7003 відвідувача онлайн

Водій збив електросамокат з двома дітьми на Київщині: 10-річний хлопчик загинув, 8-річний – поранений. ФОТО

У неділю, 3 травня, у Київській області водій автомобіля Peugeot здійснив зіткнення із електросамокатом, на якому їхали двоє малолітніх. 10-річний хлопчик загинув на місці, 8-річний дістав численні травми.

Про це повідомила поліція Київської області, інформує Цензор.НЕТ.

Що відомо про ДТП?

Аварія сталася о 18:11 по вулиці Чумацькій в селі Гатне Фастівського району.

За попередніми даними правоохоронців, 37-річний водій автомобіля Peugeot, рухаючись по головній дорозі, на перехресті з вулицею Трояндова, яка є другорядною дорогою, здійснив зіткнення із електросамокатом, на якому їхали дві дитини.

Смертельна ДТП на Київщині: водій збив електросамокат із двома дітьми, є загиблий

Внаслідок ДТП 10-річний хлопчик загинув на місці події, 8-річний потерпілий дістав численні травми та був доставлений до медичного закладу.

Розпочато розслідування 

Слідчі розпочали досудове розслідування за фактом порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами, що спричинило смерть потерпілого (ч. 2 ст. 286 Кримінального кодексу України).

Топ коментарі
+17
Мають судити батьків дітей, оскільки самокат це транспортний засіб. Батьки купили і дозволили використовувати тз дітям без їхнього нагляду і тим більше на дорозі.
показати весь коментар
03.05.2026 22:45 Відповісти
+16
А два ребенка на электросамокате на дороге - это нормально ... 10 и 8 лет , куда еще меньше ?
показати весь коментар
03.05.2026 22:51 Відповісти
+15
8ми і 10ти річним хлопчикам не місце на дорозі
показати весь коментар
03.05.2026 22:45 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
якась гидка подача матеріалу...фастівський район? да пишіть 200 метрів до теремків,,, другорядна дорога? да ця вулиця і всі поперек просте село, тільки асфальтоване...збив дітей, а міг і не збивати
показати весь коментар
03.05.2026 22:43 Відповісти
якби киянин і про всяк випадок погуглив місцевість. щоб збити насмерть на таких вуличках і не помітити когось тре постаратися
показати весь коментар
03.05.2026 22:51 Відповісти
Судячи з пошкоджень авто, там не була велика швидкість. А дитині в такому віці і не потрібно великої сили удар. Головою стукнувся і все, смерть. Тут в першу чергу, вина батьків!
показати весь коментар
03.05.2026 23:00 Відповісти
нажаль це також прогалина законодавста. Наприклад, в Сполученому Королівстві приватні електросамокати ЗАБОРОНЕНІ у публічних місцях. Навіть дорослим і тим паче дітям. Вони юридично вважаються моторними транспортними засобами, але на них не передбачені номерні знаки, і немає страховки , відповідно їх не можна легально використовувати на вулиці. Можеш на приватній території корстуватися. Існує аренда, але віком від 16 року і треба мати права. Інакше - штраф, конфіскація самоката (а може ще й штрафні бали).
показати весь коментар
03.05.2026 23:08 Відповісти
А два ребенка на электросамокате на дороге - это нормально ... 10 и 8 лет , куда еще меньше ?
показати весь коментар
03.05.2026 22:51 Відповісти
тобто на дорозі збивати тіпа маємо право? давай своїх. на шині покатаю
показати весь коментар
03.05.2026 22:54 Відповісти
Еще раз повторяю - 10 и 8 лет на самокате , который может ехать очень быстро . Где взрослые - картошку копают ?
показати весь коментар
03.05.2026 22:57 Відповісти
ще раз - то можна збивати?
показати весь коментар
03.05.2026 23:01 Відповісти
Ти так пишеш, наче він навмисно їх збив.
показати весь коментар
03.05.2026 23:04 Відповісти
Не впадай в істерики і не розводь демагогій. Водій буде нести відповідальність, згідно базових визначень у законодавстві, що " авто - засіб підвищеної небезпеки".
Далі постають питання суду і слідства, еспертиз.
Визначення, у якій ступені водій міг/неміг зреагувати на пепешкоду. І так далі і тому подібне. Так влаштоване законодавство.
Друге і головне-чи можна було запобігти трагедії? Батьки мають нести відповідальність за дії малолітніх, що не в змозі самостіно оцінити наслідки власних дій? Батьків потрібно також якось вчити, інакше подібне буде повторюватися. Може таке статися і з тобою.
показати весь коментар
03.05.2026 23:06 Відповісти
уточнюючи питання:

чи є на вулиці тротуари ?

на фото їх не видно, в отже....

замість дітей на самокаті легко могли б опинитись діти-пішоходи із школи, або "нєсознатєльні" дорослі, які скачуть під колесами...

.
показати весь коментар
04.05.2026 00:08 Відповісти
Машина ціла, вони вклепались збоку в колесо. Батьків-дебілів в тюрму
показати весь коментар
04.05.2026 00:19 Відповісти
село, вулиця вузька другорядна, перехрестя збив на швидкості, від якої відлетіли пластикові елементи автівки і.... мають судити батьків ?

