12069 посетителей онлайн
20 679 79
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Красный крест пытается помогать российским террористам

полонені

На задержанных российских военнослужащих в Украине Женевская конвенция не распростаняется, Украина не обязана заботиться о них и предоставлять к ним доступ Красного креста, поскольку Путин не объявил Украине войну, и россияне юридически не являются военнопленными, а являются террористами преступной организации Минобороны РФ. Все, что Украина делает для содержания террористов - делает по доброй воле.

Россия заявила о проведении в Украине "спецоперации", война не объявлена, не признается даже вооруженный конфликт, и с юридической точки зрения все российские военные - это террористы, которые находятся вне закона. Путин специально поставил российских военных в такое положение, чтобы не позволить им сдаваться в плен, чтобы они стали злее.

Вызывают возмущение попытки международного Красного Креста получить доступ к российским террористам, задержанным в Украине. Обращаю внимание, что действия Красного креста координируются с заявлениями Службы внешней разведки РФ. Красный крест пытается помогать террористам, вмешивается во внутренние дела Украины. В то время как Красный крест не делает ничего, чтобы привлечь Россию к ответственности за международный терроризм, за массовые убийства мирных граждан, применение по жилым кварталам ракет, авиации и артиллерии. Красный крест пытается облегчить участь террористов, убивающих мирных граждан - так на чьей стороне действует Красный крест?

Хотите помогать военнопленным - помогайте украинцам, Украина признает войну. А если вас россияне интересуют, то для начала получите в России официальный ответ, на каком юридическом основании россияне с оружием в руках явились на территорию Украины. У террористов никаких прав нет, мы и так о них достаточно заботимся, несмотря на все их преступления. Так что хватит подыгрывать российской пропаганде.

Топ комментарии
+57
В данном случае все правильно на 100%.
показать весь комментарий
01.04.2022 18:24 Ответить
+25
И добавить нечего!
показать весь комментарий
01.04.2022 18:31 Ответить
+22
Тому що влада загралася в самаритян, це як з мародерами, замість того щоб сутиди по закону з ними нянчаться.
показать весь комментарий
01.04.2022 18:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
В данном случае все правильно на 100%.
показать весь комментарий
01.04.2022 18:24 Ответить
На 99%. Последнее предложение должно звучать так, имхо:
Так что хватит подыгрывать российской пропаганде террористам, захватившим власть нарасие. Джерело: https://censor.net/ua/b3330589
показать весь комментарий
02.04.2022 09:40 Ответить
И добавить нечего!
показать весь комментарий
01.04.2022 18:31 Ответить
Тому що влада загралася в самаритян, це як з мародерами, замість того щоб сутиди по закону з ними нянчаться.
показать весь комментарий
01.04.2022 18:34 Ответить
***... І тут влада винна. А може вавка в голові?
показать весь комментарий
01.04.2022 20:05 Ответить
Ну давай ти будеш винен, згоден?
показать весь комментарий
02.04.2022 22:18 Ответить
У Києві затримали 30-річного маріупольця за публікацію фото ракетних ударів(с)

https://internetua.com/u-kiyevi-zatrimali-30-ricsnogo-mariupolcya-za-publikaciua-foto-raketnih-udariv
...Слідчі розпочали кримінальне провадження за ч. 1 ст. 110 ККУ - посягання на територіальну цілісність і недоторканість України. Йому загрожує від трьох до п'яти років ув'язнення з конфіскацією майна або без такої.(с)
3-5 !!
показать весь комментарий
01.04.2022 20:19 Ответить
Червоний хрест є міжнародною ПРИВАТНОЮ комерційною організацією, яка утримується за рахунок внесків. Росія заплатила, і на її території Червоний хрест почав гуманітарну місію. Україна заплатить (чи за нас хтось) - і на нашій території Червоний хрест розпочне гуманітарну місію.

***

Юрію, я на телеграм-каналі прочитав новину про те, що у ВЕРХОВНІЙ РАДІ УКРАЇНИ хочуть змінити текст Державного Гімну України.

