2 506 82

Штраф 10 тисяч: У Києві пропонують карати батьків за їзду дітей на електросамокатах

Штраф 10 тисяч: У Києві пропонують карати батьків за їзду дітей на електросамокатах

На сайті Київської міської державної адміністрації (КМДА) зареєстровано петицію №14248 з вимогою запровадити обмеження на використання електросамокатів.

Про це повідомляє "Судово-юридична газета".

Що пропонують у петиції

У зверненні пропонується:

  • заборонити користування електросамокатами особам до 18 років задля підвищення безпеки;
  • встановити штраф у розмірі 10 000 гривень для батьків, які дозволяють неповнолітнім керувати таким транспортом;
  • облаштувати мережу велодоріжок по всьому місту для руху велосипедів та електросамокатів, щоб забезпечити безпечне пересування цими видами транспорту для осіб від 18 років.

Нагадаємо, 3 травня у Київській області водій автомобіля Peugeot зіткнувся з електросамокатом, на якому перебували двоє малолітніх дітей. Унаслідок аварії 10-річний хлопчик загинув на місці, а 8-річний отримав численні травми.

Як повідомлялося, у 2025 році в Україні було зафіксовано 845 ДТП за участю легкого персонального або низькошвидкісного електротранспорту. Унаслідок цих аварій загинули 19 людей, ще 912 дістали травми. За перші три місяці 2026 року поліція вже зареєструвала 94 такі ДТП, у яких загинули двоє осіб, а 107 отримали травми.

