9872 посетителя онлайн
3 218 47
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

УКРАЇНА: ДЕМОНИ ІСТОРІЇ і НОВИЙ ПОЧАТОК

УКРАЇНА: ДЕМОНИ ІСТОРІЇ і НОВИЙ ПОЧАТОК

Американський професор Брюс Акерман дуже влучно охарактеризував революцію як "новий початок". Психологічно революція переживається саме так. Її пафос не обов‘язково у руйнуванні старого світопорядку (Ancien Régime) - демонтаж останнього конечний тільки для того, аби розірвати кайдани історії - детермінованість майбутнього тим, що вже відбулось і що вже не змінити. Образно, революція - це наважитись з’їхати зі старого розбитого шляху і почати будувати новий там, де ще вчора були ліси, луки і болота. Чи піти з дому і спробувати почати нове життя. В новому місці, з новою родиною, з новою роботою. І в цьому сенсі революція - завжди творчий акт, який потребує на чистий аркуш. Втім головна спокуса революції в тому й полягає, що обіцяючи чистий аркуш історії, вона його ніколи не може запропонувати.

Бо життя це завжди палімпсести. Жодному суспільству ніколи не вдавалось почати свою історію спочатку. "Новий початок" ніколи не бував абсолютним. Жодна революція не могла затерти пергаменти пам’яті, дрібно списані історичними наративами та міфами, поразками та перемогами, рясно политі сльозами, потом та кров’ю поколінь. Подобається нам це чи ні, ми не тільки творці - ми ще й спадкоємці.

Україна так некомфортно почувається у своєму сьогоденні і так прагне кращого майбутнього та вірить у нього, як мало яка інша країна на земній кулі, і в цьому сенсі ми є абсолютно революційною нацією, в якій революційні перейми - наразі безрезультатні - трапляються щодесять років. Але за іронією долі ми не злетимо у майбутнє доти, доки не осмислимо минуле - не розшифруємо свій codex rescriptus, точніше не домовимось як його читати. Демони історії залишатимуться нашою гамівною сорочкою і ставатимуть на заваді нашого "нового початку" доти, доки ми не перетворимо їх на наших янголів, що понесуть нас у майбутнє на своїх крилах.

А демонів минулого в нас лише два. Перший - це демон постколоніалізму. Його вигадала українська гуманітарна інтелігенція, яка по Шевченку творила наратив сучасної української нації і досі прагне монополізувати самоусвідомлення українства. Квінтесенцією цього наративу можна знайти у відомій формулі: "Геть від Москви!" (десь до початку 18 століття вона напевно мала б звучати як "Геть від Речі Посполитої!"). У цьому наративі чи не вся українська історія постає як безперервна трагічна боротьба українського народу за власну мову, віру та незалежність. Ця боротьба нагадує довгу полярну ніч, серед якої спалахують сяйва повстань та національно-визвольних змагань: Хмельницький та Мазепа, Ґонта та Залізняк, Грушевський та Петлюра, Коновалець та Бульба-Боровець, Мельник та Бандера, Лук’яненко та Чорновіл.

Таку історію дійсно не можна читати без брому. А також без відчуття ресентименту, який звільняє від відповідальності за власні невдачі та помилки. Замість шукати причину наших поразок у собі, тверезо оцінювати можливості самореалізації (чи навіть виживання) у конкретно-історичному контексті та пишатись об’єктивними звершеннями, колоніальний наратив культивує відверту ненависть та приховану заздрість до тих, кому вдалося. І не важить, це "вдалося" стосується побудови імперії, власної національної держави, модернізації чи вступу до перспективних альянсів. Не даремно Ніцше називав ресентимент "мораллю рабів", який спонукає їх до повстання, яке ніколи не перетворюється на справжню революцію, бо в ньому домінує прагнення помсти, а не творче прагнення "нового початку". Бо "новий початок" можливий лише через внутрішнє визрівання, дорослішання, усвідомлення усієї складності світу та перебирання на себе відповідальності за власну долю. А не перманентне нарікання на "підступних москалів", "пихатих ляхів", "цинічний Захід" чи "хахлів-малоросів". На жаль, "постколоніальний синдром" - це живильне середовище українського ресентименту. Наша перша гамівна сорочка, яка не дає нам злетіти у майбутнє.

Бездержавні нації дійсно утворюються у надрах імперій навколо мови та ширшого культурного наративу, який і формує національний міф. Мова та культура - це то черево, в якому визрівають нації, той бастіон, в якому вони переховуються в часи бездержавності. Але щойно нації народжуються, виходять з цитаделі своєї інакшости, в них є лише один шлях повноцінного розвитку: прийняття світу, комунікація зі світом, ускладнювання своєї ідентичності. Державність - це завжди про певну територію. І тому момент здобуття державності - це момент переусвідомлення культурно-мовної ідентичності нації як територіальної, набагато складнішої та інклюзивнішої. Хоча це, звичайно, не заперечує потребу у провідному культурному наративі. Воднораз його претензія на ексклюзивність чи тим паче монополію завжди контрпродуктивна. Усвідомлення цього факту спроможне перетворити наш ресентимент на продуктивну любов, яка, як відомо "довготерпелива, лагідна, не заздрить, не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить" (Перше послання до Коритян Св. Ап. Павла). І така інклюзивна любов до України здатна перетворити гамівну сорочку нашого ресентименту на позитивну енергію творення українського світу.

Наша друга гамівна сорочка - це невідрефлексована спадщина УРСР. Сьогодні, коли минуло 30 років після проголошення Декларації про державний суверенітет України, коли виросло покоління, яке чуло про "совок" тільки з чужих вуст, на часі відкинути емоції та спробувати усвідомити та прийняти нашу радянську спадщину. Прийняти - не означає виправдати її жахливі злочини, які об’єктивно мали місце в історії України ХХ століття, не означає глорифікувати її, як це має місце у сучасній Росії, чи ностальгувати за ній. Прийняти - це означає нарешті зарити могилу і написати епітафію (замість панегіриків чи прокльонів) режиму, що помер 30 років тому.

Сьогодні будь-якій притомній людині зрозуміло, що СРСР - не був частиною "імперії зла". Що комуністичний режим не дорівнював нацистському. Бодай тому, що СРСР 1920-х, 1930-х, 1940-х, 1950-60-х та 1970-80-х був кардинально відмінним. І бодай тому, що в Україні він лишив по собі не суцільні руїни та окупаційну владу, як це трапилось в Німеччині 1945 року, а індустріально розвинуту країну з порівняно доброю інфраструктурою та низкою проривних технологій у ВПК, космічній та авіаційній галузях, атомній енергетиці, автоматизованих системах управління та медицині. Навіть у гуманітарній сфері, де українці відчували себе найбільш упослідженими (якщо "антисоветчик" Йосип Бродський на початку 1970-х змушений був емігрувати з СРСР, то Василь Стус того ж 1972-го почав своє сходження на табірну Голготу), Україна мала Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні, який у 1970-80 видав досі неперевершений за обсягом 11-томовий Словник української мови (що за охопленням словникового запасу на 15 тисяч слів перевершував "Словарь современного русского литературного языка" (1950-1965) - найбільшого та той час словника російської мови), свою Спілку письменників України, видавництво "Дніпро", що входило до п’ятірки найбільших видавництв світу і експортувало книги до 110 зарубіжних країн. Саме в радянський час був здебільшого перекладений українською спадок світової класичної літератури: від Миколи Зерова через Максима Рильського, Бориса Тена та Григорія Кочура до Миколи Лукаша (життя останнього фактично співпало з радянською добою в Україні).

Радянський режим збанкрутував не тому, що він був аморальним чи злочинним (хоча в окремих проявах він був саме таким). Історичний розвиток загалом не надто корелюється етичними імперативами. За часів "застою" СРСР втратив свою вітальність, присів на нафтодолари, відмовився модернізуватися і програв змагання за майбутнє. Ба більше, у 1980-х, які я вже добре пам’ятаю, в СРСР не залишилось жодної привабливої візії майбутнього. Із розвитком технологій та послабленням репресій залізна завіса стала підтікати, і яскраве життя Заходу (особливо в його голлівудських інтерпретаціях) щоразу підкреслювало невимовну сірість "совка", яка була ефективною в ситуації екзистенційної мобілізації задля виживання, але виявилась геть непривабливою в контексті нормального життя. Як написав колись вже згаданий вище (да пробачать мене націоналісти!) Йосип Бродський, "…четыре серии "Тарзана" способствовали десталинизации больше, чем все речи Хрущева на XX съезде и впоследствии".

