5111 посетитель онлайн
4 056 87

Водитель сбил электросамокат с двумя детьми на Киевщине: 10-летний мальчик погиб, 8-летний - ранен. ФОТО

В воскресенье, 3 мая, в Киевской области водитель автомобиля Peugeot столкнулся с электросамокатом, на котором ехали двое малолетних детей. 10-летний мальчик погиб на месте, 8-летний получил многочисленные травмы.

Об этом сообщила полиция Киевской области, информирует Цензор.НЕТ.

Что известно о ДТП?

Авария произошла в 18:11 на улице Чумацкой в селе Гатное Фастовского района.

По предварительным данным правоохранителей, 37-летний водитель автомобиля Peugeot, двигаясь по главной дороге, на перекрестке с улицей Трояндовая, которая является второстепенной дорогой, совершил столкновение с электросамокатом, на котором ехали два ребенка.

Смертельное ДТП в Киевской области: водитель сбил электросамокат с двумя детьми, есть погибший

В результате ДТП 10-летний мальчик погиб на месте происшествия, 8-летний пострадавший получил многочисленные травмы и был доставлен в медицинское учреждение.

Начато расследование 

Следователи начали досудебное расследование по факту нарушения правил безопасности дорожного движения или эксплуатации транспорта лицами, управляющими транспортными средствами, повлекшего смерть потерпевшего (ч. 2 ст. 286 Уголовного кодекса Украины).

Топ комментарии
+23
А два ребенка на электросамокате на дороге - это нормально ... 10 и 8 лет , куда еще меньше ?
показать весь комментарий
03.05.2026 22:51 Ответить
+21
Мають судити батьків дітей, оскільки самокат це транспортний засіб. Батьки купили і дозволили використовувати тз дітям без їхнього нагляду і тим більше на дорозі.
показать весь комментарий
03.05.2026 22:45 Ответить
+18
8ми і 10ти річним хлопчикам не місце на дорозі
показать весь комментарий
03.05.2026 22:45 Ответить
Комментировать
Сортировать:
якась гидка подача матеріалу...фастівський район? да пишіть 200 метрів до теремків,,, другорядна дорога? да ця вулиця і всі поперек просте село, тільки асфальтоване...збив дітей, а міг і не збивати
показать весь комментарий
03.05.2026 22:43 Ответить
якби киянин і про всяк випадок погуглив місцевість. щоб збити насмерть на таких вуличках і не помітити когось тре постаратися
показать весь комментарий
03.05.2026 22:51 Ответить
Судячи з пошкоджень авто, там не була велика швидкість. А дитині в такому віці і не потрібно великої сили удар. Головою стукнувся і все, смерть. Тут в першу чергу, вина батьків!
показать весь комментарий
03.05.2026 23:00 Ответить
нажаль це також прогалина законодавста. Наприклад, в Сполученому Королівстві приватні електросамокати ЗАБОРОНЕНІ у публічних місцях. Навіть дорослим і тим паче дітям. Вони юридично вважаються моторними транспортними засобами, але на них не передбачені номерні знаки, і немає страховки , відповідно їх не можна легально використовувати на вулиці. Можеш на приватній території корстуватися. Існує аренда, але віком від 16 року і треба мати права. Інакше - штраф, конфіскація самоката (а може ще й штрафні бали).
показать весь комментарий
03.05.2026 23:08 Ответить
А два ребенка на электросамокате на дороге - это нормально ... 10 и 8 лет , куда еще меньше ?
показать весь комментарий
03.05.2026 22:51 Ответить
тобто на дорозі збивати тіпа маємо право? давай своїх. на шині покатаю
показать весь комментарий
03.05.2026 22:54 Ответить
Еще раз повторяю - 10 и 8 лет на самокате , который может ехать очень быстро . Где взрослые - картошку копают ?
показать весь комментарий
03.05.2026 22:57 Ответить
ще раз - то можна збивати?
показать весь комментарий
03.05.2026 23:01 Ответить
Ти так пишеш, наче він навмисно їх збив.
показать весь комментарий
03.05.2026 23:04 Ответить
тут діти спробували збити автомобіль, а не навпаки.
показать весь комментарий
04.05.2026 00:22 Ответить
Не впадай в істерики і не розводь демагогій. Водій буде нести відповідальність, згідно базових визначень у законодавстві, що " авто - засіб підвищеної небезпеки".
Далі постають питання суду і слідства, еспертиз.
Визначення, у якій ступені водій міг/неміг зреагувати на пепешкоду. І так далі і тому подібне. Так влаштоване законодавство.
Друге і головне-чи можна було запобігти трагедії? Батьки мають нести відповідальність за дії малолітніх, що не в змозі самостіно оцінити наслідки власних дій? Батьків потрібно також якось вчити, інакше подібне буде повторюватися. Може таке статися і з тобою.
показать весь комментарий
03.05.2026 23:06 Ответить
уточнюючи питання:

чи є на вулиці тротуари ?