Топ коментарі
+9
Мудро.
показати весь коментар
22.05.2026 14:04 Відповісти
+6
і подушками безпеки. А також права на управління літаком і космічним кораблем.. А краще заборонити зовсім людям виходити з дому і заважати панам і поліцаям літати по дорогам
показати весь коментар
22.05.2026 14:11 Відповісти
+6
Можливо, і більшою сумою за таке КАРАТИ треба батьків!!
Добре, ще, як без інвалідності, це катання діток закінчиться?!?!
показати весь коментар
22.05.2026 14:11 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Мудро.
показати весь коментар
22.05.2026 14:04 Відповісти
і подушками безпеки. А також права на управління літаком і космічним кораблем.. А краще заборонити зовсім людям виходити з дому і заважати панам і поліцаям літати по дорогам
показати весь коментар
22.05.2026 14:11 Відповісти
Можливо, і більшою сумою за таке КАРАТИ треба батьків!!
Добре, ще, як без інвалідності, це катання діток закінчиться?!?!
показати весь коментар
22.05.2026 14:11 Відповісти
І не тільки в Києві.Їхав на днях по райцентру 50,обігнав шмаркач років 10-12 на самокаті.
показати весь коментар
22.05.2026 14:17 Відповісти
Мало не щодні такі самокатчики або самі попадають під колеса авто, або калічать людей на тротуарах чи дитячих майданчиках.
То, перепрошую, як на рахнок прав і свобод тих водіїв, що тих самокатчиків по асфальту розмастили, чи пішоходів і дітей, що каліками стали?
Якщо тяжко доходить, то ще раз:
1. Заборонити НЕПОВНОЛІТНІМ їздити по дорогах і тротуарах!
2. Надати можливість руху особам після 18-ти років на СПЕЦІАЛЬНО створених велодоріжках.
То що ж тоді не так з тими правами і свободами? Чи безпека, здоровий глузд, каліцтво і т.д. ... такі слова не знайомі?
показати весь коментар
22.05.2026 14:23 Відповісти
Тим що велосипед не розженеш до 50км/год і не будеш на цій швидкості летіти по тротуару де ходять пішоходи . Та й навіть по автодорозі на такій швидкості самокатчик- це смертник.
показати весь коментар
22.05.2026 14:50 Відповісти
а при досягнені 18 років всім самокатчикам здати екзамен на знання ПДР та отримати посвідчення, як і велосипедистам.
показати весь коментар
22.05.2026 14:12 Відповісти
Швидкість пішохода, дитячого візочка чи інвалідного візка - 5-6 км/год.
Швидкість електосамоката - 50-70 км/год.!
На цей рахунок ніяких думок? ніяких сумнівів? Чи в тебе їх не буває?
показати весь коментар
22.05.2026 14:26 Відповісти
Якби ти не був дебілом,то знав що дозволена швидкість у нп-50км/год.Доречі,яке твоє собаче діло?Напиши де воював сам ,чи обісраний ухилянт?
показати весь коментар
22.05.2026 14:27 Відповісти
ПДР прочитай,клоун.
показати весь коментар
22.05.2026 14:45 Відповісти
Тут питання засноване на віці самокатчика і ничого більше. Бо я, наприклад, реально не маю бажання сидіти у в'язниці тому що, не дай Бог, зіб'ю 10-12 річного самокатчика який без остраху вилітає з двору на проїзджу частину. Таких випадків уйма. А потім зойки з усіх сторін- Нелюд вбив дитинку!- А ця дитинка не дала ніякого шансу водієві уникнути ситуації бо вона не розуміє що коїть в силу свого віку. Думає, якось об'їдуть. А в результаті один в могилі, інший в тюрязі.
показати весь коментар
22.05.2026 14:45 Відповісти
правильно
показати весь коментар
22.05.2026 14:06 Відповісти
Також необхідно ввести штрафи за проїзд по пішоходному переході будь-яким видом транспорту окрім інвалідних та дитячих візочків!
показати весь коментар
22.05.2026 14:12 Відповісти
Все правильно. Скоро від них спокійно і по тротуару не пройдеш.
показати весь коментар
22.05.2026 14:12 Відповісти
Що мудрого? Чим їзда на електросамокаті відрізняєтьсявід їзди на велосипеді? Теж заборонити і карати штрафами? Не достатньо виконувати для самокатів ті ж правила, що і для велосипедів?
показати весь коментар
22.05.2026 14:20 Відповісти
Закрийте прокат самокатів, і проблем не буде. Шерінг - зло
показати весь коментар
22.05.2026 14:23 Відповісти
Твій допис - повна маячня, маєтся на увазі, як це записано в ПДР, що по пішоходному переході велосипеди та ін. транспорт необхідно вести в руках, а не переїзджати на ньому, так от, більшість цього не дотримується, і за це слід карати штрафами!
показати весь коментар
22.05.2026 14:25 Відповісти
За курку, звісно не сядеш, а за людину з курячим розумом яка вибігла під колеса сядеш у нас. Бо ти керуєш транспортом, який є джерелом підвищеноъ небезпеки.
показати весь коментар
22.05.2026 14:55 Відповісти
До 18 років - є парки, спеціально обладнані майданчики, велосипедні доріжки і т.і.

Чи краще щоб вони під колесами авто гинули???
показати весь коментар
22.05.2026 14:37 Відповісти
Напиши де воював ти,всратий ухилянт.Я своє відвоював,тому катаюсь.А ти сциш,то заткнись і сиди під спідницею.
показати весь коментар
22.05.2026 14:43 Відповісти
Але ж у нас реально немає велодоріжок. Може колись набудують, тоді й зміняться правила. А зараз самокат на дорозі для автівок це смерть одному і тюрьма іншому.
показати весь коментар
22.05.2026 14:51 Відповісти
Тобто, виходить якщо немає умов для самокатчика то потрібно заборонити транспорт? Бо дітю нема де покататись.
показати весь коментар
22.05.2026 15:17 Відповісти
Якраз таки ні. Вона пропонує кататися виключно в зонах відсутності транспорту.
показати весь коментар
22.05.2026 15:20 Відповісти
Звідки тобі знати, що роблять розумні люди, дурнику? Ти яким боком до розумних людей себе відносиш? Ти ж повну маячню гониш. З якої цифри кількість загиблих для тебе, упиря, має буди достатньою, щоб почати думати про беспеку?

