9474 відвідувача онлайн
20 069 43

Повторний удар по Києву: у Дніпровському районі уламки впали на медцентр, 7 загиблих та 3 травмованих, є руйнування (оновлено)

Атака РФ на медцентр у Києві 8 липня 2024 року

У Дніпровському районі Києва зафіксовано падіння уламків на медичний центр.

Про це повідомив у телеграм-каналі мер Києва Віталій Кличко, інформує Цензор.НЕТ.

"У Дніпровському районі падіння уламків на медичний центр. Попередньо, є інформація про двох загиблих. Є також постраждалі. Пошкоджена будівля. Екстрені служби прямують на місце", - інформує Кличко.

Своєю чергою у КМВА наголошують, що жертв більше.

"Внаслідок ракетного удару в Дніпровському районі пошкоджено багатоповерхову будівлю медцентру. Попередньо, 4 загиблих, ще 3 травмованих. Часткова руйнація будівлі. Триває розбір завалів та пошук людей", - інформує начальник КМВА Сергій Попко.

Оновлена інформація

Згодом у Офісі генпрокурора повідомили деталі обстрілу.

За даними слідства, 8 липня 2024 року збройні сили РФ, в порушення законів та звичаїв війни, здійснили повторну повітряну атаку по столиці.

"У Дніпровському районі столиці пошкоджено адмінбудівлю медцентру. Відомо про 7 загиблих та 3 травмованих. На місцях події працюють екстрені служби та слідчо-оперативні групи", - йдеться у повідомленні.

Загальна кількість загиблих внаслідок атаки на столицю 8 липня 2024 року

За даними Офісу генпрокурора, станом на 14:00 кількість загиблих внаслідок ворожої атаки по Києву 8 липня становить 16 осіб. Також відомо про 37 постраждалих.

Удар по "Охматдиту"

Зранку 8 липня рашисти завдали ракетного удару по Києву. У Шевченківському районі ракета влучила у дитячу лікарню "Охматдит", повідомив міський голова Віталій Кличко.

Пацієнтів, які проходили лікування у дитячій лікарні "Охматдиті" переведуть до інших лікарень столиці.

За інформацією президента України Володимира Зеленського під завалами будівлі лікарні перебувають люди. Станом на 12.00 8 липня точна кількість поранених і загиблих невідома.

Внаслідок російської атаки пошкоджено корпуси лікарні, зруйновано деякі будівлі медзакладу, вибиті вікна та шибки. Міністр охорони здоров'я Віктор Ляшко повідомив внаслідок російського удару пошкоджені відділення токсикології та онкології, реанімації та операційні.

Топ коментарі
+48
Я против оборонительной тактики. ПВО конечно хорошо но люди продолжают гибнуть, гибнут дети. Я ЗА тактику выжигания авиации рашистов всеми доступными средствами не переживая за коричневые линии бункерного нациста. Террор прекратится только тогда, когда прекратит свое существование авиация рашистов, а не тогда когда у Украины будет много ПВО
показати весь коментар
08.07.2024 14:06 Відповісти
+38
Зелепухи, коли ми в"ї....мо по по тому клятому аеродрому оленівка під мурманськом ? А по маасква-сіті? а по кремлю ? Може хоч по рубльовке ?!!!!!!!! Ви ж так хвалились тими дальніми дронами !!!!
показати весь коментар
08.07.2024 14:03 Відповісти
+25
показати весь коментар
08.07.2024 14:03 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Та які там уламки...
показати весь коментар
08.07.2024 13:58 Відповісти
"Уламок" розміром з не ушкоджену бойову частину.
показати весь коментар
08.07.2024 14:05 Відповісти
Це-таки уламки. Неушкоджена ракета зруйнувала б цю будівлю вщент.
показати весь коментар
08.07.2024 14:12 Відповісти
+ 100 !

то кацапск боти! стандартна боєголовка кацапських ракет біля 500 кг.
якби вона попала, знесло б частину будинку, а пошкодило б так як на фото