Радянський режим не стратили як злочинця - він помер через старість. Лишивши своїм спадкоємцям не найщасливіші спогади (які згодом не раз вибухали жахливими історичними відкриттями), але цілком пристойну спадщину. І саме тому в Україні за всіх потуг неонаціоналістів провалюється спроба "засудити комуністичний режим", як був засуджений нацистський режим у Німеччині. Як показує свіже дослідження "Демініціатив", після шести років офіційної декомунізації Україна залишається розділеною навпіл щодо ставлення до радянської спадщини: 34% українців погоджуються із засудженням СРСР як комуністичного тоталітарного режиму, що здійснював політику державного терору, близько 31% не підтримують таке рішення, ще для 15% це байдуже, а 19% не визначилися із своїм ставленням. Схоже ставлення українців до заборони комуністичної символіки на законодавчому рівні (https://dif.org.ua/…/shostiy-rik-dekomunizatsii-stavlennya-…).

Здавалося б, як можна ностальгувати за сірістю радянського життя з його панельками, порожніми полицями, некрасивим та незручним одягом, постійним дефіцитом та цензурою, покуштувавши справжній вибух досвіду, смаків та кольорів вільного світу? Я довго думав над цим. Насправді в цій "ностальгії" лише трохи справжнього суму за втраченою стабільністю та прогнозованістю радянського життя. За базовим рівнем соціальної справедливості та втраченою нині доступністю житла, якісної (технічної) освіти та охорони здоров’я. Насправді це здорова реакція на спробу нав’язати суспільству імпліцитний наратив, що всі хто не боровся за незалежність України були зрадниками, запроданцями чи в кращому разі колаборантами з колоніальною владою. Це здорова реакція на примус осквернити могилу своїх батьків. Бо абсолютна більшість з них не була "антисоветчиками", дисидентами чи борцями за незалежність. В радянській Україні вони будували заводи, дороги і нові райони, проектували ракети та літаки, створювали першу на континенті ОЕМ, зводили атомні електростанції, літали в космос, вчились та викладали в вищах, служили у радянському війську, лікували своїх співгромадян. Одне слово, люди жили. Було різне: і радість нових квартир (як мої батьки раділи, коли переїхали з неопалюваної комуналки на Львівській площі у двокімнатну панельку на Мінському масиві!) і біль абсурдної війни в Афганістані, але абсолютна більшість українців у постсталінській час точно не почувались як чорні в ПАР часів апартеїду чи навіть ті ж самі українці у міжвоєнній Польщі. УРСР була нашою країною, а не колонією. Принаймні психологічно вона сприймалась саме так. І це набагато ближче до досвіду шотландців, які попри значно більші втрати на гуманітарному фронті не сприймали і не сприймають свою країну як англійську колонію.

Якщо ми хочемо злетіти у майбутнє, ми маємо нарешті поховати небіжчика УРСР, а не постійно розривати її могилу, сублімуючи наш комплекс меншовартості та живлячи танцями на її могилі наш ресентимент. Ми маємо визнати, що комунізм канув в Лету з усіма своїми злочинами та досягненнями. Його не воскресити. І не треба. У нього треба навчитися масштабу амбіцій та мрій (пам’ятаєте зізнання гетьмана Скоропадського: "Самый крупный человек, которого выдвинула наша эпоха, это, к нашему ужасу, - Ленин"?), пафосу творення нового (який породив український культурний "червоний ренесанс" 1920-х років), державництву, глобальній конкурентності, системності та солідарності. Водночас ми маємо раз і назавжди засудити, аби ніколи не повторювати потворні гримаси "русского коммунизма": антигуманізм ("русские бабы еще нарожают"), волюнтаризм ("развернем реки вспять"), тоталітаризм ("мета виправдовує будь-які засоби").

Тільки прийнявши радянську спадщину як свою (а не колоніальну, накинуту зовні), ми будемо спроможні дати їй раду. Ми не просто позбудемось нашої другої гамівної сорочки, яка спрямовує нашу енергію на самопоборювання у війні за ставлення до спадщини наших батьків, - ми отримаємо крила, на яких вони пролетіли своє нелегке життя. Життя, в якому майже одночасно відбувались репресії проти українських шістдесятників під проводом голови КДБ УРСР етнічного українця Віталія Федорчука і створення в Києві легендарного "Руслана" під керівництвом етнічного росіянина Олега Антонова.

Тільки критично-вдячне прийняття нашого минулого (замість війн історичної пам’яті) та творча любов до свого (замість "моралі рабів" ресентименту) розв’яжуть нам крила для злету у майбутнє. Тільки так ми отримаємо шанс на "новий початок", якого так прагне і за яким так спрагла Україна. Тільки так ми позбудемось демонів руїни, які знову стукають у наш дім…

Топ комментарии
+7
Друзенко в своєму амплуа,(і розкривається ще ширше).Тепер він пропонує нам перестати спиратись на українську мову і культуру (вже звично),і (новинка !!!)-прийняти спадщину УССР !О-о-о-о ! Космос-електростанції-варьонка 2-20,морозиво-безплатне житло-валом роботи,порядок і стабільність ! (Ну були там якісь вбивства-репресії,трошки русифікації і рабства,але ж і рекордсменів "Руслан" і "Мрію" зробили !
"Сьогодні будь-якій притомній людині зрозуміло, що СРСР - не був частиною "імперії зла"" Дай бог,щоб таких "притомних" в Україні не залишилось.

Так. Якщо воно виглядає,як лайно,смердить,як лайно,то це і є гімно.
показать весь комментарий
02.08.2020 16:36 Ответить
+6
Ледве дочитав до кінця цю багатослівну галіматью, але так і не зробив остаточного висновку хто є автор: совковий раб, виведений в СРСР, шляхом штучного відбору найбільш податливих до селекції осіб і знищення бунтівної еліти нації, чи цинічний і брехливий захисник феодалізму і поділу громадян на панів і рабів.

В будь-якому випадку, спроби захистити совок і його нерівноправ'я говорить, що з цім слизьким паном Україні демократичну ******* державу не побудувати. Він в упор не хоче бачити що совок (хоч радянський, хоч ******** ******** український) це є нерівноправ'я громадян, яке проявляється в паралельному існуванні світів рабів і панів на одній теріторії, де доходи панівних класів і їх привілеї не йдуть ні в яке порівняння з доходами і правами народу. Де тому в принципі неможливе ВЕРХОВЕНСТВО ПРАВА, неможлива ******* РИНКОВА ЕКОНОМІКА, неможливе справедлива рівноправна держава. А можлива лише колонія, де ******* друзенки пропагують покору рабовласникам. Неважливо яким: західним, російським, українським.

