4831 посетитель онлайн
39 519 99
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Я не хочу никого расстроить, но…

1. Армия РФ продолжает наступать.

2. Она наступает на Курахово и Изюм с целью окружить нашу группировку на Донбассе.

3. Одесса и Николаев уцелели не из-за симпатичного губернатора, а потому что российские десантники были перемолоты в Мариуполе его защитниками.

4. Мариуполь - это чудеса мужества и героизма полка Азов, морпехов, пограничников и местной патрульной полиции. Но их буквально испепеляют в полном окружении арта и самолеты орков. Сколько еще продержатся эти герои не знает никто. То что они творят с русней - это эпический подвиг, за которым изумленно наблюдает весь мир. Но человеческие силы имеют придел.

5. Аристович - это позитивный блогер. Никакой он не военный эксперт. Его дело поднять настроение. Он с этим справляется. Так к нему и относитесь.

6. Ни Чернобаевка, ни убийство генералов рф, ни захват тракторными войсками русской техники не влияют на общий ход войны.

7. Ракеты у РФ не закончатся ближайшие месяцы.

Что мы достигли?

Украина остановила наступление орков на Киев, Харьков, Сумы и на южном направлении.

Но орки сконцентрировали все силы на Донбасе и Мариуполе.

Мы сломали планы Путина на блицкриг, но победа наша еще очень далеко.

Мы только пытаемся избежать поражения, и делаем это хорошо.

Но до разгрома Мордора еще очень и очень далеко.

Не разочаровуйтесь и не очаровуйтесь, иначе, впадете в отчаяние тогда, когда нужны будут силы для последнего рывка.

Все будет Украина!

Мы обязательно победим!!

Слава Украине!

Топ комментарии
+20
Очень все чётко растусовал.
показать весь комментарий
25.03.2022 23:04 Ответить
+19
Перша притомна стаття на фоні мегапатріотично оптимістичних опусів. Хоча Арестович і коучер, правда не самого вищого класу, але експерт. Пане автор, хіба Ви не звертали уваги на його маніакальнонавязливі прогнози, які він вперто повторював з року в рік, що нас чекає широкомасштабні війна з Росією найближчим часом?
показать весь комментарий
25.03.2022 23:11 Ответить
+17
Автор, люто плюсую. Хотелось бы, что бы ваше мнение было доведено до как можно большего количества украинцев. Увы, мы в патриотическом угаре не видим приближающейся катастрофы и начинаем расслаблять булки.
И ещё, вместо героических мариупольцев все смотрят н Кима и Арестовича. А то, что нам отрежут после Мариуполя восток страны, понимать не хотят.
показать весь комментарий
25.03.2022 23:32 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Очень все чётко растусовал.
показать весь комментарий
25.03.2022 23:04 Ответить
с этим ,,не отчаивайтесь,, он к кому обращается?
показать весь комментарий
26.03.2022 06:38 Ответить
Мабуть до себе...
показать весь комментарий
26.03.2022 09:02 Ответить
Перша притомна стаття на фоні мегапатріотично оптимістичних опусів. Хоча Арестович і коучер, правда не самого вищого класу, але експерт. Пане автор, хіба Ви не звертали уваги на його маніакальнонавязливі прогнози, які він вперто повторював з року в рік, що нас чекає широкомасштабні війна з Росією найближчим часом?
показать весь комментарий
25.03.2022 23:11 Ответить
Віталій Портников.