.
показати весь коментар
08.07.2024 14:25 Відповісти
показати весь коментар
08.07.2024 14:03 Відповісти
Зелепухи, коли ми в"ї....мо по по тому клятому аеродрому оленівка під мурманськом ? А по маасква-сіті? а по кремлю ? Може хоч по рубльовке ?!!!!!!!! Ви ж так хвалились тими дальніми дронами !!!!
показати весь коментар
08.07.2024 14:03 Відповісти
хано каву поп'ють...
показати весь коментар
08.07.2024 14:13 Відповісти
Вы шооо, то ж эскалация, запад не одобрит. Запад усрется от страха если мы Оленью расхерачим. Им раша грозит уже.
показати весь коментар
08.07.2024 15:30 Відповісти
До аэродрома, с которого взлетают и запускаю кабы по Харькову и области примерно 85--90км. Это на севере белгородской обл. Уже это длится 2 месяца. Разведроны висят над Харьковом и областью сутками, корректируют, их видят радары и где конкретно в телеграме сообщвют горожанам круглые сутки. И глухарь! Я тоже ответа не знаю. Не технарь конечно по пво. Но это давно. Как!? Скорее всего нечем сбивать на такой высоте. Неужели есть другой ответ и правильный. Пора отвечать тем кто это знает.
показати весь коментар
08.07.2024 20:19 Відповісти
Я против оборонительной тактики. ПВО конечно хорошо но люди продолжают гибнуть, гибнут дети. Я ЗА тактику выжигания авиации рашистов всеми доступными средствами не переживая за коричневые линии бункерного нациста. Террор прекратится только тогда, когда прекратит свое существование авиация рашистов, а не тогда когда у Украины будет много ПВО
показати весь коментар
08.07.2024 14:06 Відповісти
Зараз дозволять бити у глиб сосії, будеш тоді пити на поминках своїх кацапських родичів.
показати весь коментар
08.07.2024 14:20 Відповісти
на 350 км ? не сміши тапки !

да, кацапам буде боляче, але подивись на карту рашки !
потрібно робити "Нащадка Сатани" (із відповідною боєголовкою)

.
показати весь коментар
08.07.2024 14:29 Відповісти
Напомню. В 2021 году Украину терроризировали корабли рашистов. Террор с черного моря прекратился не благодаря ПВО а благодаря тому что ЗСУ начали гонять и топить корабли.
показати весь коментар
08.07.2024 14:11 Відповісти
Проблема в "доступних средствах ", тобто в їх відсутності ... + "заборона " стовпа дємократії і світового гєгємона - а то раптом бензин подорожчає...
показати весь коментар
08.07.2024 14:15 Відповісти
не пзди
Перестали бити після "саміту миру" де прийняли угоду що гне можна по цивільним підприємствам бити - здається і для цього той саміт зе-гниди і мутили.
показати весь коментар
08.07.2024 14:32 Відповісти
Москаль ? Бидляча мова - їх прикмета
показати весь коментар
08.07.2024 14:39 Відповісти
... за бидлячу мову згоден - не стримався...

та як бачу розганяючих кацапські наративи що винні не кацапи, не їх ставленики зе-гниди з їхнім кротовником, не хитроМудрий нарід віддавший їм всю владу, а амери - ті, поміч яких неоціненна...

на кого працюєш?
показати весь коментар
08.07.2024 15:22 Відповісти
Дякую за відповідь . Визнання своїх помилок - це ознака свідомої ТА ЗРІЛОЇ людини .

Працюю на ЗДОРОВИЙ ГЛУЗД
показати весь коментар
08.07.2024 15:38 Відповісти
або асвальт не можна буде класти-красти