Недарма ж вони ходять кругами, а до суті питання так і не приходять.
показать весь комментарий
02.08.2020 12:55 Ответить
+3
Из Википедии:"Ресентимент-чувство враждебности к тому,что субъект считает причиной своих неудач("врага"),бессильная зависть,"тягостное сознание тщетности попыток повысить свой статус а жизни и обществе"". Мне кажется ,пана Друзенко, понесло" не в ту степь",он отталкивается от прошлого в своих рассуждениях,а надо исходить из настоящего,а настоящее такое:1)Украина страна захваченная олигархами и латифундистами,которые создали кланово-олигархическую,коррупционную политическую систему власти,2)олигархи ,латифундисты внутренние потенциально смертельные враги украинского народа ,украинской государственности,3) Российская федерация является внешним потенциально смертельным врагом украинского народа,украинской государственности.Как сказал российский профессор Панарин(украинофоб):" Будем исходить из реалий,считаться с возможностями."Украинофобы тоже ,порой,изрекают правильные мысли.Поэтому чувства,мышления украинцев,на мой взгляд ,в переважнiй своiй бiльшостi,спрямованi на краще майбутне ,виходячи з внутрiшнiх та зовнiшнiх смертельних небезпек", а не на минуле.Так что ссылка пана Друзенко на ресентимент лишь частично оправдана,тем более она лукава,когда вся страна знает,что Коломойскийи Боголюбов вывели из Приватбанка,фактически украли,5,5 миллиардов долларов,а украинское государство бессильно притягнути iх до вiдповiдальностi,то до чого тут ресентимент?
показать весь комментарий
02.08.2020 10:16 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Из Википедии:"Ресентимент-чувство враждебности к тому,что субъект считает причиной своих неудач("врага"),бессильная зависть,"тягостное сознание тщетности попыток повысить свой статус а жизни и обществе"". Мне кажется ,пана Друзенко, понесло" не в ту степь",он отталкивается от прошлого в своих рассуждениях,а надо исходить из настоящего,а настоящее такое:1)Украина страна захваченная олигархами и латифундистами,которые создали кланово-олигархическую,коррупционную политическую систему власти,2)олигархи ,латифундисты внутренние потенциально смертельные враги украинского народа ,украинской государственности,3) Российская федерация является внешним потенциально смертельным врагом украинского народа,украинской государственности.Как сказал российский профессор Панарин(украинофоб):" Будем исходить из реалий,считаться с возможностями."Украинофобы тоже ,порой,изрекают правильные мысли.Поэтому чувства,мышления украинцев,на мой взгляд ,в переважнiй своiй бiльшостi,спрямованi на краще майбутне ,виходячи з внутрiшнiх та зовнiшнiх смертельних небезпек", а не на минуле.Так что ссылка пана Друзенко на ресентимент лишь частично оправдана,тем более она лукава,когда вся страна знает,что Коломойскийи Боголюбов вывели из Приватбанка,фактически украли,5,5 миллиардов долларов,а украинское государство бессильно притягнути iх до вiдповiдальностi,то до чого тут ресентимент?
показать весь комментарий
02.08.2020 10:16 Ответить
" Із розвитком технологій та послабленням репресій залізна завіса стала підтікати ..."

Тоість, репресії таки були ...

1. Одразу згадуються валуївський та емські укази Росії у 19 столітті.
Цікаво, автор може назвати аналогічні циркуляри, які стосувалися російської мови ??
(навіть у теперишні часи).
2. Автор не згадує про те, що Захід теж літав у космос і будував дороги. Але чомусь це робив краще (дороги точно). І чомусь у всіх західних країнах, разом узятих, танків було менше ніж у односо Радянського Союзу (75-80 тис.).
От такий "мирний", "разпрекрасний" Радянський Союз, з репресіями і танками.
показать весь комментарий
02.08.2020 10:17 Ответить
"одного"
показать весь комментарий
02.08.2020 10:18 Ответить
Автор є прихильником опзж
показать весь комментарий
02.08.2020 11:35 Ответить
Ні, він палкий прихильник Тимошенко.
Під одним із його блогів викладали відео, в якому Друзенко прямо заявляв "я за Тимошенко!".
показать весь комментарий
02.08.2020 21:49 Ответить
В ідеологічному плані між цими політичними течіями великої різниці немає. Обидві вони за "страну рабов, страну господ" і проти ******** рівноправної демократичної держави. Різниця лише в тому, що Тимошенко орієнтована на Україну, а ОПЗЖ на Росію.

Про те, що всі їх обіцянки цинічна брехня і при уважному логічному аналізі все розсипається як карткова хатинка вони не афішують.
показать весь комментарий
03.08.2020 10:37 Ответить
Ціла скирта слів. А варто сказати лише, що спроба прикрутити Україні квадратні колеса не призведе до прогресу. Всі нині успішні нації Европи пройшли через етапи національних держав. Україна - ні. Проект української нації від Т. Шевченка і досі не втілений. Вгадайте, чому ми так відрізняємося від успішних держав?! Недороблена нація - недороблена держава. І навпаки. І не варто приплітати сюди шотландців. Бо приклад втрати мови - поганий приклад. Бо це втрата багатьох самобутніх речей у царині культури взагалі.
показать весь комментарий
02.08.2020 12:10 Ответить
Від ******** держав ми відрізняємось тим, що у них рівноправ'я, демократія і капіталізм, а у нас нерівноправ'я, авторитаризм і феодалізм.

У них закони відповідають Конституції, діє верховенство права і ринкова економіка. А у нас закони суцільно протирічать Конституції, законодавчо для правлячого класу встановлені зарплати і пенсії в десятки і сотні разів вищі, ніж середня зарплата по країні, і для різних кланів діють різні закони.

Приклади:
1) Закон про судоустрій і статус суддів, розділ Х, суддям призначаються оклади 30-50-75 прожиткових мінімумів. Що разом з доплатами складає 63...370тис.грн.
Розділ ХІІ. Пенсія суддів - 50% останньої винагороди + 2% за кожний рік поверх 20 років. Що приводить до пенсій суддям 31...350тис.грн. В той час як пенсії звичайних громадян є 1,8...16тис.грн. по Закону про пенсійне страхування. Обидва закони підписані Порошенко.

2)Закон про Конституційний Суд, ст.26,27 - зарплати і пенсії суддів КС аналогічні суддям ВР. Тобто в районі 350 тис.грн на місяць.

Такі самі антиконституційні закони є і для інших держслужбовців, наприклад членів ЦВК з їх аналогічними зарплатами. Чому антиконституційні. А чи пахне тут рівноправ'ям (ст.21...24 Конституції) чи верховенством права (ст.12) чи взагалі хоч якимось ПРАВОМ, коли для "слуг народу" (держслужбовців) призначають зарплати з бюджету (з податків громадян) в 35 разі більше, ніж для народу - середнього громадянина України. Хорош "виток влади", який платить своєму "слузі" в 35 разі більше, ніж собі, а їх МІНІМАЛНУ пенсію. (31тим.грн) призначає в 2 рази більше, ніж свою максимальну (16тис.грн).

PS. "Недороблена нація" тому і недороблена, що складається з панів і бидла. Ліквідувавши цей антиконституційний поділ зробимо останній шлях для консолідації нації. І зробити це треба терміново. Якщо пани не згодні йти законним конституційним шляхом скасування антиконституційних законів: суддівських, про органи влади, Податковий Кодекс, які штучно сегрегують націю на нерівноправні клани і надають держслужбовцям антиконституційні пільги і привілеї, залишається єдиний шлях збереження держави - повстання. Інакше руйнація державних інституцій набуде незворотній рис і закінчиться втратою незалежності.
показать весь комментарий
02.08.2020 14:17 Ответить
Трохи поверховий погляд. Нація не може сформуватися, коли більше половини населення толерує мову окупанта. Московська мова - невід'ємний атрибут совка в Україні. А отже, і модель поведінки, і звичай. Без формування дієвого інституту державної мови будь-які спроби розбудови демократії в Україні приречені. Сам колись чув від суржикомовних називання української гривні "хохлобаксами". Малоросійство і хохляцтво - найбільші вороги України. З такою публікою важко перемогти ворога зовнішнього.
показать весь комментарий
02.08.2020 14:33 Ответить
Знайома аргументація: менторський тон, констатація неможливості демократичних змін, бо нарід не такий, говорить не так... коротше, не нація, а збіговисько. Як висновок - грабуй цю недодержаву, поки є така можливість.
показать весь комментарий
02.08.2020 15:00 Ответить
Ви, як жінка. Жінки, чуючи щось, роблять зовсім протилежний висновок до того, який належало б робити з сказаного. Формуванням европейських націй переймалися Наполеон, Бісмарк, Гарібальді, Масарик, Пілсудський, Манергейм. А в Україні хто?! Хто переймався, давно лежать мертві по сандармохах та сибірах. Юрба нації не створить. Це проект і чин еліти. Балотуйтесь у президенти. Чи будете чекати, доки креоли сядуть за правильні книжки?! Не дочекаєтесь.
показать весь комментарий
02.08.2020 15:17 Ответить
Всіх коли ви назвали - діячі додемократичної (тоталітарної) епохи і давно мертві. Зараз ідея демократії перемогла, бо всі цивілізовані країни - демократичні, а авторитарне правління і антидемократичні закони ************* на суцільні протиріччя, які гальмують економічний розвиток держави і приводить до її неминучої загибелі.