на фото їх не видно, в отже....

замість дітей на самокаті легко могли б опинитись діти-пішоходи із школи, або "нєсознатєльні" дорослі, які скачуть під колесами...

.
показать весь комментарий
04.05.2026 00:08 Ответить
Машина ціла, вони вклепались збоку в колесо. Батьків-дебілів в тюрму
показать весь комментарий
04.05.2026 00:19 Ответить
село, вулиця вузька другорядна, перехрестя збив на швидкості, від якої відлетіли пластикові елементи автівки і.... мають судити батьків ?

"лягає в одну строку" із роздачею стволів бикуючим.

українці, ви хворі головою !

.
показать весь комментарий
04.05.2026 00:02 Ответить
Як ти хитро підвів. Тобто, не було б в Україні ТЦК то були б живі ці діти. Бо поліція, мовляв, слідкувала б за кожним перехрестям.
показать весь комментарий
03.05.2026 23:23 Ответить
Так. Заперечення. Напуркуа ти й у ці новині про ТЦК згадуєш? Чекаю у новині про погоду згадки про ТЦК.
показать весь комментарий
03.05.2026 23:35 Ответить
Абсолютно ніякого. Просто поставив першою причиною у переліку. Вірю.
показать весь комментарий
03.05.2026 23:47 Ответить
Реально,тобі до лікаря.Від держави якась там програма є .Ти скоро будеш в словах знаходити зашифровану абревіатуру.
показать весь комментарий
03.05.2026 23:50 Ответить
Спеціально подивився лайкнувших. Це якраз ті, хто в темах про ТЦК з піною в роті наполягають на карах небесних для працівників воєнкомату.
показать весь комментарий
03.05.2026 23:49 Ответить
А я займаюся. Мені цікаво хто є закацапом на сайті. І на кого потрібно тук-тук в СБУ. Аякже, війна надворі. А ти можеш що завгодно робити. До тих пір поки я й на тебе донос в Службу яку не напишу. Бійся.
показать весь комментарий
03.05.2026 23:58 Ответить
Вище прочитай. Це для тебе.
показать весь комментарий
04.05.2026 00:00 Ответить
8ми і 10ти річним хлопчикам не місце на дорозі
показать весь комментарий
03.05.2026 22:45 Ответить
чи мають діти 8 - 12 років право кататись на велосипедах ?

замініть самокат на велосипед....

в хто ж випускав і випускає дитячі велосипеди ?
вбивці дітей ?

.
показать весь комментарий
04.05.2026 00:13 Ответить
Мають судити батьків дітей, оскільки самокат це транспортний засіб. Батьки купили і дозволили використовувати тз дітям без їхнього нагляду і тим більше на дорозі.
показать весь комментарий
03.05.2026 22:45 Ответить
в прокат беруть,достатньо телефону для розрахунку
показать весь комментарий
03.05.2026 22:48 Ответить
А деньги на телефоне ?
показать весь комментарий
03.05.2026 22:52 Ответить
Навряд у смартфоні десятирічного стоїть якийсь фінансовий застосунок. Недбалість батьків призвела до трагедії.
показать весь комментарий
03.05.2026 22:53 Ответить
Телефону недостатньо. Треба ще мати банківську карту. А доступ до неї без дозволу батьків не отримати. Тому тут дійсно треба судити батьків
показать весь комментарий
03.05.2026 22:54 Ответить
А хто дітям безконтрольно гроші на рахунки перераховує?
показать весь комментарий
03.05.2026 22:58 Ответить
Це ж тобі після армії батьки гроші давали,співчуваю .Зараз телефони і гроші з 10 років норма.
показать весь комментарий
04.05.2026 00:38 Ответить
Подивіться на фото, де самокат, чи там прокатний? Крім того, яка різниця прокаьний чи ні. Питання виховання і відпповідальності. Я як водій не зочу потрапити в жодне ДТП. Жодна здорова людина не хоче вчинити ДТП. Ці самокати і т.д це просто жах кожного водія. Мені дуже шкода дітей. В цій ситуації мені шкода всіх, абсолютно всіх.
показать весь комментарий
03.05.2026 23:00 Ответить
Я не конкретно про цей випадок.Наступна трагедія-питання часу.
показать весь комментарий
03.05.2026 23:02 Ответить
Погоджуюсь. Коли ти знаходишся в авто, метал теба захищає. Якщо ти на самокаті, велосипеді, мотоциклі, то ти захищаєш метал. До сраки хто правий, святому Петру чи в лікарні з енною кількісю переломів і майбутнім зниженням рівня твого здоровя, можга пояснювати хто правий чи не правий. Життя не повернеш і здоровя в більшості випадків також. Тому будьте обережні і вчіть близьких також. Всім бажаю міцного здоровя і не потрапляти у будь яку халепу.
показать весь комментарий
03.05.2026 23:13 Ответить
всякому льву льодорубом..ти ті вулиці бачив? це заїзди у сільські двори
показать весь комментарий
03.05.2026 22:52 Ответить
За вами скучає кримінальний психіатр.
показать весь комментарий
03.05.2026 23:07 Ответить
в велосипед ?
дитячий велосипед ?

