"Метінвест" Ахметова сплатив торік до бюджету майже 19 мільярдів гривень податків

"Метінвест" Ахметова сплатив торік 18,7 мільярда гривень податків

Компанія "Метінвест" Ріната Ахметова, з урахуванням асоційованих компаній та спільних підприємств, у 2025 році сплатила 18,7 млрд грн податків і зборів до бюджетів усіх рівнів в Україні. 

Найбільше за обсягом відрахувань сплатили за користування надрами – 4,6 млрд грн, повідомляє пресслужба компанії.

На другому місці – сплата єдиного соціального внеску (3,5 млрд грн), а на третій позиції – податок на доходи фізичних осіб (3,2 млрд грн).

Крім того, українські підприємства "Метінвесту" торік перерахували 1,9 млрд грн податку на прибуток та 690 млн грн екологічного податку. Сплата податку на додану вартість торік зросла на 18%, порівняно із показниками 2024 року, – до майже 2 млрд грн, а плата за землю – на 10% (до 1,4 млрд грн), а військовий збір – майже втричі, до 916 млн грн.

"Війна та глобальні виклики змінили бізнес-реальність і змусили нас працювати по-новому. Але роль металургії залишається стратегічною: вона й далі тримає економіку, забезпечує валютний виторг і наповнює бюджет. Як найбільша компанія галузі, "Метінвест" продовжує працювати, підтримувати регіони й допомагати армії. І ми не зупинимося – бо віримо в Україну й працюємо заради її майбутнього", – зазначає генеральний директор групи "Метінвест" Юрій Риженков.

Як повідомлялося, у 2024 році "Метінвест" перерахував до бюджетів усіх рівнів в Україні 19,8 млрд грн податків і зборів. Загалом за майже чотири роки повномасштабного вторгнення група підтримала економіку країни на суму близько 74 млрд грн.

Загальна допомога "Метінвесту" Україні від початку повномасштабного вторгнення становить 9,3 млрд грн, із них 4,9 млрд грн – допомога армії в межах ініціативи "Сталевий фронт" Ріната Ахметова.

Крім того, "Метінвест" є одним з найбільших інвесторів в українську економіку: з 24 лютого 2022 року він вклав більше 28 млрд гривень інвестицій. Також компанію назвали найкращим роботодавцем для ветеранів та студентів-інженерів: зараз на неї припадає майже третина ветеранів, які повернулися до роботи на підприємства великого бізнесу. Компанія запровадила ініціативу Steel Force, яка спрямована на підготовку нового покоління фахівців, що братимуть участь у відбудові української промисловості після війни.

Топ коментарі
+5
Так шо, Гудку за виконання обов'язкив згідно Закону за це треба грамоту виписати чи медаль дати? Я теж сплатив свої налоги і з ців не вештаюсь по віданням та інтернетресурсам. І кум мій сплатив.
показати весь коментар
02.02.2026 14:13 Відповісти
+5
ні про що, а скільки скиздив бандіт ахмєтов?
показати весь коментар
02.02.2026 14:17 Відповісти
+5
До податків підприємства відносять лише- податок на прибуток. А так рижі воші сюди приплели і ЕСВ і ПДФО, який сплачується з зарплатні працівників. Це щоб більш розуміли- дали гроші сусідці, щоб вона за вас комуналку заплатила, а вона на кожному кроці тепер бреше, що вона вас утримує і плате за вас комуналку.
показати весь коментар
02.02.2026 14:26 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
круто! Але треба було допомогати з 2014!
показати весь коментар
02.02.2026 14:09 Відповісти
До податків підприємства відносять лише- податок на прибуток. А так рижі воші сюди приплели і ЕСВ і ПДФО, який сплачується з зарплатні працівників. Це щоб більш розуміли- дали гроші сусідці, щоб вона за вас комуналку заплатила, а вона на кожному кроці тепер бреше, що вона вас утримує і плате за вас комуналку.
показати весь коментар
02.02.2026 14:26 Відповісти
Ця куйня ще з совкових часів пішла, щоб работяга не знав, що коли йому дали на руки 20тис, то реально він заробив 40. І щоб думав, що усе безоплатно, бо це добрі пани над ним убогим опікуються. А от коли б знав, що все кодло і паліцаї і чинуші-казнокради живуть на його шиї, може і спитав би, а не окуїли ви ?
показати весь коментар
02.02.2026 14:33 Відповісти
приплели і ЕСВ і ПДФО, який сплачується з зарплатні працівників

а ти мощний бухгалтер )))

з зарплатні працівника утримується 23 % ( 18 ПДФО + 5 військовий).

