-3 "сертифікованих організаціїї" які онлайн будуть видавати посвідки на проходження ТО. Тільки Башляй!
показати весь коментар
28.11.2025 11:59 Відповісти
тільки одне слово-3,14дари!
показати весь коментар
28.11.2025 12:18 Відповісти
на виборах ми віддячимо. Якщо виживем.
показати весь коментар
28.11.2025 12:26 Відповісти
""зупинити на дорозі автомобіль і повноцінно перевірити технічний стан "". Повноцінно? На дорозі? Ви шо там довбо@би зовсім?
показати весь коментар
28.11.2025 12:26 Відповісти
Євробляхери занили з тазоводами в унісон
показати весь коментар
28.11.2025 12:32 Відповісти
Більша половина машин якими користується СОУ биті/перебиті корчі.Навіть ті що стоять на обліку(а більшість не стоять).Вони не пройдуть техогляд ніколи,навіть з закритими очима.На чому буде їздить армія,матьперемать???
показати весь коментар
28.11.2025 12:32 Відповісти
1002005000%
показати весь коментар
28.11.2025 12:55 Відповісти
Так ям на дорогах повно . Залізе ментон у яму і проведе повноцінний огляд .
А по простому "повноцінний "огляд нашого з вами гаманця
показати весь коментар
28.11.2025 12:57 Відповісти
Кормушка
показати весь коментар
28.11.2025 12:58 Відповісти
Так як в Україні не діють закони - то треба масово посилати всіх бандитів нахер. В ігнор.
показати весь коментар
28.11.2025 13:44 Відповісти
підарюги
показати весь коментар
28.11.2025 13:46 Відповісти
спочатку введіть обовязковий технічний контроль якості доріг, знаків інфраструктури КЛОУНСЬКІ ВОРЮГИ, куда наші податки на дороги ідуть????
показати весь коментар
28.11.2025 14:32 Відповісти
Неналежний технічний стан КТЗ займає перше місце з кінця у переліку причин ДТП. А от педалювання процедури обов'язкового ТО для КТЗ (приватних, звичайо) свідчить лише про те, що годівниця з енергетикою накрилася у "властьімущим" і їм негайно потрібне альтернативне джерело доходів.
показати весь коментар
28.11.2025 15:01 Відповісти
Степанів розвелося, вже усю вільну територію забудували, а вони все лізуть, і лізуть. Повітря Степани отруюють вуглекислим газом, парниковий ефект тільки від тих Степанів. Ще і асфальт стирають взуттям.... А тих Степанів, що сірниками користуються, взагалі треба в пустелю виселити, щоб (не дай боже!) пожежа не сталась.

Я вірно зрозумів Вашу (не дай боже!) "логіку"?
показати весь коментар
28.11.2025 15:18 Відповісти
Я думаю, що починати треба з малих форм. Нехай спочатку введуть техогляд електросамокатів.
показати весь коментар
28.11.2025 16:11 Відповісти
Коменти цікаві але цікавіше послухати щоб ви писали після того коли в вашу автівку вїхавби авто без гальм або ваша дитина задихаласьби від чаду дизеля у якому вирізали сажовик і тд.є таке прислів'я чому дурний бо бідний чому бідний бо дурний.усім вдачі на дорогах.
показати весь коментар
28.11.2025 16:26 Відповісти
Твоя проблемма українцю в тому що держава в лиці всіх цих держустанов хоче ,,Кушать,,
показати весь коментар
28.11.2025 16:45 Відповісти
Та причина не в тому.Дуже ж хочеться ввести-Зайдіть будь ласка в касу і оплатіть державний збір і плату за проведення техоблуговування в МРЕО.Потім прийдіть і запишіться на чергу,яку можна ,,посунути,,за додаткову плату.Бо якщо їздити без техогляду ти будеш донором в бюджет через постійні штрафи.Скажіть ж прямо-Ми команда Молодих Регіоналів прийшли щоб перекреслити всі реформи з 2014 по 2019.Бо ми ж хотім очень кушать.
