2 810 57

За рік українці витратили на азартні ігри 158 мільярдів: по 430 мільйонів щодня

казино

У 2025 році українці поповнили гральні рахунки на 158 млрд грн ‒ у середньому близько 433 млн грн щодня.

Такі обсяги витрат свідчать про подальше зростання залежності населення від азартних ігор, повідомляє народна депутатка Ніна Южаніна з посиланням на дані Нацбанку.

"А до виплат виграшів гравцям у розмірі 105 млрд гривень (або 66%) ставлюся дуже скептично – чи це дійсно виграші тих самих гравців?" ‒ зазначає Южаніна.

За інформацією НБУ, фіксується велика кількість випадків, коли виплати надходять на банківські картки, які не збігаються з картками поповнення, або здійснюються нетипово великі перекази. Южаніна пов’язує ці аномалії з низкою системних проблем на ринку азартних ігор.

Серед ключових причин нардепка вбачає такі:

  • відсутність державної системи онлайн-моніторингу грального ринку, яку планували запровадити ще кілька років тому;
  • масове використання фіктивних гравців ‒ так званих "дропів", на рахунки яких можуть виводитися значні суми коштів;
  • відсутність ефективних обмежень щодо часу гри та витрат на азартні ігри.

"Наслідки – відмивання коштів, зростання соціальних проблем та втрати бюджету воюючої країни", ‒ додала Южаніна.

Як повідомлялося, Кабінет Міністрів ухвалив постанову, необхідну для запуску Державної системи онлайн-моніторингу (ДСОМ). Це дозволить контролювати діяльність легального грального бізнесу в режимі реального часу.

Перший етап ДСОМ фіксуватиме ставки, виплати, повернення коштів та поповнення балансу гравця. Завдяки цьому держава зможе бачити операційну діяльність гральних операторів і точно визначати суму податків, що підлягає сплаті.

Ліцензовані організатори азартних ігор матимуть пів року на підключення до Системи. Відтак, уже з літа 2026 року держава отримає повноцінний інструмент для посилення регулювання гральної сфери та протидії тіньовому бізнесу.

