4156 посетителей онлайн
8 089 70
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Невігласи стануть вчителями

16 січня Верховна Рада 327 голосами прийняла Закон про повну середню освіту. Новацій там багато і кому цікаво можуть зайти на сайт МОН України і прочитати закон повністю. Але є річ, яка перекреслює і сам закон і, взагалі, саме існування системи освіти як такої. Чи то депутати не вміють вичитувати документи і у турборежимі підписують все, що тільки бачать. Чи то це було зроблено абсолютно спеціально. Я думаю, що - останнє.

Справа у тому, що у статті 22 написано, що "на посади педагогічних працівників приймаються особи, які мають педагогічну освіту, вищу освіту та/або професійну кваліфікацію". Це означає, що тепер на посаду вчителя можна буде брати будь-яку людину із вищою освітою і ця освіта може не бути педагогічною. Тобто, якщо хтось проходить повз школи і раптом вирішує піти повчити дітей (ну, осінило), то за новим законом він зможе це зробити абсолютно спокійно. Саме на такому баченні навчання наполягав заступник міністра освіти Єгор Стадний. Це,чомусь, видається за неймовірну новацію і прогрес.

Тоді постає ряд питань. І перш за все - нащо взагалі Україні потрібні педагогічні університети, коледжі, якщо вчителем може стати будь-хто після року інтернатури у школі? Як бути із усіма вимогами, які висуває МОН України до вчителя і які записані у такому собі документі як "Освітньо-кваліфікаційна характеристика вчителя (біології, географії, іноземної мови ...")? Додам, що цей документ має "простирадло" вимог і компетентностей, які повинні бути сформовані у майбутнього вчителя під час навчання у педколеджі або педуніверситеті. Ще одне питання: чи погодяться батьки, які, до речі, є замовниками навчальних послуг, і на податки яких існує система освіти разом із профільним міністерством і самим міністром, і які своїми податками забезпечують дуже гарну платню і ще більш гарні премії керівникам МОН, з тим, що їх дітей будуть навчати усі кому не лінь аби тільки був хоч якийсь диплом?

Незнання методики викладання дисципліни, не сформовані професійні навички і вміння, не володіння знаннями з різновіковоі психології призведе до травмування психіки дітей і повної руйнації якості освіти.

Я недарма написала про те, що це було вписано абсолютно свідомо і ось чому. До наших дітей і шкіл дуже намагаються потрапити усілякі громадські організації, які харчуються за гроші сумнівних грантодавців і будь за що намагаються офіційно зайти до класів і проводити свої заняття із секспросвєту та ЛГБТ-уроки, бо ніяка математика чи хімія їх абсолютно не цікавить. Минулого року в одній із Броварських шкіл був випадок, коли студентка факультету журналістики, яка працює із секс меншинами, користуючись тим, що її мати є вчителькою цієї школи, замість уроків з української мови цілий тиждень проводила уроки по секс вихованню. Про це стало відомо абсолютно випадково, після того, як одна п´ятикласниця запитала у батьків, що таке мастурбація і що це за такий засіб краще пізнати себе. Після розповіді дитини, батьки були у шоці. Здійнявся галас і батьки нагадали директору, що люди без педосвіти не мають права викладати у школі. Але зараз за цим законом це можна буде робити, бо керівниця МОН і її заступник дуже тісно співпрацюють із фондом Сороса.

Ще пригадую випадок із усім відомим доктором Пі, який не мав медичної освіти, але був допущений до лікарні і оперував людей. І тільки після того, як журналісти провели розслідування і дізнались, що усі його дипломи фальшиві, цього "лікаря" було заарештовано і засуджено. І якби не журналісти, то невідомо скільки б ще людей померло від його "лікування".

Останнє і найголовніше. Все це зробило зараз прецедент. Бо якщо можна приходити у школу і працювати вчителем без відповідної освіти, порушуючи закон "Про освіту", то можна тоді працювати лікарем або вимагати керувати потягами або влаштовуватись фармацевтом, мотивуючи це тим, що я просто гарно знаю хімію, а диплом в мене, наприклад, лісника.