Крапка.
показать весь комментарий
25.03.2022 23:51 Ответить
Не звернув увагу. Портніков потужний аналітик. Але в світлі останніх подій тяжіє до високоінтелектуальну пропаганди. Зараз почитаю, що він писав.
показать весь комментарий
26.03.2022 00:11 Ответить
Який він в дупу експерт? Ви хоч почитайте його біографію. Брехло і шарлатан.
показать весь комментарий
26.03.2022 01:05 Ответить
Читав. Він коучер, трішки брехало, обовязково шарлатан. Але в здоровому аналізі йому не відмови. Він чітко і однозначно передбачив окупацію Криму, а потім роками!!! пророкував широкомасштабні війну з Росією без альтернатив. А зараз працює пропагандистом. Сподіваюсь всі зацікавлені пам'ятають як він визнав, що не' патріотом України, а говорив те, що хотіли від нього почути і за що йому платили гроші.
показать весь комментарий
26.03.2022 02:51 Ответить
Тоді він звичайний пропагандон.
показать весь комментарий
26.03.2022 05:06 Ответить
Ну я ж про це і написав
показать весь комментарий
26.03.2022 07:59 Ответить
Вважаєте, що пропагандист = пропагандон ???
показать весь комментарий
26.03.2022 09:46 Ответить
Ну мабуть так.
показать весь комментарий
26.03.2022 10:53 Ответить
Я теж передбачав широкомасштабну війну ще раніше арестовича. Але я не претендую на звання експерта...
показать весь комментарий
26.03.2022 07:53 Ответить
Щось передбачають астролог, нумерологи, гадали і екстрасенси з точністю 50×50. Вигідний бізнес з досить високою репутаційною рентабельність, що існує тисячі років. Успішно вбудований в монотеїстичні і інші різновиди релігій. Але там інший концептуальний підхід до ведення бізнесу. А є експерти, які аналізують величезні обєми відкритої та інколи, якщо є доступ закритої інформації. І можуть аргументовано це довести. Тому я теж не експерт, хоча прогнозував теперішню війну, але щонайменше на тиждень пізніше. Ну і звичайно я не очікував, що буде атака на такому широкому фронті. Адмінкомдон лугандоні і сухопутний коридор в Крим, але обовязково вода в Крим. Війни за ресурси, за воду це те, що вже відбувається прямо, чи завуальована.
показать весь комментарий
26.03.2022 08:14 Ответить
Треба було бути ідіотом щоб не знати що раша нападе. І так ви всі що розраховували на "майський шашличек" ідіоти.
показать весь комментарий
26.03.2022 14:04 Ответить
А чому Ви вирішили абсолютно безпідставно образити саме мене? Просто цікаво. Помилково, чи асоціюєте мене з Арестовичем, який персонально не повідомив народ України про точний час і дату нападу?
показать весь комментарий
26.03.2022 14:20 Ответить
Автор, люто плюсую. Хотелось бы, что бы ваше мнение было доведено до как можно большего количества украинцев. Увы, мы в патриотическом угаре не видим приближающейся катастрофы и начинаем расслаблять булки.
И ещё, вместо героических мариупольцев все смотрят н Кима и Арестовича. А то, что нам отрежут после Мариуполя восток страны, понимать не хотят.
показать весь комментарий
25.03.2022 23:32 Ответить
Хто думає ті розуміють. А ті хлопці Кім та Арестович роблять свою роботу на відмінно. Якісна, добротна пропаганда, яка базується на правдивій, але лише позитивній інфі.
показать весь комментарий
25.03.2022 23:41 Ответить
Брехло і шарлатан без вищої освіти ваша Люся арестович.
показать весь комментарий
26.03.2022 01:13 Ответить
Зараз він працює пропагандистом. Який є, такого і маємо. Почитайте, що таке пропаганда, згадайте геббельса. Оборону Берліна. Це ж реально треба було бути хворими на всю голову щоб в 1945 так запекло всім містом захищати нацизм. Це ж чистої води божевілля. А хто цей феномен створив - пропаганда.
показать весь комментарий
26.03.2022 02:42 Ответить
Отакі як люся арестович тільки знецінюють своїм язиком звитяги воїнів.
Тріпло, язик як у собаки хвіст.
показать весь комментарий
26.03.2022 09:03 Ответить
арестович робить ВЕЛИКУ шкоду своїм позитивізмом, бо замість мобілізації суспільства він розслабляє людей. Можна булоб розписати, скільки разів воно "перевзувалось", провести статистику його хибних передбачень, по-пунктах розписати скільки разів воно збрехало лише за минулий місяць. Але в тому нема жодного сенсу, людям в адекватні і так все зрозуміло, або ж самі зрозуміють після невеликого дослідження, а от закоханим у цього шахрая не допоможуть жодні аргументи. Емоція бо сильніша за логіку.
показать весь комментарий
26.03.2022 09:46 Ответить
Він пропагандист. Це його робота. Наскільки якісно і професійно він її робить я не знаю, бо не слухаю його і тим більше не аналізую. Я не аналітик, в мене не має потрібних знань і навичок. Єдине в чому я з Вами згідний він не мобілізує і не приводить до тями розслаблених і дурних співгромадян. Але ж він не може сам замінити всю державну пропагандиську машину. А головне функії війскоих адміністрацій і чинвникв а місцях.
показать весь комментарий
26.03.2022 10:51 Ответить
Вибачте, але ви забагато протирічити самі собі і логіці. Ви його захищайте про те ви його не слухаєте, ви погоджуєтесь що він шкодить, але пояснюєте це тим що він не може не шкодити, ви кажите що він вправний аналітик хоча і погоджуєтесь що він брехло і шарлатан..
показать весь комментарий
26.03.2022 12:34 Ответить
Саме так і тільки так. Світ не чорно-білий. Люди, включіть мозг. Аристович маніпулятор, як і будь який політик, успішний бізнесмен, менеджер, кризовий менеджер, батько - командир, чи служитель культу, або звичайний вихователь в садочку. Вы ж не є настільки інфантильно-наївна людина я сподіваюсь?
показать весь комментарий
26.03.2022 13:09 Ответить
Ось тут ще одна велика помилка. Це під час спокою і миру можно собі дозволити розділяти і судити у всіх можливих барвах, але під час війни світ стає саме чорно-білим і поділяється на свій і чужий, на правду і брехню.
показать весь комментарий
26.03.2022 13:26 Ответить
Вы взірцевий приклад української пропаганди. Слава нації! Смерть ВОРОГАМ! СЛАВА Україні! Героям СЛАВА! А по іншому ми цих зомбі не переможцем, бо вони прийшли знищити наш світ, наші цінності, нашу свободу і наше життя.
показать весь комментарий
26.03.2022 15:01 Ответить
Отакі всі зелені. Знають що брехали, брешуть і будуть брехати. І їм це подобається, бо "світ такий".