"Навідміну від статистики скільки людей було вбито тими ж поліцаями і ТЦК, а також держчиновниками" - ану покажи статистику, чмошнику.
показати весь коментар
22.05.2026 15:36 Відповісти
Давно пора. А то дитина їздить по дорогах загального користування, правил дорожнього руху не знає, а якщо трапилось ДТП, зразу винуватий водій, бо він же ж дитину збив.
показати весь коментар
22.05.2026 16:04 Відповісти
Ну с ездой на электросамокат по пешеходным дорожкам давно уже что-то надо делать. Ездят на больших скоростях и такие дуры как у болта. Там реально можно человека снести и кости переломать. Есть велодорожки. Курьеров на скутерах вообще кастрировать на месте за езду по тротуарам. Но кому оно надо.
показати весь коментар
22.05.2026 16:27 Відповісти
Колись сміялися що скоро заборонять людям велосипеди. Ну ось і приїхали. Як не хотілось а прийдеться знову голосувати за Януковоща при якому свободи і прав у людей було більше ніж при так званих євроліберастах
показати весь коментар
22.05.2026 14:14 Відповісти
А за життя і безпеку своєї дитини відповідати не пробував?
показати весь коментар
22.05.2026 14:17 Відповісти
Треба ще добавити скейтерів, скутеристів, велосипедистів, отих що на моноколісах й іншій фігні - заборону кататись по тротуарах і виїзд на проїзну частину з 18 років. Причому, щоб ще здавали екзамени на знання ПДР.

Бо через цих хрустиків горе всім.
показати весь коментар
22.05.2026 14:22 Відповісти
Це шо за х*йня?
Зовсім там вже ї*анулись від нех*й делать???
показати весь коментар
22.05.2026 14:24 Відповісти
у нас по тротуарам ел моторолери с кузовом їздять
показати весь коментар
22.05.2026 14:24 Відповісти
що в ЄС що в США катав на вело і на авто .. потрібно забезпечити адекватне співіснування(інфраструктура) і буде вам щастя ..і вони там співіснують .. о чудо ))

а не цей ваш махровий совок - "ЗАПРЕТІТЬ !"

в США до речі - не дай бог вам збити велосипедиста особливо при поворотах направо (для цього там камери в бокове дзеркало ставлять)
показати весь коментар
22.05.2026 14:33 Відповісти
вротйбані діпутати і діпутатки верховної ради не заборонили(дозволили) дітям їздити по вулицях на електросамокатах. от їх, в першу чергу, і треба штрафувати.
показати весь коментар
22.05.2026 14:44 Відповісти
Дурнику, тут не про заздрість, а про беспеку. Самокат на швидкості 60 км/год є небеспечним як для самого самокатчика, так і для пішоходів, яких він може покалічити, чи навіть вбити.
показати весь коментар
22.05.2026 14:58 Відповісти
Тобто, коли по тротуару чи по пішохідному переходу пацаня несеться 50 км/год то зовсім не те, що мажорчик 160 по вулиці? А чи ні? От чим одне від іншого відрізняється? Швидкістю чи небезпекою для оточуючих і самого пілота?
Дитя несеться тих самих 50 поміж людей, абсолютно нерозуміючи на яку небезпеку він всіх там наражає? А чи коли вискакує на такій швидкості на перехід який шанс в нього не бути розмазаним по тому ж переходу?!
Ти за кермом їздиш? Ніколи такі тобі не попадались? Коли волосся дибки, щоб встигути зупинитись? Або по тротуару повз тебе як вітер, а ти внука за руку ведеш?
От про то й мова! Що НЕ МОЖНА, щоб так! Людина, яка несеться зі швидкістю тих самих 50-70 повз прохожих має ВІДПОВІДАТИ за них і за себе? Хто, малолітній шмаркач? От нехай батьки про то і подбають. До повноліття, А як інакше?
А настане 18, будь ласка, отримай ПРАВО на те, щоб їздити там, де можна і так, як можна. Так, до речі, всюди, в цілому цивілізованому світі. Або ти повноцінний учасник руху на дорогах загального користування, де ПДР є ОБОВ`ЯЗКОВИМИ для вісх. Або, будь ласка, в по спеціально відведених маршрутах, де знову ж, свої правила.
показати весь коментар
22.05.2026 15:40 Відповісти
Не ведіться "бойовики ТЦК" це 100% ознака кацапського бота
показати весь коментар
22.05.2026 16:10 Відповісти
До Вас ніколи нічого не дійде. Доки не отримаєте особистий приклад.