Передайте ініціаторам-нардепам і вищому керівництву, що Україна є ЖИВОЮ, Україна є "козацькою матір'ю", що фраза "ще не вмерла козацкая мати" у 16-17 століттях означав для поляків і росіян те ж саме, що з 2014 означала кричалка футбольних фанатів про Президента Росії і зараз означає побажання російському військовому кораблю.

З кличем "Ще не вмерла козацкая мати!" на вірну смерть йшли десятки тисяч українських патріотів, цей клич наводить жах на войовничих чужестранців на нашій території.

Гімн нашої держави, а особливо перший рядок, ДУЖЕ не подобається полякам, росіянам, литовцям, а тому нехай до нашого гімну не торкаються ті, хто не знає історії його створення.

Якщо не вірите і не хочете ритися в архівах - прочитайте оповідання Проспера Меріме "Богдан Хмельницький", там доволі доступно про це написано.
показать весь комментарий
01.04.2022 18:35 Ответить
Теперь эту имитацию кипучей деятельности (изменение гимна) должны рассмотреть 4-ре! комитета ВР.
Вот скажите, люди добрые, оно сегодня в первоочередных задачах?
А если нет.,то авторы или добропорядочные идиоты, или враги, забивающие госорганы пустопорожним мусором.
показать весь комментарий
01.04.2022 19:11 Ответить
Так воно і видно,що через кілька тижнів війни,деякі "діячі",що сиділи як миші під віником,почали свою бурну діяльність,а вірніше,імітацію діяльності,показуючи свою важливість і ініциативу...
показать весь комментарий
02.04.2022 10:18 Ответить
В последнем предложении надо "или" заменить на "и".
показать весь комментарий
02.04.2022 15:27 Ответить
Шо ты мелеш чучело? Приватна організація яка має устав, не є комерційною а благодійною, яка працює в рамках женевських конвенцій и сприяє дотриманню женевських конвенцій із яких ********* вийшов. А все остальное ваш бред менее идиотский, но от этого не менее брехливый.
показать весь комментарий
01.04.2022 20:40 Ответить
на території України вони розгорнуть місію якщо ми дамо більше ніж рф. Але...на чорта потрібні ті шмари в такому випадку, якщо вони допомогають тому, хто більше заплатив, і не просто допомогають, а стають ширмою для скоєння злочинів проти люди?
показать весь комментарий
02.04.2022 01:32 Ответить
Про Державний Гімн, так Україна є жива, але коли у тексті постійно наголошується "Ще не вмерла", "Ще усміхнеться доля", "Ще запануем", "і покажем", та "згинуть вороженьки...", все у майбутньому часі, ще не зараз, а колись там буде, за біблійним принципом віри це не вірно, краще проголошувати, що це вже сталося, "Живе Україна, Велика і Сильна...", якось так, тоді слова підкріплені вірою спрацюють як треба, а зараз співаючи так як є, ми знов і знов відтерміновуємо все те добре до чого прагнемо, і перебуваємо у постійній боротьбі. Але це зараз не дуже вдалий час, раніше треба було, після перемоги треба поміркувати.
показать весь комментарий
02.04.2022 02:06 Ответить
військовополонені це під час війни.
на кацапії війни нема отже нема і військовополонених.
питання закрите.
показать весь комментарий
01.04.2022 18:47 Ответить
Озвучивалось такое мнение: факт обращения Украины в международный суд с жалобой на ********* и является основанием для признания тем судом факта войны. ХЗ, может и так...
Но, блин, для чего существуют юристы по международному праву, если это должен знать студент 3-его курса юр.вуза
показать весь комментарий
01.04.2022 18:56 Ответить
Вот вам отчет международного суда еще по ситуации на 2017 год. https://www.icc-cpi.int/iccdocs/otp/161114-otp-rep-PE_ENG.pdf https://www.icc-cpi.int/iccdocs/otp/161114-otp-rep-PE_ENG.pdf

Абзац 158 содержит текст "The information available suggests that the situation within the territory of
Crimea and Sevastopol amounts to an international armed conflict between Ukraine and the Russian Federation. This international armed conflict began at the latest on 26 February when the Russian Federation deployed members of its armed forces to gain control over parts of the Ukrainian territory without the consent of the Ukrainian Government."