Що зараз робити? Треба негайно усій педагогічній спільноті, батькам об’єднатися і вимагати вилучення цього положення із "Закону про повну середню освіту". Жодна країна у світі не допускає у школи у якості викладачів усіх кому заманеться. Більше того, навіть за намагання видати себе за вчителя і у Європі і в Америці ви будете нести кримінальне покарання.

Топ комментарии
+12
Пані Анно, мій внук, якому завжди подобалася біологія, втрачає до неї інтерес, бо прийшла нова вчителька (яка, звичайно, має вищу педагогічну освіту), і стало нецікаво. Як на мене, то хай би цю біологію викладав хто завгодно (при цьому зрозуміло, що електрик чи художник викладати біологію точно не піде, а нобелівського лауреата для викладання в школі також не потрібно), якщо ця людина викладатиме біологію так, щоб учні не втрачали інтересу. Жодна педагогічна освіта не гарантує якісного викладання, творчого підходу та вміння зацікавити. Я навмисно не порушую питання про заробітну плату, бо це питання до уряду, а не до міністерства освіти. Але навіть попри мізерну зарплатню знаходяться люди, які,ячкщо беруться за якусь справу, роблять її добре, а тому мені все одно чи математику викладатиме педагог, чи інженер. Батько моєї колишньої подруги, який працював інженером, пояснював нам алгебру набагато краще, ніж фахівець з вищою педагогічною овітою. Робіть висновки.
показать весь комментарий
18.01.2020 10:48 Ответить
+10
Раніше дописи Анни Турчинової якось не сприймались серйозно. Ну трішки христанута, легкий ступінь православ'я (чи, правильніше сказати - баптизму) головного мозку. В принципі, нічого страшного. Головне, щоб не поширювала вірування своєї секти серед студентів НПУ Драгоманова, користуючись службовим положенням. Але менше з тим. Питання, підняті Анною в цьому дописі, є вкрай важливими. Допускати до навчального процесу невігласів, пропагандонів ЛГБТ-збочень, які радо виціловують зади грантодавців за довгий ржубль - це вже занадто. Кричати "зрада", можливо, ще й рано. Але якщо збоченці отримають перемогу і на цьому фронті, вже може бути пізно
показать весь комментарий
18.01.2020 10:37 Ответить
+7
Чесно кажучи маючи юридичну освіту, викладав пару уроків правознавства. Тобто я невіглас? Педагогічної освіти в мене немає. А відносно грантоїдів... Так вони і до цього закону спокійно мали можливість там працювати на то була воля директора школи.

