10347 посетителей онлайн
11 743 28
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Чому повстав багатий Казахстан

назарбаєв

В Україні є помітний прошарок "антимайданерів" – умовна ОПЗЖ. Вони, не без підтримки пропаганди Кремля, будь-які протести називають "бунт" і "мятєж".

Вони іронізують, що "чесні вибори з двох і більше кандидатів" – це не панацея, "ліберальна ідея вичерпала себе". Вони люблять всіх диктаторів світу. Але тільки-но українська влада починає їх чіпати, апелюють до західних цінностей і бідкаються про свободу слова і утиск демократії.

Так от, у випадку з Казахстаном вони тиснуть на те, що це порівняно багата країна. І це правда. Завдяки сировинній економіці там ВВП на душу населення в два з лишком рази вище, ніж в Україні.

Типу, які ще можуть бути протести? Про причини – в тексті.

Виявляється, багата країна – це не запорука політичної стабільності. 30 років правління диктатора Назарбаєва, коли вся його родина качає фінанси з країни і виводить їх за кордон, не заглушити цифрами ВВП.

Перші 4 позиції в місцевому Forbes займає оточення Назарбаєва, включаючи доньку і зятя.

Сировинна економіка не передбачає багато робочих місць. А за відсутності демократії іншу побудувати важко.

Молодь в країні не має високооплачуваних робочих місць, не має "соціальних ліфтів", не отримує справедливої ренти від експорту сировини. Тому і вибухнуло.

Іншими словами, реальному світу все одно, як ви відноситесь до революцій. Влада може купити всіх блогерів поголівно і розповідати про те, що майдани ні до чого гарного не призведуть.

Але якщо немає працюючих інститутів демократії, майдани все одно будуть відбуватись. Не тому, що "мерзенний захід", "майдануті скакуни" і "зговір жидомасонів". А тому що коли відчутний прошарок населення відчуває несправедливість розподілу ресурсів, рано чи пізно буде протест.

І в якості цікавої паралелі: за версією Bloomberg, найбагатший казахстанець Володимир Кім (гаманець Назарбаєва) має активів на $5,8 млрд. Він в два рази бідніший, ніж найбагатший українець – Рінат Ахметов, що має статків на $11,6 млрд.

Топ комментарии
+10
Она не богата на самом деле. Да, ресурсы есть и немалые, но засилье местных религий, архаизмов, байства, ханства и феодализма нивелируют это т.н. "ресурсное богатство"!
Что толку, что страна занимает 1е место по добыче урана, если все в твоей жизни решает смотрящий-феодал?
показать весь комментарий
10.01.2022 13:39 Ответить
+4
Казахстан. 60% экспорта это нефть (плюс газ, уран), в этой отрасли работает 2% населения. Неравенство. Плюс еще раздел на географию (Запад с нефтью, и Восток голый). Но даже на богатом Западе Казахстана начальство умудряется давить людей: волнения в 2011 и 2022 начались на Западе.
показать весь комментарий
10.01.2022 14:05 Ответить
+4
Там минималка 100 баксов а средняя около 600. Это богатая страна. Толку с ВВП на душу населения, если зарплата не выше чем у нас?
показать весь комментарий
10.01.2022 15:01 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Она не богата на самом деле. Да, ресурсы есть и немалые, но засилье местных религий, архаизмов, байства, ханства и феодализма нивелируют это т.н. "ресурсное богатство"!
Что толку, что страна занимает 1е место по добыче урана, если все в твоей жизни решает смотрящий-феодал?
показать весь комментарий
10.01.2022 13:39 Ответить
Казахстан. 60% экспорта это нефть (плюс газ, уран), в этой отрасли работает 2% населения. Неравенство. Плюс еще раздел на географию (Запад с нефтью, и Восток голый). Но даже на богатом Западе Казахстана начальство умудряется давить людей: волнения в 2011 и 2022 начались на Западе.
показать весь комментарий
10.01.2022 14:05 Ответить
Там минималка 100 баксов а средняя около 600. Это богатая страна. Толку с ВВП на душу населения, если зарплата не выше чем у нас?
показать весь комментарий
10.01.2022 15:01 Ответить
100 %. ВВП нi про що ще не говорить.
показать весь комментарий
10.01.2022 19:37 Ответить
мы, наверное, сильно удивимся, когда после отъезда гениальнейшего на историческую Родину, люди в касках с деревянными щитами найдут на госдаче Зеленского 600 млн. долларов наличными?
показать весь комментарий
10.01.2022 17:45 Ответить
заначка от ленкі на мужіцкие діла......
показать весь комментарий
10.01.2022 20:06 Ответить
На покупки скумбрии Ленке на 8 марта в пидарок.
показать весь комментарий
11.01.2022 09:20 Ответить
багатий? надра? а як живуть?