Юристы все знают, но дилетантам это не интересно, у них есть своё твердое убеждение обо всем на свете.
показать весь комментарий
01.04.2022 21:11 Ответить
зараз як би не час для критики влади.але як тут утриматись.Писав Юрій що недоцільно проводити обміни полоненими під час війни.але влада для піару робить своє.Тільки що повідомили Кирило Тимошенко по -моєму це те чмо що лобіювавло закон про азартні ігри і воно зараз курує обмін полоненими. В результаті обміну повернуто 86 наших військовослужбовців.Але скільки віддали кацапів не повідомляється.Щось мені підсказує що це не спроста, мабуть віддали їм вдвоє більше.Тому що кацапи не проявляють ініціативи для обміну.І якщо наші звертаються першими то ясно що вони ставлять умови. а нашим мажорах по х...у їм же треба пропіаритись. Тому мені цікаво де зараз полонені російські льотчики? Напевно знову вже ******** Україну.Чого ці цивільні лізуть не в своє діл.Обмінами повинні займатися військові,контрозвідка напевне перевіряти кого ж нам віддають може тих хто спокійно здався без бою і хто вони за посадами ,званнями. Одним словом чи тотожний обмін.Суспільство це повинно знати,кого ми віддали.Прохання до Юрія дізнатися все-таки де ж російські льотчики.Це було б важливо щоб відбити охоту у пісьграїв піаритись на чужих заслугах.Де ж обіцяний Геращенком табір для полонених , де їхня робота на відбудові зруйнованих ними міст?
показать весь комментарий
01.04.2022 19:06 Ответить
Віддали рівно стільки ж питання кого на кого обміняли .Одна справа якщо кацапських строковиків на наших митників , інша якщо тих самих хитрожопих митників на кацапських льотчиків щоб через день знову нас бомбили.
показать весь комментарий
01.04.2022 20:00 Ответить
Кому ты веришь, нашей власти ? Она как была дебильной так и осталась, ничему не учится.
показать весь комментарий
03.04.2022 14:22 Ответить
Опять детский лепет про "абъявление вайны". Инфантилизм и дилетантизм, опасный в кризисных ситуациях.
В реальности же Женевская конвенция распространяется как на рашкинских задержанных вояк, так и на украинских, потому что на территории Украины идет боевые действия между украинской и рашкованской армиями, каковой факт является общепризнанным на международном уровне. Нарушители женевской конвенции в тяжелой степени будут рассматриваться международным сообществом как военные преступники независимоо от того, какое мнение имеет на этот счет рашка. Общественное мнение западной публики очень чувствительно к подобного рода вопросам, а от этого мнения зависят действия политиков по оказанию помощи украинской армии. Только дай основания для отказе в помощи - с радостью воспользуются, да еще и при помощи расейской пропаганды.

Независимо от этого, действия Красного Креста действительно скоординированны с рашкой, и вообще давно известно, что этот самый крест - гнилая организация. Поэтому предъявлять этому самому кресту можно и нужно, но вопрос применимости женевских конвенций с этим никак не связан.
показать весь комментарий
01.04.2022 19:06 Ответить
та тут не ходить про конвецію, тут ходить щоб не допускати гнилий червоний хрест зі своїми правилами в наші справи лізти, вони стали ширмою для скоєня злочинів, вони відмовили нам в допомозі, коли вона була нам вкрай необдхідна, їм нема що тут робити, а до полонених в Україні ставляться краще ніж до них в їх власній армії ставилися. Багато хто з них не їде до дому радісно, бо...вони не знають що чекає їх дома. Теплий прийом точно не чекає.
показать весь комментарий
02.04.2022 01:37 Ответить
Первая же строка статьи - "На задержанных российских военнослужащих в Украине Женевская конвенция не распростаняется, Украина не обязана заботиться о них" Джерело:
Я об этом.
А про красный крест - тут я с вами в общем согласен.
показать весь комментарий
02.04.2022 02:18 Ответить
Красный крест пытается облегчить участь террористов, убивающих мирных граждан - так на чьей стороне действует Красный крест? Джерело:
Ххх