Тому вони нелохи. А ми - лохи, бо їх брехнею труїмось.

А тепер давайте знайдемо відмінності між зеленим брехлом та мешканцями мордору.
показать весь комментарий
26.03.2022 16:06 Ответить
На разі я бі не поділяв хто за кого. А от брехуни мені завжди не подобались, бо брехнею робиться шкода, тим паче під час війни.
показать весь комментарий
26.03.2022 16:27 Ответить
Я таааааакой самый умный, вам дурачкам все расскажу. Автор просто напыщенный жлоб, ничего нового не сообщил, дешевый пачкун бумаги, ну или интернета.
показать весь комментарий
25.03.2022 23:37 Ответить
так борется со своим отчаяньем...
показать весь комментарий
26.03.2022 06:44 Ответить
Так і є.
показать весь комментарий
26.03.2022 10:31 Ответить
А что, росийские десантники решили потренироваться в Мариуполе перед поездкой в Николаев и Одессу, и им чучуть не повезло? Теперь Одесса и Николаев может спать спокойно, десантники, которые туда ехали, уже не приедут? Я , конечно, понимаю, шапкозакидательством заниматься опасно и к врагу, в любом случае, надо относиться серьёзно, но такой бред гнать, чтобы, якобы держать в тонусе, не к чему.
показать весь комментарий
25.03.2022 23:40 Ответить
Ви власне про що хотіли повідомити громадськість? То Побєда, чи зрада-зрадная?
показать весь комментарий
25.03.2022 23:46 Ответить
Это победа зрадная и зрада победная вместе взятые.
показать весь комментарий
25.03.2022 23:51 Ответить
Азов не гумовий, на всі міста України не вистачить.
показать весь комментарий
25.03.2022 23:49 Ответить
Серйозно ? Азов сформовано з інопланетян ? В інших містах України не інопланетяни , а українці рідну землю боронять ?
показать весь комментарий
26.03.2022 02:41 Ответить
Азов найбільш вмотивований підрозділ повністю вишколений по стандартах НАТО.
показать весь комментарий
26.03.2022 02:56 Ответить
Читаємо, що таке Азов і хто там воює і розуміє, що це унікальний підрозділ.
показать весь комментарий
26.03.2022 03:01 Ответить
Я поважаю вашу думку . І поважаю Азов. Але у нас зараз усе ЗСУ - кіборги.
показать весь комментарий
26.03.2022 03:11 Ответить
Це пропаганда, яка біднімає бойовий дух і наснагу українців до боротьби. А Азов це дуже професійно підготовлений підрозділ. Тобто 5, чи 6,чи 7 таких Азовів і ситуація на фронті суттєво відрізнялась від теперішньої.
показать весь комментарий
26.03.2022 11:01 Ответить
да, все верно написано.