А скільки в нас сексскандалів в інтернатах? Це теж школи. І що? Ми он з рашкою є лідерами по розлученнях і жодне православ'я не зупиняє, а скільки в нас неповних сімей? І так далі. Так що проблема в головах, а точніше у відсутності мізків.
показать весь комментарий
18.01.2020 11:00 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Раніше дописи Анни Турчинової якось не сприймались серйозно. Ну трішки христанута, легкий ступінь православ'я (чи, правильніше сказати - баптизму) головного мозку. В принципі, нічого страшного. Головне, щоб не поширювала вірування своєї секти серед студентів НПУ Драгоманова, користуючись службовим положенням. Але менше з тим. Питання, підняті Анною в цьому дописі, є вкрай важливими. Допускати до навчального процесу невігласів, пропагандонів ЛГБТ-збочень, які радо виціловують зади грантодавців за довгий ржубль - це вже занадто. Кричати "зрада", можливо, ще й рано. Але якщо збоченці отримають перемогу і на цьому фронті, вже може бути пізно
показать весь комментарий
18.01.2020 10:37 Ответить
Сіріус,ті країни де багато баптистів,чи то пак,протестантів,найрозвинутіші і найбагатші країни світу.Протестантів у світі близько міль'ярда,і це при тому дійсних членів церков,а православних,коло 200 мільйонів,а дійсно віруючих і практикуючих,не більше 2 процентів.Тим більше що протестанти в основному і живуть так як вчать,а православ'я просто формалізм і годі!
показать весь комментарий
18.01.2020 16:06 Ответить
Ці байки тобі розказав пастор на зібранні?
показать весь комментарий
19.01.2020 10:10 Ответить
Навіть більш точно буде сказати "пастор на зібранні вклав цю маніпулятивну тезу у твою свідомість". Записав, як на диктофон, а довірливі парафіяни з секти баптистів та із сект-сателітів (50-ки, наприклад) бігають і всюди відтворюють цей запис із своєї короткочасної пам'яті. Гарна спроба дезінформацією такого типу навертати нових прихожан у тенета своїх деструктивних культів. Ти знаєш, що таке прозелітизм? От саме це і одна з основоположних догм кожної секти.
показать весь комментарий
19.01.2020 10:23 Ответить
Пані Анно, мій внук, якому завжди подобалася біологія, втрачає до неї інтерес, бо прийшла нова вчителька (яка, звичайно, має вищу педагогічну освіту), і стало нецікаво. Як на мене, то хай би цю біологію викладав хто завгодно (при цьому зрозуміло, що електрик чи художник викладати біологію точно не піде, а нобелівського лауреата для викладання в школі також не потрібно), якщо ця людина викладатиме біологію так, щоб учні не втрачали інтересу. Жодна педагогічна освіта не гарантує якісного викладання, творчого підходу та вміння зацікавити. Я навмисно не порушую питання про заробітну плату, бо це питання до уряду, а не до міністерства освіти. Але навіть попри мізерну зарплатню знаходяться люди, які,ячкщо беруться за якусь справу, роблять її добре, а тому мені все одно чи математику викладатиме педагог, чи інженер. Батько моєї колишньої подруги, який працював інженером, пояснював нам алгебру набагато краще, ніж фахівець з вищою педагогічною овітою. Робіть висновки.
показать весь комментарий
18.01.2020 10:48 Ответить
P.S. До речі, відколи люди з вищою освітою вважаються невігласами? А приклад з доктором Пі тут взагалі недоречний, бо якби посадовці виконували власні обов'язки добросовісно, то доктор Пі в операційну ніколи б не потрапив. І ще одне: пані Анна дає гарантію, що серед випускників педагогічних факультетів немає представників ЛГБТ? То, може, справа не у дипломі, я у якості відбору кадрів?
показать весь комментарий
18.01.2020 10:58 Ответить
я фактично щойно внизу написав те саме. Проблема далеко не в дипломах, а в людях які приймають рішення.
показать весь комментарий
18.01.2020 11:01 Ответить
Саме так. Без дозволу директора ніхто з секспросвєту до школи не потрапить, незалежно від того яка там у них освіта. Якщо директор все-таки дає такий дозвіл, то мав би відвідати бодай зо два заняття (або уповноважити когось із замів чи інших педагогів) і поцікавитись, що, власне, дітям розповідають і вжити заходів, якщо бачить, що дітям розповідають не те, що треба. І взагалі є речі, до яких потрібен дуже виважений підхід, бо... є діти, які у 5 класі вже мастурбують на повну. Тобто виходить, що займатися цим їм можна, а от слухати - ні. Отже, говорити про це, мабуть, все-таки треба, питання у тому ЩО саме говорити і ЯК говорити. І тут педагоги самі ради не дадуть - потрібно залучати психологів, лікарів. А якщо дітям тиждень розповідають про секс і про це дізнаються аж через тиждень, та ще й випадково, то це означає лише одне: у школі дуже погані справи.
показать весь комментарий
18.01.2020 11:30 Ответить
я так розумію ви сама з тієї сфери? Я просто бував в Польщі, Угорщині, Ізраїлі. Там школи відрізняються суттєво від наших і не тільки зовні. Хоча от зовні вони вже є ШКОЛАМИ. І жодного разу не бачив туалету на дворі за кордоном.
показать весь комментарий
18.01.2020 11:42 Ответить
я работала в португальской школе по совмесительству и хорошо знаю немецкую школу. Украинские школы,поверьте, не являются худшими. Немцы наоборот хотят поменять школьную программу.
показать весь комментарий
18.01.2020 11:52 Ответить
наші школи не найгірше це правда. Будь-який наш школяр потрапляючи до польської, італійської чи шведської шоли стає там через рік відмінником.