бiльшiсть заробляє лише десь 300 баксiв, а на нафто та газо-родовищах лише 500-600 $, але там i цiни бiльшi та жахлива екологiя... це нiщо. яке там багатство та добробут...

показать весь комментарий
10.01.2022 19:36 Ответить
А кто сказал что Казахстан повстав? Это икусственный кризис инспирированный спец.службами РФ и частью казахской элиты. О чем вообще этот материал? Информационный мусор по большому счету. Вот рядом внизу текст Андрея Воропаева, вот это крутой анализ с выводами, что нужно срочно делать Украине, потому что агрессия эта не только против Казахстана направленна, но и против нас.
показать весь комментарий
10.01.2022 20:07 Ответить
если сравнить вернее попробовать сравнить с... скажем с Норвегией и !!! и почему бы там не закатить майдан ??? а потом его расстрелять блть !!! гениальная идея блть..... хотя там был один майданутый Брейвик и какихто рубероидов таки пострелял но.... нужен майдан..... в Норвегии блть.... щоб буржуи знали куськину мать блть.....
показать весь комментарий
10.01.2022 20:12 Ответить
Тому напевно в багатому Казахстані в 2011 бунтуючих через маленькі зарплати нафтовиків розстрілювали з автоматів .
показать весь комментарий
10.01.2022 22:20 Ответить
чушь
показать весь комментарий
11.01.2022 01:07 Ответить
Кто, ты? Так это правда - все кацапы и опзж-ешные ***** чушь!
показать весь комментарий
11.01.2022 09:22 Ответить
Полагаю, что события были в Алматы, а не в столице (Астане), потому что в Алматы несравнимо теплее. Кому хочется мерзнуть при 26 градусах мороза.
показать весь комментарий
11.01.2022 14:33 Ответить
Чому багатий Казахстан повстав? (Сумніваюся що він багатий) Автору потрібно аналізувати не події в Казахстані, а чому в Україні Майдан не привів до покращення життя? Може тому що в Україні будували демократію по західним лекалам? Може тому що в Україні насаджували чужинський лібералізм і боролися з традиційними цінностями? Може тому що в Україні національну ідею замінили казочками про євроінтеграцію? Може тому що націоналістів, які були рушійною силою Майдану, які зробили все аби зупинити наступ росіян, ліберали обгадили в ЗМІ і зробили все аби не допустити їх у владу?
показать весь комментарий
11.01.2022 15:10 Ответить
Кацап! Ты уже заколебал здесь своей кремлевской пропагандой!

Пересядь с бутылки на швабру, и потеряйся на бескрайних просторах своей уродины!
показать весь комментарий
12.01.2022 00:48 Ответить
Ви праві, що головне, що треба аналізувати, чому навіть Майдани не приводять до покращення життя. І необхідно нам українцям це обговорювати, притому щоб не думав кожен, що буцім-то "моя версія єдино правильна, а все інше маячня". Бо правда має багато складових і треба всі складові сумувати.
І по ходу намагатись очищати від некоректностей. І бути терпимими до навіть помилок інших патріотів в позиціях. Тільки так ми створимо наше національне бачення і національну стратегію.

Українському народу треба об'єднуватись, а весь час тільки й роблять, щоб українців розколювати і зіштовхувати. По принципу "Розділяй і владарюй".
Українцям необхідно об'єднуватись навколо головного на конкретному етапі.

Зараз вже ніч, завтра напишу коє що із свого бачення. Прочитайте обов'язково. Воно не проти націоналістів. Хоча, в моєму баченні, що в наших націоналістів зі стратегією не все ладно. Хоча я можу помилятись.

Скажу тільки, що я абсолютно з вами згоден на рахунок казочки про євроінтеграцію.

В тому справа, що наші політики корнями виходять з комуністичної номенклатури КПСС. Тоді вони нам розказували казочку, що вони ведуть нас в комунізм, а зараз тарабанять, що ведуть нас в ЄС. Це замість того, щоб будувати успішну, демократичну Україну. А самі при цьому тільки й роблять, що обкрадають нас.