Топ коментарі
+15
Ігроманія (я про азартні ігри, а не загалом про комп`ютерні) - страшна хвороба. Ігроман щоб дістати гроші на "відігратися" може красти у рідних та близьких, обдурювати колег, грабувати і тд. Там необхідно примусове лікування, як від наркозалежності і, краще б заборонити всі ці онлайн-казіно взагалі.
показати весь коментар
09.03.2026 12:24 Відповісти
+13
"Гральний бізнес" злочиннний від А до Я. В усіх своїх проявах і сегментах. Це відмивання коштів надбаних злочинним шляхом і обдирання лохів. Жертвами цього "шабашу" стають родини гравців і самі гравці які стають адреналіновими наркоманами. "Розумний думає як заробити. Дурний як виграти." Сприяння "ігровому бізнесу" це злочин. Якщо дізнаюсь що якась особа грає відразу, негайно, припиняю стосунки і тримаю її на великій відстані від себе постійно збільшуючи дистанцію. Ігроман поряд це проблеми. Дуже великі проблеми...
показати весь коментар
09.03.2026 12:27 Відповісти
+12
Це радше виглядає як якийсь мутний отмивон бабосів...
показати весь коментар
09.03.2026 12:18 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Це радше виглядає як якийсь мутний отмивон бабосів...
показати весь коментар
09.03.2026 12:18 Відповісти
Абсолютно вірно, "гральний бізнес" це велика пральна машина по відмиванню державних коштів під прикриттям держави.
показати весь коментар
09.03.2026 13:27 Відповісти
ті лохи могли вкласти ці гроші в будівництво АЕС, а потім би отримували дивіденди, натомість вони віддали гроші фактично шахраям
показати весь коментар
09.03.2026 12:20 Відповісти
А скільки АЕС у нас будуються?
показати весь коментар
09.03.2026 13:36 Відповісти
0, бо грошей немає
показати весь коментар
09.03.2026 13:45 Відповісти
Скільки унас заможних людей 😮🤷
показати весь коментар
09.03.2026 12:20 Відповісти
Звісно, до ------ матері. Подивись, які авто і в якій кількості їздять по вулицях.
Європейці від таких "біженців" взагалі в шоці...
показати весь коментар
09.03.2026 12:23 Відповісти
Ігроманія (я про азартні ігри, а не загалом про комп`ютерні) - страшна хвороба. Ігроман щоб дістати гроші на "відігратися" може красти у рідних та близьких, обдурювати колег, грабувати і тд. Там необхідно примусове лікування, як від наркозалежності і, краще б заборонити всі ці онлайн-казіно взагалі.
показати весь коментар
09.03.2026 12:24 Відповісти
Ігроман - біда в сім'ї.
показати весь коментар
09.03.2026 13:02 Відповісти
Яка влада,такий гральний "бізнес".Заборона завжди знайде вихід.За кордоном у развитх країнах він існує,І заборони нема.Гральні автомати в більшості пустують,в казіно мало клієнтів.А лотерей така велика кількість і охочих.Неймовірно!!!Здивован,що це люди приклонного віку.Та букмекерство Є.Но вони дуже часто закриваються частіши тому,що невдало вибрали місто находження для клієнтів.Згоден,що ігрова манія трудно виліковувається,гірші чим алкоголізм.Тут лікування в першу чергу залежить від людини.Заборона грального бізнесу,як спосіб від залежності це помилковий шлях і успіхів не досягти.Дуже, майже в першу чергу,залежить від виховання в сім'ї.У нас ця залежність передалася від комуняк,які створили суспільство залежних пристосуванців і хитрож...бідних рабів.Які сподівались на мілостиню від влади. На заподі мало молоді,яка залежна від будь яких ставок.Там ціну грошей вже знають з дуже ранього віку.Там всі розуміють що гроші потрібно заробляти,а не очікувати фіксовану зарплатню від влади.І нема значення прихильником якої влади є,но всі представники всіх партій мислять і створюють все подібно совкової ментальності.А фоваритами в цьому є слуги народа под керівництвом Зеленського при допомозі Гетманцева та мілованових.
показати весь коментар
09.03.2026 16:32 Відповісти
Те, кто в это всё играет, как раз таки ни разу не богатые. А вот те, кто это всё держит и крышует - те да
показати весь коментар
09.03.2026 13:35 Відповісти
Вы же сами это все и легализировали) Для этого же все и делалось, не?)
показати весь коментар
09.03.2026 12:23 Відповісти
Люди грали і будуть грати. Якщо не можеш подолати проблему - очоль її. Ви б краще свій прискіпливий погляд звернули на те, скільки населення України витрачає на алкоголь, скільки це викликає смертей та травм, скільки це спричиняє хвороб та сімейних розладів. Ось з чим треба боротись.
показати весь коментар
09.03.2026 12:27 Відповісти