Але далі от проблеми. Скільки в нас вишів? А яка віддача від них? Заробітчанство, вбита економіка, суцільний хаос в країні і ще + війна....

Тому тут комплексна проблема породжена спочатку Хмелем, потім російським царем та СРСР і зрештою Кучмою оцей олігархат, який фактично вже турбулетно знищує нашу державу.
показать весь комментарий
18.01.2020 12:23 Ответить
Згідна, але ж ніхто й не каже, що гірші. Йдеться про певні проблеми (які завжди були й будуть, у тих же португальських, італійських чи німецьких школах також проблем вистачає) та шляхи їх вирішення. Хтось погоджується з пані Анною, хтось погоджується частково, хтось, може, не погоджується зовсім. Тобто звичайна дискусія, зовсім не з метою дискредитації нашої школи. Наприклад, у тій же школі, де вчиться мій внук, є чудова психологиня, яка нам дуже допомогла, і дуже шкода, що батьки часто недооцінюють такий шанс. Усі мають дітей, внуків, отже, проблеми освіти, звичайно, хвилює.
показать весь комментарий
18.01.2020 12:35 Ответить
Ні, я не педагог, але колись, зовсім недовго, викладала у медичному інституті та медичному училищі таку складну дисципліну як патологічна анатомія. Але маю внуків-школярів, а тому в курсі багатьох проблем.
показать весь комментарий
18.01.2020 12:02 Ответить
До речі, ніколи б не подумала, що викладати - це так складно. Знайти слова, знайти спосіб довести до свідомості молодих людей, пояснити надскладний матеріал так, щоб вони зрозуміли, а не просто вивчили напам'ять (ну, щоб я відчепилася), - це непросто. Викладати надскладний предмет, який потребує від студента неабиякого розумового напруження, так, щоб зробити його цікавим, а не просто обов'язковим - це складно. Студент не просто має скласти залік чи іспит, він має зрозуміти дисципліну, яка є однією з основ медицини і без якої взагалі немає розуміння такого поняття як патологія. І коли бачиш, що безсонні ночі не марні, що тебе розуміють, то отримуєш величезне задоволення. Ну і я мала дуже гарний приклад: у нас був доцент, який читав лекції з патологічної анатомії так, що після закінчення лекції ми, студенти, вставали і аплодували.
показать весь комментарий
18.01.2020 12:18 Ответить
Серед правильних речей ви пишете багато відвертої маячні.Слід запам'ятати назавжди - ШКОЛА - це не бездонне джерело знань про все і вся. Не може і не має школа ВСІХ ВСЬОМУ учити. І мову, і літературу , і математику, і фізику, і фізіологію, і секс, і взаємини в ЛГБТ, і християнську етику... і т.д. і т.п.
показать весь комментарий
18.01.2020 12:20 Ответить
Ой розумна ти Алінко, ну прямо аж жах!
показать весь комментарий
18.01.2020 16:42 Ответить
И о праве родителей дать пендаля "пидагогу" не следует забывать...за детей порвут "детородный" и оторвут половой орган аж бегом !
показать весь комментарий
18.01.2020 15:24 Ответить
У студентські роки зустрічав "тріо лесбійок". Дві тендітні дівчинки досить приємної зовнішності виявилися "бі", згодом вийшли заміж і народили дітей. А "головна" - грубезна особа арм-азерб. походження закінчила педінститут за фахом "біологія і географія". І досить довго викладала у школі. Ось Вам і приклад.
показать весь комментарий
18.01.2020 18:10 Ответить
Цілком згоден із Вами: "Жодна педагогічна освіта не гарантує якісного викладання, творчого підходу та вміння зацікавити". Особливо це стосується саме України. У нас найбільш "вдалі" педагогічні університети вже стали класичними, а ті, що залишились мають, як правило, дуже низький рівень наукових досліджень, зокрема й з педагогіки.
Це стосується, як не дивно, й того самого НПУ ім. Драгоманова, який представляє шановна пані Анна Турчинова. Така сама примітивна в країні й Національна академія педагогічних наук - НАПНУ - декілька більш-менш результативних дослідників серед цілої низки людей, які у педагогіці нічого не зробили, ба більш - нічного й не розуміють.
показать весь комментарий
18.01.2020 23:29 Ответить
Чесно кажучи маючи юридичну освіту, викладав пару уроків правознавства. Тобто я невіглас? Педагогічної освіти в мене немає. А відносно грантоїдів... Так вони і до цього закону спокійно мали можливість там працювати на то була воля директора школи.