Красньій Крест в отсутствии евакуационньіх машин берет к себе раненого украинского воина и отвозит не терія время на ожидание євакотранспорта в медучреждение. На чьей стороне действует Красньій Крест?
показать весь комментарий
01.04.2022 19:12 Ответить
Ого!!! Аж целого воина? Ну эт сурьезно... А кацапы ваще отдали 86 пленных. Все, им индульгенция?
показать весь комментарий
01.04.2022 19:25 Ответить
Когда тьі будешь вьівозить погибших или раненьіх у которьіх, счет времени идет на минутьі, тогда и будешь открьівать свое хавло.
А пока придержи его закрьітьім
показать весь комментарий
01.04.2022 19:30 Ответить
А ты свое хавало будешь открывать когда сможешь встать с бутылки, любитель прокацапского красного креста
показать весь комментарий
02.04.2022 22:25 Ответить
Что и когда я буду открьівать(возможно ширинку чтобьі тебе за щеку вальнуть), тебя, *********, волновать должно в самую последнюю очередь.
Не проперди диван, чмо диванное.
показать весь комментарий
03.04.2022 08:15 Ответить
Твій красний хрест забороняє використовувати свою стмволіку на автобусах з цивільними біженцями відмовляється в Україні своє представництво відкривати а ти тут казочку про евакуацію в медзаклади українських військових розповідаєш - не плутай красний хрест із машинами швидкої допомоги на яких також хрест червоного кольору і які кацапи під Херсоном розстріляли.!
показать весь комментарий
01.04.2022 20:04 Ответить
См. предьідущий допис
показать весь комментарий
02.04.2022 05:10 Ответить
Красный крест о котором идёт речь(мккр) слинял со всех городов Украины. Остался только во Львове.
показать весь комментарий
01.04.2022 20:43 Ответить
Nevertheless на днях именно его представители отвезли раненого в отсутствие євакомашиньі
показать весь комментарий
02.04.2022 05:13 Ответить
Брешете.
показать весь комментарий
02.04.2022 09:32 Ответить
Приехать и убедиться сфинктер не сожмется?
показать весь комментарий
02.04.2022 09:36 Ответить
Шо это? На бис: мккр слинял с Украины, остался только во Львове. Если вы путаете эту организацию с уккр то вас проблема не в сфинктере а в голове.
показать весь комментарий
02.04.2022 09:39 Ответить
вони і зарплату з луб'янки мабуть отримують на картки ВЕБа...
показать весь комментарий
01.04.2022 19:18 Ответить
https://www.icrc.org/ru/doc/resources/documents/misc/geneva-convention-4.htm https://www.icrc.org/ru/doc/resources/documents/misc/geneva-convention-4.htm


