9177 посетителей онлайн
6 896 95
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Війни навколо української сім’ї - технології процесу!

Усі, хто думають про сім’ю, мають одне спільне бажання: кожен хоче щасливо прожити своє життя у шлюбі. Створивши сім’ю і народивши дітей кожен хоче бути для них хорошими і відповідальними батьками. Це цілком зрозуміле і природнє бажання. Але на практиці все далеко не так, як хочеться. По факту, переважна більшість пар розлучаються, більше половини українських дітей ростуть без рідного батька. Загальновідомі постулати "Міцна сім’я – міцна держава", "Сім’я – основа суспільства" в нашій країні не реалізовані. Це приводить до сумних, а часто трагічних наслідків як для держави, так і для окремо взятої особи. Як відомо, безболісних і безнаслідкових розривів стосунків не буває. Руйнація сім’ї має негативні наслідки на усіх рівнях – психологічному, моральному, етичному, духовному, економічному, соціальному тощо. Особливо від розриву стосунків батьків страждають діти. Тож чому більшість українських громадян не можуть забезпечити собі те, до чого прагнуть? Які основні причини цих негараздів? Чи не основною причиною є непідготованість до подружнього життя та відповідального батьківства. Найперше, сім’я повинна показувати приклад своїм дітям як виявляти любов між подружжям і як відповідально та ефективно виховувати дітей. Але, на жаль, більшість прикладів негативні. Хто ж тоді може допомогти?

В часі незалежності Верховна Рада України два рази робила спробу з’ясувати питання навколо інституції сім’ї. У 2011 та у 2015 роках було проведено парламентські слухання на теми: "Інститут сім’ї в Україні: стан, проблеми та шляхи вирішення" та "Сімейна політика – цілі та завдання". Відповідно до рекомендацій вказаних слухань, зокрема, Міністерству освіти і науки України було доручено:

- забезпечити в навчальних закладах впровадження програм підготовки молоді до подружнього життя та формування відповідального батьківства.

- забезпечити впровадження у системі освіти програм формування сімейних цінностей на основі національно-культурної спадщини українського суспільства;

- у системі післядипломної освіти продовжити практику впровадження заходів з підвищення кваліфікації педагогів, які викладатимуть програми підготовки до життя в подружжі та відповідального батьківства;

- спрямувати інформаційно-просвітницьку роботу на підготовку молоді подружнього життя;

- сприяти проведенню заходів, присвячених питанням усвідомленого материнства та батьківства.

На виконання вищевказаних нормативних документів, українськими науковцями, для учнів 10-11 класів було створено програму "Основи сім’ї" (автор. А. Буковинський), яка у листопаді 2018 року отримала "Схвалення для використання у закладах загальної середньої освіти" Науково-методичною комісією з проблем виховання дітей та учнівської молоді Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки.

Програма "Основи сім’ї" це відповідь на актуальну потребу сучасної молодої людини у особистісному розвитку, формуванні життєвої, соціальної, громадянської компетентностей з питань шлюбу, сім’ї та батьківства. 70 тем програми розкривають питання ідентичності, підготовки до створення сім’ї, народження та виховання дітей, а також про світ навколо нас та про місце і роль громадянина у цьому світі. В переліку тем, зокрема: про любов, довіру, вірність, чесність, про аспекти спілкування, взаємне пізнання, питання зрілості, шлюбу, основи біоетики, стосунки з батьками, аспекти виховання дітей (кожен учень може сформувати свій тато чи мама-план стосовно виховання своїх майбутніх дітей), творення добра, як правильно розподіляти свій час, життєві цілі, місія та інші теми. Детальніше зі змістом програми можна ознайомитися за посиланням.

У 2019 році біля 1000 українських педагогів пройшли курси підвищення кваліфікації за програмою "Основи сім’ї" і 132 українські школи встигли з початку 2019 навчального року ввести цей курс за вибором у свій навчальний календарний план. Організаторами курсів зібрано близько 1000 схвальних відгуків про програму від педагогів, які проходили навчальні курси. А також від шкіл, де ця програма була впроваджена. Навіть за результатами петиції, підписаною вдячними батьками, Тернопільська міська рада прийняла рішення про запровадження курсу "Основи сім’ї" в навчальних закладах міста.

Здавалося б, яка шляхетна мета. Але ж ні!

Серія 1.

В серпні, минулого року, тодішня радниця Міністра освіти і науки Олена Масалітіна ініціює проведення незалежної експертизи програми. Як результат, в одній фейсбук групі під електронним зверненням до тодішнього Міністра МОН Ганни Новосад, збирають підписи "стурбованих" батьків з проханням здійснити андидискримінаційну експертизу підручників

МОН перевіряє законність процедур і не знаходить жодних порушень про що, відповідним листом, повідомляє заявників.

Але ініціатори звернення не заспокоюються і наймають 4 "незалежних експертів", які впродовж 2 місяців проводять свою експертизу програми. У листопаді 2019 р. до МОН надходять висновки цих експертів, які розглядаються працівниками МОН відповідно до Закону України "Про звернення громадян". Далі, порушуючи чимало процесуальних процедур, МОН призупиняє дію "Схвалення" програми "Основи сім’ї". Хоча кінцевим завдання ініціаторів атаки на програму було не призупинення, а повністю зняття "Схвалення" програми з подальшою забороною її викладання. В листопаді місяці виконанню цього завдання завадили звернення понад 10000 батьків до МОН, які підтримували програму і вимагали її подальшої реалізації.

2 грудня, залучають трьох народних депутатів Я. Зінкевич, І. Климпуш-Цинцадзе та І. Фріз, які підписують звернення до Міністра МОН Г. Новосад з "проханням скасувати схвалення освітнього комплексу "Основи сім’ї"!

3 грудня, 76 народних депутатів підписують колективне звернення до Міністра освіти і науки Г. Новосад з вимогами пояснити ситуацію по програмі "Основи сім’ї". Саме це звернення зупинило неправомірні дії щодо програми.

В першій половині грудня автору програми передають матеріали "громадської антидискримінаційної експертизи" з метою усунення виявлених недоліків, тверджень дискусійного характеру та їх обгрунтованого роз’яснення.

Упродовж наступних 2 місяців науковий колектив у складі 12 докторів і кандидатів наук готував відповіді по суті. 14 лютого вони були подані в МОН. З поданими матеріалами (зауваженнями і відповідями на них) можна познайомитися за посиланням.

21 лютого в інформаційному агенстві УНІАН автором програми, разом із науковцями була проведена прес-конференція на тему: "Програма "Основи сім’Ї": виклики та перспективи"  https://www.unian.net/m/multimedia/video/press/10173779-programma-osnovy-semi-vyzovy-i-perspektivy.html 28 лютого подібна прес-конференція була проведена у Львові.