"лягає в одну строку" із роздачею стволів бикуючим.

українці, ви хворі головою !

.
показати весь коментар
04.05.2026 00:02 Відповісти
Як ти хитро підвів. Тобто, не було б в Україні ТЦК то були б живі ці діти. Бо поліція, мовляв, слідкувала б за кожним перехрестям.
показати весь коментар
03.05.2026 23:23 Відповісти
Так. Заперечення. Напуркуа ти й у ці новині про ТЦК згадуєш? Чекаю у новині про погоду згадки про ТЦК.
показати весь коментар
03.05.2026 23:35 Відповісти
Абсолютно ніякого. Просто поставив першою причиною у переліку. Вірю.
показати весь коментар
03.05.2026 23:47 Відповісти
Реально,тобі до лікаря.Від держави якась там програма є .Ти скоро будеш в словах знаходити зашифровану абревіатуру.
показати весь коментар
03.05.2026 23:50 Відповісти
Спеціально подивився лайкнувших. Це якраз ті, хто в темах про ТЦК з піною в роті наполягають на карах небесних для працівників воєнкомату.
показати весь коментар
03.05.2026 23:49 Відповісти
А я займаюся. Мені цікаво хто є закацапом на сайті. І на кого потрібно тук-тук в СБУ. Аякже, війна надворі. А ти можеш що завгодно робити. До тих пір поки я й на тебе донос в Службу яку не напишу. Бійся.
показати весь коментар
03.05.2026 23:58 Відповісти
Вище прочитай. Це для тебе.
показати весь коментар
04.05.2026 00:00 Відповісти
8ми і 10ти річним хлопчикам не місце на дорозі
показати весь коментар
03.05.2026 22:45 Відповісти
чи мають діти 8 - 12 років право кататись на велосипедах ?

замініть самокат на велосипед....

в хто ж випускав і випускає дитячі велосипеди ?
вбивці дітей ?

.
показати весь коментар
04.05.2026 00:13 Відповісти
Мають судити батьків дітей, оскільки самокат це транспортний засіб. Батьки купили і дозволили використовувати тз дітям без їхнього нагляду і тим більше на дорозі.
показати весь коментар
03.05.2026 22:45 Відповісти
в прокат беруть,достатньо телефону для розрахунку
показати весь коментар
03.05.2026 22:48 Відповісти
А деньги на телефоне ?
показати весь коментар
03.05.2026 22:52 Відповісти
Навряд у смартфоні десятирічного стоїть якийсь фінансовий застосунок. Недбалість батьків призвела до трагедії.
показати весь коментар
03.05.2026 22:53 Відповісти
Телефону недостатньо. Треба ще мати банківську карту. А доступ до неї без дозволу батьків не отримати. Тому тут дійсно треба судити батьків
показати весь коментар
03.05.2026 22:54 Відповісти
А хто дітям безконтрольно гроші на рахунки перераховує?
показати весь коментар
03.05.2026 22:58 Відповісти
Подивіться на фото, де самокат, чи там прокатний? Крім того, яка різниця прокаьний чи ні. Питання виховання і відпповідальності. Я як водій не зочу потрапити в жодне ДТП. Жодна здорова людина не хоче вчинити ДТП. Ці самокати і т.д це просто жах кожного водія. Мені дуже шкода дітей. В цій ситуації мені шкода всіх, абсолютно всіх.
показати весь коментар
03.05.2026 23:00 Відповісти
Я не конкретно про цей випадок.Наступна трагедія-питання часу.
показати весь коментар
03.05.2026 23:02 Відповісти
Погоджуюсь. Коли ти знаходишся в авто, метал теба захищає. Якщо ти на самокаті, велосипеді, мотоциклі, то ти захищаєш метал. До сраки хто правий, святому Петру чи в лікарні з енною кількісю переломів і майбутнім зниженням рівня твого здоровя, можга пояснювати хто правий чи не правий. Життя не повернеш і здоровя в більшості випадків також. Тому будьте обережні і вчіть близьких також. Всім бажаю міцного здоровя і не потрапляти у будь яку халепу.
показати весь коментар
03.05.2026 23:13 Відповісти
всякому льву льодорубом..ти ті вулиці бачив? це заїзди у сільські двори
показати весь коментар
03.05.2026 22:52 Відповісти
За вами скучає кримінальний психіатр.
показати весь коментар
03.05.2026 23:07 Відповісти
в велосипед ?
дитячий велосипед ?

ото, ті, хто катався в дитинстві на велосипеді по вулиці, нехай заткнуть пельку !

.
показати весь коментар
04.05.2026 00:15 Відповісти
а у вас водійські права є?
показати весь коментар
04.05.2026 00:18 Відповісти
Їхав головною, з бічної вулички виїхали на самокаті. Винні батьки. Воліла якщо не перевищив швидкість в населеному пункті не винен
показати весь коментар
03.05.2026 22:54 Відповісти
У нас винен. Як водій засобу підвищеної небезпеки. Це у вас в Німеччині батьки загиблих заплатили б в страхову за пошкоджене авто.
показати весь коментар
03.05.2026 23:26 Відповісти
дарагой, в Європі по вулицях сіл НЕ ганяють на швидкості, а їздять повільно бо....