показати весь коментар
28.11.2025 16:52 Відповісти
хм, в ЄС техогляд легковушек кожні 2 роки і ще чаще для грузових і ін.
...налоги і паспорта, привівки, вет.огляди для тварин обов'язкові
показати весь коментар
28.11.2025 16:58 Відповісти
Актуально, как никогда. А главное вовремя.
показати весь коментар
28.11.2025 16:58 Відповісти
...а до чого тут гаї? Тех огляд проводять обо на СТО з представником від ТО, або безпосередньо на станції ТО чітко за протоколом з підключенням приборів до компа, візуальний осмотр ходової, той все. В чому проблема? А численні ДТП вас не засмучують?
показати весь коментар
28.11.2025 17:02 Відповісти
...якщо всі параметри роботи авто знимаються автоматично і в режимі реального часу занатовуються в формуляр теж автоматично, то просто так талон не виписати, адже перевірити чи проведено ТО буде дуже просто. Притом, доя кожной марки і молелі окремий протокол.
А в чому в загалі проблема? Якщо з авто все ок, то до чого можна присікатись? Чи бажаєте ви, щоб вам назустріч їхало авто без гальм, на лисій резині та ще з рульовим управління у нього було щось не так?
показати весь коментар
28.11.2025 17:10 Відповісти
...в Німеччині, Іспаніх і ін. можуть зупини...і зупиняють, наприклад, якщо щось не те зі світлом або колеса не відповідні до маркі і моделі авто, грузові авто перевіряють гальма, резину, закріплен лі вантаж і багато ще чого... для запобігання ДТП
показати весь коментар
28.11.2025 17:16 Відповісти
..авто з армійськими номерами не проходять ТО разом з цивільними ніде!
показати весь коментар
28.11.2025 17:18 Відповісти
О... поліцаї повертають собі "стару-добру" годівничку. Цікаво, скільки в Мінрозвиток занесли. Важко напевно було міністерському верблюду виносити "прєсакі". Ну і "двушку на маскву" говловне не забути відправити.
показати весь коментар
28.11.2025 17:24 Відповісти
Ви автор закону?
показати весь коментар
28.11.2025 17:24 Відповісти
ТО проводиться весь рік, відповідно до дати ввода в експлуатаціб авто.
ТО мусить робити не якесь мрео, а спеціальні станції тех.огляду, а їх представники можуть бути присутніми і контролювати проходження ТО на СТО.
Записатись можна онлайн.
Вартість ТО легковушки в Німеччині +-150 євро, враховуючи різницю оплати праці в час, в України ТО мусить бути в 10 разів дешевше...
показати весь коментар
28.11.2025 17:25 Відповісти
...яка може бути автостраховка без ТО, а без страховки звідкіля відшкодування ущербу, у першу чергу, жертві?
МРЕО, поліція до проведення ТО ніяким боком не мають відношення, тільки контроль його наявності
показати весь коментар
28.11.2025 17:29 Відповісти
Типо за техогляд не братимуть гроші? Тільки офіційна частина? Не смішіть мої черевики.
показати весь коментар
28.11.2025 17:33 Відповісти
Проблема у тому, що сертифікація їх не влаштовує і хочуть знов його повернути у МРЕВ. І ще хочуть на дорозі з кущів вистрибувати для перевірок.
показати весь коментар
28.11.2025 17:35 Відповісти
Я вас можливо здивую. Тємка з техоглядом автомобілів, коли вони були ще до їх відміни, повністю контролювалась тодішнім МВС, від слова 100%. І контролюється досі, тільки лишився комерційний та пасажирський транспорт. Тобто всі конторки які штампують техогляди, пов'язані на місцях з місцевим керівництвом нацполу. Ті в свою чергу заносять в область. А ті везуть у столицю. Просто йде розширення "бізнесу", не більше. А якщо точніше, то повернення на ринок легкових ТЗ.
