9377 посетителей онлайн
12 185 51
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Від анексії до повномасштабних військових дій

Кишенькова Держдума РФ ніколи не ухвалює неузгоджені Путіним рішення. Саме таким, продиктованим з Кремля, є звернення Держдуми щодо визнання окупованих територій Донбасу. Фактично цим рішенням Росія услід за анексією Криму починає анексію захоплених територій Донбасу.

Це виклик для України та світового співтовариства, на який повинна бути негайна реакція у вигляді жорстких санкцій та інших заходів покарання. Це також означає повну відмову Кремля від підписаних ними Мінських угод, міжнародних договорів та особистих зобов‘язань.

Перекреслення Мінських угод знімає всі формальні обмеження з Росії щодо ведення бойових дій на сході України. Саме ухвалення Путіним цього рішення може бути реальним кроком до початку повномасштабних військових дій, до яких останнім часом так наполегливо готується РФ.

Топ комментарии
+19
Неможна вірити россіянцям. Вони нахабні та хитросракі покидьки. Навіть якщо говорять, що відводять, то точно брешуть. Україна була і буде, а россія зникне.
показать весь комментарий
15.02.2022 19:42 Ответить
+14
Знаючи, що при владі боягуз, який 4 рази ухилявся від армії, Пуйло розраховує на добровільну відмову України від членства в НАТО
показать весь комментарий
15.02.2022 19:53 Ответить
+10
Ціль таких "маневрів" незмінна - політичний тиск на Україну та її союзників.
показать весь комментарий
15.02.2022 20:10 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Неможна вірити россіянцям. Вони нахабні та хитросракі покидьки. Навіть якщо говорять, що відводять, то точно брешуть. Україна була і буде, а россія зникне.
показать весь комментарий
15.02.2022 19:42 Ответить
Знаючи, що при владі боягуз, який 4 рази ухилявся від армії, Пуйло розраховує на добровільну відмову України від членства в НАТО
показать весь комментарий
15.02.2022 19:53 Ответить
Кремль може піти на військову авантюру проти України, щоб налякати Захід реальною війною і спробувати схилити нашу країну до "миру" на російських умовах
показать весь комментарий
15.02.2022 20:07 Ответить
Ціль таких "маневрів" незмінна - політичний тиск на Україну та її союзників.
показать весь комментарий
15.02.2022 20:10 Ответить
Ave, Pastor!
показать весь комментарий
15.02.2022 20:18 Ответить
Визнання лднр - це фактично оголошення війни Україні. Не більш не менш. Починати війну можливо і таким чином, не стріляючи з ракет : оголосити частину території України як таку що належить тепер росії.
показать весь комментарий
15.02.2022 20:25 Ответить
Не плутай "визнання ОРДЛО" "незалежними" державами і "включення" їх до складу РФ
показать весь комментарий
15.02.2022 21:55 Ответить
Не бачу нiякоi принциповоi рiзницi, вони можуть почати захоплювати рештки донецькоi та луганськоi областей. Може не зараз, а пiзнiше.
показать весь комментарий
15.02.2022 22:53 Ответить
Ви - юрист? Я наприклад - так Тому різницю - бачу! У РОсії для ведення бойових дій зараз навіть більш розв"язані руки - бо коли вона визнає ОРДЛО "незалежними" то тоді присутність найманців з РФ і кадрових офіцерів прийдеться офіційно пояснювать Договори з "ДНР" та "ЛНР" роблять її прямим учасником конфлікту А це - санкції ! Воно Росії зараз треба?
показать весь комментарий
15.02.2022 23:06 Ответить
Порушення територіальної цілісності України зробило росію учасником війни ще в 2014 році. Ще з Криму. Навіть без жодного пострілу, хоч постріли там були. Наявність, відсутність чи недостатність санкцій ніяк не міняє цей факт.
показать весь комментарий
16.02.2022 01:54 Ответить
Одна справа "зробило" і зовсім інша - що Росія визнає це сама!
показать весь комментарий
16.02.2022 06:09 Ответить
Хіба варвари питали це в Римської Імперії ? Ми - прямі нащадки тих варварів (сарматів, аланів, і так далі).
показать весь комментарий
16.02.2022 06:44 Ответить
Я тобі пояснюю це як юрист (у відповідності з основами римського права за якими ми живемо) Якщо в "Гамериці" живуть за "звичаєвим" правом племені ірокезів - то твоя справа
показать весь комментарий
16.02.2022 07:00 Ответить