Упродовж 7 тижнів Науково-методична Комісія з проблем виховання дітей та учнівської молоді Науково-методичної ради з питань освіти МОН уважно вивчала подані матеріали і 9 квітня 2020 року ухвалила рішення "Відновити дію схвалення для використання у закладах освіти освітнього комплексу "Основи сім’ї" для учнів 10-11 класів за умови перевидання".

30 квітня 2020 автора програми Адріана Буковинського про це рішення було офіційно повідомлено відповідним листом.

Таким чином, усі спірні питання з’ясовані, рішення прийняте, можна ставити крапку і працювати далі. Але ж ні!

Серія 2.

С початку травня розпочинається чергова брутальна компанія проти програми "Основи сім’ї". Вже правки не цікавлять ідеологів гендерно-нейтральної школи. Тут потрібно нагадати читачу мету недавнього очільника МОН Ганни Новосад щодо майбутніх гендерно-нейтральнх шкіл і її особисте протистояння програмі "Основи сім’ї".

З початку травня нагнітається істерія про нібито ненауковість, а релігійність програми, хоча насправді все до навпаки. Якісь незрозумілі акценти на контрацепції і абортах, хоча з цього приводу ми дали вичерпні відповіді (дивись додаток), особисті образи автора тощо. Протягом перших 10 днів травня півтора десятки видань звертаються до автора за коментарями. Для мінімізації маніпцуляцій автор ставить вимогу тільки письмові запитання і, відповідно, письмові відповіді. Тим не менш, публікуються замовні і маніпуляційні сюжети, а подекуди суцільно брехливі. Як наприклад, на сайті "Лівий берег" за авторством Анастасії Іванців. Автору програми приходиться реагувати і подавати на цьому ж сайті свою статтю-відповідь.

Все таки, коли ресурс вичерпується і журналісти розуміють, що з програмою усе в порядку, то застосовується нова технологія - нахабний обман. На вебсайті інтернет видання bit.ua читачам пропонується пройти тест створений по програмі "Основи сім’ї" "фахівцями" цього ж видання.

Побачивши, що фейк-тест створює нездоровий ажіотаж, чиновниця Кабінету Міністрів, Урядова уповноважена з гендерної політики Катерина Левченко, пропонує на своїй сторінці усім складати цей тест і поширювати його. Принагідно поставлю запитання - по якому праву представник Кабінету Міністрів так нахабно обманює українських громадян? Чи, можливо, інтелектуальних здібностей не вистачило розпізнати брудну і очорнюючу маніпуляцію? Ми опублікували короткий аналіз цієї інформаційно-маніпуляційної технології.

А останніми днями в процес додається новизна. Програму "Основи сім’ї" почали протиставляти сексуальній освіті. На лице груба маніпуляція!

Але укладачів маніпуляційних сюжетів, це мало цікавить і вони із завзяттям починають формувати нову реальність. Ось 2 сюжети за останній тиждень.

23 травня на сайті "Лівий берег" виходить стаття під назвою "Чому українським підліткам потрібна сексуальна освіта?". Вже в другому абзаці статті звертається увага читача на курс "Основи сім’ї" з посиланням на брехливу, фейкову і очорнюючу статтю стосовно курсу на цьому ж порталі, про яку ми вже згадували вище. Далі наголошується на християнському бачені сексуального і подружнього життя. І відразу риторичні запитання "Чи підходить таке бачення дітям? Чи повинні подібні дисципліни взагалі викладатися у навчальних закладах?" Цікаво, що авторка цих дописів одна і таж сама людина - Анастасія Іванців. Вона добре знала про свою написану неправду, так як інформацію про це я опублікував в себе на сторінці на сайті "Лівий берег". Попросити вибачення за брехню в неї духу не вистачає, але продовжувати маніпуляції можна і надалі.

Це не тільки яскравий приклад дискредитації професії журналіста, а і приклад маніпуляції суспільною свідомістю.

25 травня на телеканалі "Інтер" виходить інформаційний сюжет під назвою: "Християнські догми чи сучасне сексуальне виховання: батьків обурив підручник з "Основ сім’ї"?" (дивитися з 41.14 по 45.55 хвилини)

Говориться, що на підручник в МОН поскаржилися деякі батьки, але не говориться, що на підтримку програми в МОН звернулися понад 10000 батьків.

Далі йде коментар учня 11 класу, який говорить про якихось "дядіньків", які до них приходили і щось розповідали. Хто приходив і до чого тут програма "Основи сім’ї" не зрозуміло взагалі.

Потім журналіст за кадром говорить про предмет "Сексуальна освіта" і відразу, без усякої зв’язки, переходить до коментаря в.о Міністра МОН Любомири Мандзій щодо програми "Основи сім’ї".

Потім журналіст говорить, що спроба додати предмет факультативно в деяких школах викликала скандал. НЕПРАВДА! Ні в одній з 132 школах, де викладався цей предмет в 2019 році, ні одного скандалу не було. А подяки були!

Потім ідуть цитати, як завжди вирвані з контексту. Зокрема, перші цитати стосуються теми "Сексуальна зрілість", в якій наводяться деякі факти про наслідки співжиття з різними статевими партнерами до створення сім’ї.

Потім іде маніпуляція від однієї особи, засновниці "Батьки SOS", яка говорить про відвертий християнський компонент в підручниках. Хоча насправді в підручниках відвертий науковий компонент, що визнано МОН і тими десятками науковців, які брали участь у праці над програмою.

Обурення викликає ціна підручників – 250 гривень за комплект. Держава не фінансує друк підручників, які передбачені, як предмет за вибором. Тому вони друкуються за приватний кошт і безкоштовно роздаватися не можуть. Але і збором коштів від батьків ми не займаємося. Ті школи, які закупили підручники, закупили їх за кошти благодійників. А більшість шкіл працювали без підручників. Вчителі мали свої примірники і працювали з учнями робивши за потреби ксерокопії. Хоча, при бажанні, кожен бажаючий може їх придбати на сайті програми. А якщо знайдеться меценат, то ми забезпечимо ними кожну школо безкоштовно.

Потім знову коментар в.о. Міністра МОН Л. Мандзій, суть якого полягає в тому, що підручники легальні і після доопрацювання будуть використовуватися в школах за вибором батьків та учнів.

І як висновок, автори сюжету, опираючись на думку багатьох батьків і анонімних вчителів, роблять заключення, що, якщо вітчизняні підручники не відповідають викликам часу, то Україні варто перейняти досвід сусідів. І як приклад, наводять факт, що в більшості країн ЄС дисципліна "сексуальне виховання" є обов’язковою у школах.

Шановні батьки! Для ваших дітей вже написали не один підручник за кордоном і відповідні гранди виділили і ще виділять стільки, скільки буде потрібно.