ото, ті, хто катався в дитинстві на велосипеді по вулиці, нехай заткнуть пельку !

.
показать весь комментарий
04.05.2026 00:15 Ответить
а у вас водійські права є?
показать весь комментарий
04.05.2026 00:18 Ответить
Є і в селі я їду НЕ 60 км/год, в так, щоб встигнути затормозити.

бо, твої права закінчуються там, де починаються права інших,

і насамперед право НА життя

українцям це правило життя цивілізованої людини НЕ відомо -
мудрий український нарід завжди бикує

.
показать весь комментарий
04.05.2026 00:34 Ответить
одразу видно що ти права купила.
показать весь комментарий
04.05.2026 00:35 Ответить
Їхав головною, з бічної вулички виїхали на самокаті. Винні батьки. Воліла якщо не перевищив швидкість в населеному пункті не винен
показать весь комментарий
03.05.2026 22:54 Ответить
У нас винен. Як водій засобу підвищеної небезпеки. Це у вас в Німеччині батьки загиблих заплатили б в страхову за пошкоджене авто.
показать весь комментарий
03.05.2026 23:26 Ответить
дарагой, в Європі по вулицях сіл НЕ ганяють на швидкості, а їздять повільно бо....

люди в Європі не хотять бути биками-вбивцями, а людьми, які бережуть життя інших.

.
показать весь комментарий
04.05.2026 00:18 Ответить
Та вони там навіть не їздять, а штовхають свої автівки. Бо раптом ви там посеред проїзджої частини швендяти будете, дорогенька.
показать весь комментарий
04.05.2026 00:30 Ответить
Невірна класифікація події. Стаття 166 КК щодо батьків.
показать весь комментарий
03.05.2026 22:56 Ответить
Вибачте, але... дві дитини на самокаті - вже порушення. 8 та 10 років???? Водію - моральна травма на все життя. Всі знають, що по правилам в нас винен тільки водій, навіть якщо це не його провина.
показать весь комментарий
03.05.2026 22:57 Ответить
Якщо перевищив на жаль опиниться в буцегарні
показать весь комментарий
03.05.2026 22:59 Ответить
вам жаль вбивцю ?

вот оце "на жаль" до водія НЕ ліпеться ніяк!

.
показать весь комментарий
04.05.2026 00:21 Ответить
Ось відео ДТП. Я не спеціаліст, але здається, швидкість авто завелика...