"
настоящая Конвенция будет применяться в случае
объявленной войны или всякого другого вооруженного конфликта,
возникающего между двумя или несколькими Высокими
Договаривающимися Сторонами, даже в том случае, если одна из них
не признает состояния войны.
Конвенция будет применяться также во всех случаях оккупации
всей или части территории Высокой Договаривающейся Стороны, даже
если эта оккупация не встретит никакого вооруженного
сопротивления."
показать весь комментарий
01.04.2022 21:19 Ответить
Из этой конвенции ********* вышел уже давно. К чему вы это пишите?
показать весь комментарий
01.04.2022 21:35 Ответить
тому що учасники конвенції зобов"язані її виконувати в односторонньому порядку
показать весь комментарий
01.04.2022 21:42 Ответить
Они не участники конвенции, напоминаю если что. Какие перед ними обязательства? Вы свои же ссылки перечитайте о "Договаривающимися Сторонами".
показать весь комментарий
02.04.2022 02:25 Ответить
Ключове словосполучення "если одна из них
не признает состояния войны" ! А якщо дві не визнають, то конвенція не канає Беня з адвокатами в будь-якому суді розкачає. Не ачкуйте.
показать весь комментарий
02.04.2022 00:01 Ответить
Найдите отличия в изложении на разных языках:
«П'ятий тиждень триває міжнародний збройний конфлікт в Україні»​
«As the international armed conflict in Ukraine enters its fifth week»
«Началась пятая неделя конфликта на территории Украины»

https://www.radiosvoboda.org/a/viyna-chervonyy-khrest-rosiya-********/31780779.html
показать весь комментарий
01.04.2022 22:22 Ответить
Червоний Хрест перетворився піраміду по відмиванню коштів, наплодили ГОшок і спускають донизу по кишенях. Коли був землетрус на Гаїті, Червоний Хрест зібрав у Штатах півмільярда доларів на відновлення зруйнованого житла і побудував аж шість будиночків. Куди ділися гроші так і не відповіли. Аферисти. https://www.propublica.org/article/how-the-red-cross-raised-half-a-billion-dollars-for-haiti-and-built-6-homes
показать весь комментарий
01.04.2022 22:35 Ответить
Красный крест у нас тоже помогает террористам в газе...перевозит их бригады с ракетами в машинах скорой помощи....
показать весь комментарий
01.04.2022 23:26 Ответить
Ну і нахіба цей т.з. Красний крєст потрібний ?
показать весь комментарий
02.04.2022 10:11 Ответить
Специально для идиотов, которые призывают пытать и убивать военнопленных:

1. Во первых, ни один нормальный человек, этого делать не будет. Если человек это делает- у него явно какие-то проблемы с психикой.

2. На войне, надо уметь "глушить" эмоции и подчинять свои действия исключительно разуму. Это вопрос выживания бойцов и единственный путь к победе. Делать то что выгодно и не делать то что не выгодно. Так вот, нам не выгодно пытать пленных. Это только отдалит нашу победу.

Объясню почему(для тех кто этого не понимает):

а). Попытка таким образом "запугать" противника, приведет только к одному: если сейчас они не понимают целей этой войны, то после массовых видео пыток над пленными, у них появится эта цель- это месть за своих. Что приведет к наплыву добровольцев из рашки. У рашки сейчас есть проблема с пополнением(люди уклоняются от участия в войне с Украиной) и задача спецслужб РФ, поднять еще большую волну ненависти к украинцам. Это уже всё было во время войны в Чечне: взрывы домов, терракты, видео на которых солдатам РФ резали головы. Всё это дало приток добровольцев и кардбланш ***** на продолжение войны.

б). Наши солдаты тоже попадают в плен. Желаете ли вы им такого же отношения? Ведь если одна сторона, будет практиковать такие методы, другая сторона, с неизбежностью будет делать тоже самое. На данный момент, я еще не встретил ни одного видео с пытками наших пленных. И это хорошо. Пусть так и будет, не надо повышать градус ненависти до запредельных значений.

в). К тому же, если противник будет знать, что ему в плену ничего не грозит, он будет сдаваться. А это, опять же, жизни наших бойцов.

г). Для западной общественности, эта война представляется как война "плохих"(рф) людей против "хороших"(Украина). Если мы начнем нарушать законы войны(и женевскую конвенцию)- потеряем сначала моральную поддержку запада, а потом материальную и политическую. По факту видео с пленными, уже есть призывы провести расследование: https://edition.cnn.com/europe/live-news/ukraine-russia-putin-news-03-28-22/h_85343608f85ca46244126ed6ebd09ce9 Нам надо определиться: или мы такие же как расиянские скоты, или мы другие.