А вам, батьки українських дітей, яка освіта потрібна, стосовно підготовки до дорослого життя?

ВІЙНА ТРИВАЄ! СЬОГОДНІ ВИБІР РОБЛЯТЬ ЗА ВАС, АЛЕ ДЛЯ ВАШИХ ДІТЕЙ!

Топ комментарии
+6
Як тільки ми одружилися (1992р) , держава розпочала проти моєї сім'ї - економічну війну на повне знищення та голодну смерть . Ми відповіли війною демографічною : Одна сім'я - одна дитина , виросте , житиме за кордоном , в нормальній економіці . Так і сталось . Держава послабила нас (нам вдалось таки вижити ) , ми послабили державу .
Так поступали багато моїх знайомих , чинили опір , наносили удар у відповідь . Може не всі , з таким власне філософським обгрунтуванням , але кінцевий результат - той самий . Який сенс було державі воювати проти людей , які до того ж були її засновниками у 1991му - неясно . Вважаю - програли всі , і держава і люди . А через 22 роки почалась окупація . На ослаблену боротьбою проти людей державу напав ворог і анексував частину території .
Мораль проста : коли держава поважає своїх громадян , а не старається робити їх бідними - виграють усі , і держава і люди . Коли обкрадає - всі програють . Всі хто залишився .
показать весь комментарий
30.05.2020 11:30 Ответить
+6
І ще. У всіх подібних підручниках можуть бути недоліки. Але критикувати їх повинні мати право тільки люди які мають своїх дітей. Бо ці підручники для них і для їх дітей. Гомосеки ж намагаються влазити в процес виховання чужих дітей, бо своїх вони не мають і не збираються мати.
Думаю, що пора на науковому рівні визначити хто такі гомосексуалісти та інші ЛГБТ і поставити рамки, в які їм влазити не дозволено.
показать весь комментарий
30.05.2020 13:01 Ответить
+5
Дуже добрий підручник. Недарма ліберали істерику влаштували. Як же так, у підручнику вчать школярів бути відповідальними батьками, вчать що робити, щоб не побігти після першої ж сварки і не подати на розлучення, дівчину вчать бути дружиною, а хлопцю розповідають про його обов'язки у сім'ї, вчать розпоряджатися бюджетом. І так , дуже взбісило цих соросят, що аборт назвали своїм словом - це вбивство дитини.
показать весь комментарий
30.05.2020 11:18 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Господи, які же ж ви обмежений, настільки не розуміти ********** і ******* молодь. Вже добре що держава не витрачає кошти на цю діч, дітей тільки шкода, але вони цю мертвородженність переживуть.
показать весь комментарий
29.05.2020 23:32 Ответить
не батьки винуваті і не діти, а повна криміналізація і дебілізація суспільства.Дайош більше вбивств на всіх ТВканалах та знущань над людьми!більше сцен насилля над жінками, - в кожному другому кіно на ТВ бьють жінці морду! Українське кіно - і часів СРСР , і *******, яке завойвує призи на фестівалях - стирають з прокату і з пам"яті. Наркоту - у всі аптеки! Мажорів - на п"єдестал, підручники в школах - для дебілізації.........блін-щоб не матом
показать весь комментарий
30.05.2020 11:33 Ответить
Может, для начала первоисточник почитать, а потом делать выводы?
показать весь комментарий
30.05.2020 11:59 Ответить
Погоня за модой до добра может и не довести.
Была мода на ветвистую пшеницу и убивать генетиков, и что вышло?
Так и тут будет. Придет время, улягжется эта гендерная эйфория от феминисток. Люди поймут, что для общества и для человека будет полезно воспитывать мужчину-защитника и женщину-мать.
показать весь комментарий
30.05.2020 14:43 Ответить
Самого підручника я не бачив, але мене як фахівця і галузі соціального управління дуже здивував і навіть спантеличив список літератури на основі якої ця програма створювалась. Зовсім не має англомовних джерел. Таке враження що автори "не знають як читати" і крім рідної та кацапської ніякими мовами не володіють. Навіть польські авторитетні дослідники сімї та словянських звичаїв не заслужили на увагу автора. Ну добре. Але чому автор пишучи таку програму жодного разу не згадав про біархатні стосунки? Може тому що навіть праць Рюрикова не читав?... Може я й помиляюсь стосовно реального змісту самої програми, але все ж підозрюю що на таких "джерелах" нормальну, ******* програму підготувати просто неможливо.
показать весь комментарий
30.05.2020 01:05 Ответить
а ще спитайте, чому в нас нема хоч по кілька польських тв каналів, та інших європейських? чому білоруського ТВ нема?????????? та сама відповідь - їх нема для загальної дебілізації
показать весь комментарий
30.05.2020 11:36 Ответить
Вы совершаете одну методическую ошибку. "Англоязычные источники" сейчас отошли от принципов науки и живут в эпохе постправды. Ненаучно использовать аргумент от авторитета. Это логическая ошибка. Мода сегодня есть, а завтра нет
Вот посмотрите, https://www.youtube.com/watch?v=3BFITNx-qPo что происходит в англоязычной АПА
показать весь комментарий
30.05.2020 14:52 Ответить
Изучение иностранных источников подразумевает критическое к ним отношение. Приоритеты и парадигмы исследований время от времени меняются исчерпав возможности интерпретации реальности в рамках определенного методологического подхода. И это нормально! Как только исчезает критика и насаживается "всеобщий одобрямс" развитие прекращается.
показать весь комментарий
30.05.2020 16:26 Ответить
Согласен. Только комментатор тогда должен был вопрошать: где ссылки на научные исследования?
Язык в этом отношении неважен.
показать весь комментарий
30.05.2020 16:42 Ответить
"батьки українських дітей, яка освіта потрібна, стосовно підготовки до дорослого життя?"
Достатньо передивитись на вашому сайті правки, щоб зрозуміти ким створювалась ця програма. Релігійний ухил надмірний, а його там не повинно бути взагалі. "Батькам SOS" довіряю трохи більше, ніж абсолютно.

"Дію схвалення курсу «ОСНОВИ СІМ'Ї», яку ліберальні сили блокували 5 місяців, поновлено!"

Так ви навіть не ховаєтесь, а визнаєте, що програма ідеологічна, створена під керівництвом антиліберальних сил. Це взагалі прийнятно для будь-яких програм крім політичних?