А скільки в нас сексскандалів в інтернатах? Це теж школи. І що? Ми он з рашкою є лідерами по розлученнях і жодне православ'я не зупиняє, а скільки в нас неповних сімей? І так далі. Так що проблема в головах, а точніше у відсутності мізків.
показать весь комментарий
18.01.2020 11:00 Ответить
Юридична освіта ??? Юрист ??? Це , зазвичай, у нас повна моральна потвора....
показать весь комментарий
18.01.2020 12:23 Ответить
ви плутаєте мене з адвокатом, судею, прокурором. Я працюю простим юрисконсультом на підприємстві.
показать весь комментарий
18.01.2020 12:25 Ответить
Пропоную не міряти усіх одним мірилом, добре?
показать весь комментарий
18.01.2020 12:40 Ответить
От тільки, коли "припече", то ти саме до цих "потвор" біжиш, щоб допомогли...
показать весь комментарий
19.01.2020 09:38 Ответить
Я вважаю, що кандидат педагогічних наук - це синонім невігластва. Педагоги та педагогині - це особи, в яких забракло інтелекту, щоб опанувати нормальний фах і ділитися своїми вміннями з іншими. І ще: мій досвід показує, що майже всі професійні педагоги НЕ ЗНАЮТЬ або, якщо й знають, то щиро НЕНАВИДЯТЬ дітей.
показать весь комментарий
18.01.2020 11:10 Ответить
А нахіба вам просто знати ??? Ідіть, працюйте в школі і щиро любіть дітей за 4-6 тис. грн.
показать весь комментарий
18.01.2020 12:25 Ответить
Хочеш заробляти гроші, а не вчити дітей, ідеш у бізнес. Що тут складного?
показать весь комментарий
18.01.2020 12:34 Ответить
Згідна, але вважаю, що вже якщо берешся виконувати якусь роботу, то виконуй сумлінно, тим більше, якщо берешся за неї свідомо й добровільно (ну ніхто ж нікого не примушує працювати педагогом, чи не так?).
показать весь комментарий
18.01.2020 12:45 Ответить
- Яка різниця між педагогами і педофілами?
- Педофіли НАСПРАВДІ ******* дітей.
показать весь комментарий
18.01.2020 18:12 Ответить
мое племянник преподавал экономию , не будучи преподавателем по диплому, а экономистом. Сейчас он директор одного из учебных заведений и скажу прямо, что до него директорша с дипломил преподавателя была не на своем месте. Но идет новая турбулентная волна с местами для своих слуг и ему видимо придется сдавать позиции директора, даже будучи спецом. А придет на его место невиглас или проще слуга. Вот в чем проблема.
показать весь комментарий
18.01.2020 11:49 Ответить
Педагогика - вообще не наука, критериев, что к ней относится нет и быть не может, поэтому это приятное занятие для всяких дам, одержимых стремлением "всех вчить" не только в своей семье, а вверху пирамиды во все времена жены высоких чиновников, с заоблачных высот вещающих нам высокие истины и постоянно норовящие внедрить тотальную цензуру в собственном исполнении в интересах своих мужей и их друзей.
показать весь комментарий
18.01.2020 11:54 Ответить
Юриспруденція - це взагалі не наука. Точніше - наука брехати , лицемірити, лукавити. Це точно приємне заняття для пройдисвітів, одержимих жадністю.
показать весь комментарий
18.01.2020 12:29 Ответить
Дети мои! Я вам всё разъясню!
На самом деле учитель - это должна быть некоторая комбинация учёности (научных знаний) и психологии (межличностного общения, обмена информацией) для вдалбливания этих знаний буйным реципиентам.
А вот преподавателю-лектору достаточно учёности, предполагается что слушатели САМИ ХОТЯТ УЧИТЬСЯ.
Не путайте одно с другим!
показать весь комментарий
18.01.2020 11:57 Ответить
Аплодую.
А як Ви дивитесь, щоб таки ввести кілька типів шкіл, з дещо відмінними програмами?
Наприклад: «Я в школє нєнавідєла фізіку і матєматіку, нєнавіжу єйо до сіх пор і нє хочу, чтоби мучілі моєго рєбєнка !»
Нема питань ! От Вам школа де діти з цих дисциплін вивчають цифри, таблицю множення, і компас.
Ну, і т.д.
показать весь комментарий
18.01.2020 12:58 Ответить
Боюсь, такой подход будет опротестован в плане равного доступа к образованию...
Это вопрос философский - нужно ли учить того, кто не хочет учиться?
Наверное да....
Если честно, я и сам больше всего радовался возможности заболеть и не ходить в школу!