Все кто пытает пленных, или призывает к таким действиям- приносят больше вреда чем пользы и играют на руку врагу.
показать весь комментарий
02.04.2022 01:07 Ответить
катувати полонених закликають не ідіоти, а маніпулятори-провокатори, люди на емоціях це підхоплюють, можна зрозуміти їх обурення, а провокаторів треба як мінімум банити, взагалі спеціалісти мали би ними зайнятися.
показать весь комментарий
02.04.2022 01:40 Ответить
Та не треба їх катувати!! Просто не беріть у полон. Ще кормить цих гнид за власний кошт??

Українці, між іншим, відривають останній кусень хліба, перераховують на підтримку армії максимум коштів, і я маю величезний сумнів, що хоча б один українець захоче, аби на ці гроші годували мерзотних орків, убивць і гвалтівників.
показать весь комментарий
02.04.2022 10:38 Ответить
Миша, ты специально позавчера зарегистрировался чтобы рассказать как нам жалеть твоих лишнехромосомных соотечественников?
показать весь комментарий
02.04.2022 22:29 Ответить
Походила по интернету, поискала информацию. Женевская Конвенция-довольно длинный документ. Читать все-работа для юриста. Это документ о раненых, пленных и пострадавших во время ВООРУЖЕННОГО КОНФЛИКТА гражданских. В ответ на предыдущий пост о Международном Красном Кресте " кто платит тому и помогают"-ложь. Организация существует на пожертвования. Возможно рашка пожертвовала очень много, но это не обязывает Красный Крест к особому вниманию. На их вебстранице несколько статей об Украине. Похоже на то, что волонтерское движение и все что с ним сегодня связанно, существует благодаря Красному Кресту. Знают ли об этом волонтеры? https://www.icrc.org/en/doc/assets/files/publications/icrc-002-0173.pdf https://www.icrc.org/en/doc/assets/files/publications/icrc-002-0173.pdf

https://www.ifrc.org/press-release/ukrainian-red-cross-volunteers-provide-life-saving-aid-people-need
показать весь комментарий
02.04.2022 02:43 Ответить
И вот еще , на своей странице Красный крест продолжает называть войну обострившимся конфликтом. Мутные они, мягко говоря.
показать весь комментарий
02.04.2022 03:03 Ответить
международный красный крест нужно выжигать каленым железом от российско-фашисткой агентуры - выявлять и ликвидировать
показать весь комментарий
02.04.2022 07:57 Ответить
В Женевській конвенції мені найбільше сподобався пункт про шість швейцарських франків на день кожному полоненому.
І за виконанням Женевської конвенції, тобто і платити ці 6 швейцарських франків, має Міжнародний комітет червоного хреста. Не плутати з федерацією червоного хреста і червоного півмісяця - це зовсім різні організації.
показать весь комментарий
02.04.2022 10:39 Ответить
Apologies for not speaking Ukrainian or Russian, but if you speak English, can I ask if this blog post means that you see nothing wrong in the video of Russian soldiers being shot in the legs last week in Mala Rohan? As I reported on The Intercept, the place where you filmed the burned bodies in Mala Rohan is the same location where the video of prisoners being shot in the legs was recorded: https://theintercept.com/2022/03/31/ukrainian-journalist-finds-charred-remains-alleged-war-crime-filmed/
показать весь комментарий
02.04.2022 03:16 Ответить
I tried to contact you via Facebook, but maybe you did not see my messages. This is my report on your video and the video of the alleged war crime: "https://theintercept.com/2022/03/31/ukrainian-journalist-finds-charred-remains-alleged-war-crime-filmed/ Ukrainian Journalist Finds Charred Remains Where Alleged War Crime Was Filmed ."
показать весь комментарий
02.04.2022 03:18 Ответить
американским спецслужбам и их союзникам давно пора заняться физической ликвидацией путлеровской террористичнской агентуры, действующей под прикрытием различных международных организаций, в том числе - Красний крест.
показать весь комментарий
02.04.2022 07:53 Ответить
Червоний хрест хай збирає трупи орків
показать весь комментарий
02.04.2022 09:23 Ответить
Какой красный, чёрный он, чёрный..
показать весь комментарий
02.04.2022 09:59 Ответить
Цей червоний (кривавий) хрест є філіалом московитського фсб,що показують останні дії цієї т.з. "гуманітарної" організації...Хай свій головний офіс вже легально перенесуть до масквабада і поставлять там "наглядову раду"на чолі з якимось там шредером чи іншим продажним манкуртом...Хай ідуть та збирають здохлих "ваньок"по українських бескрайніх степах, ярах і лісах,а не сунуть своє продажне рило до полонених орків,ми і без цих "помічників "розберемось...
показать весь комментарий
02.04.2022 10:08 Ответить
Що таке «Червоний хрест» і який саме з ЧХ зараз критикують:

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%82_%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%A5%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B0 Міжнародний комітет Червоного Хреста (МКЧХ) - приватна організація, яка була заснована в https://uk.wikipedia.org/wiki/1863 1863 році в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%96%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D0%B0 Женеві , https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%B2%D0%B5%D0%B9%D1%86%D0%B0%D1%80%D1%96%D1%8F Швейцарія . Комітет, що складається з 25 членів, громадян Швейцарії. Саме про МКЧХ - йдеться у Женевських конвенціях (ЖК) і саме вони повинні стежити за дотримання ЖК сторонами конфліктів та перевіряти усови утримання військовополених, дотриманням прав цивільного населення.

Бюджет - 2 млрд швейцарських франків. А на 2022 рік запросили 2,5 млрд.

Міжнародна федерація товариств Червоного Хреста та Червоного Півмісяця(МФЧХ і ЧП) - організація, заснована в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%B6 Парижі в https://uk.wikipedia.org/wiki/1919 1919 році. Функція -координацієя всіх національних організацій в межах руху. Бюджет 400-500 млн. Шв.франків.
186 Національних товариств Червоного Хреста та Півмісяця, Тільки визнані https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%82_%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%A5%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B0 МКЧХ та є членами федерації.

Отже мова лише про МКЧХ.

Статут МКЧХ складаєтсья з 19 статей. Якими регулюються питання управління та організації роботи.

Склад безпосередньо МЧКХ по Статуту 15-25 громадян Швейцарії. Хто вони і яким чином вони потрапляють до складу МЧКХ - в Статуті не зазначено.

Вищий орган управління Асамблея фактично це і є збори Комітету.

В статуті не прописано взагалі, як і з кого формується ця Асамблея, вказано лише про громадянство.

Рада Асамблеї - 5 членів Асамблеї.

Директорат, що обирається Асамблеєю на 4 роки. Складається з Ген директора та 5 директорів по напрямках роботи.

Президент, є членом Ради Асамблеї обирається на 4 роки. З 2012 року Президентом є Пітер Мауер, колишній державний секретар Швейцарії із закордонних справ. Особливою його «заслугою» вважають значне збільшення бюджету МЧКХ за ці періоди з 1,1 млрд франків до 2 млрд (а на 2022 рік план 2,5 млрд)

Контрольні органи -

Служба внутрішнього аудиту - здійснює фінансовий контроль.

Незалежна контрольна комісія по захисту даних - перевіряє обробку персональних даних МЧКХ.

Що це і для чого мені не зрозуміло.

Правовий статус згідно Статуту регулюється ст. 60 (і наступними Статтями) Цивільного кодексу Швейцарії - тобто як некомерційна приватна організація. Крім того, є формальна угода між Урядом Швейцарії та МЧКХ від 1993 року, якою МЧКХ надано додаткові гарантії та привілеї в діяльності.

Тобто, безпосередньо МЧКХ не є Міжнародною організацією, а є приватною швейцарською конторою, яка складається з 25 громадян Швейцарії і управляється ними на власний розсуд. Підзвітна лише внутрішньому аудиту. З бюджетом в понад 2 млрд. швейцарських франків.