Якою б я хотів бачити програму? Абсолютно світською, без жодних безглуздих формулювань "
правову оцінку штучному перериванню вагітності". Абсолютно аполітичною, бо це про сім'ю, а не про політику. Без акцентів на "ідентичностях", "ідентичності" як маргінали самі формують свої програми. Залишити там максимум п'ять сторінок офіційних блабла "про сім'ю та державу", і віддати максимум під практичні питання. Перш за все конфліктологія, формування бюджету, розподілення обов'язків, формування діалогу з батьками протилежної сторони, і таке інше. Причому після ваших дуууже розумних програм, всім дівчатам в пологовому пояснюють елементарні речи, вони не знають з якої сторони ту дитину брати, не вміють годувати, вчити її ходити, не знають основ надання першої допомоги, етапів розвитку дитини в залежності від віку, взагалі нічорта. Чим це ваше відірване від реальності блабла реально допомогає сім'ї?
показать весь комментарий
30.05.2020 04:28 Ответить
Дуже добрий підручник. Недарма ліберали істерику влаштували. Як же так, у підручнику вчать школярів бути відповідальними батьками, вчать що робити, щоб не побігти після першої ж сварки і не подати на розлучення, дівчину вчать бути дружиною, а хлопцю розповідають про його обов'язки у сім'ї, вчать розпоряджатися бюджетом. І так , дуже взбісило цих соросят, що аборт назвали своїм словом - це вбивство дитини.
показать весь комментарий
30.05.2020 11:18 Ответить
Як тільки ми одружилися (1992р) , держава розпочала проти моєї сім'ї - економічну війну на повне знищення та голодну смерть . Ми відповіли війною демографічною : Одна сім'я - одна дитина , виросте , житиме за кордоном , в нормальній економіці . Так і сталось . Держава послабила нас (нам вдалось таки вижити ) , ми послабили державу .
Так поступали багато моїх знайомих , чинили опір , наносили удар у відповідь . Може не всі , з таким власне філософським обгрунтуванням , але кінцевий результат - той самий . Який сенс було державі воювати проти людей , які до того ж були її засновниками у 1991му - неясно . Вважаю - програли всі , і держава і люди . А через 22 роки почалась окупація . На ослаблену боротьбою проти людей державу напав ворог і анексував частину території .
Мораль проста : коли держава поважає своїх громадян , а не старається робити їх бідними - виграють усі , і держава і люди . Коли обкрадає - всі програють . Всі хто залишився .
показать весь комментарий
30.05.2020 11:30 Ответить
А в ситій Європі, ну прямо багатодітні сім'ї?
Як показує досвід, багатодітні сім'ї там, де сповідують христянських традицій, типу США, або навпаки в бідних мусульманських країнах.
Щодо України, то поцікавтесь, яка була народжуваність, у останні роки УРСР.
показать весь комментарий
30.05.2020 13:33 Ответить
Цю мантру популяризують постійно , але мовчать про те , що є сім'ї які планують кількість дітей , згідно своїх доходів . Це розумні і відповідальні люди , що сповідують сімейні цінності, вміють планувати свою сім'ю , є противниками чайлд-фрі , але і плодити ніщіту не будуть за жодних обставин . Я ж говорю конкретно про себе і собі подібних , а не про середньостатистичну Європу чи Африку .
показать весь комментарий
30.05.2020 13:48 Ответить
Бро, а чим твоя мантра, краща за вищенаведену?
Так, згоден, українців вчать ненавидіти свою Державу і «любіть СССР».
показать весь комментарий
30.05.2020 14:33 Ответить
Тільки не ссср , а країни євросоюзу і штати . Україна давно перетворилась на країну донора людського ресурсу для розвинених економік , де людина є потрібною , трактується з повагою і може самореалізуватись . Просто цікаво , чим це все завершиться , така політика . Адже країна - це в першу чергу люди .
показать весь комментарий
30.05.2020 17:13 Ответить
В кого я маю поцікавитись , якою була народжуваність в УРСР , як не в самого себе . У моїх батьків нас є двоє , у жінчиних - їх є четверо сестер , які всі четверо сумі народили аж цілих двох дітей , один з яких живе вже 7 років за кордоном (наш). Другий посилено вчить англійську , бо розуміє , що напевно не зможе прогодувати пенсіями маму і три цьотки , перламент , поліцію , вчителів , пожежників , податківців , уряд , лікарів , армію і місцеве самоврядування . Напевно теж виїде , щоб якось врятуватись від ніщіти і не годувати ту всю араву бюджетників та пенсіонерів .
показать весь комментарий
30.05.2020 14:07 Ответить
Мова не про твій, окремий випадок.
У СРСР, найбільша народжуваність була в Середньоазійських, найбільш бідних республіках.
А от в європейській частині, вона невпинно знижувалась.
показать весь комментарий
30.05.2020 17:51 Ответить
Про державу не совсем ясно, она откуда-то к вам пришла или вы выбирали власти в ней?.
показать весь комментарий
01.06.2020 08:15 Ответить
Ви не зрозуміли, яка саме "держава" оголосила вам війну, і у відповідь били себе молотком по ... пальцях. А якщо вам здалося, що "всі програли", спробуйте щось почитати, або принаймні роззирнутися довкола.
показать весь комментарий
01.06.2020 10:12 Ответить
Ви можете давитися і бризкати слиною скільки завгодно , мені байдуже . Я нормально живу і нормально заробляю , моя дитина теж . А ви , коли достатньо розвинетесь , можете спробувати теж знайти собі гідне місце в світовій економіці і почати жити достойно . Працюйте над собою . Успіхів .
показать весь комментарий
01.06.2020 13:03 Ответить
з чого ви взяли, що я бризкаю слиною? чи давлюся? Це- ваша фантазія. Як і багато іншого, що ви тут понаписували.
Зізнайтеся, що вас нагнали як бобика з рідної країни, яку ви собі уявляєте, як поганих дядьків, котрі вас чомусь не погодували.
Доречі, яке сьогодні в Польщі свято, що ви стирчите вже півдня на цензорі? Чи це і є ваша "робота"?
показать весь комментарий
01.06.2020 13:38 Ответить
Ви так і не зрозуміли , що мені на вас начхати , як і на вашу "думку" . Абсолютно і повністю .
А свої роздуми розказуйте таким лузерам , як ви сам . Під чекушку за гаражами . Їм буде інтересно .
показать весь комментарий
01.06.2020 15:10 Ответить
Та всім на всіх начхати в цих коментарях, хіба ж не так?
Тільки чому ви називаєте мене лузером, якщо це вам довелося тікати з країни і ви не змогли завести дітей скільки вам хотілося ? і ці симптоматичні фантазії про чекушку))... вам там не дають випити скільки вам хотілося б ?
показать весь комментарий
02.06.2020 08:57 Ответить
Гомосеків необхідно приструнити. Як не хочуть "дискримінацій", то нехай для своїх дітей (яких не може бути в принципі) напишуть підручники самі. Нехай вимагають щоб "їх дітей" звільнили від навчання по загально народному підручнику і нехай самі огганізовують навчання "своїх дітей" по свому підручнику.
показать весь комментарий
30.05.2020 12:27 Ответить
І ще. У всіх подібних підручниках можуть бути недоліки. Але критикувати їх повинні мати право тільки люди які мають своїх дітей. Бо ці підручники для них і для їх дітей. Гомосеки ж намагаються влазити в процес виховання чужих дітей, бо своїх вони не мають і не збираються мати.
Думаю, що пора на науковому рівні визначити хто такі гомосексуалісти та інші ЛГБТ і поставити рамки, в які їм влазити не дозволено.
показать весь комментарий
30.05.2020 13:01 Ответить
Люди , яких ви називаєте гомосеками , може і збираються мати дітей , навіть багато над цим працюють , докладають чималих зусиль . Просто у них ........ не получається 🤔
показать весь комментарий
30.05.2020 14:13 Ответить
Урядова уповноважена Кабінету Міністрів з гендерної політики Катерина Левченко та Анастасія Іванців з ЛБ - это представители ЛГБТ сообщества, "розовые пилотки", по-этому не удивительно, что они всячески сопротивляются сохранению у нас в стране традиционных ценностей: семьи (мужчина+женщина) как основы общества, моральности и т.д.