Еще несколько дней назад появилось ощущение, что явно проглядывается попытка атаки от Изюма и Марьинки с целью окружить наших. Надеюсь, наше командование не даст окружить войска.

Стране очень нужны беспилотники, артиллерия и ПВО от других стран мира.
показать весь комментарий
25.03.2022 23:43 Ответить
Вже потрібні ракети малої та середньої дальності.
показать весь комментарий
26.03.2022 15:46 Ответить
Для аффффтора.
Таким графоманам-писакам слід вже засвоїти, що в Україні впроваджені ОБЛАСТІ, А НЕ ГУБЕРНІЇ . Відповідно, у нас НЕМАЄ ГУБЕРНАТОРІВ. Мабуть, нас вже до чогось нового готують? Чи я помиляюсь?
Хоча, "з *****...тих спросу нєт...".
показать весь комментарий
25.03.2022 23:54 Ответить
Автор може потіснити арестовича. оскільки дав реальну оцінку ситуації на фронті. Сподіваємось на Ваші регулярні аналітичні дописи.
показать весь комментарий
26.03.2022 00:27 Ответить
Потіснити не може . Комусь подобаються оптимістичні дописи -від Арестовича . Комусь песимістичні (назвем реалістичні - від Будника). На кожен товар є свій купець...
показать весь комментарий
26.03.2022 02:45 Ответить
А комусь - реалістичні. https://www.youtube.com/watch?v=C67JEh7oDpQ&t=9 Березовець, Гай, Чорновіл
показать весь комментарий
26.03.2022 15:48 Ответить
Як ви оцінюєте перспективу оточення? Чи є в ЗСУ достатньо резервів щоб цьому запобігти якщо вже ясно що тут сконцентровано головний удар?
показать весь комментарий
26.03.2022 02:12 Ответить
Автор не Аристович. Його відповідь, якщо вона буде, буде суб'єктивна. А моя суб'єктивна думка- все залежить від глибини деморалізації і всеохоплюючі дурсті армії оркостану. Це якщо партнери з нато нарешті не нададуть важке озброєння і гібридно не обмпжать панування авіації противника. Тобто гадання на кавові гущі.
показать весь комментарий
26.03.2022 03:11 Ответить
трохи менше пессімізму, так зараз Україна "************", - наслідки великого будівництва...
Марік - то особлива біль, з цим тре щось робити.
сподіваюсь війьскові думають над цим і довіряю Залужному.
показать весь комментарий
26.03.2022 03:58 Ответить
Я довіряю лише ЗСУ.
показать весь комментарий
26.03.2022 11:25 Ответить
ничего не скажешь - ыхЪспэрд...
показать весь комментарий
26.03.2022 04:46 Ответить
Арестович противоречивая личность,но тем не менее.
Он предсказал нападение рашки в 2022 году.
Поэтому к его аналитике можно прислушиваться.
показать весь комментарий
26.03.2022 05:17 Ответить
показать весь комментарий
26.03.2022 09:26 Ответить
Мутний тіпок. Але ж, люди, він сам сказав рік чи півтора тому, що не є патріотом, а просто працює, заробляє гроші, говорячи те, що люди хочуть почути.
показать весь комментарий
26.03.2022 11:31 Ответить
Предсказатель на зарплате у власти, к которому власть не прислушалась?!
Либо предсказатель херовый, либо его наниматель идиот…
показать весь комментарий
26.03.2022 09:31 Ответить
Там і без Арестовича прєдсказатєлєй вистачало. Плюс формальне попередження адміністрації США та Великобританії. Пофігізм плюс популізму плюс звичайний ідіотизм,плюс величезні кошти великого крадівництва на фоні посередньо будівництва, які вик
показать весь комментарий
26.03.2022 12:11 Ответить
Предсказатель на зарплате у власти, к которому власть не прислушалась?!
Тогда,когда он это предсказывал,он не работал на власть.
показать весь комментарий
27.03.2022 18:06 Ответить
Нічого він не передбачав. Просто мав інформацію від хазяїв з кремля і трохи похизувався свєю крутизною. Працює на обидва боки, як і усі Слуги
показать весь комментарий
26.03.2022 16:08 Ответить
не хочу нікого засмутити, але:
1. діда мороза не існує.
2. від цукерок не злипнеться жопа.
3. тато і мама колись обов'язково помруть.
живіть тепер з цим.
показать весь комментарий
26.03.2022 06:00 Ответить
У 100 випадках зі 100 людське життя закінчується смертю. Тому можете розслаблятись і більше цим не перейматися.
показать весь комментарий
26.03.2022 12:15 Ответить
Вітаю! Слава ЗСУ! Героям Слава! Слава нашим захисникам!
показать весь комментарий
26.03.2022 06:09 Ответить
прЕдел. Но все остальное по сути верно
показать весь комментарий
26.03.2022 08:11 Ответить
Я ці думки майже щоденно товкмачу.
Здебільшого за це мене обіцяють СБУ здати.
показать весь комментарий
26.03.2022 08:55 Ответить
Норм. 73% число магічне, плюс не менш сакральні 25%.Я навіть трішки збентежений чого Вас ще туди не здали, чи не побили. Критичне мислення це дар Божий. Розвинутий в небагатьох людей. Тому поки що так.
показать весь комментарий
26.03.2022 12:28 Ответить
почти 2/3 депутатов президентской "Слуги народа" реально находятся в Виннице, в Львове, в Ивано-Франковске, на Волыни и подобных местах, а в Киев они приезжают по железной дороге спецрейсами,