Коли грають у карти один з другим це одна річ, а коли з цього роблять великий бізнес, особливо в інтернеті, це зовсім інша справа.
показати весь коментар
09.03.2026 12:34 Відповісти
А це пздц 😱😱😱
показати весь коментар
09.03.2026 12:27 Відповісти
"Гральний бізнес" злочиннний від А до Я. В усіх своїх проявах і сегментах. Це відмивання коштів надбаних злочинним шляхом і обдирання лохів. Жертвами цього "шабашу" стають родини гравців і самі гравці які стають адреналіновими наркоманами. "Розумний думає як заробити. Дурний як виграти." Сприяння "ігровому бізнесу" це злочин. Якщо дізнаюсь що якась особа грає відразу, негайно, припиняю стосунки і тримаю її на великій відстані від себе постійно збільшуючи дистанцію. Ігроман поряд це проблеми. Дуже великі проблеми...
показати весь коментар
09.03.2026 12:27 Відповісти
Вже просили позичити чи шо
показати весь коментар
09.03.2026 12:35 Відповісти
Я не багата особа і тому позичаю суму яку ладний подарувати і ніколи не нагадую про борг. Але вдруге ніколи не дам і припиняю стосунки. Просили. Не віддавали. Є така фраза, не памятаю хто з древніх римлян сказав, а я ще в дитинстві запамятав на все життя: "Благодіяння приємні коли можеш за них віддячити, але якщо вони непомірні то замість вдячності віддають ненавистю". Помітив що ті хто не віддає починають ненавидіти кредитора, немов би даючи собі право не віддавати негіднику на якого кредитор перетворюється в їх уяві... До речі, не варто приймати подарунки на які не может відповісти в рівному обсязі...
показати весь коментар
09.03.2026 13:03 Відповісти
Завжди приймав подарунки і дарував в радісному настрої.Тому що вони завжди були щирі.Коли у мене просили запозичити гроші,в більшості давав,не смотря на те що знав ,не віддадуть.І бачив яке сміттіння приходило у них при нашої зустрічі.І щоб зняти його ,я говорив "не брещи що віддаш,кращє буде що можеш забути долг і не віддавати".Після такого завжди наші стасунки становилися на богато кращі чим раніше.
Також ігровий бізнес не є злочином.В нашій країні він дійсно злочин.Тому що наша влада прийняла все від совкового утворення.(СССР).В такому супільстві і досі влада не спроможня заробляти гроші!
А з приходом до влади Зеленського со своїми потужними менеджерами,це більше має окрас.
Бізнес завжди в державі має розвиватися.Малий і середній бізнес обов'язково повинин мати умови для його існування,А сьогодняшня влада все роби навпаки.Ігровий бізнес належіть до категорії середнього і малого.
показати весь коментар
09.03.2026 17:09 Відповісти
Я з дитинства вивчів ніколи грошей не позичати, подарувати міг би якби просили саме про подарунок, а подарунків майже ніхто не просить чомусь. Тому дивлюсь на ціх зичників як на шахраїв що вважають мене ідіотом. Іноді запропоновував вирішити геть усі їхні фінансові проблеми через строгий бюджет, звісно у такому разі всі їхні доходи мали надходити на мої рахунки. Ніхто більше грошей не питав.
показати весь коментар
09.03.2026 17:57 Відповісти
В мене був випадок коли мені на два тижні затримали стипендію в Лондоні. Піти на підробітки не виходило тому що дуже щільний графік навчання. За 10 днів декілька разів втрачав свідомість від голоду ще й в кімнаті було холодно і сиро, але ні в кого не просив дати в борг. Коли мені не вистачає грошей шукаю де швидко заробити. Всі банківські позичальники навколо мене голодранці. Вони все одно живуть на те що заробили, але постійно живуть в борг. Здавалося б ну зупинись і почни планувати свої витрати, але ж ні! Позвикали негайно вдовольняти свої забаганки за чужі... а потім віддають свої з відсотками...
показати весь коментар
09.03.2026 18:23 Відповісти
Знаю прекрасно таких людей. В Америці це норма. Одна добре знайома жінка заробляє більше 20000 доларів щомісяця. Працює з 14 років , добре заробляє принаймні вже 25 років. Майже нічого зокрема кредитних боргів в неї немає. Занадто часто в останні дні перед зарплатою грошей нема взагалі в неї.
показати весь коментар
09.03.2026 20:24 Відповісти
Двічі був в штатах. У мене там дочка від першого шлюбу і внук. Штати мені не зайшли. Я б там став лютим расистом...
показати весь коментар
09.03.2026 21:46 Відповісти
Штати є різні. Я завжди був расистом, але на поведінку кольорових навколо мене не можу жалітися. Мабуть тому що живу у заможному графстві, не знаю. Але багато років тому я жив у різних містах, я б сказав що міжрасови проблеми надумани.