показать весь комментарий
18.01.2020 14:10 Ответить
Ну, насчет не хочет учиться... Мой сын был из тех, кто учиться-то учился, но особого рвения не проявлял, ну так, чтоб родители отцепились. Мы с мужем отнеслись к этому философски, наседать не наседали, решили: пойдет в армию, а там посмотрим. Отмазывать даже в мыслях не было, хотя возможность была. После 10-го класса с отроком что-то вдруг произошло, заявил, что после школы хочет в университет. В 11-м классе взялся за учебу, сказал, что... (внимание!) если бы знал, что учиться - это так легко, то учился бы с самого начала. Восполнил все пробелы (тут уже все-таки не обошлось без репетитора, ведь алгебру пришлось начинать с азов, да и язык пришлось подтягивать, а то не шибко грамотно писал, но результат был очень хороший). Так что возможность прозрения отбрасывать нельзя, и, значит, пусть все учатся. Интересно другое: кто же так постарался, что учеба казалась ребенку сплошной каторгой, пока не вырос?
показать весь комментарий
18.01.2020 14:27 Ответить
Тут всьо смєшалось, діти, сім'я, школа, батьки...вчитєлі...
показать весь комментарий
18.01.2020 14:33 Ответить
Та бо в житті так воно і є )))
показать весь комментарий
18.01.2020 16:55 Ответить
У нашій школі хімію викладав "суперзаслужений педагог усср". Узурпатор і енергетичний вампір. Не знаю який він мав диплом, але деякий час він працював хіміком десь на дамбаці.
Знання він мав, але хімію майже ніхто в нас не розумів і не любив. В КПІ мінімальний обсяг хімії читала істерична доцентка. Слухаючи її у пів-вуха, якось я все зрозумів. Хоча ті знання знадобилися потім лише у темі травлення плат хлорним залізом, а пізніше - у догляді за автомобільними акумуляторами. Все інше - зайвий вантаж.
показать весь комментарий
18.01.2020 18:18 Ответить
Ви дещо неуважні (як і я) Мова ж про батьків.
І це не рівний доступ, а зрівнялівка.
показать весь комментарий
18.01.2020 14:30 Ответить
Отнюдь.
Вопрос - вправе ли родители лишить ребёнка обучения в полноценной школе?
показать весь комментарий
19.01.2020 11:47 Ответить
Вчитель, це перш за все інтелектуал методист.
Бо вчитель, це не вміння голосно і артистично прочитати учням текст про що таке інтеграл, а знання того, як це пояснити кожному, доступними саме для нього поняттями.
показать весь комментарий
18.01.2020 12:45 Ответить
Працював 3 роки учителем англійської, промокашкою. Освіта не педагогічна. Дуже гарні результати мали ми з тими дітками, які мали стимул до навчання. З іншими результати були значно гірші. Потім дітки підросли, пішли до іншої школи. Я звільнився. Ті 3 дівчаток, які вчилися англійської гаразд, уже закінчили ВУЗи. Інші дітки просто працюють. Чого саме у мене не вистачило- любові до діточок, доброти, чи педагогічної освіти- не знаю й досі... Певно, усього потрохи. Хоча після мене, наскільки знаю, 2роки учителя англійської дітки не мали. Працював не за гроші. Швидш, за грошІ... )) Але батьки ще й досі вітаються...
показать весь комментарий
18.01.2020 19:23 Ответить
Чи обов"язкова педагогічна освіта для роботи в школі? Напевно, для класного керівника, завуча - так. А, наприклад, що хімію не може читати професор або доцент із ВНЗ без педагогічної освіти?
Та й як тепер розділити школи та ПТУ? В ПТУ можна без педосвіти?
Якщо робити вибір між учителем хімії: з вищою непедагогічною освітою чи з філологічною педагогічною освітою?
Все у житті складніше, і чіткі критерії не завжди можливо прописати.
показать весь комментарий
18.01.2020 13:33 Ответить
Уроды не могли не взяться за детей. Ну что ж, посмотрим. отдадут зубожили своих деток, или же и тут все пофигу
показать весь комментарий
18.01.2020 13:46 Ответить
В Союзе преподавателей средних специальных учебных заведений-техникумов, т.е. профиильных специалистов, почти обязательно отправляли на педагогические факультеты аграрных академий Украинской и Тимирязевской (Московской)
показать весь комментарий
18.01.2020 13:49 Ответить
По-моему, всё это пустая болтовня.