заметно опустели коридоры здания Офиса президента на Банковой. Немалая часть тамошних "сотрудников" сейчас сотрудничать предпочитают из Польши, Чехии и Швеции. Там им это делать безопаснее

https://t.me/pecherhill/729 2/3 команды Зеленского сбежали
показать весь комментарий
26.03.2022 09:50 Ответить
Якщо відверто, то і ці зєльоні патррійоти стоять на низькому старті. Їх і так непропорційно багато залишилось.
показать весь комментарий
26.03.2022 12:35 Ответить
Кто-бы мог подумать месяц назад,что так будет,наше командование все видит со спутников,принимает меры
показать весь комментарий
26.03.2022 10:30 Ответить
От гарно і правильно Ви все написали. Навіть хотів би щось дописати та не варто. Але у нас парламентсько-президенська республіка. Тобто ми могли, теоретично і формально вибрати достойних мужів, які б нівелювали своєю законотворчою роботою відсутність інтелекту у гундосого гетьмана з дивною гоп-стоп командою. Але ж ніт. Тому на 51% в цьому винні ми " мудрий нарітУкраїни". Я теж відношу себе до всіх. Звичайно є виключення. Але цих людей було дуже мало, мы їх не підтримували, не обєднувались, не допомагали їм запобігти катастрофі.
показать весь комментарий
26.03.2022 12:51 Ответить
З усiм згоден, окрiм того, що Чоронбаiвка i за-200-чування генералiв нiяк не впливае на хiд вiйни. Перше не дае ворогу змогу ефективно наступати на Пiвднi(а вже потiм перемолотий десант), а друге - ******** так деморалiзуе вiйська та робить ix менш керованими i скоординованими. Так що по цим пунктам - повна маечня, по iншим - правильно.
показать весь комментарий
26.03.2022 12:12 Ответить
Тактично так, але стратегічно ні.
показать весь комментарий
26.03.2022 12:57 Ответить
Не надо гнать по Николаеву,не умаляя значения борьбы за Мариуполь надо отметить,что Николаев даёт серьёзный отпор оркам как самостоятельная единица Ты же пишешь,что только благодаря Мариуполю Николаев не захвачен орками. Ты ******!!! у нас есть Марчелло и дух ,и боевые навыки наших бойцов ничем не уступают парням из Мариуполя.Так,что по Николаеву заткни себе в зад свою аналитику,поц.
показать весь комментарий
26.03.2022 12:49 Ответить
Хто зна. Автор не стверджує, що Маріуполь врятував Миколаїв, автор пояснює, що Маріуполь сковує найбільш боєздатні підрозділи агресора, знищує їх і деморалізує. Це ж зрозуміло.
показать весь комментарий
26.03.2022 13:01 Ответить
От себя добавлю: в обществе царят инфантилизм и шапкозакидательство. Почему-то после первых скромных успехов нашей армии все решили, что война вот-вот закончится. Всем хочется, чтобы все происходило как в смартфоне: нажал на кнопочку и сразу же получил результат. А в реальной жизни так не бывает.
показать весь комментарий
26.03.2022 13:05 Ответить
Ни на какое Курахово уже никто не наступает..русские разбиты в Марьянке и Красногоровке..это я к уровню " анализа" соучередителя группы компаний..вот каждый норовит что то нацарапать, а какое отношение его писанина имеет к реальности- да пофиг..написало зато..ну не владеешь ситуацией, не пиши..ну нееее...рученки дрожат- написать надо хоть что то..
показать весь комментарий
26.03.2022 13:05 Ответить
Десь "в Марьянке", про яку лише вам відомо, може хтось і розбитий, а Мар'їнку кожен день утюжать орки артобстрілами
показать весь комментарий
26.03.2022 13:42 Ответить
Да я сейчас в Красногоровке, а рядышком Марьянка..а подобным тебе крайне рекомендую в окоп послушать, как там разговаривают.. рассказывать она мне будет кого и как утюжат....