показати весь коментар
28.11.2025 17:36 Відповісти
Звичайно, що ні))) Тільки офіційно ви фіг його пройдете. Верніше, може й пройдете, але через рік, або два. Але можна і швидше, я знаю там людину, вона може "парєшать"
показати весь коментар
28.11.2025 17:38 Відповісти
А війна в ЄС теж??
показати весь коментар
28.11.2025 17:42 Відповісти
коли кацапи прийдуть в ЄС , кожного дня прилітатимуть по 300 шахедів обов'язково займіться ТО і прививками тварин !
показати весь коментар
28.11.2025 17:52 Відповісти
Мля... уряд Януковича у порівнянні з цими просто генії. Ніколи не думав, що напишу таке про Кілю. Але ж вони відмінили це лайно з ТО.
показати весь коментар
28.11.2025 17:53 Відповісти
...до чого можна присікатись, якщо все ок? Є протокол, все пишиться автоматично pdf на компі в спец формі, в яку вручну не можна втрутитись. Що за байки про неможливість пройти ТО... чи це справедливо для ін.учасників дорожн.руху створювати небезпеку?
показати весь коментар
28.11.2025 17:58 Відповісти
Ірино спустіться на землю , тобто поверніться в Україну , щоб розуміти про що йде річ !
показати весь коментар
28.11.2025 18:00 Відповісти
Докази про чисельні ДТП з технічного стану авто будуть?
показати весь коментар
28.11.2025 18:04 Відповісти
Після проходження ТО у авто зламалались гальма,рульове управління, також випадково вийшло з ладу вже після проходження ТО та водій-жлоб поставив стару лису резину (для проходження ТО брав нормальну резину на прокат у "кума"). Але ж "папірець" є.
показати весь коментар
28.11.2025 18:07 Відповісти
Ира-здесь некоторая публика специфическая.делайте поправку.зато когда оказываются в Европе-у них вопросов не возникает.тише воды,ниже травы.
показати весь коментар
28.11.2025 18:10 Відповісти
"...ваша дитина задихаласьби від чаду дизеля у якому вирізали сажовик..." вже ПІСЛЯ проходження ТО...
показати весь коментар
28.11.2025 18:12 Відповісти
У нашому баті з десятків машин на обліку були одониці.У зоні бд то нікого не цікавить,а у тилу кожна собака зупиняє.
показати весь коментар
28.11.2025 19:02 Відповісти
...от і почніть, нарешті, боротьбу з корупцією і нехтуванням законами з себе любимого.
Скажить, якій притомний воділа буде іздити на лисій резині і зі зношеними гальмовними дисками і конченним рулевим т.д.?
Ви розумієте, що лиса резина може в любий момент вибухнути і авто закрутить і понесе... вже не кадучи про довжину гальм.шляху.
Чиї інтереси ви захищаєте у такий спосіб?
Да, авто може зломатися в дорозі, але ТО запобігне металлолому виїзжати на дорогу.
показати весь коментар
28.11.2025 19:09 Відповісти
Пардон,а коли відміняли техогляд,транспортний з ВР заклали в ціну бензину-щось в статті не має,що в законі прописали,що так,як вертається техогляд,то тих пару-трійку гривень з бціни бензину за літр знімуть.Двойне общипування народу-гусака.
показати весь коментар
28.11.2025 19:51 Відповісти
Можливо у вашому дворі паркуються виключно нові автівки, а у моєму та сусідніх-- 98% хламу з Європи. З нової автівки мастило не тече та й не смердить вона, бо обладнана каталізатором та сажовим фільтром.
показати весь коментар
28.11.2025 20:37 Відповісти
Якшо мій нікнейм не подобається, то так і скажіть. Я вже зрозумів, шо ви -- прихильник єврохламу.