Есть еще передача по Украинскому радио про культуру, где регулярно в эфир выпускают возбужденных лесбиянок из разных "типа общественных организаций" которые кричат про дискриминацию гомосеков. Последний раз все гомики сошли с ума после поста в Фейсбуке Кулебы. Агрессивные "мохнатые пилотки" требуют извинений!
И еще Христианский (религиозный) компонент обязательно должен быть в учебниках. В будущем выживут только те страны, где религиозный компонент в образовании обязателен. Вся это "либеральное дерьмо" только разлагает государство, делает его слабым.
показать весь комментарий
30.05.2020 12:49 Ответить
Все очень правильно, за малым исключением... Термин "традиционные ценности" придуманы гомосеками для того, чтобы их называли такими же как и другие, но нетрадиционные. Это абсолютная манипуляция. Поэтому не надо его за ними повторять.
Плод в чреве матери это не традиция, а природа. А гомосеки не нетрадиционные.
показать весь комментарий
30.05.2020 13:18 Ответить
Так. Там брехлива, шулерська підміна поняття слів антонімів: «природнє-неприроднє», на «традиційне - нетрадиційне».
І теж, приклад: Люди ходять ногами, а не на руках, не тому, що це «традиційно», а тому, що це ПРИРОДНЬО.
Для людини.
показать весь комментарий
30.05.2020 13:45 Ответить
Вы не задумывались над тем, что потирать зад после дефекации не природно?
показать весь комментарий
31.05.2020 07:31 Ответить
Вся цивилизация была как раз и построена на " не природном"
показать весь комментарий
31.05.2020 07:32 Ответить
Гоминиды, если это требуется, тоже подтираются.
показать весь комментарий
31.05.2020 11:03 Ответить
З Вашої логіки, випливає лише те, що бути брудним, то природно.
У Вас дома, є живі створіння? Котики, собаки?
Вони цілком ПРИРОДНЬО доглядають за собою.
Людина, знайшла більш раціональний спосіб, тримати себе у чистоті.
показать весь комментарий
31.05.2020 12:09 Ответить
Это я к тому, что ваш критерий природное и не природное, в условиях цивилизации не рационален. Можно привести массу примеров, например стричься и бриться весьма не природно, не природно прикрывать свое тело шкурами убитых животных или сплетенными волокнами растений. Весьма природно съедать плаценту или своих детей, и совсем не природно заботится о своих престарелых родителях. Список можно продолжать до бесконечности.
показать весь комментарий
31.05.2020 13:12 Ответить
Цей ваш текст, підтверджує, що немає такої теми, яку демагог, не зможе звести до абсурду.
показать весь комментарий
31.05.2020 13:36 Ответить
Или же не в верности вашего оценочного критерия.
показать весь комментарий
31.05.2020 14:20 Ответить
Ви несвідомо, пов'язали обговорювану тему гомосексуалізма з дефекаціюєю.
Цілком по Фрейду.
Ну раз так, вам зрозуміліше, то для нормальних людей для акту зачаття природою призначені статеві органи, а задній прохід призначено природою для виведення калу.
показать весь комментарий
31.05.2020 14:47 Ответить
В таком случае половой акт между мужчиной и женщиной, который не ставит своей целью зачатие ребенка, по вашей же терминологии является не природным. В итоге получается что гомосексуалисты за свою жизнь совершают на 1-3 не природных актов больше, чем гетеросексуалы.
показать весь комментарий
31.05.2020 14:57 Ответить