При всій повазі до Вас ,я в даному разі ,з Вами категорично не згоден Наголошування ,що Ви юрист,не робить вам честі. ДЛЯ МОСКОВІЇ,МІЖНАРОДНІ ДОГОВОРИ, ДОМОВЛЕНОСТІ І Т,ІНШ __ПУСТІ БУМАЖКИ, Це доказано столітньою історії,особливо договори з фашистом--маньяком гітлером і сталіним. Де.коли Ви бачите,що московія виконує умови договору,чи якогось міжнородного документу. НІКОЛИ.
показать весь комментарий
16.02.2022 10:22 Ответить
Знаєш - я давно вже навчився розуміть різницю між "лозунгами" і "реальністю" Так - мені відомо що росіяни не виконують своїх обіцянок - навіть якщо вони прописані в угодах і ними підписані Однак вони ЗМУШЕНІ зараз враховувать думку оточуючих держав! Тобі відомо чому в офісах практикують зараз великі приміщення де сидять клерки в окремих загородках - а не в окремих кімнатках? Щоб сусіди бачили чим займаються ті хто поряд а "бос" - їх усіх! От світ і представляє собою такий "офіс" Це Сталіну було "насрать" на думку того ж Заходу - у нього не було нерухомості і грошових запасів у США і Європі І економіка була "зацикленою" всередині держави А зараз російська економіка і фінанси врощені у світову фінансово-економічну систему і РФ ЗМУШЕНА це враховувать - хоче вона цього чи не хоче Російському "ведмедю" вставили в ніс кільце і час від часу за нього смикають
показать весь комментарий
16.02.2022 10:37 Ответить
Коли до тебе звертаються на Ви, чемні,виховані люди також звертаються на Ви . Але ТОБІ цього не зрозуміти,ТИ ще до цього не дорісі вже не доростеш Для мене після цього ти "дорослий шпанюк"
показать весь комментарий
16.02.2022 10:43 Ответить
А коли нема аргументів то "обісравшіся" придираються до орфографії і переходять на особистості! Те що я виклав - зрозуміє людина що хоч трохи тямить в правознавстві Але цього не зрозуміють "кухонні юристи"
показать весь комментарий
16.02.2022 10:57 Ответить
Таких "юристів" я мав ціле управління в своїй підлеглості і ще десятк інших Не в орфогафії спава,а в твоїй невихованості і примітивному мисленні Не Звертайся до людей на ТИ.коли вони до тебе на ВИ і з якими не не знайомий Будь здоров,"веикий юрист"
показать весь комментарий
16.02.2022 14:02 Ответить
І я мав "дуроломів" у начальниках які нічого не тямили в юриспруденції але були впевнені що вони - розумніші всіх! Знаєш - про таких як ти в армії прислів"яходить: "Хто вміє працювать - працює ; хто не вміє працювать - учить; хто не вміє ні працювать ні вчить - командує!" Ти - я бачу - був командиром!
показать весь комментарий
16.02.2022 14:09 Ответить
Да ти просто обділений в житті ,а вважаєш себе "генієм" А в дійсності --пустота в голові і нуль в житті. В подальшому мені нецікаво з тобою спілкуватись.
показать весь комментарий
16.02.2022 14:17 Ответить
Я тебе запрошував до діалогу? Ні! Ти вліз в чуже спілкування і спробував "повумнічать" у тій сфері в якій не тямиш Коли "отримав по носі" - "поліз у бутилку" А зараз "не бажаєш спілкуваться"! То й не спілкуйся - я не тримаю!
показать весь комментарий
16.02.2022 14:50 Ответить
Пан Василь правий. В українській традиції звертаються на "ви". Навіть до батьків, а тим більше до незнайомих людей. "Тиканьє" - це залишки совково-москальського менталітету. Українському суспільству треба від цього позбавлятись, якщо ми кажемо, що ми інші, ніж москалі...
показать весь комментарий
16.02.2022 16:01 Ответить
Газета Сан обіцяла атаку. Опля ! У держслужбах гвалт - усе вимикають !
показать весь комментарий
15.02.2022 21:01 Ответить
Яку вони несуть відповідальність за цей "анонс"? Півень прокричав - а там хоч не світай...
показать весь комментарий
16.02.2022 00:15 Ответить
Ну ... Кібератака відбулася !
показать весь комментарий
16.02.2022 21:29 Ответить
Учора ввечері (перед сном) говорив по телефону з товаришем Він ьогодні на чергуванні Сказав - "Якщо почнеться - розбудиш!" Прокинувся тільки що Світло в домі є Інтенрнет працює Товариш мовчить Мабуть війну перенесли!
показать весь комментарий
16.02.2022 06:07 Ответить
Покладені сервіси Приватбанку, Ощадбанку, ЗСУ - вам мало? більше 20 мільйонів вкладників не знають, що з Їхніми грошима!
показать весь комментарий
16.02.2022 08:51 Ответить
Покладені сервіси Приватбанку, Ощадбанку.