Катайтесь хоч по Бориспільській трасі в крайній лівій.

Бб.
показати весь коментар
22.05.2026 16:12 Відповісти
Йому за цю маячню платять
показати весь коментар
22.05.2026 16:14 Відповісти
Максимальна швидкість електросамоката залежить від класу пристрою та законодавчих обмежень. У середньому вона становить від 25 до 70+ км/год. [https://www.moyo.ua/ua/news/kak_vybrat_elektrosamokat_5_razumnykh_podskazok.html 1, https://samokat.org.ua/z-yakou-shvidkistu-mozhe-yikhati-elektrosamokat/ 2, https://svbike.com.ua/elektrosamokat-kukirin-g4-2000w/ 3]

Міські (прокатні) моделі: Обмежені на рівні 20-25 км/год. Згідно з правилами дорожнього руху, це максимально допустима швидкість для засобів мікромобільності в Україні.Потужні міські самокати: Розвивають 30-45 км/год, що дозволяє комфортно долати великі відстані.Позашляхові та спортивні: Потужні повнопривідні моделі здатні розганятися від 50 до 80 км/год і більше. [https://bolt.eu/uk-ua/support/articles/360017261140/ 1, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%82 2, https://udrive.kiev.ua/zmini-dlya-vlasnikiv-elektrosamokativ-i-velosipediv-2025/ 3, https://www.youtube.com/watch?v=d9HVyh-dtbw 4, https://www.moyo.ua/ua/news/kak_vybrat_elektrosamokat_5_razumnykh_podskazok.html 5, https://samokat.org.ua/z-yakou-shvidkistu-mozhe-yikhati-elektrosamokat/ 6]