а ЄСВ в розмірі 22 відсотка НА зарплату сплачує підприємство
показати весь коментар
02.02.2026 14:38 Відповісти
Ти ще більш потужний. ЕСВ сплачує з чиїх грошей підприємство? Тобі про сусідку бачу не дойшло.
показати весь коментар
02.02.2026 14:52 Відповісти
ЕСВ сплачує з чиїх грошей підприємство?

з грошей підприємства.

чи то сусідка зі своєї зарплати сплачує ЄСВ на зарплату свого сусіда ?
показати весь коментар
02.02.2026 15:09 Відповісти
Я бачу у тебе бізнесу ніколи не було, бо ти не розумієш звідки гроші беруться, а це основа, а не цифри, як це у Гетьманцева - зараз. Приклад- раніше називали вор- зараз корупціонер, але суть не змінилась, він краде гроші. Так вот звідки ЕСВ, чиї гроші були переведені, Рижого чи людей?
показати весь коментар
02.02.2026 18:13 Відповісти
Ну тогда не АТБ заплатил налоги, а покупатели, ведь все налоги заложены в стоимость продуктов. Правильно?
показати весь коментар
02.02.2026 18:21 Відповісти
Так і є фактично, окрім податка на прибуток, який підприємство сплачує зі свого прибутку. Наприклад ПДВ фактично сплачує кожен покупець, зі своєї кишені, а АТБ тільки адмініструє.
показати весь коментар
02.02.2026 18:44 Відповісти
Но только вот так никто не говорит. Никто под постами про АТБ не прибегает и не стучит пяткой в грудь, что АТБ никаких налогов не платит. Хотя формально так можно сказать про абсолютно любую компанию. Так АТБ, при этом, ещё и импортёр. Ну в самом лучшем случае - покупает у местных производителей
показати весь коментар
02.02.2026 21:51 Відповісти
Може він і не "крутий " бухгалтер , але так званий єсв при добровільній пенсійній системі сплачується працівником із своєї зарплати у вигляді відрахування до пенсійного фонду , то у чому тут заслуга Метінвесту - що він ці платежі через свої рахунки провів замість виплатити працівнику бульшу платню ? (( Я теж не крутий бухгалтер , але пам'ятаю як у колгоспах взагалі не платили із зарплати нічого окрім профспілкових внесків та іще хто у компартії був щось там відраховували , але це не тому було що жили "кучеряво " , а тому що зарплата колгоспника була у рази меншою за зарплату у промисловості, о то і всього (( Платіть європейську зарплату і люди самі будуть той єсв сплачувати, бо буде з чого його платити .
показати весь коментар
02.02.2026 14:54 Відповісти
для чого ти написав так багато тексту, якщо тобі було б достатньо зайти в пошуковик, набрати "нарахування на зарплату" ?
ти б просто взнав, як воно є насправді і не приплітав би сюди колгоспи і добровільну пенсійну систему
показати весь коментар
02.02.2026 15:07 Відповісти
"для чого ти написав так багато тексту" ... Бо подумав що ти маєш мізки (( Помилився ... Варто було написати стисло - "ти дурень" ! P.S. Раптом що , то теперішній 1дф , що донедавна був 4дф, у який перетворився колишній 1 дф , я нараховую та сплачую, цілком ймовірно, довше аніж ти на цьому світові живеш , бо іще пам'ятаю як річну звітність до пенсійного на дискетці заносив після того як перейшли від папірців . ((
показати весь коментар
02.02.2026 15:15 Відповісти
то хто платить ЄСВ 22 відсотка на зарплату ?