Під час статевого акту, чоловік і жінка менше всього думають про зачаття.
Але до чого тут, введення статевого органу одного чоловіка в анальний отвір другого чоловіка, призначений природою для виведення калу?
показать весь комментарий
31.05.2020 15:21 Ответить
При том что ваши рассуждения природное - не природное не имеют под собой ни какого основания. Вообще, все что может произойти уже само по себе природное. Вы не можете в рамках одной физической модели предусматривающей определенные физические законы совершить что либо не поддающиеся этим законам. Все мои примеры не о гомосексуализме, а о ошибочности вашего разделения на тему природное и не природное.
показать весь комментарий
31.05.2020 17:12 Ответить
«Вообще, все что может произойти уже само по себе природное»
То по твоєму виходить, що якщо у тебе не відбулася ерекція на іншого мужика, то це неприродньо?
показать весь комментарий
31.05.2020 18:02 Ответить
Нет, это волне природно, ровно как если и произойдет эрекция. Эти сценарии предусмотрены в нашей физической модели. Не природно, например вступить в половую связь с бактерией или вирусом, поскольку такого сценария в модели нашего мира не существует.
показать весь комментарий
31.05.2020 20:57 Ответить
Не знаю, кто и что там там у вас придумал. У нас термин "традиционные ценности" означает именно традиционные ценности: семья должна состоять из мужчины и женщины. Это и есть "традиционные ценности". Ниче не выдумывайте и придумывайте лишнего. Все отсальное это "нетрадиционные ценности."
показать весь комментарий
31.05.2020 14:21 Ответить
Наталия Краченко, и вы допускаете ошибки. Вы это допускаете? Так вот, термин "традиционные ценности" не гомосеки придумали. Гомосеки придумали термин ГЕНДЕР. Почитайте, например, материалы о Стамбульской международной конференции о домашнем насилии. Так вот эта конференция и есть сборище пидаров и лесбиянок, которые пропихивали в юридическое пространство стран мира свои термины, а именно - ГЕНДЕР, как тип социального поведения. Многие европейские страны похерили ратификацию, ограничились просто подписанием. (Украина тоже до сих пор не ратифицировала, но... не дай бог ратифицирует - эта мразота будет не только на парады ходить.)
показать весь комментарий
31.05.2020 22:05 Ответить
Христианский компонент, это я так понимаю, поучительная история о любви к детям, на примере некоего Авраама?
показать весь комментарий
30.05.2020 22:11 Ответить
Християни живуть за Новим Заповітом.
показать весь комментарий
31.05.2020 14:02 Ответить
Да ну? А позвольте узнать, когда из Библии удалили ветхий завет, на каком церковном соборе, когда и где произошло? А на каком основании протестанты платят десятину, где в новом завете об этом говорится? А ни чего что и ветхий и новый заветы все рассказывают об одном и том же божестве?
показать весь комментарий
31.05.2020 14:24 Ответить
Чувак, де у мене написано: «из Библии удалили ветхий завет» ?
Ти виявлятьсь, крім того, що демагог, та ще й брехливий.
показать весь комментарий
31.05.2020 14:39 Ответить
Это же ваше утверждение, что христиане живут по новому завету, логично тогда предположить, что ветхий им не нужен. Тогда вопрос, а откуда они взяли десять заповедей? И как так могло получиться, что христианство зародилось за полторы сотни лет до появления нового завета, на чем же они основывали свою веру?
показать весь комментарий
31.05.2020 14:54 Ответить
Чувак, це ти таке кажеш.
Ще раз, де у мене написано: «из Библии удалили ветхий завет» ?
(Блін, ну як ти можеш брехати, як то кажуть прямо в очі?)
показать весь комментарий
31.05.2020 15:25 Ответить
Не тупи. Ты утверждаешь, что христиане живут по новому завету. Откуда тогда у них 10 заповедей, откуда у протестантов десятина? Всего этого в новом завете нет.
показать весь комментарий
31.05.2020 17:06 Ответить
Чувак, Християни живуть не за заповідями Тори.
А за Євангелією, даною Ісусом Христом. За Новим Заповітом.
І там ДВІ заповіді:
- Люби Господа понад усе.
- Люби ближнього свого, як самого себе.
показать весь комментарий
31.05.2020 17:53 Ответить
Вы очевидно вообще не знакомы с основами христианства, иначе бы знали, что католики, православные и протестанты говорят о неразрывности ветхого и нового заветов. Исключение составляют лишь околохристианские секты.
показать весь комментарий
31.05.2020 20:53 Ответить
«Релігійний ухил надмірний…», релігія це впершу чергу МОРАЛЬ, 10 заповідей знаєте ? Чи у вас одна заповідь - бабло не пахне ? «Абсолютно аполітичною…», політика це ідеологія, а ідеологія це ЦІННОСТІ. Скажіть, що у вашому житті найцінніше, заради чого живете і заради чого готові життя віддати ? Безвідповідальність ось ваша цінність. Свобода від батьків, від дітей, від держави, від народу. «Англомовні джерела..» це західна цивілізація, пригадуєте « В Англії немає друзів, в Англії є інтереси», раціоналізм, а ми, українці співаємо «За Україну, за честь, за славу, за народ..» , а це жертовність, це від серця, це духовність, а у вас одні потреби ( пожрать, посрать, поспать..). «Максимум під практичні питання…» це як ган дон надівати, чи що ? А коли ж про любов ? Хочите все по інструкціям, по законам, а може по СОВІСТІ, бо ж закон, як дишло… Хочите вигодувати манкуртів, ******** яничар, без роду, без племені ? Вони ж вас і «закопають», просто з раціоналізму : пожили і хватить, тепер їхня черга.. Тішить те, що час лібералізму закінчився, вже закінчився, агонія буде недовгою.
показать весь комментарий
30.05.2020 16:07 Ответить
Мораль не зобов'язана триматися виключно на християнських догмах.
"Політика це ідеологія" ну не смішіть) Це правдиве твердження до 1945р. в Європі, і загалом далі до закінчення Холодної війни. Зараз політика це раціоналізм з огидним присмаком.

Заради чого живу не скажу, це особисте. Але можу вас запевнити, що вищу ціль маю і вона не знаходиться в площині матеріальних благ. Заради чого готовий віддати життя? - Свобода та сім'я.

Ви намагаєтесь змішати все в одну купу: лібералів та гомосексуалістів, раціоналістів та просто байдужих споживачив, християн та сповідувачив інших релігій або атеїстів. Це пропаганда, перекручування, спроба апелювати до емоцій, а не до розуму, тому що так легко керувати людиною. Ну на кшталт оголосити всіх російськомовних колабораціоністами та прихильниками "руського мира". Час лібералізму ще навіть не починався, тому що ніхто в ******** Україні не створив політичну силу, яка б представляла інтереси переважної більшості виборців. Тільки не тицяйте пальцем в зелених, вони просто проїхали на цьому запиті у ВР, а ліберали просто скористались моментом, щоб зупинити Порошенко, от і все.
показать весь комментарий
31.05.2020 06:32 Ответить
В своїй основі релігія і мораль досить несумісні речі. Геніальна хитровкурученість авторів Тори (Біблії) полягала в привязці "морального коду людства" - 7 тез які і суттю моралі і органічно входять в усі великі та давні релігійні системи - до 3 суто ритуальних вимог касти попів (священників) які забезпечували їх паразитування в усіх суспільствах. Попи навязують тезу що якщо людина не релігійна (тобто не утримає попів-паразитів) то вона аморальна. Але "релігійність" реально відображена лише в трьох тезах (заповідях). Дивіться самі:

