10094 посетителя онлайн
12 098 18
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Два есмінці дільничного Байдена

сша,корабль,турция

Отже, ракетні есмінці ВМФ США "Дональд Кук" і "Рузвельт", що мали вчора зайти в Чорне море, так і не зайшли в Босфор. Американські інформагенції повідомляють, що тепер право проходу для них відкликане, тому що американська сторона не заявила Анкарі про якийсь інший час. Турецькі медіа додають, що це стало наслідком телефонних переговорів Джо Байдена з Путіним, і є жестом Вашингтона, спрямованим на "деескалацію" напруги, яку Росія останні тижні планомірно нагнітає навколо кордонів нашої з вами країни.

В цілому ситуація, звичайно, неприємна. Як і у випадку з дзвінком Байдена Путіну, матимемо справу з різними типами мислення. Наприклад, для поліцейського важливо відвернути злочин. Або хоч би уникнути жертв. А для терориста - отримати викуп і лишитися цілим.

В цьому плані як мінімум пропагандистську перемогу терорист Путін отримав. Якщо сам дзвінок Байдена у російській пропаганді був неабиякою перемогою над супостатом, то розворот есмінців - це буде просто тріумф. Вашингтон займається реальною дипломатією і шукає конкретних результатів: наприклад - як, очевидно, в даному випадку й було - обіцянок "деескалації" з боку Кремля. А от в очах самого Кремля це виглядає інакше: шантаж і брязькання зброєю дали свої результати - отже, можна і треба займатися подібним і надалі.

Відтак неможливо сказати, в якій ситуації в майбутньому це брязькання перейде в грім. Тим паче, враховуючи імперську істерію, яка тепер неминуче зросте внаслідок "великої перемоги" над двома американськими есмінцями, що й не збиралися ні з ким воювати.

До того ж ніколи не слід забувати про специфічне ставлення Путіна до власного слова, коли йдеться про чутливі для Заходу питання збройних конфліктів. Не мною й не сьогодні підмічено, що фірмовий стиль Росії на світовій арені - створити проблему, а потім пропонувати послуги з її вирішення. Але ж не менш відомо, що є ще й третій елемент стратегії: проблему створити, вирішення запропонувати - а обіцянок так і не виконати. Подібне було, наприклад, коли Кремль гарантував адміністрації Обами, що змусить режим Башара Асада позбутися хімічної зброї. Нічого зроблено так і не було, і у Обами це просто проковтнули.

На жаль, Вашингтон не може дозволити собі щоразу враховувати психологію провінційних гопників, чиє хуліганство в далекій Україні американців, звичайно, хвилює - але таки не в першу чергу.

Що важливо для нас: не "дзеркалити" російську пропаганду і не влаштовувати й собі День Трауру. Ми всі сім років знали, що які б американські есмінці не заходили в Чорне море, американці все одно воювати ні за нас, ні навіть пліч-о-пліч із нами не будуть. Авжеж, тепер московський гопник знахабніє ще більше, і це в цій ситуації погано. Але ж усе одно наші проблеми з неадекватним сусідом, повторюся, ніхто за нас вирішувати ніколи не збирався і не буде.

Що ще важливо - це уважно дивитися, чи не піде справа до поступок уже реально нашими інтересами. Та ж вода в Крим абощо. Пильнувати, але в жодному випадку не впадати зарання в істерику.

Якщо нічого подібного так і не станеться, поточну ситуацію ми зможемо з повним правом записати собі в актив: вийде, що єдина позиція Заходу, плюс навіть не демонстрація сили, а тільки натяк на неї з боку США, таки змусили Путіна відмовитися від досягнення своїх цілей, якими б вони не були, і дурно витратити купу грошей на масове перекидання військ. Про це важливо говорити.

Паніка і зневіра по цей бік кордону - значно потужніша зброя в руках ворога, ніж "Іскендери" і спецназ - по той. А от спокійна рішучість - і, де необхідно, іронія - допомагають зберегти не тільки нерви.

P. S. Вже після розміщення цього блогу американські ЗМІ повідомили, що адміністрація Байдена підготувала новий пакет санкцій проти Росії, які носять не лише економічний характер, але і включають висилку з США низки російських дипломатів. Ці санкції ніяк не пов'язані з Україною, і, зрозуміло, готувалися задовго до телефонної розмови Байдена з Путіним. Але сама логіка російської пропагандистської машини є такою, що "Дєнь Побєди" над двома есмінцями ця новина таки добряче зіпсує... І, можливо, хтось і Білому Домі саме на це й розраховував - все-таки подібну інформацію не завжди "зливають" медіа заздалегідь.

