8155 посетителей онлайн
11 534 33
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Північний потік-2: останній крок у прірву

Без зайвої драматизації: ми стоїмо на порозі дипломатичної поразки. І допомагають нам у цьому наші західні "партнери", які активно штовхають нас до програшних перемовин з РФ щодо продовження постачання газу в Європу. Вони хочуть удати стурбованість, висловити співчуття, занепокоєння, та навіть запропонувати компенсації.  Натякаючи, поки що м’яко, про імплементацію формули Штайнмайєра, та «наполягаючи» на продовженні наших відносин із РФ ще на 10 років. ЗОБОВ'ЯЗАВШИ Україну провести принизливі перемовини з максимально слабкою позицією. Звісно, кожна країна керується виключно власними національними інтересами…

Україна також мала б переслідувати власні інтереси у міжнародній політиці, але уряд не знає як. Тим більше коли мова йде про існування України як суб'єктної держави. Захід чудово розуміє, які будуть наслідки запуску цього потоку для України. Щоб зберегти обличчя, вони усілякими подачками намагаються компенсувати збитки для нашої держави. Але і дурню зрозуміло, що це буде лише імітація допомоги. 

Після запуску Північного потоку-2 на Україну чекає діра в бюджеті у 3 млрд доларів. Німеччина нам запропонувала 1 млрд доларів інвестицій — звучить як жарт, але ні. І це ми не говоримо про те, що після добудови ПП-2 у Росії розв'язуються руки для ведення повномасштабної війни на Донбасі. Тому що після втрати інтересу ЄС до України, а після добудови ПП2 він буде втрачений остаточно, не залишиться більше для Росії фактору стримування. 

Крок нашої країни до втрати суб'єктності як правової, так й економічної. У росіян тут велика перевага: вони змогли домовитися і з Білим Домом, і з ЄС.

Виграти вибори популярному коміку виявилось легше, ніж здавалося. У людей  був асоціативний ряд з Голобородько, з успішним гумористом та взагалі “хорошим хлопцем”. На жаль, це не про дипломатію. Дипломатія – це не квартал-95, не популістичні жарти, іскрометний гумор та навіть не стендап. Це ціленаправлена стратегія, яку випрацьовують роками. І тільки тоді в перемовинах країна має вагу, яку бажано підкріплювати сильною армією та економічним показником. У нас немає ні першого, ні другого, ні третього.

Заради справедливості, варто відзначити, що майже 90% Північного потоку-2 будувалося з 2014 по 2019 роки. У 2020-му ситуація змінилася: всі роботи були заморожені через санкції. Але коли у США до влади прийшов "великий друг України" Сліпий Джо, останні 10% добудували вже за цей рік.
А це говорить про те, що успішною наша дипломатія не була як мінімум останні 7 років.

Що чекає на Україну? Діра у 3 млрд доларів, зріст цін та божевільний стрибок бідності. Ось до чого призводить популізм і клоунада. 

Не хочу казати про те, що наразі в України нема виходу. Він є і про це я напишу в наступних блогах. 