Швидкість навіть 25 км/год снаряду сумарною масою (самокат+водій) 100-120 кг є СМЕРТЕЛЬНОЮ для пішохода.
Мало того, коли відморожене хоч-би на такій швидкості вилітає на пішохідний перехід воно автоматично само стає жертвою, бо мало хто здатен зреагувати на той його виліт.
І то лише 25. А якщо 40, 50? Або й всі 70?
До речі, обмеження 25 для міських то лише ВИМОГА, а не технічна характеристика. При бажанні там і 40 і 50 без проблем.
показати весь коментар
22.05.2026 16:21 Відповісти
нема інфрастуктури - нема співіснування.
у цьому випадку ЗАПРЕТІТЬ !" - цілком розумно.
бабла на інфрастуктуру нема.
чи бажаєте вкластись особисто?
показати весь коментар
22.05.2026 16:43 Відповісти
емоційно ))
тригерить?
щодо корупції - погоджусь.
щодо грантів на велодоріжки, подякую за конкретне посилання на такі гранти.
показати весь коментар
22.05.2026 17:05 Відповісти
нема інфрастуктури - нема катання. для розумних.
а зі сракою Вам би зі своєю впоратись. забагато говорить.
показати весь коментар
22.05.2026 17:15 Відповісти
для початку треба вимагати забезпечувати електросамокати ремінями безпеки.
показати весь коментар
22.05.2026 14:08 Відповісти
І в світлі останніх подій видати батькам по пістолету для захисту від штрафувальників.
показати весь коментар
22.05.2026 14:08 Відповісти
Есть шанс поживится. Каждый день такое наблюдаю(правда сомнительно, шо спрашивают разрешение родителей).
показати весь коментар
22.05.2026 14:08 Відповісти
А інвалідні і дитячі візочки хіба не відносяться до транспорту? Чи ті самі пішоходи які тягнуть за собою двохколісний причеп під назвою ''кравчучка'' теж порушують правила і спричиняють ДТП так що куда тим самокатчикам. Чому таку статистику не показуєте? Ах, не вдобно вам? Чи поїдь подивись на звалище сотень битих поліцейських машин, і ще ті потвори кончені будуть вчити когось як їздити
показати весь коментар
22.05.2026 14:18 Відповісти
І тобі стало завидно що твоє лайно в штанях заважає тобі так само їздити? Доречі, чому це ти їздиш по Київу, а не на фронті?
показати весь коментар
22.05.2026 14:22 Відповісти
Слухай, придурку, а яко ти гімна обжерлось, що з тебе так пре? Чи воно в тебе замість мозку?
показати весь коментар
22.05.2026 14:28 Відповісти
а де їм кататись?
показати весь коментар
22.05.2026 14:28 Відповісти
Я якось без пістолета обійшовся, все було нормально, онука вже 20 років має. А деяким неадекватам ну край потрібна зброя на вулиці і все. Люди, які в житті не були зі зброєю, помилково вважають що це панацея. Може, все таки здоровий глуз переможе і тим українцям які тут ще є не дадуть перестріляти один одного.
показати весь коментар
22.05.2026 14:33 Відповісти
Це ж ти ухилянте розказуєш що спокійно катаєшся Київом не дивлячись на те що на кожному кроці поліцаї і бойовики ТЦК. Тому я і питаю яким чином ти це робиш? Купив бронь чи ти поліцай-ухилянт?
показати весь коментар
22.05.2026 14:34 Відповісти
А нарахунок 50км/год в населеному пункці, з яких пір і в якій такій дирі їздять 50км/год на дорогах де все життя у вільні часи їздили 60-80км/год? До твого відома, тобі любий автомеханік скаже що їздити 50км/год це вбиває автомобіль, а також вбиває екологію і подвійна витрата пального з усіма витікаючими.
показати весь коментар
22.05.2026 14:38 Відповісти
Згоден лише з тим що 50 км на годину точно вбивають двигун. Але це зараз офіційно дозволений ліміт швидкості в місті. Витрати бензину піднялися бо автомат не перемикає на більш високу швидкість. Тобто, завжди на пониженій передачі їздиш.
показати весь коментар
22.05.2026 14:49 Відповісти
А чому це ти сядеш за вбивство самокатчика який вилетів на дорогу? Хіба за задавлену курку яка вибігає на дорогу водія авто садять у в'язницю? Правила повинні бути одні на всіх. Хто порушив той і відповідає. Незалежно хто порушив правила, курка, дитина чи бабця з кравчучкою яка вибігла на дорогу. Далі спрацьовує природній відбір, або ще його називають еволюція. Залишаться тільки розумні і обережні
показати весь коментар
22.05.2026 14:52 Відповісти
Ви катались на велосипеді в Голосіїївському парку ? - там немає умов