Я не можу балотуватись в президенти, бо я технарь а не політик, але залізна логіка технаря говорить мені про самовбивчість сьогоднішнього тоталітарного курсу, коли нерівноправ'я громадян як між собою так і юр.особами приводить до неможливості верховенства права і ринку. Що веде до економічного занепаду і, нарешті, загибелі держави.

Всі навкруги брешуть про мову, націю, армію, віру, але ніхто не говорить про те, що спочатку треба змінити той повністю брехливий суспільно-політичний мафіозно-феодальної устрій, який веде нас до небуття і при якому все перераховане неможливе.
показать весь комментарий
02.08.2020 15:40 Ответить
Так що делать с "половиной нации" с "мовой окупанта"?

Расстрелять?
Выслать со страны?
Бить палками и загонять "на курсы мови"?

Ваше предложение (предлагать "формування диевого института держмови" - це нонсенс в 21 веке в эпоху глобализации. Этот "институт" будет интересен максимум 5% населения, и его "рекомендации", которые будут остальным 95% населения "вбиваться кувалдой", будут встречаться яростным сопротивлением, бо все, что навязывают украинцам, встречается сопротивлением)?
показать весь комментарий
02.08.2020 17:18 Ответить
Думка тролів мене, взагалі-то, не цікавить. Але ремарочка: "Коли доведеться атбівацца ат украінскай мови, знайте, шо путін вам всєгда паможет".
показать весь комментарий
02.08.2020 17:23 Ответить
Ледве дочитав до кінця цю багатослівну галіматью, але так і не зробив остаточного висновку хто є автор: совковий раб, виведений в СРСР, шляхом штучного відбору найбільш податливих до селекції осіб і знищення бунтівної еліти нації, чи цинічний і брехливий захисник феодалізму і поділу громадян на панів і рабів.

В будь-якому випадку, спроби захистити совок і його нерівноправ'я говорить, що з цім слизьким паном Україні демократичну ******* державу не побудувати. Він в упор не хоче бачити що совок (хоч радянський, хоч ******** ******** український) це є нерівноправ'я громадян, яке проявляється в паралельному існуванні світів рабів і панів на одній теріторії, де доходи панівних класів і їх привілеї не йдуть ні в яке порівняння з доходами і правами народу. Де тому в принципі неможливе ВЕРХОВЕНСТВО ПРАВА, неможлива ******* РИНКОВА ЕКОНОМІКА, неможливе справедлива рівноправна держава. А можлива лише колонія, де ******* друзенки пропагують покору рабовласникам. Неважливо яким: західним, російським, українським.

Недарма ж вони ходять кругами, а до суті питання так і не приходять.
показать весь комментарий
02.08.2020 12:55 Ответить
І не прийдуть. Цей автор сам колись зізнавався, що був москвомовним, бо ріс у москвомовному середовищі. А це в Україні - майже вирок адекватности. Демократичну, правову державу неможливо побудувати в середовищі креолів. Одним із наслідків Великої Французької революції було постання французької НАЦІОНАЛЬНОЇ держави. І нехай від перших здобутків французи нібито зробили відкат, сплодивши імператора. Але це вже була держава французької нації. Українці ж українцями ще не жили. Вони навіть не можуть уявити потенціал вільної нації. Тому й пишуть всіляку маячню ті, хто нічого не тямить у тому, що таке Україна.
показать весь комментарий
02.08.2020 14:01 Ответить
Бред сивої кобили.
У нас величезна маса народу було насильно вивезено в Сибір і далекий Схід: Воркута, Карлаг, Кузбас, Колима, Магадан, Зелений Клин. Вивозили в 1932, 1947...1960 роки. Кого там тільки не було: воїни Холодного Яру, куркулі, бійці УПА. В тих місцях українська ідея в 60..70 роках була на порядок більш розвинена, ніж навіть в Україні в той час.

Діти ціх зісланих вимушені були вступати в російські ВУЗи. Звісно на російські мові. Сам з родини таких куркулів, виселених в Кузбас в 1932році. В нашому класі таких українців було більше половини, які все життя мріяли повернутись в Україну. І коли це вдалося (переводом в київський ВУЗ з новосибірського), я на другому курсі технічного ВУЗу в Києві виявився єдиним, хто намагався говорити по українськи...

Не намагайтесь відштовхнути українців від України. Вам це не вдасться. Суворий досвід чужини лише посилює відчуття цінності власної української держави.
показать весь комментарий
02.08.2020 14:46 Ответить
Я Вам про образИ, а Ви мені про гарбузи. Мені теоретизування ні до чого, я бачу, що твориться навколо. І я зовсім не торкався теми вимушених виселенців чи репресованих. Мені суржикомовні не раз шикали "Не нравицця, не слухай (іди пішки)!", коли я робив зауваження водієві чи кондукторові маршрутки щодо московського шансону в салоні. Маємо справу з 73 відсотками креолів. І це правда, і з цим хтось має щось робити. Я то сам забув мову окупанта ще з 1988-го. Але тих, хто критично мислить не більше 15%. Україна живе без голови (еліти). Спинним мозком багато не набудуєш.
показать весь комментарий
02.08.2020 14:53 Ответить
Це я вам про образИ, а ви мені про гарбузи. Зациклились на суржику і шансоні і не бачите колоди у власному оці.
А колода то не мова, а офіційне рабство, законодавчій (хоча і антиконституційний) поділ на рабів і панів, що, відповідно, формує безвідповідальність рабів за свої вчинки. Відмазка така: "Вони, сволота, своє все рівно не упустять. Все рівно брешуть, крадуть, з москалями втихаря домовляються, а нам тут про "армію, мову і віру" ********"... Спочатку колоду з власного ока приберіть (тобто рабство відмініть), а потім про порох у чужому оці отримаєте право говорити... - 15% брехунів...
показать весь комментарий
02.08.2020 15:21 Ответить
Друзенко в своєму амплуа,(і розкривається ще ширше).Тепер він пропонує нам перестати спиратись на українську мову і культуру (вже звично),і (новинка !!!)-прийняти спадщину УССР !О-о-о-о ! Космос-електростанції-варьонка 2-20,морозиво-безплатне житло-валом роботи,порядок і стабільність ! (Ну були там якісь вбивства-репресії,трошки русифікації і рабства,але ж і рекордсменів "Руслан" і "Мрію" зробили !
"Сьогодні будь-якій притомній людині зрозуміло, що СРСР - не був частиною "імперії зла"" Дай бог,щоб таких "притомних" в Україні не залишилось.

Так. Якщо воно виглядає,як лайно,смердить,як лайно,то це і є гімно.
показать весь комментарий
02.08.2020 16:36 Ответить
я тоже люблю покопаться во всяком историческом и найти там причины и следствия "съогоде
ння" так сказать и в ютубе налетел на ностальгирующего потомка орды и видимо у него свои
ресентименты весьма схожие с вяликорасейскими огорчениями хана всеярасеи блідамоль он
же окурок по поводу кончины ордынской империи https://www.youtube.com/watch?v=tDQuyceX0KY
- пан Друзенко не находит в этом вдохновляющих призывов "повторить" ??? а я бы хотел из
этого ролика сделать другие выводы - центральноевропейские страны были совершенно не
готовы к войне с восточно-кочевыми этносами где фактически воинская обязанность была по-
головной ну и другие выводы были всё таки сделаны потому что сам автор этого ордынского
ностальжи сам утверждает что больше повторить неполучилось..... а в тексте статьи я нахожу
странный призыв - сначала принять и только потом выбросить.... мне не понятно а что 30 лет
постсовка это было что ??? мы принимали и принимали может уже пора бы и выбросить ???
и ещё умиляет логика по поводу того что Антонов этнический русский, ну а Сикорский этни-
ческий украинец так что штаты теперь нам должны кучу вертолётов ???
показать весь комментарий
02.08.2020 16:51 Ответить
Цьому Друзенкові щось почне "доходити", коли йому, як тому юнакові з ПС, що мав татуювання тризуба, мокшани відріжуть руку по плече. І супроводжуватимуть це якимись коментарями вєлікім і могучім матом.
показать весь комментарий
02.08.2020 17:20 Ответить
Головна помилка, яку зробив автор : він вважає що людське щастя (хрущьовки, безкоштовні освіта та медицина) робилося завдяки руководящєй ролі кпсс або її української чи білоруської версії. Ні хлопці, це робилося завдяки тому, що ті моряки, спортсмени та господарники які бували за кордоном, пліткували як там ліпше і богаче живеться. І тому металургійні, хімічні та військові заводи ссср-а заводили у себе строй-монтажні контори, і для своїх працівників будували житло, щоб совіцька людина не заздрила "капіталістичним рабам". І зараз мало що змінилося - бо правлять вами або ті ж самі комуняки або їхні комсомольскі дітки. Тому мало що змінилося в Україні : був культ партії тепер культ колишніх партійців-олігархів та "соціально-близьких" їм кримінальників-олігархів. А в Польщі все одно живуть ліпше. Бо там нація, або в перекладі на доступні вам терміни "армія, віра, мова". Ба, вам і так незрозуміло, і "армія, віра, мова" встала поперек горла ? Ну тоді що ж, рефлексуйте про ссср....
показать весь комментарий
02.08.2020 20:24 Ответить
Спочатку поставив +, а потім забрав. Нація це не "армія, віра, мова". Нація - це спільнота ВІЛЬНИХ, РІВНОПРАВНИХ громадян, які домовились разом будувати спільний дім-державу, в якому будуть однакові закони для всіх, а ці закони будуть відповідати Конституції держави, порушення якої буде вважатись найбільшим злочином перед державою.