працівник зі своєї зарплати чи підприємство поверх штатної зарплати працівника ?
показати весь коментар
02.02.2026 15:20 Відповісти
Тобі пояснити не вийде , для тебе зрозумілим буде лозунг : "Чотири ноги краще аніж дві " . Бувай !
показати весь коментар
02.02.2026 15:25 Відповісти
дай тобі Боженька чотири ноги замість твоїх двох
показати весь коментар
02.02.2026 15:29 Відповісти
А тобі нехай пошле клепку , якої у тебе від народження не вистачає . Цікаво - то у тебе генетичне , чи просто мати-алкоголічка ?
показати весь коментар
02.02.2026 15:34 Відповісти
то в мене генетичне.
показати весь коментар
02.02.2026 16:07 Відповісти
Воно і видно , співчуваю звісно , але лишню хромосому пігулками не видалиш ((
показати весь коментар
02.02.2026 18:05 Відповісти
показати весь коментар
02.02.2026 15:32 Відповісти
=> , ідіоте .
показати весь коментар
02.02.2026 15:35 Відповісти
Это бесполезно объяснять. Тут каждый второй расскажет, что, конечно, работник. Забывая при этом, сколько компаний выдаёт зарплату в конвертах или работает на схемах)
показати весь коментар
02.02.2026 18:24 Відповісти
Надо было не разворовывать склады, армию, не продавать участки в собственности минобороны. Но что уж теперь об этом говорить. Теперь важно, что сейчас
показати весь коментар
02.02.2026 18:20 Відповісти
Але згадайте, хто тоді першим почав допомагати переселенцям? пам'ять тренеруйте, т.к. звинувачувати простіше простого
показати весь коментар
02.02.2026 19:04 Відповісти
Так шо, Гудку за виконання обов'язкив згідно Закону за це треба грамоту виписати чи медаль дати? Я теж сплатив свої налоги і з ців не вештаюсь по віданням та інтернетресурсам. І кум мій сплатив.
показати весь коментар
02.02.2026 14:13 Відповісти
за ваші з кумом сплачені податки скільком солдатам можна виплатити зарплату ?
показати весь коментар
02.02.2026 14:39 Відповісти
Ну, я так міркую шо десь 1 за 1 місяць без надбавки за нуль. Але ж і кум у мене не Гудок.
показати весь коментар
02.02.2026 14:48 Відповісти
але ж ні тобі, ні куму ніхто не заважав стати як гудок і сплачувати 19 мільярдів.

кстаті, за податки гудка той самий нуль і нараховується.

я ніколи не був сторонником чи захисником гудка, але мені блювати хоцця від пролетарського "він у мене вкрав 100 мільярдів !!!"
показати весь коментар
02.02.2026 15:04 Відповісти
Ні ні ні, ані мені ані куму виховання стати бандюком не дозволяло не дозволяє та не дозволить.
Я туж маю блювотний рефлекс на нащадків Шарікова. Тут ви не за адресою.
показати весь коментар
02.02.2026 15:45 Відповісти
ну а як сказати зараз людям на нулі, щоб вони свої нульові отримували не по 100 тисяч від гидких податків гудка, а по 100 гривень від чесних податків пролєтаріїв ?
показати весь коментар
02.02.2026 16:06 Відповісти
Мабуть ви шосьне зрозуміли у мойому першому пості. Може вам варто повернутись до перщеджерела та уважно його перечитати шо саме я там написав?
показати весь коментар
02.02.2026 16:53 Відповісти
але ж ні тобі, ні куму ніхто не заважав стати як гудок і сплачувати 19 мільярдів. ....
стати ким?? позорним гандонищем який вкрав в наглу заводи, зробив якогось тупого даунецкого овоща презом, звав рускій мір і забрав в донбасят все буквально - ні роботи ні хати ні майбутнього.
от порадь мені - як не платити гандону за електрику і не стати слідуючим донбасом????
православній суці десь в бігах ми теж маєм дякувати??? він ж е акціонер міньєту???
показати весь коментар
02.02.2026 15:46 Відповісти
стань не позорним гандоніщем, а чесним мільярдером і сплачуй податків 19 мільярдів.
показати весь коментар
02.02.2026 16:04 Відповісти
як мені посунути ахметовську гниду на ринку електрики? як мені підключити станцію якщо закони пишуть його шлюхи в НКРЕ, як взагалі в цій країні змінити тільки постачальника???
показати весь коментар
02.02.2026 16:13 Відповісти
Як посунути? А так само як цей Гудок (погоняло Ботанік) посунув Брагіна (кримінальний авторитет прізвисько - Алік Грек).
показати весь коментар
02.02.2026 18:56 Відповісти
"як мені...", "як мені..."