показати весь коментар
09.03.2026 23:19 Відповісти
Кришуєтьця гетьманцем! Реклама грального бізнесу на ТБ, заполонила всі канали та ефіри! 🤬
показати весь коментар
09.03.2026 12:41 Відповісти
Ще й хабарі так зручно давати.
показати весь коментар
09.03.2026 12:54 Відповісти
Займіться алкоголем. Ігроманія і поруч не стояла з цим лихом.
показати весь коментар
09.03.2026 13:28 Відповісти
Ну так от этого легче, что ли, что и то, и то это зло? Тем более в бедной воюющей стране, где и так проблем хватает? А это всё поддерживается и крышуется на официальном уровне
показати весь коментар
09.03.2026 13:37 Відповісти
Я ще раз кажу. Це різний масштаб проблем. Їх не можна порівнювати Алкоголізм є причиною того, що населення України щороку зменшується з 1993-го року. Смертність від алкоголізму вище ніж втрати на війні.
А ігорний бізнес - це засіб акумулювання коштів без фізичної шкоди гравцю. Якби держава організувала власні ігорні сайти - могла б акумульовані кошти направити на допомогу армії чи розвиток спорту.
Безтолкова заборона лише позбавляє державу коштів.
показати весь коментар
09.03.2026 13:44 Відповісти
Так вот и не надо сравнивать. А по поводу отсутствия физического вреда - а психически вредить можно? На секундочку, это не то, что человек поиграл и нормально себе живёт дальше. Это тоже зависимость со всеми вытекающими. И да, тогда надо и разрешать н**ту, тоже деньги государству
показати весь коментар
09.03.2026 18:51 Відповісти
Алкоголізм - це просто набагато ширша проблема. Вона загрожує самому повноцінному існуванню українців в Україні. Він передається наступним поколінням на генетичному рівні у вигляді розумових та фізичних вад у дітей. Він руйнує душі людей і перетворює їх на пропите бидло. Ось головна проблема, яку ніхто не озвучує і ніяк з нею не бореться.
А про боротьбу з ігорним бізнесом я чую щотижня. Врешті-решт, гравець має шанс на виграш. А споживання алкоголю та вживання наркотиків - це безвиграшна лотерея.
показати весь коментар
09.03.2026 18:59 Відповісти
Так я ж не знаю, зачем Вы переводите стрелки на алкоголизм) Кажется, в треде никто не отрицает эту проблему. Просто Вы хотите сказать "вот та проблема больше, значит, эта проблема не важна". А по факту все эти проблемы важны. Вот и всё. И то. что гемблинг нормализуется, тоже не ок. Мы же тут не про условный Лас-Вегас, куда нужно специально ехать, где проходят концерты и это аккумулирует реально огромные суммы. Мы про сайты-тыкалки - тут ни культуры, ни ценности. И от алкоголизма это недалеко ушло, если ушло вообще
показати весь коментар
09.03.2026 19:52 Відповісти
Я хочу сказати, що на більшу і небезпечнішу проблему держава закриває очі, проте веде нещадну боротьбу з тим, що менш небезпечне. От і все.
показати весь коментар
09.03.2026 19:57 Відповісти
Ви не в темі. Ну от зовсім. Алкоголізм навіть порівнювати не можна з адреналіновою наркозалежністю. Алкоголіка ви бачите відразу, а ігромана ви ні на нюх, ні на запах не відчуєте, але те що вони творять алкоголікам в голову не приходить бо алкоголіки швидко тупіють.
показати весь коментар
09.03.2026 13:47 Відповісти
Я бачу, що роблять люди напідпитку, як з новин так і на власні очі. Тупішають вони чи ні, але шкоду для себе і оточуючих від алкоголізма можна порівняти із самогубством нації. А ви мені про якусь адреналінову залежність тороочите.
показати весь коментар
09.03.2026 14:19 Відповісти
Ви навіть уявити не можети які суми програють воїни ЗСУ і що скоюють для того щоб продовжувати грати. Все йде інтернет-казино, а родини смокчуть лапу. А ще продається все для того щоб зробити ставку. Загляніть на ОЛХ і ви буде вражені кількістю товарів військового призначення які спизжені у війська. І ніхто не розслідує! бо хтось має % з кожної програної гривні наверху. І хто ж це може бути?
показати весь коментар
09.03.2026 14:25 Відповісти
Та тільки за час своєї служби я стикався із загибеллю бійців у тилу від алкоголю. І ніяких виплат родина не отримує за такі випадки. Я вже не кажу до яких наслідків приводить пияцтво на передовій. Подивіться, як москалі захопили Грабовське на Сумщині - дуже повчальне відео. Бійці там не у казино грали. Ще раз кажу - це 2 проблеми, які за своєю шкодою не можна порівнювати.
показати весь коментар
09.03.2026 14:38 Відповісти