показать весь комментарий
26.03.2022 13:50 Ответить
В Донецькій області Красногорівка є, а "Марьянки" не існує
показать весь комментарий
26.03.2022 14:05 Ответить
І прекрасно. Але ж орки підтягнуть резерви, спробують включити мосг, просякнутий залишками знань, отриманих в академіях імєні фрунзє і знову кудись попруть. А там як вийде. Стаття ж не про черговий маньовр зомбі, а про те, що воювати з ними треба до перемоги і вже, а не завтра, чи післязавтра. І війна ця буде дуже жорстока і кривава.
показать весь комментарий
26.03.2022 13:56 Ответить
Очень точно и очень честно. Что арестович позитивный блогер..кгм..разве что, если теперь это синоним слова брехло... Только за то, как он вальяжно нам объяснял почему УКраина никак не может помочь МАриуполю его бы выгнала любая администрация, кроме этой...Он говорит о котле ВСУ для орков. но не говорит об угрозе на ДОнбассе котла для ВСУ...ОН говорит сколько сбили..но не говорит сколько осталось..А это намного важнее, чтоб всё правильно понимать и оценивать... Зато он не говорит что наступление рашки продолжается... В общем, в известнгом нам совковом стиле , с гражданами разговаривают, как с детским садом...бо сами такие
показать весь комментарий
26.03.2022 13:15 Ответить
А як ви собі уявляєте працює пропаганда? Ви приблизно описали принцип роботи нашої пропаганди і ви обурюєтесь, що ви не отримуєте правди. А вона народу не потрібна, бо це сприятиме паніці. Кому потрібно все чудово знають. Автор статті трішки відкоригував за хмарний оптимізм укр пропаганди. Все логічно і вчасно.
показать весь комментарий
26.03.2022 14:09 Ответить
Тільке планомірне і інтенсивне знищення окупантів допоможе "закінчити війну".
показать весь комментарий
26.03.2022 14:33 Ответить
Оце власне все, що треба розуміти всім, хто строчить тут коментарі. Ну і розуміти, що в цьому обовязково у процесі ми теж можем загинути.
показать весь комментарий
26.03.2022 15:10 Ответить
Я всім знайомим з Європи так і кажу: в Україні вираз "ми за мир" означає максимально інтенсивне знищення живої сили окупантів.
показать весь комментарий
02.04.2022 12:27 Ответить
Навіщо переповідати очевидні речі .? Притомні люди все це й так розуміють . Але й - сісти та горювати , це теж не вихід . .
Ворогу потрібно регулярно нагадувати , що нам пох на його бомби і ракети . І що ми - українці , на всі 100 впевнені у своїй перемозі , і іншого варіанту не бачимо .
показать весь комментарий
26.03.2022 15:07 Ответить
Притомні розуміють. Але ж є з проблемним сприйняттям реальності.
показать весь комментарий
26.03.2022 15:13 Ответить
О хоспаде. Очередной манагер среднего звена решил поиграть в капитана очевидность. Все заделались военными экспердами. Не нужно быть экспертом чтобы понимать что мы ведем классическую партизанскую войну с небольшой поддержкой тяжелого вооружения, которого у нас не так уж и много. А это уже само по себе означает что это на долго и на измор. Но тут плюс нам. Мы к этому готовились и мы на своей территории, а мордор небыл готов к такому..
показать весь комментарий
26.03.2022 15:21 Ответить
Так добре готувались, що армію скоротили, усі програми озброєння ліквідували, проходи з Криму розмінували та нарід на шашлики відправили перед війною.
показать весь комментарий
26.03.2022 16:10 Ответить
А я так скажу: если Вы ждёте "до разгрома Мордора еще очень и очень далеко",
То Вы либо идиот, либо идеалист.