Топ комментарии
+9
Звісно цікавило. Слушне питання, ви звернули увагу на дуже цікавий аспект.
Але є суб'єктивний фактор. У 2010 році я тільки закінчував інститут, і тоді мене цікавило, як гідно прожити на ту зарплатню, яку мені пропонувала держава. А у 2014-ому я вже йшов воювати, і мене ще менше цікавило питання Нафтогазу та інших транзитних історій. Нашу територію тоді, як і нині намагається захопити Росія, і до середини 2019 року я був на фронті та зосереджувався виключно на військовій справі.
Тепер же, коли я займаюсь політикою, то висвітлюю питання, які мають важливе стратегічне, економічне та дипломатичне значення для України. Я обговорюю ці теми, пишу про них, кажу про них на ефірах, намагаюсь шукати найкращі шляхи вирішення проблем.
Також пропоную вам поділитись своїм баченням. Що вас турбувало у 2010, у 2014 роках? Як сьогодні ви оцінюєте наслідки цих подій?
показать весь комментарий
28.07.2021 18:35 Ответить
+7
питання в тому, чому на 30 році волі ми досі залежимо від тієї труби?
показать весь комментарий
28.07.2021 13:28 Ответить
+6
А, ви за гетьмана жопу рвете. Не хвилюйтесь! От вам посилання https://www.epravda.com.ua/news/2019/12/23/655227/
показать весь комментарий
28.07.2021 18:37 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Чергове підтвердження того, що маємо розраховувати тільки на себе. І вже потім на союзників, в першу чергу на таких як Литва та Польща. Всі країни, все одно яке в ній, ліве чи праве, керівництво, роблять абсолютно все на свою користь. Ситуація з ПП-2 не виключення. Мені тепер особливо цікаво, а як прихильники Порошенка, які казали, що Байден проукраїнський, а Трамп проросійський? Будуть все кидати на владу, а звісно частково це провина нашої влади, чи будуть стверджувати, що це у Байдена такий план, щоб пустити пилюку в очі Путіну?
показать весь комментарий
28.07.2021 12:31 Ответить
питання в тому, чому на 30 році волі ми досі залежимо від тієї труби?
показать весь комментарий
28.07.2021 13:28 Ответить
І не фінансуємо ДОЗ-21? Оце головніше за трубу. Труба - це гроші, які прості українці не отримають, це об"єкт, відволікаючий увагу від проблем. Дурним іграшка.
показать весь комментарий
28.07.2021 22:20 Ответить
Авторе, ціково мені, коли будували перший північний потік, вас це теж так бентежило?
Чому у вас не виникає питань до Нафтогазу який з 2010 року ні в один рік не нарощував видуботок власної нафти та газу на теріторіїї України, а вліз у "газовий зашморг транзиту", чому з 2014 року ні один европейський купець російського газу не погодився купувати його на східній границі України, а транзитер не дуже цього й вимагав?!
Навіщо цей пафос " Захід чудово розуміє, які будуть наслідки запуску цього потоку..."?!
Коли це проект категорично між Німеччиною та Росіею, і більшість европейських держав зовсім не в захваті від того що в Німеччіні буде ну дуже великий газовий хаб - а це вже монополія, яка згодом проявиться.
показать весь комментарий
28.07.2021 13:57 Ответить
Ви вважаєте, що в цьому винен саме автор???
показать весь комментарий
28.07.2021 16:44 Ответить
Звісно цікавило. Слушне питання, ви звернули увагу на дуже цікавий аспект.
Але є суб'єктивний фактор. У 2010 році я тільки закінчував інститут, і тоді мене цікавило, як гідно прожити на ту зарплатню, яку мені пропонувала держава. А у 2014-ому я вже йшов воювати, і мене ще менше цікавило питання Нафтогазу та інших транзитних історій. Нашу територію тоді, як і нині намагається захопити Росія, і до середини 2019 року я був на фронті та зосереджувався виключно на військовій справі.
Тепер же, коли я займаюсь політикою, то висвітлюю питання, які мають важливе стратегічне, економічне та дипломатичне значення для України. Я обговорюю ці теми, пишу про них, кажу про них на ефірах, намагаюсь шукати найкращі шляхи вирішення проблем.
Також пропоную вам поділитись своїм баченням. Що вас турбувало у 2010, у 2014 роках? Як сьогодні ви оцінюєте наслідки цих подій?
показать весь комментарий
28.07.2021 18:35 Ответить
Сергію, привіт з Харкова, якщо пам'ятаєш)) Ну, по-перше, щодо формули Ш, то дякуємо Зєлє, який у грудні 19 у Парижі це пообіцяв, про це пише МЗС Німеччини у офіційній заяві. По-друге позиція Німеччини, це не позиція ЄС: сьогодні низка країн Польща, Літва, Болгарія та інші вже утворили спільну групу, яка виступає проти цього рішення та направили скаргу. По-третє, рішення Байдена, це не рішення Конгресу, який, до речі, не зовсім згоден з рішенням "від США". Ну і плюс, ціни на газ у Європі вже починають зростати. Газпром, одним словом=)
показать весь комментарий
28.07.2021 21:22 Ответить
Олексію, звісно пам'ятаю тебе та радий тут читати! Дякувати ми можемо хоч Зєлє, хоч Пєте, хоч Богу за те, що маємо таких президентів. А щодо стурбованості, створення коаліції та надсилання нот протесту, це я і описав в блозі. Я вважаю це найменш ефективною підтримкою та позицією, яка жодним чином не впливає на кінцевий результат. Адже говорити і робити, нажаль, різні речі у більшості політиків і навіть європейських. Тобто говорячи мовою району де ми виросли: «І чьо?» 😂
показать весь комментарий
29.07.2021 09:02 Ответить
Коли нарешті влада буде самостійно приймати рішення? Коли наш народ почують? Коли перестануть прогинатися під наших партнерів? Як завжди кожен сам за себе, хтось тягнеться за монетою, а хтось тільки покращити життя на словах. І ніяких змін
показать весь комментарий
28.07.2021 14:04 Ответить
еропе не нужна единая и соборная Украина слишком большая слишком богатая слишком бо
льшая потенциальная опасность получить в перспективе сильного конкурента поэтому они
зделают всё чтобы процесс югославизации продолжался.
показать весь комментарий
28.07.2021 14:43 Ответить
Кремлівська методичка застаріла.
показать весь комментарий
28.07.2021 22:23 Ответить
давай новую иэучим
показать весь комментарий
28.07.2021 23:04 Ответить
Дуже швидко переобулись наші західні «партнери» та «союзники»
Наразі бачу тільки один вихід-імплементація Балто-Чорноморского союзу. Вважаю,що тільки ті країни,які вже мали конфлікти з РФ усвідомлюють всю загрозу та апетити старого,хворого президента РФії,та зможуть давати нобхідну допомогу.
Але все ж буду чекати на наступні блоги від вас,цікава ваша думка!
показать весь комментарий
28.07.2021 15:26 Ответить
Ещё одно подтверждение, что нам нужно надеется только на себя и не ждать от кого-то что нам помогу и расскажут как делать.