В статье говорится, что "вчителем може стати будь-хто після року інтернатури у школі". Что ж там за тайны такие сообщают в педагогических ВУЗах, что человеку с высшим образованием не хватит года интернатуры, чтобы разобраться в профессии? Полагаю, в конце и экзамен есть.
И да, всего год интернатуры (в ходе которой студент наверняка получает дырку от бублика) - извращенцы хлынут потоком. По-моему, если человек готов сменить профессию и оттрубить год в интернатуре - или у него призвание, и он будет лучше многих педагогов с проф. образованием, или это какой-то очень настойчивый извращенец, которого можно направить в спецшколу для извращенцев.

Никакой конкретики в статье нет (случай со студенткой журфака, которая полезла подменять маму - это частности, а доктор Пи - вообще из другой оперы). В общем, меня больше беспокоит, что у нас есть деканы, которые пишут такие странные статьи. Хотя в принципе с системой образования давно уже всё ясно :/
показать весь комментарий
18.01.2020 13:56 Ответить
В нас таких деканів в кожній науці. Я там вище писав, що вишів купа, а віддача у вигляді заробітчан, відсутності економіки і багато чого іншого і + війна та втрата територій.
показать весь комментарий
18.01.2020 14:07 Ответить
Якщо декани не вчать про іудоглобалізацію - вони не вчать нічому.
показать весь комментарий
19.01.2020 01:33 Ответить
У соросівських організацій є фізичні адреси. А у нас нема організаторів.
показать весь комментарий
18.01.2020 14:00 Ответить
Кажуть соросівські фонди Орбан виселив з Угорщини із залученням силових структур. А у нас силові структури пасивної орієнтації.
показать весь комментарий
18.01.2020 14:04 Ответить
так було таке. Вони навіть намагались увійти до парламенту і не пройшли. Маючи величезну рекламу. Отак. А у нас маючи величезну рекламу можна стати посередній президентом але стати...
показать весь комментарий
18.01.2020 14:06 Ответить
Аваков он досі сумує за госпожою послицею.
показать весь комментарий
18.01.2020 14:13 Ответить
Хріново коли:"...пироги печет сапожник, а сапоги тачает пирожник"!
А в школі тим більше хріново, бо на хріна тоді педагогіка, як наука!
показать весь комментарий
18.01.2020 16:59 Ответить
В принципе согласен и вот почему - думаю не нужно доказывать полунищенскую оплату труда
препов особенно в начальном образовании то есть там происходит определённый отбор и те
кто ставит заработок на первое место там не задерживаются не будем идеализировать и срав
нивать с подвигом работу педагогов особенно в школах но.... что-то героическое в этом есть(С).
Кроме этого просто наличие профессиональных знаний и навыков ещё не означает что индиви
дум может учить это тоже знаете ли штука специфическая идеально когда человек получает удо
вольствие от того что делает и делает это хорошо. Я к тому что превращать специфическую
профессию в джоб просто доп.заработок или както временно перебиться или попробовать но-
вое занятие может сильно замусорить и без того слабенькую систему образования.
показать весь комментарий
18.01.2020 17:25 Ответить
Зелепуталы придумали новый способ как по-быстрому закрыть острый вопрос нехватки учителей. Сейчас средний возраст педагогов в городских школах - 50 лет. В сельских школах учителя ведут по 4 предмета. Даже если сейчас пообещают зарплаты в 1000 долларов, никто из поступающих в вузы НЕ ПОВЕРИТ и учиться в пед.вуз не пойдет! При этом из зеленых уст звучат заявления о необходимости полностью убрать госзаказ на подготовку педагогов!??? То есть, студент должен заплатить сам за себя чтобы стать учителем и получать нищенскую зарплату??? По мнению преподавателей и управления пед.вузов, таких идиотов как сейчас в министерстве образования, НЕ БЫЛО НИКОГДА! Тупость и идиотизм - это полная характеристика зеленого министерства образования. А в сочетании с постоянными обещаниями повышений зарплат с с предсказуемыми дальнейшими кидаловами ( также как и у врачей), в школах скоро не будет любых учителей. Но новая власть не беспокоиться этим вопросом -"силы ПВО Зимбабве не верят в существование сверхзвуковых самолетов".
показать весь комментарий
18.01.2020 19:01 Ответить
Я минулого ттижня викладав пост нашої вчительки з Чехії. Вона між іншим працює таки вчителем, а не на виробництві. Так от вона там написала все що думає з приводу загального стану речей в Україні і зачепила і школу звичайно. https://znaj.ua/society/288643-krik-dushi-zarobitchanki-postaviv-ukrajinu-na-vuha-meni-duzhe-prikro От власне сам пост з перших вуст. Розповсюджуйте. Зелених і взагалі нашу владу треба бити цими постами!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
показать весь комментарий
19.01.2020 10:24 Ответить
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10216056904351177&id=1106331194 оригінал посту
показать весь комментарий
19.01.2020 11:15 Ответить
Той, хто навчає - вчитель. Хто викладає - викладач. В школі мають бути вчителі. Викладачі - то для дорослих. Вчитель - це покликання. Далеко не всякий нобелівський лауреат може бути гарним викладачем. А Вчителем... Та їх скоро зовсім не знайдеш.
показать весь комментарий
18.01.2020 22:01 Ответить
А мне кажется, что просто не хватает учителей, вот и нашли выход из ситуации.