люди в Європі не хотять бути биками-вбивцями, а людьми, які бережуть життя інших.

.
показати весь коментар
04.05.2026 00:18 Відповісти
Невірна класифікація події. Стаття 166 КК щодо батьків.
показати весь коментар
03.05.2026 22:56 Відповісти
Вибачте, але... дві дитини на самокаті - вже порушення. 8 та 10 років???? Водію - моральна травма на все життя. Всі знають, що по правилам в нас винен тільки водій, навіть якщо це не його провина.
показати весь коментар
03.05.2026 22:57 Відповісти
Якщо перевищив на жаль опиниться в буцегарні
показати весь коментар
03.05.2026 22:59 Відповісти
Ось відео ДТП. Я не спеціаліст, але здається, швидкість авто завелика...

https://t.me/operativnoZSU/210044?single
показати весь коментар
03.05.2026 23:06 Відповісти
Судячи із відео та фото, гальмівний шлях зовсім короткий. Відповідно швидкість була невисока. Та й водій фізично не міг завчасно побачити дітей через глухий паркан, що у лівому верхньому куті фото.
показати весь коментар
03.05.2026 23:15 Відповісти
Яка ще завелика швидкість? На автомобілі немає навіть вм'ятин.
показати весь коментар
03.05.2026 23:16 Відповісти
Згоден.
60км/год = 16м/с. Самакат їхав по двополосній - ширина від 5.5м. Не тягнула та швидкість на "три поперечних за секунду".
А, от глухий паркан на перехресті - хтось же видав дозвіл.
показати весь коментар
03.05.2026 23:37 Відповісти
Дзеркало ставляють за потреби,хто в нас цим займається?
показати весь коментар
03.05.2026 23:43 Відповісти
можливо... але 1. не бачу що б дитина глянула вліво. 2. Їде по центру вулиці як "транспорт! 3.Тай що ми хочемо від 10 літньої дититни. За неї батьки мають ідповідати. Можна створити прецедент. Шофера наказати, а батьків - засудити за недбалість ,що привела до смерті 10 літньої млин дитини!!!!!
показати весь коментар
03.05.2026 23:19 Відповісти
Водій сяде ...
показати весь коментар
03.05.2026 23:31 Відповісти
на жаль скоріше всього. навіть якщо він і невинуватий... Панімаш дітину забив(я думаю йому і так.. ) А тут ще суспільна думка ну і батьки, які народили. Напродили. АЛЕ ***** НЕ ВИХОВАЛИ і от його ... малого вже нема. Поглупому... А згадайте причеперів... і тих х що на вагони залазять під 10 000 вольт. Скількох батьків покарали?
показати весь коментар
04.05.2026 00:06 Відповісти
А мені завжди було цікаво, що в голові у велосипедистів в ожеледицю?
показати весь коментар
03.05.2026 23:15 Відповісти
Де ті wyсора іпучі? Це вони мають урегульовувати та коректувати рух.
Воювати їх не вчили, і свої прямі обов'язки виконувати теж?
До речі, літунами на велотранспорті та цих електросамокатах по тротуарах теж мають вони займатися. Пункт 4 правил користування велотранспортом поки що ніхто не відміняв..
показати весь коментар
03.05.2026 23:20 Відповісти
Винні діти та їх батьки?! Ви українці чи 3,14дораси?! Щоб ви курви всі пересіли на ослячий транспорт з світлофорами на дупах!
показати весь коментар
03.05.2026 23:24 Відповісти
У нас водія, простого водія, посадять навіть якщо хтось стрибне йому під колеса з естакади. Так що не репетуй. Посадять. Порадієш за долю того дядька чи тітки.
показати весь коментар
03.05.2026 23:30 Відповісти
а якби на самокаті їхало двоє дорослих, хто б був винен?
показати весь коментар
03.05.2026 23:51 Відповісти
Однозначно вони б. Бо мали б пропустити транспорт на головній дорозі.
показати весь коментар
04.05.2026 00:17 Відповісти
правила ПДР розповсюджуються на всі вікові категорії.
показати весь коментар
04.05.2026 00:19 Відповісти
Задовбали ці самокатщики: на тротуарах та доріжках поряд з пішоходами літають як божевільні. А на дорозі - це взагалі камікадзе, особливо без шоломів, в 2-х. Особиста думка: розстріл всіх власників фірм, які надають в оренду ці засоби суїциду і небезпеки для пішоходів.
показати весь коментар
03.05.2026 23:37 Відповісти
Дуже шкода дітей...Батьки безумовно теж причетні....Бог дав дітей так піклуйся та головою думай,як їх зберегти....горе...
показати весь коментар
04.05.2026 00:06 Відповісти
В нашему місті на вулицях дуже часто зустрічаєш дітей на самокатах. Це майбутні каліки та смерті. Вони не знають як їздить , на них немає шоломів,часто по двоє. Нікому немає до цього діла.
показати весь коментар
04.05.2026 00:09 Відповісти