Профессиональных ITшников нужно держать в штате, а оно ж платить штук по 8-10 зелени жаба душит, вот и результат. Ощадбанк - вообще помойка.
показать весь комментарий
16.02.2022 09:16 Ответить
Кацапи й ***** висрались на міжнародне право у 14му році й своїми зобов'язаннями підтерлись. А з подачі залежних від кацапського газу та жадних до кривавих грошей московії санкції вводять м'якеньки, відчутні але не дуже для рашисского керівництва.
показать весь комментарий
15.02.2022 21:19 Ответить
Не по темі.
Олександре Валентиновичу, бачу, що Ви заходите на свої блоги; тому тут проявлю ініціативу та попрошу Вас звернути увагу на "незрозумілу" поведінку нардепа фракції О.Гончаренка в чужому середовищі (наприклад, в ток-шоу С.Шустера). Добро би його поведінка була би просто буззубою-мовчазною на брехливі випади (наприклад, в останньому випуску, де Крюкова брехала, ніби в восьмому скликані в зал голосування Верховної Ради Вами(?) / Гройсманом(?) заносились мішки бабла задля досягнення результату на табло); так він де-факто погоджується з такими побрехеньками! Навить киває в знак згоди!
показать весь комментарий
15.02.2022 21:28 Ответить
"Перекреслення Мінських угод знімає всі формальні обмеження з Росії щодо ведення бойових дій на сході України" - щось я не зрозумів, навіщо Росії вести бойові дії на сході України? Взяти ще декілька нерентабельних шахт, чи териконів із відвалами породи? Вести наступальні дії на супротивника, якій вже створив декілька ешелонів оборони? При цьому нарватись на повні міжнародні санкції і ізоляцію? При всій повазі до Пастора, не зовсім зрозумів, що він хотів сказати. Може тоді простіше вздовж траси гомель-київ, чи москва-київ? Де немає оборонної інфраструктури? Та й до Києва 200-300 км, а не 700, якщо від Донецька рахувати.
показать весь комментарий
15.02.2022 21:53 Ответить
Пастор говорит мало, но он говорит смачно. Он говорит мало, но хочется, чтобы он сказал еще.
показать весь комментарий
15.02.2022 23:15 Ответить
Пастор, скільки треба принести у жертву снігурів щоб ви повернулись?
показать весь комментарий
16.02.2022 00:13 Ответить
а Пастор вже давно з відпустки повернувся, десь з осені 2019-го очолює штаб.
показать весь комментарий
16.02.2022 01:22 Ответить
вже ж пішов з сайту, але пастор змусить логінутися знов, що би лайкнути за незмінну проукраїньську позицію і вміння викладати свої думки чітко і ясно.
показать весь комментарий
16.02.2022 01:33 Ответить
... може бути... а може і не бути.
показать весь комментарий
16.02.2022 02:34 Ответить
Путін погрожує нам чим? - Тим, що він відмовиться вимагати від нас, щоб ми робили вигляд, ніби ми шизофреніки, повторюючи його брехню, а замість цього він почне відкрито говорити про те, що він фактично і так вже робить всі ці роки, а саме, що він анексував фактично не тільки Крим, але і окуповані частини Донецької і Луганської областей?