Того і Податковий кодекс, коли кожний громадянин платить податки на доходи пропорційно брутто-доходам, які перевершують прожитковий мінімум на члена родини.

Того і закон про обмеження брутто-зарплати держслужбовців розумною вилкою відносно середньої зарплати по країні (в США 1:7, де 1 о середня зарплата в США, 7 зарплата президента).

Того і верховенство права діє, що громадяни рівноправні.

Того і ринок конкурентний, що діє верховенство права.

Поняття нації не існувало поки не було ціх демократичних постулатів (рівноправ'я, верховенство права і ринкова економіка), а тоталітарні держави тримались на геральдиці правителів держави, які використовували це середньовічне гасло (армія, віра, мова).

Поняття нації того і виникло, що ідеї рівноправ'я і верховенства права заполонили ******** світ, а ми залишились в середньовіччі з тоталітарними законами, тотальною брехнею про базові принципи ********* державотворення, тотально антиконституційними законами і тотальним хаосом в головах.
показать весь комментарий
03.08.2020 00:41 Ответить
Конституція в Україні, якщо вірити численним експертам, одна з найдемократичніших та найрівноправніших. Але маємо олігархат, корумповані поліцію, прокуратуру та суддів, і решту ви знаєте. Але на папері все суперово. Армія-віра-мова це символ а не буквальне гасло. Армія включає в себе всіх "добровольців трудового фронту", волонтерів, революціонерів, активістів. Віра включає в себе свою українську ідентичність, від католицької з православною до протестантської. Але не рпц. Стосовно мови й казати нема що. Є мова - є Україна.
показать весь комментарий
03.08.2020 01:51 Ответить
Ну а тепер візьміть це гасло і спробуйте за допомогою їх щось вирішити в суді.
В той час як норми Конституції мають чіткий юридичний сенс. І якщо ці норми (рівноправ'я, верховенство права і демократична держава) явно протирічать законодавству, це означає, що держави де юре немає. Бо суддівська влада є одною з трьох китів ******** ДЕМОКРАТИЧНОЇ держави, без якої вона не може існувати. А як доводить теорія, від де юре до де факто відстань невелика. На що, мабуть, і сподівались ті, хто просував це гасло (армія, віра, мова) підмінюючі ними Конституцію.
показать весь комментарий
03.08.2020 07:14 Ответить
людське щастя -творилося руками і головами наших батьків і дідів...Плювати на совок легко...Збудувати своє -ні...Наші нинішні эліти 30 років будують своє благополуччя на рештках радянської індустрії...не борються з радянським обладнанням на виробництвах...а нам скормлюють в засобах інформації нетерпимість до совка
показать весь комментарий
02.08.2020 22:19 Ответить
Наши нинішні "еліти" - це комсомольці 80-х, для яких що тоді, що зараз головне бути при владі і користуватись привілеями перед рештою громади. А про що брехати - для них справа другорядна. Лише б не було рівноправ'я і ринку, при яких вони стануть не потрібні.
показать весь комментарий
03.08.2020 01:09 Ответить
Ой, а всё (буквально всё) вообще относительно!

1. С одной стороны - всё идейное «наследие СССР» - пригодно только для концлагеря и тюрьмы! Где в полной мере реализуются «…очаги истинного марксизма идеального советского общества - сообщества людей, обеспеченные жилищем, отоплением, медицинской помощью, питанием, одеждой. Каждому из них гарантирована трудовая занятость. Люди в этих сообществах формально, но равны. Ликвидирована частная собственность. У всех одинаковое питание, одинаковая одежда, одинаковые условия жизни…»
2. С другой стороны - вот в «некоторых» СМИ «кудахчат», что треть украинцев тоскует за СССР. Как такое может быть на седьмом году войны, - восклицают/недоумевают/возмущаются «некоторые» журналисты. И действительно - как такое может быть!?...
Пользуются украинцы (вот «мерзавцы» несознательные!!!) «советским наследием» - советской инфраструктурой, работают на оставшихся советских заводах, ездят по ещё не «добитым» советским дорогам, пользуются электричеством, что произвели на советских станциях, живут по советским кодексам, живут в советских хрущевках и девятиэтажках, смотрят и любят советские фильмы...
Действительно, как так могло произойти, что за 29 лет Украина ничего не произвела, что могло заменить «проклятое советское наследие»???...
показать весь комментарий
04.08.2020 12:03 Ответить
Сподіваюсь ці питання риторичні і є лише провокацією. Бо:

1) Є "сообщество советских людей" (рабів), а є ж і ті, хто цім "сообществом" керував - номенклатура (рабовласники). Ця номенклатура, яка керувала і споживала плоди діяльності рабів, досить багаточисленна і її члени зовсім не рівноправні з "сообществом" рабів. Але цей факт старанно самовчуються і всі розмови переводяться на інші теми. Наче ціх кукловодів і не існує. Хоча ВСІ про це знають і тихо ненавиділи і ненавидять цю брехливу криваву номенклатуру. Тих, хто ненавидів не тихо, просто фізично знищували, або закривали в тюрмах і психушках. Ага, "наши батьки і діди будували" Буломорканали, Карлаги, Магадани, Колими...

2) Спільнота номенклатури нікуди не зникла. Але якщо раніше при совку місцева номенклатура переправляла левову частку доходів від праці місцевих рабів наверх, то зараз користується цією працею сама. І цього їй вистачає. По "законам" Порошенко і болтливості цієї номанклатури навіть точно знаємо яка то є цифра - 350тис.грн на місяць зарплати (що приблизно еквівалентно 15тис.$ на місяць або 200тис.$ на рік) і стільки ж пенсії при безкоштовних проїзді, медицині і інших ніштяках. Сенатори США тихо заздрять.

