Польща, Угорщина, Словаччина та Австрія вимагають обмежень для української агропродукції. Що відомо?

експорт

Рада ЄС із питань сільського господарства в понеділок, 26 січня, на запит Польщі, Угорщини, Словаччини та Австрії розгляне питання щодо угоди про вільну торгівлю з Україною та подальшої потреби захищати аграрний ринок ЄС від українського імпорту.

Про це повідомляє "Європейської правди" з Брюсселя, посилаючись на лист, поданий Польщею до Ради ЄС, а також на порядок денний засідання Ради ЄС з питань сільського господарства.

Польща, Угорщина, Словаччина та Австрія наполягають на необхідності захистити фермерів у ЄС від можливих негативних наслідків імпорту української аграрної продукції.

"У контексті угод про вільну торгівлю Австрія, Угорщина, Польща та Словаччина хотіли б підкреслити питання, які, на нашу думку, є ключовими та не були належним чином враховані в нещодавно укладених угодах, важливих для сільськогосподарської галузі, а саме ‒ угодах з МЕРКОСУР та Україною", ‒ йдеться у документі.

Країни наполягають на застосуванні суворіших механізмів захисту для підтримки фермерів у ЄС.

Основні претензії та вимоги щодо України:

  • Недостатні захисні інструменти. Країни зазначають, що чинні положення угоди з Україною (засновані на ст. 29 Угоди про асоціацію) не повністю відповідають потребам аграрної галузі.
  • Уніфікація вимог. Держави наполягають на тому, щоб імпорт з України відповідав тим самим стандартам, що й продукція виробників у ЄС. Це включає вимоги до безпечності харчових продуктів, добробуту тварин, використання пестицидів і антибіотиків, а також кліматичні стандарти.
  • Чутливі галузі. Висловлюється стурбованість наслідками угоди з Україною для сфер, зокрема виробництва цукру, м'яса, зернових, молочної продукції, овочів і фруктів.
  • Компенсаційний механізм. Польща та її партнери пропонують створити спеціальний фонд для відшкодування втрат фермерам у ЄС, що виникають через дію угод про вільну торгівлю з великими експортерами сільськогосподарської продукції, серед яких і Україна.

Як повідомлялося, впродовж 2025 року українські виробники експортували 2,05 млрд курячих яєць. Це на 65,6% більше, ніж у 2024 році. Дохід від експорту за весь 2025 рік становив $201,9 млн, що у 2,8 раза перевищує показник 2024 року.

Топ коментарі
+13
Значить, потрібно вводити обмеження. Кожна країна повинна захищати своїх товаровиробників і це правильно.
Також і Україна має дбати про своїх.
показати весь коментар
26.01.2026 12:43 Відповісти
+8
кацапськи підстилки
показати весь коментар
26.01.2026 12:42 Відповісти
+4
Хамони там всякі, пармезани з фуагрою. Фу-у-у, лайно. Докторська наше фсьо!
показати весь коментар
26.01.2026 12:58 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
кацапськи підстилки
показати весь коментар
26.01.2026 12:42 Відповісти
Може й так, але як пан буде називати тих в Україні, хто 4 роки війни качає мацковитську нафту по Дружбі в Угорщину Орбана і Путло Погане кожної доби отримує десь 20 мільйонів євро на подальші обстріли України?