1) Нехай не буде в тебе інших богів, окрім мене.
2) Не взивай намарно ім'я Господа Бога твого.
3) Пам'ятай день святий святкувати.
А далі ми бачимо "моральний код людства". Будь яка релігія або ідеологія прирікає народ на знищення і виродження якщо категорично не наполягає на виконанні кожною людиною наступного:
4) Шануй твого батька і твою матір.
5) Не вбивай.
6) Не чини перелюбу.
7) Не кради.
8) Не свідчи неправдиво на твого ближнього.
9) Не пожадай жінки твого ближнього.
10) Не пожадай нічого, що є власністю твого ближнього.
Сподіваюсь Ви бачите що можна бути високоморальною людиною і не бути релігійною особою і утримувати попів.
показать весь комментарий
30.05.2020 16:51 Ответить
Чувак, Християни живуть не за заповідями Тори.
А за Євангелією, даною Ісусом Христом. За Новим Заповітом.
І там ДВІ заповіді:
- Люби Господа понад усе.
- Люби ближнього свого, як самого себе.
показать весь комментарий
30.05.2020 17:47 Ответить
Християни взагалі раби. Не скажу що Божі. Язик не повертається. Якщо любити Господа понад усе то нічим іншим взагалі окрім служіння богу немає сенсу займатися і кожний хто не священник і не служитель культу є просто ідіотом з точки зору вічного життя. Стосовно любові до ближнього, то, наприклад в Другій Світовій християни досить успішно вбивали ближніх своїх християн, а не християн взагалі знищували влаштовуючи те що зараз називають "геноцид". Євангеліє пропагує тупе рабство, анемію і імпотенцію "для слави Божої". Як на мене то єдиною здоровою реакцією вільної людини може бути тільки послідовна реалізація природного принципу який зафіксований в першоджерелі християнства - "око за око, зуб за зуб". Якщо Ви мазохіст то хто ж Вам лікар? Підставляйте праву щоку коли Вас вдарять по лівій і любіть ворогів своїх... хоча це в принципі неможливо! Ну як ненавидіти гріх і одночасно любити грішника? Когнітивний диссонанс не виникає? Отак і живуть християни в блудливій псевдодуховній мастурбації "не згрішиш - не покаєшся, не покаєшся не спасешся"... Тьфу, мля... фарисеї...
показать весь комментарий
30.05.2020 19:46 Ответить
«Отак і живуть християни в блудливій псевдодуховній мастурбації "не згрішиш - не покаєшся, не покаєшся не спасешся"
Це прислів'я не християнське, тим більше не українське, а російське.
Бо ж якщо, так, то покаяння твоє було брехливе, раз ти знову за своє, і значить ти збрехав Господу.
А брехати, це найбільш притаманне росіянам. І от тут доречні твої слова про них:
... Тьфу, мля... фарисеї...
показать весь комментарий
30.05.2020 20:29 Ответить
Слава Богу, мої діти вже не ходять до школи! А їх сексуальне виховання я починала словами: "Думайте головою! Кохання-зітхання - це одне, а діти - їсти просять". Ми одружились у 20, я була студенткою, народила дочку. Вчилась, чоловік працював. Нам було важко.Тому я своїй дитині будь за що намагалась довести те, що поспішати не слід. Вона народила у 26.У неї є освіта, є робота. Синові майже 18. Я продовжую йому говорити про те, що треба вивчитись, якщо хочеться погуляти, то погуляти зараз. Бо при наявності малої дитини навряд чи це вдасться. Нехай насолоджується молодістю, життям. А сім'ю ще встигне створити. Ось воно - нехитре статеве виховання: говорити з дітьми, говорити відверто, говорити правду і називати речі своїми іменами. А не читати їм байки про єдимнорогів.
показать весь комментарий
30.05.2020 19:33 Ответить
Тема пустая , дети должны жить . как хотят . Сейчас ничего не скроешь от них . поэтому бить по рукам нет смысла .Гомосеки , были . есть и будут и на здоровье . Кстати они и придумали почти все . чем мы пользуемся . Толку вон .что у мусульман на все жесткач . так они и не придумали ничего и готовы жить в каменном веке .но с традиционными ценностями . Ребенок без этого в голове все равно возьмет свое . природное . ну а 2-5% мужичков и 15-30 % женщин будут бисексуалами в лучшем случае . А БоХов и прочую ахинею надо на корню изживать .
показать весь комментарий
30.05.2020 20:11 Ответить
1. Згідно багатовіковій статистиці, відомо, що чоловіків, у яких відбувається статеве збудження на другого представника чоловічої статі, це десь близько 3%. (доречі, от тут кожний читач поста може сам відповісти собі, чи цікаво йому розглядати голого мужика.)
2. «Гомосеки , были . есть и будут и на здоровье . Кстати они и придумали почти все . чем мы пользуемся . »
Пруф.
показать весь комментарий
30.05.2020 20:40 Ответить
2 - Читайте побольше ! Все написано и рассказано ! Или спросите у Портникова . Гайдукевича . можно у Вовы Кличка спросить и тд ( могу целый час перечислять )
показать весь комментарий
30.05.2020 20:49 Ответить
2. «Гомосеки , были . есть и будут и на здоровье . Кстати они и придумали почти все . чем мы пользуемся . »
Пруф.
показать весь комментарий
30.05.2020 21:10 Ответить
Пахтакор - Чемпион . И . П . Пруф
показать весь комментарий
30.05.2020 21:42 Ответить
Чувак, ти злився, як гімно в унітазі.
Зараховано.
показать весь комментарий
30.05.2020 23:23 Ответить
чуваче ,читай книги .бо тупе , як курка .
показать весь комментарий
30.05.2020 23:40 Ответить
Чувак, я не стверджував: «Пахтакор - Чемпион ».
А от ти стверджував: «2. «Гомосеки , были . есть и будут и на здоровье . Кстати они и придумали почти все . чем мы пользуемся . »
І, ОБІСРАВСЯ.
показать весь комментарий
30.05.2020 23:59 Ответить
Тим Кук, например, приложил не мало усилий чтобы вы могли написать данный коментарий
показать весь комментарий
31.05.2020 07:34 Ответить
Чуваки, обом вам коротенький курс Лікнепу:
- творцем Інтернету, є Тім Бернерс Лі. Нормальний, і глибоко віруючий чоловік,
- творцями «Еппл», є Степан Возняк (техніка), і Стів Джобс (організація). Не гомосексуалісти. Нормальні чоловіки.
- користуюсь гаджетом не фірми «Еппл».
То скажіть, яким чином, я зобов'язаний написанням цього тексту, нинішньому директору - гомосексуалісту компанії Еппл», Тиму Куку? Хіба що розвінчанням тупої брехні що, «гомосексуалисти придумали почти все . чем мы пользуемся .»? Господи, ну от як вам таким темним чувакам живеться, в такій темноті, не маючи самих елементарних знань...
Електорат Зє, 100%.
показать весь комментарий
31.05.2020 10:02 Ответить
Нельзя же воспринимать все так буквально. Тим Кук сейчас реально двигает технологии вперёд, не лично конечно, но под его непосредственным руководством. Интернет это не только Тим Бернс Ли, но и ещё несколько тысяч изобретений различных людей, которые сделали это возможным, это и банальные шрифты и протоколы передачи и много-много другого.
показать весь комментарий
31.05.2020 10:28 Ответить
А при чому тут гомосексуалісти?
показать весь комментарий
31.05.2020 11:01 Ответить
читай книги чувак .
показать весь комментарий
31.05.2020 09:42 Ответить
Читай курс Лікнепу. Або, попроси, кого.
показать весь комментарий
31.05.2020 10:03 Ответить
Высрался? Спусти за собой..
показать весь комментарий
31.05.2020 14:29 Ответить
вам на голову , спустил тоже секте на голову .
показать весь комментарий