Я вже стільки разів описував докладно що ПТСР та ігроманія це насправді адреналінова наркоманія, яку дебіли "лікують" алкоголем. Так от алкоголіка можна "вилікувати" (замітити одне іншим) конячою дозою адреналіна, а навпаки ніколи. Я вам про причину, а ви мені про наслідки.
показати весь коментар
09.03.2026 14:54 Відповісти
Вони не лікують її алкоголем - вони просто алкоголіки! Якщо людина за будь-якої складної ситуації у житті хапається за пляшку - вона хвора алкоголізмом. Ось це і є причина. І з причиною треба боротись. Як? То вже знають спеціалісти.
показати весь коментар
09.03.2026 15:10 Відповісти
Ви констатуєте факти,які безусловно є.Порівняння з алкоголізмом вас уводе в другу площену.Впевнений що заборона це хібний шлях.Тому що ніяк не вплине на залежність.Це комарійний укус.Згоден що він має всі окраси злочену в нашій країні.Влада була і є неспроможной підтримувати середній і малий бізнес.А зараз діє щоб йому заважати.Ось це більший злочен для розвитку країни.На западі він існує і такої перешкоди не завдає як у нас.Це теж факт!
Також ми вибирали до влади популістів в образі ікон,портретів,міссій та щось схожих.Щоб відвиликти суспільство від своєї недолугості вони втягують його в дескусію злочину від залежності.А наш народ дуже швидко в це втягується.В пошуку, або стати судьйою, що треб робити.
показати весь коментар
09.03.2026 17:44 Відповісти
Легалізація гріха теж великий гріх
показати весь коментар
09.03.2026 12:31 Відповісти
Ще б статистику хто скільки заробив на цьому в Україні.
показати весь коментар
09.03.2026 12:37 Відповісти
У гетьманцева запитай! Він в темі!
показати весь коментар
09.03.2026 12:43 Відповісти
Нема куди подіти людям вільний час і гроші, а це як знахідка.) Особливо зараз, коли у країні війна...
показати весь коментар
09.03.2026 13:00 Відповісти
Ганьба... панове ..не українці.. ЗСУ б такі донати..ех ..програєте Україну
показати весь коментар
09.03.2026 13:05 Відповісти
Відмивання грошей. Більше ні для чого ці "ігри" не потрібні.
показати весь коментар
09.03.2026 13:10 Відповісти
Но при этом именно азартные игры никто не щимит, Гетманцев на белом коне не скачет доить и закрывать это всё. Только нормальному бизнесу достаётся по самое не балуй
показати весь коментар
09.03.2026 13:33 Відповісти
А хто це відновив цей гральний бізнес?
Ще і податки зняв з цього бізнесу, включив цю нечисть до критично важливих.
показати весь коментар
09.03.2026 13:49 Відповісти
поки Зеленськи з простягнутою рукою жебракує допомогу🙏
в українців було зайвих 158 мільярдів...🙄
показати весь коментар
09.03.2026 13:57 Відповісти
Тільки додати себе в реєстр лудоманів,допоможе не остаточно але з великой вірогідністью перемогти це ЗЛО.Раніше було через КРаил,зараз через державну агенцію Playcity заява їде через дію,але будьте готові что підписати зможете с 30 разу(Спеціально це робиться чи ні не знаю).Термін самообмеженя макс.3 роки.За 3 роки в ЗСУ надився як хлопці на позиції за 15 хв.бойві за місяць спускали(Всі легальні контори після додавання заблокують акаунти одразу,заяву розглядають 2 роб.дня(особистий досвід)
показати весь коментар
09.03.2026 14:02 Відповісти
Недоумки.
показати весь коментар
09.03.2026 14:56 Відповісти
Для армії немає грошей ,а бидло жирує це наслідок діяльності цієї влади.
показати весь коментар
09.03.2026 14:57 Відповісти
казино - це найперший і найлегший спосіб відмити бабло....одні тупі клоуни розказують що знайшли бабло десь в гаражі, інші - цілком легальновідмивають, хто не вірить може піти і подивитись на парковку прокуратури суди чи мєнтів. при зарплаті 50000 грн. в міс. ти лєксус не купиш.
показати весь коментар
09.03.2026 16:04 Відповісти
https://babel.ua/news/108600-slidstvo-info-chinovniki-zadeklaruvali-ponad-156-milyoniv-griven-vigrashiv-v-onlayn-kazino У 2023 році майже 6,5 тисячі державних посадовців задекларували понад 156 мільйонів гривень виграшів в онлайн-казино, лотереях та бетінгових компаніях.
показати весь коментар
09.03.2026 16:16 Відповісти
Легалізовані хабарі. Як і лотереї.
показати весь коментар
09.03.2026 17:59 Відповісти
Не дивуйтесь. Цей шабаш організували ті самі особи, що колись були наперсточниками.
показати весь коментар
09.03.2026 16:32 Відповісти
Трампу покажіть, а то каже, що нас немає козирів.
показати весь коментар
09.03.2026 21:44 Відповісти