І що це для нас змінює? - Та тільки на користь нам таке було б: ми б заявили на весь світ: ось, люди, дивіться: про що ми вам говорили всі ці роки, - що це Путін вкрав ці території і командує там, то тепер він вже вирішив не приховуючи це продовжувати робити, а раніше він робив це ж саме, тільки брехав вам про те, що це, начебто, не він робить. А ми вам говорили і раніше, і зараз, що це він і його банда роблять.

Ці території все одно фактично вже давно анексовані РФ, як і Крим. Повернення їх не стане складнішим, якщо Путін здійснить свою оцю погрозу і офіційно проголосить анексію - все одно повернення цих територій - це не питання добровільного рішення Путіна, як і повернення Криму, - це питання примусу порушника (тобто, РФ) до виконання міжнародного права.
показать весь комментарий
16.02.2022 02:46 Ответить
Да пусть пуйло забирает лугандон и кормит его. паРагстиан уже ледве тягне Придністров"я, Абхазію та Південну Осетію. А скільки коштів іде у виді виплати контрибуції Чечні? Годуйте хлопці і лугандонів. А прийде час вони самі приповзуть в Україну, от тоді і поговоримо.
показать весь комментарий
16.02.2022 08:27 Ответить
Відмінність ДЛНР від інших проголошених Росією "держав" полягає в тому, що ці "держави" оголошено в межах відповідних областей. Тому військова допомога Росії у війні за "територіальну цілісність" ДЛНР неминуча.
показать весь комментарий
16.02.2022 08:35 Ответить
Дякую, Пастору!
показать весь комментарий
16.02.2022 08:50 Ответить
ВОПРОС КАК МОЖЕТ БЫТЬ АННЕКСИЯ БЕЗ ПОЛНОМАШТАБНЫХ ВОЕННЫХ ДЕЙСТВИЙ !!!??
показать весь комментарий
16.02.2022 09:56 Ответить
Пастор забыл объяснить, в чём опасность такого признания:
""К слову, если инициативе о признании ДНР и ЛНР всё-таки дадут политический ход в более высокие инстанции (добраться до которых, кстати, - это куда больше половины успеха), то перспективы, которые должно принести вместе с собой это важное геополитическое решение, открываются по-настоящему заманчивые. Ну например, после гипотетического (как и все мои друзья, боюсь сглазить) установления дипломатических отношений между Россией и донбасскими республиками Москва обязана будет признавать и уважать их территориальную целостность.

Согласно их собственным конституциям, официальные территории ДНР и ЛНР совпадают с границами одноимённых областей Украины - Донецкой и Луганской. После признания ничто не мешает жителям шахтёрского края, согласно всем международным нормам, обратиться к России с просьбой о помощи в восстановлении территориальной целостности республик, ведь только так можно обеспечить мир и безопасность русского народа Донбасса. Или попросить о поставках необходимого для отражения украинской агрессии вооружения"
показать весь комментарий
16.02.2022 10:15 Ответить
Що таке ОРДЛО? Це ракова пухлина,яка в випадку її інкорпорации в слабкий державний організм України, згідно Мінських угод , може привести до смерті українськоі державності.Якщо Росія визнає ОРДЛО,то це дає привід Україні відмовитись від самовбивчих Мінських умов.Це ж великий позитив .Пастор щось переплутав! Мінські угоди-це смертний вирок уповільноі дії для держави Україна.Дивуюсь,що Турчинов так позитивно ставиться до Мінських угод!
показать весь комментарий
16.02.2022 10:35 Ответить
І шож там такого аж вбивчого?
показать весь комментарий
16.02.2022 10:54 Ответить
В ОРДЛО 35 тис. терористів,бандитів,зрадників,колаборантів,що входять до лав 1-го та 2-го армійських корпусів,що водять до складу №...російської армії південного військового округу РФ.Коли Мінськ втілять в життя,то вся ця орда буде легалізована та росповсюдиться по всій Україні,наслідки будуть жахливі!
показать весь комментарий
16.02.2022 13:42 Ответить
Нема там такого.
показать весь комментарий
16.02.2022 13:49 Ответить
Саша .ну ти ж прекрасно розумієш .що не буде ніяких "жорстких та рішучих " санкцій .Як і не було їх в 2014.коли "світове співтовариство" обісцявшись включило дурака і не бачило чиї то там в Криму буряти.Не скочуйся до балабольства!
показать весь комментарий
16.02.2022 15:54 Ответить