https://t.me/operativnoZSU/210044?single
показать весь комментарий
03.05.2026 23:06 Ответить
Судячи із відео та фото, гальмівний шлях зовсім короткий. Відповідно швидкість була невисока. Та й водій фізично не міг завчасно побачити дітей через глухий паркан, що у лівому верхньому куті фото.
показать весь комментарий
03.05.2026 23:15 Ответить
Яка ще завелика швидкість? На автомобілі немає навіть вм'ятин.
показать весь комментарий
03.05.2026 23:16 Ответить
Згоден.
60км/год = 16м/с. Самакат їхав по двополосній - ширина від 5.5м. Не тягнула та швидкість на "три поперечних за секунду".
А, от глухий паркан на перехресті - хтось же видав дозвіл.
показать весь комментарий
03.05.2026 23:37 Ответить
Дзеркало ставляють за потреби,хто в нас цим займається?
показать весь комментарий
03.05.2026 23:43 Ответить
можливо... але 1. не бачу що б дитина глянула вліво. 2. Їде по центру вулиці як "транспорт! 3.Тай що ми хочемо від 10 літньої дититни. За неї батьки мають ідповідати. Можна створити прецедент. Шофера наказати, а батьків - засудити за недбалість ,що привела до смерті 10 літньої млин дитини!!!!!
показать весь комментарий
03.05.2026 23:19 Ответить
Водій сяде ...
показать весь комментарий
03.05.2026 23:31 Ответить
на жаль скоріше всього. навіть якщо він і невинуватий... Панімаш дітину забив(я думаю йому і так.. ) А тут ще суспільна думка ну і батьки, які народили. Напродили. АЛЕ ***** НЕ ВИХОВАЛИ і от його ... малого вже нема. Поглупому... А згадайте причеперів... і тих х що на вагони залазять під 10 000 вольт. Скількох батьків покарали?
показать весь комментарий
04.05.2026 00:06 Ответить
А мені завжди було цікаво, що в голові у велосипедистів в ожеледицю?
показать весь комментарий
03.05.2026 23:15 Ответить
Де ті wyсора іпучі? Це вони мають урегульовувати та коректувати рух.
Воювати їх не вчили, і свої прямі обов'язки виконувати теж?
До речі, літунами на велотранспорті та цих електросамокатах по тротуарах теж мають вони займатися. Пункт 4 правил користування велотранспортом поки що ніхто не відміняв..
показать весь комментарий
03.05.2026 23:20 Ответить
Винні діти та їх батьки?! Ви українці чи 3,14дораси?! Щоб ви курви всі пересіли на ослячий транспорт з світлофорами на дупах!
показать весь комментарий
03.05.2026 23:24 Ответить
У нас водія, простого водія, посадять навіть якщо хтось стрибне йому під колеса з естакади. Так що не репетуй. Посадять. Порадієш за долю того дядька чи тітки.
показать весь комментарий
03.05.2026 23:30 Ответить
а якби на самокаті їхало двоє дорослих, хто б був винен?
показать весь комментарий
03.05.2026 23:51 Ответить
Однозначно вони б. Бо мали б пропустити транспорт на головній дорозі.
показать весь комментарий
04.05.2026 00:17 Ответить
правила ПДР розповсюджуються на всі вікові категорії.
показать весь комментарий
04.05.2026 00:19 Ответить
Мали б розповсюджуватись. Але ж ти бачиш, як навіть в коментарях вже розпинають ,,водія-дітовбивцю,,.
показать весь комментарий
04.05.2026 00:22 Ответить
крім правил ДТП (чи були вони дотримані ?) є ще здоровий глузд:

1. не жени по вузькій вулиці села 60 км/год.
2. притормажуй перед закритим перехрестям

і будеш спати вдома і тобі НЕ буде снитись вбита тобою дитина.

.
показать весь комментарий
04.05.2026 00:27 Ответить
правила ДТП були дотримані, а правила ПДР - НІ.
ти мавпа візьми й почитай правила ПДР, щоб такі як ти мавпи не створювали ДТП.
показать весь комментарий
04.05.2026 00:34 Ответить
Цих дітей вбили батьки і більш ніхто. Це як звинувачувати у смерті ,,зацепера,, залізничне управління, яке злісно не виключає струм у мережі коли мальчік в трусіках лізе на вагон покататись.
показать весь комментарий
04.05.2026 00:53 Ответить
нормальні такі відповіді на слушне зауваження жінки,
як для "мудрого українського наріту".

та вам ще стволів не вистачає, щоб погАвАріть з нею "конкретно"

бикування наше все !!!

вас не в ЄС приймати треба, а в тайожний союз !
браття-славянє рузького народа

.
показать весь комментарий
04.05.2026 01:28 Ответить
Задовбали ці самокатщики: на тротуарах та доріжках поряд з пішоходами літають як божевільні. А на дорозі - це взагалі камікадзе, особливо без шоломів, в 2-х. Особиста думка: розстріл всіх власників фірм, які надають в оренду ці засоби суїциду і небезпеки для пішоходів.
показать весь комментарий
03.05.2026 23:37 Ответить
Дуже шкода дітей...Батьки безумовно теж причетні....Бог дав дітей так піклуйся та головою думай,як їх зберегти....горе...
показать весь комментарий
04.05.2026 00:06 Ответить
В нашему місті на вулицях дуже часто зустрічаєш дітей на самокатах. Це майбутні каліки та смерті. Вони не знають як їздить , на них немає шоломів,часто по двоє. Нікому немає до цього діла.
показать весь комментарий
04.05.2026 00:09 Ответить
Клименко ж сказав,що поліції не комплект 20%.Частина на дорогах за містом з радаром в кущах,інші в засідці з ТЦК(сьогодні таких клоунів спостерігав).Потрібно збільшувати штат.
показать весь комментарий
04.05.2026 00:46 Ответить
поліція з радаром і ТЦК - перші вороги "мудрого українського наріту", який за Конституцію і Закон

ви - КЛОУНИ !!!!!
з 95-го кварталу !
на ВСЕ життя !!!

бидлота....

.
показать весь комментарий
04.05.2026 01:32 Ответить