Тобто ми як і раніше є типово мафіозно-феодальною тоталітарною державою, яка не має (наглухо забита) стимулу розвитку, і совкова номенклатура в якій веде країну до небуття. Разом з державою зникне і база живлення ціх паразитів, але це їм, здається, байдуже. Упаковались по саму маківку і надіються що краденого їм вистачить і без України, яку вони так до безтями *******.
показать весь комментарий
05.08.2020 09:56 Ответить
Ой, бросьте!... Делать мне больше нечего кроме как специально ради Вас заниматься «риторикой» и «провокациями»!... Я написала только то, что (и о чём) написала - всё (абсолютно всё!) в этом мире относительно!
Например - только лишь одна Ваша констатация факта, что нашими врагами являются номенклатура/олигархат (и искусственно ими поддерживаемый раздел на «рабов» и «господ») - хоть абсолютно (!!!) верна и правильна, но без указания путей/методов/способов преодоления такого положения - как раз всё это - только-лишь типичная образцово-показательная риторика! И она также «запрограммирована» номенклатурой-олигархатом потому, что абсолютно безвредна для него и всех других «панов».
А типичные провокации - это - «подавляющее большинство» комментариев в данной теме от комментаторов-совков (да и Вас в том числе), которые в лучших «традициях» совка «в один голос/все как один/стройными рядами» наперегонки/наперебой/с пеной у рта бросились «обличать» и «клеймить позором» инакомыслящих/ренегатов/отщепенцев и прочих «совковых рабов»…

Ещё Рене Декарт некогда говорил: «Люди избавились бы от половины своих неприятностей, если бы смогли договориться о значении слов». Но сейчас у нас любые попытки «уточнения терминологии» способны привести скорее, в виртуале - к срачу, а в реале - к мордобою, чем к «договорам» и «уточнениям терминологии»…
Поэтому:
а) Вы зря побеспокоились.
б) Я Вам и не думала оппонировать (я сделала только дополнение/«замечание по ходу дискуссии»);

в) Я не вижу темы для обсуждения.
Но - это всё - «в частности».
показать весь комментарий
07.08.2020 17:31 Ответить
А «вообще» - то я, любезный https://censor.net/user/325236, предлагаю Вам как-нибудь на досуге, без всякой «риторики» и «провокаций», и исключительно только для самого себя:
1. Выполняя «заветы дедушки Ленина Рене» - определиться с «объёмом и содержанием»/смыслом и значением термина «советское наследие» вообще, и в частности/именно здесь/в данной дискуссии (кто и что под этим подразумевал).
2. Ежели таки решитесь на данное «неблагодарное дело», то потом задумайтесь пожалуйста о том, что жить в родительской квартире, на родительские сбережения и горделиво заявлять, что «я не принимаю их наследие» - это - воинственный/провокационно-показательный/демонстративно-эпатажный инфантилизм!
3. А потом можете подумать о том, что же в «широком контексте» данной темы может значить пословица «Вместе с мафиозно-феодальным тоталитарным государством, его совковой номенклатурой (и современным не менее совковым олигархатом) с их разделением на «панов» и «рабов» грязной водой не стоит выплёскивать и ребёнка»
И наконец - задумайтесь о том
4. Как именно (каким путями/средствами) можно было бы в реале вынудить украинцев совершить вот такое -
а) перестать быть совками (с «тотальным хаосом в головах»);
б) перейти от «тихой ненависти» к активным действиям;
в) начать создавать в Украине хоть что-нибудь альтернативное совку;
показать весь комментарий
07.08.2020 17:37 Ответить
Слово "провокація" не означає чогось дурного. Це лише недосказане (провокативне) речення, яке спонукає до суперечки і дискусії. Якщо я помилився - вибачайте. Ні так ні.

А на рахунок як подолати нинішній тоталітаризм - ви що смієтесь чи знову провокація? Невже хтось не знає? Серед моїх знайомих і співробітників таких не має.

Потрібно просто перестати брехати в очі і відмінити антидемократичні антиконституційні закони, які стверджують тоталітаризм і які "узаконив" Порошенко в угарі т.з. 144 "реформ":

1) Закони про суди (і інши органи влади) які призначають суддям (і іншим бюджетникам) зарплати 63...370тис. грн. на місяць що є до 35 середніх зарплат в Україні і пенсії 31...350тис.грн на місяць в той час як пенсії "звичайних" людей 1,8...15 тис.грн. Вони прямо порушують ст.21...24 Конституції про рівноправ'я громадян і сегрегують громадян України на клани, які живуть по різних законах.

2) Скасувати наш шахрайський тоталітарний Податковий Кодекс, який прямо проголошує рабство в Україні і згідно якому податки за громадянина платить його роботодавець. Внаслідок цього спочатку податки на з/п платить роботодавець, а після виплати готівки ці ж самі податки заново починає сплачувати громадянин. Тобто податки сплачуються на податки. Неважко продемонструвати, що таким чином, наприклад, ставка ПДВ для громадян у нас не 20%, а досягає 56%. А загальне оподаткування праці - більше половини від заробленого громадянином.

Власне, це і є ті кити, які матеріально утримують мафіозний тоталітарний режим в Україні і перетворюються її в антипода будь-якої демократичної держави.
Замість них повинні прийти закони про зарплати бюджетників в діапазоні вилки зарплат. Наприклад 1:7 як в Штатах. Тобто з/п президента в Україні повинна бути 80тис.грн, а інших бюджетників - в діапазоні від 10,7 тис.грн до 80тис.грн. без усяких премій і надбавок. Державна зарплата не повинна бути великою, щоб не спонукати до попадання на держслужбу будь-якою ціною.

Мала Конституція будь-якої демократичної держави - податковий кодекс, згідно якого всі громадяни без виключення сплачують податки на доходи, які перевершують прожитковий мінімум на члена родини, по одній для всіх прогресивній шкалі. Як во ВСІХ без винятку демократичних державах. Доходи до прожиткового мінімуму не оподатковуються, а що поверх - по прогресивній шкалі. По ітогам річної податкової декларації всі перекладені податки повинні бути повернуті. Економіка тут вторинна. Головне рівноправ'я і права людини.

Власне головна претензія до ціх "говорячих голів" типу Друзенко в тому, що вони навмисно брешуть і своєю масою брехні заговорюють елементарне питання як перейти від тоталітаризму до демократії з її рівноправ'ям, верховенством права і ринковою економікою. Розумію, що за це їм хтось непогано платить. Але ж за їх брехню ми всі розплачуємось деградацію держави, а результатом може бути така кривава революція, що змете разом з тоталітаризмом і державу.
показать весь комментарий
07.08.2020 21:32 Ответить
1. А я Вас ни в чём и не обвиняла!
2. Ваши суждения слегка "поспешны" (или наивны)... Основываюсь на:
а) Я же уже написала, что не вижу "темы" для обсуждения.
б) Я же уже написала о том, что Ваше определение виновника всех наших бед абсолютно верно.
в) Я же уже предложила Вам "как-нибудь на досуге... исключительно только для самого себя" определиться/решить/поискать ответ на 4 вопроса (https://censor.net/comments/locate/3211438/019214ce-99fa-7341-8d77-36b63426e930). Попробуйте ещё раз!
3. А теперь позвольте восхититься всеми Вашими "знакомыми" и "сотрудниками", все которые "знают" как именно побороть "современный тоталитаризм"/олигархизм!
Остаётся только напутствовать Вас лично и всех Ваших "знающих" "знакомых" и "сотрудников" - лозунгом "Флаг вам в руки!" и пожелать всем вам всяческих успехов в деле борьбы с "ложью в глаза" и "отмывании" антидемократических, антиконституционных законов!
(Вся Украина ждёт сообщений о ваших успехах!)
показать весь комментарий
08.08.2020 14:39 Ответить
Ги-ги-ги
"Узок круг этих революционеров, страшно далеки они от народа... но они разбудили Герцена, а Герцен начал революционную агитацию" (С) В.І.Ленін.

Дуже вже повільно йде просвіта народних мас без потужних засобів масової інформації. Всередині нашого невеличкого колективу ні у кого вже не залишилось ілюзій що є таке влада України, але за його межами масове зомбування ЗМІ дає свої плоди.