А чи не знає пан "Артист" посади та прізвища тих в Україні, хто дозволяє качати нафту по Дружбі в Угорщину ... чи треба звернутися до ТОПменеджерів угорського ОТПбанку, який досить успішно працює в Україні під час війни?
показати весь коментар
26.01.2026 14:08 Відповісти
чого ти доїбався до мене?
я що у зе працюю?
показати весь коментар
26.01.2026 15:38 Відповісти
Чого пан так рознервувалася ... я просто хотів, щоб пан "огласил весь список" кацапських підстилок, а пан почав чомусь матюкатися ?!
показати весь коментар
26.01.2026 16:41 Відповісти
Значить, потрібно вводити обмеження. Кожна країна повинна захищати своїх товаровиробників і це правильно.
Також і Україна має дбати про своїх.
показати весь коментар
26.01.2026 12:43 Відповісти
У нас кривава війна з кацапами, а вони в тепличних умовах. Різниці, мать-перемать, не помічаєш?
показати весь коментар
26.01.2026 14:02 Відповісти
Тож якщо у нас війна, то вони не мають права обмежувати наш імпорт на користь своїх товаровиробників?
Ми не члени Ес щоб щось хотіти у цій ситуації.
Але насрать можемо себе в кишеню - обмежити у відповідь їхній імпорт, що постійно і робимо.
показати весь коментар
26.01.2026 14:13 Відповісти
Хто ще купує поляцькі смаколики? Той підтримує *****!
показати весь коментар
26.01.2026 12:46 Відповісти
Вже навіть свічки всі пшеківські((( продукти беру принципово тільки українські, та й все інше теж. Напряг тільки зі свічками..бо взяла наші, добре що не спала, бо гніт був коряво залитий, прогорів збоку й свічка ляпнулась кусками на стіл..ще й текуть вони - капець.
показати весь коментар
26.01.2026 12:56 Відповісти
Краще купуйте свічки в ikea. Вони надійні, вибір неймовірний. Якщо у Київі не працює ікеа, можна замовити на сайті. Я тільки у них купую свічки і Вам раджу. Бережіть себе.
показати весь коментар
26.01.2026 13:00 Відповісти
Дякую!! На розетці знайшла столові - без всіляких ароматів))) вже й замовила))
показати весь коментар
26.01.2026 13:12 Відповісти
Будь ласка. 🙏
показати весь коментар
26.01.2026 15:02 Відповісти
Сам прикол що свічку маде ін поланд в ікеі
показати весь коментар
26.01.2026 13:26 Відповісти
Ні. Вказано країну виробника.
показати весь коментар
26.01.2026 13:56 Відповісти
А чого ви спите з запаленими січкаии?
показати весь коментар
26.01.2026 13:18 Відповісти
Бо світла немає. А після ковіду й всіх лікарень тупо не можу спати без телевізора й якоїсь лампи. Аккмуляторні не встигають зарядитись. Причина банальна)
показати весь коментар
26.01.2026 13:55 Відповісти
Даю підказку. Купіть декілька ліхтарів та по черзі їх вмикайте, а заряджайте одночасно як світло дадуть. Навіть 1 - 1,5 години достатньо буде для зарядки.
показати весь коментар
26.01.2026 14:06 Відповісти
Не треба мені підказки. Чи Ви думаєте, що я заряджаю ліхтарі й всі одночасно вмикаю потім??? Просто зараз:
1. Не літо й короткий світловий день
2. В мене південна сторона й від сонця навіть штори "горіли" швидко. Тому, дуже давно, я поставила металопластик з тонованим склом. В мене темно й вдень, коли сонце не шкварить. Щоб щось готувати - все одно потрібна лампа.
показати весь коментар
26.01.2026 14:34 Відповісти
Не розумію для чого скло тонувати? Можна звичайні жалюзі поставити, щоб і взимку було комфортно і влітку...
показати весь коментар
26.01.2026 15:02 Відповісти
До ср@ки ті жалюзі, при такому сонці. Й влітку квартира не так нагрівається. Ще раз. В мене південна сторона по всій квартирі.
показати весь коментар
26.01.2026 15:47 Відповісти
У перелічених країнах як і по всьому ЄС аграрії це фермери які володіють до 100 га. В Україні ж латифундисти з сотнями тисяч га на кшталт Аргентини. Уряди захищають своїх тому там краще працюється роботягам ніж в країні мрій
показати весь коментар
26.01.2026 12:48 Відповісти
Та попробуйте хоч щось натурального, дебіли. Жрете там всяке лайно.
показати весь коментар
26.01.2026 12:49 Відповісти