бізнес саме в тому і полягає, щоб знаходити відповіді на питання "як?".

це тобі не дитячий садочок, де нянька тобі розкаже як.
показати весь коментар
03.02.2026 10:15 Відповісти
ахах ну і дібіл, ротердам це не схема а бізнес?? він же у тебе вкрав, а ти даже не можеш вилізти з дивана і подивитись навколо в якій помийній ямі живеш? а шлюха прокурор який відмазав ахметова, теж бізнеммен??? ******** 1 млрд це не бізнес - це корумпована помийна яма де якраз добре себе почувають такі гниди як ахметов
показати весь коментар
03.02.2026 13:03 Відповісти
от є в світі люди, які, як ти, роблять істерику.

А є люди, які продукують ідеї, організовують і платять 19 мільярдів податків.

Яка Україні користь з тебе ?

19 гривень ПДВ в маркеті ?
показати весь коментар
03.02.2026 16:31 Відповісти
ти не виліковний - гандон-свинособака вкрав 1 млрд. дол. тільки по одній схемі, намалювавши в собівартості те чого ніколи не було, вкрав у мене у тебе, навіть у тих хто голосував за його шлюх у владі, ти хоть можеш представити де 1 млрд дол., а де ті податки 19 млрд?????
я вже не говорю про заводи укррудпрому, укртелеком, обленерго з нашими мережами і трансформаторами які він ніколи не будував.
мало того що краде -він за наше же бабло фінансує пяту риго-клоунську колону , скільки він горя приніс в донбас, кривийріг, дніпро і маріуполь -багайші міста, а в яку помийну яму перетворили
показати весь коментар
04.02.2026 12:42 Відповісти
ти не родич того карацюби шо людей ловив у совку?
аргумент кретина... - а ти а ти...
люди з кожного чека 20% віддають, мало тобі паскуда?
показати весь коментар
02.02.2026 14:55 Відповісти
хтось передає 19 мільярдів, а хтось 19 гривень.

я звісно кретин, але навіть кретини розуміють, що то в мільярд разів менше
показати весь коментар
02.02.2026 15:01 Відповісти
я з вами згоден
ви кретин
показати весь коментар
02.02.2026 15:01 Відповісти
так 19 грн але це чесно зароблені 19 грн., ахметов копійки чесно не заробив
показати весь коментар
03.02.2026 13:05 Відповісти
так, це чесні 19 гривень. Але бійцям на нулі краще 100 тисяч, ніж твої 19 гривень.
показати весь коментар
03.02.2026 16:27 Відповісти
Так, закон один для всіх, але саме ці гіганти утримують бюджет від повного краху, поки малий та середній бізнес паралізовані
показати весь коментар
02.02.2026 18:43 Відповісти
Відкрию для вас таємницю. От тільки ви ж нікомк. Так ось - бюджет, в основному, утримують наши партнери з ЄС. А Гудок, частину сплаченого до бюджету, отримує у вигляді фінансування, наприклад марафону на його телеканалах тощо.
показати весь коментар
02.02.2026 18:50 Відповісти
Міг би і більше
показати весь коментар
02.02.2026 14:14 Відповісти
Скрутне становіще не дозволяє та і комуналка у Лондоні лібонь дорога. Знов же подорожи ну там до Монако, Кокосові острови тощо, також кишеню тягнуть.
показати весь коментар
02.02.2026 14:51 Відповісти
ні про що, а скільки скиздив бандіт ахмєтов?
показати весь коментар
02.02.2026 14:17 Відповісти
Цифри звинувачень часто беруться "зі стелі". Всі ці роки його компанії працювали офіційно, проходили міжнародний аудит та сплачували найбільші податки в країні
показати весь коментар
02.02.2026 19:05 Відповісти
та да. риже чьмо офіційно спздило металургійну галузь, обленерги, ротердамплюс... нічого не вкладує, краде , держава через ссучєного дибіла шмиргаля дотує ще цього уйібана, прибутки ховає в офшорах. зато реклама кожен день на цензорі про бандіта , злодія і пдораса.
показати весь коментар
02.02.2026 20:09 Відповісти
Пролєтаріат бушує )))