Єдині умови - це Лиса гора де немає рукожопих ТП на авто і в цілому людей
показати весь коментар
22.05.2026 15:07 Відповісти
Насправді джерелом підвищеноъ небезпеки є курячі мізки.
показати весь коментар
22.05.2026 15:12 Відповісти
Бо бісить що країною правлять Дебіли і дебільні закони придумовують від яких страждають розумні люди. А потім ці Дебіли які довели країну і світ до краху верещать щоб розумні збирали речі і йшли ціною свого здоров'я, чи навіть життя, розгрібали те що вони Дебіли Кончені наробили. Ось скажи наприклад, чому знизили швидкість з 60км до 50км/год? Хтось бачив статистику що більшість ДТП були створені при їзді 60км/год тому і знизили допустиму швидкість? Я запевняю що немає такої статистики і ніхто її не рахував. А реальність така що ДТП створюють не ті хто повзе зі швидкістю 60км/год, (що для ********* авто це ніщо), а ті мажорчики які літаєть по місту зі швидкістю 160км/год. А влада замість покарати своїх дітей-мажорчиків вирішила покарати тих хто і так повзав. І так в усьому до чого не дотронься. Те ж саме у війні, коли влада і частина тварюк кричали що рашисти нам друзі і нам не потрібно розривати з ними відносини, перекривати кордони і будувати оборонні рубежі, бо це буцімто не вигідно для України, а тепер ті самі виродки які торгували з рашистами відловлюють на вулицях простих людей як рабів і посилають їх сам знаєш куди і знаєш за кого
показати весь коментар
22.05.2026 15:15 Відповісти
це питання не до мене ..а до Марини, це вона апологет цього
показати весь коментар
22.05.2026 15:18 Відповісти
Так придурку сиди в погребі. Бо тебе вбити може навіть яблуко яке впаде з яблуні і ти зажадаєш позрубувати всі яблуні. Розумні ж люди піднімають статистику, і дивляться скільки скоєно пригод на тисячу жителів. І я тебе запевняю що самокатчики по статистиці не попадають даже в сотню людських втрат в наших містах. Якщо на всю Україну від самокатів загинуло 19 людей, то це ніпрощо. Навідміну від статистики скільки людей було вбито тими ж поліцаями і ТЦК, а також держчиновниками
показати весь коментар
22.05.2026 15:24 Відповісти
Забороніть автомобілі в місті - зразу стане вільно і не буде смогу і нєфіг возити одну сраку на тонах заліза, створюючи тісняву і забруднюючи атмосферу.
показати весь коментар
22.05.2026 15:25 Відповісти
"заборону кататись по тротуарах і виїзд на проїзну частину з 18 років"

в Голосіїївському пару велодоріжок немає - я сам катаю по тротуарах
показати весь коментар
22.05.2026 15:30 Відповісти
до речі чому забороняти виїзд на проїжджу частину ? велосипедист повноцінний учасник руха на дорозі при дотриманні правил ПДР та відповідній екіпіровці.
показати весь коментар
22.05.2026 15:32 Відповісти
Я каталась у Парку партизанської слави. Там і доріжки і стадіон.

Нахріна мені Голосіївський?? Теребоньте свою адміністрацію.
показати весь коментар
22.05.2026 16:00 Відповісти
Ну то буде хрустиком знову якась дитина.

Бо батькам й дітям пофігу на те, чим закінчаться ті покатушки.
показати весь коментар
22.05.2026 16:02 Відповісти
Ну то чекайте, коли когось з Ваших рідних хтось зіб'є на тротуарі.
показати весь коментар
22.05.2026 16:05 Відповісти
Навзаєм, бажаю Вам вивчити ПДР в частині - до 14, 14+.
показати весь коментар
22.05.2026 16:07 Відповісти
Боже..яке ти тупе...
показати весь коментар
22.05.2026 16:08 Відповісти
Марина Нєчаєва #615993

"Треба ще добавити скейтерів, скутеристів, велосипедистів, отих що на моноколісах й іншій фігні - заборону кататись по тротуарах і виїзд на проїзну частину з 18 років. "
показати весь коментар
22.05.2026 16:08 Відповісти
Ти хоча б розумієш що ти несеш? Які самокати розганяються до швидкості 50-70км/год? Да таких самокатів даже в продажу немає. Це хіба що якісь екстремали самодєлки на свій розум щось доробляють і їздять вони не по тротуарам і не по дитячим майданчикам. Доречі з твоєї логіки заборонити також потрібно велосипеди, ролики, ковзани і кросівки в яких теж можна бігати і по тротуарам і через дорогу з непоганою швідкістю. І все що я бачу це черговий дебільний закон який влада придумовує для обмеження свободи. Бо влада НІКОЛИ і НІЧОГО не робить заради людей. А ВСІ закони придумуються тільки для того щоб або відволікти рабів від справжніх злочинів, або для того щоб на цьому законі вкрасти бабла, або зяради підвищення рівня бюрократії щоб знову ж таки вимагати в людей гроші і наплодити нових робочих мість для своїх чиновників-бюрократів
показати весь коментар
22.05.2026 16:09 Відповісти
Та трохи є доріжок..але тригерить, коли стайка дітей на будь чому перелітає біля мене перехрестя. Причому вже були випадки дтп з мілкими..
показати весь коментар
22.05.2026 16:10 Відповісти
По перше, ніхто не веде розмову про спеціальні спортивні самокати яких на дорогах мало. По друге вбити людину можна і набігу вдарити головою, так як людина теж може розвивати швидкість 30-40км/год.. По третє ще раз наголошую що вся ця істерія навколо самокатів роздувається спеціально владою а особливо поліцаями. Бо для поліцаїв-ухилянтів особливо під час війни потрібні нові місця для, а значить шукають привід для збільшення штату для відлову вже дітей на самокатах і велосипедах. Бо вже народ почав щось підозрювати і обурюватися навіщо нам стільки поліцаїв коли населення України зменшилось вдвічі, а мужиків воще вдесятеро.
показати весь коментар
22.05.2026 16:46 Відповісти
ще одна махрова совкова ТП - рівняйте руки , і запретіть не треба буде