Всі інші (крім 25 швейцарців безпосередніх членів МЧКХ) «учасники» МЧКХ - є найманими працівниками і волонтерами, без будь-яких повноважень на управління в цій конторі.

Разом з тим. МКЧХ є ЄДИНОЮ організацією, яка уповноважена слідкувати за дотримання міжнародних угод, а саме ЖК з «правил ведення війни». Наскільки вона «ефективно» виконує саме цю місію можете слідкувати і оцінювати самі -в «прямому ефірі».

Може ЖК 1949 року - це повна туфта, якщо контроль за їх виконанням доручено приватній швейцарській конторці.
показать весь комментарий
02.04.2022 10:30 Ответить
Оце вміють намутити, накрутити, коли мова про лярди франків йде. Реально розібратись хто, кому, чого, за кого і проти чого важко.
показать весь комментарий
02.04.2022 13:12 Ответить
Та розібратись то ще більш-менш можливо, а от проконтролювати куди гроші ідуть взагалі ніяк.
Типова кастова конторка, яка не врегулювала ЖОДНОГО конфлікту за часи свого існування. І за дотриманням полонених вони також не слідкують. Взагалі.
Вірніше слідкували. Єдиний в'язень за умовами утримання якого слідкував червоний хрест - Нельсон Мандела. Все.
показать весь комментарий
02.04.2022 13:46 Ответить
Там ще про Ізраїль, якщо згадати, то купу гуманітарних організацій можна звинуватити в фінансуванні тероризму. Вони в Газу і Палестину мільярди долярів вкачали, а толку ніякого. Терористи жирують, а решта арабів на продпайках і електриці з Ізраїлю сидять. Там таке бабло прокрутили за 50 років, а кількість біженців дивовижним чином збільшилась в 10 раз, хоча території ніхто не рухає.
показать весь комментарий
02.04.2022 14:04 Ответить
Все сказано вірно.
Це терористи.
Крапка!
Червоний хрест грає на боці агресора не перший раз.
Що за х..я?!!
показать весь комментарий
02.04.2022 10:31 Ответить
"Президент России Владимир Путин подписал закон, которым Москва фактически вышла из Женевской конвенции о защите гражданского населения во время международных вооруженных конфликтов. Об этом сообщает Новое время со ссылкой на документ."
показать весь комментарий
02.04.2022 10:50 Ответить
потрібна міжнародна акція з вимогою розслідувати діяльність того штимпа, який очолює МКЧХ,бо він корумпованості вже розпух, а від співпраці з терористами взагалі головою поїхав. Та й взагалі треба розслідувати діяльність цієї контори, бо не виключено, що відкриються такі страшні речі в місцях, де ЧХ працював, що світ на вуха стане
показать весь комментарий
02.04.2022 11:54 Ответить
А ви їхній статут прочитайте. Ніхто не має права розслідувати і відслідковувати, крім контрольної ради самого червоного хреста.
показать весь комментарий
02.04.2022 13:47 Ответить
Диктатура якась, а не міжнародна благодійна організація. Нагадує шарашкіну кантору матері терези. Головне грошики, а решта піар.
показать весь комментарий
02.04.2022 14:08 Ответить
А вона не міжнародна. Вона виключно швейцарська, куди входять тільки громадяни Швейцарії. Без винятків. Ну волонтери можуть бути будь звідки, але волонтери ні на що не впливають.
показать весь комментарий
02.04.2022 14:13 Ответить
Тим більше. Реально контора по відмивання бабла.
показать весь комментарий
02.04.2022 15:59 Ответить
Как была власть "зелёной", так и осталась.
показать весь комментарий
03.04.2022 14:18 Ответить
И 87 ЛЮДЯМ НА САЙТЕ ЭТО НРАВИТСЯ !?
показать весь комментарий
06.04.2022 15:33 Ответить