Эта война не закончится разгромом Кацапии.
Эта война не закончится даже поражением Кацапии.
Кацапия даже побоялась назвать войну войной.
Эта спецоперации будет прекращена неожиданно.
Конечно, не на следующей неделе и нас может стать на несколько миллионов меньше в живых.
Но это не война для Кацапии, а набег для устрашения и захвата того, что удастся захватить.
показать весь комментарий
26.03.2022 17:49 Ответить
Автор забув один нюанс: резерву у рф немає...танки самі не поїдуть...літаки не полетять..це по- перше...логістика на нулі, а техніку ж чимось заправляти треба, двигуни не на повітрі працюють і солдатня жерти хоче кожен день....це по друге...плюс мотивація і психологія...наші знають за що воюють, а вони за що? за путлера? Це по третє...щодо Арестовича: він то якраз військовий експерт, на відміну від вас)))
показать весь комментарий
26.03.2022 21:48 Ответить
Афтар вирішив понтанутись. Тракторні війська роблять свою справу, як і інші. Соломинка переломлює хребет. Кожен працює на Перемогу. Нічого нового і таємного в писанині не відкрито.
показать весь комментарий
27.03.2022 02:56 Ответить
Чесно кажучи, не погоджуся з автором - Маріуполь до Миколаєва, на мою думку, не має жодного відношення, а Чонробаївка - саме пряме. Думаю, що якби російська армія бачила, що, відвівши війська від Маріуполя, вони могли б захопити Миколаїв (знов-таки - це якщо в них є засоби ці війська так просто відвести), то навколо Маріуполя була б просто сумна блокада без такого пекла. Маріуполь же повністю руйнувати почали тоді, коли стало зрозуміло, що швиденько захопити нічого не вийде, тому й взялися за те місто, яке теоретично можна віджати.

Ну й на фронті такого розміру неминуче будуть ділянки, де одна з армій наступає, а інша - відступає.

Щодо Арестовича то я нічого сказати не можу.
показать весь комментарий
28.03.2022 23:42 Ответить