Топ комментарии
+6
в принципі, згоден. разом із тим, це ж гра на виснаження. росіянам економічно і психологічно легше поганяти туди-сюди війська, ніж нам - оголосити мобілізацію, та ще з цим довбаним локдауном. тобто, ще раз наголошу, на мій хлопський розум, це все одно було би правильно - але якби останні пару років не торочили згори постійно про всілякі "перемир*я"... ну - мусимо працювати в тій реальності, що є.
показать весь комментарий
15.04.2021 11:43 Ответить
+5
Можно конечно называть бряканьем оружием сосредоточение наступательных группировок врага у границы , только по моему мнению это уже подготовка к реальному вторжению.
И надо показать врагу нашу решимость воевать,объявив мобилизацию резервистов, а не убеждать себя что РФ потеряет больше если нападет.
показать весь комментарий
15.04.2021 11:28 Ответить
+4
де я написав "не провокувати ворога"?! ви взагалі коментарем не помилились?
показать весь комментарий
15.04.2021 11:15 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Да, да не провокувати ворога... Зараз в нас відберуть 2 третини України шоб не дай Бог не спровокувати "уйло і вже ніколи ми не зможемо дати спротив расіїї... Треба показать шо у нас є яйця або нам кінець!
показать весь комментарий
15.04.2021 09:44 Ответить
де я написав "не провокувати ворога"?! ви взагалі коментарем не помилились?
показать весь комментарий
15.04.2021 11:15 Ответить
Привіт, Друже!
Саня, ти свою думку висловив? Нехай осмислюють... знайшов де дискутувати
показать весь комментарий
15.04.2021 19:45 Ответить
+100
показать весь комментарий
15.04.2021 10:16 Ответить
а Бакс? лайкне?
показать весь комментарий
15.04.2021 19:34 Ответить
Можно конечно называть бряканьем оружием сосредоточение наступательных группировок врага у границы , только по моему мнению это уже подготовка к реальному вторжению.
И надо показать врагу нашу решимость воевать,объявив мобилизацию резервистов, а не убеждать себя что РФ потеряет больше если нападет.
показать весь комментарий
15.04.2021 11:28 Ответить
в принципі, згоден. разом із тим, це ж гра на виснаження. росіянам економічно і психологічно легше поганяти туди-сюди війська, ніж нам - оголосити мобілізацію, та ще з цим довбаним локдауном. тобто, ще раз наголошу, на мій хлопський розум, це все одно було би правильно - але якби останні пару років не торочили згори постійно про всілякі "перемир*я"... ну - мусимо працювати в тій реальності, що є.
показать весь комментарий
15.04.2021 11:43 Ответить
Игры мне кажется уже закончились,с той стороны все вполне серьезно,даже американцы свои эсминцы побоялись рядом поставить,ну потому что как то наверно выглядели бы смешно на весь мир,русские войска высаживают десант, а недалеко американские эсминцы, но им на них плевать.
показать весь комментарий
15.04.2021 12:25 Ответить
та ні. зауважте, що з білого дому чи держдепу, не знаю, сьогодні злили в змі інфу про нові санкції - саме в той день, коли російське телебачення мало святкувати "вялікую пабєду над есмінцамі". вони далеко не завжди анонсують санкції заздалегідь через злив - зазвичай офіційно. тобто це явно зроблено саме для того, щоб у москві не надто вийожувалися через відведення есмінців. як виявилося, у пропагандистські війни вміє грати не тіки путін. і тільки до нас доходить, як до жирафів, бо ми звикли скиглити
показать весь комментарий
15.04.2021 12:38 Ответить
Американское командование в Европе повысило уровень угрозы в Украине со статуса "возможного" кризиса до "потенциально неизбежный".
показать весь комментарий
15.04.2021 12:58 Ответить
Та Ви що! "Перемир'я" - тільки "останні пару років"? При "сивочолому криголамові" не було односторонніх "припинення вогню"? А мінські договорняки - це за "останні пару років"?
показать весь комментарий
15.04.2021 16:35 Ответить
В України один вихід - це готуватися до війни і укріплювати свої збройні сили. Але два роки нинішня влада все шукала "миру в очах". А ще побачила, як Качура розказує, що головне завдання, це зберегти життя (правда, чиї життя? Якщо воїнів, то вони гинуть щодня, що Порошенко це саме страшне зло, яке було, а от нинішній це щось неймовірне, месія, напевне.
показать весь комментарий
15.04.2021 12:39 Ответить
Тю,у Києві бузина ...
показать весь комментарий
16.04.2021 01:20 Ответить
Зайшли ці кораблі у Чорне море чи ні, ніякої ролі не грає. Бо воювати із ордою ці кораблі не збиралися навіть у тому випадку, якщо би орда таки відкрито напала на Україну. Якщо кацапня сидітиме тихо, без відвертих провокацій певний період часу, а саме до зустрічі Байдена із пуйлом, тоді зрозуміло, що це тактичний хід США по відтягуванню вторгнення. А далі все вирішуватиметься на переговорах. Якщо орда почне відверто нагліти та зробить спробу напасти на Україну у найближчий час, це означатиме, що дедушка Байден нас кинув. Якщо завтра Зеленського умовлять у Парижі подати воду у Крим, без будь яких поступок з боку ерефії, це також означатиме, що нас кинули і Європа і США. Якщо відносно Медведчука і пятої колони репресії закінчаться, а в Крим піде вода, можна спокійно розпускати наші армію, це означатиме, що український народ зрадили усі, і ми потерпіли поразку навіть без вторгнення орди і витрачатися на армію немає сенсу. Війна у цьому випадку взагалі втратить сенс, враховуючи, що пята колона і без вторгнення орди процвітає всередині країни.
Правда невідомо яким чином діятимуть у такому випадку патріотично-націоналістичні формування. От тоді дійсно можна отримати громадянську війну і розкол держави. Події столітньої давності в Україні вам нічого не нагадують панове?
показать весь комментарий
15.04.2021 14:32 Ответить
які ми нещасні, дайте нам пошвидше привід здатися! тьху.
показать весь комментарий
15.04.2021 19:34 Ответить
Якщо опиратися на досвід 100- річної давнини - то може і розкол . А сьгодення та його люди вже зовсім інші. Так що минуле треба знати , а от жити зараз.
показать весь комментарий
16.04.2021 01:24 Ответить
По сути единая позиция Запада это страусиная позиция!
показать весь комментарий
15.04.2021 14:56 Ответить
конечно точной причины мы не узнаем никогда но хотелось бы напомнить простую истину - в
политике не бывает друзей бывают совпадения интересов.
показать весь комментарий
15.04.2021 18:18 Ответить