Наше вершкове масло та польське - це ж навіть порівнювати огидно.
Наше смачне, мʼяке, пахне молоком, коли його розтопиш, а польське - це пальмова олія з якимось лайном змішана.
показати весь коментар
26.01.2026 12:56 Відповісти
Хамони там всякі, пармезани з фуагрою. Фу-у-у, лайно. Докторська наше фсьо!
показати весь коментар
26.01.2026 12:58 Відповісти
Я вам не забороняю жрати їх хімозу. Хамони у фуагрі кожен день поляки жруть? Просто давляться
показати весь коментар
26.01.2026 13:00 Відповісти
Скільки відсотків м'яса в українській ковбасі дешевшій 600 гривень за кіло? Навіть якщо в цей відсоток включити куряче пір'я і свинячі копита.
показати весь коментар
26.01.2026 13:05 Відповісти
Їж м'ясо й сало. Чи віра не дозволяє? Я ковбасу не їм. Так що не знаю, скільки там пір' я.
показати весь коментар
26.01.2026 13:14 Відповісти
Пір'я це теж продукт. Он крокодили їдять з пір'ям то здорові та сильні які
показати весь коментар
26.01.2026 13:21 Відповісти
А що заважає умовним полякам та гішпанцям їсти сало-м'ясо якщо інше в них, як ти кажеш, виключне лайно? Чесно кажучи, у нас абсолютно те саме лайно що і скрізь у розвинутих країнах лежить на полицях масмаркету. Натурпродукт тільки в країнах де немає розвинутої переробної промисловості поки що. Де м'ясо вимушено свіже бо немає навіть морозильника. Тому забивається та продається в цей же день.
показати весь коментар
26.01.2026 13:23 Відповісти
показати весь коментар
26.01.2026 13:19 Відповісти
Як сам не зробиш- не знайдеш
показати весь коментар
26.01.2026 14:58 Відповісти
Сцьться конкуренції
показати весь коментар
26.01.2026 12:51 Відповісти
Якої конкуренції,наші не конкурують у якості,наші конкурують у ціні,просто занижують ціну і все,а щоб покрити ризницю в Україні наші виробники підіймають ціни.
показати весь коментар
26.01.2026 13:01 Відповісти
ЗАДАЧА
Ви забили кабанцяі продаєтє його. Маєт три покупця та сусідів яки теж бажають купити м'яса та сала і ратиці на холодець. Перший покупець пропонує вам по 60 гр. за кіло м'яса і по 40 за кіло сала, другий по 65 і 50 гр. за кіло, третій по 80 та 65 гр. за кіло. Питання - кому з продавців ви продасте кабанця, першому, другому чи третьому а по який вартості продасте сусіду?
показати весь коментар
26.01.2026 13:36 Відповісти
Ти з Марса?
Оптова ціна свині-120 грн за кілограм живої. А м'ясо -200-280, сало 60-350, ніжки -120. Де ти найшов свої "ціни"?
показати весь коментар
26.01.2026 15:02 Відповісти
Ні, я зі столиці.
А не зрозуміло шо ціни УМОВНІ і скумбрії по 8 гр. за кіло не існує?
То рішення буде?
показати весь коментар
26.01.2026 16:06 Відповісти
А що таке кліматичні стандарти? І чи можемо ми спираючись на них вимагати середземноморського клімату і для України. Ну, щоб конкурувати на рівних в виробництві апельсин і оливок, наприклад.
показати весь коментар
26.01.2026 12:55 Відповісти
Держави наполягають на тому, щоб імпорт з України відповідав тим самим стандартам, що й продукція виробників у ЄС. Джерело: https://censor.net/n3597277

Вимагають від України перейти на європейські стандарти . Ну ОК , але тоді - як бути з дотаціями ?? Європейські дотації нам теж будуть доступні ? Бо якщо є євростандарти , то мають бути і євродотації , а як немає євродотацій , то немає і євростандартів .!! По іншому цей механізм не працює .
показати весь коментар
26.01.2026 13:15 Відповісти
Коли будемо члЄном ЄС то і дотації тоді будуть...
показати весь коментар
26.01.2026 13:23 Відповісти
Значить - коли будемо члєном ЄС тоді і євростандарти будуть .
По іншому - ніяк .
показати весь коментар
26.01.2026 13:29 Відповісти
Стісняюсь спитать: а як країни ЄС захищені від агропродукції з параші?
показати весь коментар
26.01.2026 13:21 Відповісти
Купляють аж бігом. Фури в білорусії перечепляють.
показати весь коментар
26.01.2026 15:03 Відповісти
Підори.
показати весь коментар
26.01.2026 14:54 Відповісти