Альтернативну точку зору простіше не помічати, замовчувати, банити і тупо видаляти коли вже правда дуже ріже очі, ніж дискутувати з брехливих позицій і цім сприяти її розповсюдженню.
показать весь комментарий
08.08.2020 15:03 Ответить
https://censor.net/user/325236, а это Вы к чему?... О чём это Вы??... Сострить/сарказничать/постебаться пытаетесь???...
Попытка не удалась!
Намёков Вы, значит, упорно не понимаете!... Жаль!
Ну, теперь - «не обессудьте»!
1. Ваша пропаганда и столь эмоциональная агитация в стиле «Долой номенклатуру-олигархат» - совершенно верна, но (!) - весьма полезна только для некоторых, и уже (!!!) - весьма банальна, т.к. абсолютно все уже наслышаны, что нам необходимо «сломать Систему».
2. Без необходимого (и достаточного) количества «рабочих рук» для избавления от Системы номенклатуры/олигархата - ничего/никогда никем не будет сделано!
А это необходимое и достаточное количество «рабочих рук» для избавления от Системы номенклатуры/олигархата может появиться только в развитом гражданском обществе (или - при наличии партии, которая будет готова, - тем или иным способом, - «взять-захватить власть»)!
3. Поэтому - без указания конкретных методов/средств/способов/механизиов избавления от Системы номенклатуры/олигархата все Ваши рассуждения об этом обречены оставаться только и только «беззубой»/пустопорожней риторикой !
Никакой опасности для Системы номенклатуры-олигархата они, - в такой форме, - не представляют, а может быть и формируются/направляются/управляются самой Системой по принципу «Чем бы дети не тешились, лишь бы на Майданы не собирались»!
4. Друзенко, как и любой другой украинец - имеет полное право писать у себя в блогах то, что он считает нужным/важным/интересным написать (и тогда, когда он сочтёт, нужным/важным/интересным это написать), а не то что Вам нравится/хочется/что Вы считаете более важным!
Обвинять его в какой-то преднамеренной «брехне» за реализацию его собственных прав - крайне воинствующе инфантильно поверхностно/безосновательно/неразумно!
5. Изживайте «советское наследие» (стремление к совковому единообразию мнений) в самом себе «и будет Вам счастье»!
показать весь комментарий
10.08.2020 17:12 Ответить
"Обессужу"
Во всій вашій менторській маячні немає головного - слова ДЕМОКРАТІЯ. Що з головою видає вас як вірну служницю цієї самої номенклатури-олігархата. Заборонене словечко, треба сказати. Чим тільки його не намагаються підмінити (лібералізм, кейсіанство) лише б сенс втратився...

"Зламати систему" (вбити дракона) - пустопорожня балаканина, якщо замість цього дракона (тоталітарної системи) не прийде демократія. Дракон в такому випадку неодмінно відродиться, що і відбувалось раніше, аж поки демократична теорія (і практика) не перемогла в найбільш розвинених державах. Тоталітарна система (дракон) - це нерівноправ'я громадян і диктатура або хаос, демократія - рівноправ'я, верховенство права і ринкова економіка. Конкретні методи - заміна законів, які АНТИКОНСТИТУЦІЙНО наділять привілеями правлячу державну номенклатуру і заміна їх на закони, які діють для всіх.

Нічого особливого вигадувати не потрібно. Достатньо придивитись чим ми кардинально відрізняємось від будь-якої демократичної країни, як це відразу кидається в очі будь-якій нормальні людині (але не вам і не Друзенко, що з ходу видає вашу нещирість) - це фундаментальні політекономічні закони. Закон про зарплату (доходи) бюджетників-держслужбовців і Податковий Кодекс (ПК).

В будь-якій демократичній країні чиновники (держслужбовці) не привілейований клас з зарплатами як у нас (тоталітарній мафіозно-феодальній країні) в 35 разів більше середньої зарплати по країні, а звичайні рівноправні зі всіма громадяни, які так само як і всі отримують пенсії по спільному для всіх пенсійному закону (хоча іноді і зловживають з накопичувальною системою) і платять податки зі своїх (брутто)доходів в залежності доходів на члена родини, які перевершують прожитковий мінімум. Їх брутто-доходи МАЮТЬ знаходитись в межах законодавчо означеної вилки (наприклад 1:7, як в США, де 1 - середня брутто-зарплата по країні, 7 - найвища зарплата держслужбовця - зарплата президента США). Середня (ринкова!), а не мінімальна (директивна!) - це принципово. Зарплата держслужбовців в демократичній країні мало того, що нижче багатьох зарплат в бізнесі, але ще і держслужбовець законодавчо позбавлений права отримувати будь-які інши доходи, крім зарплати (тобто не може займатись бізнесом). Що, як я вже казав, запобігає перетворенню державної казни в корито для державного люду.

Ну і другий фундаментальний закон - Податковий Кодекс (ПК), Мала Конституція демократичної держави. Рівноправ'я громадян і юр.осіб означає, що податки на споживання юр.особи і громадяни платяться однаково, тобто громадянин самостійно платить податки на свої бруто-доходи. У нас же це порушується і наш шахрайський ПК проголошує, що податки на зарплату сплачує роботодавець. Як і колись поміщик платив податки за своїх кріпаків.

Внаслідок того, що поняття громадянина немає в ПК, а "зарплата" у нас не брутто, а є віртуальною розрахунковою величиною (витрати роботодавця на зарплату мінус ПДВ і мінус ЄСВ), скільки насправді в фонді оплати праці (ФОП) припадає на податки мало хто і знає. Що є ще одним доказом, що наша система тоталітарна. Хоча порахувати немає проблем. Гроши громаянина = ФОП - ПДВ1 (на зарплату) - ЄСВ - ПДФО - ВЗ - ПДВ2 (на спожитий товар) = 45% від ФОП. Податки, відповідно, 55% від ФОП. А за два рази сплати ПДВ еквівалентна ставка ПДВ збільшу'ться до 56% замість 20%. Та ви самі порівняйте механізм сплати ПДВ юр.особою і громадянином і переконаєтесь, що вони нерівноправні - ще одне підтвердження невиконання постулатів демократії у нас.

Рівноправ'я громадян є необхідною умовою для ВЕРХОВЕНСТВА ПРАВА. Якщо не "диктатура" при диктаторській тоталітарній державі і не "договірняки" при хаотичній тоталітарній державі, то щось же повинно задавати правила гри суспільству в державі, громадяни якої рівноправні. Це виконує ПРАВО. Тобто система законів, які безумовно погоджені з Конституцією. При демократії протиріччя законів Конституції (що є нормою у нас після "реформ" Порошенко) неможливо.

Ну і третій постулат - ринкова економіка. Лише третій в списку і по значимості, а не перший, в чому нас намагаються переконати. Тому і не має у нас ринку, в є суцільні монопольні тарифи, бо немає ні рівноправ'я ні верховенства права. Ці три постулати є основою трансформації тоталітарного суспільства і демократичних реформ. Недарма і ви, і Друзенко і Порошенко бояться їх вимовити, що немає такої цілі.

А на рахунок партії ви частково праві. При наявності двох ознак революційної ситуації (верхи не можуть керувати по старому, а низи не хотять жити по старому) не вистачає лише революційної партії, яка знає як побудувати нову справедливу державу і очолює "низи" в революції. Не дослівний (С), але все той же В.І.Ленін.

Знати то ми знаємо (гріх не знати, 1 млр. так живе в світі), але щоб ці знання проникли в маси і не стався черговий пшик, як це вже двічі було в наший історії, і в Україні перемогла, нарешті, демократична революція, треба поборотись ідеологічно з такими як Друзенко і Ви
показать весь комментарий
10.08.2020 23:46 Ответить
Щоб зайвий раз не повторюватись (і так вже повторив головні тези декілька разів) відсилаю вас до фільму Захарова "Вбити дракона". Особливо до його кінцівки, коли Ланселот вбив дракона і "дарував" громадянам свободу. Як вони скористались цією свободою. Хаос. Бо він "дарував" їм не демократію, як це зробили отці-основателі США з їх демократичною Конституцією, а лише звільнив їх від тирана.

Вільні громадяни виховуються лише в вільному демократичному рівноправному суспільстві. Раби можуть перетворитись в вільних громадян лише на свободі, а не в черговій неволі, яка замінила совкову неволю на неволю місцевих українських узурпаторів.

А подивіться як веде агітацію за Зеленського наша т.з. опозиція
https://youtu.be/vaaAaN-ckQE

Хоч одне слово "демократія" ви чули? Хоч одне слово чим "нове обличчя" будуть краще старого знайдете? А вся справа в тому, що ці т.з. нові обличчя і не збирались міняти СИСТЕМУ, а тягли во владу мовчазну маріонетку, яка допоможе їм черговий раз надурити нарід. І їм це вдалося. Нічого не змінилося.