Полностью согласен с Сергеем, что после окончания строительства ПП-2 у России не будет факторов сдерживания для полномасштабной войны.
показать весь комментарий
28.07.2021 15:29 Ответить
Діра у 3 мільярди це катастрофа. Не розумію, шо там у високих кабінетах думає собі влада. Мені, не економісту, зрозуміло, що це веде нас у економічну прірву. І жодні подачки у вигляді компенсацій нас не врятують
показать весь комментарий
28.07.2021 15:35 Ответить
Цікаво, хтось із звичайних людей бачив ті 3 мільярди? Це катастрофа для тих, хто рило своє в газовому кориті тримає.
показать весь комментарий
28.07.2021 18:00 Ответить
Якщо бути чесним, то мені завжди здавалося, що всім цим привладним "мужам" більше страху було від того, що досить скоро не буде можливості спокійненько сосати з тих 3 ярдів на нові яхти та дівчаток, ніж наша з вами незалежність. А вихід справді є: не красти - і 3 млрд знайдуться.
показать весь комментарий
28.07.2021 17:03 Ответить
Автор врет, пытаясь хоть как-то объяснить, что этот провал не является исключительным провалом зеленского.
Готовность СП2 на начало 2019 не 90%. Это лож.
"Москва. 3 июня. INTERFAX.RU - На начало июня 2019 года газопровод "Северный поток 2" проложили по дну Балтийского моря по двум ниткам на 1391 км, сообщило управление информации "Газпрома". Это около 57% от общей протяженности трубопровода."

И такие темпы строительства были именно потому, что санкции были введены задолго до 2019-го. Из за санкций из проекта вышли компании, которые выполняли прокладку.
А достройка половины стала возможной именно у с приходом зеленского последовавшим полным провалом междунарожной политики.
показать весь комментарий
28.07.2021 17:30 Ответить
А, ви за гетьмана жопу рвете. Не хвилюйтесь! От вам посилання https://www.epravda.com.ua/news/2019/12/23/655227/
показать весь комментарий
28.07.2021 18:37 Ответить
Дерьмоапокалиптичная статья типа МЫ ВСЕ УМРЕМ.
показать весь комментарий
28.07.2021 17:48 Ответить
После 2014 года мы потеряли 15 млрд. долларов ежегодного экспорта в рашку и как-то выкарабкались.Почему все так паникуют из-за потери 3 млрд. долл. транзита половина из которых шла на техническое обслуживание трубы и газохранилищ?
показать весь комментарий
28.07.2021 18:27 Ответить
Если бы Украина действительно думала о благополучии, 30 лет поступали бы иначе. Главное для украинцев утереть нос кацапам, остальное все совершенно неважно.
показать весь комментарий
29.07.2021 09:35 Ответить
Тут головне не фінансова складова - ганебно брати гроші в кацапа.
Тут головне інше - кацап зможе бамбіть і не боятися, що припиняться поставки в Європу.
Хоча Європа повинна була почати бойкот кацапо-газу і кацапо-нафти ще у 2014.
А Україна мала б тоді ж перекрити всі свої труби для експорту з кацапії.