Завтра напишу, що в моїй версії треба робити, щоб народу ставало краще.
показать весь комментарий
12.01.2022 00:52 Ответить
набутылочники украиномовные! снимите номер и уединитесь уже
показать весь комментарий
12.01.2022 01:06 Ответить
Ще доповню, що казочка ще й в тому, що в ЄС найближчі 20-40 років нас не візьмуть. Хоча здається Ви перебільшуєте, протиставляючи цінності ЄС і наші традиційні цінності. Але головне, що наші політики тарахтять про далеке майбутнє і нічого не роблять для розвитку країни.
показать весь комментарий
12.01.2022 01:11 Ответить
На мій погляд, першочергово треба демонтувати олігархічну систему й демократтзувати її. Бо якраз в результаті олігархії в парламенті в нас тільки олігархічні партії.
1. Вибори президента необхідно зробити демократичними, тоді коли вони в нас вони олігархічні. Вони є головною базою олігархії в країні. Справа в тому, що місця в бюлетенях скуповують майже тільки ставленики олігархії через, небаченого ніде в світі розміру, декількамільйонну "виборчу" заставу. Ото серед них виборці вимушені "обирати" президента. Необхідно перейти на аналог демократичної польської системи виборів президента. Там самі виборці визначають склад бюлетеня помірною кількістю підписів в підтримку претендентів.
2. Поріг проходження партій в парламент необхідно знизити до 2%, а може й до 1%. Бо звужуючи проходження партій, олігархи вимушують виборців "обирати" з декількох олігархічних партій, які вони шахрайськи малюють прохідними.
3. Треба на років 15 вибори проводити кожен рік (але не рідше ніж раз в 2 роки). Тоді в "турборежимі", в значній степені, можна буде видалити олігархічні партії з парламенту.
4. Всі мої знайомі євреї завжди голосували тільки за євреїв. Навіть в 90-х роках, коли на виборах президента вони були абсолютно непрохідними. Ото й українцям треба вчитись розумному і обирати тільки з українців. Навіть тоді коли шахрайські "соцопитування" будуть малювати найбільш рейтингових з них непрохідними. Нав'язаний нам принцип голосування "абы человек был хорошим" в наших умовах давно показав свою деструктивність.
показать весь комментарий
12.01.2022 11:33 Ответить
Що стосується наших націоналістів, то вони заслуговують щоб бути в парламенті. Але, на мій погляд, ні вони ні народ не визріли щоб наші націоналісти були владою.
На мій погляд, серед націоналістів нема стратегічно мислячих людей, які можуть діяти не тільки на ідею, а головне на оптимальний, досяжний результат. В 2010 році я голосував за Свободу, але на мій погляд вони не проявили себе боротьбою з олігархією, за демократію. Вони обрали для себе вузькі сфери (мова, пам'ятники, Бандера), але це вкрай однобоко. Тому вони на наступний раз не пройшли. Це моє бачення.
Тому на цьому етапі всі українці мають об'єднатися і обирати владою розумних, стратегічно мислячих патріотів. На цьму етапі важливіше "синиця в руці ніж журавель в небі".
показать весь комментарий
12.01.2022 11:39 Ответить
Ще доповню, що необхідно розуміти, що треба протистояти шахрайським соцопитуванням, які направлені не на інформування, а на формування. Вони малюють прохідними тільки вигідних олігархам. В зв'язку з тим, що наші виборці орієнтовані "обирати" із намальованих прохідними, то через деяку кількість послідовних публікацій шахрайських "соцопитувань" намальоване становиться реальним.
показать весь комментарий
12.01.2022 12:53 Ответить
Ще доповню, що закономірно, що після майданів не становиться жити краще, бо після кожного майдану, як і завжди, проходять олігархічні вибори, про які мною сказано вище.

А націоналістам необхідно ставати більш стратегічно мислячими. Наголос має бути на вимоги КОНКРЕТНИХ демократичних змін. І обов'язково пропонувати КОНКРЕТНІ зміни. В тому числі ті про які я написав вище. То й виборці потягнуться.
А марші з іменем Бандери, де майже тільки наголошується, зо Бандера герой і майже нема інших конструктивних вимог до влади не приваблює виборців до націоналістів.
показать весь комментарий
12.01.2022 13:27 Ответить
Зверніть увагу, я продовжив викладати свою версію. Але виклад я роблю в ланцюжку за своїми коментарями, тому Ви можете не помітити їх. Тому дивіться вище цього тексту.
показать весь комментарий
12.01.2022 12:27 Ответить