31.05.2020 15:22 Ответить
Єдина тема в якій кожен вважає себе експертом це безумовно тема виховання дітей. Всі знають "як" ... от тільки чомусь навколо стільки розгублених і нещасних людей...
показать весь комментарий
30.05.2020 20:38 Ответить
"Надо просто" (с) ввести тотальную цензуру и уничтожать все неестественные для нашего вида идеологии - все счастливыми автоматически не станут, но общество станет здоровее. Оздоровление можно начать с запрета этого курса.
показать весь комментарий
31.05.2020 12:56 Ответить
Уничтожать как раз не нужно. Необходимо систематически развенчивать. Во времена "холодной войны" во всех приличных университетах Запада фундаментально изучали марксизм и для этого даже приглашали идейных коммунистов читать лекции. И вот после каждой такой лекции была лекция которая по косточкам разбирала несостоятельность позиций марксизма изложенных предыдущим лектором. Марксизм как то очень естественно испустил дух. Любая тотальная цензура нерезультативна. Особенно сейчас. Безусловно нужно ограничивать пропаганду всевозможной мерзости и насилия однако доказывать несостоятельность дурости важнее. Человек разумный должен поступать правильно в результате сформированных убеждений которые он отстаивает добровольно и осмысленно, а не "молчит из страха получить по башке". Толерантность имеет предел и с определенного момента вырождается в толерастию то есть не только в полное безразличие и невмешательство в угрожающие самому существованию человека (группы, нации) процессы, но и отстаивания права инакомыслящих подонков высказывать и рекламировать разрушительные взгляды.
показать весь комментарий
31.05.2020 13:32 Ответить
Кто знает какой процент развода в Украине?более 60 %
Чтобы научиться водить авто нужно несколько месяцев,сдать экзамен.
И чтобы паре людей вместе долго идти по жизни нужно научиться многому. Где угрозы, как решать проблемы?
Проблемы не решить раздачей презервативов как предлагали Супрун и Пинчук.
Вопросы гармонии отношений очень серьезны.смена партнёров тоже проблемы не решит.
На эти и многие другие важные вопросы рассчитан курс Буковинского.Украинской молодежи нужен как воздух
показать весь комментарий
30.05.2020 22:13 Ответить
Числа 50%-60%, це класика теорії вірогідності, яка свідчить, що пари обирають одне одного НАВМАННЯ. А от раніше у процесі підбору пар брали участь батьки, які знали характери своїх дітей, і тому, шлюби були більш вдалими. Але в останнє століття, з -за великої, як внутрішньої, так і зовнішньої міграції, нажаль цей механізм ознайомлення і пошуку кандидатів на шлюб, дав збій. Хто є хто, в парі практично стали інкогніто. Але, зараз, є надія, що новітні засоби коммунікації, та системи роботи з базами данних, дадуть можливість, більш свідомо ознайомитись з особистістю обранців.
показать весь комментарий
31.05.2020 11:28 Ответить
Ексгумація кісток в 1980-і на парижському кладовищі Пер Лашез виявила факт що 80% останків мають вміст мишяку - улюбленої отрути подружніх пар. Здається до 1920 років її не вміли визначати паталогоанатоми. Ось такими "вдалими" були шлюби організовані батьками за панування церкви яка не дозволяла розлучення...
показать весь комментарий
31.05.2020 18:35 Ответить
Та ты шо?!
Например, Буковинский нам пишет, что [он считает] единственным приемлемым методом планирования семьи является воздержание. Отличный метод, но насколько он подходит для вида гоминид с сексуальностью на уровне бонобо? И что забавно, почти все рекомендации автора направлены на снижение или полный отказ от удовлетворения желаний, что в итоге приводит к склонности к агрессии; агрессия будет направленна, конечно же, не на служителей культа/светских идеологов-"строителей счастья для всех" или автора курса, которые и довели человека до этого состояния, а на членов семьи, т.к. это проще и безопаснее: муж побил жену, жена детей и т.д. - полная гармония в отношениях.
показать весь комментарий
31.05.2020 12:02 Ответить
От раніше ця проблема вирішувалась просто: одружувались у віці 17-18 років.
показать весь комментарий
31.05.2020 12:15 Ответить
Раньше мужчины женились с 14, а женщины с 12, только это было необходимо из-за: высокой младенческой и детской смертности; невозможности достаточно длительно поддерживать репродуктивную функцию "сморщенной" женщины; в условиях отсутствия социальных программ и вменяемой медицины, недостаточное воспроизводство семьи могло закончится голодной смертю всего домохозяйства.
Да, и отсутствие разводов объяснялось крайне сложной процедурой, а не удачным выбором партнера родителями.
показать весь комментарий
31.05.2020 12:33 Ответить
«В Англии с конца XVI века (т.е. почти за 200 лет до развития событий) средний возраст при первом замужестве составлял 25 лет. С конца XVIII по XIX век средний возраст при первом замужестве падал, поэтому браков до 20-ти стало 20%, но и при таком раскладе 15-летних невест было менее 1%.
В 1661 году в саксонском селе средний возраст невест при первом замужестве составлял 23,6 года (источник 2). Между 1651 и 1700 женщины из Гиссена (Германия) выходили замуж в среднем в 24.3 года, в Гойхельгейме средний возраст невесты при первом замужестве составлял 24.1 год (источник 3).
Исследование Национального института демографических исследований (Франция) зафиксировало увеличение среднего брачного возраста во Франции для женщин с 24,5 лет (в 1670-1689) до 26 лет и более в конце XVIII века. (источник 4).
Средний возраст вступления в брак для женщин до 1790 года составлял 25.2 лет в Великобритании, 25.3 лет во Франции, 26.5 в Нидерландах и 26.6 в Германии. Многие не выходили замуж до 30-ти или позже (источник 5).»
показать весь комментарий
31.05.2020 14:12 Ответить
Ты действительно думаешь, что человек, знающий брачный возраст по католическому и православному религиозных правах, не знает фактический средний брачный возраст?
Кстати, почему ты приводишь средний брачный возраст в странах, которые завершили переход к нуклеарной семье? Ежу понятно, что он будет из-за несовершенства медицины на 5-10 лет ниже современного, т.к. женщина просто не сможет родить 5-7 детей до 35 лет.
Посмотри расширенные семьи Восточной Европы тех же лет - немного удивишься среднему брачному возрасту в 16-18 лет.
показать весь комментарий
31.05.2020 14:47 Ответить
Когда же мы наконец вернёмся к традиционным ценностям нашых пращуров, я вас спрашиваю???
Когда отбросим все эти наносным "цивилизационные" штучки последних 4-5 тысяч лет?
Когда же сядем с голыми жопами у костра и начнём зубами и когтями рвать полусырое мясо, как наши истинные предки десятки, если не сотни тысяч лет?
показать весь комментарий
31.05.2020 13:15 Ответить
Ліваки зовсім здуріли. Їм начхати на те, що скорочення українського населення критичне. Їм начхати на сім'ю. Вони хочуть усіх змусити жити як дегенерати, аби їм у твітері лайки ставили за допомогу у геноциді нації.
показать весь комментарий
01.06.2020 13:53 Ответить