то що було спочатку ? яйце чи курка ?
асвальт чи бензин ?
показати весь коментар
08.07.2024 14:33 Відповісти
Никак нет...У Украины есть еще советские РСЗО Смерч-Торнадо-Ураган,с дальностью до 90км...И боекомплекты у кацапов к ним-регулярно захватываются в небольших колличествах...Есть артиллерия,в виде тех же "Пион",с дальностью под 50км...И из этого всего-можно легко достать до Белгорода...Если бы сегодня просто епанули 10-15 снарядов из того же Пиона по Белгороду-куда прийдется и предупредили,что это удар возмездия и так будет происходить всегда,после прилетов ракет по мирным городам и цивильным объектам,думаю кацапы после нескольких раз,думали,куда стреляют...А то и вовсем бы такие обстрелы прекратились...Ассиметричный ответ-единственное средство,даже если оно не гуманно..Но у нашей власти-просто нет яиц...Или же договорняки со сплошным предательством...Других объяснений нет...Извините,но так не воюют...Это стратегия терпил и повна зневага к своему народу,обрекая его на статус жертвенного заклания.
показати весь коментар
08.07.2024 15:18 Відповісти
Да нет, раша просто заявит что хохлы террористы. Менять ниче не будут, им пох. Пока пол-Москвы и все предприятия, выпускающие оружие, не расхерачат, раша не прекратит. Ну миллионы россиян погибнут, так миллионы. Правда если сразу активно нанести такой удар, пуйло возопит что раше грозит уничтожение и нажмет ядерную кнопку. Потому все ссутся и понемногу бомбят. Вон даже крупные склады снарядов не трогают, а могли бы расфигачить дронами.
показати весь коментар
08.07.2024 15:38 Відповісти
Если бы им падало на бошки так как харьковчанам,в Курске-Белгороде и т.д... им бы было не пох...А так,эта война в один бок...Так войны не выигрываются..И агрессор на место не ставится.Когда они третий год живут как ни в чем ни бывало,греют жопы на курортах...границы открыты..Их "мальчики где то там дамбят каклов" все тихо и спокойно...Чего ж так не воевать до бесконечности...Забив на все мировые законы-общественность.Украина для них всегда была,есть и останется "террористом" Они и вторжение потому и начали...бо просто епнулись на этом..Поэтому-выход для нас один-епашить в ответ так,чтоб талибан крестился..Но..Образцы своих вооружений,третий год не могут не разработать...нет..на поток поставить.Это откровенный саботаж и предательство..По иному быть не может.
показати весь коментар
08.07.2024 15:55 Відповісти
А представьте что мы многоэтажки возле Мааацквы уничтожим. Все газеты напишут что мы террористы. Следующих пакетов помощи можем не дождаться.
показати весь коментар
08.07.2024 16:06 Відповісти
Срать они хотели на Белгород
показати весь коментар
08.07.2024 16:16 Відповісти
Так. Максимальні потужності ППО в Києві - і сьогодні стільки руйнувань. Що вже казати про інші міста. Знищення рашистської авіації - пріоритет
показати весь коментар
08.07.2024 14:16 Відповісти
Так ракеты ж не испаряются. Баллистика падает вертикально, ее сбивают и она падает рядом. Даже если падает половина ракеты с боеголовкой и взрывается, этого хватает. Могли по заводу Артема стрелять, или по конторам военных на Лукьяновке. А Охматдет рядом по сути. Хотя могли целить и по больнице, считая что там военные лечатся. В любом случае баллистика падает рядом с местом куда нацелена. В прошлый раз тоже лупили по заводу Артема, части ракеты упали рядом с Лукьяновской. Но если б попала целая ракета, точно по корпусу, вероятно больше разрушила бы. Но вон по телеку показывают как она падала уже возле земли целая. Значит не сбили, и стреляли именно по больнице. Думаю на днях по аэродромам кацапов будет большой бадабум. Большущий.
показати весь коментар
08.07.2024 15:59 Відповісти
Хіба що в мацкві флагштоки позбивають чи вікна поб'ють
показати весь коментар
09.07.2024 01:50 Відповісти
у досі остаточно невизнаних ,"постійно тормозЯщім", Світом міжнародними терористами людожерів-кацапів з подихаючої Московії сьогодні "день медицини"?
показати весь коментар
08.07.2024 14:26 Відповісти
Мені здається, що сироковбасний головком перевів всйх ппошників у піхоту. Так враження, що ми повернулись у жовтень 22-го. Запускали по 100 ракет і не було таких руйнуваньЮ а тут 40 на всю Україну, тобто на Київ не більше 30 -ти і майже всі попали в ціль (я не вірю, що вони не хотіли попасти по дитячій лікарні).
показати весь коментар
08.07.2024 14:33 Відповісти
Домовилися з зелешоблою, щоб просувати свій мир.
показати весь коментар
08.07.2024 15:01 Відповісти
Если б до 30 ракет попали в цели, было б до 30 разрушенных зданий. Зачем оскорблять военных?
показати весь коментар
08.07.2024 16:02 Відповісти
Правильно! ЗЕленая ***** с ФСБешным дЕрмаком убрали всех генералов Залужного, включая и тех кто налаживал с нуля ПВО.
показати весь коментар
08.07.2024 16:16 Відповісти
Повторний удар - значить, перший мети не досяг.
показати весь коментар
08.07.2024 16:21 Відповісти
Повторний, так як ППО не встигають перезарядити

Ви бачили як стріляють ? Пакетами по 4 штуки на ціль...
показати весь коментар
08.07.2024 16:31 Відповісти
Натякаєте, що в "Охматдит" влучила наша ЗКР?
показати весь коментар
08.07.2024 16:43 Відповісти
2 й удар гарантовано потрапить

ось на що натякаю.
показати весь коментар
08.07.2024 16:56 Відповісти
Ви даремно таке говорите, вже затримали автора Відео з попаданням ракети!!!
показати весь коментар
08.07.2024 16:59 Відповісти
за що його затримали?
показати весь коментар
09.07.2024 01:42 Відповісти
Ну для того чтобы ракеты не кончались, нам и передали их на 2,3млрд, или скоро передадут. А любая пво имеет коэффициент сбития целей. Если экономить ракеты и стрелять по Кинжалам 1-2мя из Патриотов, можно не попасть видимо. При 4х ракетах явно вероятность сбить выше. Но и осколков от Патриотов больше, упасть могут куда угодно. Только это все же осколки а не боеголовка, которая взрывается. Потому по Охматдету явно была российская ракета. Позже скажут какая. А вообще хорошо что Кинжалы сбиваем, и прочую баллистику.
показати весь коментар
08.07.2024 18:25 Відповісти
Йорбан подякував зеішаку а путлєр йорбану
показати весь коментар
09.07.2024 01:55 Відповісти