Та відкрийте своє підприємство, заробляйте трильйони, найміть 10 мільйонів працівників і платіть їм по 30 тисяч баксів в тиждень.
показати весь коментар
02.02.2026 14:41 Відповісти
я одне не розумію
цензор тільки ахметку-вора-підкацапника рекламує
це він вже й цензор придбав???
он навіть ботяра карацупа його виправдовує
показати весь коментар
02.02.2026 14:57 Відповісти
Я незнаю. А чи взагалі є ціна його діянням!!!!! Які він ахметов накоїв державі цеж він спонсорувати партію ригоаналів. А від цього пішли наслідки. Як на мене він завжди намагається відкупитися копійками порівняно з тим скільки намутив в Україні. Дивно чому до сих пір ним не зацікавилося дбр, набу, сбу,назк невже так всім може добре?????
показати весь коментар
02.02.2026 15:37 Відповісти
компанія платить мільярди податків і фінансує оборону на відміну від нашої зеленої влади
показати весь коментар
02.02.2026 18:39 Відповісти
ахах 1 млрд. дол. гандон вкрав тільки по одній схемі роттердам...
цікаво куди він бабло потратив? невже фінансує рускій мір??? нашим же баблом
показати весь коментар
02.02.2026 15:55 Відповісти
По "Роттердам+" суди тяглися роками, і справу закривали через відсутність доказів збитків. Але навіть якщо сперечатися про формулу, давайте визнаємо: ці гроші йшли на те, щоби шахти працювали, а ТЕС мали вугілля
показати весь коментар
02.02.2026 19:07 Відповісти
включи логіку ахметовський дурачок, якому підкиніли зі столу пару крихт, як же зараз без роттердаму працюють шахти?? і ТЕС мають вугілля???? які докази потрібні суду який самий корумпований в Європі???

СтопКор уже рассказывал о https://www.stopcor.org/section-uanews/news-bilsha-za-flagman-vms-ukraini-chim-superyahta-ahmetova-vrazila-evropejtsiv-foto-07-07-2025.html роскошной яхтеhttps://www.stopcor.org/section-uanews/news-bilsha-za-flagman-vms-ukraini-chim-superyahta-ahmetova-vrazila-evropejtsiv-foto-07-07-2025.html Рината Ахметова,https://www.stopcor.org/section-uanews/news-bilsha-za-flagman-vms-ukraini-chim-superyahta-ahmetova-vrazila-evropejtsiv-foto-07-07-2025.html поразившей европейцев. Несмотря на полномасштабное вторжение, массовую миграцию украинцев и ежедневные разрушения, работы над суперъяхтой не прекращались ни на день.

По оценкам экспертов, расходы на строительство этого судна могут превышать 500 миллионов евро, или более 21 миллиарда гривен. И даже во время боевых действий в Украине яхта продолжала достраиваться без остановок и задержек.
показати весь коментар
03.02.2026 08:57 Відповісти
Сплачує за все ,населення
показати весь коментар
02.02.2026 16:16 Відповісти
В умовах війни Україна живе в основному за рахунок міжнародної допомоги та податків великого сектору. якби ці "брили" перестали платити, державі просто нічим було б платити навіть мінімальні зарплати бюджетникам
показати весь коментар
02.02.2026 18:38 Відповісти
якщо би він здох рівень корупції би сильно впав, а це кращі умови для бізнесу відсутність навязаних тарифів і монополі дтек
показати весь коментар
03.02.2026 09:03 Відповісти
Риже яке украло усю енергетику тепер піариться сидячи в Лондоні
показати весь коментар
02.02.2026 16:29 Відповісти
а чого порошенку ті ж самі пред'яви ніхто не насипає?))))))) Якщо всім насипати, то всім
показати весь коментар
02.02.2026 18:44 Відповісти
рошен хоть під санкціями а гнида дальше продовжує фінансувати пяту клоунську колону , хотя його православна шлюха яка є співвласником в розшуку..
показати весь коментар
03.02.2026 09:01 Відповісти
Ну цифри в статті показують, що компанія є одним із найбільших платників податків, але треба, щоб ці кошти використовувалися прозоро й приносили користь людям
показати весь коментар
02.02.2026 18:47 Відповісти