показати весь коментар
28.11.2025 20:41 Відповісти
Засмучують, але кількість ДТП з вини несправності ТЗ не більше 1%
показати весь коментар
28.11.2025 22:33 Відповісти
Головне щоб ідіона за рулем не було, а все внше то наслідки
показати весь коментар
28.11.2025 22:35 Відповісти
Так , а в нас зупиняють бо якомусь мудню якого все життя чмирили дали владу зупиняти
показати весь коментар
28.11.2025 22:42 Відповісти
Є три види брехні: брехня, нагла брехня і статистика
показати весь коментар
28.11.2025 22:46 Відповісти
Категорія є вже
показати весь коментар
28.11.2025 22:47 Відповісти
Так Ви ж застраховані автоцивілкою по закону
показати весь коментар
28.11.2025 22:48 Відповісти
Якщо Ви не в курсі - то таке є. Комунальна послуга на утримання тварин, яку треба сплачувати. А на собак, що входять до переліку, - страхування відповвдальності власників собак за шкоду, які вони можуть заподіять третім особам.
показати весь коментар
29.11.2025 00:02 Відповісти
Як раз ідіот й буде за кермом, якщо без ТО.
показати весь коментар
29.11.2025 00:06 Відповісти
А у нас - може щебень влетіти в лобове, бо попореду жлободрон з причепом й той причеп без тенту, але з щебнем й ще якоюсь хнею.
показати весь коментар
29.11.2025 00:14 Відповісти
Так всі ж волають - знову Кличко дороги ремонтує, розв'язки, путепроводи)))
показати весь коментар
29.11.2025 00:16 Відповісти
У нас страхування до ТО не прив'язане.
показати весь коментар
29.11.2025 00:22 Відповісти
в европі дохрена тупості та маразму
наприклад екзамен на ловлю риби...
собак треба у наморднику водити а не страхувати
показати весь коментар
29.11.2025 04:48 Відповісти
дтп від того шо такі тупі курки як ти не вміють водити купивши права у мусорні
показати весь коментар
29.11.2025 04:49 Відповісти
то перегони віддтормози та набій пику шоб скло замінив
показати весь коментар
29.11.2025 04:51 Відповісти
іді на хер
показати весь коментар
29.11.2025 04:52 Відповісти
то їх країна
нам це не потрібно бо то мусорська кормушка
показати весь коментар
29.11.2025 04:53 Відповісти
мусора охреніли
час вже стріляти падаль
показати весь коментар
29.11.2025 04:54 Відповісти
Блд. Не собак страхувати, а відповідальність аласників.
показати весь коментар
29.11.2025 05:02 Відповісти
Угу. На Південному, в 4 полоси..угу.
показати весь коментар
29.11.2025 05:04 Відповісти
звісно
але собака не машина
надінь намордник і вона не вкусить

то евродурь шоб дати роботу бюрократам
там дофіга маразму по життю у той сраній европі
показати весь коментар
29.11.2025 05:05 Відповісти
Є два типи терпіл, яких можна стригти нескінченно - курці, та автовласники.
показати весь коментар
29.11.2025 05:58 Відповісти
1. Я тобі не тикала.
2. То було років 7-8 тому
3. Я 5 років не ходжу, через дебільних лікарів.

Тобі все смішно? Бажаю й тобі інвалідом стати. Життя воно таке..
показати весь коментар
29.11.2025 07:15 Відповісти
А в Африке нет техосмотра. Почему нужно на кого то смотреть? Лучше бы сказали в чем позитивный смысл будет? А они вон там где то есть .

Техосмотр чтобы очередной раз на корупции нажится. Так и скажите
показати весь коментар
29.11.2025 08:24 Відповісти
Сертификация корупционный, а техосмотр нет. Кому он эту чушь несет? В самой корумпированой стране Европы техосмотр всегда был и будет корупцией
показати весь коментар
29.11.2025 08:27 Відповісти
Вас вже запитували, ви автор законопроекту?
показати весь коментар
29.11.2025 08:28 Відповісти
Сторінка 2 з 2