Але Меркель, а тепер і Біден боїться, що Пиня запустіт ракєти..., якщо у нього не буде грошей. То й дають Пині гроші, щоб він міг ще більше ракет наробити.
показать весь комментарий
28.07.2021 19:21 Ответить
ещё раз о главном - на сегодня, не менее 10 лет, кагабэ это филиал штази..... пишите письма
с точным указанием адреса..........
показать весь комментарий
28.07.2021 19:46 Ответить
Можна було б прокоментувати статтю автора, але те як він зневажливо відгукується про Порошенка, переконує що автор здатний всі проблеми порешати одноосібно. Ну добре, побачимо.
показать весь комментарий
28.07.2021 20:56 Ответить
Чому ж одноосібно? Моя мета, насправді, консолідувати український народ і все ж таки формувати нову генерацію політиків, а стара ДЕгенерація недогетьманів та клоунів, все ж таки незабаром, потрапить на смітник історії. І тоді усіх переможемо!
показать весь комментарий
29.07.2021 09:03 Ответить
..Знов "за рибу гроші " . Ще один блохер , "предвєстнік апокаліпсіса " із секти - фсьорапало .
. Може досить вже лякати людей , чуваче .?? ПП2 - болюча поразка України , це правда , але далеко не така смертельна , як нам пробують нав'язати про неї думку різні ікспердо-аналітєги ..

Що стосується аспекту безпеки , - кацапам і без ПП2 ніщо не завадило вдертись до України , у 2014 році. ПП2 тут ні до чого .
показать весь комментарий
28.07.2021 21:02 Ответить
Якщо б ви уважно читали цей, або інші мої блоги, то я завжди пропоную варіанти рішення того чи іншого питання. Закликаю українців думати, а не враховувати тільки одне джерело інформації.
Але, наскільки я розумію, ви зі своїм джерелом визначились. Секті привіт 😉
показать весь комментарий
29.07.2021 09:03 Ответить
Вашій теж ..

Нічого ви так і не зрозуміли .
показать весь комментарий
29.07.2021 09:49 Ответить
Был такой "простой" президент у американцев. Звали его Дональд. Простой как угол дома. Он прекрасно понимал, что рубка бабла это святщенно для каждого американца. Если на рынке есть конкурент надо все сделать, чтобы его там не было. Вова канешо друк, но денюшки врозь. Труба от Вовы, это усиление конкурента на рынке и Донни это не допустил бы. Германцы жмутся отстегнуть бабло на НАТО, то почему американский налогоплательщик должен напрягаться. Почему американский народ должен переживать по поводу какого-то там трубопровода?
Китаяс врах? Ай бросьте. Он уже давно не врах, а победитель. Возьтите любую вещь и постотри что там написано на "жо..е". Сделано в Китае. Можно дальше не продолжать. Технологически по многим направлениям они уже впереди. Могучие семиты не смогли посадить "пепелац" на Луну, а желтые человечки в одно касание и на обратной стороне и еще повесили спутник связи вокруг Луны. Я про Марс уже молчу. К стати как там у европейцев, есть чем похвастаться? Ау!
показать весь комментарий
28.07.2021 22:30 Ответить
Без ******** армії путлер від України не відчепиться, а тут всі хочуть грошей від труби, як дикуни кокосів від пальми.
показать весь комментарий
28.07.2021 22:31 Ответить
Тепер ходіть на зустрічи з Зеленським з рожевими трубами плюшевими. Це і все, на що ви здатні!
показать весь комментарий
29.07.2021 08:49 Ответить
Усім "геніям" волаючим:-"Рятуйте!!! Ми на порозі прірви!!!", дуже раджу ознайомитись з інтерв'ю Степана Демури у "You Tube". А потім випийте касторки-воно попустить.
показать весь комментарий
29.07.2021 09:15 Ответить