А что значит "вищу освіту та/або професійну кваліфікацію". Если "або", значить и высшее образование не нужно?
показать весь комментарий
19.01.2020 00:07 Ответить
Сейчас на зарплату 4-6тыс требовать 5-6 лет учебы и специфическое желание учить детей и упариваться в отчетности.
Тот же оператор новой почты базовые без вышки знания пк от 7тыс стартует. Конечно есть у учителей низкой совести заработки в духе обои\занавески и тд, но это стыд и позор.
показать весь комментарий
19.01.2020 00:33 Ответить
що намагаються офіційно зайти до класів і проводити свої заняття із секспросвєту та ЛГБТ-урокиИсточник: https://censor.net.ua/b3170576

О як духохговністю то повіяло.
показать весь комментарий
19.01.2020 03:54 Ответить
Ці новації вимушені, бо зараз катастрофічний брак вчителів у школах. Як на мене, у школи прийдуть працювати ті, хто попри все, ******* цю роботу. Головне, щоб були патріотами, а удосконалити знання можна і через комп'ютер.
показать весь комментарий
19.01.2020 07:16 Ответить
Катастрофічний брак.То так. А хтось пробував після пед університету влаштуватися на роботу в школу?
показать весь комментарий
19.01.2020 09:22 Ответить
Закон гарний! Зрозуміло що статья яка передбачає можливість роботи без педагогічного фаху неподобається "корифеям педнауки". Але потрібно признати що останні роки після введення ЗНО в педунівери попадали люди які фаховими вчителями бути вбільшості і не можуть! Це давно ставить під сумнів роботу педвнз!
показать весь комментарий
20.01.2020 05:25 Ответить