достатньо рукожопим водіям бути менш рукожопим

я в Малазі цілком нормально почував на дорозі на вело бо водії адекватні. в Києві - з Голосієво на Оболонь було страшно.

на рахунок вкластись - грантів хоч сракою їж .. але є така фігня як Zельона корупція ?

а в цілому особисто в мене була суперечка на рахунок того що певні особи хочуть заборонити кататись велосипедистам від 18+ на тротуарах і дорогах ))

всього найкращого.
показати весь коментар
22.05.2026 16:47 Відповісти
ще раз. для тупих.
мова шла про заборону кататись на тротуарах та дорогах від певних осіб(не розумію чого Ви влізли)

а свого часу велодоріжки спонсорувала і не тільки
"Представництво німецького державного банку розвитку KfW (Кредитна установа для відбудови) в Україні розташоване в Києві."

можу вам ще і сраку підтерти ?
показати весь коментар
22.05.2026 17:07 Відповісти
з грантів GIZ (ручки для погугліть сподіваюсь не дуже криві)
показати весь коментар
22.05.2026 17:14 Відповісти
дороги - це вже інфраструктура

всього найкращого )
показати весь коментар
22.05.2026 17:16 Відповісти
Ну це недозволено ПДР..
показати весь коментар
22.05.2026 17:21 Відповісти
А тут, до речі, нічого смішного немає!
Велосипедист, як і водій самокату, мопеда, сігвея і т.п. є не дорослим чи дитиною, а є учасником дорожнього руху.
Дорожнього руху, який регламентується Правилами дорожнього руху.
Мабуть ніхто їх не читав, бо знав би, що існує цілий ряд заборон, як то:
- вік учасників дорожнього руху;
- заборона їзди по тротуарам (бо всі ОЦІ повинні пересуватися по проїзджій частині, а не петляти поміж пішоходів на тротуарі);
- заборона проїзду по пішохідних переходах (транспортний засіб повинен переводитися, або переноситися водієм);
- наявність шолома та світловідбиваючого жилета.
В тій же Німеччині вищевказані пункти це просто константа! А у нас починається "...та ви не про те думаєте..." і ще тисячі відмазок.
А те, що водії цих транспортних засобів (і, свого часу це було в СРСР) повинні, як і водії автомобілів, пройти курси підготовки, здати теоретичний та практичний екзамен в т.ч. по наданню першої допомоги, а транспортний засіб повинен мати номерний знак) про це ніхто не чув?
Суспільство гниє, скочується до анархії, і, при цьому агресивно відстоює своє право робити все що завгодно. Ще почекайте, якщо у населення з'явиться зброя, то цих "їздунів" будуть відстрілювати в першу чергу. Відразу зазначу, що мені б цього не хотілося. Не думайте що я якийсь маньяк.
показати весь коментар
22.05.2026 17:22 Відповісти
Де воював гнида?Зник з радарів,ухилянт. Я маю правово тебе спитать,а ти обісраний сцикун,ні.
показати весь коментар
22.05.2026 17:26 Відповісти