Отці-основателі США були на порядок мудріші і патриотичніші. Вони розуміли, що нарід хоч і бажає свободи, але правильно скористатись нею самостійно не зможе. А того підстелили соломки в вигляді Акта про незалежність, Конституції, теорії про розділення влад на законодавчу, виконавчу і судову і реального створення інститутів державності.
показать весь комментарий
11.08.2020 12:50 Ответить
1. Ещё в https://censor.net/comments/locate/3211438/019214ce-99fa-7341-8d77-36b633c188dc я написала Вам, что Вы зря беспокоитесь.
2. Ну, хорошо, уточню ранее сделанный Вам комплимент: Вы ещё полностью правы и относительно зарплаты (доходов) госслужащих, НК и понятия «рыночная экономика»! (Надеюсь Вы довольны. А о том, что это только «малая толика» необходимых преобразований и о том, что Вы не очень ясно понимаете значение используемых терминов - я тут/сейчас - «даже не буду»!)
3. А в остальном, - помимо того, что Вы так и остались махровым совком, - Вы ещё поразительно наивны! Слава Богу - это должно со временем пройти.
А пока/сейчас Вам - не на страницы "Цензора", а "В сад, сер!" - ©, и желательно - детский, где Вы - среди его воспитанников, несомненно (!!!), найдёте благодарных слушателей/ценителей/почитателей Ваших милых детских представлений о «борьбе с номенклатурно-олигархической Системой» и преодолению «советского наследия»!…
4. Вы меня явно переоцениваете (!), мой милый ребёнок!
Или -
«Боритесь и поборете!» (И не только меня и всяких-разных друзенков, но и всех Ваших врагов)
Вам - в этом нелёгком деле - не только «Флаг в руки!», но и «Бог в помощь!»
Поверьте - я всегда буду мысленно с Вами! (и это - без всякой иронии и скрытого смысла)
показать весь комментарий
12.08.2020 07:43 Ответить
2. "Вы ещё полностью правы и относительно зарплаты (доходов) госслужащих, НК и понятия «рыночная экономика»! (Надеюсь Вы довольны. А о том, что это только «малая толика» необходимых преобразований" - тобто я правий в головному. Ліквідувавши ці явні ознаки тоталітаризму (зламавши голку де сидить смерть Кощея) ми би стали демократичною країною і всі інши перетворення вже будувались на демократичному фундаменті. А ви, прикриваючись багаточисленістю реформ, просто (свідомо чи несвідомо) торпедуєте процес перетворення України в працюючу демократію. Що ми наочно і спостерігаємо в діяльності т.з. РПР.

3,4 - не хочеться хамити, але ваш зверхній материнський тон ніяк не в'яжеться з вашими куцими знаннями в політекономії і взагалі в суспільно-політичних науках. Навіть запідозрив, що ви пов'язані зі стенфордськими пташками Фукуями, які ні бум-бум в тому як працює демократія, проте апломбу через край. Але вас серед них не знайшов. Так хто ж ви, Ольга Луців Сидорова, що відчуває себе настільки авторитетом, що вважає за норму так себе поводити?
показать весь комментарий
12.08.2020 09:48 Ответить
1. Ну, почему же Вы упорно не желаете читать/видеть, что я написала???...Я уже несколько раз (в https://censor.net/comments/locate/3211438/019214ce-99fa-7341-8d77-36b633c188dc#_blank и в https://censor.net/comments/locate/3211438/019214ce-99fc-715d-ab07-a20b92b9d2b3) писала Вам что Вы зря беспокоитесь…
Что за занудство?... Может у Вас обычная графомания??... Или просто поговорить не с кем???...
Ну, не стану «ломать голову», Вы имеете полное право провести всю жизнь в Интернете споря с совершенно незнакомыми людьми, доказывая им свою правоту и всячески рекламируя своё «Я»!
2. А в https://censor.net/comments/locate/3211438/019214ce-99fc-715d-ab07-a20b92b9d2b3 (п4) я уже писала, что Вы меня явно переоцениваете. А теперь у Вас ко мне и весьма странные (скажем так - «философские») вопросы - «Кто вы?» - возникают!...
Я - «никто и звать меня никак»! («Мы в Интернете, детка!»)
Но - если Вы никак не можете избавиться от этого, - ставшего для Вас навязчивым вопроса, - не мучайтесь, можете смело считать, что я «тайный агент» каких-нибудь злобных и коварных рептилоидов/анунаков/массонов/евреев/соросят/путина или местных «запроданців» - медведчуков/ лёвочкиных/ рабиновичей и др., или одна из шариёвцев/юлеботок/порохоботок/зеленоботок… представительница/ ставленница уголовной мафии, в конце концов… уф...
Оставьте любой понравившийся вариант и я Вас уверяю - Вам от этого обязательно станет легче!
3. А ещё я несколько раз писала, что хорошо бы всё-таки Вам научиться более чётко определяться с «объёмом и содержанием» (значением) используемых терминов… и попытаться избавиться от Вашего наивного подросткового максимализма…
Ну да ладно, если никак не получается, то и не надо/не заморачивайтесь, не Ваше это, стало быть…
показать весь комментарий
16.08.2020 12:50 Ответить
4. Ну, а теперь - самое главное! Раз Вы в детский сад упорно не желаете, то я и не настаиваю. Не хотите - так не надо.
Но если Вы так/настолько и непоколебимо уверены в Вашей собственной непогрешимости, воспринимаете себя действительно Великим несомненно очень умным стратегом и знатоком политэкономии, знаете, как руководить государством и чувствуете, что это Вам «по силам», то делайте официальное заявление, создавайте свой сайт, составляйте программу и смело публикуйте её! А из комментариев от народа вы узнаете, насколько вы умны и неповторимы.
а) А даже если Ваша просветительская риторика не возымет действия Вам так и не удастся понудить украинцев («необходимое и достаточное» их число) перестать быть совками (с «тотальным хаосом в головах»), перейти от «тихой ненависти» к активным действиям/ решиться на «восстание» (Ваш пост https://censor.net/comments/locate/3211438/019214ce-99f3-72ff-bdcc-26f0523e97fe), наконец начать создавать в Украине хоть что-нибудь альтернативное совку - то сильно не расстраивайтесь (ничего не поделаешь, у нас в Украине, как и везде - «Люди, как люди» ©)…
б) Но зато - у Вас лично, и у каждого из Ваших единомышленников всегда останется шанс прославиться в веках стать «ни много, ни мало» одним из Повелителей Вселенной «отцов основателей» США Новейшей Украины (Третьей республики)!
в) А потом, когда наступит счастливая эра демократии (но не охлократии)/равенства/рыночных отношений («общества всеобщего благосостояния»), можно будет всегда облагодетельствовать человечество Украину заняться такими «благородными» и такими нескончаемыми вопросами дальнейшего «улучшения представительской демократии» и борьбы с «диктатурой новой власти» «пагубным и тлетворным влиянием» уже каких-нибудь «ВПК/корпоратократии/ТНК»…
г) И знаете - я Вам очень завидую - какие поистине небывалые перспективы, необыкновенно интересное и блестящее будущее открываются перед Вами!!! У меня «аж дух захватывает»…
Если когда-нибудь создадите свой сайт - я Вас умоляю - не забудьте мне адресок, - вот хотя бы сюда/в эту тему, сбросить! Буду за Вас (и всех «ваших») «болеть»!
показать весь комментарий
16.08.2020 12:55 Ответить
срср не був частиною імперії зла, він і був тією самою імперією зла.
Ті, хто колись були частинами цієї імперії і вважали, і вважають срср уособленням зла, здійснили заклик-принцип "Геть від москви!", живуть краще і достойніше, ніж ті, хто бовтається в ополонці "не так вже й погано було у совку..."
показать весь комментарий
02.08.2020 22:23 Ответить
Раб агітує вільних прийняти його рабську спадщину
показать весь комментарий
03.08.2020 11:01 Ответить
КРАТКОЕ СОДЕРЖАНИЕ:

1. Мова та культура - це то черево, в якому визрівають нації, той бастіон, в якому вони переховуються в часи бездержавності. Але щойно нації народжуються, виходять з цитаделі своєї інакшости, в них є лише один шлях повноцінного розвитку: прийняття світу, комунікація зі світом, ускладнювання своєї ідентичності. Державність - це завжди про певну територію. І тому момент здобуття державності - це момент переусвідомлення культурно-мовної ідентичності нації як територіальної, набагато складнішої та інклюзивнішої

Совершенно верно!

2. Ностальгия по совку? Ну так как молоды мы были!
показать весь комментарий
04.08.2020 12:30 Ответить
Чергова українська гнида!
показать весь комментарий
07.01.2025 10:31 Ответить